ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






חייבים לדבר על קווין / ליונל שרייבר
... בראיון אתה אמרה שבעקבות כתיבת הספר החליטה לוותר על ילדים משלה. כלומר הספר אינו ביוגראפי אישי., אך הביא למסקנות אישיות. הספר איננו פשוט. לא קל. ... ושבע התחילה לחוש שהקשר שלהם נשחק בשוליים. למה חשבה שילד יביא עניין לחייהם. אני חייבת לגלוש לעבר הרחוק, מפני שאחריתם של סיפורים רבים הוכרעה עוד בטרם ... להגיע לאיזו אמת, כואבת ככל שתהייה. האם ההחלטה להביא ילד לעולם היא גחמה משונה או החלטה הרת גורל. והיא בודקת. חוזרת אל רגע ההחלטה, אל השיחות ... כדוגמה כל אמריקאית למוסד המשפחה, עד שמגיעים לדבר על ילד. כל אחד מהם בתורו נכנס לתפקיד המתנגד לילדים, פעם מפני שהם רעשניים מדי, פעם מפני שהם כפויי טובה מדי. וביום אחר מפני שלמי יש כוח ... נעלים לבחור. אמהות תהייה מדינה זרה באמת. אולי לרצות ילד זה לרצות לאהוב מישהו זר ברשות. מישהו אחר ששני הצדדים אוהבים בנפרד. לדמיין את הילדים שלך בעוד שנים רבות, יושבים עם חברים ומדברים על האימא שלהם, כמו שעושים פרנקלין ואווה עם ... כך? האם החרדות השפיעו במשהו על העובר, על התינוק, על הילד. איך נדע. אווה חיכתה שהדחף ההורמונאלי שלה יתעורר, כמו שנשים מעידות על עצמן. לעתים היא כן ... אימהית. אבל אולי לפוסטר המשפחה שהיא נשואה לו חסר ילד להשלמת התמונה. פרנקלין לא מבין איך היא יכולה לעזוב אותו לבד ולנסוע. לנסוע כי החברה ... היא דומה לה היא עצמה לא רוצה להיות אמא. המחשבה לעשות ילד הילכה עליה אימים. פחד להתעמת עם חוסר רגשות אימהיים. עם האנוכיות שלה לגבי עצמה. דווקא ... לחכות עד שתיווצר לפחות הפתיחות והקרבה הזאת. זה הילד שלי היא כותבת לפרנקלין כשהיא מתארת את המצב. החלפתי מקום דפוק אחד במקום דפוק אחר, אומר קווין ... השמיני, היו קודם ואחר כך הריונות הוליוודיים, נשים שילדו מיני שדים. כאילו ההיריון הוא מצב לא טבעי ומאיים. מרגע שמסתבר שהעובר זכר פרנקלין תופס בעלות ... על לידת וכאבים. איפה רגע ההתגלות שבין אני לא סובלת ילדים לבין התינוק המופלא שלי התגלות שלא קרתה לאווה. אינני זוכר תיאור של רגשות שמרגישה יולדת ... לאווה לקבל את העובדה שכאימא היא לא מצליחה להפוך את הילד שלה למאושר. אז כשעוד לא הבינה באופן מוחלט מה התינוק הזה שילדה. להבין שקווין שונא. לא רק אותה, אלא את הכל. אין שום דבר שהוא אוהב. ופרנקלין לא רוצה להבין, ... מלא. כשאווה מושיבה אותו מול הטלוויזיה לצפות בתכנית ילדים הוא אומר אני לא אוהב את זה. מה הוא כן אוהב אי אפשר היה להוציא ממנו, רק רשימה מתארכת של ... זו המתעניינת בקווין כמו שהוא בעוד שפרנקלין רואה את הילד שגילם פנטזיה על ילדים. היא רואה בילד יצור מודע המתנהל בחשאי, בעוד פרנקלין רואה רק יצור אפוי למחצה ההולך ומתבשל תקנית. הקרע הופך ... ומי יודע, אולי טענתו של פרנקלין שאווה קרירה במופגן לילד היא מקור הבעיה. השנים עוברות. הוא בן חמש עשרה. ביום חמישי אחד הוא יורה בבני כיתתו. לא סתם ... התחושה הזו בעבר. הוא לא גדל להיות טוב, הוא הרי רצח ילדים, אך איך הוא היה. מה העבירו לו הוריו במודע או לא. כמה מהפרשנות עליו הפנים? ואולי כן. ... להאשים את עצמה לאחר מעשה, להשלים עם המפלצת האנושית שילדה הופך להיות מסע כבד. ספר שאין בו כמעט שורת נחמה אחת. ספר שמציע שבמקום לבדוק את מין העובר כדאי ... בקולומביין בשאלת הנשק החופשי. אותה מעניין דבר אחד. הילד עצמו. התפתחותו של סדיסט מרושע. ילדים ששונאים את העולם אך אוהבים את הפרסום שמביא להם המעשה המאוד ייחודי שעליו ידווחו ויכתבו ... בקולומביין הפך להיות המפורסם מכל הרציחות ההמוניות של ילדים על ידי ילדים, לרוב בבתי ספר. אך שרייבר מונה בספר כל כך הרבה מקרים ואני סומך עליה שכולם קרו ואינם ...
