ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






כעס, למה אתה כועס, חלום עצמי, מי מנהל את הרצון שלך, לא לכעוס על הכעס, להכיל את הרע, להתאחד עם אלוהים
... למה אתה כועס, חלום עצמי, מי מנהל את הרצון שלך, לא לכעוס על הכעס, להכיל את הרע, להתאחד עם אלוהים לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: כעס, למה אתה כועס, חלום עצמי, מי מנהל את הרצון שלך, לא לכעוס על הכעס, להכיל את הרע, להתאחד עם אלוהים. אליעד: הבעיה היא לא בזה שאת כועסת, הבעיה היא בזה שאת ...
התחלה להבין טרדות אושר הוכחות שאין אלוהים שאלות להכיל התודעה
מנטורינג - מנטורינג למנהלי רכש
... - מנטורינג למנהלי רכש מאמר זה מספק הצצה אל תוך קונספט חדשני - תוכנית מנטורינג ייחודית למנהלי רכש. תוכנית המנטורינג למנהלי רכש הינה פרי של שיתוף פעולה בין חברת אשכולות הנדסת תעשייה וניהול, המספקת שירותי ייעוץ בתחומי התעשייה והשירותים, לבין חברת Mentor Me המעניקה שירותי מנטורינג ליצירת שפע והצלחה בחיים ובעסקים. מה חדש? תוכנית המנטורינג למנהלי רכש מבוססת על קונספט ייחודי וחדשני. מנטורינג, כפי שמגדירים אותו יוצרי התוכנית, הוא השילוב המושלם בין ... יוצא דופן עבור הלקוח. מיהו הלקוח? התוכנית מסתכלת על הלקוח מזווית ראייה שלמה ורואה שלושה רבדים שלו: 1. מנהל הרכש כאדם. 2. מנהל הרכש כאיש מפתח בארגון. 3. הארגון עצמו. נותנים ללקוח חכה ולא דגים במסגרת התוכנית, מתרחש תהליך של עבודה ... הרכש בארגון והתאמה מרבית של מטרותיה למטרות הארגון. o פיתוח היכולות והמיומנויות האישיות והמקצועיות של מנהל הרכש, להשגת תוצאות טובות יותר עבור הארגון. o יצירת ערך מוסף לארגון עי יצירת ערך מוסף למנהל הרכש. העצמה אישית של מנהל הרכש ומתן כלים להתמודדות מצוינת בזירה העסקית. כשהרכש נכנס לאסטרטגיה... בעבר, הרכש לא נכלל בתכנון ... מחסור בחומרים חיוניים, הפעלת שיטות שונות (MRP, JIT) ועוד. בעולם העסקים של היום, על מנת ליצור סביבת ניהול אסטרטגי, חיוני שכל המחלקות יהיו תחת פיקוח ההנהלה - ובפרט מחלקת הרכש. על מנהל העל לוודא כי מחלקת הרכש אינה עוסקת רק בבעיות היומיומיות - אלא עוסקת גם ברמה האסטרטגית. הרכש הינו ... אליו: ייעוד, ערכים, שליחות ומשימה. המודל מנחה אותנו בתוכנית המנטורינג הייחודית, הן בהיבט האישי של מנהל הרכש כאדם והן בהיבט הארגוני. העתיד הוא הזמן בו נבלה את מרבית חיינו ולכן חזון הוא אלמנט הכרחי ליחידים, ... אנשים מצליחים! כיצד ניצור ערך מוסך לארגון? o על ידי פיתוח היכולות והמיומנויות האישיות והמקצועיות של מנהל הרכש, להשגת תוצאות טובות יותר עבור הארגון. o על ידי יצירת ערך מוסף למנהל הרכש. העצמה אישית של מנהל הרכש ומתן כלים להתמודדות מצוינת בזירה העסקית. התפקיד המודרני של מנהל הרכש תפקיד הרכש המודרני מתבטא כיום בניתוח סיכונים והזדמנויות הכרוכים בהשגה יעילה ואפקטיבית של תשומות לארגון. מנהל הרכש נדרש להפגין כישורים רבים: יכולת לעבודה סינרגטית עם כל הפונקציות בארגון. ידע במנהל עסקים הכרוך במשימות פיננסיות, חוזיות, שיווקיות וניהוליות מתקדמות. רקע והבנה הנדסיים ותפעוליים בתחומי הפעילות של החברה. יכולת הפעלת מערכות בקרה ממוחשבות, ניהול מידע ולוגיסטיקה. יכולת לניהול מומ וסגירת עסקאות מורכבות. תוכנית המנטורינג מונעת על ידי תוצאה ברת אימון (Coachable Result) מהי תוצאה ברת ... שמנציחה את קיומו של התהליך. התוצאות ברות האימון בתהליך יכללו תוצאות עסקיות נטו לצד תוצאות אישיות של מנהל הרכש כאדם. לתוצאה ברת אימון ישנם מספר מאפיינים, ביניהם למשל: היותה כתובה בצורה הברורה, הקצרה והחדה ... ואת הפעולות שבו. הפער הזה משמש את הבסיס לבניית תוכניות פעולה להשגת התוצאות. ליבו