ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






הכל משנה / רון קורי
... מדוע אחיו הגדול מתנהג אליו כמו שהוא מתנהג. מסביר לו על קנאת אח בכור. מסביר לו שאחיו הגדול, עדיין ילד, מכור. מבלי הסבר גון הקטן מקבל התקף לא מחוור כשהוא רואה בטלוויזיה תכנית על סוף העולם על פי נוסטרדמוס. ... מתגלים לאיטם סדקים וסודות, לא רק סודות התפתחותו של גון, אלא של כל אחד במשפחה. גוניור ההולך והופך להיות ילד מרוחק חסר ידידים. הוא איננו סובל קרבה. הוא חכם יותר לא רק מתלמידי כיתתו אלא גם ממוריו שאינם מחבבים אותו בגלל זה כולם מלבד גברת הריס המבינה שהוא ילד שונה, אך ילד. היא משקיעה בו והוא מתאהב בה כמובן. האקראיות, הגיאוגרפיה, יד המקרה מביאה לכיתתו את איימי. גוניור ילמד מה ההבדל ... תקופת החניכות של גוניור, התבגרותו, והחלק הבדיוני. כמובן שדרך הכתיבה משתנה ככל שמשתנה גילו של גוניור. מה שהיה חביב וילדותי הולך ומתבגר. השפה הופכת ספרותית יותר אך יחד עם זה זה ספר כל מהנה. תענוג קריאה צרוף. קורי מעמיד ... משאלות קיומיות, אך זו לא כתיבה פילוסופית לשמה. הסיפור עובר שלבים שונים מספר התבגרות לסוג של ספר מתח. חוויות ילדותיות ושאלות מבוגרים. ובעיקר מהפכים מרתקים. הספר הוא כאילו על משהו, אך כמו סיינפלד הוא למעשה על לא משהו, על ...
להפסיק לחשוב מוסיקה קשרים מיניים להתגבר על קנאה מוטרד התגברות על קנאה מספרים ידידות
מה שלא יהיה פשוט, פשוט לא יהיה! האם תפיסתך פשוטה וברת יישום בכל מצב?
... אם ברצונך לבדוק עד כמה רעיון כלשהו נכון או לא, פשוט עליך לבדוק עד כמה ניתן להסביר אותו גם לילד בן 5. ולמה זה ככ חשוב שתפיסת חיים שאנחנו חיים לפיה תהיה כזו שניתן להסביר אותה גם לילד בן 5? התשובה היא כי כשאדם בוגר נמצא ברגע של משבר, באותו הרגע מבחינה שכלית הוא אומנם בוגר, אך מבחינה רגשית הוא לעיתים כמו ילד בן 5. אם המוטו שלנו ודפוסי החשיבה שלנו יהיו כל כך פשוטים עד כדי כך שנוכל להסביר אותם גם לילד בן 5, על ידי זה נוכל לוודא כי השיטה שלנו תעבוד תמיד ובכל מצב גם לגבי עצמנו וגם במקרים ... מתקשה להסביר אותו. מי שבאמת מבין כיצד כדאי לאדם להתמודד עם דברים כאלו ואחרים, צריך להיות מסוגל לגרום גם לילד בן 5 להבין את הרעיונות שלו. תפיסת חיים שניתן להסביר אותה גם לילד בן 5 עד רמה כזאת שגם אותו הילד בן ה 5 יבין אותה ככ טוב עד כדי כך שהוא יוכל להסביר את הדברים הלאה בצורה מאוד פשוטה, ... החשיבה החיובית, ככה נהיה מסוגלים גם ליישם זאת בכל מצב רגשי של עצמנו. כי אם אנחנו מסוגלים להסביר גם לילד קטן בן 5 את התפיסה שלנו, עד כדי כך שהוא מבין את מה שאמרנו לו ושהוא מסוגל אפילו להסביר זאת לאחרים, במצב כזה אין שום סיבה שיהיה מצב כלשהו אצל עצמנו שבו אנחנו נהיה בתודעה של ילד בן 5 ושלא נצליח להסביר לעצמנו בזמן אמת את החשיבה חיובית. האנלוגיה כאן היא בין אותו הילד בן ה 5 שמבין ככ טוב עד כדי כך שהוא מסוגל להסביר משהו לילד אחר בן 5, לבין אדם שהוא ברמת מודעות של ילד בן 5 ושהוא צריך להיות מסוגל לחזק את עצמו כשהוא עצמו עם רמת מודעות של ילד בן 5. וכאן נשאלת השאלה, כיצד נצליח להבין את החשיבה החיובית ואת מהות האושר שלנו בצורה ככ עמוקה עד ...
