ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
אימון עסקי: על עקרונות רוחניים לשיפור השיווק
... יזמים, אנשי מכירות ומנהלים, שהם כולם לקוחות שלי או לפחות לקוחות פוטנציאליים עבורי, אז אני מרגיש מחויב להעביר את המסר הזה. תקרא לזה בשמות אחרים, הם אמרו. ואני אומר לא! אני מאמין ... המשיכה אומר שמי שאני מאוד משפיע על הלקוח שאמשוך. אם אני אדם עם אינטגריטי ואני עומד בהבטחותיי ובמילותיי, אני אמשוך לקוחות שעומדים במילותיהם. מצד שני, אם אני מטיל ספק בכישורים שלי, ו או ביכולות שלי למכור או לסגור עסקאות חדשות, אני אמשוך לקוחות שיש להם בעיה להתחייב ולסגור איתי עסקה. יתרה מכך, אם אני לא משלם לספקים שלי בזמן ועושה להם חיים קשים בגבייה, אני אמשוך אליי לקוחות שיתנו לי צקים בלי כיסוי. אימון עסקי באמצעות מראה: עיקרון המראות הלומדות מוכיח שיש לנו הזדמנויות ללמוד איך אנחנו ... נוחות כאשר אנחנו משווקים ומוכרים, גם הלקוח הפוטנציאלי מרגיש בזה. ניתן להשתמש בעולם הפנימי שלנו כברומטר של העולם החיצוני. פה גם נכנסות השיחות הפנימיות שלנו ... לצפות לקבל כבוד בחזרה. עלינו לסמוך על הלקוחות שהם יודעים מה טוב ולהם ומתי הזמן הנכון ויתרה מכך, עלינו להדגיש זאת בפניהם. זה אומר שאנחנו מכבדים אותם ובמקום ... ברקע, לפחות בכל מה שקשור בתקשורת עם הלקוח. עלינו להסתכל על זה כזכות לתת ערך וכהזדמנות לתת שירות ולעשות זאת באהבה ובמסירות. אין מטרה יותר נעלה מלתת שירות. אדם ...
העולם החיצוני תוצאות התמקדות ללמוד איך מנהל מכירות עולם חיצוני מיוחד מראה
עבודת רגשות - מבוא
... שבו עובד מנהל ומווסת את הרגשות אותם הוא מביע במהלך האינטראקציה עם לקוחות ועמיתים בעבודה, כך שיתאימו לצרכים ולנורמות של התפקיד ושל הארגון. לדוגמה, עבודה רגשית בתפקיד של שרות לקוחות פרונטלי, לרוב כוללת הבעה של רגשות חיוביים כלפי הלקוח ודיכוי הבעתם של רגשות שליליים. שומרים שניצבים בפתח חנות ודואגים לסדר נדרשים לבצע עבודה רגשית תוכן עניינים: 1 הגדרה 1.1 ... הראו את ההשפעה של היבטים ארגוניים כגון אורך התור, השעה ביום, מין הלקוח והעובד, וענידת תג מזהה על ידי העובד על הרגשות שעובדים מביעים. כללי הצגה (display rules) מתייחסים לכללים לגבי סוג הרגשות ... כך שיתאימו לכללי ההצגה הנדרשים, עושה זאת במטרה להיראות אותנטי כלפי הלקוח (זיוף בנאמנות חיובית), בעוד שבהצגה שטחית, שהיא האסטרטגיה החליפית, העובד מנהל את ההבעה הרגשית שלו ללא שינוי תואם של ... הפנימיים, ועושה זאת במטרה שלא יפטרו אותו, ולא מתוך רצון לעזור ללקוח או לארגון (זיוף בנאמנות שלילית). הצגה עמוקה מקושרת על ידי חוקרים להשלכות חיוביות, כגון הפחתת לחץ והגברת תחושה של ... בארגונים: מלצרות היא עיסוק הכרוך בעבודת רגשות. המלצרית מצופה לחייך ללקוחות ולהביע רגשות חיוביים, כגון סבלנות ונעימות תפקידים ועיסוקים רבים בארגונים שונים כרוכים כיום בעבודת רגשות של העובד, ביחסים בין אישיים הן מול גורמים שונים בארגון והן מול לקוחות. בעבר, מחקרים התייחסו לצורך בעבודת רגשות ובכללי הצגה כרלוונטיים לעיסוקים מסוימים בלבד, כמו מלצרות, סיעוד, עבודה בבתי ... קיימת נורמה מסוימת, הכוללת ציפייה נמוכה יותר הן מצד המעסיק והן מצד הלקוח לעבודת רגשות של העובד (להבעה של רגשות חיוביים ודיכוי רגשות שליליים באינטראקציה עם הלקוח)., וכי התרבות הרגשית אליה משתייך העובד יכולה אף היא להשפיע על המידה