ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שבעת ימי הבריאה - יום 4 - חלק 1 ✔יד ויאמר אלהים, יהי מארת ברקיע השמים, להבדיל בין היום ובין הלילה, והיו לאתת... - ידע להצליח התחייבות! ל: להצליח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨שבעת ימי הבריאה - יום 4 - חלק 1
יד ויאמר אלהים, יהי מארת ברקיע השמים, להבדיל בין היום ובין הלילה, והיו לאתת ולמועדים ולימים ושנים. טו והיו למאורת ברקיע השמים, להאיר על - הארץ, ויהי - כן. טז ויעש אלהים את - שני המארת הגדלים: את - המאור הגדל לממשלת היום, ואת - המאור הקטן לממשלת הלילה, ואת הכוכבים. יז ויתן אתם אלהים ברקיע השמים, להאיר על - הארץ. יח ולמשל ביום ובלילה, ולהבדיל בין האור ובין החשך, וירא אלהים כי - טוב. יט ויהי - ערב ויהי - בקר, יום רביעי.

נתקלנו ביום השלישי בתופעת הנדיבות של הטבע... רשמתי בדף ההזמנות עשב והטבע סיפק את כל משפחת העשב... רשמתי לי עץ פרי והטבע סיפק אב טיפוס של כל עצי האדמה - עץ עושה פרי. אני יכול להמשיך את הרעיון הזה גם עם הגלגל... רשמתי לי גלגל ומצאתי בחיק הטבע את המכונה ואת המנוע והמטוס... למעשה ניתן להמשיך עם אותו הרעיון מכל נקודת זינוק - לאו דווקא מהגלגל... רשמתי לי מנוע ומצאתי את המכונית ואת המטוס והחללית ואת כל הטכנולוגיה של העידן החדש.

נכון הוא להגיד שמקור המציאוֹת הללו בתבונת האדם או אם תרצה באיבולוציה האנושית התבונתית, אולם ובכל אופן האדם הוא המקשר בין הגלגל למנוע ועל זאת בדיוק אני רוצה לעמוד - על הקשר בין התודעה האנושית לבין חבילת המידע השרועה לפנינו במרחב, איך אנחנו מתחברים עם המידע הזה ומעבדים אותו ומתפתחים עימו, איך הדינמיקה הזו פועלת?

במסגרת בחינת הדינמיקה הזו, התורה כיוונה ביום השני (בתמונה המלאה והמקורית בשנית) לנתון המופשט הזה: האדם זקוק לשולחן מסודר בשביל לעבד עליו את המידע, הוא זקוק למרחב מסודר - למסגרת מוגדרת, והלכה למעשה הוא עשה את המסגרת הזו עם החופן הראשון שלו מחבילת המידע: מכוח החופן הזה נוצרה מסגרת וירטואלית המכונה בלשון התורה "רקיע" שמבדיל בין המידע שמתחת לחופן לבין המידע שמעליו, בלשון התורה:

"בין המים אשר מתחת לרקיע, ובין המים אשר מעל לרקיע".

חפנתי "גלגל" מערימת המידע ובו ברגע נוצרה מסגרת המחלקת את כל ערימת המידע לשניים - לשני נתחים: מתחת למסגרת הזו מככבת הרשימה המכובדת של כל אמצעי הטכנולוגיה שהיגענו אליהם בעידן שלנו, מעגלה ומנוע ועד למטוס וחללית ועוד היד נטויה... וזהו הנתח הראשון.

אולם הרשימה המכובדת הזו עוד לא נסגרה והיכן איפוא נמצאים יתר המוצרים של הרשימה? או אם תרצה - היכן נמצאו המכונית והעגלה והמטוס של ימינו בשעת לידת הגלגל?

הם נמצאו בנתח השני שמעל למסגרת. חוליות המידע המייצגות את המנוע ואת המכונית שזיהה האדם בעת החדשה - נמצאות מאז ומתמיד במרחב והאדם זיהה את הרצף שלהן רק בעת החדשה, דהיינו גם לפני שהרצף הזה זוהה - היה לחוליות הללו קיום, והיו נמצאות מעל למסגרת הוירטואלית שנוצרה בעת לידת הגלגל וכנגזרת טבעית ממנו.

אם כן, ועם החופן של הגלגל, חילקתי את כל המידע של היקום לשני חלקים ובאופן הזה הצלחתי למקם את עצמי על שרשרת המידע השלמה ואף לשלוט בה, כי הרי הגדרתי אותה וגידרתי את שני חלקיה, וכל מה שנותר לי הוא להושיט את היד למעלה ולקטוף...

זוהי איפוא התמונה השלמה והמלאה שהתודעה האנושית כה התרחקה ממנה, והינה בה מחבר התורה ופרש אותה מחדש לפנינו. זוהי גם בשורתו הטובה ששיגר אלינו וסיפוק נגלה על פניו...

הסיפוק נגלה על פניו, אך לא כל כך על פני... התמונה המלאה עודנה רחוקה ממני שנות אור... לא זיהיתי בה את מקור השליטה שלי בכל שרשרת המידע הרצופה, והלא שרשרת המידע - או אם תרצה "ערימת המידע" מכילה חוליות מידע מינים ממינים שונים... גש לכל אוניברסיטה בעולם ומנה את הפקולטות שלה, מה לפסיכולוגיה ומכניקה? איך ניתן לראות את הרצף של הכימיה עם מדעי החברה? מה לגלגל המכני וליתר המידע שביקום? איך אני שולט בכל שרשרת המידע דרך הגלגל הקטן שקטפתי ממנה, או דרך המסגרת (הרקיע) שבו ברגע הקטיפה נוצרה בתוך ערימת המידע וחילקה אותה לשני נתחים, ולכאורה נתנה בידי את שרביט השליטה בשני הנתחים של כל הערימה... קצרה בינתי מלקצור את זאת...

וגם לעיני "המבשר" נגלתה נקודת התורפה שלי העומדת כחצץ ביני לבין התמונה המלאה... איך תיתכן השליטה שלי בשרשרת המידע המלאה אם חוליות המידע שלה מורכבות ממינים ומינים שונים ואינן זהות זו לזו - היינו אינן מובילות זו לזו?

