ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






פילוסופיה / פיזיקה - אסימטריה פורקת עול - על ציר הזמן - חלק 6
... במשהו כדי להוכיח שמעבר הזמן אינו אשליה, והנה התברר שהאסימטרייה בזמן דווקא נותנת נימוקים טובים לאלה השוללים את מעבר הזמן. עכשיו יש לפיסיקאי השמרן תמונה עקבית מושלמת: יקום דומם וקפוא, שכל האירועים ... מסיבה זאת טבועים בכל אני זיכרונות האניים הקודמים, ומכאן האשליה שהזמן עובר. ובכן, לוותר? להודות שתפיסתנו את הזמן היא אשליה? לא כדאי למהר, כי בתוך התמונה הכמעט - מושלמת הזאת גילינו, לפני שנים אחדות ... בחץ הזמן ובמעבר הזמן, אין כמעט התייחסות לשאלת הסיבתיות, למרות שגם אדם שאינו מדען ירגיש מייד באופן אינטואיטיבי ששתי השאלות קשורות קשר הדוק זו אל זו. תמונהתמונהתמונהתמונהתמונה 7א ממחישה טענה זו. זוהי הדמיית מחשב המתארת את ... קבוצת כדורי ביליארד מסודרים בצורת משולש, עד שכדור נוסף פוגע בהם ומפזר אותם לכל רוח (ימין למעלה). בבירור, האנטרופיה עלתה בתהליך זה. מצדה השמאלי של התמונה ניתן לראות דיאגרמת מרחב - זמן של התהליך, כלומר את מסלוליהם של הכדורים במרחב - זמן. בתמונה 7ב הפכנו את הכיוון. בסימולציה, שאנו מזמינים ... איש מבין הפיסיקאים הדנים בשאלת מקורו של חץ - הזמן לא שם אליו לב: בעולם שאינו סיבתי לחלוטין, תהליך א הוא אפשרי בהחלט בעוד שתהליך ב נדון לכישלון. הנה תמונה 8א: חזרנו על התהליך הראשון בתוספת זיוף קל - הזזנו מעט את אחד הכדורים במהלך הניסוי. התוצאה: האנטרופיה גדלה גם הפעם. בתמונה 8ב הכנסנו את הזיוף לתהליך ההפוך, שהיה אמור ... לכיוון ההפוך מזה של היקום, הרי מהרגע בו הופיע האירוע הלא - סיבתי, חזר חץ - הזמן היקומי והשתלט מחדש על המערכת, למרות שהמערכת מבודדת לחלוטין מיקום זה (תמונה 9). תמונה 9 מכאן נובעת באופן לוגי מסקנה לא פחות מרחיקת ...
טרוד טענות מכתב שכחה להבדיל תמונה עליונות התקדמות
תאולוגיה / פילוסופיה - עקדת יצחק - חלק 14 - ד
... הולך לפרוס את אותו המונח דרך תמונת פוסטר פשוטה... תארו לכם תמונת פוסטר גדולה של המונה - ליזה, מטר על מטר. כל מי שמביט בתמונה מזהה את המונה - ליזה... עכשיו בואו ניקח את הפוסטר הזה וניקרע אותו לארבע חתיכות, ולאחר מכאן בואו נחזיר את ארבע החתיכות האלה כמעט למקומם, כלומר ... רחוקה מהשניה באופן ייחסי ושווה ב - 10 סמ, ונסתכל שוב בארבעת החלקים האלה. לדעתי עדיין ניתן לזהות את המונה - ליזה למרות שהתמונה קרועה לארבע חתיכות שמונחות במרחק של 10 סמ בין כל חתיכה וחתיכה, אבל בל נשכח שהמרחק ביניהן ייחסי ולכן ניתן עדיין לחבר במוח את הקשר בין ארבעת החתיכות ולראות את התמונה השלמה. לאותה התוצאה נגיע אם נקרע את התמונה למאה חתיכות ונמקם את 