...
לעסק - חברת אפל כדוגמה הבידול והייחודיות של
העסק הם המפתח להצלחה ארוכת שנים.
עסק שלא מספר סיפור שונה, שלא לוקח את הלקוח למסע מנקודה אחת לנקודה אחרת. אין לו זכות קיום. הוא יכנס מהר מאוד לסטטיסטיקות של סגירת
העסקים של כל שנה. חברת אפל קל להביא את הדוגמה של חברת אפל למודל לחיקוי של מיתוג. ... זו חוויה. זה השראה. להוציא מכשיר של אפל זו גאווה עבורם. זה הרבה מעבר לסתם עוד מכשיר טכנולוגי. לסיכום: מיתוג הוא האמונה של
העסק או החברה. האמונה הזאת מייצרת סיפור, נרטיב. שמחבר אליו את האנשים שמאמינים באותה אמונה ונעשים הלקוחות הנאמנים של
העסק . הגיבור
(העסק) הוא הלוחם עבור האמונה הזאת.
העסק יוצר קהילה שמאמינים במשהו שהוא יותר גדול
מהעסק עצמו. וכך נבנה מותג מנצח. ...