ולמעשה בשתי נקודות תורפה עסקינן, כי גם אם אתגבר על נקודת התורפה הראשונה ואצליח לראות במו עיני את רצף החוליות השונות והבלתי זהות, עדיין אינני מבין איך הדינמיקה הפועלת בין שני חלקי המידע - (בין הנתח העליון לתחתון שנוצר עקב החופן שלי מהערימה) תאפשר לי לשלוט בערימת המידע המלאה.

מחבר התורה לא מאבד זמן ומטפל בנקודת התורפה הראשונה בפתח היום השלישי, היינו בתמונה המקורית שהורחבה עבורי בשלישית. וכך הוא פותח:

התודעה האנושית קולטת את המידע על ידי הבאת חוליותיו אל מקום "אחד" - היינו ע"י זיהוי הרצף של חוליותיו, כך זיהינו את האבן ואת האטום והמטוס ואת כל מרכיבי החומר, כך זיהינו למעשה את כל המידע שבידינו. להדגיש, לא ייצרנו את המטוס - זיהינו את המטוס, העשייה שלנו הסתכמה והלכה למעשה בזיהוי המידע. איננו מייצרים מידע - אנו מזהים אותו, העובדה שלא זיהינו את החמצן בתקופת האבן אינה מעידה על העדרות החמצן ופעולותיו בתקופה ההיא. כוח המשיכה תמיד היה קיים גם לפני ניוטון.

מכאן, שרשראות המידע ועד שזוהו חוליותיהן הרצופות על ידינו, היו זמינות וקיימות ברצף שלהן במרחב, ופשוט הושטנו את היד אל מקום מושבם (ברקיע העליון), קטפנו והבאנו אותן אלינו - אל המציאות, כך בנינו את המציאות שלנו, ואילולא החיבור המקדים בין כל שרשראות המידע שבנו את המציאות - לא היה קיום למציאות זו בתודעתינו במתכונתה הנוכחית, כי לא היינו מזהים אותה כמקשה אחת.

המציאות, איפוא, מעידה על רצף שרשראות המידע שבנו אותה ואלה שיצטרפו אליה בעתיד. מכאן כל המידע שביקום קיים בשרשרת אחת רצופה ואין סופית, המציאות המזוהה שלנו על כל מרכיביה מייצגת את הנתח הראשון בשרשרת הזו (זהו סכום המידע המזוהה שברקיע התחתון), והנתח השני מייצג את חוליות המידע הנותרות בשרשרת האין סופית, וזיקתנו לנתח הזה כבר נוצרה ע"י חופן מסויים כדוגמת הגלגל. (הנתח השני מייצג איפוא את חוליות המידע שעוד לא זיהינו את הרצף שלהן והממתינות לנו ברקיע העליון). זוהי המשמעות המורחבת למונח המקראי "אחד": כל המידע שביקום מחובר בשרשרת מידע אחת אין - סופית בעלת חוליות רצופות.

באופן הזה הסיר המחבר מדרכי את נקודת התורפה הראשונה שעמדה כמכשול וכחצץ ביני לבין התמונה המלאה. כן תיתכן השליטה שלי במלוא הערימה, כי כל חוליות המידע של הערימה הזאת מחוברות המה ביניהן בתוך שרשרת מידע אחת רצופת חוליות ארוכה ואין סופית.

אנחנו עדיין ביום השלישי ונותרה עוד נקודת תורפה אחת שחוצצת ביני לבין התמונה המלאה, והמחבר אמור לטפל בה על פני היום השלישי (על ידי הרחבת התמונה בפעם השלישית): עדיין אינני מצליח להפנים איך הדינמיקה הפועלת בין שני חלקי המידע, היינו בין החלק העליון לתחתון שגודרו עקב החופן שלי מהערימה - אינני מצליח להפנים איך הדינמיקה הזו תאפשר לי לשלוט בערימת המידע המלאה.

בשלב הזה הוצגה בפני תופעת הנדיבות של הטבע על פני התמונה המורחבת של היום שלישי. רשמתי לי עשב והטבע סיפק את כל משפחת העשב... רשמתי גלגל ומצאתי בחיק הטבע את המנוע ואת מכונת הגילוח והמטוס... במילים ציוריות ומדויקות, הושטתי את ידי אל המדף העליון של הארון להוציא ממנו גלגל, וערימה שלמה של מנועים ומכוניות ומטוסים נפלו מהמדף עימו! מהיכן ואיך ולמה...

בנקודה זו עמדתי מול המונח "הזיקה למידע" שנכנס לראשונה לתמונה לבאר את פשר תופעת הנדיבות, ובכלל זה הדינמיקה הפועלת בין שני חלקי המידע, העליון והתחתון. יורשה לי להכנס לעובי המונח "זיקה למידע".

עמדנו לעיל על המונח המקראי המורחב "אחד": כל המידע שביקום מחובר בשרשרת מידע אחת אין - סופית בעלת חוליות רצופות. שרשרת המידע הארוכה זו כוללת את המידע שכבר זוהה על ידינו (המציאות) וגם את המידע שעוד לא זיהינו את רצף חוליותיו, ומיכלול המידע הזה מחובר ברצף בתוך שרשרת אחת ארוכה אין - סופית, ומעת לעת אנו מושיטים את היד אל עבר השרשרת הזו, תולשים ממנה חתיכה, מזהים אותה ומצרפים אותה למציאות שלנו.

לציין, השרשרת הזו מונחת לפני בכל מקום ואני רואה אותה מולי כל הזמן - לא את כולה כי אין לה סוף אך כן את חלקה, ולמעשה כל הסובב אותי הוא חלק מהשרשרת הזו, כל החומר, כל היקום, כל היש. ומפעם לפעם עיני נופלות על קטע מסויים מהשרשרת, פשוט אני מבחין מתוכה בחוליות רצופות והופ יש זיהוי! זיהיתי ברגע זה את האטום, את התפוח, את הגלגל...

משמעות הדבר שברגע זה אני תולש מהשרשרת האין סופית את הקטע שאת רצף חוליותיו זיהיתי, ומפקיד אותו בקופת המציאות שלי. זה לא אומר שבזה הרגע נוצר הגלגל או האטום כי האטום קיים כל הזמן בתוך שרשרת המידע - וגם הגלגל, אך רק עכשיו שמתי לב אליו כי זיהיתי את רצף חוליות המידע המשקפות אותו.