שאלת שאלות אימונים למידה יועץ קשיים להתגבר אנלוגיה להתפרסם
לצאת מדיכאון כרוני, חוסר חשק, ומוטיבציה, קבלה ודרגות הרצון
... ולהגיע לשחרור והשלמה של השעור. במהלך החיים עובר האדם תהליך מסוים של התבגרות, תינוק לא רואה את העולם כמו ילד בן 4, ילד בן 4 לא רואה ומבין את העולם כמו ילד בן 10, וילד בן 10 לא רואה ומבין את העולם כמו מבוגר. רוב האנשים חושבים ששיא תהליך ההתבגרות של הנפש בהכרח קשור ...
דופמין הבעה רוגע מיניות חוסר איזון למידה להגיע להארה רוחניות
מולטיוורס (ריבוי מציאויות) ולהיות ברגע הזה \ משמעות החיים, חלומות ומוטיבציה \ תודעה והחלל הריק
... שמחים הכל נראה שמח וכו), אך גם בגלל הגיל, תינוק לא תופס את המציאות באותה דרך שבה תופס אותה ילד בן 4, ילד בן 4 לא תופס את המציאות כמו ילד בן 10, וילד בן 10 לא תופס אותה כמו מבוגר. התפיסה עצמה משתנה תמיד, אך אין אנו יכולים להבחין בשינויים באופן ישיר, ...
מקוריות הימורים מורכבות להסביר לחיות את החיים מה זה קיום פוטנציאליות קוונטים
זן בודהיזם / זאזן - הבעיה שלך / מוהו נולקה
... שקיבלתי תחת הכותרת, רק לידיעתך. הדואל הכיל את מילותיו של אחד מאחי הדהרמה הוותיקים ממני מהם ציטטתי לפני חודשיים: ילד בגן שמנסה ללמוד באוניברסיטה. מה שהוא כותב אודות התרגול שלו באנטאיז, י אופייני לספקות שכולנו ניתקל בהם במוקדם או ... לתרגול שלנו. אם אין בידיך האמצעים להבין את הנקודה הזו לעולם לא תוכל לקנות אחיזה בתודעתך. אתה תהיה כמו ילד בגן שמנסה ללמוד באוניברסיטה. למעשה כל חבריי, אלו שתרגלו אתי באנטאיז, י באותו זמן, עזבו למקומות כמו מקדש ח, ... כה רבות לנסות ולפתוח את עיניו העצומות בחוזקה. בכל זאת אני שמח לשמוע שהוא מצא לבסוף את גן - הילדים הרוחני שלו ושתודעתו שלווה. כפי שאמרתי, הוא אינו היחידי שיש לו הספקות האלו - לכולנו יש אותם: מדוע תודעתי ... היום - יום. אם אין ביכולתך לראות שהבעיה עצמה, הבעיה שלך, היא התרגול עצמו אתה באמת ובתמים תהיה כמו ילד בגן שמנסה ללמוד באוניברסיטה. אתה מבזבז את זמנך. כל הסוטרות מלמדות אותנו שהזמן חולף מהר כמו חץ במעופו - ... כשאתה מבין לבסוף שזהו התרגול שלך שמעמיד אותך בסימן שאלה ולא ליהפך אין לך ברירה אלא לסיים את גן הילדים הרוחני שלך. הפכת למתרגל מבוגר. מילים כמו זאזן הוא צורתך האמתית או זאזן הוא המורה האמתי, נאמרו לאוזניהם של ...
