ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
קואצ'ינג ואתיקה - הקוד האתי של ICF
... אימון המכבדת את הלקוח כמומחה בתחום עיסוקו ובחייו, ומאמינה שכל לקוח ניחן ביצירתיות, בתושייה והינו ישות שלמה. בהסתמך על בסיס זה, אחריותו של המאמן היא: לגלות, להבהיר ולהיערך במקביל לרצונות הלקוח. לעודד את גילויו העצמי של הלקוח. להפיק מהלקוח פתרונות ואסטרטגיות אישיים. להביא את הלקוח ללקיחת אחריות ולחייבו במתן דין וחשבון. חלק 2: הגדרת אימון עפי ICF אימון מקצועי הינו מערכת יחסים מתמשכת הגורמת ללקוח להפיק תוצאות יוצאות דופן בחייו, בעסוקו, בקריירה שלו, או בארגון בו הוא מועסק. באמצעות תהליך האימון, הלקוח מעמיק את הבנתו, משפר את יכולותיו, ומשפר את איכות חייו. בכל פגישה, הלקוח בוחר את הנושא בו הוא רוצה להתמקד בשיחה, בעוד המאמן מאזן ותורם באבחנותיו ובשאלותיו מפגש זה מבהיר ללקוח מהן הפעולות שעליו לבצע, וגורם לו להוציא אותן לפועל. האימון מאיץ את התקדמותו של הלקוח, עי כך שהוא מאפשר התמקדות ומודעות בתהליך הבחירה. האימון מתמקד בנקודת ההתחלה של הלקוח ובנקודה הסופית אליה שואף הלקוח להגיע. מאמנים החברים ומאמנים המוסמכים עי ארגון ICF, מכירים בכך שתוצאות האימון תלויות בכוונות, בבחירות ובמעשים של הלקוח הנתמכים עי מאמציו ויישום תוכנית האימון של המאמן. חלק 3: התקנים וההתנהלות האתית של ICF כמאמן: אני מצהיר שאנהג באופן שישקף בצורה חיובית את מקצוע ... עשוי להשפיע לרעה על הלקוח. אני מצהיר שאשאף להכיר בסוגיות אישיות העלולות לפגום וליצור סתירה, העלולות להפריע לאימון, וליחסים הבינאישיים בין לקוח לבין מאמן. במקרה שהעובדות והנסיבות ידרשו זאת, אני אפנה מיידית בבקשת סיוע ובהתאם לכך אנקוט בפעולות הנדרשות בין אם זו השעיה או סיום האימון. כמאמן או ... התנהגות הולמת עם לקוחות אני מצהיר שאציב גבולות בהירים, הולמים, בעלי רגישות תרבותית, אשר ימנעו מגע פיזי בלתי הולם עם לקוחותיי. אני מצהיר שאמנע ממעורבות מינית עם לקוחותיי. אני מצהיר שאערוך הסכם ברורים עם לקוחותיי, ואכבד את ההסכמים שנערכו בנוגע למערכת היחסים בין מאמן ללקוח. אני מצהיר שאוודא לפני או בזמן האימון כי הלקוח מבין את אופי האימון ואת גבולות הסודיות, מבין את ההסכמים הכספיים והסכמים אחרים הנוגעים לאימון. אני מצהיר שאציג באופן מדויק את הכישורים, המומחיות ואת ... אבטיח הבטחות כוזבות ללקוח, בקשר לתמורות שיקבל הלקוח ממני או מתהליך האימון. אני מצהיר כי לא אמסור בידיעה מידע ו או ייעוץ מטעים ללקוח. אני מצהיר שלא אנצל לרעה, בידיעתי, את מערכת היחסים בין המאמן לבין לקוח להפקת טובות הנאה אישיות, מקצועיות או כספיות. אני מצהיר כי אכבד את זכותו של הלקוח להביא לסיום את תהליך האימון בכל שלב שהוא. אהיה ערני לכך שהלקוח אינו מפיק יותר תועלת מהאימון. אני מצהיר כי במידה ואניח כי הלקוח עשוי להפיק תועלת רבה יותר באמצעות מאמן אחר, או שיטה אחרת, אמליץ על כך ללקוח. אני מצהיר כי אמליץ ל
אישיות סמכותיות דחפים מיניים חשיבה מדעית מומחה סוד הנאה מינית יחסים מיניים
מותג לעסק - ללמוד לספר סיפור