של תהליך מנטורינג הוא בניהול וסגירה של הפער הזה. שאלות לזיהוי והדגשת הפער o לאן אתם רוצים להגיע? o איפה אתם היום ביחס למקום אליו אתם ... o מה מטריד אתכם? מה לדעתכם חייב להשתפר? o מה יקרה אם שום דבר לא ישתנה? חלק מהגישות המודרניות המוצלחות לניהול רכש o מחויבות ההנהלה לרכש והעברת כל רכש דרך פונקצית הרכש. o מבנה ארגוני משוכלל. o ניהול עלויות מחזור החיים של פריט. o ניהול הקשר עם הספקים. o פיתוח ספקים. o פיתוח המשאב האנושי של הרכש. o שימוש במידע מתאים ובמערכות מידע מתאימות. o ... היה משנה מהותית את פני הדברים? o מה תעשו? מה הן הסוגיות שעולות על פני השטח בתוכנית המנטורינג הייחודית מנהלי רכש? מסגרת מנטורינג, אני והארגון, משולש החזון, מטרות הרכש, מדדים להצלחת פונקצית הרכש,
outsourcing לשאול מהי תוצאה לוזרים ביצועים להבדיל אנשים מצליחנים מטרה
מנהיגות / אימון אישי - המנהיגות, האימון הדומה והשונה
... נוטים לייחס מנהיגות לאירגונים היררכיים בעוד שניהול משוייך לחברות ואירגונים שונים. במציאות, מנהל יידרש להחלטות ולטיפול בארועים באופן דומה למנהיג צבאי או מדיני. מנהיג, כמו גם מנהל יהיה דמות כריזמטית (כך או אחרת) על - מנת שיסחוף אחריו אנשים לצורך הובלת מהלכים אותם ירצה להשיג. מנהיג ומנהל ידרשו לבחון, לנתח ולהבין מצבים. האם כל מנהל הוא מנהיג? האם לא נמצא מנהיגים שאינם בראש אירגון כאשר הם המובילים? התשובה לשתי שאלות אלו ידועה והינה לא! לא כל מנהל הוא גם מנהיג. ואכן ניתן למצוא מנהיגים רבים גם בתוך הצוותים, הפרויקטים והחברות, עובדים טובים ומסורים שאינם בהכרח בתפקיד ניהולי. לדוגמה, מנהיג בצוות פרוייקט שכל תפקידו הינו התכנון והארכיטקטורה של הפתרון בפרויקט, אך בשל היותו של המתכנן מנהיג וסוחף (למרות אי היותו במעמד של מוביל) ... יום וכן ברגעי משבר וצמיחה, לדוגמה, יכולת של מנהל בכל רמת ניהול ומכל מגזר להוביל ולקדם את הגוף אותו הוא מנהל ולו הוא אחראי. יכולת המנהיגות, בדיוק כמו היכולת להתערב בארוע בעייתי (תאונה, פרוייקט שקורס ועוד), להשפיע לקבל החלטות, כך שישנו את הדינמיקה של הארוע או ... לכיוון הפתרון. מאפיין נוסף למנהיגות כמו גם לניהול, הינה קבלת ההחלטות הרבה, הדיון בניתוח משאבים, לוחות זמנים, תעדופים ועוד. אם כך מי הוא המאמן? המאמן הינו סוג של מנהיג שמחליט לקדם, לאמן ולהוביל אחרים על - ... במאמן ניתן לאבחן היטב את ההבדל שבין מנהיג למנהל שכן המאמן הינו מנהיג ומוביל אך אינו מנהל. המאמן מנהיג את המתאמן לדרכו ולצרכיו, הוא מנהיג שמפנה את התשומות שלו עבור המתאמן על - פי רצונותיו, משמש מגדלור שמאיר ומנחה לו את דרכו. המאמן אינו ... דרך נוספת להתבונן באבחנה שבין מאמן למנהיג או מנהל, יכולה להיות מזוית שכל מנהיג וכל מנהל עוסקים כך או אחרת בהובלה וחניכה של אנשיו, קרי סוג של אימון, אומנם שאינו מובנה ועל - בסיס מתודה אך כן עם אלמנט ברור של חניכה. מאמן, חשוב שיהיה בעל ... אמפתייה ונוכחות, אלו בעיני מאפיינים מנהיג ומנהל. היכולת להשפיע על מצב מסוים לכדי שינוי תוך ניתוב דרך, יכולת אבחנה וניתוח, מאפיינים אף הם את המנהיג שנדרש למצבים דומים. אנסה להביא דוגמאות ממהלך אימון ... זו הנחייה וזו הובלה של המאמן. בדוגמה שונה יתלבט מנהל באירגון לגבי קביעת אסטרטגייה ודרך פעולה המאמן ידרש בשלב זה לבצע עם המנהל המתאמן, ניתוח רחב של האירגון (SWOT או דומיו), ישקף את האפשרויות השונות שניצבות בפניו ובפני האירגון, יכוונו לקביעת חזון עצמי, שישפיע ויסייע לאירגון ולבסוף יקבע ויוביל את המנהל לתוכנית פעולה ברורה שנסמכת על נתונים. פעילויות אלו, אף הן מנהיגותיות, סמכותיות, רואות ראייה רחבה ומאפיינות מנהיגים ומאמנים. חשוב לבדל מאמן ממנהיג ...
