ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
אימון עסקי: על עקרונות רוחניים לשיפור השיווק
... של אימון עסקי ואני מאמין שיש עקרונות מסוימים שיכולים לתרום רבות לאנשי עסקים, יזמים, אנשי מכירות ומנהלים, שהם כולם לקוחות שלי או לפחות לקוחות פוטנציאליים עבורי, אז אני מרגיש מחויב להעביר את המסר הזה. תקרא לזה בשמות אחרים, הם אמרו. ואני אומר לא! ... והעיקרון של לעשות טוב למען הטוב. ועכשיו בהרחבה: אימון עסקי במשיכה: עיקרון המשיכה אומר שמי שאני מאוד משפיע על הלקוח שאמשוך. אם אני אדם עם אינטגריטי ואני עומד בהבטחותיי ובמילותיי, אני אמשוך לקוחות שעומדים במילותיהם. מצד שני, אם אני מטיל ספק בכישורים שלי, ו/או ביכולות שלי למכור או לסגור עסקאות חדשות, אני אמשוך לקוחות שיש להם בעיה להתחייב ולסגור איתי עסקה. יתרה מכך, אם אני לא משלם לספקים שלי בזמן ועושה להם חיים קשים בגבייה, אני אמשוך אליי לקוחות שיתנו לי צקים בלי כיסוי. אימון עסקי באמצעות מראה: עיקרון המראות הלומדות מוכיח שיש לנו הזדמנויות ללמוד איך אנחנו ... אינטראקציה עם אחרים. אינטראקציה היא האמא של השיווק והמכירה. אם אנחנו מרגישים חוסר נוחות כאשר אנחנו משווקים ומוכרים, גם הלקוח הפוטנציאלי מרגיש בזה. ניתן להשתמש בעולם הפנימי שלנו כברומטר של העולם החיצוני. פה גם נכנסות השיחות הפנימיות שלנו בסגנון: ... כבוד לאחרים, הם נותנים לנו כבוד בחזרה ואנחנו גם יכולים באופן לגיטימי לצפות לקבל כבוד בחזרה. עלינו לסמוך על הלקוחות שהם יודעים מה טוב ולהם ומתי הזמן הנכון ויתרה מכך, עלינו להדגיש זאת בפניהם. זה אומר שאנחנו מכבדים אותם ... שמאפשר את הערך שאנחנו נותנים ואת ההמשכיות שבכך, אבל הוא צריך להיות ברקע, לפחות בכל מה שקשור בתקשורת עם הלקוח. עלינו להסתכל על זה כזכות לתת ערך וכהזדמנות לתת שירות ולעשות זאת באהבה ובמסירות. אין מטרה יותר נעלה מלתת ...
להטיל ספק להתאמן מאמץ כבוד העברת מסר לתרום איך להתאמן מנהל
עבודת רגשות - מבוא
... עבודת רגשות (באנגלית: Emotional labor) היא התהליך שבו עובד מנהל ומווסת את הרגשות אותם הוא מביע במהלך האינטראקציה עם לקוחות ועמיתים בעבודה, כך שיתאימו לצרכים ולנורמות של התפקיד ושל הארגון. לדוגמה, עבודה רגשית בתפקיד של שרות לקוחות פרונטלי, לרוב כוללת הבעה של רגשות חיוביים כלפי הלקוח ודיכוי הבעתם של רגשות שליליים. שומרים שניצבים בפתח חנות ודואגים לסדר נדרשים לבצע עבודה רגשית תוכן עניינים: 1 הגדרה ... אשר רצויים לארגון. בסדרה של עבודות הם הראו את ההשפעה של היבטים ארגוניים כגון אורך התור, השעה ביום, מין הלקוח והעובד, וענידת תג מזהה על ידי העובד על הרגשות שעובדים מביעים. כללי הצגה (display rules) מתייחסים לכללים לגבי סוג ... הנוקט בהצגה עמוקה, ומנסה לשנות את רגשותיו הפנימיים כך שיתאימו לכללי ההצגה הנדרשים, עושה זאת במטרה להיראות אותנטי כלפי הלקוח (זיוף בנאמנות חיובית), בעוד שבהצגה שטחית, שהיא האסטרטגיה החליפית, העובד מנהל את ההבעה הרגשית שלו ללא שינוי תואם של רגשותיו הפנימיים, ועושה זאת במטרה שלא יפטרו אותו, ולא מתוך רצון לעזור ללקוח או לארגון (זיוף בנאמנות שלילית). הצגה עמוקה מקושרת על ידי חוקרים להשלכות חיוביות, כגון הפחתת לחץ והגברת תחושה של ... וכן לדיכאון ולתחושה של חוסר - אותנטיות. עבודת רגשות בארגונים: מלצרות היא עיסוק הכרוך בעבודת רגשות. המלצרית מצופה