ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
אימון עסקי: על עקרונות רוחניים לשיפור השיווק
... של אימון עסקי ואני מאמין שיש עקרונות מסוימים שיכולים לתרום רבות לאנשי עסקים, יזמים, אנשי מכירות ומנהלים, שהם כולם לקוחות שלי או לפחות לקוחות פוטנציאליים עבורי, אז אני מרגיש מחויב להעביר את המסר הזה. תקרא לזה בשמות אחרים, הם אמרו. ואני אומר לא! ... והעיקרון של לעשות טוב למען הטוב. ועכשיו בהרחבה: אימון עסקי במשיכה: עיקרון המשיכה אומר שמי שאני מאוד משפיע על הלקוח שאמשוך. אם אני אדם עם אינטגריטי ואני עומד בהבטחותיי ובמילותיי, אני אמשוך לקוחות שעומדים במילותיהם. מצד שני, אם אני מטיל ספק בכישורים שלי, ו/או ביכולות שלי למכור או לסגור עסקאות חדשות, אני אמשוך לקוחות שיש להם בעיה להתחייב ולסגור איתי עסקה. יתרה מכך, אם אני לא משלם לספקים שלי בזמן ועושה להם חיים קשים בגבייה, אני אמשוך אליי לקוחות שיתנו לי צקים בלי כיסוי. אימון עסקי באמצעות מראה: עיקרון המראות הלומדות מוכיח שיש לנו הזדמנויות ללמוד איך אנחנו ... אינטראקציה עם אחרים. אינטראקציה היא האמא של השיווק והמכירה. אם אנחנו מרגישים חוסר נוחות כאשר אנחנו משווקים ומוכרים, גם הלקוח הפוטנציאלי מרגיש בזה. ניתן להשתמש בעולם הפנימי שלנו כברומטר של העולם החיצוני. פה גם נכנסות השיחות הפנימיות שלנו בסגנון: ... כבוד לאחרים, הם נותנים לנו כבוד בחזרה ואנחנו גם יכולים באופן לגיטימי לצפות לקבל כבוד בחזרה. עלינו לסמוך על הלקוחות שהם יודעים מה טוב ולהם ומתי הזמן הנכון ויתרה מכך, עלינו להדגיש זאת בפניהם. זה אומר שאנחנו מכבדים אותם ... שמאפשר את הערך שאנחנו נותנים ואת ההמשכיות שבכך, אבל הוא צריך להיות ברקע, לפחות בכל מה שקשור בתקשורת עם הלקוח. עלינו להסתכל על זה כזכות לתת ערך וכהזדמנות לתת שירות ולעשות זאת באהבה ובמסירות. אין מטרה יותר נעלה מלתת ...
מטפלים אותנטיות אנשי מכירות ספק שירות לחשוש ספקי שירותים לפתח טיפול
עבודת רגשות - מבוא
... עבודת רגשות (באנגלית: Emotional labor) היא התהליך שבו עובד מנהל ומווסת את הרגשות אותם הוא מביע במהלך האינטראקציה עם לקוחות ועמיתים בעבודה, כך שיתאימו לצרכים ולנורמות של התפקיד ושל הארגון. לדוגמה, עבודה רגשית בתפקיד של שרות לקוחות פרונטלי, לרוב כוללת הבעה של רגשות חיוביים כלפי הלקוח ודיכוי הבעתם של רגשות שליליים. שומרים שניצבים בפתח חנות ודואגים לסדר נדרשים לבצע עבודה רגשית תוכן עניינים: 1 הגדרה ... אשר רצויים לארגון. בסדרה של עבודות הם הראו את ההשפעה של היבטים ארגוניים כגון אורך התור, השעה ביום, מין הלקוח והעובד, וענידת תג מזהה על ידי העובד על הרגשות שעובדים מביעים. כללי הצגה (display rules) מתייחסים לכללים לגבי סוג ... הנוקט בהצגה עמוקה, ומנסה לשנות את רגשותיו הפנימיים כך שיתאימו לכללי ההצגה הנדרשים, עושה זאת במטרה להיראות אותנטי כלפי הלקוח (זיוף בנאמנות חיובית), בעוד שבהצגה שטחית, שהיא האסטרטגיה החליפית, העובד מנהל את ההבעה הרגשית שלו ללא שינוי תואם של רגשותיו הפנימיים, ועושה זאת במטרה שלא יפטרו אותו, ולא מתוך רצון לעזור ללקוח או לארגון (זיוף בנאמנות שלילית). הצגה עמוקה מקושרת על ידי חוקרים להשלכות חיוביות, כגון הפחתת לחץ והגברת תחושה של ... וכן לדיכאון ולתחושה של חוסר - אותנטיות. עבודת רגשות בארגונים: מלצרות היא עיסוק הכרוך בעבודת רגשות. המלצרית