יכולת מוסיקה הרגשת ביטחון להרגשת ביטחון יעד בעת משבר קבלת החלטות נוכחות
אילו שאלות לשאול בראיון עבודה? מה חשוב יותר לדעת על המרואיין?
... בהמשך למאמר כיצד לראיין עובדים (בעיקר לתפקיד ניהולי) ? אילו שאלות הכי חשוב לשאול ואיך בדיוק? אוסיף כי בדרך כלל בראיונות עבודה המרואיין מספר על הצלחותיו. הפעם היחידה שבה בדרך כלל מעלים את החסרונות של המרואיין היא ... שהוא באמת? כיצד ניתן לדעת טוב יותר עד כמה הוא מנהל טוב באמת ולא רק בתיאוריה? כמובן שהשאלות האלו רלוונטיות בעיקר כאשר אתה מראיין עובד לתפקיד ניהולי. התשובה לכך היא שעליך לנהל את הראיון בצורה ההפוכה מהמקובל, כדי לקבל תוצאות טובות יותר. בקש מהמרואיין לספר על הכישלונות שלו ועל הדברים שבהם הוא לא הצליח. משאלה פתוחה כנל אתה כמראיין ... וכיצד להשיג טוב יותר את מטרותיו. בנוסף חשוב שמנהל שעובד אצלך בארגון ידע להתנהג כאשר המצב בארגון קשה ולא מזהיר, לא פחות מאשר שידע להתנהג כאשר הכל טוב. כולם יודעים להצליח כאשר תנאי השוק טובים. הטובים ביותר הם ... זכור, כשהכל הולך טוב, זאת לא חוכמה גדולה לנהל. מנהל טוב הוא מי שיודע כיצד להתמודד כאשר הכל הולך שלא כסדר, שהכל הולך נגד התכנון והנחות היסוד שלו, כשהכל הולך הפוך. מנהל טוב ידע לשרוד כל משבר, מנהל טוב יהפוך כישלון להצלחה, מנהל טוב ילמד מכל דבר, מנהל טוב יהפוך את כישלון להזדמנות להשתפר ולהיות טוב יותר, מנהל טוב לא ישבר בשום מצב, מנהל טוב יתפקד מצוין גם תחת לחץ. אם אתה רוצה מנהל טוב, שאל אותו על דברים שבהם הוא פחות הצליח, תלמד מכך המון. בהצלחה. ...
מה לשאול בראיון עבודה כישלון נשאלת השאלה פחד לראיין תפקיד ראיונות אין חכם כבעל הניסיון
המפגש בין אימון עסקי לבין ניהול ומנהיגות
... בין אימון עסקי לבין ניהול ומנהיגות לאחרונה יצא לי לחשוב למה אני כל כך מאוהב במה שאני עושה. אני אוהב לשאול את השאלה ... לפעמים אני חושב על דברים שעסקתי בהם בעבר ושואל את עצמי מה הכי אהבתי. לפני שבוע בערך הייתי במפגש חברתי שהעלה לי זיכרונות יפים מעולם הניהול. אני זוכר את הכיף שבניהול, את האפקטיביות והמצוינות, את האנרגיה, את השירות, את המנהיגות ובעיקר את האנשים. כיום, בעודי עוסק בתחום של אימון עסקי, קווי המחשבה האלה גרמו לי לשאול את עצמי איפה עוברים הגבולות שבין מנהל, מנהיג ומאמן? אימון עסקי, ניהול ומנהיגות - האם יש גבולות? האם מדובר בשלושה מקצועות נפרדים? איפה בדיוק עובר הגבול שבין אחד ... מאוד מעניינות. התשוקה הגדולה שלי ללמידה מתמשכת ועקבית מביאה אותי להיחשף יומיום לידע אינסופי. נתקלתי בלא מעט מאמרים שמדברים על כך שהניהול, כפי שנתפס עד לא מזמן, כבר כמעט ואינו מתאים למערכות העסקיות והארגוניות של המאה ה - 21. מיהו הדינוזאור שנכחד ומפנה מקומו ליצירה של אימון