ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






הכל משנה / רון קורי
... מדוע אחיו הגדול מתנהג אליו כמו שהוא מתנהג. מסביר לו על קנאת אח בכור. מסביר לו שאחיו הגדול, עדיין ילד, מכור. מבלי הסבר גון הקטן מקבל התקף לא מחוור כשהוא רואה בטלוויזיה תכנית על סוף העולם על פי נוסטרדמוס. קולו של האב נכנס מאוחר יותר. גבר ברור, אחראי. הוא מבין שגון ... לאיטם סדקים וסודות, לא רק סודות התפתחותו של גון, אלא של כל אחד במשפחה. גוניור ההולך והופך להיות ילד מרוחק חסר ידידים. הוא איננו סובל קרבה. הוא חכם יותר לא רק מתלמידי כיתתו אלא גם ממוריו שאינם מחבבים אותו בגלל זה כולם מלבד גברת הריס המבינה שהוא ילד שונה, אך ילד. היא משקיעה בו והוא מתאהב בה כמובן. האקראיות, הגיאוגרפיה, יד המקרה מביאה לכיתתו את איימי. גוניור ילמד מה ההבדל בין התאהבות לאהבה. וכשאוהבים נופלים קירות ומספרים ... התבגרותו, והחלק הבדיוני. כמובן שדרך הכתיבה משתנה ככל שמשתנה גילו של גוניור. מה שהיה חביב וילדותי הולך ומתבגר. השפה הופכת ספרותית יותר אך יחד עם זה זה ספר כל מהנה. תענוג קריאה צרוף. קורי מעמיד אותנו בפני שאלות. לא ממש שאלות, אלא דברים מתוך ההתרחשויות. מי שלא ... אך זו לא כתיבה פילוסופית לשמה. הסיפור עובר שלבים שונים מספר התבגרות לסוג של ספר מתח. חוויות ילדותיות ושאלות מבוגרים. ובעיקר מהפכים מרתקים. הספר הוא כאילו על משהו, אך כמו סיינפלד הוא למעשה על לא משהו, על כלום. הכל משנה וכלום לא משנה ואולי מכאן נולדת איזו הנאת ...
אישה סיינפלד שאיפות להבדיל לאכול בשר קשר מיני יעוץ ידידות
מה שלא יהיה פשוט, פשוט לא יהיה! האם תפיסתך פשוטה וברת יישום בכל מצב?
... עד כמה ניתן להסביר אותו גם לילד בן 5. ולמה זה ככ חשוב שתפיסת חיים שאנחנו חיים לפיה תהיה כזו שניתן להסביר אותה גם לילד בן 5? התשובה היא כי כשאדם בוגר נמצא ברגע של משבר, באותו הרגע מבחינה שכלית הוא אומנם בוגר, אך מבחינה רגשית הוא לעיתים כמו ילד בן 5. אם המוטו שלנו ודפוסי החשיבה שלנו יהיו כל כך פשוטים עד כדי כך שנוכל להסביר אותם גם לילד בן 5, על ידי זה נוכל לוודא כי השיטה שלנו תעבוד תמיד ובכל מצב גם לגבי עצמנו וגם במקרים שבהם השכל שלנו פחות עובד. כי באמת אפילו עם טיפה אחת קטנה של השכל, אדם יכול ... צריך להיות מסוגל לגרום גם לילד בן 5 להבין את הרעיונות שלו. תפיסת חיים שניתן להסביר אותה גם לילד בן 5 עד רמה כזאת שגם אותו הילד בן ה 5 יבין אותה ככ טוב עד כדי כך שהוא יוכל להסביר את הדברים הלאה בצורה מאוד פשוטה, זאת ראויה להיות תפיסת חיים טובה ונכונה מאחר והיא ניתנת ליישום בכל מצב רגשי ובכל ... כי אם אנחנו מסוגלים להסביר גם לילד קטן בן 5 את התפיסה שלנו, עד כדי כך שהוא מבין את מה שאמרנו לו ושהוא מסוגל אפילו להסביר זאת לאחרים, במצב כזה אין שום סיבה שיהיה מצב כלשהו אצל עצמנו שבו אנחנו נהיה בתודעה של ילד בן 5 ושלא נצליח להסביר לעצמנו בזמן אמת את החשיבה חיובית. האנלוגיה כאן היא בין אותו הילד בן ה 5 שמבין ככ טוב עד כדי כך שהוא מסוגל להסביר משהו לילד אחר בן 5, לבין אדם שהוא ברמת מודעות של ילד בן 5 ושהוא צריך להיות מסוגל לחזק את עצמו כשהוא עצמו עם רמת מודעות של ילד בן 5. וכאן נשאלת השאלה, כיצד נצליח להבין את החשיבה החיובית ואת מהות האושר שלנו בצורה ככ עמוקה עד כדי כך שנצליח לפשט את יכולת השימוש שלנו בשיטה בכל מצב? התשובה ...
