ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 2
... עם הילד שלי 1.האם הילד מבקש ממך עזרה כשהוא מתקשה בדבר מה? אם לא זה עשוי להצביע על בעיה תקשורתית או שפתית. 2.האם ילדך נבהל מרעשים חזקים עד הוא נכנס להתקפי בכי או כעס וקשה לו להפסיק? אם כן ... בעיה סנסורית. 3.האם הילד מסתכל עליך כשאתה קורא בשמו? אם לא, או באופן חלקי זה עשוי להצביע על בעיה תקשורתית (יש לבדוק את שמיעת הילד דבר ראשון). 4.האם הילד מבין את הבעות פניך? האם הוא צוחק ובוכה בסיטואציות הנכונות? אם לא זה עשוי להצביע על בעיות תקשורת. 5.האם הילד שלך אוהב לשחק עם אחרים, מבוגרים או ילדים? אם לא זה עשוי להצביע על בעיות תקשורת. 6.האם ילדך מביט לעינך בין 50% ל - 70% מזמן שהותכם יחד? אם לא זה עשוי להצביע על בעיות תקשורת. 7.האם לילד שלך יש גסטות? (נפנוף לשלום, הצבעה, כן ולא עם הראש, נו, נו, נו עם האצבע, בוא עם כף היד, לך עם כף היד). אם לא זה עשוי להצביע על בעיות תקשורת. 8.האם ילדך יוזם איתך מגע פיזי וזקוק למגע זה? אם לא זה עשוי להצביע על בעיות תקשורת. 9.האם ילדך משתמש באברי גופך כחפצים? (לוקח את ידך ומראה לך מה הוא רוצה שתעשה עבורו איתה). אם כן, זה עשוי להצביע על בעיות שפה ותקשורת. 10.האם ילדך מושיט ידיים כדי שירימו אותו? אם לא זה עשוי להצביע על בעיות תקשורת. 11.האם ילדך מחייך אליך? אם לא זה עשוי להצביע על בעיות תקשורת. 12.האם ילדך מחייך חיוך חברתי לאחרים או שהוא מחייך לעצמו כשהוא מרוצה מדבר מה? אם הוא מחייך רק לעצמו - בעיות תקשורת. 13.האם ילדך פוחד ממקומות או סיטואציות שנראות לך רגילות לגמרי? אם כן - בעיות סנסוריות ותקשורת. 14.האם ילדך אינו מגיב כאשר נוגעים בו? אם אינו מגיב - בעיות סנסוריות או תקשורת. 15.האם ילדך מגיב בהתרחקות כאשר נוגעים בו במגע קל, האם הוא נמנע ממגע? אם כן - בעיות סנסוריות או תקשורת. 16.האם ילדך מחפש אחרי מגע עמוק בלי הפסקה, מתחכך באנשים ובחפצים, ואוהב שמחבקים אותו חזק מאד או אוהב להתגלגל ... הדוקה. נראה שהוא רגוע יותר אחרי עבודה מאומצת או סחיבת משא הכבד עבורו. אם כן - בעיות סנסוריות או תקשורת. 17.האם ילדך עבר את גיל 3 והוא אינו מסוגל לרכוס רוכסן או לכפתר כפתורים, להתלבש לבדו ולהתחיל לסבן את ... - בעיות מוטוריקה עדינה. 18.האם ילדך מחפש ריגושים ואינו שם לב לסכנות שבכך? אם כן - בעיות סנסוריות או תקשורתיות. 19.האם ילדך מתנדנד ללא הפסקה, או שאינו יכול לסבול התנדנדות או כל חוסר מגע עם הרצפה? אם כן - ... 26.האם ילדך יודע מתי הוא רעב, קר לו או חם ומתי הוא צריך לשירותים? אם לא, בעיות סנסוריות או תקשורת. 27.האם ילדך מזהה הבעות פנים שונות המביעות רגשות שונים? אם לא, בעיות תקשורת. 28.האם ילדך מסדר דברים בשורה באופן אובססיבי? אם כן, בעיות תקשורת או בעיה בפרגמטיקה של השפה (כשר, מלכסון, אוטיזם והפרגמטיקה של השפה). 29.האם ילדך נמשך מאד ומתקבע על סימנים מוסכמים כמו תמרורים, אותיות, מספרים וצורות? אם כן - בעיה בתקשורת. 30.האם ילדך משחק במשחק קבוע באופן שנראה לך מוזר, מניע רכבת הלוך ושוב ללא מטרה, מסובב גלגלים של מכונית צעצוע במשך זמן לא סביר ומתרכז בכך בלבד וכו? אם כן - בעיה בתקשורת. 