מצופה לחייך ללקוחות ולהביע רגשות חיוביים, כגון סבלנות ונעימות תפקידים ועיסוקים רבים בארגונים שונים כרוכים כיום בעבודת רגשות של העובד, ביחסים בין אישיים הן מול גורמים שונים בארגון והן מול לקוחות. בעבר, מחקרים התייחסו לצורך בעבודת רגשות ובכללי הצגה כרלוונטיים לעיסוקים מסוימים בלבד, כמו מלצרות, סיעוד, עבודה בבתי - חולים, ... בחנויות שיש בהן תנועה רבה של קונים, קיימת נורמה מסוימת, הכוללת ציפייה נמוכה יותר הן מצד המעסיק והן מצד הלקוח לעבודת רגשות של העובד (להבעה של רגשות חיוביים ודיכוי רגשות שליליים באינטראקציה עם הלקוח)., וכי התרבות הרגשית אליה משתייך העובד יכולה אף היא להשפיע על המידה שבה הוא מרגיש מחויב למלא אחר כללי ... תפיסתם של המנהלים את הדרישות הבין - אישיות בתפקיד, כמו למשל הצורך לדכא או להסתיר רגשות שליליים באינטראקציה עם לקוח, קיימת השפעה רבה על תפיסת העובדים את אותן דרישות ועל המידה שבה הם אכן ממלאים אותן. דוגמה אישית של ... לראות גם דוגמה אישית של מנהליהם. השלכות של השימוש בעבודת רגשות: מחקרים מעידים על כך שלעובדים, הבאים במגע עם הלקוח בתפקידים שונים, קיימת השפעה על רגשותיו של הלקוח. כך למשל, דיילים מצליחים לרומם את רוחם של הנוסעים, נושים מצליחים לעורר חרדה בקרב בעלי החוב, ועובדי שרות לקוחות המביעים רגשות חיוביים מעוררים רגשות חיוביים יותר אצל הלקוח. תופעה זו יכולה להיות מוסברת, לדעת החוקרים, באמצעות המכניזם של הדבקה רגשית (emotional contagion), לפיו, אדם יכול להידבק ברגש ... את מצבו הרגשי בהתאם לסוג הרגשות המובעים על ידי האדם שמולו. מחקרים מראים קשר ישיר בין שביעות הרצון של הלקוח מהשירות לבין הבעת רגשות חיוביים של העובד כלפיו, בייחוד בתפקידים שבהם הרגשות שמביע העובד (כמו אמפתיה או נעימות), מהווים ... השרות שהוא מעניק. הבעה רגשית חיובית מצד העובד, נמצאה קשורה לתפיסה חיובית יותר של השרות שניתן, וכן לכוונה של הלקוח לחזור לקבל שרות זה בעתיד או להמליץ עליו לאחרים. מחקרים רבים מעידים כי עבודת רגשות במסגרת התפקיד עשויה להוביל ...
לפטר שליטה רמאי להביע רגשות מקצוע איך לשלוט טענה אותנטיות
רוחניות וקריירה - דיאלוג
... קריירה? האם כאדם רוחני אני צריך לחכות ליקום שידאג לי לפרנסה? האם מותר לי להפעיל כלים רוחניים כדי לזמן לקוחות? האם מותר לי לשווק, למכור את עצמי? ועוד עשרות שאלות שניקרו במוחי. בחרתי לשתף אתכם במסע שעשיתי כדי להגיע ... לא צפוי. לאחר מכן בניתי תכנית שיווקית עם עירית שריר, יועצת שיווק מדהימה אשר מלמדת אותך איך להפוך למגנט ללקוחות. בתהליך זה סקרנו את פעילויות העסק, בחרנו נושאים להתמקדות, בחנו את היתרונות והחסרונות שלנו אל מול המתחרים והגדרנו את לקוחות היעד ואת אפיקי הפנייה אליהם. המסקנה משלב זה ברורה: אין הבדל בין עסק המוכר כיסאות, מכוניות או קפה, ובין ... יש מוצר, וההבדל העיקרי הוא ביכולת למשש אותו (כיסא, מכונית, קפה) או לא (טיפול אנרגטי, ייעוץ, הרצאה). בשניהם יש לקוחות, ספקים, בנקים, מתחרים, שותפים עסקיים. המפתח להצלחה טמון ביכולת לזהות נכון את הסביבה העסקית שבה העסק פועל. אני חייב ... סגנון חיים טוב יותר, שיאפשר לנו להשקיע שוב ביצירת עוד כסף. עוד כסף אומר עוד שיווק, עוד פרסום, עוד לקוחות, עוד שיפור של סגנון החיים שלנו. בסופו של דבר הכסף וסגנון החיים מייצרים הכרה. זאת למעשה השאיפה הגדולה ביותר ...
