ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 1
... אייל, אובחן עם רגישות סנסורית. עם אייל היינו צרכים ללמוד כיצד לשחק באופן כזה שהמוטיבציה שלו תגדל ושהוא ייהנה מלמידה. עם אדם, בני הקטן שאובחן כאוטיסט, היה זה עוד ... הרבה מאד מהזמן ודחה בצרחות והיסטריה כל ניסיון לשנות את המשחק הסטריאוטיפי שלו (הזזת גלגלי מכוניות, הסעת רכבת הלוך ושוב בריכוז רב על המסילה ועוד). בספר אנסה לפרוש את השיטות והמשחקים שעזרו לי להתקרב לילדי (תוך כדי הוא קיבל הרבה מאד טיפולים שונים מאנשי מקצוע מצוינים). משחקים רבים למדתי או המצאתי בזמן שישבתי בטיפולים עצמם. אדם היה קטן מידי מכדי להישאר בטיפולים לבדו ... מהטיפול באופן כפול, אדם קיבל טיפול ואני רכשתי כלים כיצד לשחק איתו בבית באופן שנכון עבורו ועבור התקשורת בינינו. משחקים אחרים שאבתי מתוך שנות ילדותי שלי ועיצבתי אותם כך שיתאימו לאדם. רעיונות רבים קיבלתי לאחר ... כאשר אנו עומדים פעמים רבות מול ילד ואיננו יודעים כיצד להתחיל לשחק איתו כשהוא לא מתייחס אלינו או דוחה אותנו באופן תמידי. בכדי להגיע לתשובות הנכונות עבור הילד שלנו ... אז אפשר לפרק את מה שראיתי לחלקים קטנים ולכל חלק ושלב להתאים משחק שיהלום את יכולת הילד וצרכיו. השאלה מה הילד מבקש ממני היא שאלה מעמיקה ולא פשוטה. לדוגמה, כאשר ... שונות הבאתי לתוך הכתיבה כאן. דרך הספר אני מקווה להביא שורה של משחקים ועצות מעשיות בכדי להעצים את ההורים ולהעניק להם כח, תקווה וכלים לעבודה עם ילדם שלהם. בנוסף ... אתה, כהורה, יכול לעזור לילד להתקדם. הפרק השישי מביא הצעות למשחקים ופעילויות ילד - הורה, פעילויות המתאימות לילדים המצויים במקומות שונים על הרצף האוטיסטי. בפרק 7 ... אחר, כאשר אדם שיחק במכונית או רכבת והניע אותה קדימה ואחורה (משחק סטראוטיפי, כלומר משחק לא פונקציונאלי עם צעצוע מסויים, במקום לשחק בבובה שאמא מאכילה נשחק בלהרים ולהוריד את היד של הבובה הרבה מאד פעמים) הוא היה יכול להתנגש בילד ... אבל לא לשאר האנשים או ילדים. אדם לא ביקש עזרה, לא שיתף אחרים במשחק שלו ולא ניסה להשתתף במשחק של אחרים. הוא לא היה מסתכל עלינו לשיתוף בהנאה כאשר הצליח או נהנה ממשהו. רוב הזמן אדם בכה וצעק ... האבחון עם אדם. בחדר היו קלינאית תקשורת ופסיכולוגית. הן ניסו לשחק איתו ולדובב אותו, ניסו להעביר לו אבחון התפתחותי מובנה ללא הצלחה, שאלו אותי שאלות שמתוך תשובותי ... למפגש השני, שנערך שבוע אחכ הוזמנו עם אדם. הוכנסנו לחדר משחקים, שרוב המשחקים בו הוסתרו בארונות. אנה ליה שחקה עם אדם וניסתה לגרות אותו בכל מיני דרכים. תוך כדי היא רשמה ... את כל האבחון. הילד לא הרגיש שמאבחנים אותו. מבחינתו הוא בא לשחק, הוא נהנה. המפגש השלישי היה כשלושה שבועות לאחר מכן ואליו הוזמנו בעלי ואני ללא אדם. דר צחור ... הייתה לי תמונה פנימית שנשאתי במחשבותי ובה ראיתי את אדם מדבר, משחק , מתקשר מתפקד ומביט באנשים, הולך לגן רגיל ולביס. ממש יכולתי לראות את התמונה הזו כשעצמתי את עיני ... אשמים בכל מה שקורה לילד, אנחנו צרכים לבוא לטיפול ולראות כיצד משחקים עם הילד ושינתחו כיצד אנו משחקים עם הילד שלנו ושיסבירו לנו מה אנו עושים לא טוב (או במילים אחרות - כיצד גרמנו לילד שלנו להפוך ... מפגש עם אדם כשהיא נושאת איתה לפחות 5 שקיות ענקיות של צעצועים, משחקים, תמונות ללמידה וחיזוקים קטנים. אדם התחיל להתרגש כשהיא הגיעה אלינו ולרוץ לעברה כדי להציץ ... קטנה ולבוא אלי לניחומים וחיבוקים ואז החזירה אותו לשולחן לשחק ולהפיק שפה. ניסיתי להיות חזקה עבור הילד אך רוב הזמן גם אני בכיתי מעבר לוילון. כאשר שמעתי שאורי ... בלעדי, היא הסבירה לו שהוא צריך לאמר אה ואחכ יוכל לקום מהכסא ולשחק באוטו האדום. הוא יאמר דה ואחכ יוכל לקבל את הטרקטור שהוא רוצה. בתחילה אדם לא הבין מה רוצים ממנו ... לומר שמות של צבעים, מספרים, הוא נהנה להקשיב לסיפורים, שיחק במשחקים פשוטים. לאחר כשלושה חודשים של עבודה של רחלה ואורי הצלחתי לגבש סופית צוות ABA סביר ועבודת ה - ...