31.האם לילדך תחביב שהוא נעול עליו מגיל יחסית צעיר ושהוא מפתח באופן אובססיבי, קשה לו להפסיק לשוחח על התחביב, והוא עוסק בו יום ולילה, כל מחשבותיו כמעט נתונות לעניין? אם כן - בעיה בתקשורת. 32.האם ילדך מועד כאשר אין לכך סיבה נראית לעין? אם כן - בעיה במערכת הוסטיבולרית (תנועתית). 33.האם ילדך קופץ ... מעל הראש, נגיעת הידיים בראשו, נגיעת יד אחת באפו, האם הוא רוקד? אם לא - בעיה במערכת התנועתית או התקשורתית. 35.האם ילדך מסורבל במיוחד ואינו יודע לרוץ (ריצה שבה רגליו מתרוממות מעל הקרקע ואינן נגררות)? אם כן - בעיה ... מצייר בהתאמה לגילו? (קו, מעגל, צלב, איקס, שמש, בית, ילד, עץ)? אם לא - בעיה במוטוריקה עדינה או בעיה תקשורתית. 37.האם ילדך יודע לשתות משקה עם קש? האם הוא יודע לנשוף דרך הקש? האם הוא מרייר רוב הזמן? האם ... באופן יוצא דופן וקם במהלך השינה הרבה מאד פעמים, גם בגיל מאוחר? אם כן - יכול להעיד על בעיה תקשורתית. 39.האם לילדך בעיות עיכול שונות שאינן מפסיקות, עצירות ושילשולים? אם כן - יכול להעיד על בעיות תקשורת. 40.האם הילד אינו יכול לסבול סיטואציות ואנשים חדשים והוא מגיב אליהם בחריפות רבה? אם כן - בעיות תקשורת. 41.האם הילד מרדן ועקשן באופן יוצא דופן? אם כן - עשוי להעיד על בעיות תקשורת. 42.האם הילד מתייחס לילדים אחרים, משחק עמם ויוצר איתם תקשורת בסיסית של קשר עין ושיחה פשוטה? אם לא - בעיות תקשורת. 43.האם שמת לב שלילדך בעיות רציניות בהתנהגות? האם הוא צועק ובוכה בסיטואציות פשוטות יחסית וקשה להרגיעו? אם כן - בעיות תקשורת. 44.האם ילדך אינו יודע כיצד לתפקד באופן הנכון בסיטואציות חברתיות? האם הוא אינו מבין את הכללים החברתיים הבלתי כתובים והכתובים? אם כן - בעיות תקשורת. 45.האם ילדך מודאג וחרד באופן יוצא דופן לדעתך? אם כן - בעיות תקשורת. 46.האם ילדך מדבר? - אם לא - בעיות שפה או תקשורת. 47.האם הוא מתעצבן כשמתרחץ, כשגוזרים לו ציפורניים, חופפים את ראשו וכשצריך להתלבש? אם כן - בעיות סנסוריות. 48.אין לו ... מה גודל כוחו הפיזי והוא נוגע באחרים חזק מידי (למשל מחבק חזק מאד). אם כן - בעיות סנסוריות, או תקשורת. 49.אינו משתתף במשחקי ספורט. אם כן - בעיות סנסוריות או מוטוריות. 50.שונא נסיעה במכונית. אם כן - בעיות במערכת וסטיבולרית (תנועתית). 51.אוהב להסתובב סביב עצמו. - אם כן - בעיות במערכת וסטיבולרית (תנועתית), סנסוריות, תקשורתיות. 52.מנפנף בידיו. אם כן - בעיות סנסוריות, תקשורתיות. 53.משמיע קולות מוזרים, גבוהים מאד או נמוכים. אם כן - בעיות סנסוריות, תקשורתיות. 54.אינו עוצר, בתנועה בלתי פוסקת. אם כן - בעיות סנסוריות, מערכת וסטיבולרית (תנועתית). 55.דוחס המון מזון בבת אחת לפה. אם כן - בעיות סנסוריות, תקשורתיות. 56.צריך עזרה מיוחדת כדי לשבת ליד שולחן ולעבוד. אם כן - בעיות סנסוריות, או קשב. 57.לא יכול לקבל ביקורת ומגיב בהשתוללות כללית. אם כן - בעיות סנסוריות, תקשורתיות. 58.מתוסכל רוב הזמן. אם כן - בעיות סנסוריות, תקשורתיות. 59.התפרצויות זעם שקשה להן לחלוף. אם כן - בעיות סנסוריות, תקשורתיות. 60.אינו שם לב כשהוא מלוכלך או רטוב. אם ...
