ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






בודהיזם - תפיסת שפה, רב - משמעות וקונפליקט - 2
... החושיים, זרם החשיבה, המצב התודעתי, היחסים בין האדם לרעיונותיו ולדעותיו, ושאר ההתניות. תהליך פענוח השפה הוא תהליך מאוד דינמי, מהיר, עמוס באינפורמציה ומלא סתירות שבסופו עוברת משמעות מהדובר לראשו של השומע או מהכתב לראשו של הקורא. אנו נבחן את התהליך הזה תוך התייחסות לקונטקסט זה בלבד. III. תהליך התפיסה של שפה A. גירויים מהם הגירויים המשתתפים בתהליך פענוח והבנת שפה? 1. גירויים חושיים הגירויים החושיים הם: מראות, ... ראשונית וחשיבה בוחנת. חשיבה ראשונית היא תפיסת אובייקט החשיבה בתודעה ולאחר מכן מתחיל תהליך חקירת ובחינת האובייקט (Exploring) בתודעה. דיבור מתחיל לאחר חשיבה ... השפה לוקחת חלק בחשיבה ובדיבור כצורות מנטליות. חשיבה מילולית יכולה מצד אחד להיות תוצר של תהליך חשיבה ומצד שני חשיבה מילולית יכולה להוות גירוי חדש המעלה ... לפעולה - המחשבה: אני רוצה לשתות יין תגרום לי להושיט יד לעבר כוס היין שעל השולחן. B. תהליך הבנת שפה 1. התניות ודרישות מה אדם כקורא או שומע שפה צריך לדעת כדי ... ומגבלות פיזיולוגיות אחרות. השומע מבחין ומבדיל בשפה מתוך מגוון הצלילים הנקלטים, יש כאן תהליך של פענוח השפה המדוברת מתוך כמות עצומה של גירויים קוליים. בדרך כלל ... חדש, אחר. ב תגובות והבחנות שפה מדוברת נתאר תגובות ראשוניות אפשריות לשפה מדוברת (לפני תהליך הפענוח): = ההבחנה או ההכרה זוהי שפה אלו צלילים מובנים (בעלי ... משפט שלם. ברגע שהתודעה תזהה את אובייקט קול הדיבור כבעל משמעות היא תעבור אליו, ואז יתחיל תהליך העיבוד לפענוח והבנת השפה. שפה כתובה ננסה לתאר כיצד הקורא מבין שפה ... ומגבלות פיזיולוגיות אחרות. הקורא מבחין ומבדיל בשפה מתוך מגוון הצורות הנקלטות, יש כאן תהליך של פענוח השפה הכתובה מתוך כמות עצומה של גירויים ויזואלים. מתחייב ... זה כיחידה שפתית (מילולית, וורבלית) אחת. נתאר תגובות ראשוניות אפשריות לשפה כתובה (לפני תהליך הפענוח): = ההבחנה ההכרה זהו כתב זהו איור גרפי מובן (בעלי משמעות). ... ההבחנות האלו או דומה להן, תיווצר עירות למרחב הראייה, אובייקט התודעה יהיה הכתב, ויתחיל תהליך עיבוד לפענוח והבנת השפה. א בניית משמעות - פענוח השפה. פענוח השפה ... יכולות לעלות מחשבות שונות הקשורות או שאינן קשורות במחשבה זו. ההבדל הוא שבמקרה השלט נוצר תהליך פענוח שבסופו המשפט נקרא - נוצרה משמעות. ב אוטומטיות התפיסה של שפה התהליך שתואר נכון במקרה שההתניות המקדימות מאפשרות לו לקרות. מתחייב שהאדם ... מחיר למרות שעדיין קיימת אפשרות שתעלה ההבחנה זהו כתב או זוהי שפה שאני לא מכיר. כלומר תהליך הפענוח יפסק בשלב מסוים או ימשיך באופן שונה. אם כך, הידע מתנה את התהליך - בהתאם לידע של הקורא תעלה התגובה. תהליך זה הנו אוטומטי - הלימוד של השפה, התרגול והניסיון הרב שהצטבר יצרו ... טלויזיה (Tele-vision) שהיא אמנם צירוף של שני מילים אך היא מייצגת אובייקט בעולם. זהו תהליך טבעי כאשר יש צורך לתאר אובייקט שלא היה קיים עד כה ולכן ממציאים ... רבים אחרים - גירויים חושיים ומנטליים שאינם קשורים לשפה, ותגובות לגירויים אלו. כך שתהליך הרכבת המשמעות או המשמעויות בעייתי ומוגבל. ו רצף הפענוח קיימת בעיה ... בהתאם להתניות שונות היוצרות יחד את הקונטקסט הפנימי. לכן אין אפשרות לתאר או לנתח את תהליך פענוח השפה באופן מודולרי, ההתנהגות של הפענוח היא של לתפוס מה ... לפונמות, מילים, משפטים וכו אך האדם אינו מחשב, הוא מנסה למצוא ולפענח את המשמעויות ולכן התהליך כאן שונה לחלוטין. אם כך, כאשר בפענוח מורכבים שני יחידות מילוליות ... של דובר או שומע לזכור את המילים ששמע או שאמר אפילו רגע לאחר מכן. מה שנזכר הם התוצרים של תהליך הפענוח. אם יש משמעויות שאינן מתיישבות אם הקונטקסט הנצבר מרצף הפענוח נוצרת בעיה - קונפליקט, ולכן ייצוגים שאין תהליך הפענוח מצליח להרכיב אל תוך הקונטקסט נשמרים כפי שהם. כמו כן, ישנם ... שרשרת תגובות של ייצוגים (אסוציאציות) לייצוג מרצף הפענוח. לסיכום, בניית המשמעות היא תהליך של הרכבת ייצוגים (חושיים מנטליים, קונספטים ודימויים - images) של יחידות מילוליות דינמיות - משתנות. התהליך הזה מאוד מורכב, בו הייצוגים והתגובות המילוליות (הקונטקסט המילולי) מהווים חלק מקונטקסט רחב של קליטה חושית ומנטלית לא מילולית. התוצר לתהליך זה הוא בדיוק אותם תגובות ושינויים בקונטקסט המילולי והלא - מילולי. ... היא הדבר המכונה בדרך כלל משמעות, והיא חלק נפרד ולא הכרחי. יצירת קונספט מתוך התוצר של תהליך הפענוח (קונספטואליזציה) היא פעולה (action) ובדומה ליכולת שונה של ... שונים, וכרגיל בהתאם להתניות המסוימות. 5. קונספטואליזציה לא נכנס לנושא זה כיוון שהוא תהליך נפרד אך נסביר אותו בקווים כלליים.
