ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






זיגמונד פרויד / מיניות ואהבה
... נעלבים ומתנגדים לתיאוריה. אחר כך, בתחילת המאה העשרים מגיע פרויד שהביא לנו את תת הכרה והמיניות וגרם לנושאים שהיו טאבו להיכנס לשיח הלגיטימי. והחשוב מכל, עשה לנו הכרות עם מעמקי נפשנו שלנו, ילד את תת ההכרה והביא להבנה שונה לחלוטין של האדם. כל מה שנאמר ... כללי. כל זה נולד אצל פרויד. גילוי מרכזיותה של המיניות היווה הלם. לא עוד משהו שרק מהנה וגורם להמשכיות האדם אלא כוח המניע את כל מעשיו של האדם. תגלית גדולה מרכזית וחשובה אחרת היא המיניות הילדית. לגלות לעולם שהמיניות איננה דבר הנמצא אצל מבוגרים בלבד אלא שגם תינוקות הם מיניים הייתה טלטלה גדולה במחשבה. עד היום רוב האמהות מעדיפות שלא ליחס לתינוקן הנאות מיניות ישירות. גילוי המיניות הילדית חתרנית ונוגדת את מטרת הפרו ורבו הטבעית כפי שחשבו. בספר החדש כונסו מאמרים שונים. חטיבה מרכזית היא שלושת המאמרים הנקראים שלוש מסות על התיאוריה המינית מאמרים אחרים: האופי והארוטיקה האנאלית. המוסר התרבותי והעצבנות המודרנית. מכים ילד. מקרה של הומוסקסואליות נשית ועוד כמה. אחד הדברים המעניינים ... וקובעים הילכות התנהגות שפרויד היה קורא דווקא להן לא טבעיות. ארבעה דברים מכוונים את המיניות, אומר פרויד וחוזר עליהם כמה פעמים בהקשרים שונים. הבושה, הגועל, המוסר והחמלה. את ארבעתם צריך הילד לבנות כדי להתפתח נכון ועל ארבעתם צריך להתגבר מאוחר יותר בבגרות. ... בחדרי כושר ומנסים להראות כמו הפסלים מאז. וכולם רוצים מין, גלוי מהיר והרבה. לייחס לתינוק הנאה מינית מרגע היוולדו, כזו שתכתיב לו לכל חייו את האובייקטים שימשך אליהם במאמרו על המיניות הילדית, זאת המתקיימת מרגע הלידה פרץ את כל המוסכמות. העזה ליחס מיניות ... שקשה לנו, שאנחנו לא רוצים ולא מסוגלים לקבל. דבר שעומד בסתירה לחינוך התרבותי הרומנטי. שאילו היו מדברים על זה בגלוי אנשים היו מתחתנים פחות ונקשרים פחות אחד אל השני. אף הורה אינו מכין את ילדו לאפשרות של מה קורה בתוך חיי נישואין. פרויד אומר בלי לרחם, אך עם ...
היקום לקנא באחרים נולד פסיכולוגית כושר פעילויות מיניות אגו התמודדות עם קנאה
עוגן במים סוערים
... במים סוערים פעם אחת לפני הרבה שנים, חיה בכפר קטן בקוריאה ילדה ושמה סול. בקרבת הכפר היה מנזר וסול נהגה ללכת אליו ... לנו היא לא להיקשר לשום דבר שיש בעולם כי הכל בר חלוף. והנה, את בעצמך אינך מיישמת את העצות שנתת לנו כל השנים! מותה של נכדתך היה בלתי צפוי ואין עצוב מהורה שמאבד את ילדו, על אחת כמה וכמה סבתא שמאבדת את נכדתה. כולנו ראינו אותך ... עם כל הדברים שרוצים לשנות, כיחידה אחת. לא את התמונה שיש לנו על עצמנו בעוד כמה שנים של עבודה רוחנית - עכשיו. אפשר לשאול את אותה השאלה בצורה אחרת: נניח ויש לכם ילד. והילד - נו, לא כל כך טוב בלימודים, קצת מתפרע בבית הספר, אבל ... להמשיך ולחפור בו ולמרר לעצמנו את החיים. אתם יודעים מה? - גם זה בסדר. גם לביקורת העצמית לא צריך להתייחס בכזו ביקורת. יותר בסלחנות, להסתכל עליה כמו על דבר שעושה ילד קטן. הבעיה העיקרית למעשה, זו אחת מהבעיות העיקריות ...