... דרכו. הגיבור ממלא את משאלותינו ונלחם את מלחמתנו. איך הופכים את העסק לסיפור? איך הלקוחות יזדהו עם העסק ויהיו לקוחות נאמנים? איך בנוי סיפור? אנו חיים בסיפורים. הסיפורים מלווים אותנו מילדות ועד בגרות. אפילו בריאת העולם הוא סיפור. בראשית ברא אלהים את השמים ואת הארץ. והארץ היתה ... המניע של העסק זה המניע של הגיבור. והעסק הוא הגיבור. מי שמזדה עם הגיבור הוא יהיה לקוח של העסק ומי שלא לא. הוא יוכל לרכוש מוצרים בעסק. אבל הוא לא יהיה לקוח נאמן. הוא לקוח שלך כמו שהוא לקוח של עסק אחר. הוא רוכש את המוצר שלך לא את הסיפור שלך. תספר סיפור אמתי. תמצא את המניע שלך לעסק. את האמונה שמניעה אותך. את הלמה הקמת את העסק. האמונה הזאת היא האמונה ... נגד כל הסיכויים. תמצא את מי שמאמין בגיבור. מי שמזדהה עם האמונה. האנשים האלה הם הלקוחות שלך. ורק שלך. הם יהיו נאמנים לעסק ויביאו עוד לקוחות נאמנים ויפיצו את הבשורה של העסק. תתמקד בהם. תיתן את כל כולך בעסק ובלקוחות ותייצר מאמינים שמאמינים באותה אומנה. האמונה של העסק. זה במילה אחת: מותג. ...
לקנות את המוצר קשיים רצון לשאול לקוחות סטטוס קוו ילדים הצלחה
לדבר בשפת הערכים
... בשפת הערכים הלקוח במרכז זו לא רק סיסמה. על העסק להיכנס לנעלים של הלקוח. להבין מה הוא באמת צריך. להיות ער לצרכים האמיתיים שלו. ולענות עליהם. בשורה התחתונה זה אומר לארוז את הערכים של העסק, יחד עם צרכי הלקוח, לשלב הכל בחבילה אחת ולהגיש אותה על מגש של זהב. מה אתה (לא) מוכר הפירוש ללמוד את העסק זה להבין בדיוק מה אתה מוכר. גנן לא מוכר חצר פרחים. גנן מוכר אווירה נהדרת וכייפית ... ללמוד את עצמו. ללמוד מהם הערכים שהוא מוכר. על איזה צרכים הוא עונה. איזה רווח או תועלת הלקוח רוכש ממנו. ולמה הוא רוכש אותם דווקא ממנו ולא מהמתחרה שלו. מה הלקוח (לא) קונה כשלקוח מחפש מוצר, הוא מחפש את הערך שהמוצר יביא לו. כשאישה מחפשת בסופר עוגיות היא לא באמת מחפשת עוגיות. היא מחפשת את ההרגשה הנפלאה שהקפה והעוגיות יעשו לה. היא מחפשת את המחשבות ... היא תבחר בעוגיות שיענו לה הכי טוב על הצרכים שהיא רוצה למלא. עסק שידע לחוש את הצרכים של הלקוחות שלו. שיברר, יחקור, יתעניין בהם. לא יהסס לשאול את הלקוח או הלקוחה מהם הסיבות העמוקות יותר לקניית המוצר. למה דווקא אצלו וכדומה. עסק שיעשה זאת ירוויח. עסק שלא יעשה זאת, יפסיד. צריך להפסיק עם המניפולציות הזולות. עם דחיפת המוצרים. די. אנשים ... בהרבה עסקים, לאו דווקא ממך. עסק שלא יודע לענות על צרכים - אין לו זכות קיום. לחשוב על לקוח המשנה על תחשוב רק על הלקוח שעומד מולך. הוא רק קצה שרשרת המזון. הוא לא באמת קונה את המוצר רק בשבילו. המוצר שהוא מעוניין לקנות צריך לשמש גם את לקוחות המשנה. אסביר: לקוח שקונה מוצר. כל מוצר. הוא אומנם חושב על השימושים שיעשה במוצר אך לא רק. ממש לא רק. יש את תגובות הסביבה. השאלה שהלקוח שואל את עצמו (במודע או שלא) איך הוא יראה לאחר קניית המוצר. להיכן המוצר ייקח אותו מבחינה חברתית. איך המשפחה, החברים, השכנים, הבוס או הידיד יחשבו עליו לאחר קניית המוצר. זה ידרג אותו גבוה יותר או נמוך יותר. הוא יצא טוב או רע. לפעמים יש לקוח משנה אחד ולפעמים (לרוב) יש יותר. העסק צריך לחשוב גם על לקוחות המשנה. לא על כולם. זה לא נגמר. אבל לפחות על לקוח המשנה הראשון. לדוגמה: אדם שמגיע לעסק לרהיטים לקנות שידה. מלבד השידה עצמה הוא חושב על חמותו שתגיע לבקר ותראה את השידה. בעל העסק יכול לנסות לדובב את הלקוח. לברר מה חשוב לו בשידה. שאלות בסגנון מה חשוב לך בשידה? מי האורחים שיראו את השידה? מה אתה רוצה שהשידה תשדר לאורחים? וכדומה. שאלות מנחות כגון אלה גם ינתבו את הלקוח לשידה הטובה ביותר עבורו. וגם יעזרו לעסק להבין טוב יותר את הצרכים העמוקים של הלקוח. במכירה כזאת שני הצדדים מנצחים. הלקוח מרגיש שמנסים לעזור לו ולא לדחוף לו מוצר. המוכר לא מתבייש למכור או לעלות מחירים, הוא גאה לעזור ולענות על צרכי הלקוחות שלו. ...