100 החתיכות במרחק קטן ויחסי, וגם אז נוכל לראות במוח תמונה אחת קרועה להרבה חתיכות אבל עדיין ניתן לזהות אותה כי עדיין ניתן לזהות את הקשר הרצוף בין חלקי מאה החתיכות ולחברן במוח. למיותר לציין שקשה לזהות את התמונה אם לא נשמור על הרצף היחסי בין חלקי הפוסטר, למשל אם נמקם את חלקי התמונה במרחקים שונים ביניהן, אם אם נמקם את החלקים באופן בלתי סדיר, או אז יהיה קשה לזהות את התמונה אפילו עם 4 חלקים בלבד, כי המרחק והסדר בין חלקי התמונה הם שעושים עבורינו את תכונת הרצף שבלעדיה לא ניתן להרכיב את התמונה במוח. הבה נמשיך בניסוי עם המונה - ליזה ונמשיך לקרוע, הפעם לאלף חתיכות - אותן נשים לפי הסדר ובמרחק שווה של 10 סמ בין כל חלק וחלק, ואז התמונה בת המטר על מטר של המונה - ליזה תהפוך להיות בת 100 מטר! ואם נשים אדם במרכזה יתקשה לזהות את התמונה כי מימדיה עצומים! הוא לא יכול לראות את התמונה במלואה בשביל לזהות אותה ואפילו שתהיה תמונה שלמה ובלתי קרועה. אולי הוא יכול לראות חלק קטן ולנסות לנחש את היתר, אבל לזהות ממש - זו משימה בלתי אפשרית עבור האדם. אבל עדיין ובעצם המשימה אפשרית... אם ניקח את התמונה הקרועה ל - 1000 חתיכות למגרש כדורגל, ונסדר שם את החלקים באופן מסודר במרחק שווה של 10 סמ בין כל אחת, או אז אומנם תצא לנו תמונה ענקית בת 100 מטר מרובע, אבל עדיין ניתן להתבונן בתמונה ולקלוט את הרצף שבה אם נעלה אל היציע ונביט על התמונה מלמעלה. ואם באופן תיאורטי נסדר את 1000 החלקים במרחק של 100 מטר בין כל חלק, עדיין ניתן לקלוט את הרצף אם נביט על התמונה מתוך מטוס בשמים, ובמרחק של 1000 מטר בין כל חלק - נקלוט את הרצף דרך לוויין! וכמובן בתנאי שהמרחק בין החלקים שווה וייחסי. זו תכונת הרצף שזקוק לה האדם בשביל לזהות תמונה, אירוע או כל דבר... באופן הזה הגיע האדם למיפוי כדור הארץ כאשר ביקש לתפוס את התמונה המלאה, את הרצף בין כל חלקי התמונה. מכאן, אני צריך לראות תמונה אחת בשביל למקם את עצמי לגבה ולזהות אותה, לא משנה לי כמה חלקים יש בתמונה הזאת, העיקר שתהיה אחת, היינו שיהיה קשר אחיד (רציף) בין כל חלקיה. האדם שאף תמיד לתמונה האחת וביקש להשיגה עי איסוף המידע סביבה וחיבורו באופן רציף באופן שיגדיל באמצעות הרצף הזה את התמונה שבידו. זו תכלית המחקר, הרצון להגדיל את התמונה ככל האפשר ולהתמקם בתוכה. או בניסוח אחר - הרצון להביא את החלקים האחרים אל התמונה וחיבורם עי הרצף ביניהם, וככל שאצליח לחבר יותר חלקים כך תגדל התמונה שבידי. הרצף, דבק המגע הזה, הוא החומר שמשמש את האדם לחבר בין חלקי תמונותיו. לסיכום, אחד - זה כל מה שיש רצף בין חלקיו. ולגבי האדם, אחד - אלה החלקים הנגזרים מהאחד, שמתחברים דרך הרצף שביניהם עי תבונת האדם. נחזור ...