עסקי? אותו ניהול קלאסי שמבוסס על הכוונה לשלוט ולבקר אנשים ומשימות, מרגיש כמו דינוזאור בעולם העסקים החדש ובייחוד בסביבות של הייטק ושירותים. מדובר בזן נכחד שמפנה את מקומו לתרבות ניהולית חדשה שמבוססת על הכוונה להעצים אנשים. אני שואל את עצמי: מה הוליד את השינוי? האם זה אימון עסקי? האם אימון עסקי אחראי לשיפט בסגנון ובתרבות הניהולית? מהיכרותי עם העבר של אימון עסקי בפרט ושל תחום האימון בכלל, אני יודע שהתחום נולד בשנות ... מאמן לדבר עם השחקן ולהשפיע על התוצאות שלו, מבלי להיות בתוך המגרש, היא אחד הדברים שמרתקים אותי יותר מכל! בעודי מהרהר בגעגועים שלי לעולם הניהול, שאלתי את עצמי מה אהבתי בניהול? גיליתי שהחלק שבאמת אהבתי בניהול הוא בעצם השלם במה שאני עושה היום. פתאום הבנתי שהייתי סוג של מאמן בתחפושת של מנהל, עוד לפני שבכלל חשבתי לעסוק בתחום של אימון עסקי. אימון עסקי דורש מהמאמן להיות גם קצת מנהיג וגם קצת מנהל... מסקנה נוספת שהייתה לי היא שהייתי מנהיג הרבה יותר ממנהל. זה מחזיר אותי שוב לאותן הבחנות שבין מאמן, מנהיג ומנהל. אני חושב שבכל אחד ואחד מהם מתבטאים במובן מסוים גם האחרים. וכמובן שזה תלוי גם בבן אדם. למדתי עם השנים שניהול מגיע מהראש ומנהיגות מגיעה מהלב. היום, אני מבין שכמאמן, אני גם קצת מנהל וקצת מנהיג, וזה מתבטא בצורה ברורה בזירה של אימון עסקי. אימון עסקי - המנהיג והמאמן יוצרים את השיפטים בביצועי העובדים בזירת אימון עסקי, אני מנהל את ההתקדמות לעבר היעדים ואת הנשיאה באחריות ואף חשוב מכך - אני מנהל ביצירתיות את התהליך שבו נוצר פתח חדש לפעולה אצל הלקוח. פתח שמאפשר לו בסופו של דבר ... וזו הגדולה של מנהיגות כמו גם אימון. המשפטים שהייתי כותב לעובדים על הלוח בכל בוקר, היחס שהייתי נותן להם, הסמכות וחופש הבחירה. אני הייתי מנהל מהסוג החדש. בשפה המקצועית הקלאסית, קוראים לזה מנהל מוכוון אנשים, אני קורא לזה מאמן. זה מעלה בי חיוך... זה אותם הרגעים האלה שאתה מחבר את הדברים שקרו לך ופתאום אתה מבין שהיו שם סימנים, היום שם סימנים שהיו ניצנים של העתיד. והעתיד שהיה אז הוא ההווה שלי היום. אימון עסקי, ניהול ומנהיגות הם כלים שלובים לסיכום, אני חושב שהמנהל של היום, מעבר למיומנויות הניהול המגוונות, חייב להביא לידי ביטוי עוד שני חלקים בלתי נפרדים מתפקידו ומההוויה שלו - הוא צריך להיות מנהיג והוא צריך להיות מאמן. אני לא מדבר על הטייטל, אני מדבר על מי שהוא ומה שהוא עושה עם זה. אגב, גם למנהיגים יש צדדים של ניהול ואימון. מסקנותיי הן שניהול, אימון ומנהיגות הם כלים שלובים ושלתחום של אימון עסקי יש חלק בלתי נפרד ביצירת השיפט בזירה הארגונית והעסקית. ניהול מגיע מהראש, מנהיגות מגיעה מהלב, אימון עסקי מגיע מהראש, מהלב וממקום נוסף שנקרא הקשר. אימון ...
