ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






1 2 3
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 1
... ומטפלים - 1 הקדמה ספר זה מתמקד בדרכי ההתערבות, השיקום והחינוך שדרכם יוכל הורה לעזור ולקדם את ילדו בעל עיכוב התפתחותי או שאובחן על הקשת האוטיסטית . הספר אינו מגדיר את האוטיזם או מביא את המחקרים והגישות השונות הגורסות כי מצאו את הגורם לאוטיזם. אנסה לפרוש את דרכי ההתערבות לקידום ... אובחן עם רגישות סנסורית. עם אייל היינו צרכים ללמוד כיצד לשחק באופן כזה שהמוטיבציה שלו תגדל ושהוא ייהנה מלמידה. עם אדם, בני הקטן שאובחן כאוטיסט, היה זה עוד יותר קשה משום שהוא התעלם מאיתנו הרבה מאד מהזמן ודחה בצרחות והיסטריה כל ניסיון לשנות את המשחק הסטריאוטיפי שלו (הזזת גלגלי ... בכדי להעצים את ההורים ולהעניק להם כח, תקווה וכלים לעבודה עם ילדם שלהם. בנוסף ערכתי מחקר (שאינו מעמיק) בנושא שיטות הטיפול המוצעות לילדים אוטיסטים וניסיתי להביאם כאן בקצרה לידיעתכם, אך מחקר זה אינו מספיק (בכל תקופה יוצאים טיפולים חדשים לשוק) ומוטלת עליכם האחריות כהורים ומטפלים ... הטיפול השונות ולהבינן לפני שאתם מיישמים אותן עם ילדכם. הספר מיועד להורים שלילדיהם עיכובים התפתחותיים שונים או אוטיזם. בני אדם אובחן כאוטיסט. הפרק הראשון בספר מביא את הסיפור האישי של משפחתנו ואני מאמינה שתוכלו להזדהות עימו וללמוד מהדרך אותה עברנו, גם אם ילדכם סובל מבעיות ... תוכלו להתכוונן לאיש מקצוע המתאים ביותר לאבחן את הילד. הפרק השלישי עוסק בדרך לבניית תכנית טיפולית. הפרק הרביעי מציג חלק מהטיפולים לילדים אוטיסטים המצויים בשוק הישראלי. הפרק החמישי מביא מספר רב של טיפים דרכם אתה, כהורה, יכול לעזור לילד להתקדם. הפרק השישי מביא הצעות למשחקים ופעילויות ילד - הורה, פעילויות המתאימות לילדים המצויים במקומות שונים על הרצף האוטיסטי. בפרק 7 תמצאו דוגמאות לתכניות ABA. פרק 8 הוא החלק האחרון של הלימוד, ההכללה של תכניות העבודה אל תוך חיי היום יום של הילד ומשפחתו. פרק ... האישי הציתה בי תקווה שלא הייתה שם קודם לכן, למרות התקדמותו היפה של בני. הכאב, האומץ, היושר והחשיבה שמאחורי כל צעד שעשתה מוריס עם ילדתה האוטיסטית והתקווה שהדבר הפיח בי כאדם וכאם הנאבקת על התפתחותו התקינה של בנה הביאה למקום בו הסיפור האישי שלי נראה רלוונטי ברמה של היותו מתרחש כאן, בישראל במשפחה די ממוצעת שלא היו בה ילדים אוטיסטים בדורות האחרונים. חשבתי שאם הורים יקראו את הסיפור ויוכלו, אולי, לשאוב ממנו חלקיק מהתקווה שסיפורה של קתרין מוריס עורר בי אז כדאי שאעלה ... ואחת פחות. הוא אמר שלדעתו בשניידר