השפעה פסיכולוגיה ידע מסקנות אסוציאציות דמיון איך להפסיק את הפחד שוויון
מנטורינג - העוצמה של מנטורינג
... למצליחנים בכל תחומי החיים, גם הם נמצאים בתהליך מנטורינג ונעזרים במנטור שמוציא מהם את הטוב ביותר שלהם. מנטורינג זה תהליך של טרנספורמציה מנטורינג זה תהליך של טרנספורמציה, לא במובן של לשנות את האדם. האדם שמגיע לתהליך מנטורינג לא צריך להשתנות, הוא פשוט בוחר להיות יותר ממי שהוא באמת, מי שהוא אמור להיות. ... העתיד, יצירת יש מאין, היות ובסופו של תהליך מנטורינג, האדם מוצא את עצמו במציאות אחרת של מה שהיה אפשרי עד כה עבורו. מנטורינג עוסק הן בנראה ... עוסק הן בהוויה של האדם והן בעשייה שלו, זה תהליך מעצב, תהליך של התפתחות אישית. תהליך מנטורינג כולל שילוב מתמשך בין למידה ועשייה, זה תהליך של צמיחה אישית שלמה. מנטורינג מבוסס על מערכת יחסים של אמון והתמסרות בין המנטור לחניך, מערכת ... נע ופועל בהשפעת הדמויות החשובות בחייו. תהליך מנטורינג עלול להיות המסגרת היחידה שבה רואים את החניך כגדול מצד שני, המנטור רואה את גדולתו של ... את גדולתו ומקשיב לזהב שלו. במקרים רבים, תהליך מנטורינג עלול להיות המסגרת היחידה שבה רואים את החניך כגדול, מאחר ובסביבה הרגילה של חייו כולם ... היכולות ומקורות האנרגיה שלו. מנטורינג הוא תהליך של הכלה המנטור מעניק לחניך מרחב שבו הוא יכול להתפתח, לצמוח ולפעול בביטחון. מנטורינג זה תהליך שבו המנטור מכיל את החניך בתוך מסגרת ההתלהבות והמחויבות שלו ויוצר את האנרגיה המתהווה שמובילה ... ובהירות אל תוך חיי היומיום מנטורינג זה תהליך שמכניס המון מודעות ובהירות אל תוך חיי היומיום של החניך. מדובר בתהליך חיובי, חווייתי ומעצים. התהליך הזה יוצר מסגרת שלמה של התפתחות אישית מאחר והוא נוגע בכל ארבעת האלמנטים של האדם השלם: האלמנט ... פיזיות בחיים). למידה היא מרכיב קריטי בתהליך מנטורינג תהליך מנטורינג לעתים עושה המון שכל ולעתים נוגע עמוק בפנים ברגשות, לעתים הוא מורגש כמו רוח שנמצאת ... שלו בחיים. הלמידה היא מרכיב קריטי בתהליך מנטורינג, כבר הוכח מחקרית שברגע שהמוח של האדם נחשף לרעיון או ידע חדש, הוא לעולם לא יחזור ... מנטאלית. להיות יותר - זו המטרה הראשית של תהליך מנטורינג תהליך מנטורינג יוצא מנקודת הנחה בסיסית שבכדי להשיג יותר, צריך להיות יותר ולעשות יותר ואין קיצורי דרך. להיות יותר זו המטרה הראשית של תהליך מנטורינג, לאפשר לאדם להיות מי שהוא רוצה להיות. המילה לאפשר מתפרשת בשני מובנים בתהליך מנטורינג: מצד אחד, זוהי אפשרות - הדיאלוג של מנטורינג הוא דיאלוג של אפשרויות ולא של בעיות. מצד שני, זה אפשרי! תהליך מנטורינג מחזק את אמונתו של האדם בכך שמה שהוא רוצה בהחלט אפשרי. כאשר האמונה שזה אפשרי מתבססת היטב, המציאות משתנה ללא היכר. תהליך מנטורינג אינו תמונה ורודה חשוב לי לציין שלא בכוונתי להראות רק את התמונה הורודה של תהליך מנטורינג, שכן תהליך כזה, למרות היותו מעצים ומעשיר, הוא תהליך שמזכיר נסיעה ברכבת הרים. לפעמים אתה למעלה ולפעמים למטה ומה שחשוב זה להיות מוכן גם לרגעים שבהם ... עם פחדים, עם ספקות, עם קשיים ועם מכשולים. תהליך מנטורינג דורש ממך לקפוץ לאזור הסכנה תהליך מנטורינג דורש ממך מחויבות ויכולת להפיק למידה מכל מה שקורה בדרך, זה דורש ממך לצאת מאזור הנוחות ...