חרדות להחליט כעס התקפי זעם לרוץ פחד של ילד הרמת משא בצורה נכונה להרים משקל בצורה נכונה
הרפואה לא משלימה... את הפער - חלק 3
... השירות הרפואי יוכל לזהות, לחקור ולהגיב לרמזים שונים אותם נותן החולה לגבי תפיסתו וחווייתו את החולי, עליו לרכוש מיומנויות תקשורתיות שונות שיאפשרו לו יעילות מרבית לנוכח תכנים אלו (Galin, et al, 2008). מיומנות האמפתיה, נחשבת למרכיב הקריטי ביותר במערכת היחסים הרפואית. הכוונה באמפתיה, הינה בהבנת עולמו ומצוקתו של החולה, תקשור הבנה זו עליו וסיפוק תמיכה, באמצעות התקשורת הבין אישית. ביטוייה, יהיו השראה של תחושת נינוחות, הקשבה אמיתית לסיפור החולה, הבעת עניין בחולה כאדם, הבנה מלאה של ... ושימוש בתגובות העוזרות לחולה להיפתח (Royal College of Physicians and the Royal College of Psychiatrists, 2003). כשהיה שימוש במיומנויות תקשורתיות וחולים חוו רמות גבוהות יותר של שיחה בקונטקסט פסיכו סוציאלי, של עידוד, הבעת אמפתיה. כשאנו על שאלותיהם הרפואיות או ... Greenfield, Kaplan, Ware, Yano & Frank, 1988). יתר על כן, מלבד לכך שהיבטים אלו נראו באופן מופחת בהיעדר מיומנויות תקשורת בין אישית, בהיעדרן של מיומנויות אלו, נראתה לעיתים השפעה שלילית. לדוגמה, חוסר הסיפוק אותו חוו לנוכח התנהגויות כגון קבלת ... לביטוי התנהגויות לא ורבאליות, כגון אי חיוך ובהסתכלות אלאה מהחולה (Ambady, et al, 2002). ביטויים נוספים של היעדר מיומנויות תקשורתיות, הינם במגוון השפעותיה של מערכת היחסים על נותן השירות הרפואי עצמו. לדוגמה, רופאים חוו תחושות של אי יעילות עצמית ... שטיפולי הרפואה המשלימה מוצאים את דרכם לממסד הרפואי, הינו תפיסתם של הרופאים את זמן הפגישה, כלא מאפשר שימוש במיומנויות התקשורתיות (Shapiro, et al, 2002). נטען שישנו ידע מועט לגבי האופן בו ניתן לשלב מערכת יחסים יעילה ומיומנויות תקשורת עם ניהול זמן, ליעילות מקסימאלית. מכיוון שבין המימדים להגברת יעילות התקשורת שזוהו, היו ההכרה ברמזים הפסיכו סוציאליים, הוצא מודל המערב את הגברת האיכות, יחד עם אפיונים לניהול זמן ומיומנויות תקשורתיות (Mauksch, Dugdale, Dodson & Epstein, 2008). כפי שהוצג, המחקר בתחום זה בדרך כלל עוסק בבחינת השונות של מטרות התקשורת הרפואית, בניתוח של התקשורת המתרחשת בין הרופא לחולה, בבחינת התנהגויות תקשורתיות ספציפיות ובחינת השפעתן של התנהגויות התקשורת, על מערכת היחסים ותוצאות הטיפול. האמצעים המקובלים לניתוח התקשורת המתרחשת במסגרת המפגש הרפואי, רבים ומגוונים והם נבדלים לפי מידת הרלוונטיות הקלינית, אסטרטגיות התצפית, האמינות, התוקף וערוצי התנהגויות התקשורת המאפיינים אותם (Ong, de Haes, Hoos, & Lammes, 1995). הידע הנרכש ממחקרים אלו, מאפשר תובנות לגבי מערכת היחסים הטיפולית ... באיכות הטיפול (Okelly, 2001). כמו כן, התפתחו יחד עם המחקר גם החינוך, ההכרה והיוזמה הקשורים לנושא זה. ההתמקדות בפן התקשורתי התרחבה למוסדות ההכשרה והשפיע על שינוי תוכניות הלימוד. ברבים מהמוסדות, חייבים כיום בלימוד וההערכה של מיומנויות תקשורתיות ועמידה בבחינות, הכוללות יכולות באיסוף מידע ותקשורת עם חולים, מלבד לבדיקות פיסיולוגיות (Makoul & Curry, 2007, Makoul, 2003, Frymoyer & Frymoyer, 2002). נאמר, שישנו צורך בנתינת ...