ריחמו עלי ועל פי האבחנה שלו הבשורה הפחות הטובה היא שהילד לדעתו בעל אבחנה של PDD (כותרת על לספקטרום האוטיסטי) והבשורה הטובה היא שאדם מאד אינטלגנטי ולכן עם טיפולים נכונים אפשר לצפות ממנו לתפקוד גבוה. הרופא הזה היה חבר גם בצוות הרפואי בהתפתחות ... של ילדים מגיל שנתיים עד שש ודר צחור ואנה ליה עובדות בשיתוף עם הצוות המטפל וילדי הגן. יש להם נסיון יוצא מן הכלל באבחון וטיפול בילדים אוטיסטים). קבלנו דפי מידע לגבי הטיפולים והזכויות שיש לילדים על הספקטרום האוטיסטי. מיד התחלתי בניסיונות גיוס של צוות טיפולי לעבוד בשיטת ABA שהיתה השיטה היחידה שכשקראתי את המחקרים הבנתי שיש סימוכין חד משמעיים להצלחה של קרוב ל - 50% שהילד יצא באופן רישמי מהטווח האוטיסטי. לקח לי כחודשיים או יותר לגייס צוות ABA ולהתחיל להכשירו עי מנחה. רמת המשכל של אדם אובחנה כמעל הממוצע. באופן מפתיע (או לא) באיבחון אצל ... מגמת שיפור משום שהוא כבר עובד כמה חודשים בתכנית ABA, אך היא לא הסכימה להקשיב. אחכ הבנתי שכנראה נקודת המוצא שלה היא שלא יכול להיות שילד אוטיסט יתקדם. אם הוא לא נשאר במצב של נפנוף ידיים, המהום מתמיד, התנדנדות, חוסר קשר עין או ליקוי בו וכו - סימן שאינו אוטיסט. מאז למדתי שאנשים רבים חושבים בטעות שיש רק אוטיזם אחד - האוטיזם העמוק - שרוב האוכלוסיה מכירה מסרטים בהם דמויות אנשים אוטיסטים שמנפנפים בידיהם, צורחים, אינם מביטים לעיני אחרים ואינם מדברים, ולצערי, לעיתים קרובות אף מבלים את מירב חייהם במוסדות. אך המצב בחיים ... זקוקים להגדרות כדי להבין זה את זה. כאשר יצאנו מהשיחה עם הפסיכולוגית בשניידר הרגשתי כאילו נתנו לי אגרוף בבטן, מעבר לזה שברור היה לי שאדם אוטיסט (בתפקוד גבוה אולי, אבל עדיין בהחלט על הקשת וזקוק לטיפולים רבים ואינטנסיביים כדי להתקדם) הרגשתי שהאשה הזו, למרות כל השנים שעברו מהזמן ... של ילדיהן, היא עדיין נמצאת שם וזה מה שמוביל אותה. אחרת מדוע הדגישה שיש בעיה בקשר אם - ילד ומדוע המליצה על טיפול פסיכולוגי לילד שהוא אוטיסט, כאשר ידוע בתחום המחקרי כבר כשלושים שנה שטיפולים פסיכולוגיים אינם עוזרים לילדים אוטיסטים. כעסתי מאד, הרגשתי מרומה. זאת מכיוון שאני יודעת בביטחון מלא שאני מעל ומעבר לאם טובה מספיק לילדי אלא אמא מצוינת (הפסיכולוגים נוטים ... לעצמי את הזכות הזו בחזרה). הפסיכולוגית פשוט לא הייתה מסוגלת לקבל את העובדה שיכול להיות שהילד נולד עם בעיה נוירולוגית שגרמה לו להיות אוטיסט ושאין שום קשר ביני לבין העניין (מלבד אולי קשר גנטי שמחקרים ממשיכים לחקור אותו). מצד שני, כאשר היינו אצל דר צחור ואמרתי משהו שמתוכו היה ... לשאול מספר פעמים רב