זוגי הורות שמחה זלזול אני אשם דאגה וותרנות עירום נשי
2012 - סוף עידן ההפרדה וראשית עידן ההארה - מתודעת ראש לתודעת לב
... המכשפות ואפילו הרדיפה של מתרגלי היוגה בסין. התהליכים של המאות האחרונות הכשירו ויצרו תשתית טובה לאבולוציה שנבואת 2012 מסמנת והיא מעבר מתודעת ראש לתודעת לב. היום אחוז הילדים בעולם, שמקבלים השכלה הוא גדול באופן מהותי מאשר לפני מאתיים שנה, אחוז האוכלוסיה שיודעת קרוא וכתוב גדל מאוד ביחס למצב העולמי בתחום לפני שלוש מאות ואפילו מאה שנה. ילדים בבית הספר לומדים לצייר ולומדים מוסיקה. הם חשופים להרבה ידע, וגם אם החינוך אינו אידיאלי הרי שלילד היום ביחס לילד של לפני מאה שנה יש נגישות לקריאה, למדע, לאומנות, ולמעשה כלים טובים יותר לבריאה ויצירת עולמו. ילד היום יכול לראות תמונה בספר מודפס או במחשב. ילד לפני מאה שנה יכול היה לראות רק תמונות בבית הוריו או ... משום שהיא מעלה את התדר של השדה האנרגטי שלנו ומחברות אותנו לאזורים גבוהים יותר של תודעה. דבר נוסף שקורה בעשורים האחרונים הוא שיש הרבה יותר מודעות לצרכים הרגשיים של ילדים וגם של מבוגרים. היום טיפול טוב בילד נחשב לטיפול שלוקח בחשבון לא רק את הזנתו הפיזית אלא גם את הזנתו הרגשית והחינוכית. זה כמעט מובן מאליו בתקופתנו אבל כלל לא היה מובן מאליו בשיח של לפני מאתיים שנים. העובדה שיש מודעות למצע הרגשי של ילד יוצרת מצע להעלאת התדר של השדה האנרגטי, ויוצרת מקום לשכבה עדינה יותר של קיום. זה לא סתם שהורינו אומרים מה זה הפינוק הזה, כשאני הייתי ילד לא שאלו אותי, ילד צריך להראות ולא להישמע, תגיד תודה שיש לך גג מעל הראש ואוכל ומזה הפינוק הזה. את הורינו שאלו פחות. היום צורך רגשי הפך לצורך בסיס שאינו חשוב פחות מתזונה ומחסה ואנו לומדים להכיר בשלמותו של הילד על אף מידותיו הקטנות ובכך יוצרים בסיס חדש להתרחבות נוספת אל ... והפתיחות לרוח, זאת כתוצאה מאינטגרציה וערבוב של הרבה תרבויות, תפישות עולם וגזעים ששמרו על נפרדות לאורך מאות ואלפי שנים. זה קשור בכך שיש הרבה נישואי תערובת ודור חדש של ילדים עם גנים שונים ומעורבבים. היפנים מנגנים בפסנתר ... הרביעי של הפרדה השאלה נוסחה על בסיס תפיסה של הפרדה כאשר האמת היא שהאדם שייך לכאן ולכאן. החיבור המיוחד שיש לנשמה הנצחית עם גוף אנושי הופך אותה לבת שני העולמות. אנחנו הילדים של אמא אדמה, כי היא זו שנותנת חיים לגופינו שהוא כלי קדוש המאפשר לנו לחוות את עצמנו באין ספור דרכים, ואנחנו ילדים של המקור שנתן לנו את הניצוץ הנצחי. היופי הוא שגם אמא ... העולם הרביעי של הפרדה שבו בני האדם חווים את עצמם, כנפרדים. סוף העידן שבו האני מגדיר את עצמו בנפרד מהעץ ומהנהר. במחלקות אקדמיות לפסיכולוגיה מלמדים את תהליך הפרדה של הילד מאימו, מילדותו ויצירת גבולות בינו לבין העולם, גבולות שיעניקו לו ... האהבה. ואותה מדברים מן הלב. לכל אדם יש את היכולת לחבור אל הניצוץ המקודש שבתוכו, זה שמחבר אותו אל המקור. מרגע שאדם חובר לניצוץ הזה הוא יכול לדבר ולתקשר עם כל דבר שהוא מילדיו של המקור. עם אבנים ועצים ובעלי חיים ונהרות והרוח ומלאכים. ...