ocd טיפול מקריות איך למכור מוצרים יקרים איך לעשות זאת עזרה שינויים שכחה אין סוף
פיזיקה / פילוסופיה - על טבע הזמן בפיזיקה של המאה העשרים ואחת - חלק 1
... את מסעו בן ארבע השעות של אדם מתל - אביב לחיפה ובחזרה (תמונה 1). תמונה 1 בתמונה 1 השמטנו לצורך הפשטות שניים מתוך שלושת ממדי החלל. החלל כולו מיוצג אם כן עי ציר יחיד, אופקי, ואת הזמן מייצג הציר ... להתחמם כשמדובר בכמה צופים הנעים במהירויות שונות. בתמונה 2 מיוצגים שלושה צופים. הקו הישר מימין הוא קו - העולם של ראובן, העומד כל הזמן במקומו. שני הקווים משמאל הם קווי - העולם ... אפשר גם לראות שבשלב מסוים חלפו שמעון ולוי זה על פני זה. תמונה 2 נקל לראות כי במרחב מינקובסקי אין זכר לזרימת הזמן: כל הרגעים קיימים יחד. בתמונה 1 ראינו את כל הרגעים בזמן נסיעתו של צופה אחד, וכל רגע קיים לצד הרגעים האחרים מלמטה עד למעלה. לו שרטטנו את כל קו - ... היחסות היא: תלוי מי שואל ובאיזו מהירות הוא נמצא. הנה תמונה 3: מבחינתו של ראובן, הנמצא במנוחה, מושג העכשיו הוא פשוט: המישור האופקי החותך את קו - העולם שלו, נאמר, בשעה 00: 00 ... אומרת היחסות משהו מוזר: העכשיו של כל צופה - הקו המקווקו בתמונה - הוטה באלכסון בהתאם למהירותו. (במאמר מוסגר, למרות שאיננו מסבירים כאן את יסודות תורת היחסות אלא רק כמה ממסקנותיה ... - וכי שניהם נמצאים במרחק הרבה מיליוני קילומטרים מראובן (תמונה 3). נשאל את שניהם באותו רגע: מה עושה ראובן עכשיו? על פי ההיגיון היחסותי, ישיב שמעון: ראובן יושב עכשיו על ספסל בבית - ... כי כל אחד מהם הוא עכשיו לגבי צופה כלשהו, איפושהו מתישהו. תמונה 3 נו באמת, אתם אומרים, אלה סתם התפלספויות. אבל תורת היחסות מבטיחה - ומקיימת - שאם אכן ינועו עצמים במהירויות קרובות - ... מתרחק ממנו תחילה ואחר - כך שב אליו במהירות קרובת - אור (תמונה 4). פיזיקה פילוסופיה - על טבע הזמן בפיזיקה של המאה העשרים ואחת - חלק 2. ...
זיכרון תלמיד לקוח אומר שהמוצר יקר מחיר גבוה מידי לחשוב תינוקות תמונות קוסמולוגיה
רצון חופשי, בחירה חופשית, בחירת הרצון, משמעות החיים, אקראי או סיבתי, חיפוש עצמי, הבנה יוצרת רצון 3
... שם השתקפות על המראה של תמונה , למה יש שם השתקפות? מה זה אומר? אני במקרה מבין את השכל של מה שזה אומר, תכף נעשה חידון מה זה אומר ההשתקפות של התמונה על המראה. אבל תבינו אם זה סיבתי יש בזה שכל. מה זה אומר? זה אומר שיש תמונה שלא קיימת, יש תמונה או אין תמונה? יש תמונה וגם אין תמונה. אז יכול להיות שאת היא השתקפות של משהו שהוא שם בכלל. את בכלל נמצאת בחוץ, ואת רק משתקפת, כמו שיש כאלה שמצלמים עצמם מחזיקים את השמש, אבל ...
