ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
ציור - טעויות נפוצות בציורים - והתובנות שלהן לחיים
ציור - טעויות נפוצות בציורים - והתובנות שלהן לחיים טעויות נפוצות בציורים הפעם נסקור טעויות נפוצות בציורים בכדי להגיע לתובנות בחיים. וניגע רק מעט בפתרונות עצמם. כפי שהוזכר כבר, כל תהליך בעניין הציור מסמל תהליך גלובלי יותר בנפש האדם ובתהליכי חייו בפרט. ובכן, גם מטעויות הקיימות בציורים ניתן להפיק תובנות. טעות מספר אחת - החיקוי העלוב טעות המעתיקים. קיימים ציירים בשוק המתיימרים להעתיק רעיון או ציור כפי שהוא ולצייר אותו. היצירה שלהם נראית העתק גרוע של המקורי, ובמקרה הטוב, סוג של משהו הדומה כביכול למקורי, אך אין ביצירה הזו שום חיות משל ... של מה שהצייר האומן הגדול צייר אף הוא יצליח להגיע לציור מושלם ויפה כמותו. אך הנה, שם בדיוק שורש הטעות, בתוך האי הסתכלות של הצייר המתלמד. הוא חושב שהוא יכול להיות אומן גדול על ידי העתקת ציור שהיא הפעולה הסופית של הצייר האומן, בשעה שעליו להתבונן בתהליכים שהובילו את הצייר האומן להגיע לרמה שכזו. עליו להביט בטכניקות, לקבל השראה מן ... בכדי להגיע להצלחה בחיים בכל תחום שהוא. טעות שניה - ציור קיצי אחת הטעויות הנפוצות בציורים של אומנים מתחיליםו או מתלמדים היא, שכאשר המראה הסופי של הציור אינו משביע רצון אזי מחפש האומן דרך לתקן את הציור, ומנסה על ידי הדרך הקלה והעלובה לקשט את הציור בקישוטי סרק. לעיתים על ידי תוספת של צבע וברק ולעיתים עיד ידי טישטוש ולעיתים על ידי שימוש באמצעים שונים ומשונים. התוצאה היא ציור המכונה בשפה היומיומית קיצי מראה זול של ציור שניסו להגיע לתוצאה יפה ומהירה על ידי פעולות מזרזות. כמובן שזו אינה הדרך הנכונה לפתור בעיות בציור. חשוב להתבונן מה גורם לחוסר שביעות הרצון מן הציור, חשוב לבדוק מהו שורש הבעיה. למשל האם הבעיה ברקע של הציור או בציור עצמו? וכן הלאה. ואז ורק אז כאשר מקור הבעיה ברור, או אז ניתן לגשת אל מקור הבעיה ושם למצוא פתרון. יתכן שהפתרון פשוט וקל למדי. אך יתכן כמובן ... מכל מקום, פתרון שאינו קשור לבעיה עצמה לעולם לא יעניק לציור את המראה המבוקש. אין קיצורי דרך! כך בחיים. קורה כשנתקלים בתוצאה בלתי מספקת בכל מישור שהוא. הטעות הנפוצה היא לנסות לתקן את המצב מבחינה ... קיציים... טעות מספר שלוש - פרופורציות טעות נוספת ובולטת בציורים של ציירים מתחילים ו או מתקדמים היא טעות הפרופורציות. כאשר צייר מצייר - נניח - אדם ולידו בית, והוא אינו מצייר את גודל האדם באופן יחסי לבית שהוא עומד על ידו, אזי נוצרת טעות צורמת לעין. הציור הופך ללא הגיוני, משהו מפריע לעין הצופהוזאת משום שהוא אינו מאמין לציור. לעומת זאת, קיימים ציורים