לחייך ללקוחות ולהביע רגשות חיוביים, כגון סבלנות ונעימות תפקידים ועיסוקים רבים בארגונים שונים כרוכים כיום בעבודת רגשות של העובד, ביחסים בין אישיים הן מול גורמים שונים בארגון והן מול לקוחות. בעבר, מחקרים התייחסו לצורך בעבודת רגשות ובכללי הצגה כרלוונטיים לעיסוקים מסוימים בלבד, כמו מלצרות, סיעוד, עבודה בבתי - חולים, ... בחנויות שיש בהן תנועה רבה של קונים, קיימת נורמה מסוימת, הכוללת ציפייה נמוכה יותר הן מצד המעסיק והן מצד הלקוח לעבודת רגשות של העובד (להבעה של רגשות חיוביים ודיכוי רגשות שליליים באינטראקציה עם הלקוח)., וכי התרבות הרגשית אליה משתייך העובד יכולה אף היא להשפיע על המידה שבה הוא מרגיש מחויב למלא אחר כללי ... תפיסתם של המנהלים את הדרישות הבין - אישיות בתפקיד, כמו למשל הצורך לדכא או להסתיר רגשות שליליים באינטראקציה עם לקוח, קיימת השפעה רבה על תפיסת העובדים את אותן דרישות ועל המידה שבה הם אכן ממלאים אותן. דוגמה אישית של ... לראות גם דוגמה אישית של מנהליהם. השלכות של השימוש בעבודת רגשות: מחקרים מעידים על כך שלעובדים, הבאים במגע עם הלקוח בתפקידים שונים, קיימת השפעה על רגשותיו של הלקוח. כך למשל, דיילים מצליחים לרומם את רוחם של הנוסעים, נושים מצליחים לעורר חרדה בקרב בעלי החוב, ועובדי שרות לקוחות המביעים רגשות חיוביים מעוררים רגשות חיוביים יותר אצל הלקוח. תופעה זו יכולה להיות מוסברת, לדעת החוקרים, באמצעות המכניזם של הדבקה רגשית (emotional contagion), לפיו, אדם יכול להידבק ברגש ... את מצבו הרגשי בהתאם לסוג הרגשות המובעים על ידי האדם שמולו. מחקרים מראים קשר ישיר בין שביעות הרצון של הלקוח מהשירות לבין הבעת רגשות חיוביים של העובד כלפיו, בייחוד בתפקידים שבהם הרגשות שמביע העובד (כמו אמפתיה או נעימות), מהווים ... השרות שהוא מעניק. הבעה רגשית חיובית מצד העובד, נמצאה קשורה לתפיסה חיובית יותר של השרות שניתן, וכן לכוונה של הלקוח לחזור לקבל שרות זה בעתיד או להמליץ עליו לאחרים. מחקרים רבים מעידים כי עבודת רגשות במסגרת התפקיד עשויה להוביל ...
מושגים ארגון תשישות חיצוניות process שינוי לקוח תפיסה חיובית
רוחניות וקריירה - דיאלוג
... קריירה? האם כאדם רוחני אני צריך לחכות ליקום שידאג לי לפרנסה? האם מותר לי להפעיל כלים רוחניים כדי לזמן לקוחות? האם מותר לי לשווק, למכור את עצמי? ועוד עשרות שאלות שניקרו במוחי. בחרתי לשתף אתכם במסע שעשיתי כדי להגיע ... לא צפוי. לאחר מכן בניתי תכנית שיווקית עם עירית שריר, יועצת שיווק מדהימה אשר מלמדת אותך איך להפוך למגנט ללקוחות. בתהליך זה סקרנו את פעילויות העסק, בחרנו נושאים להתמקדות, בחנו את היתרונות והחסרונות שלנו אל מול המתחרים והגדרנו את לקוחות היעד ואת אפיקי הפנייה אליהם. המסקנה משלב זה ברורה: אין הבדל בין עסק המוכר כיסאות, מכוניות או קפה, ובין ... יש מוצר, וההבדל העיקרי הוא ביכולת למשש אותו (כיסא, מכונית, קפה) או לא (טיפול אנרגטי, ייעוץ, הרצאה). בשניהם יש לקוחות, ספקים, בנקים, מתחרים, שותפים עסקיים. המפתח להצלחה טמון ביכולת לזהות נכון את הסביבה העסקית שבה העסק פועל. אני חייב ... סגנון חיים טוב יותר, שיאפשר לנו להשקיע שוב ביצירת עוד כסף. עוד כסף אומר עוד שיווק, עוד פרסום, עוד לקוחות, עוד שיפור של סגנון החיים שלנו. בסופו של דבר הכסף וסגנון החיים מייצרים הכרה. זאת למעשה השאיפה הגדולה ביותר ...