החרדים שיפוטיות אנושות מכשירים עולם הרגשות תודעת האדם רציונאליות תמונה
נומרולוגיה קבלית - דע את עצמך - על פי תורת הנומרולוגיה הקבלית
... כן, התדר הזה מסמל איזו שהיא תבנית התנהגותית שנתקענו בה, תבנית שבחרנו לא לשדרג ואותו פן התנהגותי למעשה נשאר תקוע בגיל ילדות ולא גדל יחד איתנו. זהו פן מעקב הקשור לצורך ההישרדותי שלנו וצורך זה משתנה מאדם לאדם, היות והוא תלוי ... יש להפוך אותו ליחידה, למשל: 11. 12 נותן סיכום של 23. 2 + 3 = 5. להלן סקירה קצרה על מהות הפן המעקב של תדר זה: 1 - בילדות יצא עצמו מתמודד עם מצבים בהם הוא צריך לעמוד על רגליו. לא תינתן האפשרות להישען על אחרים. 2 - אצל ... - עודף תלות לאם. אצל נשים - עימות עם האם. בשני המקרים, קונפליקט חריף מול הצורך להיות תלוי באם. 3 - נטייה חזקה לפיזור, ילד הנמצא עמוק בתוך הדמיון שלו. 4 - יקלע למצבים בהם הוא מוכרח לקחת אחריות, חוויית הילדות מתפספסת עקב כך. 5 - ביטחון בסיסי חלש מאוד, תהיה תנודתיות גדולה בחיים הצעירים. זהו ילד שלומד שהמוח הוא כוח. 6 - ילד עם תחושה חזקה של אחריות משפחתית, בדרך כלל יהיה ביקורתי מאוד כלפי עצמו. 7 - ילד עם תחושה חזקה שלא מבינים אותו. קל לו להתנתק ולהתאכזב מהעולם. 8 - לרוב האם היא הדומיננטית בבית והילד לומד להיות סמכותי דרך חוסר הסמכות שבדמות האב. 9 - ילד רגיש מאוד לחלשים ולסובלים, מרגיש כאילו ההורים והסביבה לא מבינים את הסבל והכאב שלו. כפי שכתבתי קודם, תדר זה מדבר על מסקנה ראשונית שאדם חווה בחייו וממנה הוא פועל כל חייו. בגיל ילדות הפעולה נובעת ממקום זה באופן מובהק וככל שמתבגרים, הפעולה ממקום זה קוראת יותר כאשר אדם נתקל במצבי ...
קושי עץ החיים הקבלי מה היא רוצה תחושה של ילד חיצוניות התעמקות קונפליקטים רוחניות
מודעות רוחנית - מה היא מודעות רוחנית?
... לא נאמין בזה אז לא יאהבו ויקבלו אותנו או כפחד אשר היה לנו בילדות והאמונה עזרה לנו להתמודד איתו. לדוגמה - ילד שגדל במשפחה שלא אוהבת רעש וצעקות יגדל באמונה שאסור לו לצעוק, כי כשהוא צעק בבית אז ההורים שלו הענישו אותו, וכך הוא למד שאם הוא צועק הוא לא מקובל במשפחתו. והצורך הבסיסי של כל אדם, ובעיקר כשאנחנו ילדים , הוא להיות נאהב ומקובל. דוגמה נוספת לאמונה שנרכשת מתוך פחד - ילד שחווה פחד נוראי כל פעם שהלך לישון והיה לבד בחדר, לימד את עצמו אמונה שהחושך זה דבר מסוכן ואסור להשאר בו לבד כי לא היתה לו את האפשרות להכיל את הפחד רגשית בתור ילד צעיר. כך כולנו גדלים עם אמונות שונות ומגוונות אשר כולן נרכשו מתוך היחס שלנו עם הסביבה. בנוסף לאמונות, אנחנו לומדים להכיר את עצמינו ... לנו. וזאת כיוון שכל אמונה שיש לנו מסתירה כאב. לדוגמה - אותו ילד שאסרו עליו לצעוק הבין זאת אחרי שהענישו אותו הרבה פעמים עד שהוא למד לבלוע את הצעקה שיש בו ולהדחיקה. כי כל ילד בריא מביע את עצמו גם בצעקה, וכאשר ההורים מאיימים שאם נמשיך לצעוק הם יענישו אותנו אז יש שם הרבה כאב ופחד. ולכן מאחורי רוב האמונות ...