מה לשאול את עצמך יצירתי משימות שכל ניהול יעדים התקדמות זיכרונות
פסיכולוגיה חיובית - עקרונות וישומם בחיי הפרט והאירגון
... אתה מה נכון לך, מה מותאם אליך ומה ישרת לך את האינטרסים שלך ולאורם תפעל - מה שלא תנהל ינהל אותך . עקרון שני בפסיכולוגיה החיובית הינו ... הינו מרכיב סובייקטיבי וחשיבותו בפסיכולוגיה החיובית רבה: הוא הדלק שמניע את ההתנהלות של הפרט או של ארגון, הוא הממריץ את הפרט או ... ומחזקים לחזק את הקול הפנימי, חיזוקים אלו חשובים, מיטיבים ומעודדים את ההתנהלות. דרך זו תגרום לנו להקשיב לקול הפנימי האישי ו ... התומכת האחרת ועד למקומות העבודה באשר הם. כל אלו חשובים לא פחות כשנדון בעובדים ומנהלים במקום עבודתם. עובדים שהאוירה סביבם תהיה תומכת, ... גבוהות יותר ויעצימו את הפעילות האישית שלהם כעובדים, כמו גם את סביבתם בעבודה. מנהלים שיפעלו לאור עקרונותיה של הפסיכולוגיה החיובית יקרינו זאת על סביבתם ובעצם על האירגון כולו וכך יחזקו את כושרה של החברה וביצועיה. מנהל הפועל בהתאם לעקרונות ואוירת הפסיכולוגיה החיובית צריך ליצור ... עובדיו, כלים שייסעו בפעילות השוטפת באירגון ועד כדי שמוש כדי לצאת ממשבר ולהצליח. מנהל הפועל בהתאם לפסיכולוגיה החיובית ביצועיו יהיו טובים יותר, יהיה מנהל אופטימי יותר. המנהל יקפיד ליזום רעיונות ולבצעם יפעל ממוקד ואפקטיבי, מנהל הפועל חכמ יהיה מנהל בעל חוסן אישי ויפגין גמישות. מנהלים באוירת הפסיכולוגיה החיובית יהיה בעלי אינטליגנציה ... לחיים, יכולות הטמונות ואינן מפותחות דיין וכיוון שלאורו כדאי ושווה לשאוף ולהתנהל . כל קורא - כפרט מנהל או עובד באירגון אם ישכילו לפתח עצמאית או להעזר באנשים ... העולם נגדם והכל לא מצליח להם? כמה חושבים שיד מכוונת מפריעה לפעילותם? די אם אלו יתנהלו חדש תוך תפיסה שכל שקורה טוב ונכון לאדם, צריך לשאוף לאחר ... כמה פעמים אנו פוגשים את האדם שלא מעריך עצמו ולא מכיר ביכולותיו? אין ספק שהתנהלות של אדם כזה אינה בוואליום מלא שלא נגיד גרוע מכך. ... להניע את האדם קדימה, לתמוך בו עם כיוון עתידי ברור, כזה שמטיב עם האדם ועם התנהלותו. ברור שמגישה זו ניתן להשליך על ארגונים וסביבות ...
בפסיכולוגיה החיובית חופש הערכה עצמית חיובית ערך עצמי גבוה דימוי עצמי הקשבה מודעות לשאול
יצירת שפע ומצוינות בארגון
... בארגון. יתר על כן, גילוי הלב נתפס על - ידי המנהל כחולשה. מנהלים שומרים על הידע לעצמם כי זה מאפשר להם תחושת שליטה טובה יותר בעובדים שלהם. יש מנהלים שידע משמש להם כדי לנהל בשיטת: הפרד ומשול. על - פי שיטה זו ניתן מידע מסוים לאחד, ומידע אחר למישהו נוסף. אך, כיום, תפיסות אלו הולכות ומפנות את מקומן ... מה לספר להם. אבל בארוחת הצהרים הוא מסתודד עם מנהל הכספים ושניהם טוחנים עד דק את המצב הכלכלי של החברה. 2. העובדים הופכים להיות חשדניים מאוד, כי הם מקבלים מסרים סותרים או מבלבלים. ... את מה שנאמר. 3. אי - אמון וחשדנות מתפתחת בין מנהלים וכפיפים, ובין עובדים לעמיתיהם. 4. טעויות בביצוע העבודה כי אין מספיק מידע, או התנהגות של ראש קטן. 5. תחושת חוסר ביטחון ... היא נמצאת בראש וראשונה בלהיות. הדרך של מנהל ליצור אמון בסביבתו היא להיות ראוי לאמון. חשובה מאוד ההבנה והמעבר שלו מתפיסה של מחסור לתפיסה של שיתוף. במנטליות של מחסור החיים ... שלכל האחרים נשאר פחות. בגלל הקמצנות הרגשית, המנהל יתקשה להכיר בערך האחר, להעניק קרדיט, או לשתף בידע. בעוד שאם פועלים מתוך התפיסה של שפע אז הסהכ גדול מסכום החלקים. ולכן אם מנהל יתרגל עם עובדיו את התפיסה הזו הרי שלא רק שהידע הכללי בארגון יגדל = שפע, אלא תיווצר מצוינות חברתית. ולא רק שכמות הידע בארגון תגדל בצורה משמעותית גם הידע האישי של המנהל יתחזק, כי הוא יהיה מודע לו. מהם הכלים שהמנהל צריך להפנים ולהפעיל בארגון? 