צריך לבדוק טיפש להרגיש תשובה להיאחז מה אני לא רוצה חוויות טובות מתנות
פיזיקה / פילוסופיה - על טבע הזמן בפיזיקה של המאה העשרים ואחת - חלק 3
... פילוסופיה - על טבע הזמן בפיזיקה של המאה העשרים ואחת - חלק 2. ד. מדוע דווקא כן הכל טוב ויפה, התמונה הזאת באמת עקבית ולא ניתן לסתור אותה, ובכל זאת היא משאירה אותנו עם תחושה לא נוחה שמישהו פה לא מבין משהו. נכון, היחסות הראתה שהזמן הוא אחד מארבעת ממדי היקום, ... על התרגיל בארבעה ממדים, אבל את ממד הזמן בריבוע נצטרך לא להוסיף אלא להחסיר! עכשיו, אם תציצו שנית בתמונה 4, תבינו דבר חדש: איזה קו - עולם ארוך יותר? בגאומטריה הרגילה, ברור שזה קו - העולם של שמעון. אך על - פי גאומטריית המינוס לעיל, קו - העולם של שמעון הוא דווקא ... אם היא פוגעת בראי, היא מוחזרת כולה. לפיכך, אם היא פוגעת בראי חצי - חדיר, חציה עובר וחציה מוחזר (תמונה 5). עכשיו נחזור על כל הסיפור באופן קוונטי: נעשה את האור חלש, ויותר חלש, ויותר חלש, ויותר חלש... עד שנגיע ליחידה המינימלית של האור, קוונט אחד של אור, ובקיצור ... לדום בכל פעם שאיינשטיין הואיל לומר משהו על הקוונטים. הקטנטנים האלה העדיפו לציית דווקא לבוהר. תמונה 5 ובאמת היה זה איינשטיין שמצא, לצערו, נימוק לטובת חברו, והגיש לו בחריקת - שיניים טיעון זה כדי שיוכלו להמשיך בוויכוח. אתם בוודאי מבינים מכך שהיחסים בין שני ... עוד ראי חצי - חדיר, ועוד קצת מעליו שני גלאי - אור משני הצדדים. מתקבל מעוין מדויק של מראות (תמונה 6), הקרוי מתקן מאך - זנדר. למעוין הזה, כפי שגילו שני ממציאיו לפני שנים רבות, יש תכונה נחמדה: אם קרן אור פוגעת באלכסון בראי החצי - חדיר התחתון, היא מתפצלת לשני ... היא פשוטה: כל אלומת אור שתיכנס למתקן הזה מלמטה מכיוון שמאל, תצא ממנו מלמעלה לימין, וכן להיפך. תמונה 6 כל זה ידוע יפה מתורת הגלים של הפיזיקה הקלאסית ולא קשה להסבר. והנה, איינשטיין, כשהעביר בדמיונו פוטון בודד במתקן זה, מצא תמיכה מפתיעה דווקא לתורת הקוונטים. ... שהפוטון יעבור רק באחד המסלולים של מאך - זנדר. אבל הוא תמיד יוצא למעלה מימין, ונקלט בגלאי שממול (תמונה 6). נראה, אם כן, שהפוטון הבודד מצליח ליצור התאבכות עם עצמו בכך שהוא מצליח, באיזושהי דרך כישופית, לעבור בשני המסלולים בעת ובעונה אחת! מבולבלים? אל דאגה. מיד זה ... כשהפוטונים הללו מגיעים לכדור הארץ, הם מספקים ניסוי ברירה מאוחרת בקנה - מידה אסטרונומי. נציץ שוב בתמונה 6. נדמה לעצמנו, שוב, שמערך המראות משתרע על פני מיליונים רבים של קילומטרים, וכן נדמיין נסיין היושב ליד הראי החצי - חדיר העליון ומחליט ברגע האחרון, סתם לפי ... בעלי ספינים הפוכים: אם חלקיק אחד מצביע כלפי מעלה, השני מצביע כלפי מטה ולהיפך. ניתן לראות זאת בתמונה 7. נניח לשני החלקיקים להתרחק זה מזה מרחק רב כרצוננו ואז נמדוד את הספין של אחד מהם. אם הוא פונה למעלה נדע שהספין של החלקיק השני פונה מטה, וכן להיפך. תמונה 7 כאן התחדש הוויכוח בין שני החברים המיתולוגיים במלוא עוזו. פירושו של איינשטיין לניסוי היה פשוט: לשני החלקיקים היו מראש ספינים מוגדרים. זו, כמובן, תשובת השכל ...