התקף תשובות לא ליצור להביא את עצמך להתגבר על האקסית להאשים את עצמך ילדים מתנה
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 10
... ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 10 משחק סימבולי מטרה: הילד ילמד לשחק במשחק דמיוני ולהמציא סצנות. התהליך: בתחילת הדרך של המשחק הסימבולי כדאי להשתמש בצעצועים שהילד אוהב, כך המוטיבציה שלו למשחק סימבולי גבוהה. הרעיון הוא להמחיז סצנות פשוטות ואחכ להפוך אותן ליותר מורכבות, בהתאם ליכולת הילד. נאמר שבחרת לשחק בשתי מכוניות שנוסעות ומתנגשות. שבו על השטיח או ליד שולחן, טוב יותר על השטיח, אם הילד מאפשר זאת ואינו בורח או מציג התנהגות אחרת שאינה הולמת ומפריעה לטיפול. ... תני לילד לבחור אחת מהמכוניות ונסו לשחק באותו הדרך. במהלך המשחק נסי לשים לב מתי הילד מביט בך ויוצר קשר עין. נסי לחזור על סצנות בהן הילד מביט בך. נסי לשים לב מתי יש שיתוף חווייתי בינך לבין הילד. בשיתוף חווייתי הילד יביט בך ... מה קרה ואם היא צריכה עזרה... הצעות למשחק סימבולי - גן חיות, מסיבת יום הולדת, רכבות נוסעות, מכוניות, בובות כשבובה אחת אמא והשנייה ילד. כאשר המשחק הסימבולי מגיע לרמה גבוהה (המנחה יחליט מתי השלב הזה הגיע) כדאי להכניס לתוך המשחק אלמנטים מחייו של הילד. לדוגמה: ילד שאחד הקיבעונות שלו הוא ללכת לקניון ושם לעלות ולרדת במעליות או במדרגות הנעות, אולם אימו אינה מסכימה כמעט ללכת לקניון. כאשר אתם משחקים עם הילד במשחק דמיוני של אמא וילד היו אתם בתפקיד הילד ותנו לו להיות בתפקיד האימא. כשאתם משחקים בתפקיד הילד בקשו מאמא: אמא! בואי נלך לקניון!. הוא יענה לכם בתפקיד האימא - לא! אני לא מרשה. נסו לפתח את הנושא, לבכות ולעשות סצנות כפי שהילד עושה במציאות, או ... את הילד. דוגמה נוספת לשימוש במשחק הסימבולי כדי לחבר את הילד לקונפליקטים וקשיים שלו היא כאשר הילד מגיע לשלב הגמילה. אפשר להסביר את כל תהליך הגמילה באופן נכון דרך משחק סימבולי עם הילד. משחק סימבולי יכול לשמש ככר נרחב להרחבת הקיבעונות של הילד. לדוגמה, ילד שמקובע על רכבות והסעתן הלוך ושוב אפשר להתחיל את המשחק הסימבולי בזה ולאחר זמן מה כשהילד מסוגל להכיל עוד אלמנט להציג בפניו אפשרות שברווז או כלב יגיעו לרכבת לנסוע בה או לעבור את הגשר מעליה וכו. שאילת שאלות - ... איפה, כמה, מתי, למה וכו. התהליך: 1.משחק השאלה והניחושים. הכיני לפני תחילת הטיפול קופסא סגורה שאי אפשר לראות מה יש בתוכה. הכניסי לקופסא צעצוע קטן שמרעיש כשמנענעים את הקופסא ושהילד מחבב. הכיני ... שיש בקופסא) . 9.אמרי נהדר, כיף לי לשחק איתך. 10.חזרי על כל התהליך כפעמיים שלוש בכל מפגש טיפולי. 11.הצעות כלליות נוספות ללימוד מילות שאלה אחרות - לשחק במשחק דמיוני שבו מישהו מתקשר אלינו, להרים את השפופרת ולשאול מי זה?, לבקש מהילד לעשות זאת גם. להראות לילד תמונה ואז להסתיר חלק ממנה ולשאול מי זה שם?. ... את כל שאר מילות השאלה) אפשר להשתמש במשחק קופסא של אסוציאציות (הילד כבר אמור לדעת לשחק מצוין גם את המשחק הזה בשלב שלומדים את שאילת הלמה). לוקחים 2 כרטיסים ששיכים זה לזה, למשל כרטיס של כלב וכרטיס של מלונה ובנוסף כרטיס שאינו שייך כמו כרטיס של בננה. מניחים את ... להחליף את בגלל ש במילה כי). חזרי על משחק זה עם כרטיסים שונים בדרך זו עד שהילד יתחיל לשאול בעצמו את המילה למה ויענה במילים בגלל ש. אפשר גם לבקש מהילד תגיד למה כבקשה ישירה אם הילד אינו מבצע זאת לאחר מספר ניסיונות. 12.