הייתי רוצה בשלב זה להטיל אור על נטייה אנושית בולטת המאפיינת את רצון האדם בתלישת הנתח הגדול ביותר משרשרת האם. איננו מסתפקים בנתחים קטנים ושואפים כל הזמן להגיע ישירות אל הנתח הגדול ביותר, ואנו מגייסים למען נטייה זו את הרעיון והסברה והתורה והתאוריה והאמונה...

דוגמה, אני רוצה לפתוח עסק ולהתפרנס ממנו, ואני מודע לזאת שעלי להשקיע סכום התחלתי מסויים בשביל לפתוח ולהריץ את העסק. נניח יש לי מאה אלף דולר בכיס וזהו למעשה סכום ההשקעה העומד לרשותי. ובכן מרגע זה מתחילה הנטיה האנושית שהזכרתי לעיל לתת בי את אותותיה... כי מנקודה פתיחה זו אני מזנק עם הנתונים שהזכרתי אל עבר המטרה (העסק), ואני רוצה להוציא מהנתונים הללו את המקסימו, את הנתח הגדול ביותר... שום אדם לא היה לוקח את מאה אלף הדולר בכיס והולך לקנות את העסק הראשון שיזדמן לו, אלא לוקח את הראש לידיים ויושב לחשוב על רעיון שיפיק ממנו כאמור את המקסימו ואם אפשר קצת יותר מהמקסימו.

אם כן תפקיד "הרעיון" הוא לאסוף עבורי את חוליות המידע המקסימליות, להעמידן בשורה רצופה ווירטואלית בתוך הראש, וללכת לשוק בשביל להוציא את הרעיון שבראשי על חוליותיו הרצופות אל הפועל, היינו ללכת אל שרשרת האם של המידע בשביל לקטוף ממנה את הנתח התקני הזה, כי הרי לטעמי - זיהיתי את חוליותיו הרצופות של הרעיון ולכן אין שום סיבה שלא יצא אל הפועל, אין שום סיבה שלא אקטוף את חוליותיו משרשרת האם.

אולם כולנו יודעים כי לא כל רעיון יוצא בסופו של דבר אל הפועל, ואנו תולים את זאת באחת משתי סיבות: או שהרעיון לא נכון - כלומר חוליותיו לא היו רצופות בעליל, או שהרעיון נכון אך נפל במזל ביש... וכאן מקור הטעות שלנו: את הסיבה החלופית לכאורה "מזל ביש" - אנו ממירים בסיבה המקורית הנגזרת ממהות הדברים ועיקרם: יש להגיע אל נקודה סבירה בשרשרת האם עימה יכולה להצטלב החוליה הראשונה של הרעיון שלנו. מכאן ואם נתחיל את הרעיון מנקודה בלתי סבירה - הרעיון שלנו ידון לכישלון על אף וחוליותיו רצופות. דוגמה, לגבש רעיון תקני בעל חוליות רצופות שתכליתו היא לפתוח חנות על הירח...

אם כן כל מה שעלי לעשות הוא לגבש רעיון בעל חוליות רצופות, ולמצוא נקודה סבירה בשרשרת המידע עימה יכולה להשתלב חולית המידע הראשונה של הרעיון שלי. אם הרעיון הוא "גלגל" ושילבתי אותו עם החוליה הנכונה בשרשרת האם, אזי הרעיון הזה יתגלגל באופן טבעי אל המנוע והמטוס והמכונה... זאת כי ברעיון הזה יצרתי זיקה לכל משפחת המידע שביקום, ומטבע הדברים - חוליות המידע הקרובות אל הרעיון יתגלגלו עימו ראשונה... ואם ביקשתי לקטוף דשא - היינו אם זיהיתי את הדשא, אזי בעקבות הדשא יתייצבו לפני כל משפחת העשבים ביקום - הדגנים והקטניות והירקות ועשבי התיבול והדשאים... כי בעצם הרעיון שלי המקורי יצרתי זיקה ליתר חוליות המידע - גם הקרובות מהרעיון וגם והרחוקות ממנו, ומטבע הדברים - החוליות הקרובות לרעיון יעמדו ראשונה לרשותי ויתגלגלו עימו במהרה, דהיינו אזהה אותן מהר יותר.

זהו איפוא תפקיד הרעיון באשר הוא... לפתוח בפני האדם את שער המידע ולתת בידו את מפתח השליטה ע"י הזיקה למידע הזה. זהו גם תפקידה של התוכנית והתורה והאידיאה והאמונה והתפיסה והסברה... לקנות בתשלום זעיר יחסית את הגישה למלוא חוליות המידע שבערימה הגדולה... ברעיון קטן אחד אני קונה את כרטיס הכניסה הנכסף לשרשרת המידע האין - סופית, ובנוסף לכך אני מאיץ את זרימת כל חוליות המידע הקרובות לרעיון / לתורה / לתיאוריה / לתוכנית - שרקעתי בערימת המידע... הכל במחיר זעיר אחד, ברעיון קטן אחד בעל מספר חוליות מידע רצופות.

זוהי משמעות "הזיקה למידע" ותכליתה שנגלתה לי בתחתית התמונה המורחבת של היום השלישי, ואומנם אני מייצר את הזיקה הזאת דרך מעט החוליות של הרעיון והתורה והתיאוריה שבניתי...

אולם לא כל רצון הוא רעיון תקני ולא כל משאת - נפש היא תוכנית ולא כל מחשבה היא תורה מסודרת המייצרת חוליות מידע רצופות שבסמוך להן נוצרת זיקה זו למידע... אינני מבין איך התודעה שלי יכולה לשלוט במלוא סל המידע דרך הזיקה למידע, בתהייה הזו סיימתי את היום השלישי, וכך נולד הצורך ביום הרביעי... כך נולד הצורך בהגדלת התמונה המקורית בפעם הרביעית (יום רביעי), וזו היא התמונה הנשקפת מהגדלה זו:

ויאמר אלהים, יהי מארת ברקיע השמים, להבדיל בין היום ובין הלילה, והיו לאתת ולמועדים ולימים ושנים.

אנחנו דנים בתמונה שנגלתה לעיני התודעה האנושית כאשר נפגשה לראשונה עם המידע, היינו עם המידע המוקרן מהחומר, מהארץ, מהיקום... הנגזרת הטבעית של פגישה זו היתה: יהי אור. זו האימרה שביטאה את חוויית התודעה המיידית כאשר נפגשה עם המידע, היא ביקשה לגלות את המידע הזה ולהאיר אותו: יהי אור. זו היא התמונה המקורית השלמה, אולם נבצר ממני להבין איך אני שולט בערימת המידע השלמה מתוך התמונה הזו...