מהיום והלאה בנוגע לטיפולים שאדם יקבל. למה זה טוב ונכון לילד? במה זה עוזר לו? האם יש הוכחות מדעיות שטיפול זה עוזר לאוטיסטים? ואם אין הוכחות מדעיות, האם הטיפול בכל זאת עוזר לילד? כל טרפיסט ושיטה שהתשובות לשאלות אלה היו לא ברורות החלטתי שהטיפול לא התחיל כלל ... את התמונה הזו כשעצמתי את עיני ולהתכוונן אליה בכל פעם שמישהו ניסה לספר לי שאוטיזם הוא חשוך מרפא. חשבתי לעצמי שזה נכון שהמבנה של המח האוטיסטי (כפי שנצפה ב - (MRI הוא שונה ממבנה מח של ילדים אחרים שאינם אוטיסטים אך אין הדבר אומר שהילד לא יוכל להתקדם עד לאן שתביא אותו יכולתו, מאמציו ומאמצינו. אולי מבחינת המח (ואולי גם הגנים שלו) הוא יהיה כל חייו אוטיסט בהגדרה הביולוגית, אך מבחינות אחרות אפשר יהיה להגיע למצב בו מי שאינו מומחה לא יבחין בשוני בחיי היום יום בין הילד שלי לילדים אחרים שאינם על הטווח האוטיסטי, מה שהורים לילדים על הטווח האוטיסטי מכנים זר לא יבחין. אפשר יהיה להביא אותו למצות את יכולותיו כך שהוא ירגיש שייך לעולם ולחברה האנושית, בעל כבוד וערך עצמי, בעל יכולת ... תהליך ארוך שיכול להמשך כל החיים. ריפוי לעומת זאת אינו תהליך והוא מתרחש פעם אחת ואחכ האדם אינו נחשב חולה יותר. בעיני הגדרת התהליך שילד אוטיסט יכול לעבור כהחלמה טובה יותר מאשר הגדרה המדברת על ריפוי. המשכתי לחפש אחר שיטת טיפול שתקדם את הילד. שמעתי מאם נוספת, שבנה אובחן כאספרגר והיה חבר של בני הגדול, על מרכז מסויים בצפון הארץ העוסק בטיפול לילדים אוטיסטים. התקשרתי למרכז ושוחחתי עם המזכירה. ככל שביקשתי מידע לא קיבלתי אותו. תשובות לשאלות כמו האם יש ילדים שמחלימים, כלומר הולכים אחכ לביס ... בזלזול ובעזות מצח. ההתנהגות שלה הייתה כה תמוהה, וכך גם דבריה, שלא יכולתי לחשוב תוך כדי האם יכול להיות שאדם זה אחראי על מרכז המטפל באוטיסטים, האם לא נכנסתי לאיזה מחזה קפקאי ועכשיו אני אחת הדמויות בו. היא נתנה לנו להבין שאין לנו מה לומר שיחדש לה או יהפוך אותנו לראויים ... ועד כמה המרכז שהיא עומדת בראשו חשוב ועוזר. ניסיתי לשאול אותה מה בדיוק הם עושים והיכן המחקרים המוכיחים התקדמות של ילדים אל מחוץ לטווח האוטיסטי אך לא נענתי, קיבלתי הסברים פסיכולוגיסטים. בעיקר היא הדגישה את העובדה שבמהלך השהייה במרכז עלי בעלי ועלי לשים את משפחתנו כולה בידיה. ... משחקים עם הילד ושינתחו כיצד אנו משחקים עם הילד שלנו ושיסבירו לנו מה אנו עושים לא טוב (או במילים אחרות - כיצד גרמנו לילד שלנו להפוך לאוטיסט). כאשר בעלי חזר לחדר היא הודיעה לנו שאנחנו לא מתאימים לתכנית של המרכז שלה (במילים אלה!). כאשר ניסיתי להבין למה ומה בדיוק עשינו או ...
