ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






חינוך ילדים / מערכת החינוך / הורים וילדים
חינוך ילדים מערכת החינוך הורים וילדים לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: הרצאה על חינוך ילדים מערכת החינוך הורים וילדים. הרצאה על חינוך ילדים ומערכת החינוך. איך לגרום לילד לאהוב את הלימודים? מי ראוי להיות מחנך? מיהו ומהו מחנך טוב? איך לפתח ביטחון עצמי הערכה עצמית אצל ילדים? איך בן אדם יכול לגלות את הפוטנציאל העצמי ... עצמי? איך המורה יכול להבין את התלמידים באמצעות התבוננות פנימית שלו על עצמו? למה ילדים לא אוהבים את הלימודים? למה לילדים אין סבלנות ללימודים? איזו תועלת אמיתית מביאים ... היחס של המורה עצמו אל מה שהוא מלמד, כיצד הוא משפיע על התלמידים? האם אפשר לבקש מילד לאהוב את הלימודים? מי אחראי לכך שהילד יאהב את הלימודים? האם בן אדם נולד עם ביטחון עצמי? מתי צריך חוסר ביטחון עצמי? איך ריכוז יכול להפריע לילד בלימודים? איך להגיע לאיזון בין תכונות שונות? איך לבטא את כל התכונות? כיצד זה שבונים לילד ביטחון עצמי, כיצד זה פוגע בביטחון העצמי של הילד? למה אמונה עצמית היא שקר? למה פירגון לילדים, יוצר אצל הילד חוסר אהבה עצמית? למה אפשר וצריך להסתכל על חצי הכוס ... למה להודות על הדברים הטובים שיש בחיים, למה זה יוצר רע? כיצד ההורים גורמים לילדים לא לאהוב את עצמם? למה הלימודים מאמללים את הילד? מהי מהות החינוך, ומדוע הוא רע, ואיך הוא צריך להיות? למה הילדים חווים את הלימודים כסבל? מה יקרה אם לא יפרגנו לילד בכלל? איך נוצרת חוסר הערכה עצמית אצל ילדים? מדוע הורים גורמים לילדים לא לאהוב את עצמם? האם את ה באמת אוהב את הילדים שלך? למה את ה אוהב את הילדים שלך? מהי המטרה האמיתית של הלימודים? למה האדם ... מהי מחנך טוב? מי ראוי לחנך? איך להסתכל למציאות בעיניים ולהיות מרוצה ממנה? איך ילדים אמורים לחוות את הלימודים? איך לדוגמה לגרום לילד לאהוב את לימודי היסטוריה וכיוב? איך לגרום לילד ליהנות מהלימודים? איך לגרום לילד לאהוב את הלימודים? ועוד. הראיון עי ארז סנדובסקי, ... הצעד הבא לפיתוח מצוינות אישית ולימודית של תלמידים בבתי ספר. ראה גם: אימון אישי חינוך ילדים יכולת הכלה - מהו אימון אישי וחינוך ילדים עם יכולת הכלה?. הורות
להסתכל לפתח את הביטחון העצמי בעיה הפרעת קשב וריכוז אצל ילדים איך לגרום לימוד מי אחראי פיתוח ביטחון עצמי
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 7
... וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 7 פרק 5 כיצד לעזור לילד להתקדם כהורים נדמה לנו לעיתים קרובות שאין לנו מספיק ידע וניסיון כדי לעזור לילדנו להתקדם. במידה מסויימת הנחה זו עשויה להיות נכונה, אך יכולה להכשיל אותנו כהורים המעוניינים למצוא את הדרך לקדם את ילדינו באופן הטוב והנכון ביותר. לכן, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לשנות את האופן בו אתה תופש את עצמך ואת יחסיך עם הילד. הכוונה היא לשינוי התפישה מאני לא יודע מספיק ואין לי ניסיון שיכול לעזור לילד שלי לתפישה אחרת הגורסת אולי אין לי ניסיון ואני לא בעל מקצוע אבל אעשה כמיטב יכולתי ללמוד ולשנות את עצמי והסביבה כדי שאוכל לתקשר עם הילד שלי ולעזור לו. כהורה לילד עם בעיות כאלה או אחרות עליך להיות קשוב מצד אחד לצרכי הילד ולמקום בו הוא נמצא (הרחבתי על כך בפרקים הקודמים) ומצד שני להיות ... עם הורים אחרים ואנשי טיפול שיכולים לכוון אותך לעוד מקורות ידע לגבי שיטות הטיפול שיכולות לעזור לילדך . כאשר פעלתי כך כמות המידע שקיבלתי הייתה עצומה והיה עלי להגביל ... את עצמי להצפה רגשית או אפיסת כוחות. כל הידע שצברתי במהלך השנים עזר מאד לשינוי האישי שעברתי עזר לילדי לצמוח. ילד יכול להשתנות רק אם הוא רואה שהמבוגר שמוביל אותו מסוגל להשתנות. ילדים מחקים מבוגרים ברמה המודעת והלא מודעת ולכן בו בזמן שאנו פועלים נמרצות לשינוי אצל הילד עלינו להיות מוכנים להשתנות בעצמנו. בהמשך, חילקתי לסעיפים את ... ושאינני רוצה שיאבד מבלי שאוכל להעבירו הלאה להורים נוספים. אני מקווה שתוכלו להיעזר וליהנות בדרך. 1.