ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






זן בודהיזם / זאזן - חלקים מלְךָ מאת הרושי סאוואקי קודו - חלק 5
... בודהיזם זאזן - חלקים מלך מאת הרושי סאוואקי קודו - חלק 5 ראה גם: זן בודהיזם זאזן - חלקים מלך מאת הרושי סאוואקי קודו - חלק 4. 24. לך שאומר שנזירים מנהלים עסק נוח זה יכול היה להיות מצחיק לו רוחות - רפאים היו רודפות בכל פעם שנזיר מקלקל טקס - קבורה (ביפן (בתקופתו של סאווקי כמו גם היום) הנזירות היא בעיקר עסק של עריכת טקסי - קבורה. המת),. אבל אפילו כשנזירים מקלקלים ... דרישה לזאזן. הם אומרים שסאווקי מנותק מהתקופה. ישנו מעשה רע שנקרא לעשות טוב. עבור אחדים לעשות טוב הוא רק קישוט. כאשר משהו קשור להוראת התורה, ובו - בזמן קשור להרחבת העסק, מישהו זה או אחר בלבל מאד את היוצרות. כשקהל של נזירים ... לי מושג מה בכך כה מעורר יראה, אבל באיזשהו אופן כולם מתמלאים יראה. נזירים מתכנסים יחדיו רק בשביל לקבל את הרישיון שלהם, והמקדשים המרכזיים הופכים את צבירת הנזירים לעסק. וזה נכון גם לגבי המקדשים בסין. כך הם עושים עסקים - מבלי לזהות עסק כעסק . בימינו הוראת התורה פוחתת שכן התרגול פוחת. ... שיצא להם מזה משהו. לא משנה איזו סוטרה תקרא, הנושא הוא תמיד הקדשה של הגוף והחיים שלך לדרך. מדוע כל העולם מאמין שפירוש הדת הוא להתפלל לבודהה לבריאות טובה או שגשוג עסקי? לא משנה כמה טוב הם עושים, כל מה שבני - אדם עושים ... מגרד. אנשים לא עוסקים בחישובים רק כשמדובר בכסף. בכל דבר שהם עושים הם מנסים להעלות ולהוריד את המחיר. וזאת כיון שלא השילו גוף ותודעה. רק משהושלו גוף ותודעה שוב אין לעסק הזה ערך. להשיל גוף ותודעה פירושו, ללא - אמדן, ללא - גבול. ...
אשליה נירוונה עסק יכולות גרוע היקום בריא חולשה
חמשת הצעדים לשיווק העסק שלך - בלי להוציא עוד אגורה מהכיס
... הצעדים לשיווק העסק שלך - בלי להוציא עוד אגורה מהכיס חמישה צעדים שאם תיישם אותם העסק שלך ימריא לגובה. אלו צעדים חשובים ויסודיים. ... אך אני בחרתי להתמקד בנושאים שתלויים בך. בצעדים שכל אחד יכול לעשותם. בלי להוציא עוד כסף מהכיס. צעד ראשון: מי אתה? כדי לשווק את העסק שלך, עליך לדעת קודם כל מה אתה משווק. מהו העסק שלך. מהם השירותים או המוצרים שאתה מוכר. זה לא סתם לדעת (ברור שאתה יודע מה העסק שלך), אלא ניסוח מדויק של איזה בעיות אתה פותר. מה אתה אומר ללקוח פוטנציאלי שלך שבא לקנות ממך את המוצר או השירות. זה נשמע קל אבל הרבה עסקים לא ממש יודעים מה הם רוצים לשווק. כדי להמציא קריאייטיב טוב על המשווק לדעת בדיוק מה בעל העסק רוצה לפרסם. תחשוב שיש לך מתחרים שגם הם משווקים את העסק שלהם. איך אתה תפרסם ביחס אליהם? מהשאלה הזאת נעבור לשלב הבא. צעד שני: תבחר את הקהל שלך. כדי לשווק את העסק שלך עליך לסקרן את האנשים. למשוך אותם אליך. ... מצפון לקחת יותר כסף מהמתחרים. כי את תראה את הערך שאתה