פחד הוא תחושה של חרדה לגורמים הרגשת חרדה ילדים לדעת קול פנימי הרגשת פחד
הארה רוחנית - איך לצאת מן הדעת בפחות משעה? מדריך להארה - חלק 2
... קול. השיחה תתנהל כך: אתה: מישהו הציע לי עכשיו 20 שקל אם אצליח להסביר לך את מושג השקט. ילד - הפעמון: נאמר לי שזה קשור לקול. מה זה בעצם? אתה: זהו המצב של העדר קול. ילד - הפעמון: כמו הפעמון? אתה: לא, גם זה קול. אם הפעמון היה מפסיק לצלצל והיינו מפסיקים לדבר, היית חווה שקט בצורה ישירה ולא היית צריך את עזרתי. ילד - הפעמון: ובכן, אני לא יכול לדמיין שהפעמון מפסיק לצלצל מכיוון שאני לא זוכר שחווייתי אי פעם מצב כזה בחיי. אז, האם תוכל לספר לי עוד על השקט? אתה: הדבר ... מצב שאין בו קול, אך צליל הקול שלי שמנסה להסביר זאת הופך להיות חלק ממה שמעלים אותו. ילד - הפעמון: אתה נשמע כמו מישהו שמנסה להתחכם, כמו המשוגעים שמדברים על הארה רוחנית. אתה: לא, לא. זה בכלל לא קשור להתחכמות. זה פשוט מאוד. העדר קול. אם ... לפעמון לשתוק, ואז אם אתה היית גורם לי לשתוק, היית מתעורר למציאות של השקט שנמצאת ברקע. ילד - הפעמון: למה אתה מתוסכל? אני בטוח שאם נאסוף מספיק אנשים שיעשו מספיק צלילים במספיק דרכים יצירתיות, אז בסוף נצליח למצוא צליל כמו שקט. או שאולי אני פשוט ...
להיכשל כמו משוגע להסתכל איום לאיים אין תשובות לשאול דיבור
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 2
... וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 2 פרק 2 כשיש לך תחושה אינטואטיבית שהתפתחות ילדך אינה תקינה כדאי לעבור על השאלות וההצהרות בהמשך כדי לדעת פחות או יותר באיזה תחום ממוקמת בעייתו של הילד והאם כדאי לגשת לאבחון, איזה אבחון, אצל איזה מומחה. לגשת עם הילד לאבחון זוהי סיטואציה קשה ומלחיצה (בעיקר עבור ההורים). מניסיוני אני ממליצה בחום לאבחן את הילד (את אייל לא אבחנתי בגלל פחדים שונים והכחשה ולכן לא קיבל תמיד טיפולים מתאימים ואילו את אדם אבחנתי בגיל צעיר מאד ולכן גם הטיפולים התאימו והתוצאות בהתאם). הבנתי, לאחר שנים של קשיים עם אייל, שאבחון חשוב מאד בכדי שנוכל להעניק לילד את מה שהוא צריך בזמן הטוב ביותר, שהוא חלון ההזדמנויות בגיל הצעיר, עי הטיפולים הטובים ביותר. שימו לב שהתשובות שנתתי לשאלות אינן מוחלטות והן הצעות לאפשרות שתתכן בעיה ... אך יש לבדוק את העניין אצל מומחה ובשום אופן לא להסתמך על הכתוב כאן בלבד. בנוסף, סמפטום אחד או שניים הבאים לידי ביטוי אצל הילד בוודאי אינם מספיקים בכדי להחליט מה תוצאות האבחון שלו, כמה סמפטומים יחדיו יכולים להצביע על כיוון של בעיה התפתחותית מסויימת. שאלות אלה הן רק תמרורים העשויים לסמן כיוון מסוים אצל הילד, אין הן מחליפות דעת מומחים. על מה להתבונן כדי לראות מה קורה עם הילד שלי 1.האם הילד מבקש ממך עזרה כשהוא מתקשה בדבר מה? אם לא זה עשוי להצביע על בעיה תקשורתית או שפתית. 2.האם ילדך נבהל מרעשים חזקים עד הוא נכנס להתקפי בכי או כעס וקשה לו להפסיק? אם כן זה עשוי להצביע על בעיה סנסורית. 3.האם הילד מסתכל עליך כשאתה קורא בשמו? אם לא, או באופן חלקי זה עשוי להצביע על בעיה תקשורתית (יש לבדוק את שמיעת הילד דבר ראשון). 4.האם הילד מבין את הבעות פניך? האם הוא צוחק ובוכה בסיטואציות הנכונות? אם לא זה עשוי להצביע על בעיות תקשורת. 5.האם הילד שלך אוהב לשחק עם אחרים, מבוגרים או ילדים? אם לא זה עשוי להצביע על בעיות תקשורת. 