להאמין בעצמך אין יש תמונה יש מיש מוטיבציה אזור הנוחות פיתוח הערכה עצמית מחויב
דלקת מפרקים - לפי ההבנות של הרפואה החדשה - חלק 1
... שגרונית (Rheumatoid Arthritis) מהי דלקת? דלקת היא ביטוי לתהליכי ריפוי שנוצרים בגוף כתוצאה מפגיעה ברקמה או רקמות בגוף. הפגיעה ברקמה יכולה להיות כתוצאה ... אשר בחלק מהמקרים עלולים לגדול גם לכיבים נראים לעין. כל התהליך נשלט ומבוקר עי המוח וכאשר נפתר הקונפליקט דואג המוח לכך שיתחיל תהליך ריפוי הכולל את שיקום הרקמות. תהליך שיקום הרקמות כולל בתוכו בדכ גם התפתחות של דלקת. מה גורם להתפתחותה של דלקת מפרקים לפי ... (אוסטיאופיטים) בעצמות המפרק, מה שמגביר את הבעיה ואת הכאבים. תהליך התפתחות המחלה הוא כלהלן: כל עוד נמשכת השפעת הטראומה קונפליקט הגורמים לירידה קלה עד בינונית בתחושת הערך העצמי, מתרחש תהליך של נמק חלקי בסחוס הגורם לאובדן תאי סחוס ויצירת חורים ברקמת הסחוס (כמו גבינה שוויצרית). ... או שלא במודע), מתחיל שלב הריפוי בו הגוף משקם את הסחוס. תהליך זה מלווה בנפיחות במפרק עם אפשרות לכאבים. ההשערה היא שמטרתו של הטבע בכל התהליך הנל היא לגרום למצב בו הסחוס יהיה בסופו של דבר חזק יותר ממה שהיה לפני הופעת הטראומה קונפליקט. עד כאן זה היה תאור כללי של התהליך במידה והכל מתנהל כשורה ובאופן טבעי. אך בדכ הדברים אינם פשוטים ומתעוררות שתי בעיות ... המקורי, יש שוב פגיעה בסחוס, שוב נפתר הקונפליקט ושוב מתחיל תהליך הריפוי וחוח. כאשר תהליכי הריפוי ממושכים וחזקים יותר מתהליכי ההרס, נקרא מצב זה (של פגיעה בסחוס - שיקום - פגיעה וחוח) - ריפוי תלוי. כאשר קורה שהתקופות של השפעת הקונפליקט ארוכות ומשפיעות יותר מאשר התקופות בהן יש תהליכי ריפוי, כלומר, תהליכי ההרס חזקים יותר מתהליכי הריפוי, התוצאה היא תהליך ניוון הדרגתי של הסחוס במפרק. זהו המצב הנפוץ ביותר מבין מחלות המפרקים, במיוחד אצל מבוגרים מעל גיל 65. 2. כאשר תהליך השיקום והריפוי תקין ומתבצע במלואו, הוא מלווה בנפיחות זמנית בתוך המפרק. נפיחות זו עלולה ... א. הדאגה עצמה, אם היא עוברת סף מסויים, עלולה לגרום לכך שתהליך הריפוי ייעצר. כדי להבין זאת צריך לזכור שכל מצב של סטרס מעורר את השפעתה של מערכת העצבים הסימפתטית, בעוד שתהליכי ריפוי יכולים להתבצע רק כאשר יש השפעה דומיננטית של מערכת העצבים הפאראסימפתטית. הדאגה היא ... ג. החולה ילך לבית חולים ושם יעשו לו בדיקות אשר עלולות לפגוע בתהליך הריפוי (למשל בדיקת ארתרוסקופיה). ד. החולה ייקח תרופות אשר עלולות לעצור את תהליך הריפוי (כגון תרופות ממשפחת המורפיום או סטרואידים או תרופות נוגדות דלקת ללא סטרואידים). ב. ... המפרק. לפי הרפואה החדשה, דלקת מפרקים שגרונית היא ביטוי לתהליך ריפוי של העצם, במקרים בהם היה דלדול של העצם קרוב למפרק מסויים או מספר מפרקים. כאשר מתרחש תהליך של שיקום העצם מתרחבת העצם קצת והתרחבות זו מותחת את הפריוסטאום (שכבת העור העוטפת את העצם). ... בדכ מקור הדלקת ומקור הכאבים. ההשערה היא שמטרתו של הטבע בכל התהליך הזה היא לגרום לכך שבסופו של התהליך העצמות תהיינה יותר חזקות מאשר היו לפני הופעת הקונפליקט טראומה. תהליך התפתחות המחלה: תהליך של דלדול העצמות (בריחת סידן אוסטיאופורוזיס) נגרם כתוצאה מטראומה או קונפליקט או מצב כלשהו ... תאי עצם וייתכן גם אובדן תאי מח העצם. מיקום אובדן התאים וקצב התהליך תלוי בסוג ועוצמת הקונפליקט. ברגע שנפתר הקונפליקט או עברה השפעת הטראומה, נפסק תהליך פרוק תאי העצם ומתחיל שלב הריפוי הכולל תהליך בניה מחדש של העצם או העצמות שנפגעו. השחקנים העיקריים ב
הערכה עצמית רעה ספורט התפתחות אישה או גבר בוסים חיזוק ערך עצמי עבודה טראומות
בודהיזם - תפיסת שפה, רב - משמעות וקונפליקט - 3
... מזיכרונו, שהוא רוצה להעביר באמצעות השפה. עליו להרכיב מהייצוגים המנטליים שיש לו מסר מילולי, תהליך מורכב לכשעצמו (שלא נעסוק בו). בחקירת תהליך זה נמצא שהדובר עצמו הוא אדם מבולבל שאינו יודע בדיוק מה הוא רוצה לומר, כיוון שבייצוגים החושיים, המנטליים, בקונספטים ובדימויים אין סדר. כתוצאה מכך גם המסר המילולי לא יבטא ... (המסומנים ב - X) כאשר שומע או קורא תופס צירוף פונמות או צירוף אותיות גרפי מסוג זה כמילה תהליך הפענוח של היחידה המילולית, בין אם זו המילה האחת המסוימת או מבנה רחב יותר, לא מופרע כיוון שאין במילה זו שניות - היא ברורה, ואם יש את הידע וההתניות המתאימות לגביה היא ... מקרה א הקולט שומע את צירוף הפונמות המתואר ב - א, יש תפיסה של צירוף הפונמות אשר עוברות תהליך פענוח ליחידות מילוליות כפי שתואר קודם. היחידה הפונמית (a-ni) (אני) דומיננטית כיוון שהיא מייחסת את התיאור או הפעולה (במקרה זה יכול להיות לדובר עצמו) ולכן משמשת כעוגן ... שיהיה חסר שניות לגבי הצירוף הפונמי (sho-te) (המילה הבעייתית). גורם הזמן - יש מקרה בו יווצר תהליך פענוח נוסף בו בכל זאת תעלה שניות (המשמעות השניה) במקרה זה יווצר קונפליקט כפי שנדון בהמשך. מקרה ב הקולט שומע את צירוף הפונמות המתואר ב - ב, יש תפיסה של צירוף הפונמות אשר עוברות תהליך פענוח ליחידות מילוליות. עוגן ההתייחסות נמצא בצירוף (tit-na-heg) (תתנהג - אתה תנהג), התיאור או הפעולה מיוחסת לאדם לו נאמר המשפט. הצירוף (al) שולל את התיאור או הפעולה. ... שיהיה חסר שניות לגבי הצירוף הפונמי (sho-te) גורם הזמן - בדומה למקרה א, יש מקרה בו יווצר תהליך פענוח נוסף בו בכל זאת תעלה שניות (המשמעות השניה) במקרה זה יווצר קונפליקט כפי שנדון בהמשך. מקרה ג הקולט שומע את צירוף הפונמות המתואר ב - ב, יש תפיסה של צירוף הפונמות אשר עוברות תהליך פענוח ליחידות מילוליות. עוגן ההתייחסות נמצא בצירוף (ha-ish-ha-ze) (האיש הזה), התיאור או הפעולה מיוחסת לאיש מסוים. מצופה מהיחידה הפונמית (sho-te) לייצג את התיאור או ... לגבי הצירוף (sho-te). מקרה 3 מתאר את המצבים בהם: עולה משמעות אחרת מ (שותה) או (שוטה) (עקב תהליך פענוח לא נכון, לדוגמה יעלה ייצוג למילה שוטר) לא עולה כל משמעות ברגע זה אך הצירוף נשמר והחיפוש אחר משמעות ממשיך. (כמו התחושה אני יודע מה המילה הזאת רק לא מצליח להיזכר... ... זה מסיבות שונות: השומע לא מכיר את הצירוף כמילה עקב חוסר ריכוז רגעי צירוף הפונמות לא נקלטו בתהליך הפענוח (כאילו הם לא נקלטו כלל) עקב חלוקה לא נכונה של פונמות בתהליך הפענוח, הפונמות התקבלו כרעש ולא שפה מילולית. מקרה 4 מתאר את המצב בו עולה השאלה: האם צירוף הפונמות (sho-te) מייצג שותה או שוטה? ברגע שעולה שאלה זו באופן זה או אחר נאמר ... לב שההתייחסות כאן היא למקרה 4 המקרה האחרון בו דנו הביא לקונפליקט, זהו מקרה ייחודי וספציפי בתהליך הפענוח אשר מקורו בשניות בשפה כמערכת אוטונומית. שניות שאינה ניתנת ליישוב מובילה לקונפליקט. זוהי אינה רב משמעות בשפה כמערכת אוטונומית אלא רב משמעות בתהליך הפענוח - קונפליקט מנטלי של הקולט. מהו הקונפליקט המנטלי? נהפוך את התהליך שתואר עד כה על ראשו ונעקוב אחר השתלשלות העניינים שהביאה לקונפליקט. תהליך הפענוח מתמודד עם שניות כאשר גורם הזמן מחייב שתעלה משמעות אחת, אחר - כך השניה וכך הלאה. התהליך בזמן במקרה זה יתואר באופן זה: ניסיון להרכיב את משמעות ראשונה לקונטקסט (במקרה שהיא עולה) - ניסיון ההרכבה נכשל. ניסיון להרכיב את משמעות שניה לקונטקסט (במקרה שהיא עולה) - ... עוד גירויים מילוליים (וכמובן גם גירויים חושיים ומנטליים בנוסף). חיפוש פתרון לשניות קוטע את תהליך הפענוח ואת הערות לקונטקסט המצטבר, המפענח חוזר רק לאחר מספר רגעים לרצף הפענוח - הזמן בו יש חיפוש לפתרון הוא זמן פסיכולוגי, זמן מנטלי, במרווח זמן זה נוצר הקונפליקט. ... מהקונטקסט המילולי ויוצר נתק (קצר ככל שיהיה). חוסר העירות הרגעי לקונטקסט והבנה לא נכונה של תהליך הפענוח גורמות למפענח לעמוד בפני אתגר ללא מענה. המצב הקונפליקטואלי הוא ריצוד בין מספר משמעויות - מול תהליך הפענוח עומדות מספר אפשרות אשר לא נמצאת דרך להכריע ביניהן. המפענח עובר ממשמעות אחת לשניה ומנסה להרכיב אותן לקונטקסט שוב ושוב. יש לציין שבפועל, קונפליקט כמו זה המתואר יכול ... יש תנועה של מעבר בין המקרים שתוארו בחלק הקודם (מקרים 1-4 מתוך מקרה ג), כך שקשה לעקוב אחר התהליך בזמן שהוא קורה. ג אנאלוגיה לדוגמת נחש - ענף נחזור לדוגמת הנחש - ענף. האם נוכל לקחת את הדוגמה הזו כאנאלוגיה למצב קונפליקטואלי בשפה? אדם הולך ביער ולפתע רואה נחש, בתגובה ... וממשיך בדרכו בשני השניות המילולית נפתרת ורצף הפענוח ממשיך. במקרה זה לא נוצרת פרגמנטציה בתהליך הפענוח או בידע, הרצף נשמר. ניקח תסריט שונה: האדם מרוב בהלה נשאר קפוא על מקומו ומביט בנחש. לאחר רגע כשהוא בוחן את מה שהוא רואה עולה המחשבה בלבו אולי זה ענף עץ ולא נחש. ... חדשות לעלות. שלושת התגובות הראשונות בסיפור המפענח מתארות תגובה שאינה יוצרת פרגמנטציה בתהליך הפענוח, כלומר לא יוצרת קונפליקט מנטלי. לעומתן, שלושת התגובות האחרונות בסיפור האדם ביער מתארות אדם בהיסטריה, במצוקה, הפועל מתוך פחד, בהלה, חוסר אונים, אי ריכוז, אי הבנה ... לא מתמודד עם הבעיה. שלושת התגובות האחרונות בסיפור המפענח מתארות תגובה שיוצרת פרגמנטציה בתהליך הפענוח ועלולה להביא לקונפליקט מנטלי (פרגמנטציה תמיד מובילה לקונפליקט, בשלב זה או אחר). ד שניות גרפית, שניות פונמית וגרפית ושניות מבנית אמנם תארנו התמודדות עם שניות פונמית (שומע - פונמות), אך התהליך דומה גם לגבי שניות גרפית (קורא - כתב), או שניות פונמית וגרפית (שומע - פונמות או קורא - כתב). כמו כן בהקשר למשפטים בהם נמצא שניות מבנית (תחבירית) נוכל להראות שבפענוח ליחידות מילוליות, אין הבדל בניתוח של התהליך. ולכן בכל המקרים הללו המפענח עובר תהליך דומה. B. תקשורת והבנה מצב קונפליקטואלי הוא מקרה יחיד מתוך אפשרויות רבות, עם זאת, הוא שכיח במידה כזו שרוב הפעולות המילוליות הנעשות ביום יום מלאות קונפליקטים במידה זו או אחרת. כדי להימנע ממצב זה יש צורך בתרגול והקדשת מאמץ רב בזמן תהליך הפענוח (קריאה, שמיעה). האם יש סוף לקונפליקט? האם יש דרך ליצור תקשורת בה אדם אחד יבין את האדם השני? בשיחה בין אנשים השומע לא יודע איך להקשיב באמת, תמיד נוצרת איזושהי ... השומע דיבור בשפה שהוא יודע מתחייב שיבין את הנשמע מיידית? חלק 1 הניסוי יבדוק את הטענה לגבי תהליך הקריאה - התגובה לגירויי תלויה בידע של המפענח. נבדקים הנבדקים יהיו קוראי אנגלית ושאינם יודעים קריאה של שפה סינית או שפה גרמנית. תאור הניסוי נציג מקרים שונים לנבדקים: 1. ...