מחשבות אקראיות הבדלה התלבטות ממי ללמוד מה זה אושר אשליה מאיפה להתחיל שינה
שלושה שלבים - תהליך הלימוד בשיעור הראשי בחינוך ולדורף: רצון, רגש וחשיבה יוצרת
... שלבים - תהליך הלימוד בשיעור הראשי בחינוך ולדורף: רצון, רגש וחשיבה יוצרת בוקר טוב כתה ז, אני מקדמת את ילדי כתתי, כמו בכל בוקר. והם עונים בוקר טוב המורה ענת. לאחר שאנו מדקלמים, שרים, משחקים ונעים במרחב בבית הספר ... שאני יודעת לבצע אותו כהלכה. שלב 1 ביצוע הניסוי. בשקט, ללא מילים. שריפת חומר כימי באש מגזיה. לעיתים, כאשר ילדים מתבקשים לעשות את המאמץ ורק להתבונן בכל חושיהם בניסוי, דבר אינו פשוט עבורם ויכולות להיות תגובות שונות לעניין, כמו צחוק, מבוכה, אמירה חצי צינית. ההתבוננות עצמה דורשת כוחות רצון, התמקדות וקשב, הניסיון של הילדים להגיע לכל אלה יכול לגרור אחריו תגובות שונות. שלב 2 תאור ההתבוננות בניסוי בכתה דרך החושים וללא הסברים. דיבור בשפה רגשית ושאלות כמו - האש היתה שקטה / סוערת / כחולה / עם ריח? לאחר מכן יתארו הילדים בעלפה את השינויים שחלו בחומרים בניסוי. עוד שאלות למענה עי הילדים ודיון בכתה בשלב זה: האם המצב נראה חשוד למישהו כשקרבתי את החומר לאש? אולי האוויר עזר למה שקרה? ראיתים ... - 10 שניות. השיחה נשארת קלילה, עולה תמונה קולקטיבית של הניסוי ונוצר זיכרון משותף כתתי שלו. אני מכוונת את הילדים לתבחינים בהם כדאי להבחין (צבע האש, כמות המים, ריח החומר השרוף, הזמן שלוקח לחומר להתלקח וכו). אפשר לכתוב כמה מילים על הלוח. לאחר השיחה על ההתבוננות בניסוי הילדים מציירים את הניסוי והמורה יכול לצייר אותו על הלוח. אין עדיין הסברים, אך כל הנל מקדם אותנו לשלב השלישי בו יגיעו ההסברים. אני מבקשת מהילדים לצייר את הניסוי שראו במדויק בצבעי עפרון במחברת. שיעורי בית - לסיים את ציור הניסוי. שלב 3 בבוקר למחרת הילדים מגיעים עם ציור הניסוי שסיימו בבית. ההתבוננות והרעיונות שעלו אתמול בשיחה בכתה שקעו לתוך הילדים בשנת הלילה. כדי ליצור דיון אני שואלת את הילדים שאלות, עליהן חשבתי מראש. שאלות לדוגמה: האם האש התגברה לדעתכם בגלל סוג החומר ששרפנו? האם המים רתחו וגרמו לחומר ... חשובות שכן כעת אנו נמצאים בשלב מתקדם של תהליך הלמידה / יצירה, שלב הקשור בחשיבה. בשלב השאלות חשוב שכל ילד יוכל להביע את דעתו בכתה. דעות וחשיבה מגוונת ומקורית היא המטרה כאן. חשוב גם לתת לילדים להעניק שמות משלהם לתופעות בהם צפו, ולא לחסום את חשיבתם היצירתית עם שמות שאני או מורים אחרים וחוקרים העניקו לתופעות. כך שאם אחד הילדים מכנה את התופעה אוויר שמניע אוויר או או מאש כחולה לאש ירוקה אני אמשיך והשתמש במונח שהוא המציא בדיון בכתה, אף ארשום אותו לעיתים על הלוח. כך הילדים חשים שהם מגלים לראשונה את התופעה בה צפינו. כאשר הילד מגלה את התופעה באופן חופשי ויצירתי שכזה, היא שלו לתמיד. הוא לא צריך להתאמץ לזכור את שמה, יש לו ... והוא לומד להסביר אותה דרך השיחה בכתה (בסיום כל השלבים של הלמידה, כאשר אין הדבר