מחבר התורה הכין איפוא עבורי את ההגדלה מס' 2 לתמונה המקורית (יום שני), שתשליך אור על נקודת "השליטה" בערימת המידע:

ויאמר אלהים, יהי רקיע בתוך המים, ויהי מבדיל בין מים למים:

זו למעשה האימרה המקבילה לזו שהופיעה בתמונה המקורית: "ויאמר אלהים יהי אור", וכך נקלטה על ידי:

חפנתי חופן בערימת המידע, וכתוצאה ישירה מהחופן הזה נמתח משטח היכר בתוך אותה הערימה הנקרא "רקיע" בלשון המקרא. "רקיע" זה יבדיל בעצם התהוותו בין מים למים, היינו בין המידע שהוגדר הלכה למעשה ע"י החופן שנחפן (זהו המידע של "היום" שהואר ע"י החופן שלי, הוא המידע המרכיב את המציאות. אלה הם המים שמתחת לרקיע), לבין המידע שנותר בערימה (זהו המידע הנשאר בחשכת "לילה" ועודנו ממתין לתודעת האדם שתזהה אותו, שתאיר אותו. ואלה הם המים שמעל לרקיע).

בתחתית התמונה המקורית שהוגדלה עבורי בשלישית, נתקלתי וכאמור במונח "הזיקה למידע" - דהיינו הזיקה אל המים שמעל לרקיע שנוצרו כתוצאה מהחופן שהתודעה האנושית חפנה בערימת המידע. זיקה זו אמורה, על פי התמונה המקורית, להניח בידי האדם את שרביט השליטה בערימת המידע השלמה, אולם נבצר ממני להבין איך ניתן להגיע אל השליטה המלאה במידע דרך הזיקה אליו... כך נולדה ההגדלה הרביעית (יום רביעי) של התמונה המקורית:

ויאמר אלהים, יהי מארת ברקיע השמים:

התמונה המקורית "יהי אור" שהגדרתה המורחבת "יהי רקיע" - אינה אלא: "יהי מארת", זו המשמעות הנשקפת מההגדלה הרביעית של התמונה המקורית. כלומר פני התודעה האנושית ובשעה שחפנה את החופן שלה מערימת המידע - לא היו אל החופן עצמו ואף לא אל הרקיע שיחלק את הערימה המלאה לשניים כי - אם אל המאורות שיופיעו ברקיע, התודעה האנושית ביקשה להציב "מאורות" ברקיע הנוצר בערימת המידע, פניה היו אל המאורות הללו.

מאור הוא מקור האור, הוא המקום ממנו מפיצים את האור, וברבים: מאורות. במילים מעודכנות, התודעה האנושית וברגע פגישתה עם המידע ביקשה והלכה למעשה להציב אלומת אור בתוך היקום, מעין זרקור בשמים - גוף מפיץ אור בתוך ערימת המידע, ומטרת הגוף הזה היא להאיר לי את השדה, או אז אשתול בשדה הזה את הזרעים שמהם תנבוט השליטה המוחלטת שלי במלוא ערימת המידע.

אם נתרגם מילים אלה לשפת המציאות - פני התודעה האנושית ולפני אלפי השנים לא היו דווקא אל הגלגל כי - אם אל הרשימה המכובדת שעתידה לככב מתחת לגלגל. יוצר הגלגל לא הכיר את המוצרים שעתידים להופיע ברשימה אבל הוא ראה רשימה כזאת באופק... הוא ראה באופק "רשימה" ארוכה ומכובדת שעתידה לככב מתחת לגלגל שלו.

דוגמה, ראובן ביקש להקים עסק ולו היה חזון... שהעסק ימכור אלף דולר ליום מתוכם יניב רווח של כארבע מאות דולר. בחזונו ראה שהעסק יגיע למכור בשלב הבא כמאה אלף דולר ליום ויתפתח בהדרגה להיות העסק המוביל בענף והגדול ביותר בכל המדינה, או אז ובשלב השני יתחיל העסק לייצר באופן עצמאי את המוצרים שלו - דבר שיגדיל את מתח הרווחים, ובשלב יותר מתקדם יעבור למכור מוצרים חדשים ולפתח אותם באופן הזה עד לשלב היצור העצמאי, וכך עד שישלוט בכל המוצרים הנסחרים בענף הזה, או אז יפנה לענף אחר וכן הלאה... זה חזונו של ראובן.

אם כן הרשימה שמאחורי העסק של ראובן ארוכה כאורך הגלות - הגם ומבחינה מעשית עוד לא הגדיר ולא זיהה שום מוצר מתוכה, אבל כן יש בידו את החזון והוא הולך ליישם אותו כהילכתו דרך העסק שייקים.

"העסק" של ראובן הוא "הגלגל" שלנו, והרשימה הארוכה שמתחת לעסק אשר חזה אותה ראובן באופק והלך לכיוונה - היא אותה הרשימה של המנוע והמכונית והמטוס שנולדה (הגם ולא זוהתה) עם לידת הגלגל.

אני הולך כברת דרך עם הדוגמה של הגלגל, ומחבר התורה הולך לאורך כל הדרך עם "הארץ" כדוגמה לכל דבר, דרכה מבאר את התמונה המקורית שנגלתה לעיני התודעה האנושית כאשר נפגשה לראשונה עם המידע, היינו עם המידע המוקרן מהארץ, מהחומר...

חזון התודעה האנושית היה לשלוט במלוא סל המידע הנמצא ביקום, החל מהמידע ההתחלתי המוקרן מהארץ שזה עתה פגשה בו ועד בכלל. אולם ובשביל לשלוט בסל המידע יש להתמקם ראשונה בתוך הסל הזה, הווה אומר להגדיר את המקום המדויק של התודעה בתוך ערימת המידע - באמצעות המידע המוגדר הנמצא בידה לעת עתה, או אז להשתמש בנקודת זינוק זו כמנוף לרדת דרכו אל עומק החזון ולהוציאו מהכוח אל הפועל. לתודעה איפוא תוכנית של ממש להוצאת חזונה אל הפועל, ולתוכנית זו שלושה שלבים:

1.שירטוט נוסח החזון.

2.קביעת נקודת מיקום בתוך סל המידע.

3.ההכנה המעשית להוצאת החזון אל הפועל.