6.האם ילדך מביט לעינך בין 50% ל - 70% מזמן שהותכם יחד? אם לא זה עשוי להצביע על בעיות תקשורת. 7.האם לילד שלך יש גסטות? (נפנוף לשלום, הצבעה, כן ולא עם הראש, נו, נו, נו עם האצבע, בוא עם כף היד, לך עם כף היד). אם לא זה עשוי להצביע על בעיות תקשורת. 8.האם ילדך יוזם איתך מגע פיזי וזקוק למגע זה? אם לא זה עשוי להצביע על בעיות תקשורת. 9.האם ילדך משתמש באברי גופך כחפצים? (לוקח את ידך ומראה לך מה הוא רוצה שתעשה עבורו איתה). אם כן, זה עשוי להצביע על בעיות שפה ותקשורת. 10.האם ילדך מושיט ידיים כדי שירימו אותו? אם לא זה עשוי להצביע על בעיות תקשורת. 11.האם ילדך מחייך אליך? אם לא זה עשוי להצביע על בעיות תקשורת. 12.האם ילדך מחייך חיוך חברתי לאחרים או שהוא מחייך לעצמו כשהוא מרוצה מדבר מה? אם הוא מחייך רק לעצמו - בעיות תקשורת. 13.האם ילדך פוחד ממקומות או סיטואציות שנראות לך רגילות לגמרי? אם כן - בעיות סנסוריות ותקשורת. 14.האם ילדך אינו מגיב כאשר נוגעים בו? אם אינו מגיב - בעיות סנסוריות או תקשורת. 15.האם ילדך מגיב בהתרחקות כאשר נוגעים בו במגע קל, האם הוא נמנע ממגע? אם כן - בעיות סנסוריות או תקשורת. 16.האם ילדך מחפש אחרי מגע עמוק בלי הפסקה, מתחכך באנשים ובחפצים, ואוהב שמחבקים אותו חזק מאד או אוהב להתגלגל בשמיכה הדוקה. נראה שהוא רגוע יותר אחרי עבודה מאומצת או סחיבת משא הכבד עבורו. אם כן - בעיות סנסוריות או תקשורת. 17.האם ילדך עבר את גיל 3 והוא אינו מסוגל לרכוס רוכסן או לכפתר כפתורים, להתלבש לבדו ולהתחיל לסבן את עצמו באמבטיה? אם כן - בעיות מוטוריקה עדינה. 18.האם ילדך מחפש ריגושים ואינו שם לב לסכנות שבכך? אם כן - בעיות סנסוריות או תקשורתיות. 19.האם ילדך מתנדנד ללא הפסקה, או שאינו יכול לסבול התנדנדות או כל חוסר מגע עם הרצפה? אם כן - בעיות במערכת הוסטיבולרית (תנועתית). 20.האם
להבין את הכל להרים נכון משקל כבד אוהב ילד בחרדות יעוץ הורים להרים חפצים כבדים לאהוב רק אותי התפתחות
חינוך ילדים - הרטבת לילה אצל ילדים - להוציא את הכביסה המלוכלכת החוצה
חינוך ילדים - הרטבת לילה אצל ילדים - להוציא את הכביסה המלוכלכת החוצה הרטבת לילה נחלקת לשתי קטגוריות עיקריות. האחת ראשונית שבה הילד לא נגמל מעולם מההרטבה, והשנייה נקראת שניונית מלשון ... בעיקר מן ההיבט ההוליסטי של הגוף והנפש. מרבית הילדים אשר כבר נגמלו מהחיתול בלילה ואשר חזרו להרטיב ... שבדבר. יש וקורה ומתח רב שורר בין ההורים והילד שאמור להיות בשליטה במהלך היום פורק את המתח וגם את ... מקרה ששמעתי בתקופת לימודי ברפלקסולוגיה היה על ילד מתבגר בגיל 12 שנולד למשפחה חרדית ובגיל 13 אמור ... בפנימייה דבר אשר מקובל מאד בחברה החרדית. הילד כבר הכין עצמו נפשית שנה קודם לכן והחל להרטיב בלילות. ... היה לטפל בתופעה עי חיזוק הדימוי העצמי של אותו ילד מתבגר ועד כמה שידוע לי הוא נשאר במסגרת הוריו עוד ... שבחוץ. מקרה אחר, קשה אמנם הרבה מקודמו היה של ילדה בת 13 אשר הרטיבה לאורך שנים. בראיון שנערך בנוכחות אמה של הילדה מסתבר כי האם ובתה חולקות אותה מיטה יחד מחוסר תקציב ומקום בחדר ואם לא די בכך גם הדוד של הילדה כלומר אחיה של האם גר יחד איתן באותו חדר שינה. הבית ... צורתו בהתאם לכלי הקיבול שאליו נמזג. ברגע שהילדה מרטיבה בלילה היא זועקת לעזרה, ברצונה