נותן ללקוחות שלך. צעד שלישי: רשת שיווקית עלייך לייצר פלטפורמות בהם תפרסם את העסק שלך. זה יכול להיות מתקשורת מסורתית כגון עיתונים, מגזינים או רדיו ועד תקשורת עכשווית כגון גוגל או פייסבוק. תבדוק מה מתאים לעסק שלך. לא לכל עסק מתאים כל פלטפורמה. לפני שאתה (או את) רץ לבזבז ... פייסבוק. צעד רביעי: לא לקפוא על השמרים שיווק היא עבודה שלא מסתיימת. אם הפסקת לשווק את עצמך? כנראה שאיבדת את ההתלהבות והתשוקה מהעסק. עסק שלא מתפתח, לומד, מתעדכן או מייצר מוצרים או שירותים חדשים לפי מה שהזמן מצריך. אחת דינו לנבול. השיווק והעסק אינם שני דברים נפרדים. השיווק משקף את העסק. הוא לא נפרד ממנו, הוא מראה שלו. אם הפסקת לשווק, כנראה שהפסקת לחדש את העסק. עולם השיווק עבר מהפכה (אנשי שיווק שעדיין לא ... שהלקוח יקנה ממך. היום, בעידן האינטרנט, הפייסבוק, אמזון וכל ענקיות הטכנולוגיה והתקשורת, הלקוחות לא יעברו בשתיקה אם המסרים השיווקיים והעסק עצמו לא ימכרו אותו דבר. צעד חמישי: יצירת שינוי ... שלך. מוכר נעליים ירצה לחולל שינוי בריצה, בהליכה, במראה הרגליים או בהרגשה של הלקוחות שלו כאשר הם ירכשו את הנעליים שהוא מוכר. כל עסק מחולל שינוי, השאלה היא רק מהם השינויים ובכמה ... אתה מדבר על המוצר שלך. ואילו בפרסומת השנייה אתה מדבר על ההרגשה שלו. אתה לא מוכר לו מוצר. אתה מוכר לו הרגשה. זה דבר חשוב, לא לשים את העסק במרכז אלא את הלקוח. הפרסומת בעצם באה לומר ...
כסף לשווק את עצמך אינטרסים שינויים תקשורת הלקוח אפשרויות יחודיות
היזם והמנהל עם ADHD ותפקידי הניהול על פי אדיג'ס
... הניהול על פי אדיגס לפני שנים רבות נתקלתי בתורתו של דר יצחק אדיגס ישראלי יליד יוגוסלביה. אדיגס שירת בצהל, למד לתואר ראשון וב - 1963 היגר לארהב. את לימודי הדוקטורט במינהל עסקים עשה באוניברסיטת קולומביה, אחר כך לימד ב - UCLA וב - 1982 הקים את מכון אדיגס לייעוץ ... האחרונות בהן אימנתי יזמים עצמאים רבים עם ADHD, גיליתי כמה תובנות. 1.רובם של היזמים ו או המנהלים עם ADHD חזקים בעיקר בשני תפקודים תפקיד היזם - בעל החזון, היצירתי הE, חלק מבעלי העסקים הם יזמים, סדרתיים התחילו כבר מגיל צעיר בהקמת עסק, עברו אפילו מספר עסקים, כאשר התחום החזק אצלם הוא היזמות עצמה. 2.חלק אחר מצטיינים בתחום הביצועי P,רבים מהם אפילו התחילו את העסק מתוך היותם בעלי מקצוע טובים בתחומם, אי שביעות רצון מעבודה תחת מנהלים אחרים והקמת עסק המבוסס על תחום הידע שלהם. 3.שני התחומים הבאים מנהלן A ומתכלל I הינם פחות חזקים, מנהלן שאחראי לסדר, לארגון, להיבטים ביורוקרטיים של העסק תחום שפחות מדליק את הADHD, ומתכלל I שנדרש לתקשר את החזון והערכים שלו לצוות שמסביבו. 4.כמובן שכל תפקוד ניתן ללימוד ולשיפור, אבל קודם כל חשוב שכל בעל עסק ידע לזהות את תחומי החוזק ותחומי החולשה שלו, ויבנה לעצמו מודל להתמודדות עם תחומי החולשה אם על ...