הקשבה הוראה קונפליקט אמת טיפש ויתור התעקשות כל רגע
אוסטיאופורוזיס - הבנות מפתיעות לפי הרפואה החדשה - חלק 2
... לפי הרפואה החדשה - חלק 2 אוסטיאופורוזיס - הבנות מפתיעות לפי הרפואה החדשה - חלק 1. מדוע האוסטיאופורוזיס הופך למחלה כרונית? לפי ההבנות של הרפואה החדשה, תהליך דלדול העצם אינו מחויב המציאות, וגם כאשר יש כבר אוסטיאופורוזיס, אפשר ... (או טריגרים שונים שמעוררים את השפעת הקונפליקט) לבין שלב ריפוי שלא הושלם וחוח. כך קורה שהאוסטיאופורוזיס מתקדם לאורך השנים במקום להתרפא. במקרים מסויימים תהליך זה גורם להיווצרות גיבנת, עקמת, עיוותים באצבעות הידיים ועוד. מאחר שרב האנשים לא יודעים ולא מודעים לקשר בין קונפליקט של יעע לתהליך דלדול העצמות, הם לא עושים תהליך מודע שמטרתו היא להתגבר על הטראומה או הקונפליקט שגרמו לירידה החריפה בדימוי העצמי או בתחושת הערך העצמי. משמעותו של תהליך כזה היא קודם כל לפתור את הקונפליקט, אחכ ללמוד כיצד לא לתת לו לחזור ולהשפיע עלינו, או למזער ככל האפשר את השפעותיו. זהו למעשה תהליך של התפתחות אישית במידה מסויימת ושל חיזוק תחושת הערך העצמי. תהליך זה אינו קל והוא דורש במקרים רבים לעשות שינויים בהרגלי החיים, שינוי ... שינויים בתפיסת העולם. ככל שתחושת הערך העצמי האמיתי עולה ומתחזקת (ואין הכוונה כאן לניפוח האגו), כך צפוי ששיקום העצמות יהיה מהיר יותר. בדיקת צפיפות עצם תהליך דלדול העצם אינו תהליך רציף, והוא משתנה בהתאם להשפעת הקונפליקט של יעע על החולה. בדיקת ... את מצב העצמות ביום הבדיקה, ועי השוואת התוצאות לבדיקה הקודמת ניתן לראות את המגמה הכללית לאורך זמן. אך בדיקה זו אינה אומרת אם עכשיו (ביום הבדיקה) מתרחש בנו תהליך של דלדול עצם, בניית עצם או ללא שינוי. צפיפות העצם נמדדת בדרך כלל בזרוע, בעמוד השדרה ובצוואר הירך. כפי שהוסבר למעלה, תהליך של דלדול עצמות עשוי להיות מקומי בלבד, כך שיתכן מצב בו יש דלדול עצמות במקומות אחרים, אך הבדיקה לא תמצא כל בעיה. ישנה בדיקת מעבדה פשוטה אשר יכולה להראות לנו אם אכן מתרחש כעת תהליך של בריחת סידן. זוהי בדיקת שתן בה אוספים את כל השתן במשך 24 שעות ... יותר, רק כאשר כמות הסידן בשתן תהיה מעל 320 מג, יפורשו התוצאות כמצב של בריחת סידן. דלקת מפרקים דלקת מפרקים שגרונית (Rheumatoid Arthritis) היא ביטוי לתהליך ריפוי ושיקום של העצם, באותם מקרים בהם דלדול העצם קרה קרוב למפרק מסויים או מספר מפרקים. כאשר מתרחש תהליך של שיקום העצם מתרחבת העצם קצת והתרחבות זו מותחת את הפריוסטאום (שכבת העור העוטפת את העצם). מתיחה זו של הפריוסטאום היא בדכ מקור הכאבים. שיגדון (Gout) היא דלקת מפרקים הקורית כאשר מתרחש באותו זמן גם תהליך של אצירת נוזלים בגוף כתוצאה מפגיעה באבוביות הכליה. תהליך זה גורם לעליה ברמת חומצת שתן בדם וגבישים של חומצת השתן עלולים ... של מודעות כיצד לא לאפשר לאותם טריגרים להשפיע עליו שוב, או לפחות להקטין את השפעתם ככל האפשר. אם משהו גורם למתרפא שוב לתחושה חזקה של יעע זה עוצר או מעכב את תהליך הריפוי ועלול לגרום לו להתארך מאד. המלצות כלליות נוספות לטיפול: לנוח ... בעמוד השדרה, רצוי מאד לשכב במיטה בשלב זה כדי למנוע כל אפשרות של שברים בעמוד השדרה. להיזהר מדימומים בשלב הריפוי. להימנע ככל האפשר מביופסיה בעצם. בעת תהליך בניית העצם מחדש נוצרים תאי עצם חדשים (callus) הנמצאים במצב נוזלי ... הילינג (שיטות שונות), פסיכולוגיה קלינית ועוד. לפי הרפואה החדשה, ריפוי מלא יכול להיות מושג רק עי החולה עצמו, וזאת בעזרת הבנת הגורמים למחלה, הבנת והכרת תהליכי המחלה ועבודה פנימית של מודעות. תפקיד המטפלים הוא בעיקר לעזור, ... מאכלים המכילים סוכר לבן או קמח לבן. - להימנע ככל האפשר משתיית משקאות מוגזים. - להימנע משתיית קפה. הקפאין ממריץ את מערכת העצבים הסימפתטית ומאיט לכן את תהליכי הריפוי (אשר יכולים להתבצע רק תחת השפעה דומיננטית של מערכת העצבים ... המרכיבים הבאים: מגנזיום, ויטמין K, בורון, אבץ, נחושת, סיליקון (באצה אדומה). הילינג: עוזר בניקוי, איזון וחיזוק המערכות האנרגטיות בגוף, ועשוי לזרז מאד את תהליכי הריפוי. טיפול בעזרת ביו - מגנטים: עוזר בחיזוק כללי, הורדת רמת החומציות בגוף, שיפור חילוף החומרים בגוף, העלאת לחץ החמצן בתאים, האצת תהליכי הוצאת רעלים מהגוף וזרוז תהליכי הריפוי. זהו טיפול פשוט שכל אחד יכול לעשות בעצמו בבית, במקום העבודה ...