מדיטציה כישלונות רצון ניהול כישלון להמשיך המוות מהר מאוד
עד כמה משפיעים עלינו הפחד והתבניות?
... נפגענו מסיטואציה, הפעם הפחד ינהל אותנו ולא נוכל לצאת לפעולה. יש משפט שאומר: ילד מרוב אור לא רואה את הפחד, ומבוגר מרוב פחד, לא רואה את האור. התפיסה החומרית של ימינו גוזלת מאיתנו את הצורך להרגיש אחראים ... מפחדת! לאחר כמה ניסיונות כושלים, אני צופה בה מקו המים וקולטת שהיא רצה אחרי ילד עם גלשן... ונכנסת ישר לתוך המים המפחידים והפלא ופלא, מתחילה לשחות! היא לרגע שכחה מהכל. מהתבניות, מהמשוואות, מהפחד שניהל אותה. ... כמה שניות, היא כמובן קלטה שהיא במים, שוחה, נבהלה וברחה לחוף. את המשחק החדש, הילד עם הגלשן היא לא הצליחה לתפוס אבל היא הצליחה להשתלט על הפחד. מאותו רגע ואילך, חוויית המים הפכה עבורה לדבר מענג ומשעשע. כך גם אנחנו. ...
שותפים מאבק התמודדות משחק חושש שכחה המוח פחדים
מחג האורים הזה אור גדול מאיר אותנו ויוצא אל העולם
... את חיינו. משקפת את ההתניות העמוקות שלנו כעם. פרדיגמה היא תבנית מחשבה המתיישבת אצל אדם בילדותו המוקדמת, מנהלת את חייו באופן נהדר בילדות, אך באופן שגוי מאוד בבגרותו. אדם שחווה בילדותו דיכוי, ביטול והקטנה עי המבוגרים סביבו יחיה עם פרדיגמה שלבטא דעות = סכנה, שלבלוט פירושו דחייה, שלחיות בעוז = סכנת נטישה. במשך שנים הנוסחה עובדת ומגנה על הילד, אך כשאדם מגיע לבגרותו ומבשיל הוא נוכח כי הנוסחה שגויה, קלוקלת ופועלת הפוך מהמצופה. לא להביע דעות זו סכנה, להיות קטן ושקט = להרגיש דחוי, לחיות במינימום = סכנת נטישה. הבוגר ... = חברות ואהבה, שלחיות בעוז = אהבה ושמחה. כמו לכל אחד מאיתנו גם כקולקטיב יש פרדיגמות של ילד קטן ומפוחד אשר מנהל את חיינו. הוא צורח: סכנה, הצילו, אסור להראות חולשה, קנו מטוסים, פתחו טילים, השקיעו בלוויני ריגול, בנו פצצות אטום... וזה לעולם לא מספיק. כל מה ... בשנותינו המוקדמות כבר אינה מספקת את הסחורה. נכון חלקים גדולים מהעולם מנוהלים על ידי ילד קטן ומפוחד, עי הווית חושך. אנחנו לא היחידים בעניין הזה. בעצם אנו בחברה טובה של עמים רבים ומדינות רבות המשקיעות באמצעי מלחמה, פצצות אטום, מטוסי קרב, טילים בליסטיים. ... עלינו כקולקטיב להעביר את הפיקוד לבוגר שאנחנו, הבוטח, המגשים את חזונו. עלינו להרגיע את הילד הקטן שהיה רגיל לנהל את העניינים עד כה. והוא לא יוותר בקלות. הוא יצרח, ויתנגד ויהיה בפאניקה, בהיסטריה כי מבחינתו זוהי התאבדות. מבחינתו זוהי צעידה למוות ודאי. תעצומות נפש ...