תובנות חוזק הפרעת קשב תואר ראשון יכולת שינויים סיכון שיפור תפוקה
הצלחה - רוצה הצלחה? פשוט תמשיך לזרוק!
... תמשיך לזרוק! רוצה הצלחה? חשוב לרגע על איש המכירות שעושה את דרכו מדלת לדלת במטרה לסגור עסקה, למכור עוד מוצר. או על בעל עסק שמנסה להביא עוד ועוד לקוחות. מה היה קורה אם היו מפסיקים לנסות אחרי 10 ... שאמרו להם לא, זה אומר שהם נכשלו? שהם לא נחשבים למצליחנים? בין אם אתה איש מכירות, או בעל עסק , או אפילו גבר או אישה המחפש ת בן בת זוג לחיים - אסור לך להתייאש, מותר ... הותרנים לעולם לא מנצחים, המנצחים לעולם לא מוותרים, אתה חייב להמשיך הלאה, ללקוח הבא, לעסקה הבאה, לפגישה העיוורת הבאה, בכל פעם שתעצור לשפוט את עצמך, זה יהיה כמו ... אתה תהיה הקטר שממשיך לנסוע, אתה תהיה הקרנף שממוקד במטרתו. אבן הדרך הקרובה, הלקוח הבא, העסקה הבאה - לכל הדברים האלה אין משמעות של הצלחה או כישלון, רק אתה הוא זה ...
לוותר בת זוג ממוקד ייאוש נפש מנהל מכירות הנפש הצלחה או כישלון
אימון עסקי / אימון אישי - אימון עסקי לעומת אימון אישי
... עסקי אימון אישי - אימון עסקי לעומת אימון אישי אימון עסקי (Business Coaching) לעומת אימון אישי (Life Coaching) שני עולמות - נקודת מוצא אחת למה אדם מגיע ... לרכוש מיומנויות, לצמוח, להתפתח, להגיע הכי רחוק שאפשר. כי הוא רוצה להגשים חלום כל התשובות נכונות. ולמה אדם מגיע לאימון עסקי? מאותן סיבות בדיוק... אבל במקרה הזה הן תמיד קשורות לעולם העסקי, לארגון בו הוא עובד, לתפקיד אותו הוא ממלא, למטרות מקצועיות, לשאיפות וחלומות מקצועיים, להתפתחות מקצועית, להסבה מקצועית, להקמת עסק, לקידום, ליזמות ולכל הקשור לסביבה העסקית. כל תהליך אימון באשר הוא, הוא תהליך של ניהול שינוי. זהו תהליך למידה מעצים המאפשר לאדם להתקדם לעבר ... האימון האישי נוגע בכל מישורי חייו של המתאמן וביחסיו וקשריו עם עצמו, משפחתו, חבריו, הקהילה שלו וכו. במרכז האימון העסקי מצוי המתאמן בהקשר העסקי מקצועי שלו. במקרה זה האימון יעסוק בניהול תהליך שינוי ביחס למטרות, שאיפות, יעדים והישגים במסגרת הארגון או התפקיד של המתאמן, בסביבה העסקית שלו. במובן זה, ניתן לראות באימון העסקי דוגמה פרטית של האימון האישי. הוא עושה שימוש בעקרונות היסוד של האימון האישי, בהנחות המוצא שלו ובארגז הכלים שלו ומיישם אותם במרחב תוכן מוגדר בעל גבולות ברורים: המרחב העסקי. נושאים, לדוגמה, בהם יעסוק