1. למסור מידע אמין, לומר את האמת. 2. לתת אמון, שתף בצורה מושכלת, עם בקרה טובה. לתת אמון אין פירושו ... למוסד ולא למוסד עסקי. 6. להודות שאתה לא יודע. מנהל שיודע להגיד לפעמים גם אני לא יודע או אני מתלבט, נתפס כמנהל בעל ביטחון עצמי, אמין, וכאדם שאינו מסתתר מאחורי מסיכת ביטחון תמידי. 7. המנהל צריך לטפח גישת Win - Win בארגון. טיפוח גישה כזו בארגון יתרום לתרבות ארגונית של אמון וימחיש את מנטליות השפע: כשאני נותן לך, אני ... עמיתים, ניתוח מקרים, ניתוח הצלחות וכישלונות, ניהול קונפליקטים, ניהול ישיבות ודיונים בצורה פתוחה ויעילה. 9. הקשבה. הקשבה יוצרת תקשורת טובה, ותקדם אמון. יצירת תרבות ארגונית שבה שיתוף הוא המרכיב העיקרי בה נקבעת עי המנהלים. זו דרך של מנהיגות. וכפי שאפשר לראות יש כלים שהמנהל צריך להפנים, ויש כלים קונקרטיים העומדים לרשותו לצורך כך. זהירות: אלה אינם פתרונות זבנג וגמרנו וגם אי אפשר להניח את החבילה על שולחנו של מנהל משאבי אנוש ולצפות שהוא יתמודד עם הבעיה. אי אפשר לנתק את המנהל מהארגון. המנהל בסופו של יום צריך, לעמוד מול הראי, ולשאול את עצמו האם יצרתי היום שפע ומצוינות בארגון? ...
טעות קמצנות העצמת הביטחון העצמי יצירת שפע חוסר ביטחון שקוף הידע בארגון מחיר
עבודת רגשות - מבוא
... רגשות - מבוא עבודת רגשות (באנגלית: Emotional labor) היא התהליך שבו עובד מנהל ומווסת את הרגשות אותם הוא מביע במהלך האינטראקציה עם לקוחות ועמיתים בעבודה, כך שיתאימו לצרכים ולנורמות של התפקיד ושל הארגון. לדוגמה, עבודה רגשית בתפקיד ... בעבודת רגשות הגדרה: המונח עבודת רגשות הוגדר לראשונה על ידי הסוציולוגית ארלי הוכסצילד בשנת 1983. הוכסצילד טענה שהמושג מתייחס לניהול התחושה הרגשית לצורך הצגה גופנית או הבעתית של התחושה בפומבי. על מנת להבדיל בין עבודת רגשות לתופעות רגשיות אחרות היא טענה שעבודת רגשות היא מצב שבו עובד ... ויסות רגשי: ויסות רגשי (Emotion regulation) מתייחס לתהליכים העומדים בבסיסה של עבודת הרגשות. אלו הם התהליכים שבאמצעותם האדם מנהל ושולט על סוג הרגשות שהוא חווה או מביע, על העיתוי שלהם, ועל אופן חווייתם והבעתם. קיימת הבחנה בספרות בין שני סוגים עיקריים של ויסות רגשי: ויסות רגשי ... הנדרשים, עושה זאת במטרה להיראות אותנטי כלפי הלקוח (זיוף בנאמנות חיובית), בעוד שבהצגה שטחית, שהיא האסטרטגיה החליפית, העובד מנהל את ההבעה הרגשית שלו ללא שינוי תואם של רגשותיו הפנימיים, ועושה זאת במטרה שלא יפטרו אותו, ולא מתוך רצון לעזור ללקוח או לארגון (זיוף בנאמנות שלילית). ... המאפשרת לעובד להביע את הרגשות הרצויים בתפקיד ביתר קלות, כיוון שהם לרוב אינם סותרים את תחושותיו הפנימיות האמיתיות.. דגש המנהלים על כללי ההצגה. לאופן תפיסתם של המנהלים את הדרישות הבין - אישיות בתפקיד, כמו למשל הצורך לדכא או להסתיר רגשות שליליים באינטראקציה עם לקוח, קיימת השפעה רבה על תפיסת העובדים את אותן דרישות ועל המידה שבה הם אכן ממלאים אותן. דוגמה אישית של מנהל הארגון (emotional role model). על מנת שהעובדים יהיו מחויבים קוגניטיבית לרגשות אותם הארגון רוצה שיציגו במתן השירות עליהם, בנוסף לנורמות הארגוניות והסמלים הקוגניטיביים (למשל שלט תמיד תחייכו) שהארגון מציג לראות גם דוגמה אישית של מנהליהם. השלכות של השימוש בעבודת רגשות: מחקרים מעידים על כך שלעובדים, הבאים במגע עם הלקוח בתפקידים שונים, קיימת השפעה על רגשותיו של הלקוח. כך למשל, דיילים ...