ובכן, באופן הזה ראתה התודעה את "הארץ" כאשר נפגשה לראשונה עם המידע המוקרן ממנה:

ויאמר אלהים: להלן אמירת התודעה האנושית המעודכנת ביותר ברגע פגישתה עם המידע:

1.נוסח החזון: יהי מארת ברקיע השמים

2.קביעת נקודת מיקום: להבדיל בין היום ובין הלילה

3.ההכנה המעשית: והיו לאתת ולמועדים ולימים ושנים.

יהי מארת ברקיע השמים, להבדיל בין היום ובין הלילה: ברגע זה ממש מתחילה תוכנית התודעה האנושית להוצאת חזונה אל הפועל, וזה נוסח החזון שלה:

יהי מארת ברקיע השמים: המידע בו אני פוגשת ברגע זה - יהא למאור, היינו למקור האור עבור מלוא המידע שנותר בסל. זאת כי רצוני להגיע ולשלוט במלוא סל המידע של היקום ומלואו, ואת הרצון הזה יאיר הזרקור הזה שבידי - היינו המידע המוגדר שלעת עתה שמתי עליו את היד, ויפיץ אור בתוך ערימת המידע בשביל לחשוף באמצעותו את המידע אשר בתוכה.

אם כן פני התודעה לא היו דווקא אל הארץ - היינו אל המידע שהקרין החומר מן הארץ, כי - אם למרחק שנות אור מהארץ... התודעה האנושית ביקשה ולמעשה להשתמש בארץ כמנוף ממנו תנבוט השליטה שלה במלוא ערימת המידע. היא ביקשה מאור - מקור של אור עבור שאיפותיה הרחוקות וסימנה את הארץ כאחד המקורות, כאחד הזרקורים, כאחד הגופים שיפיץ אור ויגלה את הערימה החשוכה.

הוא הדבר בגלגל, התודעה לא ביקשה דווקא את הגלגל כי - אם את הרשימה אשר מתחת לגלגל שראתה באופק וביקשה להתקדם אל עברה. הגלגל היה לה רק למנוף לנתב דרכו את המסלול אל עבר האופק הרחוק.

נחזור אל המחבר שלנו ואל דוגמתו המאפיינת - "הארץ", וכאן אנו נתקלים בשתי סוגיות שעולות מאליהן אל הבמה:

