ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






אימון עסקי - 3 אבני היסוד של כל עסק
... עסקי - 3 אבני היסוד של כל עסק זוכרים את היום שבו הלכתם לכיתה א? זוכרים ... הבסיס, את היסודות של הבניין, השתמשתם בבדידים ובשאר אביזרים נלווים כדי ללמוד את היסודות. אז ברוכים הבאים לכיתה א של אימון עסקי, במאמר זה אזכיר לאלה מכם העוסקים בעסקים את שלושת אבני היסוד של כל עסק, את הא ב של כל עסק. מהידע והניסיון שלי בייעוץ עסקי וגם בעולם של אימון עסקי, מצאתי שהמון פעמים כאשר אנחנו ... הדבר הנכון לעשות הוא לחזור לבסיס. לחזור לבסיס זה אומר לחזור למה שבאמת באמת חשוב, לחזור ליסודות, לחזור למשמעות. כמאמן עסקים וכמתאמן ביקום הרחב של אימון עסקי והעולם העסקי, אני מאמין שאחד הצעדים בחזרה לבסיס הוא ההפנמה והחידוד של שלוש אבני יסוד עיקריות שחייבות להיות בכל עסק מצליח: הראשונה - עסק מצליח חייב להיות ייחודי דמיינו את עצמכם ... דמיינו שכל האבנים נראות פחות או יותר יפות. באיזו אבן תבחרו? סביר להניח שתבחרו באבן שנראית בעיניכם הכי ייחודית. העולם העסקי הוא בדיוק כמו ארגז האבנים, הוא בדרך כלל מלא באבנים יפות, אבל העסקים המצליחים הם העסקים שנתפסים ייחודיים בעיני הלקוחות שלהם. כדי להיתפס כייחודי בעיני הלקוחות שלך, אתה צריך להיות ייחודי בשני מובנים: האחד, להיות שונה מהעסקים האחרים במאפיין מסוים. והשני, שאותו מאפיין בו אתה שונה מהעסקים האחרים, אכן חשוב באמת בעיני הלקוח שלך. לעתים תהליך של אימון עסקי מחזיר את העסק אחורה למצוא ייחודיות מסוימת. השנייה - עסק מצליח חייב להציע ערך יוצא דופן עסק מצליח צריך להציע ערך בלתי רגיל ... אתה חייב שהוא יהיה יוצא דופן ושווה ללקוח (ברמת הערכית, הלא כספית) הרבה יותר מסכום הכסף המשולם תמורתו. במסגרת תהליך אימון עסקי, המאמן העסקי עוזר לך להתחבר למקום של משמעות והשראה ולמצוא את החזון, הייעוד, הערכים ואת הלמה שבגללו אתה חושב שהעסק שלך הכרחי. זה המקום ממנו צומח לעתים ערך יוצא דופן. השלישית - עסק מצליח חייב לתקשר ולהעביר את המסר שהוא ייחודי ומציע ערך יוצא דופן אני אוהב את הציטוט של פיטר דרוקר, שאומר שיש רק שתי פונקציות מרכזיות בעסקים: שיווק וחדשנות, כל השאר זה עלויות. למעלה מ - 70% מהעסקים נכשלים בימינו בגלל חוסר היכולת לשווק ולמכור את מרכולתם. אי אפשר להתחמק מהשיווק, זה החלק הכי חשוב בלעדיו, לא משנה כמה ייחודי ובעל ערך העסק שלך יהיה, אף אחד לא יידע את זה. יתרה מכך, אני מאמין שהיכולת לשווק ולמכור לובשת משמעות רחבה גם מחוץ לדלתות של אימון עסקי, גם ברחבי האימון האישי... שיווק ...
תהליך אימון עסקים אימון אישי כיעור ייעוץ עסקי קשיים מוצר עסקים מצליחים
לחיות בריא זה עסק יקר!