ישנם משחקים שונים בכדי ללמוד את כל מילות השאלה. יש לקבל הנחיות ממנחה ובהחלט כדאי בשלב זה לערב את קלינאית התקשורת שיש לה ניסיון רב בנושאים של שפה. פיתויים תקשורתיים ... מסוים את הצעצוע שהכנת. הילד ינסה לשחק בו ויבחין שהצעצוע אינו עובד. נסי לשאול אותו שאלות לגבי הצעצוע ולדבר עליו כמו אוי, זה לא עובד, אוף, למה זה לא עובד. חבל, נורא רציתי שזה יפעל, למה זה לא עובד?. ... מטרה: הילד ילמד מה הם תורות וחוקי משחק (מתחילים עם חוק אחד). הדרך: בתחילה נלמד תורות וחוקים ליד שולחן או על השטיח וכשהילד יפנים זאת ננסה ללמד תורות וחוקים באמצעות משחקי חברה כמו מחבואים, תופשת וכו. 1.במידה והילד בעל קישורי מוטוריקה עדינה טובים אפשר להשתמש במשחק יצירת שרשרת צבעונית. במידה והילד לא רכש עדיין מוטוריקה עדינה מספיק טובה אפשר למצוא כל משחק אחר, כולל
שמחה הישג להרגשת ביטחון סיטואציה חינוך ילדים גמישות תשומת לב להמציא
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 8
... עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 8 פרק 6 הצעות למשחקים ופעילויות 1.המלך אמר. משחק בו הילד אומר ואתם מבצעים המלך אמר להרים ידיים ואז עליכם להרים ידיים. בגרסה לפעוטות לא נצפה מהילד להבין שכאשר אין ... כל אוכל אחר שהילד אוהב. לכו לפארק ופרשו שמיכה על הדשא. הכריזו שזהו פיקניק. אפשר לבחור ביחד משחקים שונים ולהביאם. העיקרון הוא לתת לילד לבחור ולהעניק לו שליטה במה שמתרחש. לאחר הפיקניק ספרו מה עשיתם שם, אם יש צורך צלמו בפיקניק תמונות של הפעילויות (הגעה למקום, משחק, סידור השולחן, אכילה וכו) צרו אלבום תמונות של פעילויות האהובות על הילד וכך תוכלו לעבוד איתו על רצפים וללמד אותו ... החול עיתונים או מפה מניילון כדי שהחול לא יתפזר בכל מקום. אפשר לטבול את הידיים, להכניס חיות משחק ולהרטיב את החול (החיות הולכות לים או מתרחצות). אפשר להכניס במקום חול - שעועית, אורז צבעוני (צובעים עי צבע מאכל, ... מלאה, תראה). תנו לילד לסחוב פיזית את השולחן, גיגית. תנסו לעשות כמה שפחות עבורו במהלך המשחק. מבחינה סנסורית משחק זה עוזר מאד. אפשר להחביא חפצים קטנים בתוך החול ולחפש אותם, אפשר להכניס את הידיים והרגליים ולמשש, אפשר לבנות עם ... מבנים מחול. אפשר להוסיף מים לחול אז הוא הופך דביק ועל הילד להתמודד עם התחושה הזו תוך כדי משחק, הוא יכול ליצור נהרות והרים מהחול הרטוב. שימו לב עד כמה הילד מסוגל להכיל את המשחק הזה. כאשר אתם רואים סימנים של חוסר נחת הפסיקו את המשחק והציעו לו לסדר הכל במקום ולשטוף את ידיו. נסו לא להגיע למצב בו הילד מוצף סנסורית ומתחיל להביא התנהגויות שקשה לו ... שאתם רואים וחושבים על עץ. המשיכו כך בתחילה כשהמבוגר רואה משהו ואחכ, כשהילד מסוגל, הפכו את המשחק למשחק בתורות. 11.ערכו לילד ספר שדומה מעט לספר קומיקס. כתבו או ערכו סיפור קצר שהילד כבר מכיר. הסיפור ... והכינו יום הולדת למישהו מהמשפחה בהפתעה. 14.צרו לילד אלבום ובו תמונות של רוב הצעצועים והמשחקים או אפשרויות הבידור שלו. תנו לילד לבחור בטיפולים או בשעות אחרות מתוך הספר. 15.אפשרות אחרת לבחירת הילד את מהלך ... התמונה שלה מהלוח. 16.המיסו שוקולד ביחד (הוסיפו מעט חלב לחבילת שוקולד כדי שהעיסה תצא ראויה למשחק. הניחו לשוקולד להתקרר (היזהרו, זה חם!) לרמה בה עדיין יהיה די נוזלי, אך לא נוזלי מידי, ולא רותח. שיהיה ניתן לעבוד ... בשביל פעילות זו אתם זקוקים למפת פלסטיק, צבעי ידיים (צבעים מיוחדים שנשטפים בקלות ומותאמים למשחק זה), קצף גילוח, דפי נייר (אפשר כמה דפים קטנים אך ילדים רבים אוהבים דף אחד ענק (בריסטול). נלבש בגדים שלא אכפת לנו שיתלכלכו וישמשו אותנו למשחקים מלכלכים גם בעתיד (או סינר גדול מפלסטיק). נדגים לילד כיצד טובלים את האצבעות והידיים בצבע ומציירים על הדף. אחכ ... ההרגשה שאתם יכולים והוא לא. נסו לצייר כמו ילדים, שרבוטים פשוטים, קווים ועיגולים. ככל שאתם משחקים יותר במשחק זה (פעם בשבוע למשך כמה חודשים) תוכלו לעודד את הילד ולהדגים לו כיצד מציירים קו, עיגול, פרצוף, שמש, בית. 22.