... הצעדים
לשיווק העסק שלך - בלי להוציא עוד אגורה מהכיס חמישה צעדים שאם תיישם אותם העסק שלך ימריא לגובה. אלו צעדים ... בצעדים שכל אחד יכול לעשותם. בלי להוציא עוד כסף מהכיס. צעד ראשון: מי אתה? כדי
לשווק את העסק שלך, עליך לדעת קודם כל מה אתה
משווק. מהו העסק שלך. מהם השירותים או המוצרים שאתה מוכר. זה לא סתם לדעת (ברור שאתה יודע מה העסק שלך), אלא ... ממך את המוצר או השירות. זה נשמע קל אבל הרבה עסקים לא ממש יודעים מה הם רוצים
לשווק. כדי להמציא קריאייטיב טוב על
המשווק לדעת בדיוק מה בעל העסק רוצה לפרסם. תחשוב שיש לך מתחרים שגם הם
משווקים את העסק שלהם. איך אתה תפרסם ביחס אליהם? מהשאלה הזאת נעבור לשלב הבא. צעד שני: תבחר את הקהל שלך. כדי
לשווק את העסק שלך עליך לסקרן את האנשים. למשוך אותם אליך. לסמן להם שכדאי להם לעבוד איתך. כי לא רק שאצלך הם ... להיות אתה. אתה מיוחד, אין עוד כמוך. עלייך רק לפצח את הייחודיות שכבר קיימת בך
ולשווק אותה. לאחר שפיצחת את הייחודיות שלך, תגזור משם את הקהל שלך. הקהל שלך הוא הקהל שמאמין במה שאתה מאמין. ... לקחת יותר כסף מהמתחרים. כי את תראה את הערך שאתה נותן ללקוחות שלך. צעד שלישי: רשת
שיווקית עלייך לייצר פלטפורמות בהם תפרסם את העסק שלך. זה יכול להיות מתקשורת מסורתית כגון עיתונים, מגזינים או ... הן באמצעות גוגל מיי ביזנס והן באמצעות פייסבוק. צעד רביעי: לא לקפוא על השמרים
שיווק היא עבודה שלא מסתיימת. אם הפסקת
לשווק את עצמך? כנראה שאיבדת את ההתלהבות והתשוקה מהעסק. עסק שלא מתפתח, לומד, מתעדכן או מייצר מוצרים או שירותים חדשים לפי מה שהזמן מצריך. אחת דינו לנבול.
השיווק והעסק אינם שני דברים נפרדים.
השיווק משקף את העסק. הוא לא נפרד ממנו, הוא מראה שלו. אם הפסקת
לשווק, כנראה שהפסקת לחדש את העסק. עולם
השיווק עבר מהפכה (אנשי
שיווק שעדיין לא מודעים לכך, זה רק עניין של זמן עד שיקלטו זאת. ועדיף כמה שיותר מהר) אם פעם יכולת לשקר, לזייף, ... אמזון וכל ענקיות הטכנולוגיה והתקשורת, הלקוחות לא יעברו בשתיקה אם המסרים
השיווקיים והעסק עצמו לא ימכרו אותו דבר. צעד חמישי: יצירת שינוי
שיווק נכון מתמקד באיזה שינוי אתה רוצה לחולל אצל הלקוחות שלך. מוכר נעליים ירצה לחולל שינוי בריצה, בהליכה, ...