שבכוונה תחילה אין בהם פרופורציות בין האובייקטים השונים. אולם אז ודוקא אז, אין כל בעיה בציור. הצופה נהנה מהמראה הסוריאליסטי ואינו חווה את הסטייה בגדלים כטעות ומדוע? זאת משום שהטעות נובעת מחיסרון ידיעה. כלומר זה שהצייר טעה בציור הראשון הוא משום שהוא כיוון לצייר אדם ובית באופן ראלי אך לפתע נוצר מצב שהציור משקר, היינוש הוא אינו יודע את כללי הפרספקטיבה על בוריים. ל עומת זאת בציור השני שבו הצייר בחר בכוונה תחילה לסטות מן הכללים, הרי שהוא גורם לציורו כולו לשדר סטייה מוחלטת מכל חוק וגבול של סדרי גודל מתוך ידיעה שכך ממש הוא רוצה שה
מפסידנים תכלית הנאה משמעות מחשבה טיפול שורש טכניקות התקדמות
ציור כדרך חיים
ציור כדרך חיים אמש כאשר נטלתי מכחול והחילותי להטיל כתמי צבע על הבד עלו במחשבתי הרהורים בעניין הציור כדרך חיים. בדעתי להעלות אותם בכל פעם על הכתב ולשתף את הקורא בתובנות הללו. בעניין הציור קיימים שני אלמנטים: מצד אחד, יש כללים ברוריםץ למשל: ... וכן טכניקות שימוש ביתר כלי העבודה. כמו כן, יש רעיון שאותו רוצים להעלות על גבי הבד, לעיתים הרעיון ברור עד הסוף ולעיתים בסקיצה כללית בלבד. מאידך, יש לאדם המצייר ציור את האלמנט המפתיע, היצירתי, הלא צפוי בעליל, את הזרימה שביצירה ... סותר: תכנון מול הפתעה, הכנה מחשבתית מול ספונאניות, שימוש בטכניקות שלמדנו מול זריקת השכל ושימוש באינטואיציה? והנה שם טמון לדעתי סוד היצירה האמיתית. כאשר ניגשים לצייר ציור, חשוב לזכור שלא אנחנו מציירים אותו, כלומר עם כל הידע שרכשנו ... אותו כוח מתכנן ביחד עם הכוח הספונטאני מתערבלים למקשה נוזלית אחת אשר אין בה הבדלים בין היודע לבין הלא יודע, בין הזורם לבין המקובע בין נכון לבין לא נכון. וכאשר הצופה בציור המוגמר מביט בו אין הוא רואה שיש הבדלים בין יש הבדל לבין אין ... כאשר יש חיבור מוחלט בין היוצר לבין היצירה שלו, כאשר היוצר מבין שהוא עצמו חלק מיצירה מופלאה ויחד עם זאת הוא הוא היוצר שלה. ההבנה העמוקה של משמעות ההוויה שלו, מעניקה לציור אווירה ומשמעות הרבה מעבר למה שניתן לדמיין. גם בתתי התהליכים בציור עצמו, ניתן להבחין בדברים מעניינים: למשל, אחת הטכניקות המעניינות שיש בציור היא טכניקת הטישטוש. כאשר מטשטשים גבולות בין צבע לצבע, בחיבור ביניהם עי ריכוך הגוונים, אזי יש מראה זורם ונעים יותר לעין, במקום לראות חלקים נפרדים בציור, אזי הכל נראה נראה מאוחד ממש. בעיני מסמל תהליך זה דבר חשוב ... דהיינו שכך נכון לחיות, כל רגע הוא חדש לגמרי ונפרד מקודמו, יצירה חדשה לגמרי, ויחד עם זאת כל ההוויה שלנו היא אחדות אחת של חיים אינסופיים אלוקיים, נצחיים. לסיום, דרך הציור ניתן להכיר בעובדה שהחיים שלנו עשויים להיות מפתיעים, מרתקים ...