טראומה חשיבה קיצונית בטן משקל הגוף צורך לאורך שנים חיזוק ערך עצמי סבל
אימון אישי - הקוד האתי של המאמנים
... תחומיו, הוא מקצוע שמהותו מומחיות בניהול תהליך שינוי משמעותי ובר - קיימא. התהליך מוגדר בזמן, והוא מושתת על מערכת יחסים מקצועית, ועל בסיס של פתיחות ושל אמון בין המתאמן למאמן. האימון ממוקד תוצאה מעשית, ועיקרו הנחיית המתאמן ... - בהתאם לערכיו, לשאיפותיו ולכישרונותיו. תהליך האימון מאפשר למתאמן להכיר בעוצמותיו ובדפוסי המחשבה המנהלים אותו, וכן ליצור רעיונות ותפיסות לקידום השגת מטרתו. המאמן יוצר מרחב שבו המתאמן יכול ... לקדם, ולפעול להגשמתו. האתיקה של המקצוע תהליך האימון מטבעו, מביא לחשיפה אישית של המתאמן ועל כן נדרש אמון מלא של המתאמן במאמן. הקוד האתי נועד למסד מערכת של יחסי אמון במאמנים ובמקצוע האימון. ... אימון המאפשרת למתאמן להפיק את המרב מתהליך האימון. 2. כיבוד הזכות לסודיות ופרטיות של המתאמנים ושל עמיתים למקצוע. 3. אי שימוש לרעה בכוחו וסמכותו של המאמן ביחסיו עם המתאמן. ב. כללי התנהגות ... בשירותי סופרוויזר, חייב לקבל בתחילת תהליך ההתקשרות עם המתאמן, את הסכמת המתאמן לחשיפת עניינו. 10. בכל התייעצות מקצועית בין מאמנים בסוגיות של אימון, לא יחשוף המאמן את זהות המתאמן ואף ימזער ... ספציפית בלבד. 14. מאמן השוקל השתתפותו בתהליך אימוני בשידור פומבי יוודא שהתנאים הבאים יתקיימו: השידור יהיה מוקלט (לא שידור חי). ההקלטה תעבור עריכה לפני השידור. המתאמנים חייבים לצפות בהקלטה ... והסודיות שלהם בכתב. 15. מאמן המשתתף בתהליך אימוני בשידור כנזכר בסעיף 14 יבדוק שגם הגוף האחראי לשידור שבידיו המידע לא יוכל לחשוף כל מידע על המתאמנים ו או הנזכרים בכתבה מלבד השידור עצמו. ... עם מתאמן יעשה זאת רק אם: הדבר נדרש לצרכי תהליך האימון ו או לצורך למידה של המאמן. המאמן יידע מראש את המתאמן בשימוש הספציפי שיעשה בהקלטה. התקבל אישור מפורש לכך מראש מהמתאמן (אין להקליט או לצלם ... את תנאי ההתקשרות. 3. מאמן ייקח על עצמו תהליכי אימון תואמים להכשרתו, יכולתו וכישוריו. 4. מאמן לא יפעל מתוך ניגוד אינטרסים לתהליך האימון וללקוח ספציפי. במקרה ונוצר ניגוד אינטרסים, יבהיר המאמן את המצב למתאמן, והמשך התהליך יקבע על פי שיקול דעת משותף. 5. נאמנות כפולה היא מצב שלמאמן ולמתאמן יש קשר מקצועי עסקי או אחר בנוסף לקשר מאמן - מתאמן. במצב זה שעלול לפגוע בתהליך האימון, יחליט המאמן האם לקיים את התהליך. אם יחליט המאמן שיש באפשרותו לקיים את התהליך, יבהיר המאמן את מורכבות המצב למתאמן ואת עמדתו, ויחד יחליטו האם לקיים את תהליך האימון. 6. במצב בו מתאמן משתמש לרעה בקשר עם המאמן, יפסיק המאמן את תהליך האימון לאחר שיידע את המתאמן על כך. 7. מאמן יפסיק תהליך אימון שלפי דעתו המיקצועית, אינו מקדם את המתאמן. 3. מקצועיות א. מטרות 1. שיפור מתמיד של יכולות מקצועיות. 2. קידום המתאמן ורווחתו בדרך של שיתוף ... המאמן. 4. זיהוי מצבים בהם יש לשקול הפסקת תהליך האימון ונקיטת דרכי פעולה. ב. כללי התנהגות 1. מאמן יפעל לשפר באופן מתמיד את היכולת, הידע, המודעות העצמית והמיומנות המקצועית שלו. 2. מאמן יציג ... וזאת תוך שמירה על כללי הסודיות. 4. תהליך אימוני במקביל לתהליך טיפול פסיכולוגי פסיכיאטרי אחר: על המאמן לברר האם המתאמן נמצא בתהליך של טיפול פסיכולוגי פסיכיאטרי במקביל לתהליך האימון. אם כן, המאמן ינקוט בפעולות שמטרתן לוודא שהתהליכים במקביל של טיפול ואימון אישי לא יסבו נזק למתאמן. המאמן יסביר זאת למתאמן וידרוש ממנו לידע את המטפל על כוונתו להתחיל תהליך אימון אישי ולקבל את ברכתו. 5. מאמן לא יקיים תהליך אימון אם יש חשש לנזק למתאמן כתוצאה מהתהליכים המקבילים. 6. במצב בו המתאמן עלול להינזק כתוצאה מתהליך האימון, המאמן ינסה למצוא פתרון לבעיה שנוצרה. אם לא ימצא פתרון כזה, ישקול המאמן את הפסקת התהליך. 7. כאשר מאמן מחליט להפסיק תהליך אימון לפני סיומו, יבהיר המאמן למתאמן את הסיבות להחלטתו. 8. מאמן שמפסיק
לשפר טיפול תהליכים מקבילים מורכבות אגו כבוד הדדי פתירת בעיות ניהול
תהליך אימון אישי - משנה חיים
