... לייצר פלטפורמות בהם תפרסם את העסק שלך. זה יכול להיות מתקשורת מסורתית כגון עיתונים, מגזינים או רדיו ועד תקשורת עכשווית כגון גוגל או
פייסבוק. תבדוק מה מתאים לעסק שלך. לא לכל עסק מתאים כל פלטפורמה. לפני שאתה (או את) רץ לבזבז כסף על פרסום ... לקוח שלך, אם לא, מה הסיכוי שימצא אותך. יש היום אפשרויות חינמיות או בעלות אפסית להיות ברשת. הן באמצעות גוגל מיי ביזנס והן באמצעות
פייסבוק. צעד רביעי: לא לקפוא על השמרים שיווק היא עבודה שלא מסתיימת. אם הפסקת לשווק את עצמך? כנראה שאיבדת ... של זמן עד שיקלטו זאת. ועדיף כמה שיותר מהר) אם פעם יכולת לשקר, לזייף, להפעיל מניפולציות כדי שהלקוח יקנה ממך. היום, בעידן האינטרנט,
הפייסבוק , אמזון וכל ענקיות הטכנולוגיה והתקשורת, הלקוחות לא יעברו בשתיקה אם המסרים השיווקיים והעסק עצמו לא ...