... בריא זה עסק יקר! הקדמה כמה פעמים שמעתם את המשפט הזה? כמה פעמים אימצתם אותו והסכמתם איתו? בואו נבחן אותו קצת. אביא כאן את הדרך בה אני בוחרת לראות את הדברים, אך המסקנה ... לך שאני לא מבינה למה זה צריך לעלות כל כך יקר ללכת לטיפול טבעי כדי לטפל במחלות ולחיות בריא יותר. לחיות בריא זה עסק יקר מאוד! . יכולתי באותו רגע לספר לה שהמציאות אותה היא רואה דרך העיניים שלה, נראית שונה מאוד, ואולי אפילו ההפך הגמור, מאיך שהיא נראית דרך העיניים שלי, אך ... שקל! סליחה, לא יכולתי להתאפק... יצפאן נהג להצחיק אותי וזה התלבש לי כאן בול - האם ללכת למטפלים ולחיות בריא זה באמת עסק יקר? התשובה שלי היא לא! לא בהכרח! ואסביר: קיים כאן מימד של בחירה. הבחירה ללכת על כל הטרנדים והטיפולים היקרים, או הבחירה להגדיל ראש, להיות יצירתי, לקחת ...
מבחנים למכור מוצר יקר ללקוח טיפול בבעיה נפשית איך לעשות כסף לטפל טיפול בהפרעות נפשיות חולה נפש לעצור לחשוב
שיווק למגזר החרדי - איך לבנות אתרי עסקים חרדיים?
... למגזר החרדי - איך לבנות אתרי עסקים חרדיים? כדי לבנות אתרי אינטרנט חרדיים עלינו קודם כל ללמוד את הקהל החרדי. להבין את מניעיו, אופיו, רצונותיו ומאפייניו. עלינו להתאים את האתר לכל האלמנטים הייחודיים של המגזר החרדי. לפעמים מדובר על ניואנסים ולפעמים על נושאים מהותיים. עסק חרדי עסק חרדי הוא עסק שפונה לקהל החרדי. אין זה משנה כלל מיהו בעל הבית האמתי של העסק. אם הוא חרדי או לא. עסק שלא מתאים את עצמו לאוכלוסיה החרדית, איננו יכול בשום פנים ואופן לפנות לקהל החרדי. גם חילוני שמעוניין לפנות לקהל החרדי עליו להתאים את העסק לציבור החרדי. זה הדבר החשוב ביותר. גם עסק שמנוהל על ידי חרדי אך לא שומר על הכללים הנדרשים במגזר החרדי. אחת דינו להתרסק. הוא בדיוק כמו עסק חילוני (ואולי יותר גרוע), והוא לא יצליח להביא אליו קהל חרדי. יש כללים נורא ברורים וחדים שעל בעל העסק לשמור וליישם בעסק שלו אם ברצונו לפנות לקהל חרדי. אלו הנורמות בציבור החרדי ומי שלא שומר על הנורמות, לא יכול לפנות לקהל החרדי. עסק חרדי חייב להישמע לגדולי הדור, לרבנים ולמורי ההוראה במגזר החרדי. הם הסמכויות העליונות, הפוסקים והקובעים מה לעשות ואיך לעשות, כל דבר. אתה חייב שיהיה לך רב או ועדה רוחנית (תלוי בטיב העסק) שיאשר או יבדוק את המוצרים, השירותים, התוכן וצורת ההגשה של כל דבר בעסק. כמובן שאין מה לדבר על נושאים שהם אסורים לפי ההלכה כמו תמונות לא ראויות, מוצרים לא כשרים למהדרין, תכנים ... אתרי חדשות למשל. זה בעיה רצינית. למי בדיוק אתה פונה בעולם החרדי דבר נוסף נורא חשוב. בעולם החרדי יש מספר מגזרים, שבטים וקהלים. שאתה בונה אתר לעסק חרדי עליך לדעת למי האתר פונה בדיוק. כי סגנון האתר, התוכן והצורה של האתר יותאם לקהל היעד. אם הקהל הוא ... מבית מייד יבחין בהבדלים ויתייג את האתר. בכתבות הבאות נפרט יותר על הכללים והנורמות החרדיות לפי הפלגים השונים והזרמים בעולם החרדי. נדייק בעלי עסקים שרוצים לפרסם לציבור החרדי או לבנות אתר חרדי איך לעשות זאת בצורה נכונה בלי להסתבך ובלי לאבד ...