תת מודע מצויינות מנהיגות הוויה השקעה אמונה מראית עין אסור
כלוב של זהב - על חופש הבחירה ובחירה חופשית
... למעשה שבויים ואסירים בצורה זו או אחרת של תכתיבים חברתיים למיניהם. לדוגמה ילד בן שלושים פלוס שאינו מעז לעזוב את בית הוריו מאחריו והם נותנים לו ביטחון כלכלי ואולי גם מארחים לו לחברה. כך מפיגים הם אצלו את ... עד כאן ישנו הרווח שבדבר. אולם מצד שני ניתן לראות אדם בוגר שנוהג כמו ילד עקב הסביבה שבה הוא מצוי. הביטחון שלו לעשות דברים בכוחות עצמו יהיה פחות מזה של חברו אשר חי מחוץ למסגרת הוריו המגוננת מחד אך הסוגרת ...
חופש הבחירה ובחירה חופשית לטפל במחלות נפשיות כאבים סבל לדבר ביטחון שמחה לאיד לימוד
השלמות שבחוסר שלמות
... קבעה הגדרות מאוד ברורות ומקובעות לצמד המילים הללו, ומי שלא מתאים להן, נחשב לפגום, או לא נחשב בכלל. הקיבעון והתיוג מתחילים כבר מרגע הלידה. כאשר ילד נולד עם סטייה כלשהי מהעקומות המקובלות, הדבר מיד מוגדר כפגם או כליקוי. הילד, כבר לא מתאים להגדרה, כי הוא לא מספיק בריא. כשהילד כבר גדול יותר ולומד בבית הספר, הוא חייב להתאים את עצמו להגדרה של התלמיד המושלם שהחברה קבעה - תלמיד שקט עם הישגים גבוהים. ילד שאוהב לזוז ולא מוצא עניין במה שלומדים בבית ספר, מתויג כמופרע, וכבר לא נחשב למושלם. אדם בעל עודף ... שלו לכאורה. כשאנחנו מבינים את היתרון במה שעד כה ראינו כחיסרון שקיים בנו, אנחנו מנצלים אותו לטובתנו, והופכים לשלמים יותר. אם ניקח לדוגמה את אותו הילד שלא מפסיק לזוז בזמן השיעור, ונטפח את יכולת התנועה שלו, נגרום לילד להיות מושלם. אדם שאחד החושים שלו לא מתפקד, שאר החושים שלו מתפקדים בצורה טובה יותר מאדם רגיל. כשהוא ...
החושים כיעור הדרך הארוכה חסרונות ללמד אחריות אישית לכעוס להסיר אחריות
קלפים טיפוליים (קלפי מודעות).