למידה ידיעה שלמה הרצון תחושת נינוחות מטרות התנסות לרכוש מיומנות יוזמה
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 7
... מתוכם כשהם פרוסים לפניו את מה שהוא מרגיש או רוצה ויראה לכם. ילדים שאינם מדברים יכולים להיעזר מאד בלוח תקשורת כזה. באופן אישי הלוח עזר לנו דווקא כאשר הילד שלנו החל לדבר. דרך אלטרנטיבית זו של תקשורת מאד פונקציונלית ומרגיעה את הילד, הוא יודע בדיוק מה מתוכנן לו היום ובאילו זמנים. הוא יודע שהוא יכול לספר ... אקולליה). סיטואציה כזו עשויה להתרחש בנקודות זמן שונות עם אנשים שונים. מניסיוני צריך להבין שהילד מנסה לומר משהו וליצור תקשורת אך אינו יודע כיצד. על ההורה או המטפל לשים לב לאילו סיטואציות חסר לילד ידע חברתי כדי לשוחח שיחה תואמת סיטואציה ותקשורתית, הוא פשוט לא יודע מה לאמר ולכן חוזר על שאלה או משפט שהוא מכיר. במקרה של הדוגמה הנל, לאחר שהילד האוטיסט שאל פעמיים איך קוראים לך, והמטפל רואה שהשיחה אינה הולכת לכיוון תקשורתי כדאי שהוא יאמר לילד האוטיסט: חמוד, אולי אתה רוצה לשאול את הילד אם הוא רוצה לשחק איתך? תשאל אותו - רוצה לשחק איתי?. הרבה מאד פעמים צריך לעשות את התרגיל הזה, ותרגילים אחרים, עד שהתקשורת האפקטיבית נלמדת ומתקבעת אצל הילד האוטיסט. 17.ניתן לרכוש כריות בגדלים שונים הממולאות בקטניות, שאפשר לחמם במיקרו. ילדים עם חוסר ... לא מתכוונים לכך, או באופן סרקסטי. אל תזוזו שלא לצורך. בשפת הגוף שלכם אתם מלמדים את הילד את המחוות התקשורתיות החשובות ביותר. כשאתם עושים מחוות (לדוגמה מחוות שמחה שבה מרימים את הידיים כשכפות הידיים מאוגרפות ואומרים יש! עם הבעת ... רוצים שהילד ילמד לומר דבר מה כמו תן לי. עם ילדים אוטיסטים חשוב לדרוש את האמירה (מילולית או דרך תקשורת של סמלים) משום שאחרת, לרוב, הם לא יאמרו תן לי או רוצה את זה. הבקשה של המטפל מהילד לחזור על הבקשה שהוא מלמד אותו, למשל - לא רוצה, חשוב מאד בכדי שהילד יקבל את אבני הבניין התקשורתיות הראשונות שלו. נכון שאופן פניה זה כשלעצמו אינו תקשורתי (תגיד X). אך מכיוון שהילדים האוטיסטים אינם יוזמים תקשורת ואינם מבינים מהי דרך התקשורת האפקטיבית בעולם צריך ללמד אותם מהבסיס שהוא חיקוי שאינו ממש תקשורתי. לאחר שהילד הפנים את הפניות הבסיסיות הללו (ויש די הרבה כאלה, שוחחו על כך עם המנחה שבחרתם) צריך לעבור ללימוד של פניות תקשורתיות יותר. נצפה שהילד יאמר את מה שלימדנו אותו בסיטואציה נכונה ובזמן הנכון ללא שנדרוש זאת ממנו, כלומר נצפה שלאחר ... יש לבצע את שלב הלימוד במשך זמן כזה שבסופו של דבר הילד יאמר באופן ספונטני בזמן הלימוד את הפניה התקשורתית, מבלי שנבקש ממנו תאמר X ולאחר מכן להוציא את הילד לסיטואציות בחיים כמו טיול קצר מסביב לבית או הליכה משותפת לפארק כאשר שם נצפה ממנו לפנות פניות תקשורתיות שלימדנו אותו. במידה והילד אינו מבצע לבדו את הפניות הללו יש לרדת שלב ושוב להזכיר לו תגיד X ולא להתייאש. כאשר הילד מתחיל לאמר את הפניות התקשורתיות בסיטואציות הנכונות אל תשכחו לערוך מולו מסיבה קטנה של התפעמות עי קריאות התפעלות מיכולתו, הדגשה של מה שהוא עשה ... כלומר, בתחילת הדרך אין לפחד מבנית שפה שנשמעת אוטומטית אך יש לדעת מתי לדרוש מהמנחה והמטפלים לעבור לשפה חיה ותקשורתית יותר. להעביר את הילד לרמת שיח ולא להישאר ברמת דרישות מילוליות בלבד מצידו. 