חוסם את היצירתיות של הילדים, ניתן לאמר את שם התופעה המקובל במציאות). כאשר הילד עובר דרך רגשותיו ומחשבותיו הוא, ואני מכוונת אותו מידי פעם, הוא לומד. בשלב זה ניתן לעבור לעבודה אמנותית הקשורה ... של החום והאור שהפיץ החומר ששרפנו או פיסול של מראה החומר השרוף. אפשרות נוספת במקום עבודה אמנותית היא לספר לילדים על הביוגרפיה של המדען שגילה את התופעה בה אנו עוסקים, או לתת לילדים לכתוב עבודה בקבוצות על הביוגרפיה של אותו מדען ואז לספר עליה בכתה. בסיום העבודה האמנותית / ביוגרפית יקבלו הילדים משימת סיכום מהלך הניסוי, תוצאותיו ומסקנותיו במחברת, או שנכתוב טבלה המסכמת את כל הנל. התלמידים יקריאו בכתה את סיכומיהם ... ואנו חוזרים לשלב 1 בניסוי חדש. חלק מיתרונות הגישה: שנת לילה שעוזרת לעיבוד ההתבוננות בניסוי. שימוש ביצירתיות והאומנותיות של הילד ולא עבודה דרך העברת ידע. יצירת תמונה כתתית של הניסוי - תומכת בהבנת הניסוי ובעבודה החברתית - סוציאלית בכתה. יצירת סימפטיה לתהליך הגילוי המדעי דרך התרכזות בילדים: חושיהם, רגשותיהם ומחשבותיהם. זאת בניגוד לאפשרות של יצירת אנטיפטיה למדע דרך התרכזות בהעברת ידע. פיתוח התלמיד על כוליותו באופן אינדוודואלי באמצעות כל הנל. הילד לומד שכל נושא שאנו עוסקים בו בביהס קשור בו עצמו ובבני אדם (דרך האמנות או הביוגרפיה). הוא לומד שהוא ... מתפתח אישית פיזית (בחושים), רגשית ומחשבתית, וכן חברתית משום חלק ניכר מהעבודה נעשית דרך דיון כתתי, ההצלחה של כל ילד בהבנת הניסוי עוברת דרך הצלחת הכתה כולה, וההפך. הילד לומד לפתח תמונה פנימית של המציאות וזיכרון שלה. אין כאן פיתוח של תמונה טכנית של הניסוי ומשמעויותיו בעולם פילוסופי - מדעי. החלק הראשון בו מתבונן הילד בניסוי יכול להיות גם בתחום לימודי אחר - בביולוגיה למשל דרך טיול בשדה, בספרות קריאת קטע טקסט, שמיעת מוסיקה, ... אמנות וכו. על פי התחום הנלמד באותה תקופה נמשיך את 2 השלבים הבאים. גישה זו תורמת להפעלת החושים של הילד ותפישה נכונה של המציאות הפיזית. (בימינו אין הדבר מובן מאליו, ילדים רבים חיים בעולם פחות פיזי ויותר וירטואלי). יצירת קשרים בין ניסיונות העבר ותופעות שהילד מכיר, לבין התופעה החדשה. העשרת עולמו של הילד. שימוש בכוחות הרצון של הילד ולא בשינון. דרך שאלות ודיון בכתה מתעורר רצונו של הילד וכן מתעוררים רגשותיו. בשלב השני הכתה כולה אוספת את ההתרשמויות שלה מן ההתבוננות בניסוי ובכוחות רצון מאוחדים הם נעים יחד לקראת מציאת התופעה הנמצאת בבסיס הניסוי. הקשבה של הילד לחבריו ודעותיהם מביאה אותו להרמוניה עם עצמו ולהרמוניה בכתה. יצירת קהילה כתתית דרך הדיון, ההרגשה והחשיבה המשותפים. הילד יוצר רעיונות מקוריים מתוך עצמו ומתוך עבודה קבוצתית של הכתה. יש החלפה של רעיונות בכתה. לסיכום שלב 1 התבוננות דרך החושים עבודה של הרצון גוף שלב 2 ההתנסות האישית של כל ילד דיון - רגש נפש שלב 3 תופעה כללית, הרחבתה חשיבה יצירתית רוח יש הנוהגים לערוך את שלושת השלבים הנל ...