משמעות המגזר החרדי בחורה עסק דיבור איך לעשות זאת אמת לדבר
מיתוג לעסק
... לעסק מיתוג הוא הסיפור של העסק. הוא ההשראה שהעסק מאציל על הלקוחות שלו. אנשים רוכשים מוצרים ממותגים לא בגלל המוצרים עצמם אלא בזכות המותג. בגלל החוויה שהמותג משרה עליהם. רק לספק צרכים? אם נרצה להבין מהו מיתוג יהיה עלינו לרדת לעומק העסק. עומק העסק הוא לא המאפיינים החיצוניים שלו כדוגמת מספר הלקוחות, הרווחים או ההפסדים שלו. עומק העסק בהקשר של מיתוג הוא לשאול את השאלה... למה העסק קיים. למה העסק קיים? זה נשמע שאלה מטופשת. מה זה משנה למה העסק קיים? העסק קיים כי מי שהקים אותו רוצה להרוויח כסף. במבט רדוד נראה שאין סיבה מיוחדת ללמה העסק הוקם (מלבד הסיבה לעשות כסף). כי הרי הווי ידוע שכל העסקים מבוססים על היצע וביקוש. העסקים מספקים מוצרים שעונים על צרכים. יש צורך - יש עסק שמייצר מוצר. עסקים בודקים מה הלקוחות צריכים ומספקים להם את זה. ממזון ועד כיסאות בעיצוב אישי. המודל של עסקים הוא הפשוט: ללקוחות יש צרכים והעסקים ממלאים את הצרכים שלהם וגובים על כך כסף. עסקי חליפין. אני נותן לך לחם אתה נותן לי חמישה שקלים. ככה זה בכל המוצרים והצרכים. מהמוצרים הכי טריוויאלים של אוכל ... המוצרים כדי למלא ריגושים. אם יש היצע רחב וביקוש מצומצם המחירים ירדו ואם יש היצע מצומצם וביקוש רב המחירים יעלו. מי שחושב כך הוא אכן לא צריך מיתוג. שיפתח עסק, ימכור מוצרים ויעשה כסף. נראה כמה זמן הוא יחזיק מעמד. לא סתם בישראל למעלה מ40 אלף עסקים נסגרים מידי שנה. לכל החלטה יש מחיר. ואם החלטת לפתוח עסק כדי לעשות כסף, יהיו לכך השלכות. תחשוב האם אתה רוצה לשלם את המחירים שפתיחת עסק רגיל עולה. מלבד הנזקים הכלכליים שעסק יכול לגרום יש נזקים נפשיים. האם אתה מוכן להיות בלחץ וסטרס מתמיד? האם אתה מעוניין להיות בתחרות מתמדת עם המתחרים שלך? אתה רוצה רק כסף? מה עם סיפוק, רווחה, אושר, חירות? למה העסק קיים? כדי לעשות מיתוג אין ברירה אלא ללכת אחורה. להתחיל להיכנס פנימה. לגעת במקומות שאולי אתה לא אוהב. מקומות שאתה מעדיף להשאיר בחוץ. אתה צריך לשאול את עצמך (בכנות) למה פתחתי עסק? מה מניע אותי לעשות את מה שאני עושה? כי מה שמניע אותך - יניע גם אנשים אחרים. אם תחפור עמוק פנימה תגלה כוח מניע. תגלה שיש סיבות למה פתחת את העסק הזה דווקא. אתה תבחין שאתה מספר לעצמך סיפור. ושהסיפור הוא סיפור חייך. אתה מתנהל, חושב, עובד, מרגיש וחי לפי אותו סיפור. והסיפור הזה הוא המותג שלך. הוא מה שיהפוך את העסק שלך מסתם עוד עסק למותג. מה גורם לך לכעוס, להתרגש, לצאת מעצמך. מה מוציא ממך את עצמך, את האני האמתי שלך. תיזכר בפעם האחרונה שהתפשטת ...
