ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ניהול משימות - למה אני דוחה משימות חשובות? איך אני מחליטה אילו משימות יותר חשובות? איך אני מתעדף משימות אלו?
... משימות - למה אני דוחה משימות חשובות? איך אני מחליטה אילו משימות יותר חשובות? איך אני מתעדף משימות אלו? קורה לך לעתים שאתה כל כך עמוס? שיש לך כל כך הרבה משימות? אתה פותח את הצק ליסט ומגלה שלא דיי בכך אלא שיש אף מלא משימות שהזנחת, ששמת בצד, לא נגעת בהן מזה זמן מה. אתה יודע שכשתגיע למשרד או לעבודה כנראה שגם לא תבצע אותן. זה יכול לקרות בגלל סיבות שונות. אתה אולי כועס על עצמך ואף ... סיבות אפשריות להתנהלות זו וננסה לראות כיצד ניתן להתגבר על הקשיים והחסמים. אופציה אחת להבנת התנהלות שכזו היא: אתה סבור שמשימה ספציפית זו אינה ברורה, אינך בטוח שצריך לבצעה. אם כך, ישנה התלבטות ואתה דוחה את בדיקת הנכונות של ביצועה. במצב זה, לא רק שיש משימה לעשות, אלא נוספת לכך פעולה נוספת והיא לבדוק האם נכון לבצעה. זה עשוי קצת לסבך את העניינים ולגרום לך לחשוב על כל הצעדים שעליך לבצע, לחשוב כי זה קשה מידי, ארוך מידי או פשוט מייגע. בחשיבה מסוג זה, אתה בעצם מעצים את הקושי שנדמה לך שכרוך בביצוע המשימה. כלומר, יתכן שאתה חושב שזה קשה יותר ממה שזה באמת. נניח שעליך להוציא פרסום על מוצר מסוים אך אינך בטוח במסרים השיווקיים שמוצגים בפרסום. אינך מוציא את הפרסום מסיבה זו והעניין מתעכב. מדוע כל כך קשה להחליט האם המסרים מתאימים או לא? כדאי לגשת למשימה ולפרק אותה לחלקים. האם ראית פעם אדם שקופץ קומה שלימה מבלי לעלות במדרגות? וודאי שלא. עולים מדרגה ועוד מדרגה ועוד מדרגה. יש לחלק את המשימה לצעדים ויעדים, נסה לרדת לפרטי פרטים. קח את דף המסרים השיווקי, הצג אותו בפני קולגות. שאל לדעתם. עם עצמך או יחד עם קולגות או כל סביבה תומכת, קרא מילה מילה ונסה לשאול את עצמך, למה היא נכונה או לא נכונה, למה טוב למה לא טוב שתהיה שם. ניתן להציב את הצעדים הקטנים לביצוע המשימה כמטרה לטווח הקצר. סיבה אחרת אופציונלית לאי ביצוע משימה ודחייתה, היא שאתה חושב שמשימה זו אינה חשובה מספיק ואז מבין כל המשימות החדשות היא פשוט נדחקת הצידה. האם היא אכן לא חשובה מספיק? למה קבעת שהיא לא חשובה מספיק? למי היא לא חשובה? במקרה זה, עליך לבחון את נאמנותך. האם אתה רוצה שיהיה לך עצמך טוב (בכך שיהיו פחות משימות או לא לבצע משימה שלא חובה לבצעה), אתה רוצה שלמנהל שלך יהיה טוב (לכן אתה מבצע משימות שהוא מבקש ושלו חשוב שיתבצעו קודם), אתה רוצה שללקוח יהיה טוב (לכן אתה מבצע משימות שקשורות ללקוח קודם ומכוונות לטובתו). האם יש תעדוף בין סוגי משימות אלו? בשורות אלו הנחתי על שלחנך סוגיה רחבה יותר הנוגעת לנאמנות שלך, לסיבה העיקרית בשלה