חינוך אומנות לסמוך על עצמי להתבונן שינון מטרה יתרון החושים
חינוך ילדים / מערכת החינוך / הורים וילדים
חינוך ילדים / מערכת החינוך / הורים וילדים לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: הרצאה על חינוך ילדים / מערכת החינוך / הורים וילדים. הרצאה על חינוך ילדים ומערכת החינוך. איך לגרום לילד לאהוב את הלימודים? מי ראוי להיות מחנך? מיהו ומהו מחנך טוב? איך לפתח ביטחון עצמי / הערכה עצמית אצל ילדים? איך בן אדם יכול לגלות את הפוטנציאל העצמי שלו? איך מורה ומחנך יכול לפתור את הבעיות של התלמידים באמצעות שיקוף עצמי? איך המורה יכול להבין את התלמידים באמצעות התבוננות פנימית שלו על עצמו? למה ילדים לא אוהבים את הלימודים? למה לילדים אין סבלנות ללימודים? איזו תועלת אמיתית מביאים הלימודים לתלמיד? למה למורים עצמם אין חדוות לימוד? כיצד היחס של המורה עצמו אל מה שהוא מלמד, כיצד הוא משפיע על התלמידים? האם אפשר לבקש מילד לאהוב את הלימודים? מי אחראי לכך שהילד יאהב את הלימודים? האם בן אדם נולד עם ביטחון עצמי? מתי צריך חוסר ביטחון עצמי? איך ריכוז יכול להפריע לילד בלימודים? איך להגיע לאיזון בין תכונות שונות? איך לבטא את כל התכונות? כיצד זה שבונים לילד ביטחון עצמי, כיצד זה פוגע בביטחון העצמי של הילד? למה אמונה עצמית היא שקר? למה פירגון לילדים, יוצר אצל הילד חוסר אהבה עצמית? למה אפשר וצריך להסתכל על חצי הכוס הריקה? למה אנשים משקרים את עצמם להסתכל רק על חצי הכוס המלאה? למה להודות על הדברים הטובים שיש בחיים, למה זה יוצר רע? כיצד ההורים גורמים לילדים לא לאהוב את עצמם? למה הלימודים מאמללים את הילד? מהי מהות החינוך, ומדוע הוא רע, ואיך הוא צריך להיות? למה הילדים חווים את הלימודים כסבל? מה יקרה אם לא יפרגנו לילד בכלל? איך נוצרת חוסר הערכה עצמית אצל ילדים? מדוע הורים גורמים לילדים לא לאהוב את עצמם? האם את/ה באמת אוהב את הילדים שלך? למה את/ה אוהב את ... ארז סנדובסקי, מנהל התוכנית הצעד הבא לפיתוח מצוינות אישית ולימודית של תלמידים בבתי ספר. ראה גם: אימון אישי / חינוך ילדים / יכולת הכלה - מהו אימון אישי וחינוך ילדים עם יכולת הכלה?. הורות / חינוך ילדים - איך לדבר עם הילד בשפה שלו? איך לחנך ילד קטן לחשיבה בוגרת?. חינוך ילדים / הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? חלק 1. חינוך ילדים / הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? חלק 2. חינוך ילדים / הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? חלק 3. חינוך ילדים / הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? חלק 4. חינוך ילדים / הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? חלק 5. חינוך ילדים / הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? חלק 6. חינוך ילדים / שיטות לחינוך ילדים - איך לחנך ילד? מהו חינוך ילדים נכון? חלק 1. חינוך ילדים / שיטות לחינוך ילדים - איך לחנך ילד? מהו חינוך ילדים נכון? חלק 2. הסוד של חינוך ילדים - מהו הסוד של חינוך ילדים שאותו לא יודעים כל המחנכים בעולם?.
תכונות לגרום לילד לאהוב תחושת ביטחון עצמי ערך עצמי גבוה אימון אישי להוריד ביטחון עצמי הערכה עצמית חיובית הפרעות קשב
תקשור, מתקשרים, שליטה במציאות, חיזוי העתיד, האושר של אלוהים, חוסר וודאות, נחישות, חזרה בתשובה - 3
... מי שמצליח לחזור בתשובה? שהוא חוזר שוב בתשובה, רבי נחמן אומר שהעולם הבא זה יום שכולו שבת, אם היית ילד טוב אתה חוזר שוב בתשובה, מה הכוונה לחזור בתשובה שאתה כל פעם חווה יותר את האחדות, עוד יותר אלוהים, ... אוהב את הבריאה כפי שהבורא אהב אותה לפני שהוא ברא אותה עכשיו אסביר מה היא מחשבת הבריאה. ניקח למשל ילד ואבא, אלו שני ישויות נפרדות, אבל לפני שהילד נולד איפה הוא היה מבחינה פיסיקלית? בתוך אבא שלו, נכון? הילד הזה, הישות שלו הייתה בתוך אבא שלו, עכשיו הוא כאילו יצא, זה נקרא להוציא מהכוח אל הפועל, עכשיו נגיד שלטיפת הזרע הייתה תודעה, ואם היא הייתה אומרת אני, למי היא הייתה מתכוונת? לאבא, ילד לפני שנולד, כשהוא אומר אני, למי הוא מתכוון? לאבא, אבל כשהוא יוצא החוצה הוא נפרד מהאבא. עכשיו אותו דבר ... אתה אוהב את המציאות כמו שאלוהים אוהב אותה, למשל אבא יכול לאהוב או לשנוא את הבן שלו, אבל אם הילד שלו בתוכו עוד לפני שהוא נולד, הוא לא יכול לשנוא אותו, כי זה הוא עצמו. עכשיו אם אתה מבין ...