יש ילדים שהמוטיבציה שלהם נמוכה מאד ונראה לנו שאין דרך לעניין אותם בשום דבר. אם תתעקשו למצוא מה מניע את ילדכם תגלו פתאום שהילד אוהב לשמוע מוסיקה (גם אם אינו מדבר על כך) או שמאכלים מסוימים מניעים אותו להיות פעיל יותר. עליכם להשתמש בנקודות מוטיבציה אלה כדי להניע את הילד לעשות בכל פעם מעט יותר ממה שהוא רגיל. ילדים אוטיסטים מתקשים ללמוד גם את הדברים שנראים לנו טריוויאליים. לעיתים קרובות צריך ללמד את הילד הכל - למשל: לדבר, להסתכל על אחרים בעיניים, לשחק עם חברים, להבין סיטואציות, לאכול בעצמו ולהתלבש. לימוד זה אורך הרבה זמן, בדכ הרבה יותר זמן מאשר אצל ילד שאינו בספקטרום. הכי חשוב להבין שאתם לא יכולים להתמודד עם כל הצרכים של הילד לבד. צרו לעצמכם רשת תמיכה רחבה וחזקה של מטפלים מקצועיים שיטפלו בלקויות מסוימות של הילד תוך כדי כך שאתם מקבלים מהמטפל שיעורי בית ומיישמים אותם בביתכם במהלך השבוע. חלק מרשת התמיכה הם הורים נוספים לילדים על הקשת האוטיסטית. אל תתביישו להתקשר, לשאול שאלות ואף ... חשוב עבורכם מאד. אם יש לכם משפחה רחבה תומכת תוכלו להיעזר גם בה. כל גוף או אדם שתוכלו להכניס כתומך בילד או בכם כאינדוודואלים או כמשפחה יקל עליכם מבחינת העומס הפיזי, ... של בניית תכנית טיפולית ועדיין אין לכם מספיק שעות טיפול בשבוע ואתם מרגישים ששעות השהיה שלכם במחיצת הילד הופכות להיות קשות ולא פרודקטיביות לאף אחד מהצדדים, כדאי לפרסם על לוחות המודעות באזורכם או באינטרנט שאתם מחפשים אדם שיהיה תומך לילד ולכם ויוכל להגיע כמה פעמים בשבוע בשעה שהילד בבית ולהיות איתו במקומכם. בשעות אלה צאו מהבית או לכו לנוח. לאחר מכן, כאשר אתם רעננים יותר תוכלו לשחק עם הילד באופן שנכון לשניכם. 2.ישנם ילדים שנראה שאינם מסוגלים לשבת רגע אחד. בנוסף לטיפול בליקוי זה ...
גישות מערכות יחסים טיפול בספורט לנשום רעשי רקע רצון צורך תמונה
יצירת התקדמות והצלחה אצל ילדים - חינוך ילדים / הדרכת ילדים
... התקדמות והצלחה אצל ילדים - חינוך ילדים הדרכת ילדים קל לומר, לא תמיד קל לעשות... אז מי שמחפש לו חיים קלים, נוחים, להשאר במקום ולא לעשות או להתקדם או להשיג שום דבר בשבילו או בשביל ילדיו, שלא יקרא את הפוסט הזה. באופן כללי: על מנת ליצור התקדמות אנחנו צריכים - בכל יום מחדש - לצאת מאזור הנוחות ... של ספורט למרות שהכי בא לנו לשבת מול הטלוויזיה, או כל דבר אחר שמוציא אותנו מאזור הנוחות, רק אז ניצור שינוי בחיים שלנו. שינוי שייצור התקדמות. אז איך זה עובד אצל ילדים? בהנחה שלילד שלכם יש לוז יומי קבוע בו הוא מגיע מבית ספר, נח, עושה פעילות שהוא אוהב, מכין שיעורי בית ואז נכנס למסדר לילה (ארוחת ערב, מקלחות וסיפור). הרי לכם שהילד שלכם נמצא באזור הנוחות שלו. כי הלוז הזה מוכר לו והוא שיגרתי. ובכך אנו נשארים באזור הממוצע ולא מתקדמים. (הרי ... שאנו פחות אוהבים במשך שעה או שעות רבות ממהלך היום. יציאה מאזור הנוחות יכולה להיות גם פעולה שתיקח לנו 5 דקות או רבע שעה. לכן, בכל יום ניתן למצוא משימה נוספת שהילד לא מבצע בדרכ ולתת לו לבצע אותה. אביא בפניכם 3 תחומים עיקריים בהם ניתן לשלב משימות יציאה מאזור הנוחות: 1. ... כגון: שליחת הודעה לחבר שלא דיברנו עימו זמן רב, הרמת טלפון לדוד שלא ראינו ממזמן, או מפגש חברתי משפחתי. חיזוק הקשרים עם הסביבה תורם רבות לביטחונו העצמי של הילד ולהתפתחותו הריגשית פסיכולוגית. כמו כן משפר יכולות חברתיות שכידוע תורמות בעתיד לחיים. 3. אתגרים מחשבתיים. (את אלו אני אוהבת במיוחד) הן משימות בפן הלימודי. תנו לילדכם חידה קצרה או משימה פשוטה כגון כתיבת סיפור קצר המשלב רגש, תואר, אלמנטים שונים. או למדו אותו נושא חדש ברמה שהיא קצת גבוהה יותר מהנלמד בכיתה. במילים אחרות הציבו לילד אתגרים בפן ההשכלתי. הציבו לו רף גבוהה יותר! למדו אותו כיצד לצאת מהקופסא. שימו לב: על המשימות להיות קצרות כי אין בכוונתנו לדכא את רצון הלמידה של הילד. יחד עם זאת המשימות צריכות להיות מאתגרות ומעניינות, בעיקר בשלב הראשוני בו אנו רוצים ללמד את הילד לצאת מאזור הנוחות. עם הזמן ניתן להעלות את רמת הקושי ולעיתים לתת משימות גם פחות מעניינות. לסיכום: התקדמות כרוכה בלמידה והעזה. וברוב הזמן, אלו לא נמצאים באזור הנוחות שלנו. הקניית הרגלים אלו תיצור אצל ילדכם ואצלכם: ביטחון עצמי תחושת הצלחה הרגלי למידה תחושת העצמה אישית קרבה הדדית משמעות המשפחתיות והבית יצירת חוויות ... (במובן החיובי) התפתחות ריגשית העשרה במגוון תחומים משמעות הנתינה והקבלה וכמובן יציאה מאזור הנוחות לשם ההתקדמות! הורים יקרים זכרו: אם אתם תצאו מאזור הנוחות גם ילדכם יעשו כן! אז הקדישו 5 דק ושיהיה בהצלחה... ובנימה אופטימית זו... יום נפלא חברים שלי צפיות גבוהות - הובלת ילדים למצוינות אישית!!! ...