מניפולציות בוסים רצון פרחים לדובב טוב ורע גוגל שאלה
מהי השלמות? כיצד להשיג אותה? ומה יוצר טעויות וחסרונות?
... עדיין מעשה זה אינו מושלם. כאשר אתה מצליח לחבר את הפעולה הבודדת והקטנה שלך לתכלית ולמטרה שלך אז זו שלמות. ניקח לדוגמה ניהול פגישת מכירות עם לקוח. אם המטרה העיקרית היא תועלת העסק בטווח הרחוק, אז פגישה מושלמת תהיה זו שתביא הכי הרבה את התועלת בטווח הרחוק ולא דווקא זו שהצליחה לסגור עסקה. דוגמה ... היא משיגה איזו מטרת ביניים אבל היא פעולה לחלוטין לא מושלמת. כי התכלית גם של כל מטרות הביניים שלנו היא להיות מאושרים. נניח שיש לך ריב עם איזה לקוח ואתה כועס. בא נחשוב בהיגיון, אתה כועס כי הלקוח רב איתך, זא שהיתה כאן פגיעה במטרה של להיות ביחס טוב עם הלקוחות. אך מה המטרה שבגללה הלקוח צריך להיות מרוצה, המטרה היא לגרום לארגון להרוויח יותר. ומה המטרה שבגללה אתה רוצה שהארגון ירוויח יותר, המטרה היא כי אתה רוצה שמקום העבודה ישלם לך את ... רכישת אותם הדברים, המטרה היא כי אתה רוצה להיות מאושר. עכשיו בא נבדוק את הסצנה הראשונה והפעולה הבודדת הכי רחוקה מהתכלית, אתה רב צועק וכועס על לקוח. שאל את עצמך, האם זה הגיוני שכדי להשיג אושר כדאי לך להיות לא מאושר ולכעוס? ברור שלא, נכון?! למה זה קרה, כי אתה הפרדת בין הפעולה לתכלית שלה. אילו היית עושה מהתכלית ומהפעולה דבר אחד, היית מאושר. למה? כי היית נוהג אחרת, היית נשאר רגוע ומטפל בלקוח בהיגיון. כי אין שום היגיון בעולם לכעוס ולא להיות מאושר ולו רק בגלל שזו התכלית של הכל, אז אין היגיון שבשם התכלית תעשה משהו שנוגד אותה. לסיכום ככל ...
הרצון להיות מרוצה אחדות טווח רחוק להשיג את השלמות מרוצה טעות תשובה
על הכישלון - כישלון... איזו מילה טעונה. האם אתם בורחים ממנה?
... 80 20 כותב כי לדעתו אנשים מייחסים משמעות רבה מדי ומועטה מדי לכסף. לדעתי אנשים מייחסים משמעות רבה מדי ומועטה מדי לכישלון. נתחיל מהמשמעות הרבה מדי. התקשר אלי השכם השכם בבוקר לקוח שאמור להגיע לפגישה תוך זמן קצר, ואמר לי שיש לו כאב בטן נוראי, ושהוא לא יכול להגיע. הוא עצמו אמר שהוא לא פוסל את האפשרות שכאב הבטן ... גרועה, ולא לעשות כלום. ואפשר להחליט שלא, זה מצב לא רצוי. ולהתחיל לחפש את הדרך. לפעמים אנחנו מתעוררים מאוחר מאוד, כאשר הנזקים של הכישלון שלנו כבר מאיימים עלינו, כמו אותו לקוח שתקופת זמן הדוקטורט שלו עומדת להסתיים. אם לא יסיים תוך מספר חודשים, תרד רוב עבודתו לטמיון. מוטב להתעורר מאוחר מאשר לעולם לא. תמיד ...