הינך עובד במקום עבודתך, במקצוע או בתפקיד שבחרת. שאלה חשובה שיכולה לספק לך ... אני נתקלת בסיטואציות מורכבות מאוד מול בני אדם שבהן אני לא תמיד בטוחה מה הפתרון הנכון על מנת להתמודד עם הקושי. יש לעתים מספר משימות מבניהן אני מתלבטת איפה להתחיל. אך כאשר אני שואלת את עצמי: מדוע אני פה? האם אני רוצה לעזור לאותו אדם? למה אני רוצה לעזור לו? מה יהיה עזרה בשבילו? האם מה שאני חושבת שיהיה עזרה אכן עבורו יחשב כעזרה? שאלות אלו מסייעות לי להבין אילו משימות חשובות יותר או פחות, איך לפעול בסיטואציות מורכבות, שאלות אלו מחזירות אותי למצפן הפנימי שלי, מסייעות לי למצוא תשובות ופתרונות לבעיות. באמצעות התחברות למצפן הפנימי שלך, תוכל למצוא את הפתרון לתעדוף הנכון מבחינתך מבין המשימות שעליך לבצע תוך הבנה של מידת חשיבותן. יתכן שאתה תוהה בינך לבין עצמך - למה זה כזה משנה, מדוע אני צריך ללמוד לנהל את עצמי ואת משימותיי בצורה יעילה יותר? ובכן, האם יעיל יותר לחכות או לבקש מאחרים להזכיר לך את הצורך בביצוע המשימה עקב חסמים אלו? האם זו הדרך היחידה והטובה ביותר לבצע את המשימות? האם זה עשוי לגרום לכך שתתנהל טוב יותר, תרגיש פחות עמוס, או - תחליט לדחות משימות עם תחושת שלימות לפחות? מעבר לכך, לבקש מאדם אחר להזכיר לך בדבר ביצוע המשימה, גורם להעברת אחריות לאותו אדם, אחריות שאינה באמת שייכת לו. זאת במקום לקחת אחריות על שינוי ושיפור הרגלי הניהול העצמי שלך. נחזור לענייננו. ההסבר נוסף לדחיית משימות, היא החשש מאיך אחרים יגיבו לביצוע המשימה. יתכן כי אינך מעוניין לבצעה כי מישהו לוחץ עליך, דבר שהוא לא תמיד מועיל ועשוי פשוט לגרום לך להתרחק מביצוע ה
הרגשת חרדה קבלת החלטה יהיה טוב התלבטות תחושה של פחד להרגיש פחות חרדה פתרונות לבעיות
שיטות הוראה ליצירת מוטיבציה בלילדים עם הפרעת קשב - אימון אישי / הפרעת קשב וריכוז / adhd
... או שכן טוב שבה יוכל חבר לכיתה לעזור לילד להתארגן ולהתכונן. הנהיגו רמז או סימן פרטי איתו תוכלו לשלוח לילד כאשר התנהגותו או מידת הקשב שלו מידרדרת. חלקו משימות גדולות ומורכבות לחלקים קטנים יותר שניתן להתמודד איתם. (למשל, במקום לפתור 20 תרגילים בבת אחת, חלקו את המשימה ל - 4 משימות של פתירת 5 תרגילים בכל פעם). העניקו לגיטימציה לצורך של הילד בתנועה ופעילויות בכיתה לעידוד תנועה. הקפידו שהילד ינהל מחברת משימות ועזרו לו בכך. עזרו לילד להתחיל במשימה ואז עודדו אותו להשלימה בכוחות עצמו. תנו לילד התראה מראש לקראת התרחשותו של שינוי גדול. דאגו לקיים מערכת תקשורת יומיומית ... על הילד חומר ברמת התסכול. לעולם אל תקבלו התנהגות טובה כמובנת מאליה. שבחו ועודדו את הילד כאשר אינו מפריע, כאשר הוא עובד בסבלנות, נותר יושב במקומו, מתמיד במשימה ומשתף פעולה. זכרו