לימוד הרגשת העצמי לפתח ביטחון עצמי המוצר יקר לי הורים לא חברים שלי הגברת הביטחון העצמי לרכוש ביטחון עצמי
מדוע באים ילדים?
... באים ילדים? כילדים, היינו סקרניים לחקור איך מגיעים ילדים לעולם. בהמשך חיינו, אנו למדים איך לשלוט בזה, מה לעשות כדי שלא יגיעו ילדים לעולם לפני הגיל הנכון, שלא במסגרת הנכונה, או בניגוד לרצוננו, מושקעים בכך אמצעי מניעה שונים והעניין אף נכלל בחומר הלימוד של מערכת החינוך הכללית. אך רק לעיתים רחוקות אנו שואלים לשם מה.. ילדים. התרבות לא מפתחת בנו סקרנות לשאלה זו. מאז ומעולם (כך נדמה) ילדים הם חלק מרכזי ממה שמוטל עלינו לעשות כי ככה זה בטבע. כמו שעץ נותן פרי, כך אנשים מקימים ילדים. אך לא כל העצים נותנים פירות. ולא כל פרי שצומח על עץ הופך לעץ בעצמו. למעשה רוב הפירות נותרים על העץ או נרקבים. האם עדיין הדימוי מתאים להשוואה? ילדים נחשבו תמיד לפרי אהבה. האם כל יחסים גופניים הם ביטוי לאהבה? האם כל קשר שהכיל הריון מקיים את האהבה גם בשנים בהן הילד ממשיך להתפתח? אנו מעניקים משמעות עצומה לדימויים ולתפיסות מסויימות שהשתרשו בתרבות, ויתכן כי כעת, הגיע הזמן לעדכנן. לשם מה נדרשת הבאת ילדים? בעוד שבעברית המושג לעשות ילדים, להביא ילדים, מתמקד בפעולה עצמה, באנגלית מציין המושג חזקה, מצב מתמשך שיותר מתאים למציאות: to have children. האם קיימת אלטרנטיבה בתרבות האנושית, לעמדה המעודדת הולדת ילדים? ככל שנלך אחורה בזמן, נראה עד כמה ילדים נתנו מענה למגוון רחב של בעיות וצרכים של הוריהם. ילדים עד לא מזמן היו ידיים עובדות הכרחיות להישרדות, אך ככל שהאנושות מתפתחת משתנה היחס לאליהם בהתאם. כשאנשים שרדו והגיעו לגיל מבוגר יותר, חשבו על ילדים כעל מענה לגיל הזקנה (אלו שיטפלו בי הכי טוב.. כשם שדאגתי להם אני), עם הזמן, הפכו הילדים מיעדים למילוי צרכים הישרדותיים של הוריהם ליעדים למילוי צרכים אחרים, בהם נתמקד: ילדים כשותפים נוחים למילוי צרכיהם הנפשיים.. של הוריהם (בהרחבה בהמשך). ברור לכולם כי המין האנושי לא נתון בסכנת הכחדה.. אם כך, רעיון המשכיות ... ראוי לבחינה. דאגתם של אנשים לא נתונה למין האנושי בכללותו. במבט חוקר נראה כי מאמציהם מכוונים להמשך קיומם הפרטי. ומהו הקושי שמולו הילד מהווה פתרון? ללא ילדים אין לקיום הפרטי נצח. ללא זרע שיתקיים אחרי לכתם, עשויים אנשים לחוות עצמם עוד בחייהם, כחסרי חשיבות וכנעלמים בין דפי ההיסטוריה (דוגמה ... אני רגיל לחוות עצמי כשותף להוויה, כפעיל ועד למה שקורה. מחשבה על המשך בלעדי פוצעת את אשליית קיומי הבטוח שבאחת הופך לשביר. יתכן כי ילדים באים לעולם מתוך מוטיבציה לא מודעת של הוריהם להבטיח את המשך קיומם? להעמיק שורשים בזמן? זו אכן עשויה להיות דרך נוחה להתמודדות מול המוות: מחלה חשוכת מרפא עבור כולנו. פחד מהמוות, אם כן, עשויה להיות סיבה להקמת זרע. אך יש כיוונים נוספים. ילדים מאפשרים להוריהם מולידיהם להימנע מלפגוש פחד אחר, הוא הפחד להיות לבד. כשקיומו של אדם מכיל דאגה תמידית ומתמשכת לאחר, הוא עסוק במשימה עד שאינו פנוי לעצמו. ילד, עשוי להיות טריגר לדאגה: הורה חרד, ינצל את היותו של הילד לצורך יצירת דאגות שונות אם למצבו, לבריאותו, להזנתו, להשכלתו, לתשלומי המשכנתא של דירתו וכד עד סוף חייו. הורה כזה שכל תשומת ליבו נתונה למשימה ... מאמר זה מציע, כי רוב ההורים כלל לא השלימו את התפתחותם, ושעובדה מצערת זו, מעכבת במובנים רבים את המשך התפתחותה של האנושות. הטיה