לאיזה אופק ביקשה התודעה להגיע דרך הארץ?
להבדיל מטוס מידע אין סופי יכולת תודעת האדם לחשוב פסיכולוגיה אחדות למכור מוצרי טעויות רוצה להוציא הבריאה ימי הבריאה שבעת שבעת ימי הבריאה
נוסחה לגלות את הסיבה של רע לא הגיוני, מה הסיבה של פחד לא הגיוני? מה הסיבה של דיכאון לא הגיוני? מאניה דיפרסיה, טיפול בהפרעות נפשיות לא הגיוניות, מה הסיבה של חרדה לא הגיונית? כעס לא הגיוני, מחשבה טורדנית, מחשבה אובססיבית
נוסחה לגלות את הסיבה של רע לא הגיוני, מה הסיבה של פחד לא הגיוני? מה הסיבה של דיכאון לא הגיוני? מאניה דיפרסיה, טיפול בהפרעות נפשיות לא הגיוניות, מה הסיבה של חרדה לא הגיונית? כעס לא הגיוני, מחשבה טורדנית, מחשבה אובססיבית
...הגיוני, מה הסיבה של פחד לא הגיוני? מה הסיבה של דיכאון לא הגיוני? מאניה דיפרסיה, טיפול בהפרעות נפשיות לא הגיוניות, מה הסיבה של חרדה לא הגיונית? כעס לא הגיוני, מחשבה טורדנית, מחשבה אובססיבית מהי הנוסחה למציאת סיבות לרגשות לא הגיוניים? כאשר אדם חווה בעיה נפשית שנראית לו לא הגיונית, כמו פחד לא הגיוני, חרדה, דיכאון לא מוסבר, או מחשבה טורדנית אובססיבית, ישנה נוסחה ברורה ופשוטה להבין מה הסיבה העמוקה לכך, על פי ההסבר של אליעד כהן. כל חוויה רעה לא הגיונית...
טוב ורע כשני הפכים, האם רע זה ההפך של טוב? האם טוב זה ההפך של רע? האם יש מצב שבו אין טוב ורע? האם לא משנה זה טוב או רע? לרצות להרגיש טוב, לרצות לא להרגיש רע, לברוח מהרע, לרדוף אחרי הטוב
טוב ורע כשני הפכים, האם רע זה ההפך של טוב? האם טוב זה ההפך של רע? האם יש מצב שבו אין טוב ורע? האם לא משנה זה טוב או רע? לרצות להרגיש טוב, לרצות לא להרגיש רע, לברוח מהרע, לרדוף אחרי הטוב
...טוב זה ההפך של רע? האם יש מצב שבו אין טוב ורע? האם לא משנה זה טוב או רע? לרצות להרגיש טוב, לרצות לא להרגיש רע, לברוח מהרע, לרדוף אחרי הטוב האם רע הוא ההפך של טוב? האם יש מצב שבו אין טוב ורע? אליעד כהן עוסק בהרצאה במושגים של טוב ורע, ובשאלות פילוסופיות המתרכזות בקיום שני ההפכים האלה. הוא מתחיל בלשאול אם רע הוא ההפך של טוב, ואם טוב הוא ההפך של רע. האם יש מצבים שבהם אין טוב ורע? או שמא כל דבר שנראה רע הוא למעשה טוב בהגדרה מסוימת? ההרצאה נוגעת בכך שההגדרות...
אימון סימטרי או אימון אסימטרי, אימון חד צדי או אימון דו צדי, אימון unilateral, תרגילים סימטריים, תרגילים אסימטריים, קשר שריר מחשבה, איך לשמור על סימטריה בשרירים? איך לאמץ צד אחד יותר? אסימטריה בשרירים, להתאמן נכון
אימון סימטרי או אימון אסימטרי, אימון חד צדי או אימון דו צדי, אימון unilateral, תרגילים סימטריים, תרגילים אסימטריים, קשר שריר מחשבה, איך לשמור על סימטריה בשרירים? איך לאמץ צד אחד יותר? אסימטריה בשרירים, להתאמן נכון
...תרגילים סימטריים, תרגילים אסימטריים, קשר שריר מחשבה, איך לשמור על סימטריה בשרירים? איך לאמץ צד אחד יותר? אסימטריה בשרירים, להתאמן נכון מה ההבדל בין אימון סימטרי לאימון אסימטרי? אימון סימטרי הוא אימון שבו שני צדי הגוף מתאמנים בו - זמנית על אותו המשקל. למשל, כשאדם לוקח מוט משקולות ומרים בשתי ידיו ביחד, מדובר באימון סימטרי. לעומת זאת, אימון אסימטרי (נקרא גם אימון חד - צדי או unilateral) מתייחס לאימון שבו כל צד בגוף מתאמן בנפרד. לדוגמה, כשאדם לוקח משקולת...
למה אל תתמיד כדי להצליח? לא להתמיד ולהצליח, למה התמדה זה רע? למה להתמיד זה רע? למה לא להתמיד? איך להצליח בלי להתמיד? איך להפסיק להתמיד ולהצליח? עשה כפי יכולתך, פעולות קטנות, השגת מטרות, התמדה ועצלנות, תירוצים של עצלנים
למה אל תתמיד כדי להצליח? לא להתמיד ולהצליח, למה התמדה זה רע? למה להתמיד זה רע? למה לא להתמיד? איך להצליח בלי להתמיד? איך להפסיק להתמיד ולהצליח? עשה כפי יכולתך, פעולות קטנות, השגת מטרות, התמדה ועצלנות, תירוצים של עצלנים
...רע? למה לא להתמיד? איך להצליח בלי להתמיד? איך להפסיק להתמיד ולהצליח? עשה כפי יכולתך, פעולות קטנות, השגת מטרות, התמדה ועצלנות, תירוצים של עצלנים למה אל תתמיד כדי להצליח? ההרצאה של אליעד כהן מתמקדת בהסברת השקר שבמוטיבציה להאמין שהתמדה היא הדרך להצלחה. אליעד מציין כי ישנה גישה שמקובלת אצל רבים, לפיה כדי להצליח יש צורך להתמיד, כלומר, לבצע פעולות לאורך זמן, שוב ושוב, ללא הפסקה. הוא טוען כי זוהי הנחה שגויה וכי לא תמיד יש צורך להתמיד כדי להשיג מטרות, ולעיתים...
OCD אצל ילדים, ילד מפחד למות, ילד מפחד להירדם, ילד מפחד לישון, ילד מפחד מהרעלה, הפרעת התנהגות של ילדים, הפרעת אישיות של ילדים, התנהגות גבולית אצל ילדים, ocd ילדים, הפרעה טורדנית של ילדים
OCD אצל ילדים, ילד מפחד למות, ילד מפחד להירדם, ילד מפחד לישון, ילד מפחד מהרעלה, הפרעת התנהגות של ילדים, הפרעת אישיות של ילדים, התנהגות גבולית אצל ילדים, ocd ילדים, הפרעה טורדנית של ילדים
...להירדם, ילד מפחד לישון, ילד מפחד מהרעלה, הפרעת התנהגות של ילדים, הפרעת אישיות של ילדים, התנהגות גבולית אצל ילדים, ocd ילדים, הפרעה טורדנית של ילדים איך להתמודד עם ילד שמפחד שיש רעל באוכל? כאשר ילד מפחד לאכול כי הוא חושש שיש רעל באוכל, ישנן שתי דרכים עיקריות להתמודד עם החשש שלו: או שננסה להראות לו שאין סיכוי שהחשש יתגשם, או שננסה לשנות את רצונו כך שגם אם החשש יתגשם, הוא לא יראה בזה משהו רע. אבל צריך להיזהר משתי הגישות הללו, כי הן עלולות לגרום לבעיות...