מחשבות חיוביות להיות מפורסם פוטנציאל חיים חדשים הבנה מאמן אישי לשים לב להיות מסוגל
לצאת מדיכאון כרוני, חוסר חשק, ומוטיבציה, קבלה ודרגות הרצון
... של השעור. במהלך החיים עובר האדם תהליך מסוים של התבגרות, תינוק לא רואה את העולם כמו ילד בן 4, ילד בן 4 לא רואה ומבין את העולם כמו ילד בן 10, וילד בן 10 לא רואה ומבין את העולם כמו מבוגר. רוב האנשים חושבים ששיא תהליך ...
תחביבים הרגשה של דיכאון להזדהות להתמודד תודעה הרגשה של שמחה חלימה התרגשות מינית
מולטיוורס (ריבוי מציאויות) ולהיות ברגע הזה \ משמעות החיים, חלומות ומוטיבציה \ תודעה והחלל הריק
... (כשאנו עצובים כל העולם נראה עצוב, כשאנו שמחים הכל נראה שמח וכו), אך גם בגלל הגיל, תינוק לא תופס את המציאות באותה דרך שבה תופס אותה ילד בן 4, ילד בן 4 לא תופס את המציאות כמו ילד בן 10, וילד בן 10 לא תופס אותה כמו מבוגר. התפיסה עצמה ...
החושים מושגים אסטרליות מזל מורכבות משחק ילד הרגשת משמעות
זן בודהיזם / זאזן - הבעיה שלך / מוהו נולקה
... היה דואל שקיבלתי תחת הכותרת, רק לידיעתך. הדואל הכיל את מילותיו של אחד מאחי הדהרמה הוותיקים ממני מהם ציטטתי לפני חודשיים: ילד בגן שמנסה ללמוד באוניברסיטה. מה שהוא כותב אודות התרגול שלו באנטאיז, י אופייני לספקות שכולנו ניתקל בהם במוקדם או במאוחר. אני רוצה להביא ממילותיו ביתר ... תיאוריה נשגבת ללא קשר לתרגול שלנו. אם אין בידיך האמצעים להבין את הנקודה הזו לעולם לא תוכל לקנות אחיזה בתודעתך. אתה תהיה כמו ילד בגן שמנסה ללמוד באוניברסיטה. למעשה כל חבריי, אלו שתרגלו אתי באנטאיז, י באותו זמן, עזבו למקומות כמו מקדש ח, או מקדש ב,, כמה אף הרחיקו עד אמריקה, ובסופו ... - כך הרבה שנים ואת המורה שטרח כה רבות לנסות ולפתוח את עיניו העצומות בחוזקה. בכל זאת אני שמח לשמוע שהוא מצא לבסוף את גן - הילדים הרוחני שלו ושתודעתו שלווה. כפי שאמרתי, הוא אינו היחידי שיש לו הספקות האלו - לכולנו יש אותם: מדוע תודעתי אינה שלווה בזמן זאזן? מדוע עלי לסבול את הכאב ... אלא כהנחיות מעשיות לחיי היום - יום. אם אין ביכולתך לראות שהבעיה עצמה, הבעיה שלך, היא התרגול עצמו אתה באמת ובתמים תהיה כמו ילד בגן שמנסה ללמוד באוניברסיטה. אתה מבזבז את זמנך. כל הסוטרות מלמדות אותנו שהזמן חולף מהר כמו חץ במעופו - אל תכלה את חייך לריק - חיים ומוות הם עניין ... מפקפק בי בכל רגע ורגע. כשאתה מבין לבסוף שזהו התרגול שלך שמעמיד אותך בסימן שאלה ולא ליהפך אין לך ברירה אלא לסיים את גן הילדים הרוחני שלך. הפכת למתרגל מבוגר. מילים כמו זאזן הוא צורתך האמתית או זאזן הוא המורה האמתי, נאמרו לאוזניהם של מבוגרים. אני רוצה להמשיך ולבחון את נושא ...