יעילות שיטה להביא הוכחות מספרים להתפרסם שמח דאגה אינטואיציה
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 7
... מרגיע לפני השינה במיטה וכמובן לספר סיפור. 10.במידה והילד אינו מדבר צרו לו אלבום תמונות גדול שהוא יכול להצביע על תמונה מסוימת כדי להסביר מה הוא רוצה או מרגיש. אפשר לקנות לוח שבתוכו שטיח דמוי לבד ולהצמיד לתמונות סקוץ מאחור כך שהילד יכול להסירן ולהדביקן בכל עת ללוח. את הלוח חלקו כך: מה אני עושה היום? אני מרגיש אני רוצה הצמידו את התמונות המתאימות לפעילויות והטיפולים באותו יום. אפשר לחלק חלק זה לבוקר, צהרים וערב. עצוב, שמח, בוכה, מעוצבן וכו. יש באינטרנט תמונות של אנשים בהבעות פנים שונות, או ציורים. לשחק, לקרוא, ... סנסורית מחפשים ריגושים וישמחו לחוש כרית מחוממת (מעט) על עורם. כדי להשלים את התמונה כדאי לרכוש בלון מגומי עבה במיוחד ולמלא אותו במים. לקשור ... בעת ייתן לכם את היכולת לעשות את הדברים מתוך אהבה ולא עצבנות. נסו להעלות בדמיונכם תמונה שמרגיעה אתכם גם בזמן לחוץ כזה. 23.צחקו וחייכו הרבה במהלך ... אוטיסטים מתקשים פעמים רבות להיות קשובים בערוץ האודטורי (שמיעתי). דברו אליהם בתמונות. צלמו כל סיטואציה שאתם מעוניינים להסביר ושנראה לכם שהילד ... אליעזר והגזר, מעשה בחמישה בלונים וכו. אל תקריאו את הסיפור לילד. הביטו עם הילד בתמונות ושאלו אותו שאלות - מה קרה לילד? איפה הילד נמצא? למה הילד ... התופעה בערוץ הויזואלי (ראיה). הם לא מצליחים להפריד בין עיקר לטפל, בין רקע לעיקר בתמונות וסיטואציות מן המציאות. לגבי הערוץ השמיעתי, לאחר ... 41.אם ילדכם אינו מעוניין בקריאת ספרים או מתנגד להם צרו לו ספר אישי. הדפיסו תמונות של הילד. קנו ספר אישי (או צרו אחד לבד, אבל שיראה כמו ספר ... אפשר לרכוש בחנויות ספרים או להזמין באינטרנט, הספר מספר על הילד כשיש מקום להדביק תמונות שלו בדפי הספר. עוד לא פגשתי ילד שלא התעניין בספר על ... מה הוא עומד ללמוד היום בכל בוקר. הפתרון היה להדפיס לו מערכת שעות כשבכל שעה מצולמת תמונה המזכירה מה יתרחש באותה שעה. לעיתים קרובות על ההורה או ... לילד מסוים משום שכל ילד מתקשה בתחומים אחרים. חישבו האם להשתמש במילים, ציורים או תמונות באופן שמתאים לרמת הילד. שימו לב שהמערכת פשוטה ויזואלית ... מעל גיל 6 או 7 אפשר להרחיב את המערכת. 43.קנו דרך האינטרנט או השיגו מהורים אחרים תמונות מספרות (מדרש תמונה). תמונות אלה מספרות סיפור פשוט וקצר שמתאים ... נסו להיות הוגנים עם הילד ועם עצמכם לגבי רמת הציפיות שלכם. לאחר שסיימתם את תקופת התמונות המספרות אני ממליצה לקנות את הספר מגדל של קוביות מאת ... רבות המצולמות כסצנות פשוטות. הספר מעוצב כעמוד ובו תמונת סצנה נכונה מול עמוד ובו תמונה של אותה סצנה, אך הפעם באופן שאינו מקובל מבחינה חברתית. ... אותו אז שאלו שאלות מנחות. איפה זה קרה? מתי? מי היה שם וכו. כך תעזרו לו לבנות את התמונה השלמה מפיסות הידע שהוא מביא, באופן זה תלמדו אותו בעקיפין ...