ערך עצמי גבוה להפסיק לחשוב על מישהי לשנוא את עצמך דיכאון לאחר פרידה חברויות להתעניין משחקים חשבון
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 7
... על כך) או שמאכלים מסוימים מניעים אותו להיות פעיל יותר. עליכם להשתמש בנקודות מוטיבציה אלה כדי להניע את הילד לעשות בכל פעם מעט יותר ממה שהוא רגיל. ילדים אוטיסטים מתקשים ללמוד גם את הדברים שנראים לנו טריוויאליים. לעיתים קרובות צריך ללמד את הילד הכל - למשל: לדבר, להסתכל על ... שיטפלו בלקויות מסוימות של הילד תוך כדי כך שאתם מקבלים מהמטפל שיעורי בית ומיישמים אותם בביתכם במהלך השבוע. חלק מרשת התמיכה הם הורים נוספים לילדים על הקשת האוטיסטית. אל תתביישו להתקשר, לשאול שאלות ואף לבקר זה אצל זה. בנוסף, קבוצות תמיכה להורים, אחים וסבים נפתחות מידי פעם ... רוצה לומר והמכשיר מדבר זאת. אין דרך לתאר הרגשה של הורה לאחר שילד שבמשך שנים לא הצליח לדבר אומר להם דרך מכשיר זה אני אוהב את אמא. 6.ילדים רבים על הקשת האוטיסטית אינם יכולים לסבול בגדים חדשים או תוויות של בגדים. גזרו את כל התוויות או פרמו אותם. טוב ביותר לקנות בגדים יד ... אפשר לסמוך על תגובותיו או חוסר תגובותיו של הילד בכדי לדעת מה מתרחש בתוכו ומה הוא רוצה, בשל כל הליקויים השונים שהילד עלול לסבול מהם. כל אדם שעובד עם ילד אוטיסט צריך לדעת לשים לב לדברים אחרים, אפילו הקטנים ביותר. למשל הילד עשוי להשמיע קולות בכל פעם שהוא רואה דבר מה ... או אצל תופרת). מתגלגלים ומשחקים עם הכרית שקית. מעסים איתה את הגוף. זורקים ומוסרים זה לזה (במידה והכרית קטנה). מצאנו שכריות אלה מרגיעות את הילד. 16.כשילד אוטיסט ניגש לילד אחר ושואל אותו איך קוראים לך? הילד האחר עונה לו ואילו הילד האוטיסט יכול להמשיך ולשאול אותו עוד מספר פעמים איך קוראים לך? למרות שהילד האחר ענה (בשפה מקצועית מצב כזה של חזרה על ... לילד ידע חברתי כדי לשוחח שיחה תואמת סיטואציה ותקשורתית, הוא פשוט לא יודע מה לאמר ולכן חוזר על שאלה או משפט שהוא מכיר. במקרה של הדוגמה הנל, לאחר שהילד האוטיסט שאל פעמיים איך קוראים לך, והמטפל רואה שהשיחה אינה הולכת לכיוון תקשורתי כדאי שהוא יאמר לילד האוטיסט: חמוד, אולי אתה רוצה לשאול את הילד אם הוא רוצה לשחק איתך? תשאל אותו - רוצה לשחק איתי?. הרבה מאד פעמים צריך לעשות את התרגיל הזה, ותרגילים אחרים, עד שהתקשורת האפקטיבית נלמדת ומתקבעת אצל הילד האוטיסט . 17.ניתן לרכוש כריות בגדלים שונים הממולאות בקטניות, שאפשר לחמם במיקרו. ילדים עם חוסר בתחושה סנסורית מחפשים ... פעם, אפשר גם לנחש ריח של מה זה. 19.כשאתם קונים סבון נסו לקנות אותו ללא ריח, כך לגבי כל חמרי הניקוי והתמרוקים בבית. ישנן גישות הגורסות כי ילדים מהטווח האוטיסטי צרכים לחיות במקומות הנקיים לחלוטין מחומרי ניקוי וחומרים כימיים בכלל - כולל במזון, בתמרוקים ובסבון שמשתמשים בו ... בתקופת הטיפול הראשונית, חשוב לומר בסיטואציות שונות: תסתכל עלי ולהצביע לעיניים שלנו. או תגיד תן לי כשאנו רוצים שהילד ילמד לומר דבר מה כמו תן לי. עם ילדים אוטיסטים חשוב לדרוש את האמירה (מילולית או דרך תקשורת של סמלים) משום שאחרת, לרוב, הם לא יאמרו תן לי או