חוזקה אחריות אישית מחשבה אגו להמשיך בחירה בודהיזם לתרגל
שלושה שלבים - תהליך הלימוד בשיעור הראשי בחינוך ולדורף: רצון, רגש וחשיבה יוצרת
... ז, אני מקדמת את ילדי כתתי, כמו בכל בוקר. והם עונים בוקר טוב המורה ענת. לאחר שאנו מדקלמים, שרים, משחקים ונעים במרחב בבית הספר אנו חוזרים לכתה, אני לוחצת את ידו של כל אחד מהתלמידים, מתבוננת ... לעיתים, כאשר ילדים מתבקשים לעשות את המאמץ ורק להתבונן בכל חושיהם בניסוי, דבר אינו פשוט עבורם ויכולות להיות תגובות שונות לעניין, כמו צחוק, מבוכה, אמירה חצי צינית. ההתבוננות עצמה ... וקשב, הניסיון של הילדים להגיע לכל אלה יכול לגרור אחריו תגובות שונות. שלב 2 תאור ההתבוננות בניסוי בכתה דרך החושים וללא הסברים. דיבור בשפה רגשית ושאלות כמו - האש היתה שקטה סוערת כחולה עם ... לאחר מכן יתארו הילדים בעלפה את השינויים שחלו בחומרים בניסוי. עוד שאלות למענה עי הילדים ודיון בכתה בשלב זה: האם המצב נראה חשוד למישהו כשקרבתי את החומר לאש? אולי האוויר עזר למה שקרה? ראיתים את הצבע שקיבל החומר ששרפנו? מה מזכיר לכם הריח? בשלב זה ... אני מכוונת את הילדים לתבחינים בהם כדאי להבחין (צבע האש, כמות המים, ריח החומר השרוף, הזמן שלוקח לחומר להתלקח וכו). אפשר לכתוב כמה מילים על הלוח. לאחר השיחה על ההתבוננות בניסוי הילדים מציירים את הניסוי והמורה יכול לצייר אותו על הלוח. אין עדיין הסברים, אך כל הנל מקדם אותנו לשלב השלישי בו יגיעו ההסברים. אני מבקשת מהילדים לצייר את הניסוי שראו במדויק בצבעי עפרון במחברת. שיעורי בית - לסיים את ציור הניסוי. שלב 3 בבוקר למחרת הילדים מגיעים עם ציור הניסוי שסיימו בבית. ההתבוננות והרעיונות שעלו אתמול בשיחה בכתה שקעו לתוך הילדים בשנת הלילה. כדי ליצור דיון אני שואלת את הילדים שאלות, עליהן חשבתי מראש. שאלות לדוגמה: האם האש התגברה לדעתכם בגלל סוג החומר ששרפנו? האם המים רתחו וגרמו לחומר להתאדות או שההתאדות נראית לכם קשורה בדבר מה אחר? ... השאלות חשוב שכל ילד יוכל להביע את דעתו בכתה. דעות וחשיבה מגוונת ומקורית היא המטרה כאן. חשוב גם לתת לילדים להעניק שמות משלהם לתופעות בהם צפו, ולא לחסום את חשיבתם היצירתית עם שמות שאני או מורים אחרים וחוקרים העניקו לתופעות. כך שאם אחד הילדים מכנה את התופעה אוויר שמניע אוויר או או מאש כחולה לאש ירוקה אני אמשיך והשתמש במונח שהוא המציא בדיון בכתה, אף ארשום אותו לעיתים על הלוח. כך הילדים חשים שהם מגלים לראשונה את התופעה בה צפינו. כאשר הילד מגלה את התופעה באופן חופשי ויצירתי שכזה, היא שלו לתמיד. הוא לא צריך להתאמץ לזכור את שמה, יש לו שם שהוא המציא עבורה והוא לומד להסביר אותה דרך השיחה בכתה (בסיום כל ... את היצירתיות של הילדים, ניתן לאמר את שם התופעה המקובל במציאות). כאשר הילד עובר דרך רגשותיו ומחשבותיו הוא, ואני מכוונת אותו מידי פעם, הוא לומד. בשלב זה ניתן לעבור לעבודה אמנותית הקשורה בניסוי - לדוגמה ציור בצבעי מים של החום והאור שהפיץ החומר ... אמנותית היא לספר לילדים על הביוגרפיה של המדען שגילה את התופעה בה אנו עוסקים, או לתת לילדים לכתוב עבודה בקבוצות על הביוגרפיה של אותו מדען ואז לספר עליה בכתה. בסיום העבודה האמנותית ביוגרפית יקבלו הילדים משימת סיכום מהלך הניסוי, תוצאותיו ומסקנותיו במחברת, או שנכתוב טבלה המסכמת