האם אני אלוהים לגלות את אלוהים יום שבת לא יודע שום דבר חקירות לראות את אלוהים תהליכים אסור
אותיות - סוד האותיות / צירופי אותיות - סוד כוח (28) האותיות - חלק 12
... סמל לעינו הפקוחה של הקבה השומר על בריותיו. י - סמל ליסוד, מקור כל דבר. ועוד... ועוד... ועוד... בעבר, ילד שהחל לכתוב, לימדו אותו לכתוב תחילה יוד. אמרו לו, כתוב יוד שאתה בעצמך יוד - יהודי. אחרים נהגו לגנוז את היוד הראשונה שהילד כתב, במקום שמור, כקמיע לכל החיים. זכור, ילד יהודי! בשל קטנותה של האות יוד אין מי שיכול לעקור אותה. כמה שנקצץ בה, היא נשארת יוד. כמוה, עם ... בנויה? - מחיבור 2 אותיות יוד, י עליונה ו - י תחתונה. האות י היא סוד ויסוד כל האותיות. ילד יהודי אשר למד לכתוב, לימדוהו לכתוב יוד בתחילה. רצו להחדיר בתודעתו ולהשריש היטב בלבו את עובדת היותו יהודי, וכך ... אומרים לו: כתוב יוד שאתה בעצמך יוד (באידיש: פירוש המלה יוד הוא: יהודי). אחרים נהגו לגנוז את היוד הראשונה שהילד כתב, במקום שמור כקמיע לכל החיים (מוזכר לעיל). יסוד כל האותיות ידוע על פי הספירות שבקבלה, כי האות יוד ...
חומריות לשמור מצוות צירופי אותיות חכמה החרדים הגנה רוחניות וגשמיות ממי ללמוד
הורות מודעת - הריפוי מתחיל בבית
... לאף, בתוך הבית. כל עוד אין הרמוניה וצמיחה בבית - נראה הפרעות רגשיות ומחלות בחיינו וחיי הקרובים לנו. למה הילדים לא מגיעים עם הוראות הפעלה? מהו סוד ההצלחה? איך לגדל משפחה מאושרת? איך להפוך את התא המשפחתי למקור של ... התחושות והרגשות שהיא עומדת לחוות. וכאן מתחיל בעצם תהליך שילווה את האישה כל חייה. - קשר מתמשך בין התינוק, הילד, הנער.. ובינה. קשר לא פשוט ומורכב, המלווה לעיתים בתסכולים וכעסים רבים, ובעיקר מחטיא את המטרה. ובואו ניקח דוגמה מהחיים מאד נפוצה - לצערנו - היפר אקטיביות נולד לנו ילד, והוא מלא אנרגיה, לא ישן הרבה, סקרן מאד, מגיב מהר מאד לגירויים, ואנחנו ההורים, קשה לנו. הוא זקוק להמון ... אנו מתחילים לשמוע ייעוצים מהסביבה וגם מתוך הקולות הספקניים המפוחדים בתוכנו - ומתחילה להתגבש מחשבה שמשהו לא בסדר עם הילד הזה. מתחיל תהליך הרסני, יותר או פחות, שבו אנחנו בעיקר נסחפים, מתוך דעות קדומות, חוסר הבנה ידע וסבלנות, מנסים להכניס את הילד לתבנית שתתאים למה שאנו מכירים ומצפים, כי מהלא מוכר אנו פוחדים. מתחיל מאבק שבמקרה הטוב יסתיים כשהילד יתבגר ויקח אחריות על חייו. אז מה בעצם קרה כאן? שילוב של שני גורמים עיקריים: 1.הטלנו ספק בעצמנו, ומתוך שיפוט יצרנו מציאות בעייתית. 2.