ילד הוא פרויקט לכל החיים.. שבו ההורה מושקע. קשה להאמין שיהיו הורים שאחרי כל ההשקעה הרגשית הנפשית הכלכלית שהשקיעו, אחרי כל הוויתורים הדאגה ... היו עושים אחרת. ובכל זאת יש כאלה. העובדה שהם קיימים מחזקת את הכיוון האחר. זה המתיר לעצמו למקם סימן שאלה גדול אחרי האמירה המוכרת: ילדים זה שמחה. כשעוסקים באמת בשאלה מדוע שנביא ילדים לעולם? מתאפשר לבחון: מה הילדים למעשה מממשים עבורנו? מה מעניק לנו קיומם. לא נוכל להשיב על שאלה זו מבלי שנענה תחילה: מה מעניק לנו קיומנו. כולנו, ילדים של מישהו. מעטים מאיתנו התמודדו עם שאלת משמעות הקיום הפרטי שלהם. רוב האנשים מעניקים משמעות לקיומם דרך היותם דואגים ל.. מטפלים ב.. אחראיים על.. אחרים: מטפלים בהוריהם, דואגים לילדיהם או לבני זוגם. חשוב, בשלב ראשון, לפתח הבנה לפיספוס הנוצר כיום בתוך מערכות יחסים משפחתיות. פיספוס המעכב אנשים מלהגיע לאותה משמעות ...
הבנה קיום פסיכולוגיה התפתחותית הימנעות אי הורות הריון טריגר השקעה
בעיות התנהגות אצל ילדים - למה ילדים סובלים מבעיות התנהגות?
... התנהגות אצל ילדים - למה ילדים סובלים מבעיות התנהגות? לנו בתור מבוגרים, יש שלוש גישות להסתכל על הילדים שלנו, או שהילדים שלנו הם מלאכים קטנים לא יכולים לעשות רע לאף אחד, או שאם הם עושים משהו רע אז זה מעשה קונדס של ילדים, או וזה המקרה הקיצוני, כנראה שיש להם בעיה התנהגותית, וצריך לטפל בה. מן הסתם, לא כל הילדים מלאכים ולא כל הילדים סובלים מבעיות התנהגות. אך כן חשוב שנדע להבחין מתי יש בעיות התנהגות אצל ילדים וכיצד מטפלים בהן. לשם כך חשוב להבין ממה נובעות בעיות התנהגות. לפני שנציג כמה הסברים לכך, חשוב להבין, לא תמיד טיפול בילדים עם בעיות התנהגות דורש התערבות חיצונית של מטפל, יועץ או פסיכולוג. אך כן חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בשביל שתוכלו לדעת כיצד לגשת לעניין בצורה חכמה. למה ילדים סובלים מבעיות התנהגות? כבר בהתחלה נציין לא תמיד ילדים עם הפרעות קשב וריכוז הם ילדים שיש להם בעיית התנהגות ולא כל ילד שיש לו בעיה כזו, סובל מהפרעות קשב וריכוז. הרבה פעמים מדובר על סיבות אחרות, למשל, מאפייני אישיות כמו עצבות ופחד, מזג מולד, נטייה טבעית לווכחנות. סיבה נוספת לבעיות התנהגות אצל ילדים היא משברים. הדוגמה הקלאסית היא משבר בין ההורים שגורמת לילדים להרגיש שהוא עשה משהו לא בסדר או שהמערכת ששומרת עליו מתערערת ולכן הוא מפתח בעיות התנהגות. משברים נוספים הם משברים חברתיים, לימודיים, וכן שכול ואבל. עוד סיבה אפשרית לבעיות התנהגות אצל ילדים הם שינויים. הדוגמאות הבולטות הן גירושין ומעבר דירה. ילדים שעוברים לפנימייה או מוצאים מהמשפחה שלהם למשפחה אומנה סובלים בתחילת הדרך מבעיות התנהגות. סיבה נוספת היא ההורים, הקושי או חוסר רצון של ההורים להציב גבולות לילדים או להיפך, להציב גבולות מאוד קשים לילדים, גורמים להם לא פעם לפתח בעיות התנהגות שונות. אם אתם מרגישים שהילד שלכם סובל מבעיות התנהגות, באופן תכוף, כלומר לא עניין של פעם - פעמיים אלא באופן יומיומי או שבועי, ואתם מרגישים שאתם לא יכול להגיע אליו, אנחנו ממליצים בחום לפנות לאיש מקצוע, אל ... עומד לרשותכם בכל עת, אם הינכם מעוניינים לקבל מידע על בעיות התנהגות אצל ילדים וכיצד להתמודד איתן, להתייעץ אם אנשי מקצוע, להביא את הילד למפגש עם יועצים ועוד. אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות המרכז בהקדם. ...