את כל הנל. התלמידים יקריאו בכתה את סיכומיהם ואני אוסיף דבר מה, במידה ולא נכתב. לסיום ... והאומנותיות של הילד ולא עבודה דרך העברת ידע. יצירת תמונה כתתית של הניסוי - תומכת בהבנת הניסוי ובעבודה החברתית - סוציאלית בכתה. יצירת סימפטיה לתהליך הגילוי המדעי דרך התרכזות בילדים: חושיהם, רגשותיהם ומחשבותיהם. זאת בניגוד לאפשרות של יצירת אנטיפטיה למדע דרך התרכזות בהעברת ידע. פיתוח התלמיד על כוליותו באופן אינדוודואלי באמצעות כל הנל. הילד לומד שכל נושא שאנו עוסקים בו בביהס קשור בו עצמו ובבני אדם (דרך האמנות או הביוגרפיה). הוא לומד שהוא יכול לסמוך על עצמו במציאת האמת המדעית בעולם. הוא מתפתח אישית פיזית ... כתתי, ההצלחה של כל ילד בהבנת הניסוי עוברת דרך הצלחת הכתה כולה, וההפך. הילד לומד לפתח תמונה פנימית של המציאות וזיכרון שלה. אין כאן פיתוח של תמונה טכנית של הניסוי ומשמעויותיו בעולם פילוסופי - מדעי. החלק הראשון בו מתבונן הילד בניסוי יכול להיות גם בתחום לימודי אחר - בביולוגיה למשל דרך טיול בשדה, בספרות קריאת קטע טקסט, שמיעת מוסיקה, התבוננות ביצירת אמנות וכו. על פי התחום הנלמד באותה תקופה ... להפעלת החושים של הילד ותפישה נכונה של המציאות הפיזית. (בימינו אין הדבר מובן מאליו, ילדים רבים חיים בעולם פחות פיזי ויותר וירטואלי). יצירת קשרים בין ניסיונות העבר ותופעות שהילד מכיר, לבין התופעה החדשה. העשרת עולמו של ה
יתרונות מסקנה הצלחה לפתח לימוד בוקר טוב התמקדות חברויות
חינוך ילדים / מערכת החינוך / הורים וילדים
חינוך ילדים מערכת החינוך הורים וילדים לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: הרצאה על חינוך ילדים מערכת החינוך הורים וילדים. הרצאה על חינוך ילדים ומערכת החינוך. איך לגרום לילד לאהוב את הלימודים? מי ראוי להיות מחנך? מיהו ומהו מחנך טוב? איך לפתח ביטחון עצמי הערכה עצמית אצל ילדים? איך בן אדם יכול לגלות את הפוטנציאל העצמי שלו? איך מורה ומחנך יכול לפתור את הבעיות של התלמידים באמצעות שיקוף עצמי? איך המורה יכול להבין את התלמידים באמצעות התבוננות פנימית שלו על עצמו? למה ילדים לא אוהבים את הלימודים? למה לילדים אין סבלנות ללימודים? איזו תועלת אמיתית מביאים הלימודים לתלמיד? למה למורים עצמם אין חדוות לימוד? כיצד היחס של המורה עצמו אל מה שהוא מלמד, כיצד הוא משפיע על התלמידים? האם אפשר לבקש מילד לאהוב את הלימודים? מי אחראי לכך שהילד יאהב את הלימודים? האם בן אדם נולד עם ביטחון עצמי? מתי צריך חוסר ביטחון עצמי? איך ריכוז יכול להפריע לילד בלימודים? איך להגיע לאיזון בין תכונות שונות? איך לבטא את כל התכונות? כיצד זה שבונים לילד ביטחון עצמי, כיצד זה פוגע בביטחון העצמי של הילד? למה אמונה עצמית היא שקר? למה פירגון לילדים, יוצר אצל הילד חוסר אהבה עצמית? למה אפשר וצריך להסתכל על חצי הכוס הריקה? למה אנשים משקרים את עצמם להסתכל רק על חצי הכוס המלאה? למה להודות על הדברים הטובים שיש בחיים, למה זה יוצר רע? כיצד ההורים גורמים לילדים לא לאהוב את עצמם? למה הלימודים מאמללים את הילד? מהי מהות החינוך, ומדוע הוא רע, ואיך הוא צריך להיות? למה הילדים חווים את הלימודים כסבל? מה יקרה אם לא יפרגנו לילד בכלל? איך נוצרת חוסר הערכה עצמית אצל ילדים? מדוע הורים גורמים לילדים לא לאהוב את עצמם? האם את ה