לכו ... עד שהילד יהיה מוכן לבטוח בכם ובסיטואציה, קחו את הזמן ולכו באופן קבוע לבריכה. קחו אתכם דגים ומשחקי מים אחרים. 23.קנו דבק שצריך למרוח באצבעות. נסו להדביק ניירות צבעוניים זה לזה. ציירו על דף נייר ציור פשוט ומלאו ... עם הילד כשהוא בוחר את הפירות יכול להיות שגם תרוויחו ילד שצורך פירות מבלי לשים לב... 26.אפשר לשחק בתחרות נשיפות. צרו כדורים בגודל בינוני ממטפחות נייר בצבעים שונים. כל כדור מייצג חתול (אפשר לצייר לו בטוש פרצוף). ... כשהקש קרוב לכדור ואז הכדור ייצמד לקש. ציירו קו סיום על הדף כדי שידע מתי הגיע לסוף. אפשר לשחק כך גם על בסיס של מכוניות מירוץ וכו. אם לילד קשה מידי לשחק עם הקש ולנשוף ולשאוף דרכו אפשר לשחק בנשיפות ושאיפות בלי הקש. 27.סעו לים. קחו איתכם סירה, גלגל, גלשן קטן, דלי וכפות לחול. בתחילה הילד עשוי לעמוד בחול ... מתכונים באינטרנט). צרו בצק בידיכם ואפו ממנו לחם או חלה. כך במקום לקנות לילד מטבח צעצוע אתם משחקים במטבח של הגדולים ומייצרים תוצאות שהילד גאה בהם. תוצאות מעניקות לילד את התחושה שהוא גדול והוא יכול לפעול בעולם. ... הכלב, האופניים ביחד. 36.תנו לילד לרוץ בין הממטרות שפועלות בגינה. 37.בזמן האמבטיה תנו לילד משחקים שונים מפלסטיק שהוא יכול להסיע, להטביע, למרוח בקצף. 38.כנסו עם הילד לאמבטיה (אפשר גם להכניס רק את כפות ... כשאתם פוגשים את הרעש הזה במציאות הזכירו לילד שהוא כבר שמע את זה ושהוא יכול להתמודד. 41.משחקי תחרויות ריצה. למדו את הילד את המילים היכון, הכן, צא! ופרצו בתחרות ריצה. משחק זה יכול גם לשמש אתכם ביום יום כשאתם מאחרים למקום כלשהו והילד לא מבין את הסיטואציה אפשר לזרז אותו בדרך הזו. ... כיוונים מלבד קדימה, הם לא מודעים למרחב האחורי או הצידי שלהם. 44.למדו את הילד לבעוט בכדור ולשחק כדורגל או מסירות באופן הכי בסיסי. לא חייבים שערים, צריך רק למסור זה לזה בבעיטות את הכדור. עשו זאת בשמחה גדולה ... גבוה להניח את הטרמפולינה כשלא משתמשים בה, או לתלות אותה על וו גבוה, ולהורידה משם רק כשרוצים לשחק). אל תשאירו טרמפולינה ללא השגחה כשילדים בסביבה. לילדים גדולים יותר: כשקופצים על הטרמפולינה אפשר לספור תוך כדי, ... הציפה, להתחכך בהם ולהשתולל, אחכ פתחו את הציפה וכנסו עם הילד לתוכה עם הכדורים, השתוללו ושחקו משחקים בפנים. 50.הכניס לשקית צבעונית חיזוקים עבור הילד. בכל פעם שאתם רוצים לחזק התנהגות או עשייה של הילד השתמשו באחד ...
חוויה חזקה לסבול שיווי משקל להימשך אליה תכלית להסתכל מסובך עשייה
ריכוז, הפרעת קשב וריכוז - להתאבד, התאבדות, מחשבות אובדניות - חיים לאחר המוות - אהבה עצמית, לאהוב את עצמך - 6
... הזאת זה גורם לך לחוות את החיים, שלמרות שיש מריבה זאת לא מריבה, זה רק משחק, אף אחד לא נגדך, אף אחד לא בא לדפוק אותך, יש פה משחק שאתה משחק בו. שאלה: אז אם אתה מבין זאת אתה מתחיל לאהוב את מי שמשחק איתך. למשל אם אתה משחק ולוקח את ההשראה מטום וגרי אז הוא כבר לא האויב שלך. אליעד: לא, אתה יכול לראות אותו בתור האויב שלך, אבל אתה מבין שהמציאות היא לא האויב שלך, המציאות היא מגרש משחקים ענק. יש פה מגרש משחקים ענק, שיש בו אין סוף משחקים, אז בואו נשחק ונחליף משחקים. יש עוד דברים למשל תוכנית שאני מאוד אוהב שנקראת בן עשר, זה ילד שיש לו שעון חייזרי, שכשהוא לוחץ עליו הוא מחליף צורה, מה שיפה כאן שיש לו הרבה מאוד ... מאין סוף אפשרויות, ואז זה משנה לך את החוויה. לדוגמה אתה הולך בחדר ורואה משחקים, מה אתה חווה? אתה חווה שזה דומם, אבל אם אתה רואה סרט כמו צעצוע של סיפור, ושם כל הצעצועים מדברים, אז פעם אחרת שתסתכל על צעצועים תחשוב זה לא בהכרח שזה ...