רוצה את זה. ... למשל - לא רוצה, חשוב מאד בכדי שהילד יקבל את אבני הבניין התקשורתיות הראשונות שלו. נכון שאופן פניה זה כשלעצמו אינו תקשורתי (תגיד X). אך מכיוון שהילדים האוטיסטים אינם יוזמים תקשורת ואינם מבינים מהי דרך התקשורת האפקטיבית בעולם צריך ללמד אותם מהבסיס שהוא חיקוי שאינו ממש ... של מבוגר. יש לשים לב שהילד מתייחס באופן הולם לחיה, משום שלעיתים קרובות הוא אינו מסוגל להבין או שעדיין לא הפנים את החוקים של יחס הולם. 28.ילדים בטווח האוטיסטי יכולים לקבל הרבה מאד מכלב רגוע, מאולף וסבלני בבית. ראיתי כיצד ילד שלא דיבר וכן הפיק הברות ניסה והצליח להפיק ... השתמש במילים הללו בתחילה כאשר ביקש אותו אדם מבוגר ואחכ באופן ספונטני בכדי להפעיל את הכלב ולגרום לו לסור למרותו. 29.השתמשו בעזרים ויזואליים רבים. ילדים אוטיסטים מתקשים פעמים רבות להיות קשובים בערוץ האודטורי (שמיעתי). דברו אליהם בתמונות. צלמו כל סיטואציה שאתם מעוניינים ... המיועדים לאנשים שאינם מדברים. זה לא בהיכרך אומר שהילד לא ידבר לעולם, אך לפחות אם ועד שידבר הוא יצליח לתקשר באמצעות האביזרים המיועדים לכך. 37.ילדים אוטיסטים נהנים מאד ומרגישים בטוחים מכל מה שחוזר על עצמו וצפוי. כדאי לנצל תכונה זו באופנים שונים. למשל, לקנות ספרים ... באינטרנט, הספר מספר על הילד כשיש מקום להדביק תמונות שלו בדפי הספר. עוד לא פגשתי ילד שלא התעניין בספר על עצמו. 42.אי אפשר להדגיש עד כמה בכדי ללמד ילדים אוטיסטים אנו זקוקים לעזרים ויזואליים רבים. אם אתם שמים לב שילדכם אינו פונה אליכם או אינו מקשיב כשמדברים אליו, סביר ... קלטת שמע. לאחר שהילד מבין מושגי יסוד הוא ייהנה מאד מהסיפורים הקצרים של סיטואציות יומיומיות קטנות בהן נתקל כל ילד, הספר גם מאויר באופן ברור מאד. 44.ילדים אוטיסטים מתקשים בהבנת דימויים, הם מבינים טוב יותר הסבר פונקציונאלי. לכן אל תאמרו הוא שר כזמיר אלא אמרו הוא שר יפה. נסו ... בו יחד איתי בשעות הפנאי וכך הרצון לקרוא בספר וההפנמה היו גדולים יותר. 46.במידה והילד מדבר הקשיבו לו. תנו לו זמן לסיים משפט או רעיון. שבו בשקט. לילדים אוטיסטים עשוי לקחת יותר זמן לגבש את הרעיון שלהם ולהביא אותו באופן מילולי לעולם. היו סבלניים. אל תשלימו לילד משפטים. אם ...
חשיבה המצאתית לחוש את עצמך לא לחזק בחורות לשלוט להשיג תקשורת אפקטיבית לא זה לא
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 11
... 8 הכללה עידוד התפתחות חברתית והפנמת חוקים חברתיים לילדים אוטיסטים, גם אם הם מגיעים להישגים אקדמיים ודידקטיים טובים, קשה מאד להבין חוקים חברתיים כתובים ... לחברה. הבעיה העיקרית עם החוקים שהזכרתי עד כה היא שילדים אוטיסטים יכולים להתקשות בהבנתם גם כאשר תסבירו אותם באופן מילולי (כמו שלעיתים ילדים אוטיסטים לא יבינו מדוע בדיחה היא מצחיקה, גם אם תסבירו אותה). מכיוון שהערוץ החזותי אצל ילדים אוטיסטים הוא טוב מאד בדרך כלל, כדי להביא אותם למקום של הבנה והפנמה עמוקים יותר, כדאי מאד לרכוש ... www.autismandcomputing.org.uk marc2.en.html. האתר נכתב עי אוטיסט בוגר, הוא בשפה האנגלית. ללא ספק כדאי להציע למתבגרים ומבוגרים על הספקטרום להביט בו בכדי ...