באמת אוהב את הילדים שלך? למה את ה אוהב את הילדים שלך? מהי המטרה האמיתית של הלימודים? למה האדם לא נהנה מהחיים? מהי מחנך טוב? מי ראוי לחנך? איך להסתכל למציאות בעיניים ולהיות מרוצה ממנה? איך ילדים אמורים לחוות את הלימודים? איך לדוגמה לגרום לילד לאהוב את לימודי היסטוריה וכיוב? איך לגרום לילד ליהנות מהלימודים? איך לגרום לילד לאהוב את הלימודים? ועוד. הראיון עי ארז סנדובסקי, מנהל התוכנית הצעד הבא לפיתוח מצוינות אישית ולימודית של תלמידים בבתי ספר. ראה גם: אימון אישי חינוך ילדים יכולת הכלה - מהו אימון אישי וחינוך ילדים עם יכולת הכלה?. הורות
ביטחון עצמי בחיים התבוננות חוסר אהבה איזון הרגשת ביטחון עצמי חינוך איך לאהוב את עצמי להאשים את עצמי
תיקשור, מתקשרים, שליטה במציאות, חיזוי העתיד, האושר של אלוהים, חוסר וודאות, נחישות, חזרה בתשובה - 3
... זה נקרא להשיב את הדבר למקום שממנו הוא נלקח. ומה השכר של מי שמצליח לחזור בתשובה? שהוא חוזר שוב בתשובה, רבי נחמן אומר שהעולם הבא זה יום שכולו שבת, אם היית ילד טוב אתה חוזר שוב בתשובה, מה הכוונה לחזור בתשובה שאתה כל פעם חווה יותר את האחדות, עוד יותר אלוהים, עוד יותר אלוהים. שאלה: רציתי להגיד ... הפחדים שלו, זוכה להתגלות האהבה שבדעת, מה זאת אומרת? שהוא אוהב את הבריאה כפי שהבורא אהב אותה לפני שהוא ברא אותה עכשיו אסביר מה היא מחשבת הבריאה. ניקח למשל ילד ואבא, אלו שני ישויות נפרדות, אבל לפני שהילד נולד איפה הוא היה מבחינה פיסיקלית? בתוך אבא שלו, נכון? הילד הזה, הישות שלו הייתה בתוך אבא שלו, עכשיו הוא כאילו יצא, זה נקרא להוציא מהכוח אל הפועל, עכשיו נגיד שלטיפת הזרע הייתה תודעה, ואם היא הייתה אומרת אני, למי היא הייתה מתכוונת? לאבא, ילד לפני שנולד, כשהוא אומר אני, למי הוא מתכוון? לאבא, אבל כשהוא יוצא החוצה הוא נפרד מהאבא. עכשיו אותו דבר הבריאה, לפני בריאת העולם כל ... אתה מבין את זה, אתה זוכה לאהבה שבדעת, מה זה נקרא האהבה שבדעת? אתה אוהב את המציאות כמו שאלוהים אוהב אותה, למשל אבא יכול לאהוב או לשנוא את הבן שלו, אבל אם הילד שלו בתוכו עוד לפני שהוא נולד, הוא לא יכול לשנוא אותו, כי זה הוא עצמו. עכשיו אם אתה מבין את כל הדברים האלו, אתה מגיע לאהבה שבדעת, אתה אוהב ...
לשמור מצוות אני לא רוצה תקשורים להפעיל את השכל למה אני לא רוצה הגדרות לחזות את העתיד גילוי עתידות
אותיות - סוד האותיות / צירופי אותיות - סוד כוח (28) האותיות - חלק 12
... בריותיו. י - סמל ליסוד, מקור כל דבר. ועוד... ועוד... ועוד... בעבר, ילד שהחל לכתוב, לימדו אותו לכתוב תחילה יוד. אמרו לו, כתוב יוד שאתה בעצמך יוד - יהודי. אחרים נהגו לגנוז את היוד הראשונה שהילד כתב, במקום שמור, כקמיע לכל החיים. זכור, ילד יהודי! בשל קטנותה של האות יוד אין מי שיכול לעקור אותה. כמה שנקצץ בה, היא נשארת יוד. כמוה, עם ישראל שנתכנה בשם ... אותיות יוד, י עליונה ו - י תחתונה. האות י היא סוד ויסוד כל האותיות. ילד יהודי אשר למד לכתוב, לימדוהו לכתוב יוד בתחילה. רצו להחדיר בתודעתו ולהשריש היטב בלבו את עובדת היותו יהודי, וכך ... פירוש המלה יוד הוא: יהודי). אחרים נהגו לגנוז את היוד הראשונה שהילד כתב, במקום שמור כקמיע לכל החיים (מוזכר לעיל). יסוד כל האותיות ידוע על פי הספירות שבקבלה, כי האות יוד מייצגת את ...
