ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






מוות - איך אפשר להצליח לא למות?
... אף שכל אחד בעולם רואה כיצד המוות מהווה חלק מן החיים, עדיין קיימת בתוך תוכו תקווה שהוא לא ימות. ומתוך משאלה זו הוא עושה את מה שהוא עושה. למשל, מוליד ילדים כדי שיהיה לו המשך, עושה מעשי חסד כדי ... והדבר אינו נותן לו מנוח. כי כל דבר שיעשה האדם בעולם כדי להנציח עצמו, לא באמת ינציח את חיו. כי כל הממון שברשותו, היום הוא כאן ומחר הוא אבד לגמרי, וגם הילדים ממשיכים את חייהם ואינם זוכרים אותו כל ...
תשובה חיים לאחר המוות קיום פחדים שאלה החלטה רצון שאלות
זוגיות - סיפורים מהקליניקה
... לפניו שקשה לה, אז הוא למרות שהוא עייף, מפשיל את השרוולים ועוזר לאשתו - רוחץ את הילדים, משכיב אותם לישון וכו, אך התלונות והקיטורים ממשיכים. במקום שאשתו תודה לו על עזרתו, טוען הבעל בפני, היא ממשיכה להתלונן ולקטר. שאלתי אותו למה לדעתו אשתו מקטרת, ...
אופי לבד קשיים משתגע עייפות שיגעון שליטה קוטריות
שבעת ימי הבריאה - יום 7 - חלק 9
... שנגר בונה נוגד במהותו את חוקי הטבע כי הכיסא לא היה אמור להיות על כדור הארץ, מישהו ראה כיסא מעץ על הירח? או תמונה משמן על מאדים? או גולות של ילדים? למעשה הפוטנציה האמיתית של האדם מתבטאת בשימוש שהוא עושה בכוחות הטבע, הוא מעמיד את כוחות ...
המורכב ביותר משתגע רגשות משתנים להבין שאלה גוף האדם התחברות התודעה תמונה
שלושה שלבים - תהליך הלימוד בשיעור הראשי בחינוך ולדורף: רצון, רגש וחשיבה יוצרת
... שלבים - תהליך הלימוד בשיעור הראשי בחינוך ולדורף: רצון, רגש וחשיבה יוצרת בוקר טוב כתה ז, אני מקדמת את ילדי כתתי, כמו בכל בוקר. והם עונים בוקר טוב המורה ענת. לאחר שאנו מדקלמים, שרים, ... ערכתי יום לפני לבדי בכתה, כדי לוודא שאני יודעת לבצע אותו כהלכה. שלב 1 ביצוע הניסוי. בשקט, ללא מילים. שריפת חומר כימי באש מגזיה. לעיתים, כאשר ילדים מתבקשים לעשות את המאמץ ורק להתבונן בכל חושיהם בניסוי, דבר אינו פשוט עבורם ויכולות להיות תגובות שונות לעניין, כמו צחוק, מבוכה, אמירה חצי צינית. ההתבוננות עצמה דורשת כוחות רצון, התמקדות וקשב, הניסיון של הילדים להגיע לכל אלה יכול לגרור אחריו תגובות שונות. שלב 2 תאור ההתבוננות בניסוי בכתה דרך החושים וללא הסברים. דיבור בשפה רגשית ושאלות כמו - האש היתה שקטה סוערת כחולה עם ריח? לאחר מכן יתארו הילדים בעלפה את השינויים שחלו בחומרים בניסוי. עוד שאלות למענה עי הילדים ודיון בכתה בשלב זה: האם המצב נראה חשוד למישהו כשקרבתי את החומר לאש? ... X, האש שנתה את הצבע ל - Y אחרי כ - 10 שניות. השיחה נשארת קלילה, עולה תמונה קולקטיבית של הניסוי ונוצר זיכרון משותף כתתי שלו. אני מכוונת את הילדים לתבחינים בהם כדאי להבחין (צבע האש, כמות המים, ריח החומר השרוף, הזמן שלוקח לחומר להתלקח וכו). אפשר לכתוב כמה מילים על הלוח. לאחר השיחה על ההתבוננות בניסוי הילדים מציירים את הניסוי והמורה יכול