שהתנהגויות היפראקטיביות במהלך עבודה ליד שולחן הכתיבה (למשל, תיפוף באצבעות או בעיפרון, התנועעות בכיסא ותנועות עצבניות) נועדו למעשה לשחרר את הילד מהיפראקטיביות. לכן מן הראוי להתעלם מהן, אלא אם הן מהות גורם מפריע לאחרים. אל תדגישו בו זמנית איכות וכמות. משימות ממושכות ומורכבות קשות ביותר עבור הילד הסובל מבעית קשב. עדיף להטיל מעט משימות ולהדגיש את חשיבות הדיוק בביצוען, על פני מספר גדול של משימות שילחיצו את הילד ותוצאתן יהיו שגויות. זכרו שהילד עם ה - ADD יכול להפוך בנקל למתוסכל, ושלתסכולו השפעה רבה על המוטיבציה ... הדגמה. מבחנים בכתב עשויים לגרום לקושי מיוחד אצל ילדים עם בעיות קשב בשל קשיי השפה והארגון שלהם. ודאו שלילד יש את כל החומרים הנחוצים לו לפני שהוא מתחיל במשימה. עקבו בתשומת לב אחר הילד על מנת לקבוע מתי הוא ממוקד וקשוב במיוחד (למשל, מוקדם בבוקר, לאחר הפסקה, לפני ארוחת צהרים). תכננו את המשימות והפעילויות הקשות והמאתגרות ביותר בפרקי זמן אלו. לאחר פעילויות קשות תכננו פעילויות מעניינות ומתגמלות. הימנעו מלייחס ... שקטות (הרצאות, דיונים, זמן סיפור, צפייה בווידיאו). בעת מתן הוראות, ודאו שתשומת הלב של הילד מתמקדת בכם, ובקשו ממנו לחזור על הוראותיכם במילים שלו לפני תחילת המשימה. ילדים רבים עם ADD עשויים להתקשות גם בעיבוד שמעתי. הפרעה זו מקשה מאוד על הבנה של הוראות מילוליות וביצוען. עודדו את הילד למקד את תשומת לבו במשימה שעל הפרק, וחזקו התנהגות ראויה כשהיא מתקיימת. תלמידים אלו מתקשים משמעותית בעבודה עצמאית ונוטים להתמהמה ולדחות משימות. התנהגויות אלה יכולות להפריע לכיתה ולתסכל את המורה. מורים והורים צרכים להתייחס להפרעת קשב כאל הפרעה כוללת ומורכבת ...
חברויות בכוחות עצמך בבת אחת אימונים מבחן בית ספר להבין שאלה להירגע
הפרעת קשב, ריכוז והיפראקטיביות - ADHD - מבוא
... לנושא. כמו כן, הריכוז מאפשר את האיסוף והמיקוד של האנרגיה המנטלית. בעקבות זאת האדם יכול למקד את המשאבים הקוגניטיביים העומדים לרשותו במשימה מסוימת. בהתאם לכך, הקשב הוא תהליך המווסת היבטים רבים של למידה והתנהגות. הקשב הכרחי לפעולות המודעות ... משאבי הקשב לפי הצורך והוא מעורב גם בהפעלה של יכולות קוגניטיביות גבוהות יותר (כמו עכבה, ותכנון), במיוחד בעת ביצוע סימולטני של שתי משימות או יותר השפעה נוספת של הקשב נובעת מכך שזיכרון העבודה מקושר לזיכרון לטווח קצר שממנו המידע הנקלט ... היתר לטעויות העתקה. בלבול וקושי בחשיבה בהירה. פגיעה ביכולת עיבוד המידע של מספר נתונים בו זמנית. קושי בפיצול קשב לצורך ביצוע של מספר משימות במקביל. אנשים המתאפיינים בחוסר קשב נוטים לחולמנות, נותנים לזולת תחושה שאינם מקשיבים, נוטים לאבד חפצים ... גופניות, בעיקר בגילאי הילדות. התנהגויות