אהבה עצמית פיתוח יכולות קוגניטיביות לשפר את השכל רובוט הפרעת קשב וריכוז למה רע לי ריכוז האם זה טוב
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 7
... שהוא רגיל. ילדים אוטיסטים מתקשים ללמוד גם את הדברים שנראים לנו טריוויאליים. לעיתים קרובות צריך ללמד את הילד הכל - למשל: לדבר, להסתכל על אחרים בעיניים, לשחק עם חברים, להבין סיטואציות, לאכול ... תומך לילד ולכם ויוכל להגיע כמה פעמים בשבוע בשעה שהילד בבית ולהיות איתו במקומכם. בשעות אלה צאו מהבית או לכו לנוח. לאחר מכן, כאשר אתם רעננים יותר תוכלו לשחק עם הילד באופן שנכון לשניכם. 2.ישנם ... יותר. 4.ילדים שמתעוררים בשעות הקטנות של הלילה ודורשים תשומת לב - הניחו קופסת צעצועים מפתה במיוחד ליד המיטה שלהם והראו להם במשך כמה לילות שהם יכולים לשחק בזה. חשוב מאד שאתם לא תשחקו איתם, תנו לילד לשעשע את עצמו ולשחק לבד כאשר אתם יושבים בשקט ועוצמים עיניים. נסו להגיב לילד כמה שפחות וכך הוא יבין שאם הוא קם בלילה עליו לשחק לבד. את קופסת הצעצועים המיוחדת הזו עם ... והטיפולים באותו יום. אפשר לחלק חלק זה לבוקר, צהרים וערב. עצוב, שמח, בוכה, מעוצבן וכו. יש באינטרנט תמונות של אנשים בהבעות פנים שונות, או ציורים. לשחק, לקרוא, לשירותים, לחצר, לפארק, לאכול, ... לקחת אותו למקום אחר ולהפסיק את הפעילות כשאתם שוב מסבירים מדוע אתם צרכים לנהוג כך. 12.ילדים עם סטימולציות (נפנוף ידיים, נענוע ראש וכו) כדאי לקחת למגרשי משחקים ולאט מאד לעודד אותם לעלות על מתקנים (תעלו אתם ותראו להם איזה כיף זה!), לשבח ולעזור בפעילות מוטורית שדרכה הילד יכול לבטא את התיסכולים שלו. גם משחק בגימבורי טוב עם כדורים, טיפוס, מגלצות ... תחושתי וכו של הילד. ככל שאדם התקדם בצעדיו בתחומים השונים כך הוא חש פחות את הצורך בסטימולציה. 13.קנו לילד מברשת שיניים חשמלית, נסו וראו האם הוא נהנה מלשחק איתה. נסו גם מכשירי מסג שונים ... גדולות יותר בשעועית או קטניות אחרות (ציפות רגילות של כריות, גרביים, שרוולים של חולצות ישנות - לא חייבים לקנות, אפשר לעשות בבית או אצל תופרת). מתגלגלים ומשחקים עם הכרית שקית. מעסים איתה את הגוף. ... שאל פעמיים איך קוראים לך, והמטפל רואה שהשיחה אינה הולכת לכיוון תקשורתי כדאי שהוא יאמר לילד האוטיסט: חמוד, אולי אתה רוצה לשאול את הילד אם הוא רוצה לשחק איתך? תשאל אותו - רוצה לשחק איתי?. הרבה מאד פעמים צריך לעשות את ... מחוממת (מעט) על עורם. כדי להשלים את התמונה כדאי לרכוש בלון מגומי עבה במיוחד ולמלא אותו במים. לקשור כך שהמים לא יצאו ולהניח במקרר. כשהמים מתקררים אפשר לשחק עם הילד ביחד עם הכרית החמה והבלון הקר ... כדאי להתייעץ עם מרפאת בעיסוק מוסמכת או עם מטפלת ותיקה בשיטת ורדי. אם הילד אינו מגיב טוב לחום ולקור הפסיקו או תנו לו להפעיל עליכם את החום והקור תוך כדי משחק וצחוק. 18.ילדים שרגישים לריחות כדאי ... יש! עם הבעת פנים שמחה) עשו מחוות מודגשות ואיטיות כדי שהילד יוכל להבינן ובמשך הזמן לרכוש אותן. 25.אם הילד אומר או מאותת שמשהו לא נעים לו הפסיקו את המשחק ודאגו לרגשותיו כשאתם מתמללים לו אותם ... ועי כך להיות רב - קשב. הילד יכול, בסופו של דבר, להאזין למוסיקה ומידי פעם לשיר את השירים ובה בעת לעסוק בפעילות דידקטית חשיבתית כלשהי (בניית פזל, ציור, משחקי קופסא). השתדלו שלא להקריא סיפור ... המושמעת והשני בסיפור המסופר עי המטפל. 34.