לצייר אותו על הלוח. אין עדיין הסברים, אך כל הנל מקדם אותנו לשלב השלישי בו יגיעו ההסברים. אני מבקשת מהילדים לצייר את הניסוי שראו במדויק בצבעי עפרון במחברת. שיעורי בית - לסיים את ציור הניסוי. שלב 3 בבוקר למחרת הילדים מגיעים עם ציור הניסוי שסיימו בבית. ההתבוננות והרעיונות שעלו אתמול בשיחה בכתה שקעו לתוך הילדים בשנת הלילה. כדי ליצור דיון אני שואלת את הילדים שאלות, עליהן חשבתי מראש. שאלות לדוגמה: האם האש התגברה לדעתכם בגלל סוג ... השאלה שאלות שאני בוחרת לשאול בשלב 3 בכתה הן חשובות שכן כעת אנו נמצאים בשלב מתקדם של תהליך הלמידה יצירה, שלב הקשור בחשיבה. בשלב השאלות חשוב שכל ילד יוכל להביע את דעתו בכתה. דעות וחשיבה מגוונת ומקורית היא המטרה כאן. חשוב גם לתת לילדים להעניק שמות משלהם לתופעות בהם צפו, ולא לחסום את חשיבתם היצירתית עם שמות שאני או מורים אחרים וחוקרים העניקו לתופעות. כך שאם אחד הילדים מכנה את התופעה אוויר שמניע אוויר או או מאש כחולה לאש ירוקה אני אמשיך והשתמש במונח שהוא המציא בדיון בכתה, אף ארשום אותו לעיתים על הלוח. כך הילדים חשים שהם מגלים לראשונה את התופעה בה צפינו. כאשר הילד מגלה את התופעה באופן חופשי ויצירתי שכזה, היא שלו לתמיד. הוא לא צריך להתאמץ לזכור את שמה, יש לו שם שהוא המציא עבורה והוא לומד להסביר אותה דרך השיחה בכתה (בסיום כל השלבים של הלמידה, כאשר אין הדבר חוסם את היצירתיות של הילדים, ניתן לאמר את שם התופעה המקובל במציאות). כאשר הילד עובר דרך רגשותיו ומחשבותיו הוא, ואני מכוונת אותו מידי פעם, הוא לומד. בשלב זה ... בניסוי - לדוגמה ציור בצבעי מים של החום והאור שהפיץ החומר ששרפנו או פיסול של מראה החומר השרוף. אפשרות נוספת במקום עבודה אמנותית היא לספר לילדים על הביוגרפיה של המדען שגילה את התופעה בה אנו עוסקים, או לתת לילדים לכתוב עבודה בקבוצות על הביוגרפיה של אותו מדען ואז לספר עליה בכתה. בסיום העבודה האמנותית ביוגרפית יקבלו הילדים משימת סיכום מהלך הניסוי, תוצאותיו ומסקנותיו במחברת, או שנכתוב טבלה ... השלבים בניסוי זה ואנו חוזרים לשלב 1 בניסוי חדש. חלק מיתרונות הגישה: שנת לילה שעוזרת לעיבוד ההתבוננות בניסוי. שימוש ביצירתיות והאומנותיות של הילד ולא עבודה דרך העברת ידע. יצירת תמונה כתתית של הניסוי - תומכת בהבנת הניסוי ובעבודה החברתית - סוציאלית בכתה. יצירת סימפטיה לתהליך הגילוי המדעי דרך התרכזות בילדים : חושיהם, רגשותיהם ומחשבותיהם. זאת בניגוד לאפשרות של יצירת אנטיפטיה למדע דרך התרכזות בהעברת ידע. פיתוח התלמיד על כוליותו באופן אינדוודואלי באמצעות כל הנל. הילד לומד שכל נושא שאנו עוסקים בו בביהס קשור בו עצמו ובבני אדם (דרך האמנות או ... במציאת האמת המדעית בעולם. הוא מתפתח אישית פיזית (בחושים), רגשית ומחשבתית, וכן חברתית משום חלק ניכר מהעבודה נעשית דרך דיון כתתי, ההצלחה של כל ילד בהבנת הניסוי עוברת דרך הצלחת הכתה כולה, וההפך. הילד לומד לפתח תמונה פנימית