27.ילדים שקשה להם לשבת בשקט ולא ... מצליחים להפריד בין עיקר לטפל, בין רקע לעיקר בתמונות וסיטואציות מן המציאות. לגבי הערוץ השמיעתי, לאחר שהתייעצתם עם קלינאית התקשורת שלכם, אפשר להיעזר בשיטות אודיטוריות כמו שיטת טומטיס. השיטה מכוונת את האוזן של הילד למצב טוב יותר ממה שהייתה ... אמרו הולכים לגן. אל תאמרו שים את זה שם במקום אמרו שים את הצעצוע במגרה. כשאתם מעבירים את המסר התקשורתי באופן ברור הילד מתחיל להבין מה רצונכם. היו כמה שפחות אבסטרקטיים וכמה שיותר קונקרטיים. אל תדברו באופן כללי, דברו ...
תרגיל לשנות את עצמי כבוד קשר עין מודעות ללמד ילד השמנה הרזיה ניקיון
הרפואה לא משלימה... את הפער - חלק 4
... את הפער - חלק 4 הרפואה לא משלימה... את הפער - חלק 3. סיכום, ביקורת ומסקנות נוכחותם של מיומנויות תקשורתיות יכולה להביא להבנה עמוקה יותר לסיבת הביקור האמיתית וליעילות תקשורתית מצד מספק השירות הרפואי (Frymoyer & Frymoyer, 2002). נאמר שהן מאפשרות גישה להבנת החולה את מצב בריאותו ועוזרות לנותן ... יעברו ללא הבחנה כשמספק השירות הרפואי, מתמקד בהיבטים הרפואיים (Lang, et al, 2000). כמו כן, הערך המוסף המתבטא באמצעות התקשורת הבין אישית יהיה חסר וישנה אף אפשרות, לביטויים שליליים (Abdulhadi, et al, 2006, Ambady, et al, 2002). בנוסף, היעדרן ... מסגרת העבודה, ישנה השפעה בהיעדר מיומנויות אלו (Mauksch, et al, 2008). ספרות מחקרית זו, מהווה בסיס ויסוד התומכים בחשיבות התקשורת הבין אישית שבמסגרת מערכת היחסים הרפואית. יחד עם זאת, נטען שלמרות נקודת המבט ההוליסטית והממוקדת אדם המאפיינת את הרפואה ... מספר הנחות יסוד המאפשרות השוואה זו. הנחות יסוד אלו, הביאו לביטוי את ההנחה שההיבטים השונים המאפיינים את השפעתה של התקשורת הבין אישית במסגרת מערכת היחסים הרפואית, יכולים להיות מוכללים גם על הרפואה הלא קונבנציונאלית. לאחר כל זאת, חשוב לציין שמטרתה וכוונתה של השוואה זו ושהצגתה של הספרות המחקרית בנושא, לא היו בכדי לטעון שבטיפול הלא קונבנציונאלי התקשורת הבין אישית אינה קיימת, או שמסגרות הלימוד אינן מודעות לחשיבות התקשורת הבין אישית ושאינן מתייחסות לכך במסלולי הלימוד. לא הייתה הכוונה לטעון, שהמטפלים חסרים במיומנויות תקשורתיות ושהן לא באות לביטוי במפגש הרפואי, או שמטרות הטיפול אינן נענות ותוצאותיו שליליות. דיון זה אינו בה לתת ביקורת! ... אלו בהתייחסות לענף המחקר הקיים בנושא זה ברפואה המערבית. מטרתו להציע כי פיתוחו של ענף מחקר המתייחס למערכת היחסים והתקשורת הבין אישית שבמפגש ייחודי זה, יאפשר הבנה טובה יותר של מערכת היחסים הרפואית והשפעותיה על המטופל והמטפל. מטרתו להציע ...