לשחרר פגישה קדושה כנות תכלית קשיים מיוחד יכולות
הדבקה רגשית - מבוא
... הראה כי מנהיגים הם יותר מדבקים רגשית, וכי הרגש אותו הם מביעים בקבוצה משפיע על רגשות הקבוצה יותר מאחרים. הדבקה רגשית מעובד ללקוח האינטראקציה בין לקוח לעובד החברה נחשבת למרכזית וחשובה הן להערכה שיש ללקוח על החברה והן להערכת השירות שהוא מקבל ממנה. הפגנת רגשות חיוביים באינטראקציית שירות קשורה באופן חיובי לכוונת הלקוח להמשיך להשתמש בשירותי החברה ולכוונתו להמליץ עליה לאחרים. חשוב לחברה שהלקוח שלה יצא שמח, במצב רגשי חיובי, מאינטראקציה עם העובד שלה, כיוון שלקוח שמח הוא לקוח מרוצה. מחקר הראה שמצבו הרגשי של הלקוח מושפע ישירות מהרגשות שמפגין העובד (נותן השירות), וכי תהליך ... או הכנות, של הבעת הרגשות מצד העובד. אם העובד לא באמת מרגיש כפי שהוא מתנהג, אלא רק מפגין רגשות בהצגה שטחית, ההדבקה הרגשית של הלקוח תהיה חלשה, ואז התועלת שעשויה הייתה לצמוח לארגון לא באה לידי ...
פחדים השלכות מדע לקוח לחקות אנשים יתרונות להסתדר תלותיות
הצד המואר של הירח / אנה
... פקידה לקבלת הזמנות וסידור עבודה. בית במרכז העיר. בבית אצלה, הזונות עובדות בדירות נפרדות. הלקוחות לא שומעים או רואים אחד את השני. היא מחליפה את בגדיה ל בגדי עבודה ביריות בדי תחרה, נעליים על עקבים שטוחים כדי למנוע רעש. יש לה קיט עבודה משלה. נרות ריחניים, קונדומים, מגבות לחות, סבון, מי פה, סדין, בעוד כמה דקות יגיע הלקוח הראשון. ומה אם יכאב לה אחרי הדלקות? היא רוצה לקבל לפחות 12 לקוחות. כל לקוח מתקלח לפני האקט, זה חוק אצלה. גם היא, לפני ואחרי. פעולות המורידות כמה דקות מזמן העבודה. היא יודעת שאחרות בקושי מתנגבות. הגברים חרמנים ... לה. באותו ערב ראשון הגיעו 14 כניסות היא הרוויחה 2300 ועוד 100 $ טיפ שבו אינה מתחלקת. יש לה לקוחות קבועים וחלקם נדיבים. הלקוחות מתחלקים בין קבועים לבחורה, קבועים לדירה בלי קשר לאישה וחדשים המגיעים בעקבות פרסום בעיתוני מין. הצלחת הבחורה נקבעת על ידי הליברליות המעשית ... אנה מעידה על עצמה שאיננה עושה חריגים כמעט, לעומת זאת היא משקיעה מה שנראה כרגש, מחמאות ללקוח, מסאז. היא נחשבת לשמרנית. אך היא מדברת עם הלקוחות באופן שמעצים אותם ולכן אוהבים אותה וחוזרים אליה. אומרים לה שהיא לא טיפוסית לעובדות האחרות. שהיא נראית אינטליגנטית. כאילו שאחרות חלמו ... את ההצעה והלכה לעבוד. הבחור שראיין אותה הסביר לה את צורת העבודה ובין השאר הסביר לה שלא כל הלקוחות יהיו לטעמה. שחלקם יהיו מכוערים מאוד. חוץ מזה לא היית רוצה להיות חברה עם חלק גדול מהלקוחות ועדיין את צריכה לתת להם גוד טיים התנאי היחיד שלו לקבלת לעבודה שהוא יהיה הראשון לבחון את טיב עבודתה. היא לא מסבירה איך היא עוברת את הניתוק הנפשי הנדרש לעמוד בחוקי המקצוע. הלקוח הראשון שלה הבהיר לה מיד שהיא צריכה לשחק גם משחק תפקידים. היה חשוב לו שתגיד כמה היא חרמנית ולהתנהג כאילו היא משתוקקת אליו. להיות זונה הפך להיות אות קין פנימי. יום אחד ראתה ברחוב לקוח קבוע שלה עם נכדתו ולקוח אחר בקניון. היא לא יודעת אם זיהו אותה במקום שמחוץ לדירה, אבל היא איבדה עשתונות בתוכה. התעורר בה פחד שבכל מקום יזהו אותה כזונה. גם אם תפסיק ... באנה צרכים אחרים. לישון בכפיות. ללכת יד ביד עם מישהו. לעשות סקס לא מוגבל בזמן ומלא רגש. הלקוחות הם מייצגים חתך של כל אוכלוסיית ישראל. מבוגרים, מוזנחים, מטופחים. צעירים מעל גיל 18. אנה לא מוכנה לקבל נער שזו הפעם הראשונה שלו. היא רוצה ...