למרות כל הזמן שהטיפולים של הילד לוקחים מצאו אחהצ פנוי אחד בשבוע כדי להפגיש את הילד עם חבר או בן דוד. גם אם הם משחקים זה ליד זה במשך תקופה ארוכה אל תשכחו ... המציאו עם הילד שירים על עצמו לסיטואציות שונות. למשל כשאתם הולכים לאמבטיה לכו יד ביד ושירו אורי הולך אל האמבטיה אורי הולך אל האמבטיה, אורי הולך להתרחץ ולשחק במים! (אתם יכולים להמציא מילים חדשות ... מאד דימויים בחיי היום יום וילד המתקשה בתחום זה לא יבין כלל על מה מדובר. דימויים יש להסביר מעל גיל 6 לפחות ולעשות זאת כחלק מתוכנית טיפולית, ישנם גם משחקי קופסא שמתרכזים בכך, בעיקר משחקים העוסקים בביטויים. 45.דרך נפלאה ללמד ... מתי שהוא למצב בו שרפנו הרבה מאד מהחיזוקים ומבחינת הילד הם כבר לא מעניינים. כאן אפשר להשתמש בלוח שעליו מדביקים מדבקות או ציורים שהילד אוהב בכל פעם שהוא משחק יפה ולפי החוקים בטיפול. לאחר שהילד אוסף בין 3-6 מדבקות כאלה הוא מקבל דבר מה שהוא רוצה (לשחק במכונית, לנשוף בחליל, לשמוע מוסיקה ... שלא באמירה מפורשת או מתן חיזוק פיזי. עניין זה חשוב מאד כדי שהילד יבין ויפנים על אילו התנהגויות כדאי לחזור ועל אילו לא. 52.לסיום, אבקש אתכם להבין שמשחקים עם הילד אינם דבר נקי. צרו לכם מקום ... אותו והכינו את עצמכם נפשית (במידה ואתם אנשים שאוהבים מאד סדר וניקיון) ללכלוך ואי סדר. סימני אזהרה דרכם ניתן לזהות שהילד זקוק למנוחה ושיש להפסיק את המשחק פעילות לפחות לכמה דקות 1.הילד מתחיל ... ללא מטרה מוגדרת. 11.נראה שהילד איבד אוריאנטציה ואינו יודע מה הכיוון הנכון ללכת בו. במידה וזיהית סימני אזהרה אלה או אחרים נסי לסיים כמה שיותר מהר את המשחק בו אתם משחקים כך שהילד יסיים אותו בהרגשה טובה. ...
להיות יצירתי שיטה ליצור לימוד להמציא גישות כעסים אוטיזם
אימון אישי - להופיע למשחק עם מאמן אישי
... אישי - להופיע למשחק עם מאמן אישי הן כמתאמן מושבע וגם מאמן אישי, אני מבין שהחיים הם משחק ולפעמים זה נראה כאילו שהמשחק הזה מרכיב כמה וכמה משחקים בתוכו. אנחנו משחקים מדי יום במשחק הכסף, משחק הקריירה, משחק הזוגיות, משחק המשפחה, משחק ההנאה ועוד שאר משחקים. בסופו של דבר כולנו רוצים לנצח בכל אחד מהמשחקים האלה בפרט ובמשחק החיים הגדול בכלל. אנחנו רוצים את הכל! אנחנו רוצים להצליח בכל התחומים כדי ליצור הרמוניה בחיים שלנו וליהנות מכל העולמות (המשחקים) השונים. האמת היא שאנחנו נולדנו לנצח! בשביל לנצח, אנחנו צריכים לפעול במספר שלבים: לתכנן לנצח, להאמין שננצח, להתאמן לנצח, לצפות לנצח ולהופיע למשחק הניצחון שלנו במיטבנו. הרבה יותר קל לנצח כשלצידנו עומד מאמן אישי מיומן. אחד כזה שמסייע לנו בכל אחד מהשלבים שצוינו ודורש מאיתנו ... לעבור את כל השלבים שבדרך ורק אם נופיע למשחק במיטבנו, אז אנחנו נזכה להרים את הגביע של משחק החיים. מרבית האנשים נוטים להפחית מהמשמעות של השלב האחרון משום מה, אך הוא החשוב מכולם - אנחנו צריכים להופיע למשחק! אני מיד אספר לכם סיפור אישי על תקופה מסוימת בחיי בה, למרות שעברתי את כל השלבים המקדימים, פשוט לא הפנמתי את השלב האחרון וזה היה ... עד שהבנתי את המשמעות של להופיע למשחק. אך לפי הסיפור הזה, ברצוני להדגיש את חשיבותו של כל שלב ושלב בדרך: ראשית, התכנון - אנחנו צריכים לתכנן לנצח, על ידי תכנון טוב אנחנו ... השלב האחרון והחשוב ביותר הוא להופיע למשחק. במשך שנים בילדותי שיחקתי כדורסל, אני זוכר תקופה ארוכה ומתסכלת בה הייתי כוכב באימונים ובכל השלבים המקדימים אבל פשוט לא הופעתי למשחקים. זה היה מוזר, אף אחד לא הבין, כולם ציפו ממני להרבה יותר. עד שיום אחד אחרי משחק, המאמן לקח אותי הצידה לשיחה אישית ושאל אותי האם הופעתי היום למשחק. מופתע מהשאלה, באתי לענות שכן ואז הוא אומר לי: לא רואים... הבנתי באותו יום שמשהו היה חסר והאסימון נפל לי! זה שהגעתי למשחק פיזית לא בהכרח אמר שהגעתי אליו במיטבי. להופיע למשחק במיטבך זה אומר להופיע כאשר כל הצדדים שלך מופיעים יחד בקונצרט של ניצחון: הצד המנטאלי, הצד הפיזי, הצד הרגשי והצד הרוחני, כולם במקום ...