שבה הוא מרגיש מחויב למלא אחר כללי ההצגה של הארגון. ... בתפקיד, כמו למשל הצורך לדכא או להסתיר רגשות שליליים באינטראקציה עם לקוח, קיימת השפעה רבה על תפיסת העובדים את אותן דרישות ועל המידה שבה הם אכן ממלאים אותן. דוגמה אישית של מנהל הארגון ... השימוש בעבודת רגשות: מחקרים מעידים על כך שלעובדים, הבאים במגע עם הלקוח בתפקידים שונים, קיימת השפעה על רגשותיו של הלקוח . כך למשל, דיילים מצליחים לרומם את רוחם של הנוסעים, נושים מצליחים לעורר חרדה בקרב בעלי החוב, ועובדי שרות לקוחות המביעים רגשות חיוביים מעוררים רגשות חיוביים יותר אצל הלקוח. תופעה זו יכולה להיות מוסברת, לדעת החוקרים, באמצעות המכניזם של הדבקה רגשית (emotional contagion), לפיו, אדם יכול להידבק ... על ידי האדם שמולו. מחקרים מראים קשר ישיר בין שביעות הרצון של הלקוח מהשירות לבין הבעת רגשות חיוביים של העובד כלפיו, בייחוד בתפקידים שבהם הרגשות שמביע העובד (כמו אמפתיה או נעימות), מהווים ... נמצאה קשורה לתפיסה חיובית יותר של השרות שניתן, וכן לכוונה של הלקוח לחזור לקבל שרות זה בעתיד או להמליץ עליו לאחרים. מחקרים רבים מעידים כי עבודת רגשות במסגרת התפקיד עשויה להוביל לשחיקה ...
הבעת רגשות לשנות את הרגש מטרות שינוי רגש שלילי חיוביים הבדל תאוריות
רוחניות וקריירה - דיאלוג
... היא רק תחביב או יכולה להיות קריירה? האם כאדם רוחני אני צריך לחכות ליקום שידאג לי לפרנסה? האם מותר לי להפעיל כלים רוחניים כדי לזמן לקוחות? האם מותר לי לשווק, למכור את ... תוביל להתפרצותן במועד הכי לא צפוי. לאחר מכן בניתי תכנית שיווקית עם עירית שריר, יועצת שיווק מדהימה אשר מלמדת אותך איך להפוך למגנט ללקוחות. בתהליך זה סקרנו את פעילויות העסק, בחרנו נושאים להתמקדות, בחנו את היתרונות והחסרונות שלנו אל מול המתחרים והגדרנו את לקוחות היעד ואת אפיקי הפנייה אליהם. ... לכל דבר, בשניהם יש מוצר, וההבדל העיקרי הוא ביכולת למשש אותו (כיסא, מכונית, קפה) או לא (טיפול אנרגטי, ייעוץ, הרצאה). בשניהם יש לקוחות, ספקים, בנקים, מתחרים, שותפים ... לנו יותר כסף כך נוכל לייצר סגנון חיים טוב יותר, שיאפשר לנו להשקיע שוב ביצירת עוד כסף. עוד כסף אומר עוד שיווק, עוד פרסום, עוד לקוחות, עוד שיפור של סגנון החיים ...
חסרונות מנהל יועץ מאגיה להיות עשיר מפתח להצלחה שאלות למתג את עצמי
הצלחה - רוצה הצלחה? פשוט תמשיך לזרוק!
... מוצר. או על בעל עסק שמנסה להביא עוד ועוד לקוחות. מה היה קורה אם היו מפסיקים לנסות אחרי 10 פעמים שאמרו להם לא? והאם זה שאמרו להם לא, זה אומר שהם נכשלו? שהם לא נחשבים למצליחנים? בין אם אתה איש מכירות, או ... לעולם לא מוותרים, אתה חייב להמשיך הלאה, ללקוח הבא, לעסקה הבאה, לפגישה העיוורת הבאה, בכל פעם שתעצור לשפוט את עצמך, זה יהיה כמו ללכת צעד אחד קדימה ושניים אחורה. השאלה שאתה צריך לשאול את עצמך היא: איך זה כן ... תהיה הקרנף שממוקד במטרתו. אבן הדרך הקרובה, הלקוח הבא, העסקה הבאה - לכל הדברים האלה אין משמעות של הצלחה או כישלון, רק אתה הוא זה שמפרש זאת כהצלחה או כישלון. עליך להסתכל על התמונה הכוללת, על היעד הסופי ... מי שמסתכן יותר, מרוויח יותר, מי שמתקשר לעוד לקוחות, ישיג יותר לקוחות, מי שממשיכה לצאת לדייטים בניסיון למצוא אתת הנפש התאומה שלה, בסוף תמצא. מה אכפת לך כמה ניסיונות עשית? מה אכפת לך האחוזים מהשדה? רוצה הצלחה - פשוט תמשיך ...