איך לנצח בויכוח? למה זה טוב להתווכח? רטוריקה, דיבייטינג, סודות השכנוע, איך להתווכח נכון? מה לענות בויכוח? ויכוחים, ווכחנות, מה טוב בויכוחים? איך להתכונן לויכוח? השכל של המחלוקת
איך לנצח בויכוח? למה זה טוב להתווכח? רטוריקה, דיבייטינג, סודות השכנוע, איך להתווכח נכון? מה לענות בויכוח? ויכוחים, ווכחנות, מה טוב בויכוחים? איך להתכונן לויכוח? השכל של המחלוקת
...רטוריקה, דיבייטינג, סודות השכנוע, איך להתווכח נכון? מה לענות בויכוח? ויכוחים, ווכחנות, מה טוב בויכוחים? איך להתכונן לויכוח? השכל של המחלוקת איך לנצח בוויכוח ואיך להתווכח בצורה נכונה? כאשר אדם נמצא בוויכוח עם מישהו, חשוב מאוד להקפיד על צורת החשיבה במהלך הוויכוח. אליעד מדגיש כי ויכוח הוא הזדמנות לצמיחה אישית, ודווקא בזמן הוויכוח האדם חייב להכריח את עצמו להסתכל על טענות הצד השני בצורה ביקורתית ולהפוך אותן. הרעיון הוא לא להיכנע מיד להאשמות של הצד השני...
ניתוח תהליך, רפואה משלימה, תזונה בריאה, השפעת התזונה, טיפול בשורש הבעיה, טיפול בסימפטומים, טיפול במחלות נפשיות, טיפול בהפרעות נפשיות, מחלות חשוכות מרפא, לכל מחלה יש תרופה, פתרון למחלות נפש
ניתוח תהליך, רפואה משלימה, תזונה בריאה, השפעת התזונה, טיפול בשורש הבעיה, טיפול בסימפטומים, טיפול במחלות נפשיות, טיפול בהפרעות נפשיות, מחלות חשוכות מרפא, לכל מחלה יש תרופה, פתרון למחלות נפש
...במחלות נפשיות, טיפול בהפרעות נפשיות, מחלות חשוכות מרפא, לכל מחלה יש תרופה, פתרון למחלות נפש כיצד תזונה משפיעה על המוח ועל יכולות החשיבה שלנו? אליעד כהן פותח בשאלה מרכזית, כיצד התזונה משפיעה על המוח? המוח, כמו כל איבר בגוף, מושפע מהתזונה ומרכיבי המזון שאנחנו צורכים. אין זה חידוש גדול לטעון שהמוח מושפע מהתזונה, כי ברור שכשאנחנו צורכים מזונות מסוימים, אנחנו מכניסים לגוף חומרים המשפיעים על כל מערכות הגוף. לדוגמה, אם כואבת לאדם הבטן והוא אוכל משהו ספצ...
איך לחשוב חיובי? איך לא לראות רע? ענבל אור, רומן זדורוב, להפסיק חשיבה שלילית, נבואה שמגשימה את עצמה, חשיבה חיובית, לחשוב שלילי, להפסיק מחשבות שליליות
איך לחשוב חיובי? איך לא לראות רע? ענבל אור, רומן זדורוב, להפסיק חשיבה שלילית, נבואה שמגשימה את עצמה, חשיבה חיובית, לחשוב שלילי, להפסיק מחשבות שליליות
...חשיבה חיובית, לחשוב שלילי, להפסיק מחשבות שליליות איך לחשוב חיובי? איך לא לראות רע? בהרצאה שניתנה, אליעד דיבר על נושא החשיבה החיובית והשלילית, ובחן את הקשר בין מצבי רוח שליליים ותוצאותיהם, כגון האמונה בנבואה שמגשימה את עצמה. השיחה עסקה על איך ניתן לשנות את הדרך בה אנו רואים את העולם, ולהפוך את החשיבה לשלילית למחשבה חיובית. מה הקשר בין חשיבה שלילית לתוצאה שלילית? אליעד הציג את השאלה: האם באמת יש קשר בין חשיבה שלילית לבין תוצאה שלילית? האם אדם שחוש
הסוד של *כל* הבעיות - מהו הסוד שאותו *לא* יודעים *כל* הפסיכולוגים / מורים רוחניים?
...רוחניים? כפי שכבר ביארתי וכפי שכל הזמן מתבאר, לכל דבר בעולם יש שורש. כי כל הדברים שבעולם פועלים לפי חוקיות מסוימת. וכל קבוצת חוקים, היא ביטוי של חוק אחר מקיף יותר וגדול יותר. וכל קבוצות החוקים כולן, פועלות לפי חוק אחד כלשהו. וכל האירועים שהיו שקורים ושיהיו, כולם פועלים לפי חוק אחד ויחיד. ומי שיתבונן סביבו יראה, כי העולם שלנו מלא בבעיות מבעיות שונות. ובכל תחום ותחום יש את הבעיות שלו. ובכל מקום ומקום שבו האדם רוצה לעשות איזה משהו ורוצה להשיג איזה רצון...
מימוש עצמי ונתינה לאחרים, האם להתמקד בנתינה כדי לממש את עצמי? רצון לתת ומימוש עצמי, רצון לקבל ומימוש עצמי, אגואיסטיות ומימוש עצמי, איך לממש את עצמי? להתמקד בלתת, להתמקד בלקבל, איך להקים עסק מוצלח? איך להצליח בעסקים?
מימוש עצמי ונתינה לאחרים, האם להתמקד בנתינה כדי לממש את עצמי? רצון לתת ומימוש עצמי, רצון לקבל ומימוש עצמי, אגואיסטיות ומימוש עצמי, איך לממש את עצמי? להתמקד בלתת, להתמקד בלקבל, איך להקים עסק מוצלח? איך להצליח בעסקים?
...לקבל ומימוש עצמי, אגואיסטיות ומימוש עצמי, איך לממש את עצמי? להתמקד בלתת, להתמקד בלקבל, איך להקים עסק מוצלח? איך להצליח בעסקים? האם כדי לממש את עצמי עלי להתמקד בנתינה לאחרים? במהלך ההרצאה, אליעד כהן דן בשאלה האם הדרך למימוש עצמי עוברת דרך נתינה לאחרים. הוא מסביר שהשאלה המרכזית היא אם כדי להרגיש ממומש בחיים, כדאי להתמקד בנתינה לאחרים או שזו בכלל אינה הכרחית. בהמשך ההרצאה הוא מבהיר את עמדתו באופן חד משמעי - התמקדות בנתינה אינה מחויבת כדי לממש את עצמך...
דאגות חרדות ופחדים
...והגדרות שונות לפחדים, חרדות ודאגות, הגדרות שמנסות לעשות סדר מצד אחד, מהצד שני הן יוצרות בלבול לאלו שאינם מתמצאים ממש במושגים. הפעם נדבר על המכנה המשותף בין חרדות, דאגות ופחדים. נתרכז בסיבות והמניעים להיווצרותם ונעלה מעט את רמת המודעות ותשומת הלב שלנו לעניין. ד. ח. פ יכולים להופיע במגוון צורות ומצבים, לדוגמה: פחד מפיטורים, חרדה מזה שיאשימו אותי במשהו שעשיתי, חרדה שיאשימו אותי במשהו שלא עשיתי, חרדת מבחנים, חרדת קהל ועוד המון צורות שונות. למרות כל ההגדרות...
מה המשמעות האמיתית של יציאה מעבדות לחירות?
...האמיתית של יציאה מעבדות לחירות? רוני זוהר מאיזו עבדות אנחנו צריכים לשחרר את עצמנו? מה זו החירות הזו שאנו מחפשים? חג הפסח פותח את תקופת האביב שהיא תקופה של התחדשות ופריחה. בכל שנה ניתנת לנו הזדמנות לבדוק עם עצמנו האם אנחנו באמת נמצאים במקום שאנחנו רוצים להיות בו? האם המקום הזה גורם לנו אושר ובחרנו להיות בו מתוך חופש אמיתי? או מתוך הרגל? הכרח? תנאי? פשרה? מהי עבדות? עבדות להרגלים שלא משרתים את מטרות החיים שלנו, לרגשות שכובלים אותנו בתחושת כאב וחוסר...