היפראקטיביות בולטות מאוד, למשל - ילד מבטא פעלתנות רבה בגן, מתקשה לשבת לאורך זמן או להתמיד במשימה ועוד. לכן אנשים עם הפרעת קשב הכוללת מרכיב זה מופנים לאבחון הרבה יותר מאנשים עם הפרעת קשב ללא ... לאורך זמן הוא במידת העניין ולא ברמת הקושי הוא מתעורר גם כאשר רמת המיומנות הנדרשת עבורם היא נמוכה. חוסר היכולת להתמיד בביצוע מדויק של משימות הנחשובת לפשוטת מול הפוטנציאל להצליח במשימות ברמת מורכבות גבוהה עלול ליצור תסכול רב ולפגוע בהנעה לעבודה. מצב זה עלול לעורר אווירה שלילית אשר תפגע ... להם כאשר הם נדרשים לעסוק בנושאים שלא מעניינים אותם וכאשר חוסר הקשב שלהם הוא גדול. זה נכון במיוחד במקרים שאנשים אלה נחושים לבצע משימה שמעניינת אותם ובכך להביא את אותם אנשים לעבוד שעות וימים ארוכים תוך הרגשת סיפוק רב. תכונות אלה הן גם ... שלו גבוהה. אצל מבוגרים עם הפרעת קשב רוב הקשיים שעולים קשורים בהתארגנות עצמית, לדוגמה ארגון וסדר של מקום העבודה, ניהול זמן, השלמת משימות שהותחלו וחלוקה לשלבים של משימות מורכבות. היעילות של פיתוח סגנון עבודה מותאים אישית נובעת מכך שהכלים שנלמדים עוזרים לאדם לרכוש ... נגישים לו יותר, כדי להשתמש בערוץ הדומיננטי מהשניים לשם העברת מידע. בדומה לכך, לאדם הסובל מקושי בפיצול קשב יומלץ להימנע ממצב של ריבוי משימות כמו כתיבת סיכום שיעור אם פעולה זו מפריעה לו להקשיב ולהבין את הנאמר. במקום זאת ניתן לבקש אישור מהמורה ...
שליטה בכעס שיפור יכולות קוגניטיביות שיפור ביטחון עצמי דחפים מיניים להצליח שיפור יכולות שכליות לימוד לפתח יכולת קוגניטיבית
יצירת התקדמות והצלחה אצל ילדים
... פחות אוהבים במשך שעה או שעות רבות ממהלך היום. יציאה מאזור הנוחות יכולה להיות גם פעולה שתיקח לנו 5 דקות או רבע שעה. לכן, בכל יום ניתן למצוא משימה נוספת שהילד לא מבצע בדרכ ולתת לו לבצע אותה. אביא בפניכם 3 תחומים עיקריים בהם ניתן לשלב משימות יציאה מאזור הנוחות: 1. משימות כלליות: אלו הן משימות פשוטות שאינן מצריכות חשיבה ... הילד ולהתפתחותו הריגשית פסיכולוגית. כמו כן משפר יכולות חברתיות שכידוע תורמות בעתיד לחיים. 3. אתגרים מחשבתיים. (את אלו אני אוהבת במיוחד) הן משימות בפן הלימודי. תנו לילדכם חידה קצרה או משימה פשוטה כגון כתיבת סיפור קצר ... קצת גבוהה יותר מהנלמד בכיתה. במילים אחרות הציבו לילד אתגרים בפן ההשכלתי. הציבו לו רף גבוהה יותר! למדו אותו כיצד לצאת מהקופסא. שימו לב: על המשימות להיות קצרות כי אין בכוונתנו לדכא את רצון הלמידה של הילד. יחד עם זאת המשימות צריכות להיות מאתגרות ומעניינות, בעיקר בשלב הראשוני בו אנו רוצים ללמד את הילד לצאת מאזור הנוחות. עם הזמן ניתן להעלות את רמת הקושי ולעיתים לתת משימות גם פחות מעניינות. לסיכום: ...