איך להשקיע שכיר כעסים ייעוד זמן פנוי תשובה לשאלה יתרון סגנון חיים
הצלחה - רוצה הצלחה? פשוט תמשיך לזרוק!
... שעושה את דרכו מדלת לדלת במטרה לסגור עסקה, למכור עוד מוצר. או על בעל עסק שמנסה להביא עוד ועוד לקוחות. מה היה קורה אם היו מפסיקים לנסות אחרי 10 פעמים שאמרו להם לא? והאם זה שאמרו להם לא, זה ... מותר לך לנוח אבל אסור לך לוותר. הותרנים לעולם לא מנצחים, המנצחים לעולם לא מוותרים, אתה חייב להמשיך הלאה, ללקוח הבא, לעסקה הבאה, לפגישה העיוורת הבאה, בכל פעם שתעצור לשפוט את עצמך, זה יהיה כמו ללכת צעד אחד קדימה ... הלאה, תמשיך, אל תעצור אף פעם, אתה תהיה הקטר שממשיך לנסוע, אתה תהיה הקרנף שממוקד במטרתו. אבן הדרך הקרובה, הלקוח הבא, העסקה הבאה - לכל הדברים האלה אין משמעות של הצלחה או כישלון, רק אתה הוא זה שמפרש זאת ... מקרים היא פשוט עניין של סטטיסטיקה, מי שזורק יותר, קולע יותר, מי שמסתכן יותר, מרוויח יותר, מי שמתקשר לעוד לקוחות, ישיג יותר לקוחות, מי שממשיכה לצאת לדייטים בניסיון למצוא אתת הנפש התאומה שלה, בסוף תמצא. מה אכפת לך כמה ניסיונות עשית? מה ...
דייט שיפור עצמי אסור מתי לוותר הרגשת אכזבה עשייה להצליח להמשיך
מותג לעסק - ללמוד לספר סיפור
... אנו מזדהים עם גיבור וחיים דרכו. הגיבור ממלא את משאלותינו ונלחם את מלחמתנו. איך הופכים את העסק לסיפור? איך הלקוחות יזדהו עם העסק ויהיו לקוחות נאמנים? איך בנוי סיפור? אנו חיים בסיפורים. הסיפורים מלווים אותנו מילדות ועד בגרות. אפילו בריאת העולם הוא סיפור. בראשית ... העסק הוא סיפור. המניע של העסק זה המניע של הגיבור. והעסק הוא הגיבור. מי שמזדה עם הגיבור הוא יהיה לקוח של העסק ומי שלא לא. הוא יוכל לרכוש מוצרים בעסק. אבל הוא לא יהיה לקוח נאמן. הוא לקוח שלך כמו שהוא לקוח של עסק אחר. הוא רוכש את המוצר שלך לא את הסיפור שלך. תספר סיפור אמתי. תמצא את המניע שלך ... (העסק) נלחם ברע ומנצח נגד כל הסיכויים. תמצא את מי שמאמין בגיבור. מי שמזדהה עם האמונה. האנשים האלה הם הלקוחות שלך. ורק שלך. הם יהיו נאמנים לעסק ויביאו עוד לקוחות נאמנים ויפיצו את הבשורה של העסק. תתמקד בהם. תיתן את כל כולך בעסק ובלקוחות ותייצר מאמינים שמאמינים באותה אומנה. האמונה של העסק. זה במילה אחת: מותג.
לספר סיפור טוב ורע הכל טוב מעריצות עסקים מותג אמונה ילדים
מה ההבדל בין טיפול פסיכולוגי ל"התמקדות"?