של המציאות וזיכרון שלה. אין כאן פיתוח של תמונה טכנית של הניסוי ומשמעויותיו בעולם פילוסופי - מדעי. החלק הראשון בו מתבונן הילד בניסוי יכול להיות גם בתחום לימודי אחר - בביולוגיה למשל דרך טיול בשדה, בספרות קריאת קטע טקסט, שמיעת מוסיקה, התבוננות ביצירת אמנות וכו. על פי התחום הנלמד באותה תקופה נמשיך את 2 השלבים הבאים. גישה זו תורמת להפעלת החושים של הילד ותפישה נכונה של המציאות הפיזית. (בימינו אין הדבר מובן מאליו, ילדים רבים חיים בעולם פחות פיזי ויותר וירטואלי). יצירת קשרים בין ניסיונות העבר ותופעות שהילד מכיר, לבין התופעה החדשה. העשרת עולמו של ה
זיכרונות התקדמות זיכרון ליצור בוקר טוב ריכוז יכולת מקום עבודה
חוסר הצלחה בחיים *בכל* תחום - מה לעשות?
... סיבה לחפש יותר הצלחה, ואין זה משחק מילים, כי אם האדם מקבל את המציאות תמיד, הוא יקבל אותה בלב שלם טובה או רעה, ביחס מוחלט. ומי יכול לאהוב את עצמו ללא תנאי? מי שאין הבדל אצלו בין טוב לרע. וילדים יכולים לאהוב בשלמות, הם לא מבדילים לדוגמה בין יפה ומכוער. והאמת היא שהכל מושלם כפי שהוא, הבשורה הטובה היא שהכל כבר טוב. אל תפחד להגיד את האמת, ...
התאמצות מצליחנים מפסידן תאהב את עצמי לחקות בקלות כיצד לאהוב את עצמי ללמוד מטעויות
אסטרולוגיה - על ילדים ומזלות
... - על ילדים ומזלות ילדים מזל טלה ילדים חייכנים, אקטיביים, ... לב וצריך ללמד אותה איך להתחשב באחרים. שמחים חזקים וייזומו לעצמם תעסוקה. ילד פלא שילך מוקדם ויתחיל לדבר מהר. ויהיה מאד עצמאי. ילדי מזל שור נעימים, הכל אצלם לאט, ... גם בבוץ. מאד חכמים במיוחד במספרים וחשבון. לא אוהבים לזוז ממקום למקום. ילדים מזל תאומים הם כיפים, עם ... והורים... זקוקים לחדד את גלגלי המוח. יאהבו לשמור איתכם על קשר כל הזמן. ילדים מזל סרטן הילדים הקלאסיים... אוהבים בית, ... מהם. לא יודעים להגיד לא. אפשר להכניס אותם מוקדם לעזור בעבודות הבית. ילדים מזל אריה אוהבים לצחוק ... או יקרים. לא נאה להם משהו זול. יתלבשו טוב וירצו להיות השולטים בבית. ילדים מזל בתולה טובים ועוזרים, ... יאספו כסף כיס ויחסכו ליום שחור. ויהיו מוכנים לצאת לעבוד בחופשים. ילדים מזל מאזניים יפרחו באווירה ... בצלחת. בקלות אפשר לפנק אותם, בבגד יפה או אוכל מתוק. כן הם תמיד מתוקים. ילדי מזל עקרב נולדים עם גוף חזק ומבט ... נאמנים עד הסוף למשפחה ויתנו חיזוקים כשצריך. לא יבגדו מעולם באמון. ילדים מזל קשת ילדים חמודים אוהבי מרחבים ספורט ... מאד כשיגדל. יאהבו להירדם עם קול של משהו שמדבר אליהם. ילידי מזל גדי ילדים די רציניים, עם רצון חזק ואהבה לאוכל. קשה לשעשע אותו הוא יסתכל עליך כאילו זאת טיפשות. ואכן כן הילד שלכם חכם ומציאותי. ירגיש בטוח ... הכי מסור למשפחה הוא לומד מצוין כשמסבירים לו בהיגיון ולאט. ילידי מזל דלי ילד מאד תקשורתי וחכם. ילמד מהר ... לטוס כמו בסערה. הם סקרנים ואפשר לדבר איתם על הכל. ילידי מזל דגים ילדים עדינים ושקטים עם עיניים ...