האימון העסקי יכולים להיות: מנהיגות עצמית וניהול אחרים בתנאי שוק תחרותי ניהול שינויים ושיפור תהליכים הנעת ... ממונים וכפיפים ניהול זמן ומשימות ניהול קונפליקטים, ניהול משא ומתן התמודדות עם תנאי לחץ ותחרות אז למי מיועד האימון העסקי? או, אם תרצו: מיהו קהל היעד שיכול להפיק תועלת משמעותית מאימון עסקי? התשובה הרחבה ביותר לכך היא - כל אדם שמעוניין ליצור שינוי בביצועים, בהישגים ובתוצאות שלו בסביבה העסקית בה הוא מתפקד. ובאופן ספציפי יותר, האימון העסקי יכול להועיל ליזמים, לאנשי עסקים, לבעלי עסק, למנהלים בדרגות שונות, לעצמאים, לשכירים, לשכירים שרוצים להפוך לעצמאים ולהיפך, לצוותים ומחלקות ועוד. חשוב לציין שקיימים ממשקים רבים בין האימון האישי והאימון העסקי. שכן האימון הוא תהליך דינאמי, הוליסטי וחוצה נישות במובן זה שהוא משפיע על כלל מישורי החיים של האדם. ... אפקטיבית עם בן הזוג יגלה בשלב מסוים שמערכות היחסים שלו עם הכפופים לו בעבודה משתפרים. ולהיפך: אדם המתאמן במסגרת אימון עסקי על ניהול יעיל של קונפליקטים בצוות שלו יגלה פתאום שקל לו יותר ביחסיו עם ילדיו... זהו יופיו וקסמו של האימון - הוא ממוקד בזירה מסוימת (אישית או עסקית) אבל מעניק גישה חדשה, ראייה שונה, וכלים המשמשים אותנו בכל מעגלי החיים. זה אולי נשמע כמו קלישאה ...
עובד להיות מנהיג לשפר קואוצינג מערכת יחסים איך לנהל משא ומתן אמת עצמאי
יהדות - על החיוב והשלילה שבדת היהודית - מבט אישי
... - טוי - סרז - אייס... נו, ומה עם המלצרית, מה עם המאבטחת, מה עם איש - המכירות? להם לא מגיעה שבת, לבלותה עם חבריהם בני - משפחתם? אז באים תומכי - פתיחת - העסקים ואומרים, מה אתה רוצה, הוא, את ... הספר, על - מנת לבלותו עם אמם - שנכפתה לבוא ולעבוד, בשבת האמיתית - גם אם מתוך בחירה, לכאורה - תחת שתוכל, לבלותה עם משפחתה? ובנוסף לכל זאת: ברגע, שבעל - עסק מסויים, פותח בשבת - מיידית נכפה, באמצעות כך, ... כלכלית מולו ויפסיד... במיוחד כעת, במצב הכלכלי הנוכחי. במיוחד עכשיו. אולם - גם בימים קפיטליסטיים כתיקונם... רואים במה אתם תומכים, כשאתם מתגמלים בית - עסק , כזה או אחר, על עבודה בשבת? או שנוסעים לטייל ... המשולב בבחילה עזה. למשפטים מסוג הטוב בגויים הרוג, אין ולעולם לא תהיה לי, שום סובלנות שהיא משום סוג שהוא. הצביעות: אז מה, אם יש שנת שמיטה? יש היתר - עסקה... והיתר - מכירה... אז מה, אם יש שבת? יש ...