... של טיפול. הם הבחינו בכך שהיעילות של הטיפול לא קשורה במטפל עצמו, אלא במטופל דווקא - ביכולת החויה שלו. לקוחות שדיברו בשטף, ברהיטות, לפעמים אינטלגנטיים ביותר - הפיקו מעט מהטיפול. לעומתם אחרים שדיברו לאט, בדקו מילים, תיקנו את עצמם, ... אפשר בצורה מוצלחת לאמן חברים ובני משפחה, מה שלא עושים בטיפול. זה שאין השלכה מגביל, במידה מסוימת, את חוג הלקוחות. מי שהקשרים שלו עם כל אדם בעולם קשים מאוד - למעשה צריך את הפסיכולוג, כדי לעשות עליו השלכה. הוא ... ארוך שמבוסס על תיאוריות פסיכולוגיות אלו ואחרות. אני מניחה שהיא מובילה באיטיות את המטופלים בדרך שנראית לה נכונה. בהתמקדות, הלקוח מוביל. אין למדריך / מאמן / מקשיב כל משנה סדורה לגבי הכוון שבו הוא צריך ללכת. הוא מלמד את השיטה, ומספק הקשבה מכילה, תומכת, אמפתית, סבלנית, ומלאת אמון - אמון ביכולות הרבות של הלקוח. אמון בכך שהוא יתגבר על כל זה, ויביא יותר ויותר הגשמה ושמחה לחייו. זה התפקיד של המאמן (תפקיד די קל ופשוט... בהחלט הסתדרתי עם העבודה שלי). ההנחיה מכילה בעיקר תמיכה בתהליך שאותו הלקוח מוביל. כשאני אישית מחפשת להתאמן, אני מעדיפה את הכוון הזה שבו אני מובילה, לפי מה שאני רוצה, ולא רוצה ... משכילים משתמשים בקרדיט שלהם כדי להציע הצעות שלא מבוססות על שום מחקר, משתמשים בקביעות שאין להן שום הוכחה, ומכוונים לקוחות לכוונים שיכולים להיות לגמרי לא מתאימים. אני בטוחה שיש פסיכולוגים משכמם ומעלה, שלא עושים זאת כלל, אבל בהתמקדות, מראש, ...
טענה עבודה חשדנות הרצון נאמנות רצונות עמוקים הבדלה ללמד
הכרת תודה, אסירות תודה, הודיה, הערכה - מבוא
... נעלמות. כחיזוק התנהגותי הבעת תודה יכולה לשמש ככלי לחיזוק התנהגות פרו - חברתית בקרב הנותן. לדוגמה, בניסוי אחד נמצא שלקוחות של חנות תכשיטים שקיבלו שיחות תודה על קנייתם, הגדילו לאחר מכן את קניותיהם בחנות ב - 70%. להשוואה, לקוחות שהודו להם וסיפרו להם על מכירה הגדילו את קניותיהם לאחר מכן רק ב - 30%, ולקוחות שלא התקשרו אליהם כלל לא הגדילו את קניותיהם. במחקר אחר, לקוחות קבועים במסעדה נתנו טיפים גדולים יותר כשהמלצרים כתבו תודה על חשבונותיהם.