נטייה טבעית טיפול בילדים adhd מטפלים הורים איך להתמודד שינוי יכולת
חינוך ילדים - על חינוך ילדים, סיפורים ואתגרים
חינוך ילדים - על חינוך ילדים, סיפורים ואתגרים על חינוך ילדים, סיפורים ואתגרים אני זוכרת את הימים הראשונים שלי עם ... כמעט בלתי אפשרי, כיצד לספר לנסיך שעומדת להגיע נסיכה חדשה לממלכה המשפחתית? מה לעשות כדי למנוע קינאה? כיצד להתמודד עם המריבות בניהם על כס המלוכה? אכן, חינוך ילדים הוא אתגר לא פשוט אך כלי אחד עוזר לי במיוחד, זהו כלי שזמין לכולנו, אפשר להשתמש בו תמיד ויש אותו בכל בית... זהו הסיפור! הפסיכולוגיה הנרטיבית מכירה בכך, שלסיפור יש כוח אדיר בחינוך הילד. דרך הסיפור ניתן להעביר מסרים, ערכים חינוכיים ודרכי התמודדות עם מצבים שונים. זהו כלי דרכו הילד מתעמת עם הבעיות והפחדים שלו, והם הופכים להיות פשוטים ומובנים יותר לאחר שהוכנסו לתוך תבנית סיפורית, הילד מבין שהוא לא לבד, יש עוד ילדים שחשים כמוהו וזה טבעי, התבנית הסיפורית מאפשרת עיבוד חוויות רגשיות, הקניית מיומנויות חברתיות, למידת שפה ותקשורת וחיזוק הביטחון העצמי בעקבות נתינת מקום לחוויות הילד. לא חייבים לקנות ספרים, אפשר פשוט להמציא סיפורים, אני ממציאה סיפור לכל סיטואציה בעייתית עם ילדי, למשל יש לי סיפור שנשלף בנסיעות על הילד דוד שלא הסכים לחגור חגורת בטיחות, אבא שלו עצר את הרכב בפתאומיות כאשר ראה חתולה חוצה את הכביש ואז אוי, מה קרה? דוד עף לשמשה של הרכב וקיבל מכה חזקה, בנקודה זו הילדים שואלים מה קרה לדוד ומפנימים את המסר, בנסיעות ... לחגור להם חגורת בטיחות. הסיפור הוא כלי טבעי לארגון חוויות, והשתתפות פעילה רב כיוונית בסיפור מעודדת צמיחה והתפתחות בדרך קלה ונעימה יותר. דרך הסיפור הילד מקבל את המסר באופן עקיף ולכן גם אינו מתנגד לו. אם נאמר לילד: אתה חייב לסדר את החדר סביר להניח שהמסר יצור התנגדות, לעומת זאת אם נספר לו למשל סיפור כמו מלאך הסדר (מתוך מהספר עולמו של דניאל) המספר על ילד שלא רצה לסדר את הצעצועים בחדר ואימו סיפרה לו על מלאך הסדר שמגיע בלילה, אוסף את הצעצועים שלא מסודרים ונותן אותם לילדים שאין להם צעצועים, האם בסיפור משאירה לילד את הבחירה אם לאסוף את הצעצועים שלו או לוותר עליהם והא בוחר לאסוף אותם, אך משאיר צעצוע אחד למלאך הסדר שייקח לילדים שאין להם צעצועים, סביר להניח שהמסר יתקבל אצל הילד ללא התנגדות ובנוסף לכך, הילד ילמד את משמעות הנתינה לאנשים שאין להם. רצוי שהסיפורים יהיו קצרים עם מסר ממוקד, כך הילד לא יוצף בפרטים וסביר להניח שיזכור את המסר טוב יותר. אסכם ואומר כי יש לסיפור כוח אדיר בהקניית ערכים, בחיזוק הביטחון של הילד וברכישת שפה ומיומנויות חברתיות. הסיפור מגשר בין עולם המבוגרים לעולם הילדים ולכן גם יוצר חיבור הפותח דיאלוג וערוצי תקשורת ...