מוחלט הבדל הבדלים אינטואיציה פרספקטיבה כלי עבודה שאלה חזל
ציור - התפתחות רוחנית באמצעות עולם הציור
ציור - התפתחות רוחנית באמצעות עולם הציור מה יש בציור שאין בשום דבר בעולם? אתה עומד מול קנווס ריק ורוצה ליצור משהו, כמעט יש מאין. אמנם יש לך חומרים שמהם תוכל לעשות יצירה, כך ... שלא היה קודם. שהרי אין יצירה אחת זהה במדוייק לחברתה! בנוסף, יש בכוח הציור לבטא דברים אשר אין בכוח המלל, הכתיבה או האותיות לבטא. הציור נועד להגיע לרובד שאין בכוח הביטוי לומרו, ציור מגיע למקום של ביטוי עצמי של רעיון שעדיין לא ירד לאותיות, הסברים והגדרות. בציור אתה עומד ממש כמו יוצר עולמות, ביכולתך ליצור עולם כרצונך, ביכולתך אפילו לעשות ניסים. הציור יכול לשלב בין הפכים, להפוך עולמות, ולבנות בניינים שעדיין לא קיימים במציאות. איזה כוח יצירתי ועוצמתי קיים בציור. חשוב לזכור כי זהו תהליך המאפשר לכלא חד להתבונן פנימה ולדעת כי חלקת האלוקים הזו קיימת ממש בכל אחד ואחד מאיתנו לעשות ולברוא עולמות, כל אחד מעצב את עולמו הפרטי שלו כרצונו ממש. דבר נוסף קיים בציור: אתה מצייר משהו וכל אחד יראה בו עניין אחר. אחד יראה בציור ביטוי חיצוני, וזולתו יראה בו תהליך פנימי. כלומר שיש בכוח הציור לעורר את הנקודה העכשווית החבויה בכל אחד לחוד. המשותף לכך הוא שמשהו מתעורר באדם הצופה בו. רעיון נוסף קיים בציור: יצירה מעידה על היוצר שלה. אם תשים לב לאוסף של יצירות של אמן כלשהו תגלה שיש דבר משותף לכל הציורים שלו. כחוט השני עובר בכל יצירות האומנות אשר צויירו על ידו. המכנה המשותף הזה הוא סגנונו הייחודי רק לו. גם בעולם שמסביב, ... פעםאין שלם מלב שבור וכוונתו כי דוקא אגו שבור הוא זה המאפשר שלמות. גם בציור, אם האומן מאפשר לעצמו לצאת מהאגו המנופח המעוניין בשלמות בלתי ניתנת להשגה, ומשתחרר מכבלי הדמיון כאילו כוחי ועוצם ידי יעשו לי את הציור הזה, ולעומת זאת, ידע אל נכון כי השלמות היא בשבירה דוקא, אזי גדלים הסיכויים לתוצאה מפתיעה בעוצמתה. ולסיום, כמו בכל דבר בעולם כך בציור יש דבר שאין אותו בשום דבר אחר, חשוב לנצל את הכשרון הזה עד תום, ויתר על כן, יש לקחת אותו כחלק בלתי נפרד מתהליך ההתפתחות ...
לשכוח אותה לבטא יש מיש לשכוח מבחורה אין ויש לשכוח בחורה להוציא את האקס מהראש למחוק מישהו מהראש
ציור ותובנה בשבעת שלבי יסוד - כיצד?
ציור ותובנה בשבעת שלבי יסוד - כיצד? ... וכל זה עדיין בשלב החשיבה. 4 תיחום גבולות על גבי הבד באמצעות הכתמתו בכתם צבע בצורה של האובייקט הרצוי. בשלב זה עדיין לא מוגדרים פרטי הציור על גבי הבד אלא בכתמים בלבד. 5 ... הגדרת הפרטים בתוך הצורות עצמם. 6 בכל שלב חוזרים שוב כל השלבים הנל עצמם. כלומר גם אחרי שהצייר הגיע לשלב החמישי שבו הוא כבר עסוק בפרטי הציור, גם אז הוא שב ומתבונן באובייקט, ... המוגרים יותר וחוזר חלילה. 7 שלב הסיום: צייר מומחה יודע מתי הגיע הזמן להפסיק לצייר. זהו שלב קריטי שבו כל תוספת תיגרע מן היופי של הציור. מסקנה: אם נתבונן היטב, נגלה כי הציור הוא תוצאה של מציאות רוחנית אחרת. הציור היה קיים כבר במחשבה של הצייר, והוא יצא מן הכוח אל הפועל באמצעות הגשמת תהליכי החשיבה שלו ובשימוש בכלים הגשמיים המיועדים לכך. לולא כל תהליכי החשיבה שקדמו לציור, לא היה הציור יוצא אל הפועל באופן המוכר לנו. ... שלנו. אותה מציאות מופלאה יודעת היטב מתי מסתיים תפקידו של כל אובייקט במציאות. אולם ברגע שהמציאות מפסיקה לצייר היינו ליצור, כבר אין ציור. זהו ההבדל הפנימי בין אומן מוגבל ...