תהליך אימון אישי - משנה חיים המציאות של היום היא מציאות שוחקת, אנו חיים במרוץ נגד הזמן, השגרה סוחפת אותנו לחיות באוטומט, לא עוצרים לרגע, לא בודקים את עצמנו, אלא ... בריאותית שנוצרה עקב המירוץ האינסופי אחר הבלתי נודע, המרתון של החיים! ובכן, בתהליך אימון אישי, טיפול ממוקד, קצר מועד, ענייני, עם מטרות ועבודה של המתאמן והמאמן כצוות, המתאמן מרשה לעצמו סוף סוף לעשות עצירה יזומה ממירוץ החיים שלו ולבנות ... טובים יותר, מאוזנים יותר, וכל זאת בעזרתו של המאמן וארגז הכלים שברשותו. התהליך בריא וטוב לכל אחד שרוצה באמת לחיות את החיים הללו על פי הרצונות הכי עמוקים שלו, הצרכים שלו וערכים שתואמים לו בלבד. רק כך ירגיש שלם עם עצמו, איזון מושלם בין גוף לנפש. חשוב להבין כי בתהליך האימון המאמן עובד על ההווה והעתיד של המתאמן, האגנדה היא של המתאמן בלבד והמאמן עומד לצידו לאורך כל תקופת האימון ומאיר לו את הדרך, מעודד אותו, תומך בו והכי ... לפסיכולוג. ולסיכום: בימים טרופים אלו, ימי מיתון, מומלץ לכל אחד להתפנק עם תהליך אימון שימלא אותו בעוצמות וכוחות מחודשים, תהליך שבו יגלה את עצמו מחדש ואף ישנה את חייו מחיים מעורפלים לחיים בהירים, מלאי אור וחזון. אשמח לעמוד לרשותכם: ...
אוטומט פרידה מבת זוג מטופל בעיה זוגיות משבר להרגיש שלם עם עצמי בעיות
סרטן העצמות - הבנות מהפכניות לפי הרפואה החדשה - חלק 2
... העצמות - הבנות מהפכניות לפי הרפואה החדשה - חלק 2 סרטן העצמות - הבנות מהפכניות לפי הרפואה החדשה - חלק 1. שלב הריפוי: ברגע שנפתר הקונפליקט או עברה השפעת הטראומה נפסק תהליך פרוק תאי העצם ומתחיל שלב הריפוי, הכולל תהליך בניה מחדש של העצם או העצמות שנפגעו. השחקנים העיקריים בתהליך שיקום העצם הם חיידקים וכן תאי דם לא ... מאד יראו בבדיקת דם רגילה כאילו יש מחסור בכל סוגי תאי הדם (האנמיה שמתגלה בשלב זה היא אנמיה מדומה). בתחילת שלב הריפוי יש מחסור אמיתי בטסיות (תאי דם החיוניים לצורך תהליך קרישת הדם במקרה הצורך) ולכן יש בשלב זה סיכון מוגבר לדימומים פנימיים וחיצוניים. סכנת הדימומים קיימת גם בהמשך שלב הריפוי מאחר והריכוז היחסי של הטסיות בנוזל הדם המורחב הוא נמוך מהרגיל. התהליך הטבעי התקין של שיקום העצם עשוי גם ... הערה: אם ההשפעה האקטיבית של הטראומה קונפליקט נמשכת זמן רב, יהיה אובדן רב של תאי עצם ובמקרה כזה ייתכנו שברים ספונטניים גם לפני התחלת שלב הריפוי. כאשר מושלם תהליך שיקומה של העצם מסולקים אל מחוץ לגוף ... נפיחויות דלקות זיהומים מוגלה, הפרשות שונות כאבים (בעיקר לקראת סוף שלב הריפוי) תחושה של מחלה, חולשה, לא מרגישים טוב. ייתכן חום ייתכנו גם סימפטומים זמניים הקשורים לתהליכים הקורים במקביל במוח כמו כאבי - ... עיקריות: 1. כדי לאפשר לו להפנות את מירב המשאבים לשיקום וחיזוק העצמות. 2. כדי להימנע ככל האפשר משברי עצמות. בתחילת שלב הריפוי העצמות נמצאות במצב המדולדל ביותר בכל התהליך, ולכן זהו השלב המסוכן ביותר מבחינת האפשרות להיווצרותם של שברים. ההסבר לכאבים החזקים בעצמות גם הוא פשוט והגיוני: תהליך שיקום העצם ובנייתה מחדש גורם לעצם ... את הכאבים. ככל שהעצם מתרחבת בקצב מהיר יותר ולגודל רב יותר, כך תהיה עוצמת הכאבים גדולה יותר. כאבים אלה נמשכים בדכ כחודש וחצי עד 3 חודשים (אם אין הפרעה כלשהי בתהליך הריפוי כתוצאה מהישנות או התלקחות ... אדם המודע לסיבת הכאבים ויודע שאלה הם כאבים של ריפוי, יוכל לסבול אותם יותר בקלות. אדם שאינו מבין את סיבת הכאבים עלול להיכנס למצב חרדה חדש, דבר אשר עלול לעצור את תהליך הריפוי ואף לגרום לנסיגה בתהליך. פניקה מגבירה את הרגישות לכאבים. ... עלול להחליט לקבל טיפולים תרופתיים אשר אולי יקלו את הכאבים באופן זמני, אך עלולים לגרום להחמרת המצב בהמשך. בעזרת צילומי רנטגן ניתן לעקוב בקלות אחר שיקומה של העצם ותהליך התגבשותם של תאי העצם החדשים. לפי הנקודות הלבנות המופיעות בצילום הרנטגן של העצם עלולים הרופאים לאבחן זאת כגרורות אוסטאובלסטיות למרות שידוע שהאוסטיאובלסטים הם תאים בוני עצם החיוניים בתהליך הריפוי או השיקום של העצם. לפעמים ... כזה הוא בעייתי ותמוה, מאחר ומשמעות המילה גרורה היא גידול סרטני משני, ובמקרה הזה לא רק שלא מוצאים תאים סרטניים, אלא שבמקום גידול יש חורים בעצם... כאשר העצם נמצאת בתהליך בניה ושיקום נוצרת בה רקמת עצם רכה ... של הרפואה החדשה מראה שהמידע אותו ניתן לקבל מצילום CT של המוח אמין כאן הרבה יותר מאשר המידע המושג בעזרת ביופסיה, דבר ההופך את הביופסיה למיותרת במקרה זה. לאור התהליך הקורה במח העצמות ובדם, כפי שתואר למעלה, עשויות בדיקות דם בשלב הריפוי להראות סימנים הזהים למה שמאובחן עי הרופאים כאופייניים ללוקימיה (סרטן