להאמין לפתח אמונה לתכנן נולד פיתוח רוחניות אימון אישי ליצור
חיים לאחר המוות, אמת או טוב, אמת היא רעה ויוצרת רע, טוב בלי סיבה, לרצות את החיסרון, אדם או בהמה
... שאלה: להיות מאושרת. אליעד: למעשה את מחפשת להרגיש טוב. כאשר היית ילדה קטנה, והביאו לך משחקים וצעצועים זה גרם לך להרגיש טוב. אז למעשה את רק מחליפה משחקים. את היום, ולפני עשר שנים, ולפני עשרים שנה, זה את, רק שכול פעם את מחליפה משחקים, ואחד המשחקים זה רוחניות. תנסי להבין מה הניע אותך, לפני הרוחניות. מה הניע אותך להגיד לאימא שלך להביא לך צעצוע מסוים, ומה מניע אותך לשאול את השאלה הזאת ולא את זאת? זה אותו ... תשובה, למה אתה אוכל? זה אומר שאתה מסכים לכך שיש הבדל בין יש לאין. ואז את נמצא בתוך המשחק שלי, ולא יכול למצוא תשובה. אם אתה חווה את השאלה, אז אתה עדיין בתוך נפרדות, ולכן לא תמצא לה תשובה, כי זה שני הפכים, או שלמות או חיסרון. אבל אם אתה במקום שלא ...
מוות הכל טוב מה זה רע לקיחת אחריות לפני המפץ הגדול מטרות מה זה משנה אבסורד
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 4
... גם נדרשת מהם יצירתיות וגמישות בדרך בה הם מטפלים בו, במשחקים, סיפורים ושירים שהם מביאים. יש להתחשב ביכולתו של הילד לשבת באופן רציף ליד שולחן. ילדים רבים על הקשת אינם מסוגלים לשבת ולהקשיב בתחילת דרכם הטיפולית. לא יהיה ... כמה וכמה ילדים שהכרתי לא התחילו בישיבה ליד שולחן אלא במשחק פיזי עמוק, כמו קפיצה על פוף, התגלגלות בשמיכה, עבודת גיזום ושתילה בגינה. או סוג אחר של גרייה כמו התרחצות בבריכה קטנה או גיגית ומריחה של בוץ, צבעי ידיים או קצף ... יש לו יותר יכולת לשבת ליד שולחן או בשקט על הרצפה ולשחק. ילדים שמתחילים תכנית טיפולית במצב אוטיסטי עמוק יותר על ההורים להחליט עד כמה נכון, מועיל ובאיזו עוצמה להכניס את הילד שלא ברצונו לתוך הטיפול. ילדים רבים ... די רחב לילד והוא לומד למצות אותו עד תום, ליהנות וללמוד לשחק ולתקשר בטיפול. תפקיד המטפל הוא להציג ולהציב לילד גבולות של ריסון עצמי ודחית סיפוקים ובה בעת להעניק לילד חופש בכל מקום שהדבר אפשרי מתוך אהבה וכבוד לילד. מתן ... ילד נמצא בטיפול והמטפל נותן לו אפשרות לבחור בין שני משחקים שאפשר לשחק כרגע והילד מתעקש לעשות דבר מה שונה לחלוטין שפורץ את המסגרת שהמטפל מנסה להבנות, על המטפל להגיב בריסון עצמי ולא להגיב בכעס על הילד (הילד לומד מכך גם לרסן את ... שונות עד שהילד מבין ומתרצה. אפשר להוסיף בהפסקה נוכל לשחק במה שאתה תבחר או אחרי שנסיים את הפזל נשחק במה שאתה רוצה. כדי לחזק את הילד במהלך המשחק אפשר לאמר מאד נעים לי לשחק איתך כשאתה יושב יפה, כל הכבוד! באופן זה נותנים לילד חיזוק מילולי חיובי (כל הכבוד) ובה בעת מכניסים את האלמנט התקשורתי, האישי והרגשי (נעים לי איתך). אם נשמע לכם ... הטיפול, אך בעיקר בתחילתו, כאשר הילד אינו מכיר את חוקי המשחק , ללמד את הילד מהם החוקים, מה תפקידו כילד ומה תפקיד המבוגר, כמה נחמד שכל אחד יודע מה תפקידו ואיך אפשר ליהנות ממשחק הולם ביחד. במהלך התקדמות הטיפול אפשר להרחיב את הגבולות והילד לומד עד לאן הוא יכול למתוח אותם. לאחר שנקבעו היעדים והדרכים להשגתם יתחיל המנחה להנחות את ... כתוב על דף נייר באופן מובנה, יהיו בו אופציות שונות למשחק ולאינטראקציה שהילד יוכל לבחור מתוכם במידת האפשר (תלוי במצבו של הילד). בסיום כל מפגש טיפולי ישאיר המטפל את דף העבודה שלו בקלסר הטיפולי כדי שהמטפל הבא שיגיע ידע על מה עבדו עם הילד ובאילו דרכים ולא יחזור בדיוק על אותם משחקים מהטיפול הקודם וכך יתסכל את הילד. מכיוון שהילדים על הספקטרום שונים כל כך זה מזה ומביאים עימם צרכים שונים ולקויות מרובות אין זה נכון לתת כאן מתכון לתכנית ... להבין הוראות, לראות במבוגר לידו מדריך ומורה, לרצות לשחק עם ילדים, ללמד את הילד לעמוד בתור, לשחק על פי תורות, לשבת ליד שולחן ולאכול, ללכת לשירותים לבדו, לבקש עזרה כשהוא זקוק לה וכו. לכל אחת מהנל יכתוב המנחה תכנית עבודה ספציפית שאמורה לסייע ולהביא להתקדמות ... הילד ילמד - 1.ליצור קשר עין. 2.לדבר. 3.לעמוד בתור. 4.לשחק על פי תורות. 5.לפנות לאחרים כשהוא זקוק למשהו. 6.לפנות לאחרים בפניה תקשורתית שאינה דווקא למילוי צורך מיידי. 7.לשבת ליד שולחן ולאכול. 8.לעשות צרכים בשירותים. ...