לעבוד במכירות מבואס סיפוק מיני קיום בגידה טיפול זוגי אינטלגנציה אופי גבר או אישה
ניהול משימות - למה אני דוחה משימות חשובות? איך אני מחליטה אילו משימות יותר חשובות? איך אני מתעדף משימות אלו?
... (בכך שיהיו פחות משימות או לא לבצע משימה שלא חובה לבצעה), אתה רוצה שלמנהל שלך יהיה טוב (לכן אתה מבצע משימות שהוא מבקש ושלו חשוב שיתבצעו קודם), אתה רוצה שללקוח יהיה טוב (לכן אתה מבצע משימות שקשורות ללקוח קודם ומכוונות לטובתו). האם יש תעדוף בין סוגי משימות אלו? בשורות אלו הנחתי על שלחנך סוגיה רחבה יותר הנוגעת לנאמנות שלך, לסיבה העיקרית בשלה הינך עובד במקום ... באמת על גורם הלחץ החיצוני כמובן. אני מדברת על גורם הלחץ הפנימי, זה שאומר לנו: אסור לי להיכשל, אני חייבת שיהיו מרוצים ממני, אני לא רוצה שהבוסית קולגה לקוח יכעסו עליי, אני חייבת לעשות את זה עכשיו, אתמול!. אמירות אלו לא יועילו לך, עשויות להלחיץ אותך ומכאן גם להרחיק אותך מביצוע המשימה. נסה לשבת, לנשום, לחשוב - ... מושלמת? או אולי בעצם, לא נורא שלא תתבצע, אולי לא נורא שלא תתבצע כעת, אולי לא נורא שיהיו תוצאות לא מספיק טובות? או שזה לא באמת כזה נורא שהבוסית קולגה לקוח יכעסו? זה בטח נשמע לך מוזר. למה מצד אחד אני מנסה לסייע לך להבין את עצמך כדי לבצע משימות בצורה יעילה יותר ומצד שני משתמע שבו זמנית מעבירה גם מסר הפוך? עם ...
מה לשאול את עצמי החלטות צורך מניפולציה כועס להרגיש פחות פחד להחליט
נומרולוגיה - שם האדם - מה אומר השם שלך? חלק 1
... כמעט אלפיים שנה. בגלות זו שיננו את שמותינו לשמות נוכריים, והדברים קשורים לעיכוב הגאולה של ישראל. לכן, אם השם לקוח מתרבות הנוכרים ראוי מאוד להחליף אותו בשם עברי. ואף ...
החלטה שליליות אחדות ישראל בני אדם התמכרות לאכילה אכילה אובססיבית לקבוע
אימון אישי / טיפול פסיכולוגי - על ההבדל בין אימון אישי לטיפול פסיכולוגי
... מטרותיו, ייעודו וחזונו. מנגד, הקשר בין מטפל למטופל הוא קשר היררכי בין מומחה המספק ידע מקצועי ומומחיות בתחום בריאות הנפש, מביע דעה וממליץ לבין לקוח שמבקש תשובות. לעתים, יש עיסוק ...
למידה ממוקד מביע דעה בריאות הנפש שאיפות טלויזיה הגדרת מטרות מומחיות
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לקוח, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לקוח, איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן למציאת עבודה, מאמן אישי לילדים, מאמן אישי ועסקי בנושאי לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1406 שניות - עכשיו 25_08_2025 השעה 10:41:59 - wesi4