שיפור הביטחון העצמי ערכיות תינוק מיוחד ענישה לזכור איומים בטוח בעצמך
הורות / ילדים - לגדל ילדים של שמחה
... ילדים - לגדל ילדים של שמחה את התחום הנל השארתי לסוף, כיוון שכדי לגדל ילדים של שמחה יש להיות קודם כל שמחים בעצמנו. ילדינו הגיעו לחיינו ללא הוראות הפעלה ולרובנו ההתמודדות איתם הינה ניסוי וטעייה, אשר ... בפרק זה אנסה לכתוב כמה שיותר כלים מדהימים לגידול ילדינו היקרים לנו מפז ואשר יעלה את סף השמחה שלנו וכמובן את שלהם. א) אחד הדברים הכי, ... נתערב או נפחד שהם יקלקלו או יהרסו. אם אנו כופים על ילדינו את רצונותינו, אם אנחנו מחליטים בשבילם - אנו מדכאים אותם, הופכים אותם לאפתיים ... את שלנו עליהם בכוח. כל הורה ימצא את הדרך שלו לגרום לילדו להרגיש שלהחלטה שלו יש משקל - רק בדרכם טובות!! הכי מומלץ זה במשחק. אם אנו בטור הורים נביע את רצונותינו בצורה של משחק, הילדים ישמחו מאוד לעשות זאת בשבילנו וישמחו בכלל שההורים שלהם כאלו הורים כייפים ויצירתיים. לדוגמה: הורה יכול לומר לילדיו בואו נראה מי שם יותר צעצועים בקופסא או, בואו נראה מי מגיע ראשון לדלת של הבית או, לשאול את הילד איזו חיה אתה היום? הוא יבחר איזו חיה הוא רוצה להיות, למשל נמר, אז נאמר לו בוא נראה ... מאוד לעמוד בהם. כמו כן, בבוקר כאשר ממהרים, ניתן לתת לילד אפשרות לבחור בין שתי אופציות של ביגוד, של ארוחת בוקר, של כריכים לבית הספר, של ... בכפייה, משיכה ביד, מילים קשות, צעקות ואפילו אלימות, הילד באותו רגע מקבל דיכוי והפוטנציאל האישי שלו יורד בכמה מונים וישנו סיכוי גבוה שהוא יעביר את היחס הזה הלאה כלפי חבריו ובעתיד ילדיו, מה שאנחנו ממש לא רוצים עבור ילדנו. שאם לא כן לא נשיג את מטרתנו שילדינו יגשימו את עצמם ויהיו שמחים ומאושרים. אם כך יש להשפיע עליהם רק בדרכים טובות. ב) ... מעוניינים להתייחס אליהם. ג) חשוב! חשוב! חשוב! לאפשר לילדים לתת! הם כל הזמן מקבלים ומקבלים מההורים, אם לא נאפשר להם להחזיר לנו הם יחושו ... הנתינה שלנו ואת חוסר האיזון. אותו הדבר וקל וחומר עם הילדים. ד) לעיתים הם מפתחים מה שנקרא חירשות הורית, אנחנו ההורים קוראים להם והם ... בהנאה שלהם. כמו כן ישנם הורים שרוב הפניות שלהם לילדים הינה בקשות, טענות ותלונות כך שאין פלא שילדים מפתחים חירשות זו. כל פעם שאנו רוצים שהם יבואו, כאשר אנו קוראים להם, אנו נלך ... שהם הופכים להיות מתירנים מדי מה שגם הינו יכול לפגוע לילדים. גבולות הינם מעשים אשר באים לעצור עשייה לא נכונה ומזיקה לדעתו של ההורה. גבולות אינם עונשים!! עם גבולות ילד לא מרגיש מושפל וכואב, גבולות הם ברורים והינם סיבה ותוצאה. על גבולות מומלץ להכריז כחוקי הבית ולרשום אותם. יושבים עם הילדים וחולקים איתם את חוקי הבית. על חוקי הבית אין עוררין, ואין שאלות. אלו החוקים וזהו זה (על החוקים מחליטים ההורים). כאשר אחד הילדים עובר על החוקים הוא יידע שתהייה לזה תוצאה. לדוגמה: חוק בית - מה שנופל מרימים נפל משהו והילד לא הרים, ההורה יכול לומר לו שעד שהוא לא מרים אנחנו לא נוכל ללכת לגן שעשועים, או לא ... ולא תלושה ממנה כמו בעונש). גבולות הינם מאוד חשובים לילד, כי הם נותנים לו תחושה של ביטחון, שאם הוא נופל יש לו גבול ליפול עליו בשונה מזה שהכל פרוץ שמאוד מבלבל את הילד. ח) מדי פעם לחגוג את הילד. לומר לו שלמרות שזה אינו יום ההולדת שלו, אנחנו חוגגים לו כי אנו שמחים שהוא בחיינו. ... כל פעם שהוא לובש אותו, נותן לו מרץ ושמחה. כל פעם שהילד ילבש את החולצה, הוא ירגיש מיוחד. י) במידה והילד לא מוכן בשום אופן לעשות את מה שאנו מבקשים ממנו, ניתן לקחת שתי בובות ולעשות לו הצגונת. שבובה אחת תאמר לאחרת, תראי איזה יופי הילד (איך שקוראים לו ה) מגיע מהר, או מצחצח שיניים יפה, או מתפשט ונכנס למקלחת, או כל דבר ...
להירגע לשחק את המשחק חוסר נוחות מקלחת לשחק משחק שונאת את עצמי גבולות שתי אופציות
מה יגרום לילדים שלנו להצליח? זה כל כך פשוט! חינוך ילדים / הדרכת ילדים
... יגרום לילדים שלנו להצליח? זה כל כך פשוט! חינוך ילדים הדרכת ילדים אני יודעת שזה ארוך, ארוך מאוד! יחד עם זאת אתם תודו לעצמכם כשתסיימו לקרוא את הסיפור האישי הזה. לאחר ... בדרכם של אנשים אחרים. כאמור לאחר קריאת הפוסט, אתם לא רק תבינו כמה כוח יש לכל אחד מאיתנו בידיים. אתם תבינו כיצד אתם יכולים לגרום לילדכם להצליח ובקלות רבה מאוד. אני רוצה לשתף אתכם באחת מהחוויות האישיות, אחת מיני רבות שאני נתקלת בה בעבודתי ... בפנינו. ולכן עליהם לתת אך ורק חיזוקים חיוביים. לא להקשות, לא להאיץ ולא לומר ולעשות דבר מלבד תמיכה ואהבה. כמו כן הסברתי להם כי ילדים בשונה ממרבית המבוגרים טרם גיבשו לעצמם דימוי עצמי כזה או אחר וטרם עיצבו את בטחונם האישי. ולכן בשלב ... לשבור כל אבן. השאלה היא האם אנחנו רומסים על מנת להרוס או שוברים על מנת לבנות מחדש אבן טובה יותר ומועילה יותר לנו ולסביבה. אנחנו ילדים של אלוקים כל אחד מאיתנו נושא את הקסם הזה בתוכו כאשר אנו מרשים לאור הפנימי שלנו לזרוח באופן בלתי ...