סוד טיפול בילד ספקי שירות איך להרוויח כסף ניהול עסק שותפים עסקיים לחנך ילדים ספק
הצלחה - רוצה הצלחה? פשוט תמשיך לזרוק!
... שעושה את דרכו מדלת לדלת במטרה לסגור עסקה, למכור עוד מוצר. או על בעל עסק שמנסה להביא עוד ועוד לקוחות. מה היה קורה אם היו מפסיקים לנסות אחרי 10 פעמים שאמרו להם לא? והאם זה שאמרו להם לא, זה ... מותר לך לנוח אבל אסור לך לוותר. הותרנים לעולם לא מנצחים, המנצחים לעולם לא מוותרים, אתה חייב להמשיך הלאה, ללקוח הבא, לעסקה הבאה, לפגישה העיוורת הבאה, בכל פעם שתעצור לשפוט את עצמך, זה יהיה כמו ללכת צעד אחד קדימה ... הלאה, תמשיך, אל תעצור אף פעם, אתה תהיה הקטר שממשיך לנסוע, אתה תהיה הקרנף שממוקד במטרתו. אבן הדרך הקרובה, הלקוח הבא, העסקה הבאה - לכל הדברים האלה אין משמעות של הצלחה או כישלון, רק אתה הוא זה שמפרש זאת ... מקרים היא פשוט עניין של סטטיסטיקה, מי שזורק יותר, קולע יותר, מי שמסתכן יותר, מרוויח יותר, מי שמתקשר לעוד לקוחות, ישיג יותר לקוחות, מי שממשיכה לצאת לדייטים בניסיון למצוא אתת הנפש התאומה שלה, בסוף תמצא. מה אכפת לך כמה ניסיונות עשית? מה ...
ויתור אנשי מכירות אובדנות מה זה כישלון עיוור להמשיך לקוח הצלחה או כישלון
מותג לעסק - ללמוד לספר סיפור
... אנו מזדהים עם גיבור וחיים דרכו. הגיבור ממלא את משאלותינו ונלחם את מלחמתנו. איך הופכים את העסק לסיפור? איך הלקוחות יזדהו עם העסק ויהיו לקוחות נאמנים? איך בנוי סיפור? אנו חיים בסיפורים. הסיפורים מלווים אותנו מילדות ועד בגרות. אפילו בריאת העולם הוא סיפור. בראשית ... העסק הוא סיפור. המניע של העסק זה המניע של הגיבור. והעסק הוא הגיבור. מי שמזדה עם הגיבור הוא יהיה לקוח של העסק ומי שלא לא. הוא יוכל לרכוש מוצרים בעסק. אבל הוא לא יהיה לקוח נאמן. הוא לקוח שלך כמו שהוא לקוח של עסק אחר. הוא רוכש את המוצר שלך לא את הסיפור שלך. תספר סיפור אמתי. תמצא את המניע שלך ... (העסק) נלחם ברע ומנצח נגד כל הסיכויים. תמצא את מי שמאמין בגיבור. מי שמזדהה עם האמונה. האנשים האלה הם הלקוחות שלך. ורק שלך. הם יהיו נאמנים לעסק ויביאו עוד לקוחות נאמנים ויפיצו את הבשורה של העסק. תתמקד בהם. תיתן את כל כולך בעסק ובלקוחות ותייצר מאמינים שמאמינים באותה אומנה. האמונה של העסק. זה במילה אחת: מותג.
אמונה מוצר איך ללמוד רצונות אמונות האני מיתוג מלחמה
מה ההבדל בין טיפול פסיכולוגי ל"התמקדות"?