משפחה לכעוס תקשורת כעסים לעזוב את הבית אסטרולוג המחיר יקר לעשות צדק
חיבור בין שמיים לארץ - דו שיח בין הרוחני לגשמי?
... ומשיגה לעצמה כל דבר, בעצם היותה קוטבית, היא אינה מאוזנת ונידונה לחד ממדיות שסופה צר. כל תחומי הטיפול וההתעסקות שלי, לרבות הכלים והמיומנויות, מטרתם אחת היא: לחבר את החיים בכאן ועכשיו, עם המשפחה והילדים , העבודה והחברים, עם העולם (האחר) שרואה את הדברים ללא תפיסת זמן ומרחב מוגדרים. בעצם היותו כזה, מסוגל מימד ...
איזון אופי ילד קלפי טארוט מתקשרים שאלות היעוד שלי קשיים
מה מסתתר מאחורי המילה הצלחה? חלק ג
... עצמך... גם אתה תוצר של חזון, להורים שלך היה חזון, תמונה יפה שכזו שבה הם ראו את עצמם מגדלים ילדים ובונים משפחה. אם אני אמשיך לנסוע במעלית הזמן הזו, אני יגיע למסקנה שכל אדם בבסיסו נולד בחזון של אלוהים. ...
אלוהות התקדמות מצליחן מפסידן הישגיות מפסידנים משמעות להסתכל על עצמך
התמקדות - אנחנו מרגישים הרבה רגשות ותחושות... אבל מתי אי פעם התמקדתם בהם?
... לגוף בכלל, ולא חשבתי שמשהו יצמח לי מהקשבה כזו. מי שיש לו ילדים, או חברים קרובים, יכול אולי להזכר בחויה כזו: ילד או אדם קרוב סוערים - אולי כועסים, עצובים או מתוסכלים - ואנחנו מקבלים אותם כפי שהם, אוהבים אותם כך, אולי מחבקים אותם. מקשיבים להם, מנסים להבין אותם ובכל מקרה לא שופטים ...
הורים להבין הרגלים כעסים לקוח מתנגד למחיר התמודדות עם קנאה לראות את עצמך חברויות
אימון אישי - להופיע למשחק עם מאמן אישי
... כך שיש לך ביטחון מלא בכך שתנצח, היא מאפשרת לך להירגע ופשוט לנצח. השלב האחרון והחשוב ביותר הוא להופיע למשחק. במשך שנים בילדותי שיחקתי כדורסל, אני זוכר תקופה ארוכה ומתסכלת בה הייתי כוכב באימונים ובכל השלבים המקדימים אבל ...
תכנון אסימון תסכול פיתוח כאן ועכשיו להיכשל קאוצינג להתכונן
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ילדים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ילדים, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ילדים, איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי רוחני, אימון אישי להפרעות קשב וריכוז, ייעוץ טיפולי בנושאי ילדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1560 שניות - עכשיו 19_08_2025 השעה 00:44:44 - wesi4