השראה איך להרוויח כסף מחשבות אכילה עיצוב איך מרוויחים כסף עסקים להרוויח
רוחניות וקריירה - דיאלוג
... מחקר ושמיעת דעות נוספות. השלב הסופי הוא ריכוז התוצאות ועיבודן תוך התייחסות לעולם הערכים והאמונות שלי - תהליך שיוביל לתובנה המתאימה בעבורי. את המסע האישי התחלתי בתהליך של אימון אישי ועסקי שבמהלכו נזכרתי בכל החוזקות שלי וביררתי מהי הדרך לרתום את החוזקות כדי להחליש את החולשות. אל לנו להתעלם מהחולשות, הן חלק ... והתעלמות מהן תוביל להתפרצותן במועד הכי לא צפוי. לאחר מכן בניתי תכנית שיווקית עם עירית שריר, יועצת שיווק מדהימה אשר מלמדת אותך איך להפוך למגנט ללקוחות. בתהליך זה סקרנו את פעילויות העסק, בחרנו נושאים להתמקדות, בחנו את היתרונות והחסרונות שלנו אל מול המתחרים והגדרנו את לקוחות היעד ואת אפיקי הפנייה אליהם. המסקנה משלב זה ברורה: אין הבדל בין עסק המוכר כיסאות, מכוניות או קפה, ובין עסק המוכר טיפולים הוליסטיים, הרצאות, קורסים, ייעוצים בצומתי חיים וערבי חוויה. שניהם עסקים לכל דבר, בשניהם יש מוצר, וההבדל העיקרי הוא ביכולת למשש אותו (כיסא, מכונית, קפה) או לא (טיפול אנרגטי, ייעוץ, הרצאה). בשניהם יש לקוחות, ספקים, בנקים, מתחרים, שותפים עסקיים. המפתח להצלחה טמון ביכולת לזהות נכון את הסביבה העסקית שבה העסק פועל. אני חייב לקבוע כי אחת הסיבות המרכזיות לחוסר ההצלחה של מטפלים הוליסטיים היא בהכרח ההתעלמות מהסביבה העסקית ואימוץ גישה הסוברת כי הרוחניות ממקמת אוטומטית את העסק במישור אחר, גבוה יותר, אשר בו החוקים העסקיים לא תקפים. קביעה זו מובילה למסקנה ברורה: על העסק הרוחני להתנהל ולפעול בהתאם לכללים העסקיים המקובלים בסביבה שבה הוא פועל. לפני מספר חודשים שמעתי במסגרת פסטיבל אדמה בגבעת חביבה הרצאה של טל רשף, מאמן, שעסקה בדיוק בשאלה זו: האם עסק רוחני צריך להתנהל כעסק לכל דבר? במסגרת הדיון שהתפתח היו שטענו שכן והיו שטענו שלא. טל פירט את האני מאמין שלו וטען שעסק הוא עסק וככזה הוא חייב למתג את עצמו, לשווק ולמכור את עצמו. עם זאת, כאנשים רוחניים, יש לנו יכולות נוספות שלמגזר העסקי הרגיל אין, ובהחלט יש מקום לשלב את היכולות הללו בעסק שלנו. למה הכוונה? כאנשים רוחניים יש לנו יכולות זימון, יש לנו יכולת התכווננות, יש לנו יכולת יצירת מציאות, יש לנו - מתוך המקום ... להפעיל את מרכיבי הסוד ולהגיע למטרות שלנו. מובן שהכל בצורה נקייה ובהתאם לטובתם העליונה של כל הנוגעים בדבר. אין כאן שום מאגיה שחורה או אנרגיה שלילית. דמיינו לרגע איזו עוצמה יכולה להיות לעסק אשר מצד אחד מציית לנורמות העסקיות המקובלות ומצד אחר מפעיל כלים רוחניים. לפני כחודש חווינו את מבצע עופרת יצוקה. כתושב הדרום הייתי חייב לקחת פסק זמן כדי לטפל בבנותיי. בתקופה זו היקום סידר לי זמן פנוי. נדמה היה כי המטופלים ידעו שאני זקוק לכך. המבצע הסתיים ובאורח פלא המטופלים חזרו. המסקנה ברורה: עסק רוחני אשר יפעל כעסק לכל דבר וישלב כלים רוחניים יוכל לפרוץ קדימה. עופר ברייר, מנטור עסקי ומומחה למיתוג ולניהול קריירה, טוען שכל אדם - שכיר או עצמאי, עובד בעבודה נורמלית או רוחנית - מחפש שלושה דברים: כסף, ... ממי שאנחנו. בחרנו בייעוד שלנו לעזור לזולת וזהו המוצר שאנו מוכרים ומשווקים. אין זה אומר שבגלל שהתחום שלנו הוא רוחניות אל לנו לגבות כסף או שאנו צריכים להסתפק במועט. אנו חייבים לנהל את העסק שלנו כמו כל עסק, ולפיכך להתייחס לנורמות המקובלות בעולם העסקי. מותר לנו להוסיף את הכלים הרוחניים שהתברכנו בהם כל זמן, שהם משמשים לתועלתם של כל הנוגעים בדבר. אני מזמין את מי שיש לו ...