... של טיפול. הם הבחינו בכך שהיעילות של הטיפול לא קשורה במטפל עצמו, אלא במטופל דווקא - ביכולת החויה שלו. לקוחות שדיברו בשטף, ברהיטות, לפעמים אינטלגנטיים ביותר - הפיקו מעט מהטיפול. לעומתם אחרים שדיברו לאט, בדקו מילים, תיקנו את עצמם, ... אפשר בצורה מוצלחת לאמן חברים ובני משפחה, מה שלא עושים בטיפול. זה שאין השלכה מגביל, במידה מסוימת, את חוג הלקוחות. מי שהקשרים שלו עם כל אדם בעולם קשים מאוד - למעשה צריך את הפסיכולוג, כדי לעשות עליו השלכה. הוא ... ארוך שמבוסס על תיאוריות פסיכולוגיות אלו ואחרות. אני מניחה שהיא מובילה באיטיות את המטופלים בדרך שנראית לה נכונה. בהתמקדות, הלקוח מוביל. אין למדריך / מאמן / מקשיב כל משנה סדורה לגבי הכוון שבו הוא צריך ללכת. הוא מלמד את השיטה, ומספק הקשבה מכילה, תומכת, אמפתית, סבלנית, ומלאת אמון - אמון ביכולות הרבות של הלקוח. אמון בכך שהוא יתגבר על כל זה, ויביא יותר ויותר הגשמה ושמחה לחייו. זה התפקיד של המאמן (תפקיד די קל ופשוט... בהחלט הסתדרתי עם העבודה שלי). ההנחיה מכילה בעיקר תמיכה בתהליך שאותו הלקוח מוביל. כשאני אישית מחפשת להתאמן, אני מעדיפה את הכוון הזה שבו אני מובילה, לפי מה שאני רוצה, ולא רוצה ... משכילים משתמשים בקרדיט שלהם כדי להציע הצעות שלא מבוססות על שום מחקר, משתמשים בקביעות שאין להן שום הוכחה, ומכוונים לקוחות לכוונים שיכולים להיות לגמרי לא מתאימים. אני בטוחה שיש פסיכולוגים משכמם ומעלה, שלא עושים זאת כלל, אבל בהתמקדות, מראש, ...
תועלת בירור הרצון הרצון רצונות שמחה אמפתיה חשדנות קשיים
הכרת תודה, אסירות תודה, הודיה, הערכה - מבוא
... נעלמות. כחיזוק התנהגותי הבעת תודה יכולה לשמש ככלי לחיזוק התנהגות פרו - חברתית בקרב הנותן. לדוגמה, בניסוי אחד נמצא שלקוחות של חנות תכשיטים שקיבלו שיחות תודה על קנייתם, הגדילו לאחר מכן את קניותיהם בחנות ב - 70%. להשוואה, לקוחות שהודו להם וסיפרו להם על מכירה הגדילו את קניותיהם לאחר מכן רק ב - 30%, ולקוחות שלא התקשרו אליהם כלל לא הגדילו את קניותיהם. במחקר אחר, לקוחות קבועים במסעדה נתנו טיפים גדולים יותר כשהמלצרים כתבו תודה על חשבונותיהם.