הדם). לפי הרפואה החדשה סימנים אלה מצביעים על תהליך ריפוי תקין. אך אם רופא אומר לנבדק שנתגלו אצלו סימנים של לוקימיה, זה עלול ליצור טראומה חדשה, עצירה של תהליך הריפוי ואולי אף התפתחותה של מחלת סרטן חדשה אצל אותו אדם. בשלב הריפוי, במקביל להתרחבות ברמה הפיזית של כלי הדם, העצמות ורקמות אחרות, נוצרת גם נפיחות באותו אזור במוח השולט על כל התהליך הקשור למחלה זו. בצילום CT של המוח ניתן לראות נפיחות זו ככתם שחור עמוק והאבחון הרפואי יהיה בצקת במוח. בצקת זו, החשובה לתהליך ריפוי הרקמה במוח, הולכת ופוחתת ככל שתהליך שיקום העצמות מתקדם. משבר הריפוי ... כמה שניות, כמה דקות או כמה שעות. הוא נוצר כתוצאה מסיגנל סימפתטי חזק אשר תפקידו העיקרי הוא לכווץ את כלי הדם כדי לגרום להוצאה מהירה של שאריות הבצקת שנוצרה במוח כחלק מתהליך הריפוי. החלק השני של שלב הריפוי (לאחר משבר הריפוי) : נמשך תהליך הריפוי עד להחלמה מלאה. ההשפעה ... נורמות אלה מתאימות לטבע שלנו ולייעוד שלנו, או לא. אחת התרופות הפשוטות והעוצמתיות ביותר היא לדעת לראות את הדברים הטבעיים והייחודיים לנו ולהיות שמחים בחלקנו, תוך כדי תהליך מתמיד של שיפור ועידון. בשלב ה - CA ... השדרה רצוי מאד לשכב במיטה בשלב זה כדי למנוע כל אפשרות של שברים בעמוד השדרה. להיזהר בשלב הריפוי מדברים העלולים לגרום לדימומים. להימנע ככל האפשר מביופסיה בעצם. בעת תהליך בניית העצם מחדש נוצרים תאי עצם ... להפעיל שוב תחושה זו. ללמד את עצמנו בעזרת עבודה של מודעות כיצד לא לאפשר לאותם טריגרים להשפיע עלינו. אם משהו גורם לנו שוב לתחושה חזקה של יעע זה עוצר או מעכב את תהליך הריפוי ועלול לגרום לו להתארך מאד. ... מגנטים טיפוליים חזקים במיוחד המעלים את רמת האנרגיה בגוף, משפרים את חילוף החומרים בגוף, מעלים את לחץ החמצן בתאים ומפחיתים מצבי דלקת. הביו - מגנטים מזרזים ומשפרים את תהליך הריפוי. חשוב להקפיד על המיקום הנכון ... ההבנה והניסיון של הרפואה החדשה מראים שטיפולים אלה גורמים ליותר נזקים מאשר תועלת. הכימותרפיה אכן מכווצת את הגידול שנבנה על העצם. אך מאחר וגידול זה הוא למעשה חלק מתהליך הריפוי, השיקום וחיזוק העצם, פוגעת הכימותרפיה בתהליך הריפוי. הכימותרפיה גם פוגעת ...
חצי הכוס המלאה נחרתים בתת מודע ירידת ערך סבלנות לחץ החלמה מלאה הכוס מלאה אמונה
שלושה שלבים - תהליך הלימוד בשיעור הראשי בחינוך ולדורף: רצון, רגש וחשיבה יוצרת
... שלבים - תהליך הלימוד בשיעור הראשי בחינוך ולדורף: רצון, רגש וחשיבה יוצרת בוקר טוב ... לכם קשורה בדבר מה אחר? האם הטמפרטורה שבה נמצא החומר ששרפנו חשובה? וכו. השאלה שאלות שאני בוחרת לשאול בשלב 3 בכתה הן חשובות שכן כעת אנו נמצאים בשלב מתקדם של תהליך הלמידה יצירה, שלב הקשור בחשיבה. בשלב השאלות חשוב שכל ילד יוכל להביע ... שימוש ביצירתיות והאומנותיות של הילד ולא עבודה דרך העברת ידע. יצירת תמונה כתתית של הניסוי - תומכת בהבנת הניסוי ובעבודה החברתית - סוציאלית בכתה. יצירת סימפטיה לתהליך הגילוי המדעי דרך התרכזות בילדים: חושיהם, רגשותיהם ומחשבותיהם. זאת ...
הרמוניה לסמוך תוצאות מטרות תהליך הלימוד התאמצות הרצון מציאות
עידן הפאסט ואמא רוח הטובה - תהליך של חיבור לקיום האלוהי, ממקום של חילוני
... ואמא רוח הטובה - תהליך של חיבור לקיום האלוהי, ממקום של חילוני בעידן הפאסט, שם הכל משתנה בדקה, שכל טרנד חדש חוזר ... רעיון ההתחברות מהו תהליך ההתחברות פנימה? התחברות היא בראש ובראשונה הבנת המרכיבים של חיינו, המטרות, והחיבור לכח ... לעצם הקיום שלנו. התהליכים הללו, לעיתים, מתקשים לעלות בקנה אחד עם תרבות הפאסט שם גם תוכנית כמו זהו זה לא הצליחה ... 20 שנה. אז למה דווקא שתהליכים ורוח פתאום יחזרו לתודעה? הלוא שום סדנא או קורס לא באמת ישנו את העובדה שהקצב היום מאוד ...
בחינם להשקיע בורסה כאן ועכשיו אהבה תכלית לאהוב את עצמך ללא תנאים לאהוב את עצמך בלי תנאים
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תהליך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: תהליך, האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: תהליך, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן לכלכלת המשפחה, מאמן אישי לבני נוער, טיפול אישי בנושאי תהליך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0781 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 12:49:24 - wesi4