לישון במיטה משל ... הטיפול צריך להתמקד בראש ובראשונה במסגרת שבה הילדה נתונה ולהציב גבולות ברורים מאד לאם וגם לסובבים אותה. ... לעשות עם המצב הבלתי אפשרי הזה. או להוציא את הילדה למסגרת אחרת (דבר פחות רצוי מאחר והיא קשורה מאד ... עבור השתיים. לא קל לטפל במקרים אלו מאחר והילד למעשה דרך ההשתנה שלו חושף את ערוות המשפחה ברבים. ... חוזר אצל רב המשפחות הללו. מובן מאליו שלא כל ילד המרטיב בלילה עבר טראומה כה קשה, אולם חשוב להצביע ... האגן, ביו פידבק ושיטת פאולה. אולם כאשר מדובר בילד אשר שולט על סוגריו וצרכיו בשעות הערות של היום ורק ... מסביב, להבין מבין השורות למה התכוונו לומר הילד וגם הוריו. ולהתייחס בסבלנות, אהבה ותמיכה רגשית רבה כלפי אותו ילד. ברמה הטכנית חשוב להשאיר אור קטן דולק וזאת על מנת שבמידה והילד יתעורר יוכל למצוא דרכו לשירותים ביתר קלות וגם מפני שהאור מגרש את החושך שלעיתים מפחיד מאוד גם ילדים בני 80. חשוב שהילד ישן עם מכנסיים ולא רק תחתונים וזאת על מנת לחמם את ... אלו הדברים ברמה הטכנית בסביבתו הפיסית של הילד. ישנם עוד דברים רבים אותם יש לבדוק מסביב כמו מערכת ... ובית הספר בו הוא לומד. חשוב מאד לדובב הן את הילד והן את המשפחה המורחבת. ללמוד להקשיב למה שנאמר - ...
בראיון סקס סוד פחד מאיבוד שליטה כמו תינוק מסקנה קסמים התמכרויות
נאיביות המבוגרים - חוכמת הילדים - מהי השלמות?
... המבוגרים - חוכמת הילדים - מהי השלמות? לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: הרצאה על נאיביות המבוגרים - חוכמת הילדים - מהי השלמות?. נאיביות המבוגרים - חוכמת הילדים - מהי השלמות? הפעם אדבר על הנאיביות של הילדים, והחכמה של המבוגר. מי שיתבונן יראה שהילדים הרבה יותר שמחים, לוקחים בקלות, ואם הילד לא שמח זה כי הוא למד מהר מהמבוגר. והאדם המבוגר קיבל שכל והוא כבא לא נהנה. ילד הוא הרבה יותר אופטימי, ילד לא מוגבל בחשיבה שלו, הוא לא יודע שהוא מוגבל ואז הוא חולם שהוא סופרמן וכדומה. וככל שהאדם מתבגר, הוא מבין שהוא מוגבל, וחווה את חייו במוגבלות, וממילא פחות מאושר. ואחד הדברים שיש רק לילדים, זה סרטי הילדים, אגדות, סרטים מצוירים והילדים נאיביים מאמינים לדברים האלו, לאגדות ולדימויים השונים. ולילד יש גם את הכוח של מבוגר וגם הכוח של הילד, של התמימות. למבוגר יש ילד מודחק, כוח של ילד שמודחק כרגע אצל המבוגר. ואדם אמור לחוות את החיים בחיבור שתי הכוחות, הכוח של הילד והכח של המבוגר. הילד חושב שהוא יכול לעשות הכל, פשוט כי אין לו מספיק שכל, עד שהוא מגלה את המוגבלות שלו, ואז הוא מבין שהחיים הם לא צפיחית בדבש, והמבוגר כבר יש לו שכל גדול ותר, והוא מודע למוגבלות שלו, ואז אין אושר, גם הילד לא מאושר אושר פנימי אמיתי, כיוון ששכלו קטן עדיין. וצריך לחבר את שני אלו, את השכל של המבוגר עם שכל הילד לחבר את ההפכים, ואיך עושים את זה? התשובה שיש מקום אחד שהכל מתחבר, וזה השורש של המציאות, ובשורש של המציאות הכל אחד, בפרספקטיבה של האחדות הכל אפשרי, אפשר לעבור באש, לעוף, כל העולמות היפים מהאגדות אפשרי בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלת. לילד עם כל הסרטים היפים והאגדות, עדיין זה לא מתקרב לשורש האחדות. גם הקוסם מוגבל וחוטף מכות פה ושם, ובפרספקטיבה ל האחדות אין כל מגבלות גן העדן שיותר טוב מכל האגדות הוא העולם ...