משפחה ניהול סרטן שכיר או עצמאי לעשות כסף האם אפשר לעשות לייצר הכנסה המפתח להצלחה
אימון עסקי - 7 מרכיבי יסוד שניתן לפתח באמצעות אימון עסקי
... עסקי - 7 מרכיבי יסוד שניתן לפתח באמצעות אימון עסקי מהיכרותי עם העולם של אימון עסקי זה נכון שאנשים מצליחים ומתעשרים מעשיית ... גם שעל מנת לעשות דברים בדרך מסוימת, צריך לחשוב בדרך מסוימת. עם זאת, מהיכרותי עם העולם של אימון עסקי וייעוץ עסקי ומההתבוננות שלי לאורך השנים על אנשים שמצליחים בעסקים ובהשקעות, זיהיתי שבעה מרכיבי יסוד ... מדובר בבשורה רעה לאלה שמטבעם אינם ניחנים באותם מרכיבים, את כל המרכיבים ניתן לפתח באמצעות אימון עסקי. חזון ניתן לפתח באמצעות אימון עסקי 1. חזון (Vision). אם ערכים מהווים את יסודות הבית, החזון הוא הגג שלו, זהו המצפן של כל בעל עסק, כמו גם המגדלור שמכוון כל שיחת אימון עסקי. חזון הוא התמונה העתידית המבוקשת של פני ... פשוטות, חזון הוא היכולת לראות מה שאחרים אינם רואים ולהאמין בזה. אומץ ניתן לפתח באמצעות אימון עסקי 2. אומץ (Courage). כשיש לאדם אומץ, זה כלל ... היכולת לפעול למרות הפחד. אומץ הוא מרכיב מפתח בכל הצלחה, בין אם בחיים האישיים ובין אם בחיים העסקיים ולכן הוא (כמו כל המרכיבים שיוזכרו כאן) מהווה נושא חיוני בשיחת אימון עסקי כמו גם באימון אישי. יצירתיות ניתן לפתח באמצעות אימון עסקי 3. יצירתיות (Creativity). יצירתיות בעסקים, בהשקעות ובזירה של אימון עסקי, זוהי היכולת לחשוב מחוץ לקופסא. זו היכולת ... מייצר ערך נתפס בקרב המונים של אנשים ואם הוא לא מגיע לידיעתם של ההמונים דרך הרמוניה של המערכות העסקיות, הוא אולי יכול להיות שווה הרבה בחדרי חדרים של אימון עסקי, אך בזירה העסקית הוא לא יהיה שווה הרבה. ועל כן, הוא לא יצליח להפוך למזומנים. ביטחון עצמי ניתן לפתח באמצעות אימון עסקי 4. ביטחון עצמי (Self - Confidence). מעבר להיותו של מאפיין זה מרכיב בסיסי ביותר באדם וקריטי ביותר לכל איש עסקים, יזם, מנהל, איש מכירות, משקיע ... שהוא לומד להכיר ולהעריך את עצמו וככל שהוא צובר יותר ידע ומיומנות, כך גם על כל השואפים להצליח בעסקים, להכיר את עצמם ואת העסק שלהם כמה שיותר טוב ולצבור יותר ידע ויותר מיומנות. תהליך אימון עסקי הוא מכון כושר עבור העסק שלך תהליך של אימון עסקי הוא כמו מכון כושר עבור העסק שלך, אך הוא גם מכון כושר עבורך. שהרי אתה הוא זה שאחראי להצלחה העסקית שלך בסופו של דבר. גם אם אתה נעזר באלפי ... במכון כושר הזה, אחד השרירים אותם מפתחים הוא ביטחון עצמי. משמעת עצמית ניתן לפתח באמצעות אימון עסקי 5. משמעת עצמית (Self - Discipline). זוהי יכולתו של איש העסקים והאדם המצליח לדחות סיפוקים. מעבר ...