... להיענות לבקשה זאת למרות שאין טוב יותר מלהתנסות ולחוות. ישנם סוגים שונים של קלפים טיפוליים. כל סוג מיועד לטפל בנושא מסוים: נושאים כללים, ילדות, זוגיות, בריאות, עסקים, השגת מטרות, התמודדות עם מצבים שונים ועוד. לרוב ערכת הקלפים מורכבת מסדרה של מילים וסדרה ... כך שהמסרים היו מוסתרים והבחירה נעשתה מתוך דחף לבחור בקלף לאחר שהילה ניסחה וביטאה בקול את השאלה. נבחר זוג הקלפים: המילה תפקוד ותמונה בה ילד מתבונן במגוון מסכות התלויות על הקיר. הילה התבקשה להתייחס לצירוף זה ואמרה שהתפקוד שלה תלוי במסכה כלומר, בתפקיד ... יש צורך בכך. השאלה הבאה שבקשתי מהילה לשאול הייתה: מה יעזור לי לבחור במסכה שתשפר את התמודדותי עם המצב? נבחר קלף עם מילה מזניח ותמונה שמתארת ילד העומד מאחורי גדר מרשת ומתבונן בחוסר מעש וערגה בגבר שעובר ברחוב. הילה בחרה להתייחס לצירוף זה כמשקף את השבוע שהיא בילתה בחוסר מעש ואמרה שהזניחה את מאמציה למצוא עבודה ואת תהליך האימון כולל שיעורי הבית שקבלה בפגישה הקודמת. כמו כן היא אמרה שתמונת הילד מתארת היטב את בחירתה לחוש את עצמה לכודה במצבה ובביתה, כאשר הבחירה לחוות את המצב באופן שונה ובונה היא בידיה. בעקבות זה בקשה הילה לשוב ולשאול מה יעזור לה לעשות את הבחירה של זווית הראיה שתקדם ותעצים אותה. הפעם נבחר קלף עם המילה קורבן ותמונה המתארת חדר ילדים ריק שדלת אליו נפתחת על ידי רגל של גבר שאת שאר גופו לא רואים. הילה בחרה להתייחס למילה ואמרה שהתשובה ברורה לה. ... משחק בו התפקידים ניתנים לבחירה. לסיכום נבחר זוג נוסף של קלפים שאמורים לסכם את רצף התובנות שהתקבל. הפעם יצא קלף עם מילה זכויות ותמונה שמתארת ילדה העמדת בצד ומתבוננת בשני ילדים שנאבקים אחד בשני. אכן צירוף זה שוב הדגיש את המסר שעלה בבחירות הקודמות. הילה בשמחה חזרה ואמרה שעכשיו ברור לה: ...
קלפי מודעות עתיד זכויות מצב רוח התבוננות חשיבה ידיד תכלית
זיגמונד פרויד / משה האיש והדת המונותיאיסיטית - חלק 3
... בו, אתם הרגתם את אלוהינו. את האנטישמיות בימינו מסביר פרויד כפעולה מהלא מודע של העמים. אותם אלו שלא התגברו עד היום שהיהודים הכריזו על עצמם כ בן הבכור ילדו האהוב של אלוהים. נוסף לכך, מנהג המילה עשה עליהם רושם מבעית והזכיר להם את פעולת הסירוס הקמאית. ולבסוף צריך לזכור שכל העמים האחרים קיבלו את הנצרות ... עקבות הזיכרון שלו נוכחות. המודחק מנסה לעלות לתודעה. כאן מביא פרויד בקיצור את העובדות על הולדת הזיכרון, ההדחקה, האוניברסאליות של הסמלים בשפה. כיצד יודע ילד את מה שלא לימדו אותו. המדובר בידיעה מקורית שהמבוגר שכח אחר כך. עקבות זיכרון במורשת הארכאית. בני אדם ידעו תמיד באופן ידיעה מיוחד שפעם היה להם אב ... פני החושיות. איסור התמונה רומם את האל לרוחניות, שלילת חומריותו העניקה מעמד של עם נעלה ובעל רגש עליונות על עובדי הפסלים. האב הפך לסמל הערכיות. לכן צריך הילד לשאת את שם האב ולרשת אותו. או - אלוהינו הוא הגדול והחזק באלים, אף על פי שאינו נראה, כמו רוח הסערה והנפש. בשום מקום בכתובים לא מוזכרים רגשות שליליים אל ... בהצרה ניכרת של החירות המינית, אך את אלוהים היא מנתקת מהמין לחלוטין ומרוממת אותו לשלמות מוסרית. מוסר פירושו הגבלת הדחף. מכאן כוחו של האב וסמכותו לתבוע מהילד ויתורים. לקבוע עבורו מה מותר מה אסור. מהו ילד טוב ומהו רע. פרויד מסביר כמובן את התפתחות הדחף בתינוק בבהירות רבה. הרוח האלוהית, היא אידיאל ובו בזמן לחץ להידמות אליה. הדתיים חשים מה נעלה ונאצל. ...