הדחקה אדם מבוגר דימוי צריך סרטים מצויירים לחץ חלום רעיונות
סבל - ממה נוצר סבל בחיים וכיצד אפשר לשחרר אותו?
... בא אנחנו מפתחים את האישיות שלנו והדרך בא אנחנו מתמודדים עם המציאות. הדרך בא אנחנו מפתחים את האישיות שלנו מתחילה מהלידה עד הבגרות והיא כזאת: ילד נולד לעולם כאדם טהור - ללא שיפוטיות, ביקורת, אמונות ופחדים. הוא נולד עם יכולות, תשוקות, כישורים שונים, הצורך באהבה ... המודע ומשפיעה על הבחירות והפעולות שלנו בחיים. אמונה נרכשת בתהליך מאוד פשוט הקשור ישירות לפחד הבסיסי שלנו שלא יאהבו אותנו: המצב הנורמלי הוא שילד גדל בבית עם הוריו. מטרת ההורים הינה לדאוג לכל צורכי הילד כדי שיגדל בצורה תקינה וכדי לעשות זאת בקלות הטבע יצר לילדים מנגנון פסיכולוגי שעוזר להם לציית להורים והוא התפיסה שההורים הם כמו אלוהים והם יודעים תמיד מה הכי טוב בשבילם. ובגלל התפיסה הזאת, הילדים לא מתנגדים למה שההורים שלהם מלמדים אותם. ולכן כאשר ההורה אומר לילד אסור או מותר לך לעשות משהו, הילד חייב לקבל את זה. נדמיין לדוגמה סיטואציה בה ילד גדל בבית שבו ההורים אוהבים שקט ולא סובלים צעקות. אותו ילד, כמו רוב הילדים, אוהב להשתולל ולעשות רעש אך כשהוא עושה זאת ליד ההורים הם צועקים עליו ומאיימים להעניש אותו. לילד אין את היכולת לדבר איתם על זה, כי מבחינתו הם הסמכות העליונה והצודקת ביותר. יכול להיות שהוא ינסה לעשות זאת שוב מספר פעמים ... להם ויכניס לראש שלו אמונה שאומרת - אסור לי לצעוק, כי אם אני אצעק אז לא יאהבו אותי. אותה אמונה שנרכשת בעקבות האירוע מתחילה במחשבה מודעת שבה הילד אומר לעצמו שככה חייבים להתנהג, ועם הזמן המחשבה הזאת מתקבעת בתת המודע ומלווה את האדם במשך כל חייו. בצורה זאת אנחנו לומדים ... לעבוד קשה בשביל כסף, כי ככה הוא ראה את ההורים שלו וככה חינכו אותו - שכסף זה דבר שצריך לסבול בשבילו, לעבוד שעות ארוכות, ואסור לבזבז אותו. וכילד, החוויה הזאת שבה ההורים סובלים בשביל כסף היא חוויה כואבת, כי ההורים לא נמצאים בבית כי הם כל הזמן בעבודה, אין כסף לקנות צעצועים ויש מרירות בבית סביב הנושא הזה. ולכן ילד מפתח אמונה שתגן עליו מפני כל הרגשות הכואבים האלה שאומרת - צריך לעבוד קשה בשביל כסף. הוא חייב את האמונה הזאת כי אין לו את היכולת להבין שזו בחירה של ההורים שלו לעבוד קשה, ושהמצב לא ככה אצל כולם ובעיקר הוא חייב אותה כי ילדים חייבים לראות את ההורים שלהם כמו אלוהים. ואם הם עובדים קשה בשביל כסף זה אומר שככה זה חייב להיות, כי ההורים שלי הם הטובים ביותר בעולם ואין סיכוי שהם יעשו משהו שהוא לא טוב. לכן האמונה נוצרת כדי להדחיק את הכאב שיש בחוויה, אך הכאב הזה הוא קשור לחוויה שלנו כילדים שבה היינו חסרי אונים מול החוויה, והיא קשורה לפחד שטבוע בנו - שאם לא יקבלו אותנו, נמות. וכדי שיקבלו אותנו אנחנו ... לכן, הדרך לשחרר את הסבל היא לגלות מה האמונה שיש לנו ואז לשחזר את החוויה שקשורה לאותה אמונה ולשחרר את הכאב שיש מאחוריה שלא יכולנו להכיל כילדים. אני ממליץ לעשות זאת בטיפול או בקבוצה בכלים של דמיון מודרך. ולסיכום לכולנו יש אמונות מקבעות, ויש אפילו אמונה רווחת ...