אלימות מתנה תחושת תודה אנושיות איך להתעלם תחושת חובות טרדות מחויבות
לדבר בשפת הערכים
לדבר בשפת הערכים הלקוח במרכז זו לא רק סיסמה. על העסק להיכנס לנעלים של הלקוח. להבין מה הוא באמת צריך. להיות ער לצרכים האמיתיים שלו. ולענות עליהם. בשורה התחתונה זה אומר לארוז את הערכים של העסק, יחד עם צרכי הלקוח, לשלב הכל בחבילה אחת ולהגיש אותה על מגש של זהב. מה אתה (לא) מוכר הפירוש ללמוד את העסק זה ... על העסק ללמוד את עצמו. ללמוד מהם הערכים שהוא מוכר. על איזה צרכים הוא עונה. איזה רווח או תועלת הלקוח רוכש ממנו. ולמה הוא רוכש אותם דווקא ממנו ולא מהמתחרה שלו. מה הלקוח (לא) קונה כשלקוח מחפש מוצר, הוא מחפש את הערך שהמוצר יביא לו. כשאישה מחפשת בסופר עוגיות היא לא באמת מחפשת עוגיות. היא ... בסוף היא תבחר בעוגיות שיענו לה הכי טוב על הצרכים שהיא רוצה למלא. עסק שידע לחוש את הצרכים של הלקוחות שלו. שיברר, יחקור, יתעניין בהם. לא יהסס לשאול את הלקוח או הלקוחה מהם הסיבות העמוקות יותר לקניית המוצר. למה דווקא אצלו וכדומה. עסק שיעשה זאת ירוויח. עסק שלא יעשה זאת, יפסיד. ... לרכוש בהרבה עסקים, לאו דווקא ממך. עסק שלא יודע לענות על צרכים - אין לו זכות קיום. לחשוב על לקוח המשנה על תחשוב רק על הלקוח שעומד מולך. הוא רק קצה שרשרת המזון. הוא לא באמת קונה את המוצר רק בשבילו. המוצר שהוא מעוניין לקנות צריך לשמש גם את לקוחות המשנה. אסביר: לקוח שקונה מוצר. כל מוצר. הוא אומנם חושב על השימושים שיעשה במוצר אך לא רק. ממש לא רק. יש את תגובות הסביבה. השאלה שהלקוח שואל את עצמו (במודע או שלא) איך הוא יראה לאחר קניית המוצר. להיכן המוצר ייקח אותו מבחינה חברתית. איך ... עליו לאחר קניית המוצר. זה ידרג אותו גבוה יותר או נמוך יותר. הוא יצא טוב או רע. לפעמים יש לקוח משנה אחד ולפעמים (לרוב) יש יותר. העסק צריך לחשוב גם על לקוחות המשנה. לא על כולם. זה לא נגמר. אבל לפחות על לקוח המשנה הראשון. לדוגמה: אדם שמגיע לעסק לרהיטים לקנות שידה. מלבד השידה עצמה הוא חושב על חמותו שתגיע לבקר ותראה את השידה. בעל העסק יכול לנסות לדובב את הלקוח. לברר מה חשוב לו בשידה. שאלות בסגנון מה חשוב לך בשידה? מי האורחים שיראו את השידה? מה אתה רוצה שהשידה תשדר לאורחים? וכדומה. שאלות מנחות כגון אלה גם ינתבו את הלקוח לשידה הטובה ביותר עבורו. וגם יעזרו לעסק להבין טוב יותר את הצרכים העמוקים של הלקוח. במכירה כזאת שני הצדדים מנצחים. הלקוח מרגיש שמנסים לעזור לו ולא לדחוף לו מוצר. המוכר לא מתבייש למכור או לעלות מחירים, הוא גאה לעזור ולענות על צרכי הלקוחות שלו.
למכור תועלת מבחינה חברתית שינויים איך ללמוד טוב ורע הרגשה נפלאה מה זה חלום
הצד המואר של הירח / אנה
... בדירה מוסדרת. ישנה מנהלת הבית, פקידה לקבלת הזמנות וסידור עבודה. בית במרכז העיר. בבית אצלה, הזונות עובדות בדירות נפרדות. הלקוחות לא שומעים או רואים אחד את השני. היא מחליפה את בגדיה ל בגדי עבודה ביריות בדי תחרה, נעליים על ... רעש. יש לה קיט עבודה משלה. נרות ריחניים, קונדומים, מגבות לחות, סבון, מי פה, סדין, בעוד כמה דקות יגיע הלקוח הראשון. ומה אם יכאב לה אחרי הדלקות? היא רוצה לקבל לפחות 12 לקוחות. כל לקוח מתקלח לפני האקט, זה חוק אצלה. גם היא, לפני ואחרי. פעולות המורידות כמה דקות מזמן העבודה. היא יודעת שאחרות ... לה. באותו ערב ראשון הגיעו 14 כניסות היא הרוויחה 2300 ועוד 100 $ טיפ שבו אינה מתחלקת. יש לה לקוחות קבועים וחלקם נדיבים. הלקוחות מתחלקים בין קבועים לבחורה, קבועים לדירה בלי קשר לאישה וחדשים המגיעים בעקבות פרסום בעיתוני מין. הצלחת הבחורה נקבעת על ... יש תוספת מחיר. אנה מעידה על