הנפש במקום הילד ייאוש חומר מה הוא מרגיש הדרכה להורים אהבה היגיון
פילוסופיה / פיזיקה - אסימטריה פורקת עול - על ציר הזמן - חלק 3
... את ההשלכות שלהם לגבי טבע הזמן. תמונה 4 הניסוי הראשון קשור בתופעה הקרויה התאבכות. לשם כך נפצל אלומת אור לשתי תת - אלומות בדרך הבאה. אם קרן אור פוגעת בזכוכית שקופה, היא עוברת כולה. אם היא פוגעת ... - חדיר, חציה עובר וחציה מוחזר (תמונה 4א). עכשיו נשים משני צדדיו של ראי חצי - חדיר כזה שתי מראות שלמות, שתהיינה קצת מעליו, וקצת מעליהן עוד ראי חצי - חדיר, ועוד קצת מעליו שני גלאי - אור משני ... מתקבל מעוין מדויק של מראות (תמונה 4ב). למעוין הזה, כפי שגילו מאך וזנדר לפני שנים רבות, יש תכונה נחמדה: אם קרן אור פוגעת באלכסון בראי החצי - חדיר התחתון, היא מתפצלת לשני חצאים, הפוגעים בשתי ... השעון (ספין או ספין מעלה) - תמונה 5. תמונה 5 כלומר, אם חלקיק 1 מסתובב כך שציר סיבובו פונה כלפי מעלה, אזי ציר סיבובו של חלקיק 2 חייב לפנות מטה, וכן להפך. נניח לשני החלקיקים להתרחק זה מזה מרחק רב ...
התנהגות כישוף נמנע מפורסמים אתגר רצון שוויון ניסיון
שבעת ימי הבריאה - יום 1
... עזר חיצוניים בשביל שיוכלו לראות ולזהות... מחבר התורה חישב ומצא שבכל אופן, חוש הראיה של אדם ממוצע מספיק שיהיה מסוגל באמצעותו לראות את עצמו בראי ולזהות את התמונה המלאה, הוא לא צריך שום אמצעי עזר חיצוניים - תהא הדרדרותו אשר תהיה. אני השתמשתי במוטיב חוש הראיה בשביל להציג את הרעיון, אך התורה הלכה ישירות אל המונח המקורי שדרכו האדם רואה את התמונה המלאה ומעבד אותה: התודעה , ובלשון התורה אלהים , היינו המנחה, ... המשתמש במונח המקורי שלא ירפה ממנו... עע המונח אלהים בשמות ד, טז. כפי שציינתי, מחבר התורה חישב ומצא שמספיק לאדם הממוצע את התודעה שלו בשביל לבחון דרכה את התמונה המלאה שחלקים רבים ממנה אבדו לו בדרך, וכך נולד היום הראשון עם חמשת הפסוקים הראשונים של הפרק הראשון המייצגים את התמונה המלאה, והאדם אמור היה לכאורה להתבונן בתמונה הזאת באמצעות תודעתו ולחזור אל מקורותיו... אך רק לכאורה, לא כל אדם וכפי שהזכרתי הדרדר לאותו המדרון, גם לא לכל איש את אותה יכולת הראיה והריכוז והרצון, וכך נולד היום השני המייצג הלכה למעשה את אותה התמונה שהוצגה ביום הראשון אך בגרסה מעודכנת ויותר ברורה שיכול לעכלה גם שמעון שלא הצליח לזהות את חלקי התמונה הראשונה, וכך נולד היום השני עם שלושת הפסוקים ו, ז, ח ונוצרה דרכם את האפשרות להגדיל את מרחב התמונה הראשונה וכאילו הונחה תחת זכוכית מגדלת. מטבע הדברים אנו מבחינים כאן בדברים שלא הבחנו בתמונה הראשונה ונוצר הרושם המוטעה בעליל וכאילו אנו בוחנים תמונה שניה ונפרדת... אולם והלכה למעשה התמונה השניה אינה אלא המשכה של הראשונה שמתחברת עימה באופן טבעי. אפשר להגיד איפוא ששלושת הפסוקים ו, ז, ח - לא ניתן להבינם במנותק מחמשת הפסוקים הראשונים, ושלושת הפסוקים הללו מייצגים אפשרות שניה להתבוננות ולא תמונה שניה בפני עצמה. חמשת הפסוקים הראשונים מהווים איפוא רקע לשלושת הפסוקים הבאים בעקבותם המייצגים את לב הגירסה השניה, ומתחברים יחד להרכבת התמונה השניה