רווחיות אנשים מצליחים פיתוח הביטחון העצמי שידור ביטחון עצמי ביקורת לחשוב מחוץ לקופסה מכירות התאמצות
מהי "העלות השולית" של ההתפתחות האישית שלך?
... לכך כי בדכ ככל שעסק מייצר יותר ממוצר כלשהו, כך העלות שלו לייצר את יחידת היצור האחרונה שבשוליים יורדת וממילא ... כי בהתחלה כשמקימים עסק יש עלויות של הקמה ועלויות שוטפות וכולי, אבל ככל שעובר הזמן וכבר יש את כל התשתית, ממילא זול ... קטן כמובן והוא כי בעסק לא תמיד המאמצים מתבררים ככדאיים, אך בהתפתחות אישית כל מאמץ באשר הוא באם הוא נעשה בצורה ... בין תהליך יצור בעסק לבין תהליך ההתפתחות האישית של בן האדם. העלויות של ההתפתחות האישית שלנו, הם כמובן המאמצים ... אנחנו כבר נמצאים. עסק שעובד בצורה חכמה, יודע לנצל את המשאבים שכבר קיימים בארגון ועל ידי זה הוא מוזיל את עלות ... את הרווחיות שלו. עסק שאינו חכם לצורך ההקצנה יקנה מכונות חדשות עבור יצור של כל יחידת מוצר. עסק כזה כמובן שלא ישרוד לאורך זמן, כי המשאבים העומדים לרשותו יגמרו ומאחר שהוא לא יודע להשתמש ... ידוע מראש. ככל שעסק יודע להשתמש טוב יותר במשאבים שכבר קיימים אצלו, ככה היצור שלו יעיל יותר מכל הבחינות וממילא ... האדם הוא בדיוק כמו עסק. כשם שבעסק מוצלח משתמשים כל הזמן קודם כל בניסיון העבר ובתשתיות ובמשאבים הקיימים ולא ממציאים כל הזמן ...
מלחמה עתיד ניסיון אישי מוצר לנסות ללמוד עקשנות קושי לעשות משהו
לדבר בשפת הערכים
... בשפת הערכים הלקוח במרכז זו לא רק סיסמה. על העסק להיכנס לנעלים של הלקוח. להבין מה הוא באמת צריך. להיות ער לצרכים האמיתיים שלו. ולענות עליהם. בשורה התחתונה זה אומר לארוז את הערכים של העסק, יחד עם צרכי הלקוח, לשלב הכל בחבילה אחת ולהגיש אותה על מגש של זהב. מה אתה (לא) מוכר הפירוש ללמוד את העסק זה להבין בדיוק מה אתה מוכר. גנן לא מוכר חצר פרחים. גנן מוכר אווירה נהדרת וכייפית בחצר. גנן מוכר את החלומות שנחלום כאשר נשב בחצר יפיפייה עם פרחים. גנן מוכר את ההשראה שנקבל ... לא יעבוד היום. רשתות חברתיות, גוגל, מידע עצום ושפע המוצרים מגבירים את התחרות לאין שיעור. כדי להחזיק מעמד בשוק, על העסק ללמוד את עצמו. ללמוד מהם הערכים שהוא מוכר. על איזה צרכים הוא עונה. איזה רווח או תועלת הלקוח רוכש ממנו. ולמה הוא רוכש אותם דווקא ממנו ולא מהמתחרה שלו. מה הלקוח (לא) קונה ... המרץ שהעוגיות יגרמו לה לאחר שירימו לה את הסוכר בגוף. בסוף היא תבחר בעוגיות שיענו לה הכי טוב על הצרכים שהיא רוצה למלא. עסק שידע לחוש את הצרכים של הלקוחות שלו. שיברר, יחקור, יתעניין בהם. לא יהסס לשאול את הלקוח או הלקוחה מהם הסיבות העמוקות יותר לקניית המוצר. למה דווקא אצלו וכדומה. עסק שיעשה זאת ירוויח. עסק שלא יעשה זאת, יפסיד. צריך להפסיק עם המניפולציות הזולות. עם דחיפת המוצרים. די. אנשים רוצים את הערך שהמוצר מביא איתו. לא את