לשנות ארגון תגובות רגשיות מביעים רגשות דיכאון שביעות רצון תשישות עורכי דין
שלום לך עצלות - למה לא משתלם לעבוד קשה / קורין מאייר
... ארגון הומניטארי. נכון שהוא סיפק מקומות עבודה בטוחים, אך הארגון הוא יקום מסתורי. מטרת הספר היא לרפות את ידי המנהלים לגרום לאיבוד מוסר העבודה. להשתמש במקום העבודה לתועלתם של העובדים במקום לשרת את הארגון, דבר שעשו עד כה. מאייר מעידה שהספר ... הוא יקום אטום. הפרופסורים שמדברים עליו אף פעם לא עבדו בו. קשה לדמיין את רומיאו ויוליה מדברים על תזרים מזומנים ניהול ועסקאות שצריך לבצע. הארגון איננו מקום בו נפגשים אנשים שעושים דברים אמיתיים. הוא משעמם מרגיז ולעתים אלים. אין בו מקום להתקדמות. המעלית חסומה. הפנסיות בסכנה והקריירות כבר אינן מובטחות. סקר דעת קהל גילה שרק שלושה אחוז מהמנהלים (הצרפתיים) שקועים לחלוטין בעבודתם. 17 אחוז לא מרגישים מחויבות. הארגונים עורכים סדנאות מוטיבציה בלתי יעילות. אי מעורבות פעילה ידחוף אתכם כלפי מעלה. אף מנהל לא יעיז להודות ששמו אתכם בתפקיד לא נכון. כדי להיפטר מכם יעבירו אתכם למחלקה אחרת תוך העלאת הדרגה. כדי להבין את המקום צריכים להבין את הדרך בה מתנהל הארגון. הארגון הוא טקסט. הוא מדבר, וכותב בלי הצלחה. אומרים שהארגון משיב למקצועות את ערכם. אך לכל עניין צריך למלא טופס בהרבה ... קיים. אצלנו תוכלו להתנסות במקצועות שונים ובהרפתקאות שונות משפט שהוא מלכודת לטיפשים. מאמירות שכאלה נולד הניהול המודרני. ניאו מנגמנט. הספר אינו מכוון לאינדיבידואליסטים. הארגון לא נועד לכם. העבודה בחברת ענק כובלת באזיקים את היחיד. ... ציטוט נפלא מספרו של מישל וולבק, הרחבת תחום המאבק: לפני שהתמקמתי במשרדי הפקידו כידי דוח עב כרס שכותרתו סכימה ניהולית של תוכנית המחשוב של משרד החקלאות... שהוקדש ל ניסיון להגדרה מוקדמת של תסריטים ארכיטיפים שתוכננו למהלך המטרה... הרמה האסטרטגית ... שלכם, הסלולארי, המכונית, הם העדות למה שמסתירים בשפה. אם אתה פקידונון, תישאר פקידונון לנצח. אלו שהגיעו לדרגת ניהול באו מבתי ספר למנהל. כשמעליהם מועצות מנהלים הכפופים למונופול של גופים גדולים. רשת שאי אפשר לעקוף אותה. רשת הנטווית על ידי דרגים מכריעים של החיים הפוליטיים לפקידונים נותרה רק העמדת הפנים. המנהלים הזוטרים משחקים גם הם את המשחק. הם צריכים להראות בהתאם לקוד המראה צריך להקרין נינוחות חברתית, בריאות, גבריות משוחררת, ... וזורק, בהתאם לצרכיו. אם פעם ציבור המובטלים היה מורכב מצעירים ונטולי הכשרה מקצועית, כעת מצטרפים לשורת המובטלים מנהלי עבודה, טכנאים ומנהלים. הניידות כלפי מעלה נבלמה. היום העובד לומד להתעמת עם הניידות כלפי מטה. הארגון, גם כשאין מה לצפות ממנו, יש בכל זאת משהו ... להימנע מאבטלה העובד צריך לטפח את היכולת להיות שימושי להיות לא מוגדר דיו ומתניע בין המחלקות. כשאפשר להחליף כל מנהל בכל אחד אחר דרג הביניים מנסה להתבלט. היום מגייסים אנשים בעלי יכולות יחסיות או כישורי תקשורת אנשים הופכים להיות סוכני המכירות של עצמם. האישיות הפכה להיות מטבע עובר לסוחר. התפוגה המהירה של העובד איננה רק של העובדים הזוטרים. גם המנהלים בדרגות הביניים נתונים ללחץ התפוגה שלהם. הם נלחמו לעלות בסולם עד גיל 30 לערך, ובגיל 45 מתחילה השקיעה. צעד אחד החוצה של מנהל משאבי אנוש צעיר יותר. שדה המוקשים החדש שהגיע לארגון היא התרבות. תרבות ארגונית. והרי אין