הערכה עצמית שלילית דיסקלקוליה להחזיר את הביטחון העצמי בטוח בעצמי טיפול בערך עצמי להסביר תלמיד להחמיא
סקס, יחסי מין, עליסה בארץ הפלאות, יום הולדת, להביא ילדים לעולם, רצון לקבל רצון להשפיע, קדושת החיים, חכמת הקבלה
... יחסי מין, עליסה בארץ הפלאות, יום הולדת, להביא ילדים לעולם, רצון לקבל רצון להשפיע, קדושת החיים, חכמת הקבלה לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: סקס, יחסי מין, עליסה בארץ הפלאות, יום הולדת, להביא ילדים לעולם, רצון לקבל רצון להשפיע, קדושת החיים, חכמת ... בעולם מעניין, בגלל החוויה שיש בו. מה שבאמת מעניין את האדם, זה ליהנות. במין יש יותר הנאה, מאשר בדברים אחרים. ולא כולם, למשל ילדים קטנים לא נהנים מזה. בגיל מסוים כשהאדם מתחיל ... עשוי, קיים לנצח, אז אתה יודע שאתה חי לנצח, אז בכלל מה יש לחגוג יום הולדת? אבל אנשים אוהבים לחגוג כל שינוי. למשל הורים מביאים ילד, והם יודעים שהחיים זה לא משהו, אז הם חושבים, מה גם ... הגוף הזה, אז את בבעיה חמורה ביותר. אם אתה יודע שאתה בתוך חלום, ויודע שאתה הוא זה שחולם את החלום, אז ממה יש לפחד? האדם מביא ילדים בגלל שהוא אומלל, אבל אם אתה מביא ילדים בגלל שאתה חכם, אז זה משהו אחר. אתה מביא ילדים כמו שאלוהים ברא את העולם. גם אלוהים ברא ילדים , אבל אלוהים יודע מה הוא עושה, ולכן צריך להביא ילדים כמו אלוהים. רבי נחמן אומר שלהביא ילדים זה כמו צואה, זה מיותר, זה פסולת. הוא אומר שזה כמו להשאיר ירושה לילדים שלך, ירושה, פירושו סתם התאמצתי, עבדתי, עבדתי, ועבדתי ולא בשביל עצמי אלא בשביל הילדים. רבי נחמן אומר שכסף מקצר לך את החיים, למה? בגלל הדאגות. העניין הוא שכשאתה מביא ילד, זה בגלל התלות שלך. ואם אתה דתי ומביא ילדים , כי אסור לך לא להביא ילדים, אז אתה עוד יותר סובל. ראיתי היום בערוץ הכנסת, ... לתינוקות. עכשיו, למה צריך לממן להם את המזון? הם מביאים המון תינוקות, ואם הוא ימות ברעב? זה המימון הכי טוב, יישאר כסף לשאר הילדים. לכן צריך לעלות את המחירים, כדי שהדתיים יביאו פחות ילדים. אפילו בטבע לא כולם שורדים, מעשרה גורים אולי רק שניים שורדים. אבל הדתי, גם מביא ילדים, גם לא הולך לצוד, וגם רוצה שאתה תצוד בשבילו. אז למה ... שהוא נתן למישהו, אז זה כאילו מקדש את העבודה שלו. זה כאילו לכפר על הפשעים שהמדינה עושה, ולכן היא מממנת את הדתיים. בקשר לילדים, בגלל שהאדם תלוי בהם רגשית, הוא מרגיש רע. אבל זה ...