תפקיד ליצור רוצה להעביר בחירה רוחני התמקדות חומריות גשמיות
מימדי הציור - המימדים השונים שיש במציאות - חלק 1
... הציור - המימדים השונים שיש במציאות - חלק 1 אנו חיים במציאות בעלת הרבה מאד מימדים וספר זה ידון במימדים השונים במציאות ממימד הנקודה ועד למימד הכולל ... זה צורה של טבעת סגורה המימד החמישי הוא מימד ששמו 123 שזה המימד האחרון שהשלם שווה לסכום כל חלקיו 1 כפול 2 כפול 3 שווה ל 1 ועוד 2 ועוד 3 מימד מספר חמש שם הכל מצויר בציור והכל שם הוא במהירות האור זהו מימד של אנרגיה תאורה ואם נצליח להכניס לחומר מספיק אנרגיה לדוגמה במאיץ חלקיקים הוא יגלה לנו חלקיקים יסודיים. ... כי אפילו המחשבה בניסוי מחשבתי גורם נזק עצום לניסוי באותו מימד נקודה לכן אפשר לומר שזהו מימד הגוון של המציאות מימד הגוון הוא מימד שמאפשר לנו את הצבע לצייר את הציור מימד 123 הוא הדף נייר מימד 4 הוא מימד הזמן שהוא טבעת שמסוגלת לעקם את המרחב לכן הוא הקוויים העקומים שבציור מימד 3 או מימד 2, 3 הוא המימד בו מצוירים כל האובייקטים השונים בציור. שנצלול לתוך מימד מספר אחד אנו מגלים שהניסיון לחבר אותו אם מימד שש כלומר מימד 1, 6 מגלה לנו את מימד 7 שהוא מימד ששתי דברים מנוגדים יכולים ... משל לחסד שעושים אם אדם שמאפשר לו קיום כלומר מימד הנקודה מאפשר את קיום מימד הקו ללא מימד הנקודה לא ניתן היה לצייר את הקו מימד הקו היה קורס לדוגמה כאשר אנו מציירים ציור החיבור בין שתי נקודות זה מימד הקו חיבור שלוש נקודות יוצר נפח הנקודה הרביעית היא נקודה שניתן להתבונן בה או כמימד הזמן וזה מנקודת המבט שלנו מי שחי במימדי המרחב ומי שחי במימד חמש כלומר מימד 123 רואה ציור סטטי של כל המציאות הדינמית בו אנו חיים. כלומר במימד מספר 4 יש שתי צדדים של המציאות הציור והסרט שההבדל הוא ברור ציור זה מציאות של סטטית בעוד שסרט זה מציאות כביכול דינאמית אם נתבונן היטב נבין בסופו של דבר מימד מספר 6 זה המימד של הצייר לא של הציור כלומר ממימד 6 ומעלה אלו מימדים בעלי תודעה עמוקה של המציאות ודרך משל יש הבדל בין מחשבה לבין מי שחושב אותה אז דרך נמשל מימד שש הוא המימד שחושב מחשבות מריקנות. כלומר חמשת המימדים הראשונים זה מימדים ריקניים ביותר ממציאות כלשהי כלומר הניסיון להתבונן על הציור משול לציור שמתבונן על ציור כלומר כל המשמעות של הציור זה צייר שעשה מעשה אומנות ולא ציור שצייר את עצמו מימד מספר 7 הוא מימד שנותן מקום לקיום של צייר וציור באותו המציאות כלומר מימד 7 זה מימד של מציאות שלא היתה חייבת להיות במציאות המחויבת המקורית אבל לאחר שהיא קיימת היא בעצמה מציאות מחויבת כלומר ... והוא מימד בו הכל תאור מבחינה רעיונית כלומר אין שם שום משמעות לדברים כי הכל שווה שם במימד מספר 10 זהו מימד חסר שפה מרוב שמימד 10 הוא מימד מופשט כל ניסיון לתאר את את הציור במימד מספר 10 הוא חסר משמעות כי כל דבר במימד מספר 10 הוא מימד שהכל שם הוא בדמות אין סוף מימד מספר 11 זהו הצייר של ציור מספר 10 שמלובש בכל שאר המימדים ברעיון אחד שווה בלי הבדל בין מימד למימד. מימד מספר 9 הוא המימד שבו מתחיל להיות משמעות כלשהי לצורה מעל מימד 9 ... בסופו של דבר זה חלק ממציאות אחת בכל אופן יש היגיון מסוים בסדר בו סדרתי את המימדים. לדוגמה ממימד 8 ומטה מתחיל הפרוד במימד 9 זה המציאות שבו הפרוד והאחדות חיים בציור אחד כלומר ברור שם שהכל זה מציאות אחת ובכל זאת ברור שם שיש ריבוי פרטים במימד מספר 10 האנרגיה שם כל כך עצומה עד כי כל פרוד שם לא קיים וזה הציור שבו מצוי ריבוי היקומים כלומר שם אני קיים בכל ההיסטוריות האפשריות שלי בעוד שבמימד מספר 9 רק ברור שאין הבדל בין כל מציאות אבל ברור שאני נמצא ... למידע כי בכל מקרה זה מציאות מחויבת כלומר המציאות החדשה והמציאות המקורית הם בעלי אותו עוצמה במציאות כלומר לא ניתן להבדיל בין מימד מספר 10 לבין מימד מספר 11 מכיוון שהציור והציור זהים הצייר צייר דיוקן עצמי כלומר דרך משל מימד מספר 10 זה דיוקן עצמי של אלוהים. מימדי הציור - המימדים השונים שיש במציאות - חלק 2. ...