ספקי שירות מטרות מסקנה מטפלים מטפל השוואה השפעתה של התקשורת שירותי בריאות
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 10
... משחקים שונים בכדי ללמוד את כל מילות השאלה. יש לקבל הנחיות ממנחה ובהחלט כדאי בשלב זה לערב את קלינאית התקשורת שיש לה ניסיון רב בנושאים של שפה. פיתויים תקשורתיים מטרה: ללמדת את הילד פניות תקשורתיות ראשוניות כמו - תני לי, זוזי, תפתחי לי, תעזרי לי, לא רוצה, כן, עוד, בואי, לכי, לא. התהליך: ניקח ... אותו. תני לו להיות מתוסכל מעט. דגש על מעט. במידה והילד אינו מנסה בשום דרך שהיא לפנות אליך פניה תקשורתית לעזרה בנוגע לצעצוע תני לו סיוע מילולי מלא ואמרי תגיד - תעזרי לי. חכי שהילד יחזור אחריך. אם הילד ... שוב תגיד - תעזרי לי. דברי לאט ובהדגשה. במידה והילד חוזר על חלק מהמשפט או אומר כל דבר אחר תקשורתי מחאי כפיים, התפעלי ואמרי לו כמה הוא מוצלח. ותעזרי לו כמובן. תני לילד להשתתף בשיחה ולהביע את דעתו ככל ... דבריך אמרי אותם שוב בהדגשה ולאט. כשהילד מצליח לומר חלק מהמשפט או כולו, או דבר מה אחר שיכול להתפרש כתקשורתי תני לו שוב חיזוקים מילוליים, חבקי אותו והפגיני שמחה מיכולתו. מה נעשה? תשאלי את הילד. אם הוא עונה לך ...
להוציא מפרופורציה קיצוני ריכוז תחושה של ביטחון טיפול בהתמכרות אמון אספרגר צבעים
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 3
... באופן כללי מאד ניתן לאמר שכאשר יש לילד עיכוב בהתפתחות השפה כמו דיספרקציה או אפרקציה הוא יפצה על כך תקשורתית דרך גסטות ותנועות גוף, מבטים והבעות פנים. לעומת זאת, ילד על הקשת האוטיסטית הוא בעל פגיעה נרחבת יותר והליקויים שלו הם רחבים ועמוקים יותר. אם הוא אינו מדבר הוא כמעט ולא יפצה על כך בדרכים תקשורתיות אחרות כמו מחוות, מבטים והבעות. הילד לא מפתח דרכי תקשורת ואינו מתעניין, או שיש לו התעניינות מועטה מאד, בקשר ובתקשורת עם האחר. אם ההתנהגויות והסימפטומים האלה נשמעים לכם מאד מוכרים סביר להניח שילדכם עשוי לסבול מאיזה שהוא סוג של עיכוב התפתחותי עד הרמה של אוטיזם. כדאי לגשת כמה שיותר מהר לאיש מקצוע, מניסיוני נוירולוג המתמחה בבעיות שפה, תקשורת וויסות חושי יערוך לילדכם את האבחון הנכון ביותר. על פי כל המחקרים שנערכו בעולם עד היום נקבע כי התערבות ... ולאבחן את הילד אצלה ולבנות לו תכנית סנסורית המתאימה לו, זאת בנוסף לתכניות נוספות שימליץ עליהן הנוירולוג, הפסיכולוג, קלינאית התקשורת, טיפולי ABA ומטפל בשיטת גריספן, טיפול בשיטת ורדי ועוד. יש מאבחנים המשתמשים בחלק מהכלים שהזכרתי כדי לאבחן. חשוב מאד ... הקשת (טווח) אוטיסטית כדאי לבנות תכנית טיפולית ביתית כמה שיותר מהר ובמידת הצורך והמלצת