המוצר עצמו. את המוצר עצמו ניתן לרכוש בהרבה עסקים, לאו דווקא ממך. עסק שלא יודע לענות על צרכים - אין לו זכות קיום. לחשוב על לקוח המשנה על תחשוב רק על הלקוח שעומד מולך. הוא רק קצה שרשרת המזון. הוא לא באמת קונה את המוצר רק בשבילו. המוצר שהוא ... קניית המוצר. זה ידרג אותו גבוה יותר או נמוך יותר. הוא יצא טוב או רע. לפעמים יש לקוח משנה אחד ולפעמים (לרוב) יש יותר. העסק צריך לחשוב גם על לקוחות המשנה. לא על כולם. זה לא נגמר. אבל לפחות על לקוח המשנה הראשון. לדוגמה: אדם שמגיע לעסק לרהיטים לקנות שידה. מלבד השידה עצמה הוא חושב על חמותו שתגיע לבקר ותראה את השידה. בעל העסק יכול לנסות לדובב את הלקוח. לברר מה חשוב לו בשידה. שאלות בסגנון מה חשוב לך בשידה? מי האורחים שיראו את השידה? מה אתה רוצה שהשידה תשדר לאורחים? וכדומה. שאלות מנחות כגון אלה גם ינתבו את הלקוח לשידה הטובה ביותר עבורו. וגם יעזרו לעסק להבין טוב יותר את הצרכים העמוקים של הלקוח. במכירה כזאת שני הצדדים מנצחים. הלקוח מרגיש שמנסים לעזור לו ולא לדחוף לו מוצר. המוכר לא מתבייש למכור או לעלות מחירים, הוא גאה לעזור ...
עסק מה חשוב לך רוצה למלא בחורות לא להתבייש פרחים שינויים ללמוד
התאמת שם לעסק, מתי לחתום חוזה ונומרולוגיה קבלית?
... שם לעסק, מתי לחתום חוזה ונומרולוגיה קבלית? הבעיה העיקרית שלנו היא: התאמת שם לעסק ומתי לחתום חוזה. והאמת, אני מאד שמחה שהגענו ליום הזה, כי אחרי לבטים של שנים רבות, החלטנו סוף סוף לרכוש אותו. לא יודעת למה, אבל יש לי הרגשה שזה הזמן לחתום חוזה. אז לפני שחותמת, אמרי לי בבקשה: עפי נומרולוגיה - האם התחושה שלי נכונה? ו... מה את אומרת על שם לעסק א. ב. וגם ג. ד. נפלא. מאד שמחתי על פנייתה אלי בבחירת שם לעסק . ולמה? כי בבדיקת השמות הראשונים - גיליתי חוסר התאמה של אותיות שם העסק לאותיות שם בעלה. היה שם חוסר שקט וחסר רוגע ואף ייתכן פספוס מסוים עם הרבה התמודדויות וקשיים במימוש רווחים ואיך השם הזה: ב. ה. ? שאלה בהתלהבות. מעולה עניתי ונימקתי משני היבטים: התחלת אותיות השם כמו: בעזרת השם. אז הנה כבר קבלו את ברכת השם לעסק. שילוב אותיות שם העסק תואמות לשם בעל העסק. קיימת כאן מעשיות, יוזמה וענייניות. שם לעסק זה יאפשר לבעליו להיות יותר פתוח, משוחרר, קליל, גמיש וספונטאני. נהדר! בחרנו שם עסק שיהפוך את בעלי הכבד לקליל. עפי נומרולוגיה - מתי לחתום חוזה? שאלה טובה עם כמה תשובות מהיבטים שונים של מפת לידה נומרולוגית קבלית: 1. עפי פסגה ואתגר - נכון לו לפתוח עסק משפחתי החל מיום הולדתו הקרוב. (1.2013) 2. שנה אישית מצביעה על סיום תהליכים שמעיקים. פתיחת עסק ואף זרימה עסקית טובה במשך השנה. 3. עפי האות השולטת בחייו - מהיום (10.2012) ועוד ארבע שנים קדימה יחוש הוא ביטחון ונאמנות. העסק העצמאי שיפעל מהבית ייתן לו תחושה של בית ומסגרת. יאהב הוא יותר את