לשפוט את עצמי כוח החיים מטרות תחושה של אכזבה הבדל טיפול באובדנות לשאול עובדים
מותג לעסק - ללמוד לספר סיפור
... ממלאים את לבנו באהבה והערצה. לפעמים אנו מזדהים עם גיבור וחיים דרכו. הגיבור ממלא את משאלותינו ונלחם את מלחמתנו. איך הופכים את העסק לסיפור? איך הלקוחות יזדהו עם העסק ויהיו לקוחות נאמנים? איך בנוי סיפור? אנו חיים בסיפורים. הסיפורים מלווים אותנו מילדות ועד בגרות. אפילו בריאת העולם הוא סיפור. ... מתקשר לעסקים, כי עסק צריך לספר סיפור. האני מאמין של העסק הוא סיפור. המניע של העסק זה המניע של הגיבור. והעסק הוא הגיבור. מי שמזדה עם הגיבור הוא יהיה לקוח של העסק ומי שלא לא. הוא יוכל לרכוש מוצרים בעסק. אבל הוא לא יהיה לקוח נאמן. הוא לקוח שלך כמו שהוא לקוח של עסק אחר. הוא רוכש את המוצר שלך לא את הסיפור שלך. תספר סיפור אמתי. תמצא את המניע שלך לעסק. את האמונה שמניעה ... תתרגם את האמונה לסיפור, לטוב ורע. הגיבור (העסק) נלחם ברע ומנצח נגד כל הסיכויים. תמצא את מי שמאמין בגיבור. מי שמזדהה עם האמונה. האנשים האלה הם הלקוחות שלך. ורק שלך. הם יהיו נאמנים לעסק ויביאו עוד לקוחות נאמנים ויפיצו את הבשורה של העסק. תתמקד בהם. תיתן את כל כולך בעסק ובלקוחות ותייצר מאמינים שמאמינים באותה אומנה. האמונה של העסק. זה במילה אחת: מותג. ...
קושי מי שמאמין חולשה מעריצות מיתוג הרצון סיפורים שקט
מה ההבדל בין טיפול פסיכולוגי ל"התמקדות"?
... ועמיתיו הקליטו מאות שעות של טיפול. הם הבחינו בכך שהיעילות של הטיפול לא קשורה במטפל עצמו, אלא במטופל דווקא - ביכולת החויה שלו. לקוחות שדיברו בשטף, ברהיטות, לפעמים אינטלגנטיים ביותר - הפיקו מעט מהטיפול. לעומתם אחרים ... לכוון המתאמן. לכן אפשר בצורה מוצלחת לאמן חברים ובני משפחה, מה שלא עושים בטיפול. זה שאין השלכה מגביל, במידה מסוימת, את חוג הלקוחות. מי שהקשרים שלו עם כל אדם בעולם קשים מאוד - למעשה צריך את הפסיכולוג, כדי לעשות ... ארוך שמבוסס על תיאוריות פסיכולוגיות אלו ואחרות. אני מניחה שהיא מובילה באיטיות את המטופלים בדרך שנראית לה נכונה. בהתמקדות, הלקוח מוביל. אין למדריך מאמן מקשיב כל משנה סדורה לגבי הכוון שבו הוא צריך ללכת. הוא מלמד את השיטה, ומספק הקשבה מכילה, תומכת, אמפתית, סבלנית, ומלאת אמון - אמון ביכולות הרבות של הלקוח. אמון בכך שהוא יתגבר על כל זה, ויביא יותר ויותר הגשמה ושמחה לחייו. זה התפקיד של המאמן (תפקיד די קל ופשוט... בהחלט הסתדרתי עם העבודה שלי). ההנחיה מכילה בעיקר תמיכה בתהליך שאותו הלקוח מוביל. כשאני אישית מחפשת להתאמן, אני מעדיפה את הכוון הזה שבו אני מובילה, לפי מה ... כאשר אנשים משכילים משתמשים בקרדיט שלהם כדי להציע הצעות שלא מבוססות על שום מחקר, משתמשים בקביעות שאין להן שום הוכחה, ומכוונים לקוחות לכוונים שיכולים להיות לגמרי לא מתאימים. אני בטוחה שיש פסיכולוגים משכמם ומעלה, שלא ...