מאמץ חתול סאדו כבוד משטרה חרמנית עסקה לקנא באחרים
מותג לעסק - ללמוד לספר סיפור
... לעסק - ללמוד לספר סיפור אנשים מתחברים לסיפורים. הסיפורי מלווים אותנו לאורך החיים. הגיבורים ממלאים את לבנו באהבה והערצה. לפעמים אנו מזדהים עם גיבור וחיים דרכו. הגיבור ממלא את משאלותינו ונלחם את מלחמתנו. איך הופכים את העסק לסיפור? איך הלקוחות יזדהו עם העסק ויהיו לקוחות נאמנים? איך בנוי סיפור? אנו חיים בסיפורים. הסיפורים מלווים אותנו מילדות ועד בגרות. אפילו בריאת העולם הוא סיפור. בראשית ברא אלהים את השמים ... מי שהם היו רוצים להיות. הוא מצליח לעורר בנו את האמונות, המניעים הנסתרים, הרצונות והרבדים העמוקים שלנו. לכן אנו מזדהים ומתחברים לגיבורים. לבנות סיפור לעסק זה מתקשר לעסקים, כי עסק צריך לספר סיפור. האני מאמין של העסק הוא סיפור. המניע של העסק זה המניע של הגיבור. והעסק הוא הגיבור. מי שמזדה עם הגיבור הוא יהיה לקוח של העסק ומי שלא לא. הוא יוכל לרכוש מוצרים בעסק. אבל הוא לא יהיה לקוח נאמן. הוא לקוח שלך כמו שהוא לקוח של עסק אחר. הוא רוכש את המוצר שלך לא את הסיפור שלך. תספר סיפור אמתי. תמצא את המניע שלך לעסק. את האמונה שמניעה אותך. את הלמה הקמת את העסק. האמונה הזאת היא האמונה של העסק. היא הסיפור שלו. תכניס את האמונה לשבלונה של הסיפור. תתרגם את האמונה לסיפור, לטוב ורע. הגיבור (העסק) נלחם ברע ומנצח נגד כל הסיכויים. תמצא את מי שמאמין בגיבור. מי שמזדהה עם האמונה. האנשים האלה הם הלקוחות שלך. ורק שלך. הם יהיו נאמנים לעסק ויביאו עוד לקוחות נאמנים ויפיצו את הבשורה של העסק. תתמקד בהם. תיתן את כל כולך בעסק ובלקוחות ותייצר מאמינים שמאמינים באותה אומנה. האמונה של העסק. זה במילה אחת: מותג. ...
בריאת העולם מוצר נצחנות מלחמות הרצון להיות צודק מותג לעסק שאלות
הצלחה - מי אני רוצה להיות?
... אבל אותם עקרונות בסיסיים מלווים כל הצלחה שהיא. האדם הוא בדיוק כמו עסק , הוא צריך לצפות את הסוף מראש. זה גם מזכיר לי את ההבדל בין ספר לעסק דרך אגב (ספר קוראים מההתחלה לסוף, עסק מתכננים מהסוף להתחלה). מה שמניע את התשובה לשאלה ...
מוצר יקר ללקוח fake it בלי לחשוב לא לחשוב מנטרה איך למכור מוצר יקר מוצר יקר מידי הבדלה
שבעת ימי הבריאה - יום 4 - חלק 1
... לבין התמונה המלאה... איך תיתכן השליטה שלי בשרשרת המידע המלאה אם חוליות המידע שלה מורכבות ממינים ומינים שונים ואינן זהות זו לזו - היינו אינן מובילות זו לזו? ולמעשה בשתי נקודות תורפה עסקינן, כי גם אם אתגבר על נקודת התורפה הראשונה ואצליח לראות במו עיני את רצף החוליות השונות והבלתי זהות, עדיין אינני מבין איך הדינמיקה הפועלת בין שני חלקי המידע - (בין הנתח ... משרשרת האם. איננו מסתפקים בנתחים קטנים ושואפים כל הזמן להגיע ישירות אל הנתח הגדול ביותר, ואנו מגייסים למען נטייה זו את הרעיון והסברה והתורה והתאוריה והאמונה... דוגמה, אני רוצה לפתוח עסק ולהתפרנס ממנו, ואני מודע לזאת שעלי להשקיע סכום התחלתי מסויים בשביל לפתוח ולהריץ את העסק. נניח יש לי מאה אלף דולר בכיס וזהו למעשה