חוסר נעימות תודה מצווה הרגשת חובות סמכות החרדים איך לבטא חשיבה מדעית
לדבר בשפת הערכים
לדבר בשפת הערכים הלקוח במרכז זו לא רק סיסמה. על העסק להיכנס לנעלים של הלקוח. להבין מה הוא באמת צריך. להיות ער לצרכים האמיתיים שלו. ולענות עליהם. בשורה התחתונה זה אומר לארוז את הערכים של העסק, יחד עם צרכי הלקוח, לשלב הכל בחבילה אחת ולהגיש אותה על מגש של זהב. מה אתה (לא) מוכר הפירוש ללמוד את העסק זה ... על העסק ללמוד את עצמו. ללמוד מהם הערכים שהוא מוכר. על איזה צרכים הוא עונה. איזה רווח או תועלת הלקוח רוכש ממנו. ולמה הוא רוכש אותם דווקא ממנו ולא מהמתחרה שלו. מה הלקוח (לא) קונה כשלקוח מחפש מוצר, הוא מחפש את הערך שהמוצר יביא לו. כשאישה מחפשת בסופר עוגיות היא לא באמת מחפשת עוגיות. היא ... בסוף היא תבחר בעוגיות שיענו לה הכי טוב על הצרכים שהיא רוצה למלא. עסק שידע לחוש את הצרכים של הלקוחות שלו. שיברר, יחקור, יתעניין בהם. לא יהסס לשאול את הלקוח או הלקוחה מהם הסיבות העמוקות יותר לקניית המוצר. למה דווקא אצלו וכדומה. עסק שיעשה זאת ירוויח. עסק שלא יעשה זאת, יפסיד. ... לרכוש בהרבה עסקים, לאו דווקא ממך. עסק שלא יודע לענות על צרכים - אין לו זכות קיום. לחשוב על לקוח המשנה על תחשוב רק על הלקוח שעומד מולך. הוא רק קצה שרשרת המזון. הוא לא באמת קונה את המוצר רק בשבילו. המוצר שהוא מעוניין לקנות צריך לשמש גם את לקוחות המשנה. אסביר: לקוח שקונה מוצר. כל מוצר. הוא אומנם חושב על השימושים שיעשה במוצר אך לא רק. ממש לא רק. יש את תגובות הסביבה. השאלה שהלקוח שואל את עצמו (במודע או שלא) איך הוא יראה לאחר קניית המוצר. להיכן המוצר ייקח אותו מבחינה חברתית. איך ... עליו לאחר קניית המוצר. זה ידרג אותו גבוה יותר או נמוך יותר. הוא יצא טוב או רע. לפעמים יש לקוח משנה אחד ולפעמים (לרוב) יש יותר. העסק צריך לחשוב גם על לקוחות המשנה. לא על כולם. זה לא נגמר. אבל לפחות על לקוח המשנה הראשון. לדוגמה: אדם שמגיע לעסק לרהיטים לקנות שידה. מלבד השידה עצמה הוא חושב על חמותו שתגיע לבקר ותראה את השידה. בעל העסק יכול לנסות לדובב את הלקוח. לברר מה חשוב לו בשידה. שאלות בסגנון מה חשוב לך בשידה? מי האורחים שיראו את השידה? מה אתה רוצה שהשידה תשדר לאורחים? וכדומה. שאלות מנחות כגון אלה גם ינתבו את הלקוח לשידה הטובה ביותר עבורו. וגם יעזרו לעסק להבין טוב יותר את הצרכים העמוקים של הלקוח. במכירה כזאת שני הצדדים מנצחים. הלקוח מרגיש שמנסים לעזור לו ולא לדחוף לו מוצר. המוכר לא מתבייש למכור או לעלות מחירים, הוא גאה לעזור ולענות על צרכי הלקוחות שלו.
שיווק מניפולציות לעזור מניפולציה לקוחות לקנות מוצר למכור רע וטוב
הצד המואר של הירח / אנה
... בדירה מוסדרת. ישנה מנהלת הבית, פקידה לקבלת הזמנות וסידור עבודה. בית במרכז העיר. בבית אצלה, הזונות עובדות בדירות נפרדות. הלקוחות לא שומעים או רואים אחד את השני. היא מחליפה את בגדיה ל בגדי עבודה ביריות בדי תחרה, נעליים על ... רעש. יש לה קיט עבודה משלה. נרות ריחניים, קונדומים, מגבות לחות, סבון, מי פה, סדין, בעוד כמה דקות יגיע הלקוח הראשון. ומה אם יכאב לה אחרי הדלקות? היא רוצה לקבל לפחות 12 לקוחות. כל לקוח מתקלח לפני האקט, זה חוק אצלה. גם היא, לפני ואחרי. פעולות המורידות כמה דקות מזמן העבודה. היא יודעת שאחרות ... לה. באותו ערב ראשון הגיעו 14 כניסות היא הרוויחה 2300 ועוד 100 $ טיפ שבו אינה מתחלקת. יש לה לקוחות קבועים וחלקם נדיבים. הלקוחות מתחלקים בין קבועים לבחורה, קבועים לדירה בלי קשר לאישה וחדשים המגיעים בעקבות פרסום בעיתוני מין. הצלחת הבחורה נקבעת על ... יש