דמיונות להגשים את עצמי איך להתעשר חוסר אונים תת מודע סמכותיות מתוך אמונה חברותי
דיכאון קדם לידתי - מבוא
... הריון גדול משמעותית. על פי מחקרים שנעשו, כ - 20% מהנשים בהריון מדווחות על תסמינים של דיכאון ובין 4% ל - 7% מפתחות אפיזודה חמורה. לדיכאון במהלך ההריון יש השלכות חמורות הן על האם והן על הילד, כאשר ניתן לציין בין היתר לידה מוקדמת, משקל עוברי נמוך ופגיעה במערכת היחסים בין האם לילד בעתיד. נשים אשר חוו דיכאון בעבר נמצאות בסיכון גבוה יותר להתפרצות של דיכאון קדם לידתי. הסיכון הניכר לאם ולילד נותן משנה תוקף לחשיבות למציאת טיפול אפקטיבי. תוכן ... 1 תסמינים 2 גורמי סיכון 2.1 הקשר בין תפיסות רווחות על הורות ואימהות בפרט לביטויים של דיכאון קדם לידתי 3 סטטיסטיקה 4 סיכונים והשפעות של דיכאון קדם לידתי 4.1 השפעות מזיקות על העובר (ילד) 4.2 השפעות מזיקות על האישה 5 דרכי טיפול בדיכאון קדם ... במהלך הריון. כמו כן, ישנה חשיבות ליחסים בין אישה לאם בעיצוב דמות האם אצל אישה בהריון, דבר בעל השלכות רבות על התפרצות דיכאונית במהלך ההריון ולאחריו, כמו גם על מערכת היחסים בעתיד עם הילד. חוסר תמיכה חברתית, כמו מתן עצות יעילות או סתם ... (matternal attitudes) השפעה חזקה על הסיכון להתפתחות דיכאון במהלך ההריון, במיוחד כאשר מדובר בהריון ראשון. עמדות אימהיות ניתן לתאר כמערכת אמונות של האישה בהקשר ליחסה עם העובר בהווה ולילד בעתיד, אשר ניתן לחלק לשלוש קבוצות: 1) אמונות בהקשר לשיפוט חיצוני, של אחרים, באשר ליחסה לעובר ילד, 2) אמונות בהקשר לאחריות החדשה המוטלת עליה בתור ... שלילית כאירוע בלתי נשלט ולקשור אותו ברמת סיכון גבוהה יותר להתפרצות דיכאון. כאשר הורים רבים מרגישים פעמים רבות חוסר שליטה על אירועים מסוימים במהלך תפקידם כהורה כמו תקופות בכי ארוכות של הילד שאין להורה באמת שליטה עליו, ערך ההורות נקשר עם ... (שאלונים שמילאו נשים במהלך ההריון באופן עצמאי), למרות שבדיווח קליני מדויק יותר נמצאו יחסים נמוכים יותר של בין 25% ל - 28%. סיכונים והשפעות של דיכאון קדם לידתי: השפעות מזיקות על העובר (ילד): לדיכאון במהלך ההריון השפעות מזיקות אשר ניתן לסווג ... או חרדה, מה שמעלה את רמות הקורטיזול אצל האם וגורם לירידה משמעותית בהתפתחות הפיזית והמוחית של העובר וכן לעלייה בסיכון ללידה מוקדמת. השפעות אלה יכולות לבוא לידי ביטוי גם בפחד מוגבר אצל הילד בשלבים מאוחרים יותר ובהתפתחות קוגניטיבית (הכרתית) ... שינויים אלו באו לידי ביטוי בצורה מוחשית בפעילות מוגברת והפרשת יתר של קורטיזול בתגובה לבדיקה שבחנה מצבי לחץ בתינוקות. השפעות מזיקות על האישה: דיכאון קדם לידתי יכול להביא לפגיעה ביחסי אם - ילד אשר יכולה לבוא לידי ביטוי בצורה של חוסר סבלנות ועוינות מצד האם כלפי הילד. הפגיעה היא דו כיוונית, כאשר גם הילד נפגע מחוסר תשומת הלב הדרושה לו במהלך התפתחותו מצד אמו, דבר שעלול להשפיע גם לטווח הארוך על אישיותו של הילד והתפתחותו השכלית. ומאידך, גם האישה נפגעת מחוסר יציבות ביחסיה עם הילד, כאשר אמונות ותפיסות קוגניטיביות שונות באות בסתירה ...
סטיות ציפיות אובדניות קוצר נשימה טיפול בהתאבדות טיפול בנטיות אובדניות קשר מיני תחושת ערך עצמי
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ילד
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ילד, איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: ילד, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לימודים, מטפל רגשי, מאמן רוחני בתחום ילד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1250 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 17:25:27 - wesi4