אובייקטיבית המוחלט מקוריות מציאות אחת היגיון שכל אובייקטיביות אלוהות
המנדלה ככלי הבעה יצירה ופענוח
... מהטבע, צורות גראפיות ועוד. המנדלה היא ציור מעגלי אנרגטי ועוצמתי, הגורמת למתבוננים בה להעלות את הרמה הרוחנית ויוצרת חיבור פנימי עמוק, באמצעות עוצמתה הויזואלית יוצרת כלי חזק בתהליכי ריפוי. ציור המנדלה מאפשר זרימה מהחוצה פנימה ומן הפנים החוצה, מהווה מעגל אנרגטי המצייר ויוצר את אנרגיית החיים. רבים השבטים שריפאו בעזרת המנדלה, על יד כך שהם מציירים ... של האדם עבור האני העצמי. יונג ניסה את ציור המנדלה על עצמו לפני שניסה על מטופליו. הוא זיהה מנדלות בציורים של מטופליו שציירו בעקבות מצבים שונים ובעקבות חלומותיהם ובכך השיבו לעצמם איזון שהופר, וזאת על פי מיטב הבנתו. העצמי או האני על פי הגדרתו, הם איכות נפשית ... זו? ומה התועלת שבריפוי על ידי הדמיה וציור המנדאלה? לבוגרים מבינינו החווים - תחושת עצב ובדידות הנחווים עקב אובדנים, לתקופות של שינויים וצמתים במסע חיינו, לאותם החווים תחושה של כעס בתוכם, לאלה אשר ... ושמחים להתבונן במנדלה. ההתבוננות בציור המעגלי וצביעת המנדלה מרגיעה, ממרכזת וממקדת. לילדים מאד מומלץ לעסוק בהתבוננות וצביעת מנדלות לפני מצבים הדורשים מהם ריכוז ומיקוד, כגון: הכנת שיעורים, לימוד ... אצל ילדים ומבוגרים כאחד. התבוננות בציורי מנדלות וציורם עשוי להוות כלי עזר עוצמתי המסייע למורים ומחנכים, להורים ולכל הנמצאים בסביבתם. התבוננות בציורי המנדלות ככלי יצירה, פענוח וטיפול עבודה עם המנדלות מאפשרת לסייע ולשפר יכולות ואיכויות תפקוד על מגוון גווניה ואיכות חיים של ילדים, מתבגרים, ומבוגרים כאחד. ציור המנדלה מתאפשרת ומתאימה למצבים שונים, כגון: בעיות קשב וריכוז - ADD - ADHD. קשיי למידה על גווניה, כגון: דיסלקציה, דיסגרפיה, דיסקלקוליה. הפרעות בתקשורת - שפה ... בחיי היומיום. הדמיה של המנדלה בזמן ציור ומדיטציה מאפשרת לכל אדם מעצם הציור וההתבוננות, תחושה של שקט פנימי עמוק, ומעבר לחוויית השקט - זוהי הזדמנות לתמוך ולהחזיר את חוויית האיזון והביטחון בתוכנו. כל הזכויות שמורות לדר שולמית רונן ...
מטופל להחזיר הפרעה זכויות רוחניות ציורים דימוי עצמי חיובי קוסם
הדרכת מורים - תקופת ויקינגים - תקופה משלימה לסיפורי הצפון בכתה ד
... לימוד על הויקינגים. שבוע שני מחנה ויקינגי ביער. שיעור 1 סיפור על הויקינגים וציור ספינה ויקינגית. הסיפור: הסיפור שלנו מתרחש באיסלנד וסקנדינביה, בארצות הקרות שבצפון הרחוק. חבורת ... מציירת על הלוח ספינה ויקינגית ומדריכה את הילדים כיצד לצייר זאת במחברת שלהם. ציור הספינה ומתחת לה כותרת גדולה - הויקינגים - הוא שער התקופה. שיעור 2 השיעור מתחיל בשחזור הסיפור ... כדי שאוכל לפרנס עצמי ולא אהיה לנטל אני דובר אמת או שותק. שיעור 4 +5 + 6 ציור כתתי של שלט למחנה ונתינת שם למחנה. - בהסכמה של כולם. כל ילד מקבל אלבד חום שהוא מצייר עליו בגואש ומכין לעצמו בגד וחגורה. ציור דגל המחנה - בהסכמה של כולם. ציור ראנים (כסף ויקינגי) על הלוח ויצירת כסף ויקינגי על נחושת עם עפרון. העתקת הראנים למחברת. על דף ...