חינוך סיפוקים להיות יצירתי שחיקה יכולת ליהנות גמישות ילדים
פילוסופיה של המתמטיקה - מבוא
... מתמטיות כאמירות על התוצאות של חוקי מניפולציה של מחרוזות (רצף של סימנים). לדוגמה, במשחק של הגאומטריה האוקלידית (שאפשר להבין אותה כמורכבת ממחרוזות מסוימות הקרויות אקסיומות ומכמה חוקים ... לפי כמה מהגרסאות של הפורמליזם, הנושא של המתמטיקה הוא בעצם רק הסימנים הרשומים עצמם. כל משחק שווה למשחק אחר, ואפשר רק לשחק את המשחקים, אך אי אפשר להוכיח דבר לגביהם. עם זאת, עמדה זו אינה פותרת את הבעיות האפיסטמיות (מהם סמלים? האם הם ... משפט פיתגורס אינו אמת מוחלטת, אלא אמת יחסית: אם מייחסים משמעות למחרוזות כך שחוקי המשחק נעשים לאמיתיים (כלומר, אקסיומות הן אמירות נכונות, והחוקים שאיתם פועלים גם הם אמיתיים), אז יש לקבל ... את אותו הדבר לגבי כל אמירה מתמטית. לפי גישה זו, הפורמליזם אינו טוען שהמתמטיקה היא רק משחק סמלים חסר משמעות. בדרך כלל אכן מקווים שיש פירוש כלשהו שבו חוקי המשחק הם אכן אמיתיים. שיטה זו מאפשרת למתמטיקאי להמשיך בעבודתו, ולהשאיר את הבעיות האלה לפילוסוף או ... ללוגיקה, למערכות מספרים לא סטנדרטיות, גרסאות חדשות של תורת הקבוצות, וכו. ככל שאנו משחקים יותר משחקים כן ייטב. אך בכל שלוש הדוגמאות האלה, המוטיווציה היא תמיד בשל התעניינות מתמטית או פילוסופית. המשחקים אף פעם אינם נבחרים באופן שרירותי. הבעיה העיקרית עם הפורמליזם היא שהרעיונות המתמטיים האמיתיים שמעסיקים מתמטיקאים אינם דומים כלל למשחקי המניפולציה הקטנים שתוארו למעלה. אם כי אפשר להגדיר הוכחות על ידי המושגים של המשחקים האלה, ההוכחות כמעט אף פעם אינן נעשות למעשה באופן הזה. הפורמליזם גם לא מסביר איזה מערכת אקסיומות ...
פסיכולוג שאלה תלותיות אריסטו החשיבה האנושית אבולוציה אלוהים ניסיון
מדריך להורים - זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר
... אייל, אובחן עם רגישות סנסורית. עם אייל היינו צרכים ללמוד כיצד לשחק באופן כזה שהמוטיבציה שלו תגדל ושהוא ייהנה מלמידה. עם אדם, בני הקטן שאובחן כאוטיסט, היה זה עוד יותר קשה משום שהוא התעלם מאיתנו הרבה מאד מהזמן ודחה בצרחות והיסטריה כל ניסיון לשנות את המשחק הסטריאוטיפי שלו (הזזת גלגלי מכוניות, הסעת רכבת הלוך ושוב בריכוז רב על המסילה ועוד). בספר אנסה לפרוש את השיטות והמשחקים שעזרו לי להתקרב לילדי (תוך כדי הוא קיבל הרבה מאד טיפולים שונים מאנשי מקצוע מצוינים). משחקים רבים למדתי או המצאתי בזמן שישבתי בטיפולים עצמם. אני שמחה לחלוק אתכם את נסיוני והידע שרכשתי. המדריך מאחד את כל מה שלמדתי מהתבוננות אישית שלי בילד שלי ... שונות הבאתי לתוך הכתיבה כאן. דרך המדריך אני מקווה להביא שורה של משחקים ועצות מעשיות בכדי להעצים את ההורים ולהעניק להם כח, תקווה וכלים לעבודה עם ילדם שלהם. בנוסף ערכתי מחקר (שאינו מעמיק) בנושא שיטות הטיפול המוצעות לילדים ... לתקשר טוב יותר עם ילדך ולעזור לו להתקדם. הפרק השישי מביא הצעות למשחקים ופעילויות ילד - הורה, פעילויות המתאימות לילדים המצויים במקומות שונים על הרצף האוטיסטי. בפרק השביעי תמצאו דוגמאות לתכניות ABA. הפרק השמיני הוא חלק אחרון ...
להבין זיהוי וטיפול לשאול שאלות סבל להתעלם טיפול עצות מעשיות חוזק
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על משחקים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: משחקים, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: משחקים, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי טלפוני, מאמן אישי לילדים, מאמן משפחתי בנושא משחקים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1094 שניות - עכשיו 28_06_2025 השעה 06:17:39 - wesi4