המלאה. כך נולד היום השלישי למען יהודה והיום הרביעי למשה עד היום השביעי. התמונה המוצגת ביום השביעי משרתת את בנימין האחרון ברשימת המבינים והמעכלים, באופן שמכלול ששת התמונות האחרונות שלא הצליח לראות דרכן את התמונה המלאה - ייהוו רקע הכרחי ללב התמונה המוצגת ביום השביעי שבנימין אמור כבר לראותה בשלמותה. וכך נולד ... למילה שבעקבותיה, כל פסוק מהווה רקע לפסוק הבא בעקבותיו, וכך כל פרק וכל חמשת החומשים. ב ראשית: ב: בתוך המשפט הבא, או אם תרצה הפרק הבא או החומש הבא - נמצאת התמונה המלאה שכל תודעה אנושית אמורה למלא דרכה את המשבצות החסרות שנשמטו במרוצת הזמן מתמונת התודעה המקורית... ב - ראשית: זוהי איפוא התמונה הראשונה במספר והמופשטת ביותר. אותה התמונה תתבהר במשפט שבא אחריו בשנית ובקטע הבא בשלישית ובפרק הבא ברביעית וכך עד סוף התורה... התמונה הראשונה: ברא אלהים את השמים ואת הארץ: התודעה האנושית קלטה את ... את האוצר הגדול שאין לו סוף - השמים, והאוצר הקטן שלידה - הארץ - נותר בטבעיות רק בעדיפות השניה, זהו המאפיין המובהק של התודעה האנושית: עין גדולה... עד כאן התמונה הראשונה והמושלמת שהציג מחבר התורה לאדם והציע לו להתבונן בה ולמלא באמצעותה את החלקים הרבים שאבדו לו בדרך... התבוננתי ארוכות בתמונה הזאת... ולא איתרתי את החלקים החסרים, לא ירדתי לסוף דעתו... לא זיהיתי את האוצר הטמון בשני חלקי התמונה - הארץ והשמים, אולי כי לא זיהיתי את מהותם: מי הם השמים ומה זו ארץ ואיך אמור אני לקלוט את נתוניהם ולנווטם להנאתי... כך נוצרה התמונה ב השניה, היינו אותה התמונה הראשונה ב שנית: והארץ היתה תהו ובהו, וחשך על - פני תהום, ורוח אלהים מרחפת על - פני המים. המחבר לוקח אותי ביד ומדריך אותי איך לזהות את מהות התמונה הראשונה, היינו איך התודעה האנושית זיהתה בראשונה תמונה זו. שלושה גורמים הופיעו בתמונה הראשונה: ברא אלהים את השמים ואת הארץ. ואלו הם עפ סדר הופעתם: אלהים, שמים, וארץ. אם כן, המחבר מראה לי בתמונה ב את מעמד שלושת הגורמים בשעת פגישתם עם התודעה ומתמקד ברגע הראשון ...
מצביעים היקום ניהול טבע תודעה אנושית אגו טון נמנע
שלושה שלבים - תהליך הלימוד בשיעור הראשי בחינוך ולדורף: רצון, רגש וחשיבה יוצרת
... מבלי להכנס להסברים כלל. כל מה שהתלמידים ראו עולה - המים היו בצבע X, האש שנתה את הצבע ל - Y אחרי כ - 10 שניות. השיחה נשארת קלילה, עולה תמונה קולקטיבית של הניסוי ונוצר זיכרון משותף כתתי שלו. אני מכוונת את הילדים לתבחינים בהם כדאי להבחין ... חדש. חלק מיתרונות הגישה: שנת לילה שעוזרת לעיבוד ההתבוננות בניסוי. שימוש ביצירתיות והאומנותיות של הילד ולא עבודה דרך העברת ידע. יצירת תמונה כתתית של הניסוי - תומכת בהבנת הניסוי ובעבודה החברתית - סוציאלית בכתה. יצירת סימפטיה לתהליך ... וכן חברתית משום חלק ניכר מהעבודה נעשית דרך דיון כתתי, ההצלחה של כל ילד בהבנת הניסוי עוברת דרך הצלחת הכתה כולה, וההפך. הילד לומד לפתח תמונה פנימית של המציאות וזיכרון שלה. אין כאן פיתוח של תמונה טכנית של הניסוי ומשמעויותיו בעולם פילוסופי - מדעי. החלק הראשון בו מתבונן הילד בניסוי יכול להיות ...