הדרכת חוזר על עצמו להאמין להתבייש בעצמך לשאול להתבייש בעצמי חכם שאלה
ביקורת קטלנית - היא מרעילה, היא חוסמת, וקשה להתעלם ממנה
... ולעבוד עליה מתוך התבוננות רחבה יותר. אין אמת אחת ביצירתיות ביקורת קטלנית היא כזו שפוסלת את היצירה במילים בוטות, וללא הנחיה שניתן להיעזר בה. ציור משעמם, יצירת בוסר, חומר חסר מעוף - כל אלה פנינים ששמעתי שנאמרו לאנשים, לעיתים על יצירות ביכורים, ומבלי להתחשב בכך. האמירות הללו קשות במיוחד כשהן מונחתות ... היא נטולת מאמץ וצורך הוכחה. ביצירות כאלה, כמעט ואין חשיבות לתגובות החיצוניות, ואנחנו יכולים כלל לא לשמוע אותן, ובוודאי שלא להיפגע. בשבילי ציור הוא התרחשות כזו, כן יאהבו, לא יאהבו, אין לזה כל חשיבות בעיני ושום ביקורת לא תמנע ממני לחגוג בצבע להנאתי. הבחנה בין התחומים בהם ביקורת פוצעת, ובין אלה שהיא ... הטראומטיות ומעמיק את התהום בדרך ליצירה הבאה. לכן, במקום להתפנק ברחמים עצמיים, עדיף לנקוט בפעולה יצירתית, כל אחד בהתאם להעדפותיו. קטלו ציור שלכם? קחו בד וצבעים, ובטאו את כל התחושות שעולות. כך יווצרו חוויות חיוביות מחזקות, שיאפשרו להתקדם תוך כדי תנועה. שני כישורים מבדילים בעיני בין מצליחנים, ושאר ...
להפסיד הכחשה עבודה אשמה חברים צבעים חיצוניות חוסר ביטחון עצמי
שלושה שלבים - תהליך הלימוד בשיעור הראשי בחינוך ולדורף: רצון, רגש וחשיבה יוצרת
... עפרון במחברת. שיעורי בית - לסיים את ציור הניסוי. שלב 3 בבוקר למחרת הילדים מגיעים עם ציור הניסוי שסיימו בבית. ההתבוננות והרעיונות שעלו אתמול בשיחה בכתה שקעו לתוך הילדים בשנת הלילה. כדי ליצור דיון אני שואלת את הילדים שאלות, ... לעבודה אמנותית הקשורה בניסוי - לדוגמה ציור בצבעי מים של החום והאור שהפיץ החומר ששרפנו או פיסול של מראה החומר השרוף. אפשרות נוספת במקום עבודה אמנותית היא לספר לילדים על הביוגרפיה ...
חברות טקסט ילד ניגודים היסטוריה בחירה לא מובן מאליו חשיבה יוצרת
גרפולוגיה - כל האמת שבכתב - ישר על הדף...
... של פוזה ודאווין... לבסוף היא מבקשת שנצייר ציורים, מסוג אלו שמעסיקים וארגונים מסוימים כוללים במבחני הקבלה שלהם - ציור אחד של עץ והשני - ים וכוכבים. העץ העגול, ... אתם מתקשים לשכוח את עברכם ואת תקופת ילדותכם. ציור של עץ דקל מייצג אנשים המסורבלים בחשיבתם, אך מיוחדים ויצירתיים ובעלי מעוף ודמיון. בציור הים - הכוכבים מסמלים את ההיגיון - ציור טוב נחשב כאשר הכוכבים וכן גלי הים גדולים. ...
אכילה הורים תרגיל חברות חברים טובים בת זוג להמשיך ילדה
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ציור
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ציור, איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: ציור, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי קשב וריכוז, טיפול רגשי, קואצינג בתחום ציור - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0859 שניות - עכשיו 10_07_2025 השעה 15:11:16 - wesi4