עצמה שאיננה עושה חריגים כמעט, לעומת זאת היא משקיעה מה שנראה כרגש, מחמאות ללקוח, מסאז. היא נחשבת לשמרנית. אך היא מדברת עם הלקוחות באופן שמעצים אותם ולכן אוהבים אותה וחוזרים אליה. אומרים לה שהיא לא טיפוסית לעובדות האחרות. שהיא נראית אינטליגנטית. כאילו ... הבינה את ההצעה והלכה לעבוד. הבחור שראיין אותה הסביר לה את צורת העבודה ובין השאר הסביר לה שלא כל הלקוחות יהיו לטעמה. שחלקם יהיו מכוערים מאוד. חוץ מזה לא היית רוצה להיות חברה עם חלק גדול מהלקוחות ועדיין את צריכה לתת להם גוד טיים התנאי היחיד שלו לקבלת לעבודה שהוא יהיה הראשון לבחון את טיב עבודתה. היא לא מסבירה איך היא עוברת את הניתוק הנפשי הנדרש לעמוד בחוקי המקצוע. הלקוח הראשון שלה הבהיר לה מיד שהיא צריכה לשחק גם משחק תפקידים. היה חשוב לו שתגיד כמה היא חרמנית ולהתנהג כאילו היא משתוקקת אליו. להיות זונה הפך להיות אות קין פנימי. יום אחד ראתה ברחוב לקוח קבוע שלה עם נכדתו ולקוח אחר בקניון. היא לא יודעת אם זיהו אותה במקום שמחוץ לדירה, אבל היא איבדה עשתונות בתוכה. התעורר בה פחד ... בעבודה מתעוררים באנה צרכים אחרים. לישון בכפיות. ללכת יד ביד עם מישהו. לעשות סקס לא מוגבל בזמן ומלא רגש. הלקוחות הם מייצגים חתך של כל אוכלוסיית ישראל. מבוגרים, מוזנחים, מטופחים. צעירים מעל גיל 18. אנה לא מוכנה לקבל נער ...
משחק תפקידים פעילויות מיניות נורמאלי ראיונות בגידות ייצור הכנסה פורנו לחסוך
מה אל תעשה אם ברצונך להשיג משהו?
... ראשון תפסיק לאכול בצורה לא מאוזנת ולעלות במשקל. החלטת לצאת מהמינוס בבנק, דבר ראשון אל תגדיל אותו. החלטת לגייס לקוחות חדשים לעסק שלך, דבר ראשון תבדוק שאתה לא מאבד לקוחות קיימים. אנשים לפעמים רוצים להשיג משהו אבל פועלים הפוך. לכן דבר ראשון כאשר אתה רוצה להשיג משהו בפרט אם ...
השמנת יתר אויבים התכלית הסופית פעולה חיובית בולמיה חיוביות אכילה כפייתית התקדמות
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוחות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: לקוחות, למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לקוחות, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מציאת מטרה בחיים חיסכון לפנסיה האם לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו? קלוריה פחד ללכת עד הסוף כולסטרול האם דיכאון זה תורשתי? פחד גישה לא הגיוני להאמין בעצמי בדרך הנכונה איך לגרום לילד לאהוב את עצמו? להגיע לאהבה רוחניות ואהבת המוות אושר כשהכל מחויב איך להיות מאושר בלי ילדים? רומן במקום העבודה איך אפשר לשכוח אקסית? להחליט מתוך ספק הזמן שלוקח ללקוח לקבל החלטה להתמודד עם כאב פרידה קשה נוסחה לפתרון בעיות כישלון סיבתי מכירה מוצלחת שכר איש מכירות לשכנע מישהי לאהוב אותך ילד מכה לשכנע ילד לעשות שיעורי בית תינוק מודע לעצמו למה חשוב להבין את התת מודע? טיפול במחשבות שווא פארנואידיות סכיזופרניה ויהדות להתחבר לאקסית לשכנע אקסית לחזור מהי זווית הישום? מאמץ יתר להיות אלוהים בכוחות עצמך המושג אלוהים לא הגיע להארה הרגשה של הארה איך זה מרגיש להיות אלוהים? להיות אלוהים זה טוב או רע איך לגרום לילד לא להתלהב מכסף? השקעה במכירות למצוא את משמעות החיים תכלית החיים והמוות צפייה בפורנו והנאה מסקס להתרחק מאנשים שליליים האם יש לנו רצון חופשי? אלוהים לא בוחר את רצונו ראשית היקום איך אלוהים היה קיים לפני שהעולם היה קיים? עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי, ייעוץ אישי מומלץ, מאמן אישי להרזיה בתחום לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1250 שניות - עכשיו 01_10_2025 השעה 12:06:00 - wesi4