האש והאור בשמחת ל"ג בעומר
...והאור בשמחת לג בעומר מדורות, רבי עקיבא, בר יוחאי, בר כוכבא... אלו הם רק חלק מסמלי החג. מה הקשר בינם לבין לג בעומר? אנסה לעשות קצת סדר ולהציע חוט מקשר נוסף. הקשר בין רבי עקיבא לספירת העומר? ימי ספירת העומר, הם ימים של דין. לצערנו, הגזרות שמקרבות אותנו זה לזה, לא תמיד נשארות בגדר קשיים כלכליים בלבד. כך למשל הושמדו קהילות יהודיות רבות באשכנז בשנת תתנו בימי ספירת העומר (בתקופת מסעי הצלב), כך היה בימי חמילניצקי בפרעות תח ותט (שעיקר הזוועות נעשו בימי ספירת...
שינוי מעשי, שינוי פנימי, לעשות או לא לעשות, פילוסופיה, שינוי חוויה ממשית באמצעות הבנה פנימית
...לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: שינוי מעשי, שינוי פנימי, לעשות או לא לעשות, פילוסופיה, שינוי חוויה ממשית באמצעות הבנה פנימית. שאלה: האם הבנתי נכון? אליעד: כל מה שהבנת נכון, אבל מהיבט מסוים, למה? כי תמיד יש עוד היבטים. שאלה: אני מרגיש שהשיחות כאן הם מופשטות לא מוחשיות ומשכיחות ממני את חיי היום יום, אז לאן זה מוביל אותנו? אליעד: הלא מוחשי מוביל למוחשי. הלא מוחשי יש לו כמה יתרונות, דבר ראשון הוא מפתח לך את החשיבה, ואז למשל בעבודה תחשוב ביותר אופצ
הקרב האבוד על הבית - יעל אבגי
...במשימה הלאומית שלתמוך בבעלי למען הכלל. כנראה שאני לא שייכת לזן הנדיר של נשים המוכנות להקריב כל כך הרבה בשביל כל כך מעט בעל. אלה העומדות בצריח ולהן אני רוצה להצדיע בלי כומתה על הראש, בלי נשק בצד הגוף, אך עם שירת התקווה שתימצא יום אחד הדרך לאפשר לכן לחיות לצד, לישון ליד, לקום עם מי שהחליט לשמור עלינו אך יכול גם לשמור על הילדים בערב. יום טיפוסי בחיי אישה בשנת 2010 שש - שש וחצי בבוקר השכמה (בהנחה שאין תינוק בהישג יד). הכנת סנדויצים, צחצוח, קילוח, גילוח...
אסטרולוגיה - מעל המזל או מתחתיו?! חלק 6
...אסטרולוגיה - מעל המזל או מתחתיו ?! חלק 5. בני מזל גדי נוטים לעתים קרובות להיות רוחניים מאוד, גם אם לרוב קשה להבחין בכך במבט ראשון בגלל החיבור החזק שלהם לחומר. כבר מגיל צעיר ביותר חשים הגדיים באחריות כבדה מאוד הרובצת על צווארם. התחושה היא סובייקטיבית בעיקרה, אך במקרים רבים אכן ייאלצו לקחת אחריות מעשית ולפרנס את משפחתם מגיל צעיר מאוד. בין אם האחריות שבה נושאים הגדיים מילדות הינה סובייקטיבית ובין אם לאו, רבים מהם חשים כי ילדותם נעשקה מהם, ואין זה הנכס...
הבודהיזם והדאואיזם
...מתוך הדאואיזם, והוא בעצם מספק תשובות לשאלות שנותרו ללא מענה בדאואיזם. שאלת הסבל שבקיום האנושי היא שאלת מפתח בבודהיזם, והתשובה לה טמונה בביטול היצרים והתשוקות. נשמע פשוט? לא כל כךהמקדשים הבודהיסטים נועדו לסייע בידי האדם להגיע למצב של ריכוז פנימי, ועל ידי כך להבנה של עולם התופעות, והשתחררות מהצורך לחזור ולהתגלגל בו. הבודהיזם צמח בסין מתוך הדאואיזם. הדאואיזם אומר, לא להתנתק מן העולם אלא להשתדל לפגוע כמה שפחות באיזון של העולם. אין צריך להסתגף, הדאואיזם...
הורים וילדים - חרדה של הורים שלא יקרה דבר רע לילדים
...בנושא: הרצאה על הורים וילדים - חרדה של הורים שלא יקרה דבר רע לילדים. כיצד להגיע למצב תודעתי טוב כשאר יש דאגה לשלומם של הילדים? האדם מוכן להיות רגוע עם עצמו אך כיצד יכול להגיע למצב שבו הוא יכיל מצב שאינו טוב לילדים. ונקדים שעל האדם לדאוג שלא יקרה לו דבר רע וגם לילדים. זה מצד הנפרדות. אך מצד האמת, על האדם לא לפחד משום דבר, זה אינו עניין של אמונה. ולא עניין של שכנוע. וגם אם הוא מוכן לסבול ואינו מוכן שלילדים שלו יהיה סבל, הרי שאינו באמת יודע שאין מה...
ההיסטוריה של הכישוף - קוסמים, מכשפות ופגאנים - חלק 2
...- קוסמים, מכשפות ופגאנים - חלק 2 ההיסטוריה של הכישוף - קוסמים, מכשפות ופגאנים - חלק 1. תיאורים של טקסי כישוף לא הופיעו בסיפורים לפני המאה החמש עשרה. הכישוף איננו מחובר יותר לדת פריון אלא כמינות הנלחמת בנצרות ומוצאה מהשטן. אך באגדות עם עתיקות המכשפות מתחברות לטבע ולא לשטן. הן יודעות לנצל את כוחות הטבע לטוב או לרע. בתרבות הנורדית, מהאחרונות שנכנסו אל מתחת כנפי הנצרות הפכו האגדות על הפיות, הטרולים, והגמדים מכוחות שהיו מקושרים לטבע לחלק מהכוח השטני,...
פרות קדושות - איך לשחוט פרות קדושות? איך לכפור בעבודת אלילים?
...בעבודת אלילים? האמת שאין מה לפחד לשאול שאלות, וכפי שאמר כותב המאמר כל דבר בעולם, ככל שתבין אותו יותר, כך תבין את המציאות יותר. וזאת מאחר וכל דבר בעולם שייך למציאות עצמה, ולכן, כל לימוד חומר לימודי, כל לימוד דבר נוסף בחיים מהווה אינדיקציה חשובה הקשורה למציאות ומדייק לנו יותר את תפיסתה של המציאות, וכך המציאות מובנת יותר. זה כמו שיש חקירה ויש פרטים שנמצאים שיכולים לעזור כדי לתפוס את הפושע הנמלט, וכך הוא נתפס. כך השקר נתפס עי חקירה של הדברים, אדם חוקר...
קבל את הספרים המומלצים עבורך שיביאו גם לך הצלחה ואושר אמיתיים בכל תחומי החיים!
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר, מאמן משפחתי, קאוצינג מומלץ ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0664 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 10:57:39 - wesi4