תוספת מחיר. אנה מעידה על עצמה שאיננה עושה חריגים כמעט, לעומת זאת היא משקיעה מה שנראה כרגש, מחמאות ללקוח, מסאז. היא נחשבת לשמרנית. אך היא מדברת עם הלקוחות באופן שמעצים אותם ולכן אוהבים אותה וחוזרים אליה. אומרים לה שהיא לא טיפוסית לעובדות האחרות. שהיא נראית אינטליגנטית. כאילו ... הבינה את ההצעה והלכה לעבוד. הבחור שראיין אותה הסביר לה את צורת העבודה ובין השאר הסביר לה שלא כל הלקוחות יהיו לטעמה. שחלקם יהיו מכוערים מאוד. חוץ מזה לא היית רוצה להיות חברה עם חלק גדול מהלקוחות ועדיין את צריכה לתת להם גוד טיים התנאי היחיד שלו לקבלת לעבודה שהוא יהיה הראשון לבחון את טיב עבודתה. היא לא מסבירה איך היא עוברת את הניתוק הנפשי הנדרש לעמוד בחוקי המקצוע. הלקוח הראשון שלה הבהיר לה מיד שהיא צריכה לשחק גם משחק תפקידים. היה חשוב לו שתגיד כמה היא חרמנית ולהתנהג כאילו היא משתוקקת אליו. להיות זונה הפך להיות אות קין פנימי. יום אחד ראתה ברחוב לקוח קבוע שלה עם נכדתו ולקוח אחר בקניון. היא לא יודעת אם זיהו אותה במקום שמחוץ לדירה, אבל היא איבדה עשתונות בתוכה. התעורר בה פחד ... בעבודה מתעוררים באנה צרכים אחרים. לישון בכפיות. ללכת יד ביד עם מישהו. לעשות סקס לא מוגבל בזמן ומלא רגש. הלקוחות הם מייצגים חתך של כל אוכלוסיית ישראל. מבוגרים, מוזנחים, מטופחים. צעירים מעל גיל 18. אנה לא מוכנה לקבל נער ...
מה זו אהבה יצר מיני להרוויח יותר כסף פסיכולוגים התנהגות טיפוס חובות מהווה
מה אל תעשה אם ברצונך להשיג משהו?
... ראשון תפסיק לאכול בצורה לא מאוזנת ולעלות במשקל. החלטת לצאת מהמינוס בבנק, דבר ראשון אל תגדיל אותו. החלטת לגייס לקוחות חדשים לעסק שלך, דבר ראשון תבדוק שאתה לא מאבד לקוחות קיימים. אנשים לפעמים רוצים להשיג משהו אבל פועלים הפוך. לכן דבר ראשון כאשר אתה רוצה להשיג משהו בפרט אם ...
איך לעשות זאת אכילה רגשית אנורקסיה להגשים השמנת יתר רצון סופי להצליח בכל דבר איך להפסיק לאכול
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוחות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לקוחות, דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לקוחות, איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
הנחת יסוד פנימית אהבה בלעדית הפרעת אישיות בגלל חוסר משמעות בחיים בשמחה ולא בדיכאון שיחות טלפון דמיון מודרך חיובי פחד לאבד אותה לא לפחד ממלחמה איך לאהוב את עצמי בלי תנאים? לטפל בביטחון עצמי חלקי כסף עושים מאהבה התאהבות בקושי אושר מזויף למה להיות מאושר בלי זוגיות? נכות ודייטים התמודדות עם גירושים יכול לקבל החלטות החלטה שגויה איך להתמודד עם בוס? להתמודד עם תחושת כישלון הצלחה יחסית מוטיבציה לספורט התנגדויות של לקוח טיפים לאנשים מכירות להתמודד עם ילד חוצפן לחנך ילדים מורה רוחני שרלטן אמונה במורים רוחניים דהפרסונליזציה תסמונת בריקט לגרום לאקס לרצות אותי לחדש קשר עם האקסית מאמץ המתיחה של השריר מה גורם לכאבי גב תחתון? האם אפשר להוכיח שאלוהים לא קיים? להוכיח שאלוהים לא קיים מי הגיע להארה? הארה מושלמת להיות אלוהים שקרי להיות אלוהים בעצמך אין כסף קל מה לעשות עם כסף ששוכב בבנק? סודות משמעות החיים משמעות החיים לילדים מה גורם לבן אדם ליהנות? ליהנות מתחושות רעות בחירה מאושרת להרגיש רע מכך שאין בחירה חופשית המפץ הגדול מה היה לפני שאלוהים ברא את העולם? עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא גישור, מאמן אישי קריירה, מאמן אישי לבני נוער בתחום לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0625 שניות - עכשיו 15_11_2025 השעה 21:39:51 - wesi4