המומחים לשלוח את הילד לגן תקשורתי או טיפולי. במידה והילד הולך לגן רגיל כדאי להתייעץ ולשקול צירוף סייעת שתהיה צמודה לילד ותקבל הדרכה ממנחה התכנית כיצד לקדם את הילד מבחינת ההתנהגות ומבחינה חברתית דרך הגן. הסייעת עוזרת לילד במקומות שהליקוי שלו אינו מאפשר לו תקשורת חלקה ונכונה עם הסביבה. היא משמשת כגשר בין הילד לעולם וברגעים שהילד אינו זקוק לה היא מצטרפת לצוות הגן ... עליו ועליכם. לדוגמה, ילדה שטופלה במשך שנתיים בשיטת גרינספן ומצבה לא הוטב באופן משמעותי (אכן התרחבו מעט מאד מעגלי התקשורת שלה אך לא יותר מכך, היא נשארה, כפי שהגדירה זו אימה בתוך עצמה). היה טוב אם לאחר חצי שנה ... שעות ה - ABA (מ - 35 שעות שבועיות ל - 22 שעות שבועיות) והכניסו במקום ריפוי בעיסוק, קלינאית תקשורת, רכיבה טיפולית, מספר שעות גרינספן המתמקדות במשחק זוגי חברתי (של שני ילדים הנמצאים פחות או יותר באותו מקום על ... חודשים יזום מפגש גדול ורחב יותר עם מטפלים אחרים שאינם תחת אחריותו, כמו מטפלים ברכיבה טיפולית, מרפא בעיסוק, קלינאית תקשורת, פסיכולוג, מטפל באומנות ומוסיקה, מטפל בהידרו - טראפיה וכו. חשוב מאד שהמנחה ידע בדיוק מהם נקודות החוזק ומהם החולשות ...
הורים פגישות התנך אווירה סבל להישאר פגישה כמה שיותר מהר
בין חינוך לאילוף
... שלהם, בדרך שמאנישה אותם. אנשים תופסים ומפרשים התנהגויות חייתיות כמו היו אנושיות. לכן באילוף וביות חיות מתרחשות טעויות נפוצות, תקשורתיות באופיין. לחיות פסיכולוגיה משלה, תרבות ותקשורת שונה. באופן דומה, הילד הוא אחר, ואינו מבוגר נמוך כזה שיכול להבין הכל, אם רק נסביר לו משהו מספיק ... אותו גורם מתבטא בתהליכי מטמורפוזה של החוויות החושיות, התפיסה, העיבוד הקוגניטיבי וההתנהגות. מכאן מאותה טעות, נובע גם הרצון הנפוץ לתקשורת שוויונית, מכבדת, בגובה העיניים עם ילדים. כאילו עלינו לתרגל עם ילדים את כללי החיים הדמוקרטיים, התבוניים, לפיהם נרצה שיחיו ... האמיתי של האחר, עשויים להקל, לחבר, ליצור הבנה וקבלה, ולהביא לשינוי רצוי - כשאנו המבוגרים האחראים. והחשוב ביותר - תקשורת ומיטביות בחיים משותפים. זה בידינו, בחינוך כמו באילוף. חיית מחמד אשר יודעת את מקומה, מפנימה את כללי הלהקה שלה, ...
לפתח ביטחון עצמי הדרכת הורים כבוד אושר הטלת ספק עצמאות איך ללמוד לפי מה להחליט
טראומה / הפרעה פוסט טראומטית - מתי נשאלתם ע"י איש מקצוע האם עברתם טראומה?
... חוסנו של הילד מפני מצבי משבר ואף לעזור לו להתגבר עליהם במידה והוא חווה אותם. נמצא שילדים בעלי מיומנויות תקשורתיות גבוהות, רמה גבוהה של חברתיות, סגנון התמודדות פעיל ושקול ופיתוח תפיסה איתנה של יכולתם להשפיע על גורלם - כבעלי ...