עובדים פסיכולוגיה אימונים שירות התמקדות רוצה ולא רוצה להתאמן הנחיה
הכרת תודה, אסירות תודה, הודיה, הערכה - מבוא
... פרו - חברתית בקרב הנותן. לדוגמה, בניסוי אחד נמצא שלקוחות של חנות תכשיטים שקיבלו שיחות תודה על קנייתם, הגדילו לאחר מכן את קניותיהם בחנות ב - 70%. להשוואה, לקוחות שהודו להם וסיפרו להם על מכירה הגדילו את קניותיהם לאחר מכן רק ב - 30%, ולקוחות שלא התקשרו אליהם כלל לא הגדילו את קניותיהם. במחקר אחר, לקוחות קבועים במסעדה נתנו טיפים גדולים יותר כשהמלצרים כתבו תודה על חשבונותיהם. ...
חרדים התחברות תחושה של חובות מחויב לחץ חברות הרגשת חובות מושגים
לדבר בשפת הערכים
... בשפת הערכים הלקוח במרכז זו לא רק סיסמה. על העסק להיכנס לנעלים של הלקוח. להבין מה הוא באמת צריך. להיות ער לצרכים האמיתיים שלו. ולענות עליהם. בשורה התחתונה זה אומר לארוז את הערכים של העסק, יחד עם צרכי הלקוח, לשלב הכל בחבילה אחת ולהגיש אותה על מגש של זהב. מה אתה (לא) מוכר הפירוש ללמוד את העסק זה להבין בדיוק מה אתה מוכר. גנן לא מוכר חצר פרחים. גנן מוכר אווירה נהדרת וכייפית ... איזה רווח או תועלת הלקוח רוכש ממנו. ולמה הוא רוכש אותם דווקא ממנו ולא מהמתחרה שלו. מה הלקוח (לא) קונה כשלקוח מחפש מוצר, הוא מחפש את הערך שהמוצר יביא לו. כשאישה מחפשת בסופר עוגיות היא לא באמת מחפשת עוגיות. היא מחפשת את ההרגשה הנפלאה שהקפה והעוגיות יעשו לה. היא מחפשת את המחשבות ... לחוש את הצרכים של הלקוחות שלו. שיברר, יחקור, יתעניין בהם. לא יהסס לשאול את הלקוח או הלקוחה מהם הסיבות העמוקות יותר לקניית המוצר. למה דווקא אצלו וכדומה. עסק שיעשה זאת ירוויח. עסק שלא יעשה זאת, יפסיד. צריך להפסיק עם המניפולציות הזולות. עם דחיפת המוצרים. די. ... לו זכות קיום. לחשוב על לקוח המשנה על תחשוב רק על הלקוח שעומד מולך. הוא רק קצה שרשרת המזון. הוא לא באמת קונה את המוצר רק בשבילו. המוצר שהוא מעוניין לקנות צריך לשמש גם את לקוחות המשנה. אסביר: לקוח שקונה מוצר. כל מוצר. הוא אומנם חושב על השימושים שיעשה במוצר אך לא רק. ממש לא רק. יש את תגובות הסביבה. השאלה שהלקוח שואל את עצמו (במודע או שלא) איך הוא יראה לאחר קניית המוצר. להיכן המוצר ייקח אותו מבחינה חברתית. איך המשפחה, החברים, השכנים, הבוס או הידיד יחשבו עליו לאחר קניית המוצר. ... טוב או רע. לפעמים יש לקוח משנה אחד ולפעמים (לרוב) יש יותר. העסק צריך לחשוב גם על לקוחות המשנה. לא על כולם. זה לא נגמר. אבל לפחות על לקוח המשנה הראשון. לדוגמה: אדם שמגיע לעסק לרהיטים לקנות שידה. מלבד השידה עצמה הוא חושב על חמותו שתגיע לבקר ותראה את השידה. בעל העסק יכול לנסות לדובב את הלקוח. לברר מה חשוב לו בשידה. שאלות בסגנון מה חשוב לך בשידה? מי האורחים שיראו את השידה? מה אתה רוצה שהשידה תשדר לאורחים? וכדומה. שאלות מנחות כגון אלה גם ינתבו את הלקוח לשידה הטובה ביותר עבורו. וגם יעזרו לעסק להבין טוב יותר את הצרכים העמוקים של הלקוח . במכירה כזאת שני הצדדים מנצחים. הלקוח מרגיש שמנסים לעזור לו ולא לדחוף לו מוצר. המוכר לא מתבייש למכור או לעלות מחירים, הוא גאה לעזור ולענות על צרכי הלקוחות שלו. ...