פעלנו מתוך תגובה אוטומטית ולא הקשבנו באמת. לא לעצמנו ולא לילד. הילד הזה, שהוא מלא חיים וסקרן, רוצה לחקור את העולם בדרך שאנחנו לא העזנו. הילד הזה, כשצרכיו לא נענים, כשהתנהגותו גוררת תגובות קשות מהוריו ומהסביבה, הופך לכועס ומתוסכל. וכעס שלא מאפשרים לו ביטוי הופך ... בעיקר בגיל צעיר, גוררת בעיות חברתיות, קשיים רגשיים וחוסר יכולת להשתלב בחברה. אפשר גם אחרת!!! משנים את הנחת היסוד הילד לא דפוק או לא בסדר, למעשה הוא יותר מפותח מאיתנו. הוא בא לספר לנו משהו שאנחנו עוד לא יודעים, ... הרבה מאד אמהות מאמינות (וזכרו זאת רק אמונה לא בהכרח אמת אבסולוטית) שההתפתחות שלהן תיעצר אם יקדישו עצמן לגידול הילדים והמשפחה, מין אמונה חברתית שרק אם נצא החוצה - נתפתח. וכאן לדעתי הבעיה. והאמת היא שילד יכול לשמש קרש קפיצה גדול להתפתחות שלנו, אם נכבד פשוט את מי שהוא. ילד נולד עם פוטנציאל רמת התפתחות גבוהה יותר משלנו - מתוך זה הוא יכול לאפשר לנו התפתחות אם נסכים לאפשר לילד להיות הוא - לתמוך בו בלי לכפות את מחשבותינו, אמונותינו ופחדינו עליו. הוא ילמד אותנו הרבה מאד עלינו ועל העולם, וגידול ילד יהפוך בעצם לחגיגה - מה שהוא נועד להיות. כל מה שנדרש מאיתנו הוא התמסרות מוחלטת... כל מצב מתח ולחץ ...
אמת בלתי תלויה האמת האובייקטיבית חברויות הוראות אמת אחת adhd בעיות קשב וריכוז במה להטיל ספק
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ילד
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: ילד, האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ילד, איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
אמת מוחלטת להשתחרר מהרצון להצליח התנגדות רגשית לטפל בכעסים ראשי פרקים רוחות פחד משדים חרדת דיבור בפני קהל איך לא לאהוב את עצמך? סנוביזם או ביישנות לאהוב את איך שאני נראה בלי תנאים רצון להרגיש נאהב להגיע לאושר אמיתי אושר כשהכל אפשרי להיות רומנטי משבר בזוגיות וביחסים למה אני לא מצליח להחליט? איך יודעים לקבל החלטה? להתמודד עם מחלות להתמודד עם תחושת כישלון להצליח בניהול עודף התמדה לגרום למישהו להפסיק לחזר אחריך חוק סימון מוצרי מזון האם ילדים מאושרים? אלימות ילדים בבית הספר תקשור עם התת מודע לקרוא את תת המודע של מישהו הפרעת אישיות מוכללת גמילה מכדורים נוגדי דיכאון וחרדה מה הכי חשוב בלגרום לאקס להתאהב בך? זיכרון של אקסית איזה חלק בשריר? שריר היד האם אנחנו חלק מאלוהים? למה אני מאמין באלוהים? האם הארה קורית באופן אקראי? מתקרב אל הארה הספר להיות אלוהים האם כדאי להיות אלוהים? כמה כסף לחסוך? הכנסה פסיבית למה הוא משמעות החיים שלי? למה היא משמעות החיים שלי? הנאה של נפרדות להשיג הנאה מינית בלי סקס סבל והעדר בחירה חופשית בוחר להרגיש רע היקום אינו מתפשט היקום רוצה שאני אעשה עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן קריירה, קואצ'ר אישי, מטפל רב תחומי בתחום ילד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1094 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 07:21:10 - wesi4