אלוהות תחיית המתים דת להתחיל מצווה מוחלטות נחת רוח השכל
הורות מודעת - הריפוי מתחיל בבית
... וחיי הקרובים לנו. למה הילדים לא מגיעים עם הוראות הפעלה? מהו סוד ההצלחה? איך לגדל משפחה מאושרת? איך להפוך את התא המשפחתי למקור של צמיחה התפתחות ושמחה? מהרגע שאישה נכנסת להריון ועד ... - קשר מתמשך בין התינוק, הילד, הנער.. ובינה. קשר לא פשוט ומורכב, המלווה לעיתים בתסכולים וכעסים רבים, ובעיקר מחטיא את המטרה. ובואו ניקח דוגמה מהחיים מאד נפוצה - לצערנו - היפר אקטיביות נולד לנו ילד, והוא מלא אנרגיה, לא ישן הרבה, סקרן מאד, מגיב מהר מאד לגירויים, ואנחנו ההורים, קשה לנו. הוא זקוק להמון תשומת לב, ובין העבודה, הקשיים, הפרנסה, ובעיקר ... מחשבה שמשהו לא בסדר עם הילד הזה. מתחיל תהליך הרסני, יותר או פחות, שבו אנחנו בעיקר נסחפים, מתוך דעות קדומות, חוסר הבנה ידע וסבלנות, מנסים להכניס את הילד לתבנית שתתאים למה שאנו מכירים ומצפים, כי מהלא מוכר אנו פוחדים. מתחיל מאבק שבמקרה הטוב יסתיים כשהילד יתבגר ויקח אחריות על חייו. אז מה בעצם קרה כאן? שילוב של שני גורמים עיקריים: 1.הטלנו ספק בעצמנו, ומתוך שיפוט יצרנו מציאות בעייתית. 2.פעלנו מתוך תגובה אוטומטית ... הקשבנו באמת. לא לעצמנו ולא לילד. הילד הזה, שהוא מלא חיים וסקרן, רוצה לחקור את העולם בדרך שאנחנו לא העזנו. הילד הזה, כשצרכיו לא נענים, כשהתנהגותו גוררת תגובות קשות מהוריו ומהסביבה, הופך לכועס ומתוסכל. וכעס שלא מאפשרים לו ביטוי הופך לאלימות. אלימות, בעיקר בגיל צעיר, ... משנים את הנחת היסוד הילד לא דפוק או לא בסדר, למעשה הוא יותר מפותח מאיתנו. הוא בא לספר לנו משהו שאנחנו עוד לא יודעים, ואם ננסה להפסיק להכניס אותו לתבניות שלנו, נוכל ללמוד ממנו הרבה ... אם יקדישו עצמן לגידול הילדים והמשפחה, מין אמונה חברתית שרק אם נצא החוצה - נתפתח. וכאן לדעתי הבעיה. והאמת היא שילד יכול לשמש קרש קפיצה גדול להתפתחות שלנו, אם נכבד פשוט את מי שהוא. ילד נולד עם פוטנציאל רמת התפתחות גבוהה יותר משלנו - מתוך זה הוא יכול לאפשר לנו התפתחות אם נסכים לאפשר לילד להיות הוא - לתמוך בו בלי לכפות את מחשבותינו, אמונותינו ופחדינו עליו. הוא ילמד אותנו הרבה מאד עלינו ועל העולם, וגידול ילד יהפוך בעצם לחגיגה - מה שהוא נועד להיות. כל מה שנדרש מאיתנו הוא התמסרות מוחלטת... כל מצב מתח ולחץ מתחיל ברגע שאנו מחליטים שמשהו שקורה הוא לא טוב עבורנו, ...
עבודה חרדות איך לגדל הורים מטפל כועס מחשבה אנרגיה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ילד
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ילד, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ילד, איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן משפחתי, מאמן פרטי, קואצינג מומלץ בתחום ילד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1094 שניות - עכשיו 16_08_2025 השעה 18:04:30 - wesi4