להבין רגישות עולם השיווק עסקים שיווק מחיר צריך לחשוב באמת צריך
הצד המואר של הירח / אנה
... במרכז העיר. בבית אצלה, הזונות עובדות בדירות נפרדות. הלקוחות לא שומעים או רואים אחד את השני. היא מחליפה את בגדיה ל בגדי עבודה ביריות בדי תחרה, נעליים על עקבים שטוחים כדי ... מגבות לחות, סבון, מי פה, סדין, בעוד כמה דקות יגיע הלקוח הראשון. ומה אם יכאב לה אחרי הדלקות? היא רוצה לקבל לפחות 12 לקוחות. כל לקוח מתקלח לפני האקט, זה חוק אצלה. גם היא, לפני ואחרי. פעולות המורידות כמה דקות מזמן העבודה. היא יודעת שאחרות בקושי ... היא הרוויחה 2300 ועוד 100 $ טיפ שבו אינה מתחלקת. יש לה לקוחות קבועים וחלקם נדיבים. הלקוחות מתחלקים בין קבועים לבחורה, קבועים לדירה בלי קשר לאישה וחדשים המגיעים בעקבות פרסום בעיתוני מין. הצלחת הבחורה ... כמעט, לעומת זאת היא משקיעה מה שנראה כרגש, מחמאות ללקוח, מסאז. היא נחשבת לשמרנית. אך היא מדברת עם הלקוחות באופן שמעצים אותם ולכן אוהבים אותה וחוזרים אליה. אומרים לה שהיא לא טיפוסית לעובדות האחרות. שהיא נראית ... הסביר לה את צורת העבודה ובין השאר הסביר לה שלא כל הלקוחות יהיו לטעמה. שחלקם יהיו מכוערים מאוד. חוץ מזה לא היית רוצה להיות חברה עם חלק גדול מהלקוחות ועדיין את צריכה לתת להם גוד טיים התנאי היחיד שלו לקבלת לעבודה שהוא יהיה הראשון לבחון את טיב עבודתה. היא לא ... היא עוברת את הניתוק הנפשי הנדרש לעמוד בחוקי המקצוע. הלקוח הראשון שלה הבהיר לה מיד שהיא צריכה לשחק גם משחק תפקידים. היה חשוב לו שתגיד כמה היא חרמנית ולהתנהג כאילו היא ... להיות זונה הפך להיות אות קין פנימי. יום אחד ראתה ברחוב לקוח קבוע שלה עם נכדתו ולקוח אחר בקניון. היא לא יודעת אם זיהו אותה במקום שמחוץ לדירה, אבל היא איבדה עשתונות בתוכה. התעורר בה פחד שבכל מקום יזהו ... יד ביד עם מישהו. לעשות סקס לא מוגבל בזמן ומלא רגש. הלקוחות הם מייצגים חתך של כל אוכלוסיית ישראל. מבוגרים, מוזנחים, מטופחים. צעירים מעל גיל 18. אנה לא מוכנה לקבל נער שזו ...
נפש משחק חרמנות סדנא בגידה זוגית לרצות סקס הרגשת חרדה תמונה
מה אל תעשה אם ברצונך להשיג משהו?
... לפני שאתה מתחיל לעשות ספורט ופעילות אירובית, דבר ראשון תפסיק לאכול בצורה לא מאוזנת ולעלות במשקל. החלטת לצאת מהמינוס בבנק, דבר ראשון אל תגדיל אותו. החלטת לגייס לקוחות חדשים לעסק שלך, דבר ראשון תבדוק שאתה לא מאבד לקוחות קיימים. אנשים לפעמים רוצים להשיג משהו אבל פועלים הפוך. לכן דבר ראשון כאשר אתה רוצה להשיג משהו בפרט אם אינך יודע כיצד לעשות זאת בדיוק, דבר ...
אכילה אובססיבית להמשיך אכילה רגשית עסקים כדי להצליח להשיג להשיג משהו לקוח
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוחות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לקוחות, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לקוחות, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי קשב וריכוז, קואצ'ר לזוגיות, מאמן מכירות בתחום לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1250 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 16:17:33 - wesi4