הרגשה של הטוב סיטואציה לימודים אקדמיים פיתוח להמשיך פסיכולוגיות יכולת הכלה עבודה
סכיזופרניה - מבוא
... של המחשבות, הפרעה ברגש (אפקט), אמביוולנציה (קיום בו זמנית של רגשות מנוגדים כלפי מישהו או משהו) ונטייה אוטיסטית (היכנסות בתוך עצמו וניתוק מהמציאות). פרט להפרעות יסודיות אלה, קיימות לפי תיאורו ...
התקפים 2 גורמים מיסטיקנים מדע סמכות שיתוק חשדנות חשיבה מדעית
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 10
... לספר סיפור שבחרתם לפחות כשבוע (אפשר לא בכל יום, אבל כדי לפחות 3 פעמים בשבוע). ילדים מאד אוהבים חזרתיות, ובעיקר ילדים אוטיסטים. זה משרה ביטחון ומעניק לילד את האפשרות להבין ולהפנים את הסיפור טוב יותר. אל תשכחי לחזק את הילד כל הזמן על התנהגות נאותה, ישיבה, רוגע, הקשבה והשתתפות נאותה בסיפור. ... ילמד להיות מרוכז גם כשיש הסחות אודיטוריות (שמיעה). התהליך: 1.את זקוקה לטייפ פשוט (עדיף לא דיסקים משום שהרבה מאד ילדים אוטיסטים מאד אוהבים לגעת במכשירים ובעיקר לסובב את הדיסקים). לכן עדיף שתשתמשי בטייפ ישן ופשוט שגם הילד יכול לגעת בו ללא חשש. 2.הקליטי או קני קלטות (ולא דיסקים) של שירי ילדים ... השוטפת עם הילד, כאשר אתם משחקים, מציירים וכו השמיעי לילד את הקלטות. 3.שימי לב - המערכת הסנסורית של רבים מהילדים האוטיסטים רגישה מאוד או בתת רגישות. לכן יש לבחון היטב עד כמה הילד מסוגל לשמוע ברקע מוסיקה, או רעש כלשהו. ילדים אחדים יוכלו לשמוע את המוסיקה בווליום נמוך במיוחד ואילו ילדים ...
מטופל הערכה עצמית גבוהה טיפולים להעניק לילדים גמילה אוטיסט לאיים תהליך גמילה
טריכוטילומניה - מבוא
... אמנם יכולה להופיע כהפרעה בודדת, אך אצל חולים רבים שכיחה הופעתה בשילוב עם הפרעות חרדה, שימוש בסמים והפרעות אכילה. תלישת השערות נצפתה גם בחולים דיכאוניים, סכיזופרנים וגם בחוסים במוסדות למפגרים ולאוטיסטים . אטיולוגיה: קיימות השערות וגישות רבות המנסות להסביר את פרוץ התופעה, אולם מיעוט המקרים המתועדים מקשה על הסקת מסקנות מדעיות חד משמעיות. לפי סברה אחת סובלים ...
הורים כאבי בטן פסיכיאטריה טיפול בהפרעה פסיכיאטרית אישה אובססיה טורדנית כפייתית הבדלים סימפטום
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 4
... בשקט על הרצפה ולשחק. ילדים שמתחילים תכנית טיפולית במצב אוטיסטי עמוק יותר על ההורים להחליט עד כמה נכון, מועיל ובאיזו עוצמה להכניס את הילד שלא ברצונו לתוך הטיפול. ילדים רבים שנכנסים לתוך טיפול ABA מראים התנגדות עזה, משתוללים, בוכים ... לכם לקרוא ספרים ומאמרים שכתבו מבוגרים הנמצאים על הקשת האוטיסטית על מה שהרגישו בילדותם. הם מדווחים, בין היתר, על מקום שבו הם שיוועו לעזרה ולהושטת היד של המבוגר שיכנס לעולמם ויעזור להם לפסוע בבטחה לעולם שבחוץ. לכן, לדעתי, נכון יהיה ...