החברה ותהיה לו יכולת להגיע לאיזון בחיים. ( נכון, הוא מאד סגור. סוף סוף ייפתח!) האם שם לעסק הנבחר ונומרולוגיה קבלית קשורים לגברת היקרה שלנו? בהחלט כן... שילוב אותיות שם העסק ושם הגברת מצביעים על אנרגיה פורצת ומקדמת. היא מביאה מזל רב לעסק, הצלחה כלכלית, שמחה, חדווה ואושר. מספר הגורל שלה מצביע על יכולת לשדרג זוגיות. אז אם היה מעט מתח ביניהם, הגברת שלנו ידעה לעשות מלימון לימונדה. למנף את הזוגיות ולהביא אותה בחוכמה למקום של צמיחה ואהבה. על אחת כמה וכמה לעמוד היום מאחורי עסק חדש. לתמוך בבעלה ולהיות עבורו שרת החוץ בקידום העסק. השם שלה מקנה לה תכונות של אסרטיביות לצד רכות. היא אישה מקסימה בעלת פני מלאך רכות ומלטפות ששואפת להרמוניה ביחסים עם הסביבה בכלל ובזוגיות בפרט. יש לה שמירה מיוחדת מלמעלה ומשום כך חשוב ששם העסק יתאים לאותיות שמה. נפלא!!! שורש הנשמה שלה הוא הגבוה ביותר מבחינה קבלית. ייעודה הנשמתי הוא לעבוד בחמלה ובנתינה אינסופיים. וואו, כמה שזה נכון! אני ... וזה יקרה בקרוב! אני קמה בבוקר עם חיוך וגם העולם מחייך אלי. מודה לאל שפגשתי אותך. האנרגיות הטובות והאנושיות שבך - קנו אותי. בשיחה היום רגשת אותי ונתת בי המון כוח לפעול: בשביל בעלי - שם לעסק וגם בשבילי. את מדהימה! תודה רבה לך. השם יברך אותך וייתן לך כוחות לעזור לאחרים... חברות וחברים יקרים גם אתם מחפשים שם לעסק? שם לעסק שיתאים לשמות שלכם? שם שייתן הצלחה, שגשוג ופריחה כלכלית? ורוצים גם לדעת תזמון נכון: מתי כדי לפתוח את העסק? בשביל כל אלה ועוד - אני פה בשבילכם. צלצלו אלי עוד היום ...
התנגדות מחיר מוצר יקר שאלה חוסר התאמה לימודים מתנגד למחיר למכור מוצר יקר ללקוח להירגע
למה איזון חשוב ואיך להגיע לאיזון?
... להתקדם בעתיד ולהיות בתנועה כל הזמן ומצד שני להיות מאושר ממה שיש לך בהווה. וזהו בעצם מצב של אושר. גם בעסקים הצלחה נובעת מאיזון, דהיינו מהיכולת להיות גם וגם ולא רק או או. כאשר אתה מנהל עסק אתה צריך שתהיה לך את היכולת להיות באיזון בין הדברים השונים שאתה עושה ולהיות מסוגל לעשות לא רק או או אלא גם וגם. או או אומר שכאשר אתה כבעל עסק משקיע בדבר אחד זה בא על חשבון דבר אחר. עסק מאוזן זה עסק שיש בו גם וגם דהיינו שמצליחים להשקיע בו בהכל במקביל ...
אהבה עצמית השלמות איך לאהוב את עצמי הפגנות לכעוס אהבה שליטה איך להיות מאושר
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על עסק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: עסק, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: עסק, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פסיכותרפיה הוליסטית, אימון אישי בטלפון, מאמן אישי קואצ'ינג בתחום עסק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7500 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 15:23:12 - wesi4