הגדלת ביטחון עצמי להתחמק לשדר ביטחון עצמי שיעורי בית פסיכולוגים מצוינות חוסר ביטחון עצמי יצירת רגש
יצירת התקדמות והצלחה אצל ילדים - חינוך ילדים / הדרכת ילדים
... יכולה להיות גם פעולה שתיקח לנו 5 דקות או רבע שעה. לכן, בכל יום ניתן למצוא משימה נוספת שהילד לא מבצע בדרכ ולתת לו לבצע אותה. אביא בפניכם 3 תחומים עיקריים בהם ניתן לשלב משימות יציאה מאזור הנוחות: 1. משימות כלליות: אלו הן משימות פשוטות שאינן מצריכות חשיבה כגון: סידור החדר, סידור הארון, בישול ... תורמות בעתיד לחיים. 3. אתגרים מחשבתיים. (את אלו אני אוהבת במיוחד) הן משימות בפן הלימודי. תנו לילדכם חידה קצרה או משימה פשוטה כגון כתיבת סיפור קצר המשלב רגש, תואר, אלמנטים שונים. או למדו ... ההשכלתי. הציבו לו רף גבוהה יותר! למדו אותו כיצד לצאת מהקופסא. שימו לב: על המשימות להיות קצרות כי אין בכוונתנו לדכא את רצון הלמידה של הילד. יחד עם זאת המשימות צריכות להיות מאתגרות ומעניינות, בעיקר בשלב הראשוני בו אנו רוצים ... את הילד לצאת מאזור הנוחות. עם הזמן ניתן להעלות את רמת הקושי ולעיתים לתת משימות גם פחות מעניינות. לסיכום: התקדמות כרוכה בלמידה והעזה. וברוב הזמן, ...
מיוחד חינוך שיפור הביטחון העצמי משימות להיות בטוח בעצמך תחושה של הצלחה שינוי בחיים תחושת העצמה אישית
אימון אישי להורים - טיפים בהורות
... לאנשים בעלי הפרעת קשב וריכוז. שליטה בזמן דורשת ניהול עצמי, מיומנות שיש צורך ללמוד. עפ דר סטיבן קובי, אפשר לחלק את המשימות והפעילויות שלנו ל - 4 קטגוריות: 1. חשוב דחוף - משימות שיש לבצען מיד או בעתיד הקרוב מאוד. משום שהן חשובות ודחופות, הן בדכ מתבצעות. 2. חשוב אך לא דחוף - משימות הנחשבות חשובות אך לא דחופות. לרוב אינכם מוצאים זמן למלא אותן. ניהול זמן יעזור לכם להעלות את סדר העדיפויות ... עי קביעת מועד סופי לביצועם. אבל הם בעלי חשיבות בינונית, ומשום שהם דחופים, עלולים להעניק להם יותר תשומת לב מאשר משימות חשובות יותר, אך דחופות פחות. 3. לא דחוף ולא חשוב - משימות בעלות חשיבות מועטה כגון מענה לשיחות טלפון, צפייה בתוכנית טלוויזיה גרועה. זמן מבוזבז כאשר מקציבים זמן רב ...
הפרעה התנהגות יעילות ניהול שיחה לשנות הפרעת קשב אימונים שלמות
קל לדבר קשה לעשות
... הגבוה בעולם נראה כמו מישור תמורת הדבר הגדול. ברגע שהאדם מגיע לאמת, מבין באמת מה הוא רוצה, אז שום קושי לא יעמוד בפני האדם. בהצלחה! קל לדבר, קשה לעשות - ממה נובע הקושי לבצע משימות ואיך להתמודד? - 1. קל לדבר, קשה לעשות - ממה נובע הקושי לבצע משימות ואיך להתמודד? - 2. קל לדבר, קשה לעשות - ממה נובע הקושי לבצע משימות ואיך להתמודד? - 3. מאמץ הנאה - ממה נובע מאמץ? איך להתאמץ כמה שפחות?. ניהול נכון מאמץ עבודה קשה - איך להתמודד עם מאמץ ועבודה קשה?. הצלחה ...
מה אני רוצה הצלחה אוטומטית חיפוש אמת לשאול שאלות הנאה הצלחה פחד ליהנות ממאמץ
דיאטה / הרזיה / ירידה במשקל - איך להתגבר על רצון להנאה מיידית?
... קשה לעשות - ממה נובע הקושי לבצע משימות ואיך להתמודד? - 1. קל לדבר, קשה לעשות - ממה נובע הקושי לבצע משימות ואיך להתמודד? - 2. קל לדבר, קשה לעשות - ממה נובע הקושי לבצע משימות ואיך להתמודד? - 3. ...