טיפול בילד הדרכה להורים לדבר טיפולים לקבל החלטות הוראה ליצור רגשות כעס
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 8
... אחורה, ללכת אחורה עי נסיעה על בימבה או תלת אופן. ילדים אוטיסטים לא תמיד שמים לב שיש עוד כיוונים מלבד קדימה, הם לא מודעים למרחב האחורי או הצידי שלהם. 44.למדו את הילד לבעוט בכדור ולשחק כדורגל או מסירות באופן הכי בסיסי. לא חייבים ... יפה וכדאי להיות בו שותף. 47.קיפצו על טרמפולינה. ילדים אוטיסטים רבים אוהבים מאד לקפוץ על טרמפולינה ומרפאים בעיסוק מעודדים זאת באופן כללי משום שקפיצות על טרמפולינה משפרים את הוויסות החושי ועוזרים לילדים הזקוקים למגע עמוק ולתחושת ...
תינוק תרגיל מיומנויות התמודדות לספר סיפור הגעה הפתעה חכם
פסיכוזה - מבוא
... להיות מופרד, ושמדובר למעשה רק בתופעה קלינית מיוחדת המופיעה בכל סוגי השסעת מדי פעם. התופעה עצמה מתוארת כתהליך של הקפאה תנועתית, המלווה מצב נפשי אוטיסטי מובהק. היא מופיעה לרוב במקרים של הבפרניה, אך לעתים גם במקרים של פסיכוזה פרנואידית. 4.שסעת פרנואידית - סוג זה מהווה כחצי ממקרי השסעת. ההפרעה פוקדת את כל ...
להסתגל חושים פוסט טראומטית ניסיון הרגשת אשם קשר מיני החלמה מלאה הערכה עצמית שלילית
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 3
... בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 3 פרק 3 בנית תכנית טיפולית כיצד תוכלו לדעת אם ילדכם נמצא על הקשת האוטיסטית? באופן כללי מאד ניתן לאמר שכאשר יש לילד עיכוב בהתפתחות השפה כמו דיספרקציה או אפרקציה הוא יפצה על כך תקשורתית דרך גסטות ותנועות גוף, מבטים והבעות פנים. לעומת זאת, ילד על הקשת האוטיסטית הוא בעל פגיעה נרחבת יותר והליקויים שלו הם רחבים ועמוקים יותר. אם הוא אינו מדבר הוא כמעט ... בעיסוק וקשה למצוא מאבחן אחד שיאבחן בדרכי הערכה שונות הקשורות לליקויים השונים של הילד. ישנם אבחונים שונים דרכם מקובל להחליט האם ילדך נמצא על הספקטרום האוטיסטי אול לא, אולם אבחון מעמיק ונכון כולל בתוכו התייחסות ל - DSM, שהוא התנך של הפסיכולוגים ... שהזכרתי כדי לאבחן. חשוב מאד שההורים יחושו שנעשתה מבחינתם ומבחינת המאבחן עבודה רצינית ושהאבחון מלא ומשקף את מצב הילד. כאשר הילד מאובחן כנמצא על הקשת (טווח) אוטיסטית כדאי לבנות תכנית טיפולית ביתית כמה שיותר מהר ובמידת הצורך והמלצת המומחים לשלוח את הילד ... אמון בילד שלכם וביכולת שלו להפנים את מה שלמד ולעבד אותו. אותי הפתיע עד כמה חופשה קצרה של סוף שבוע או שבוע שלם במקום חדש וקסום לילדים יכולה להביא את הילד האוטיסט למקום אחר מבחינת ההתפתחות שלו, כשהוא מניח לכל הטיפולים ופשוט נהנה להיות ביחד עם משפחתו ... סכומים לשעה בגובה שלוקח מנחה בכיר כאשר לא הייתה לכך שום הצדקה). ברגע שהורים לא יתנו ידם לפעולות ודרישות שאינן נחוצות או נכונות עבור ציבור המשפחות לילדים האוטיסטים אז השוק לא יהיה פרוץ כל כך ויהיה אפשר למצוא מנחים ומטפלים מקצועיים במחיר כלכלי הגיוני. ...
חוסר וודאות להבין לעקוב להביא ילד הוויה הנחיה ילדים ילד אוטיסט
1 2 3
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אוטיסט
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: אוטיסט, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: אוטיסט, איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן שיווקי, מאמן אישי לירידה במשקל, מאמן מכירות בתחום אוטיסט - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1089 שניות - עכשיו 21_08_2025 השעה 01:58:31 - wesi4