דבר שהארגון מתעב יותר מתרבות. תרבות הארגון יוצרת חיבור בין שתי מלים שאין קשר בניהן ומשמשת את ההנהלה כשהכל בסדר. היא יוצרת באופן מלאכותי רגש הזדהות ושייכות. ונחשבת אנכרוניסטית כשהדברים מתקלקלים. למעשה אין בה אלה גיבוש הטמטום של ... מזכירות יעילות בדרך כלל והביאו אין סוף טכנאי מחשב. הזרגון החדש מדבר על הווב. HTML XML. תלמדו לדבר נכון. המנהל הוא איש שאיננו יודע לעשות שום דבר. הוא היה רשום בבתי ספר חשובים למנהל שם למד רק כיצד להיבחר לתפקיד. המנהל הזוטר הוא בור שמתבל את שפתו באנגלית. למנהל הבכיר אין זמן. הוא לא קרא את מישל פוקו. לא ראה סרט של פליני, ולא שמע אופרה ל - מוצרט. דלות אינטלקטואלית מוצפת בעבודה. מוצצצצפפפפייםםם ממש. במה? בישיבות. ישיבות המועילות למה? לארגון עבודה של אחרים. המנהל והתרבות הם כמו נישואי הקרפיון והארנבת. בימינו ילדים לא גדלים בלי ליווי של פסיכולוג שעוזר לו לסדר בראש את האדיפוס שלו. בלי מטפל ... האישי הוא המנצח. לא מתחבר עם האחרים. הדביל, שאיננו מטומטם בהכרח, הוא צייתן, יסמן, תמים, לכוד ברשת של עצמו. מנוהל על ידי זה שרוצה לשחק מנהל. אף ארגון לא היה מצליח להסתדר בלעדיהם. אני חושב שכיוון המחשבה של מאייר מובן כבר. היא איננה מרחמת על איש ארגון או מכתמי לשון ...
צחוק ציניות רצון אטומים קושי אקולוגיה פקיד יוזמה
האם אתה מפריע לעצמך להצליח? כיצד תהפך לכלי קיבול טוב יותר להצלחה?
... איפה אתה מפריע לעצמך להצליח? מה גורם למנהל להיות טוב יותר מהקולגה שלו? עד כמה ידע קריטי להצלחה? מה חשוב יותר מאשר ידע כדי להצליח? כיצד יתכן שמישהו עם פחות ידע יתפקד טוב יותר ממישהו עם יותר ידע? מהם כלי האחסון ... תהליך קבלת ההחלטות שלו, הצורה שבה הוא מנהל דברים, הצורה של ניהול הזמן שלו, יכולת הריכוז שלו, המודעות שלו לעצמו, הסבלנות והאיפוק שלו, יכולת השליטה שלו וכן כל כיוב. כל הדברים ודפוסי ההתנהגות האלו, האם אלו שברוב ככל המקרים גורמים לאדם ... זו לא כמות הידע של הארגון אלא צורת הניהול שלו. מנהל טוב יותר מקולגה שלו לא משום שהוא לדוגמה בעל מידע רב יותר אלא משום שהוא יודע לנהל יותר טוב. לדוגמה מנהל שיש לו יותר ידע יכול ליפול בדברים שאינו יודע, לעומת זאת מנהל עם פחות ידע יכול להצליח גם בדברים שאין לו ידע בהם. למה? כי הוא יודע יותר טוב כיצד להתנהל גם כאשר אינו יודע משהו. הוא לדוגמה יודע טוב יותר לזהות את נקודות החולשה שלו מאשר זה שחזק ממנו יותר באופן נקודתי ולכן בגלל צורת החשיבה שלו ודפוס ההתנהגות שלו הוא יצליח ... יאבד המון הצלחה, כי הוא לא יודע איך להתנהל במצבי לחץ, הוא לא יכול לחשוב בצורה לוגית ומובנית בכל מצב כי הוא כועס ועצבני, כך שבעצם תכונת הכעס שלו גרמה לחוסר הצלחתו. כמובן שניתן להביא עוד דוגמאות רבות אך אין בכך ...
לשכנע מישהו מגדיל את הסיכוי החלטות פסימיות השלכות קולגה הצלחה רצון
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מנהל
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מנהל, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מנהל, איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם הכל אפשרי? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי מומלץ, מאמן אישי לימודים, קואצ'ינג לילדים בנושא מנהל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1094 שניות - עכשיו 15_08_2025 השעה 08:32:37 - wesi4