בני אדם מכור לזונות להיגמל משירותי מין פנטזיות חיוביות התרגשות מינית סמכותיות איך יודעים
אשליית הנפרדות יוצרת הסתרות וכך נוצר חוויות ריבוי. אשליית התנועה מנפרד אחד לנפרד אחר יוצרת חוויית זמן
... מנפרד אחד לנפרד אחר יוצרת חוויית זמן זמן הוא חוויה אישית. כאשר אתה חווה שינוי בחושים, נוצרת חוויית זמן. השינוי נוצר מחוויית נפרדות. אם תצייר ילד בועט בכדור, מהתבוננות בציור אתה לא תחווה זמן. הזמן עוצר מלכת. אבל אם תצרף לו עוד ציור שבו ... וכן הלאה... יהיו לך אוסף של ציורים שחיבור ביניהם יצור חוויית שינוי. בעזרת חוויית השינוי שיצרת מאוסף של ציורים חסרי זמן, יצרת חוויית זמן שבה ילד בועט בכדור שמתנתק מהרגל ועושה את דרכו לעבר השער. ברגע שחוש הראיה שלך מבחין בהבדלי אור שנשברו ...
הרגשת נפרדות ריבוי אור לחשוב הבדלה כלום הסתרה הרגשת זמן להכיל
נקודת איסוף - ז'אן רנו, מלאני לורן, סרט שואה צרפתי
... הרופא גם בוחר בשותפות גורל עם קהילתו ומסרב להציל את עצמו. תפקידו לא נותן לו להציל את עצמו כשילדים ונשים נותרים מאחור. בהימצאותו איתם יוכל לעשות יותר כך הוא מאמין. עד לרגע האחרון משוכנעים למעשה הנוסעים ... והם מובלים אל מותם. כמה כואבת הנקודה הזו שבה אנו לא מוכנים בדיוק כמוהם לפרידה החותכת מהחיים. ילדים עצמאות וחופש לילדים היה קל יותר להלחם על החופש. ככל שהיו עצמאים יותר. וגם ככל שהחופש נחווה על ידם במעשה המשחק היומי. הנערה ... להאמין ביכולתה לגבור עליהם. נערה שנייה ראתה את הצורך לברוח אך החסות המשפחתית גרמה לה להישאר. היותה ילדה טובה וממושמעת הוריד ממנה דרגות חופש עי שעצר את כושר השיפוט העצמאי שלה. כשאבא אומר אל תדאגי מה כבר יכול ... עליה. ברגע שהיה מוכן האב לשחרר במעט את האמון שלו במערכת, לתת גיבוי גם לאפשרות האחרת, זה מאפשר לילד השני בחירה, ובאותו רגע הוא בוחר לברוח לחופש. גם החופש להיות ילד, אמיתי עד הסוף, כנראה, משחרר את נונו לחיים. היותו לגמרי תלותי, ונתון בפנטזיה מוגנת מרוע, נגעה לליבם של ... הסרט משחזר עבורנו רצף מסוים של חיים, המורכב מנקודות מפגש רבות. בין אב לביתו, בין בעל לאשתו, בין ילד לאמו, בין שכנה לרעותה, בין פקידה לחברה, בין שוטר לנערה.. רצף בלתי פוסק של מפגשים בהם כל צד נוקט עמדה, ...
יצר המין השפעה פנטזיות להשתמש מיניות לעודד משמעות משטרה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ילד
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ילד, איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ילד, איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה העולם קיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לפרישה, מומחה, מטפל התנהגותי קוגניטיבי בתחום ילד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1094 שניות - עכשיו 16_08_2025 השעה 18:04:32 - wesi4