רצון בולמיה להימנע מקונפליקט שורש הרצונות מחשבות כפייתיות כיצד להיגמל הימנעות התמודדות עם אתגרים
ניהול זמן - טיק טק, טיק טק, לאן עף היום? - על זמן וניהול זמן
... ועוד. רק חלק קטן מהיממה מוקדש למילוי המשימות שלנו. את הנתח הזה של שעות היממה אנחנו צריכים ללמוד לנהל נכון. על ... הזמן הראשונה. זמני ביצוע עכשיו כשכול המשימות רשומות לפניכם אפשר לעבור לשלב הבא. שלב זה דורש אמנם מעט תרגול אבל ... זמן התכנון שלי כמעט נגמר. אז מאיזו משימה להתחיל? החדשות הרעות? לא מתחילים במשימה שבא לנו לעשות, זה לא כל - כך פשוט. החדשות הטובות? קיים מספר רב של ... מכולן - טכניקת דחוף - חשוב. בטכניקה זו המשימות שקיבלו את העדיפות הגבוהה ביותר (ויבוצעו ראשונות) הן אותן משימות שיהיו גם דחופות וגם חשובות. רגע, רגע. אתם תוהים, מה ההבדל בין חשוב ... אינם דחופים כלל. דוגמה נפלאה היא משימות השיווק שלנו. דחוף? בדרך כלל לא. הרי אף אחד לא ידע אם לא ביצעתי את ... הביצוע. אחת אחת לפי הסדר נעבור ונבצע. משימה משימה. בלי לדלג. בלי לדלג שומעים? לבצע גם את המשימות הקשות והלא נעימות. שווה להתעקש, לבצע ולהפסיק לבזבז אנרגיה על רגשות אשם. על משימות שלא בוצעו. סוף טוב הכל טוב ועכשיו תורכם. לעבודה. לפי הסדר. אחת אחת. ...
להלקות את עצמך הלקוח הבדלים ילד הלקאה עצמית אל תדאג הבדל לדחות
השואה - הכחשת מציאות הבורא, או אימות מציאותו?!
... את עצמו ואת הבריאה (כפי שביארנו לעיל). וכדי שכל אחד יוכל לעשות את התיקון הראוי לו, הקבה מזמן לו את משימותיו וניסיונותיו במהלך חייו. אמור מעתה, אותו צדיק שמתייסר יותר מחברו, ואותו חסיד שאין בו שום חטא, הייסורים שבאים עליהם אינם מפאת העונש המגיע להם, ... לחטא. אלא שהם מאותה נבחרת מצומצמת שביכולתה לבוא ולתקן את הקלקול שבעולם עצמו, ולכן הם מקבלים משימות וניסיונות קשים. וברור שגם על הייסורים שהם סובלים עכשיו, הם יקבלו אחכ שכר פי כמה וכמה! שהלא אין ייסוריהם מדין העונש. משל למה הדבר דומה, ליחידה מובחרת המורכבת מאנשים מיוחדים, שאת המשימות הקשות והנועזות נותנים רק לה לבצע. וכדי שיוכלו לעמוד במשימות אלו, הם עוברים הכשרה מקצועית קשה וארוכה. כך גם אותם צדיקים וחסידים הם אנשים מיוחדים בעלי נשמות מובחרות, שבכוחן לבצע גם את התיקון העולמי, ולשם כך נותנים להם משימות מיוחדות. משימות אלו הן למעשה דבקות בעבודת ה, אבל מתוך לחץ גדול, מתוך ייסורים מיוחדים, מתוך פיתויים קשים, מתוך עוני ומתוך בעיות בריאות וכו... ובכן, האם לאותם ...
חכם בחירה אכזריות תחיית המתים קשיים אפשרות להיות מפורסם תכליתיות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על משימות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: משימות, מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: משימות, איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ספרים על אימון אישי, מאמן אישי לנוער, מאמן קריירה בתחום משימות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0938 שניות - עכשיו 16_08_2025 השעה 20:24:16 - wesi4