ציורים לסמוך על עצמי לימוד משמעות הקשבה שיעורי בית חשיבה ביולוגיה
ביטול האגו לטובת השתוות הרצון שלי לרצון האור
... העין שלכם ולכן היא משדרת לכם תמונה מלאה. בשביל לראות סרט חלק, אתה צריך שיציגו לך בממוצע מקבץ של 24 תמונות בשנייה אחת (24 פריימים לשנייה - FPS). זא, כאשר העין שלך קולטת מעל 24 תמונות במשך שנייה אחת, היא לא יכולה לראות שיש 24 תמונות נפרדות, ולכן היא תשדר לך שאתה רואה סרט. 99.99999 מהאטום מורכב מחלל והשאר הוא חומר. כל חומר שקיים ביקום שלך, מורכב מאטומים. זה אומר שאתה ואני (הגוף שלנו) והצג ... חומר. בדיוק כמו שאתה צופה ב30 תמונות רצות בשנייה ונוצרת אשליה במוח שלך שהן סרט שנע חלק ללא הפרדה בין התמונות. היקום נברא כל שנייה וכל מאית השנייה מחדש. בדיוק כמו שצלם שרוצה לצלם סרט, יצלם תמונה חדשה כל מאית השנייה. היקום הוא מקבץ של בריאות נפרדות שרצות ככ מהר עד שהחושים שלנו רואים בריאה אחת רצופה. אי היכולת שלנו לראות כל בריאה ובריאה כאילו הן תמונות , יוצרת אשליה של סרט נע של בריאה מתמשכת (חוויית זמן). הקיום שלך נמצא תמיד בהווה. בתמונה. התמונה שחיית בה לפני מאית השנייה, כבר לא קיימת. היא התחלפה בתמונה החדשה שנבראה במקומה. וגם התמונה הזאת תעלם ותחליף אותה תמונה אחרת. אבל התמונה לא באמת נעלמת. הבריאה שהתחלפה לא נעלמת, זאת אותה בריאה תמיד. היא רק משנה את צורתה. זא שאם בשנייה נבראו מליון בריאות, זאת אותה בריאה ששינתה את צורתה מליון ... מוצגת לנו תבנית שבה מופיעה התמונה הנוכחית, התמונות שצפינו בהן והתמונות שעתידות לבוא ואנחנו רק בוחרים לאיזו תמונה לדלג). אנחנו חיים תמיד בתמונה העומדת (הווה) אבל מודעים לתמונות העבר וצופים את התמונות שעתידות לבוא. כל עולם הניבויים והחזיונות (לא השרלטנות) מסתמך על פענוח התבנית שעליה ירוצו התמונות. לכל נשמה אדם יש רשימו. אם זה תמונות מהגלגול הנוכחי שלו, ואם אלו תמונות שנשמרו מגלגולים קודמים ואם אלו תמונות שעתידות לבוא. ככל שהולכים אחורה בגלגולים, הרשמו שלי והרשימו שלך נפגשים. בדיוק כמו שנלך אחורה באילן היוחסין ונמצא שיש לנו סבא - רבא - רבא משותף. עד שנגיע ... להתקדמות שלנו. ברשימו נמצאות כבר התמונות העתידיות שלנו. הגורל שלנו. כל אחד צריך למשוך אור כדי לממש אותן. כאשר האדם מושך אור והוא אינו מנצל אותו לעלייה בדרגה הרוחנית, גלגל העשייה שלו יתפתח ברמה ...
תמונות חומר זיכרונות בחירה השתוות הרצונות מודעות הנשמה התפתחות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תמונה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: תמונה, מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תמונה, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי קואצ'ינג, קואצ'ר, מאמן אישי לאורח חיים בריא בנושאי תמונה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0938 שניות - עכשיו 17_08_2025 השעה 13:25:31 - wesi4