סכום ההשקעה העומד לרשותי. ובכן מרגע זה מתחילה הנטיה האנושית שהזכרתי לעיל לתת בי את אותותיה... כי מנקודה פתיחה זו אני מזנק עם הנתונים שהזכרתי אל עבר המטרה (העסק), ואני רוצה להוציא מהנתונים הללו את המקסימו, את הנתח הגדול ביותר... שום אדם לא היה לוקח את מאה אלף הדולר בכיס והולך לקנות את העסק הראשון שיזדמן לו, אלא לוקח את הראש לידיים ויושב לחשוב על רעיון שיפיק ממנו כאמור את המקסימו ואם אפשר קצת יותר מהמקסימו. אם כן תפקיד הרעיון הוא לאסוף עבורי את חוליות המידע ... מתחת לגלגל. יוצר הגלגל לא הכיר את המוצרים שעתידים להופיע ברשימה אבל הוא ראה רשימה כזאת באופק... הוא ראה באופק רשימה ארוכה ומכובדת שעתידה לככב מתחת לגלגל שלו. דוגמה, ראובן ביקש להקים עסק ולו היה חזון... שהעסק ימכור אלף דולר ליום מתוכם יניב רווח של כארבע מאות דולר. בחזונו ראה שהעסק יגיע למכור בשלב הבא כמאה אלף דולר ליום ויתפתח בהדרגה להיות העסק המוביל בענף והגדול ביותר בכל המדינה, או אז ובשלב השני יתחיל העסק לייצר באופן עצמאי את המוצרים שלו - דבר שיגדיל את מתח הרווחים, ובשלב יותר מתקדם יעבור למכור מוצרים חדשים ולפתח אותם באופן הזה עד לשלב היצור העצמאי, וכך עד שישלוט בכל המוצרים הנסחרים בענף הזה, או אז יפנה לענף אחר וכן הלאה... זה חזונו של ראובן. אם כן הרשימה שמאחורי העסק של ראובן ארוכה כאורך הגלות - הגם ומבחינה מעשית עוד לא הגדיר ולא זיהה שום מוצר מתוכה, אבל כן יש בידו את החזון והוא הולך ליישם אותו כהילכתו דרך העסק שייקים. העסק של ראובן הוא הגלגל שלנו, והרשימה הארוכה שמתחת לעסק אשר חזה אותה ראובן באופק והלך לכיוונה - היא אותה הרשימה של המנוע והמכונית והמטוס שנולדה (הגם ולא זוהתה) עם לידת הגלגל. אני הולך כברת דרך עם הדוגמה של הגלגל, ומחבר התורה הולך ...
משמעות משיכה אוניברסיטה אמונות מחיר ליישם התודעה האנושית טיפול
סיפורו של תהליך - אימון אישי
... זה צפו כל מיני תמונות נשכחות של כישלון מהעבר הרחוק, שהיא חשבה שכבר מזמן שכחה. מחד, עדיין הייתה לה תקווה ומחשבה לעזוב את מקום העבודה ולפתוח עסק משלה, מכיוון שיש לה מיומנויות ... להיות שם הכי טובים. נחזור לסיפורה של הלקוחה המסוימת שהתחלתי לדבר עליה. ככל שההתלהבות ממה שמצפה לוה במקום החדש אליו תכננה להגיע, שהיה כמובן עסק עצמאי, גדלה. הלכו וגברו גם ... זא המנחה יכול להנחות את המתאמן מבלי להיכנס לתוכנים, תוך שימוש בטכניקות של דמיון מודרך. היתרון של זה לעומת תהליכים של פסיכולוגיה הם, שלא מתעסקים עם נבירה בעבר. ...
אשם הרגלים חלומות חברות כישלון nlp אפקטיבי שכחה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על עסק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: עסק, האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: עסק, איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ אישי, פסיכותרפיה הוליסטית, מאמן משפחתי בתחום עסק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.8125 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 18:32:05 - wesi4