קיום זיהוי וטיפול מבולבל דיכאון לאחר פרידה מצבי לחץ סיכון להפסיק לאהוב מישהו מיומנויות תקשורת
מאמן אישי - מאמן אישי בשיחה על הכלה
... לשפר תחומים רבים בחיים שלכם: זוגיות בפרט, מערכות יחסים בכלל, עסקים (בעיקר ההיבט של שיווק ומכירות) ועוד. מדובר בכלי תקשורתי חיוני ומטרתי במאמר זה היא לתת להכלה את הכבוד הראוי לה, הרבה מעבר לתחום המקצועי של מאמן אישי. מעולם ... התנגדות זה לאו דווקא משהו חמור כמו שאתם עשויים לחשוב. מספיק שאני לא משתמש במילים שלו כחלק בלתי נפרד מהתקשורת שלי אותו, זו כבר התנגדות. הכלה משפרת את התקשורת שלנו עם הסביבה (מאמן אישי) הכלה כמיומנות, משפרת בצורה בלתי רגילה את התקשורת שלנו עם הסביבה ומהווה את אחד המרכיבים הקריטיים ביותר בהצלחה שלנו: בזוגיות, בקריירה, בעסקים, במשפחה, בחיי החברה ועוד. תחשבו ... לדבר ארוכות על הביטוח שהוא מתכוון להציע. שני אנשים המכירות (הגרוע והבינוני) הפסידו כרגע לקוח פוטנציאלי בגלל חוסר מודעות לתקשורת אפקטיבית ואם נדייק, אז נאמר שבגלל חוסר מודעות למיומנות ההכלה. אז איך היה מתנהג איש מכירות מצוין? איש מכירות, ... והמחויבות שלו בדרך להשגת מטרותיו. כמה טובות יותר מערכות היחסים שלנו יהיו אם נהיה מיומנים יותר בהכלה בפרט ובמיומנויות תקשורתיות בכלל? אני מאמין שהן יהיו הרבה יותר טובות.
התלהבות צבעים לזרום מטרות להתבטא איש מכירות הגנה יכולת הכלה
שיטת VBA לטיפול בילדים אוטיסטים
... VBA מיומן מתכנן ומבצע התערבות מוקדמת (ניתן ורצוי להתחיל טיפול בגיל מוקדם) בילד עם אוטיזם בכדי ללמד ולהשיג יכולות תקשורת. תכנית טיפול VBA מתרכזת ברכישת שפה ואבני דרך התפתחותיות של הילדות. אנו שואפים לרכישת שפה תקשורתית ולא דיבור פונקציונאלי בלבד. דוגמה לדיבור פונקציונאלי - תן לי, זוז, רוצה את זה וכו. דוגמה לשפה עמוקה ורחבה ... הוא נמצא כעת ותוך כדי שימת דגש על החוזקים של הילד ועידודו הבלתי פוסק, בניית מוטיבציה פנימית, לימוד שפה תקשורתית, מחוות תקשורתיות, הבנת רגשות וסיטואציות חברתיות, לימוד קטגוריות יצירת קשר עין, חיקוי, עבודה על רצפים, מיומנויות חיים, משחק דמיוני ועוד תכניות ... הילד מתוכנן היטב ואני מביאה עימי לטיפול משחקים וצעצועים רבים המסייעים במימוש התכנית הטיפולית וקידום הילד בדרך של קשר, תקשורת, הנאה ושמחה.
תכנון דמיון להבין רגש קושי הדרכה להורים עבודה טיפול בילדים אוטיסטים קטגוריה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תקשורתיות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תקשורתיות, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: תקשורתיות, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
תחושה של שלמות מלאה למה אני נופל בזוגיות רעה? לאהוב מישהו בלי תנאים בצורה נכונה העולם החילוני קושי בחיים טרוליזם איך לגרום למישהו לא לפחד? איך לא לפחד מהאושר? למכור את עצמי בביטחון עצמי לאהוב את עצמך בלי תנאים התאהבות בנשואה אוהב או אויב משחק האושר של החיים להיות שמח במה שיש אהבה זוגית ריצוי זוגי קבלת החלטות והטלת ספק לקבל החלטה בתנאי אי וודאות להתמודד עם משבר בחיים להתמודד עם דחייה בזוגיות להצליח בצורה פשוטה למה לא לרצות להצליח? למה אין לי חשק למכור? איך הלקוח שלך חושב? האם להעניש ילד אוטיסט? ילד שמלכלך הפצה רוחנית קיום בלי מודעות איך לטפל בטראומה? מתפרצת סכיזופרניה האקס יוצא עם מישהי איך להפסיק לאהוב את האקסית? למה נגרמים כאבי גב? זוויות אלוהים לא יעזור לך גם רק אלוהים להגיע להארה רוחנית הארה של מורים רוחניים המלצה על הספר להיות אלוהים להיות אלוהים חלש למה קשה להתעשר? האם כדאי לעשות כסף בהשקעה? בעקבות אובדן משמעות החיים האם ניתן להשיג את מטרת החיים? משמעות חיובית אין חיובי בלי שלילי תחושה של בחירה חופשית בחירה בין חסרונות חידוש העולם העולם מחודש עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול אישי מומלץ, אימון אישי למציאת זוגיות, קואצ'ר מומלץ בנושאי תקשורתיות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1172 שניות - עכשיו 11_10_2025 השעה 20:53:41 - wesi4