חרדה מפני איבוד שליטה הוכחות לכך שיש אלוהים בעל הסולם ווינריות רצוא ושוב מטרה אכילה פחד מפני איבוד שליטה
חינוך ילדים - הרטבת לילה אצל ילדים - להוציא את הכביסה המלוכלכת החוצה
חינוך ילדים - הרטבת לילה אצל ילדים - להוציא את הכביסה המלוכלכת החוצה הרטבת לילה נחלקת לשתי קטגוריות עיקריות. האחת ראשונית שבה הילד לא נגמל מעולם מההרטבה, והשנייה נקראת שניונית מלשון שניה. במאמר זה אתמקד בשניונית בעיקר מן ההיבט ההוליסטי של הגוף והנפש. מרבית הילדים אשר כבר נגמלו מהחיתול בלילה ואשר חזרו להרטיב מצביעים בדרכם שלהם על מצוקה כלשהיא. בין אם זה אח קטן שנוסף למשפחה וגורם להם לחוסר שיווי ... הוא הרטבה אז זה מצדיק את הרווח שבדבר. יש וקורה ומתח רב שורר בין ההורים והילד שאמור להיות בשליטה במהלך היום פורק את המתח וגם את השליטה על הסוגרים באמצעות הרטבה. ההרטבה משולה גם לבכי ופחדים. הביטוי להשתין במכנסיים מרב פחד מחזק את הסברה הרווחת הזו. סיפור מקרה ששמעתי בתקופת לימודי ברפלקסולוגיה היה על ילד מתבגר בגיל 12 שנולד למשפחה חרדית ובגיל 13 אמור היה לצאת מן הבית ולגור בפנימייה דבר אשר מקובל מאד בחברה החרדית. הילד כבר הכין עצמו נפשית שנה קודם לכן והחל להרטיב בלילות. הוריו נועצו במומחים רבים עד שהגיעו למסקנה (באמצעות רפלקסולוג דווקא) כי ההשתנה למרבה ... ומצאו את שורש הבעיה האמיתית קל היה לטפל בתופעה עי חיזוק הדימוי העצמי של אותו ילד מתבגר ועד כמה שידוע לי הוא נשאר במסגרת הוריו עוד שנה נוספת עד שהיה בשל לצאת לחיים שבחוץ. מקרה אחר, קשה אמנם הרבה מקודמו היה של ילדה בת 13 אשר הרטיבה לאורך שנים. בראיון שנערך בנוכחות אמה של הילדה מסתבר כי האם ובתה חולקות אותה מיטה יחד מחוסר תקציב ומקום בחדר ואם לא די בכך גם הדוד של הילדה כלומר אחיה של האם גר יחד איתן באותו חדר שינה. הבית הכיל שלושה דורות: סבא וסבתא אמא ואחיה של האם ואת הנכדה. לא אכביר במילים לפרטי פרטים את כל ... והרי מים הינם נוזל אשר משנה צורתו בהתאם לכלי הקיבול שאליו נמזג. ברגע שהילדה מרטיבה בלילה היא זועקת לעזרה, ברצונה לישון במיטה משל עצמה, בתוספת הפחד מן הדוד שיתקרב אליה מינית. כך שברגע שהיא משתינה אז היא הופכת לקטנה ... תרגיש חשופה ופגיעה. במקרה זה הטיפול צריך להתמקד בראש ובראשונה במסגרת שבה הילדה נתונה ולהציב גבולות ברורים מאד לאם וגם לסובבים אותה. ישנם מקרים בהם יש לערב עובד סוציאלי אשר יבקר את המשפחה ויקבע מה ניתן לעשות עם המצב הבלתי אפשרי הזה. או להוציא את הילדה למסגרת אחרת (דבר פחות רצוי מאחר והיא קשורה מאד לאמה), או לבדוק אפשרות של זכאות מהעירייה או משרד השיכון למגורים מרווחים יותר עבור השתיים. לא קל לטפל במקרים אלו מאחר והילד למעשה דרך ההשתנה שלו חושף את ערוות המשפחה ברבים. סודות אפלים לעיתים מתגלים בעקבות כך והרי קשר שתיקה זהו מוטיב חוזר אצל רב המשפחות הללו. מובן מאליו שלא כל ילד המרטיב בלילה עבר טראומה כה קשה, אולם חשוב להצביע על הבעיה עוד כשהיא בחיתוליה (תרתי משמע) מאחר ודפוסי ההתנהגות וההתניות למיניהן אינן עוברות ... רפלקסולוגיה, שיקום שרירי רצפת האגן, ביו פידבק ושיטת פאולה. אולם כאשר מדובר בילד אשר שולט על סוגריו וצרכיו בשעות הערות של היום ורק בלילה מאבד שליטה יש לחזק את ההתמודדות על ידי שיחות, פרחי באך או תמציות של קריסטלים, הרבה הבנה של הרקע מסביב, להבין מבין השורות למה התכוונו לומר הילד וגם הוריו. ולהתייחס בסבלנות, אהבה ותמיכה רגשית רבה כלפי אותו ילד. ברמה הטכנית חשוב להשאיר אור קטן דולק וזאת על מנת שבמידה והילד יתעורר יוכל למצוא דרכו לשירותים ביתר קלות וגם מפני שהאור מגרש את החושך שלעיתים מפחיד מאוד גם ילדים בני 80. חשוב שהילד ישן עם מכנסיים ולא רק תחתונים וזאת על מנת לחמם את המקום. קור מגביר את הצורך לשתן. מתחת למיטה יש להקפיד על שטיחון קטן לרגליים וכפכפים או נעלי ... מועילה לשלפוחית השתן כלל וכלל. אלו הדברים ברמה הטכנית בסביבתו הפיסית של הילד . ישנם עוד דברים רבים אותם יש לבדוק מסביב כמו מערכת היחסים שלו עם אחיו, הוריו, שכניו ובית הספר בו הוא לומד. חשוב מאד לדובב הן את הילד והן את המשפחה המורחבת. ללמוד להקשיב למה שנאמר - ולהבין בין השורות כל מה שלא נמסר! שתהיה לכולנו שינה טובה ומאושרת! ...
לא מובן מאליו גמילה מהתמכרות שיקום הליכה תרתי משמע פחד משיגעון לטפל בהתמכרויות להיגמל
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ילדים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: ילדים, אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: ילדים, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להרזיה, אימון אישי לתזונה נכונה, מאמן אישי טלפוני בנושא ילדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0625 שניות - עכשיו 18_08_2025 השעה 23:12:36 - wesi4