ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






התאמת החוויה להבנה, למות ברעב, סיבת הרצון, למה האדם לא רוצה לסבול, DNA,למה לא לקבל את המציאות
... רעב. אליעד: למשל אתה ממש רעב, והמשחק חזק ממך, ואתה לא אוכל, אז אתה כועס על עצמך. אני מנסה להבין, מה מציק לך בתמונה, אתה אדם רעב שמעדיף לשחק, אז מה מפחיד אותך? מה, לא ... אין סופית. מדאיג אותך שאתה לא יכול לעוף. תסביר לי מדוע אתה כל הזמן רוצה לנסות לשנות את המציאות. יש בראש שלך תמונה שאומרת למשל, אני לא יכול לשכב במנוחה, אני צריך ללכת. אתה למשל רוצה לעבוד בעבודה א ולא בעבודה ב, עבודה ב לא מתאימה לך ולכן אתה סובל. אני שואל מדוע יש לך תמונה שאתה רוצה לעבוד ב - א ולמה אתה לא מבקש בכלל לא ... משהו שהוא הכי הכי טוב. למה שלא תבקש באמת מה אתה רוצה? אתה למעשה רוצה להיות בלתי מוגבל. נחזור אליך, למה יש לך תמונה של חיים אידיאלים, כמו ילדים מאושרים, גוף בריא, וכו? ...
לא מחויב מציק אינטרנט מרגיש שאתה אלוהים ילד בוחר את הרצון להתרכז לעוף
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 5
... דוגמאות: הילד ילמד כיצד להכיל רעש רקע כשהוא צריך להתרכז. הילד ילמד כיצד להגיב למגע שאינו נעים לו (במקום לצרוח אפשר ללמד את הילד לדבר או להראות תמונה של תפסיק). הילד ילמד להתמרח בבוץ, בקצף גילוח וכו כדי להרגיע את הצורך הסנסורי ... עצב. הילד ילמד להצביע. הילד ילמד להביע במספר מילים את כוונתו (את זה, רוצה, לא, כן וכו) הילד ילמד לשאול שאלות הילד, במידה ואינו מדבר, ילמד להשתמש בתמונות וסמלים כדי להביע את עצמו. 4.מוטוריקה עדינה - גזירה, אחיזת פינצטה, אחיזת ... ברגשות אחרים וברגשותיו שלו וללמוד כיצד לקרוא להם בשם. דוגמה: כשאדם אחר בוכה הילד ילמד לומר הוא עצוב (במידה והילד אינו מדבר הוא ילמד להצביע על תמונה או ציור של אדם עצוב). כך גם לגבי רגשות אחרים. 9.עיבוד חזותי ומרחבי - תכנית ... לימוד יכולת לשבת ליד שולחן. יכולת לשחק בתורות ולפי חוק בסיסי אחד או שניים במשחק ספציפי. ללמוד לוותר לאחר (על צעצוע למשל). ללמוד לדבר (או להצביע על תמונה או סמל) כשאתה רוצה משהו למרות שאתה מתוסכל וכועס - ולא לצעוק ולבכות. צמצום או ...
עדינות התמכרות לעישון לוותר שיפור הביטחון העצמי צריך מטרות לבד בעיות ביטחון עצמי
קאוצינג - סיפורי אימון - Coaching
... התבקשה לעצום עיניים, להיות נינוחה ולדמיין תמונה של מפגש עם המנהל או עם החבר, תמונה של היחסים והקשרים כפי שהייתה רוצה שיתקיימו, (תמונה החזון). היא התבקשה לתאר הפרטים של הסיטואציה האידיאלית. היכן הם נמצאים? היכן עומד כל אחד מהם? מה הם אומרים זה לזה? האם יש אנשים ...
כושר למידה לפרט דמיון מודרך אכילה עבירות להגשים תמונות
תאולוגיה / פילוסופיה - עקדת יצחק - חלק 15
... - חלק 14 - ד. את פרק יד הקודם הקדשנו לשני המונחים: אלהים: תודעה אנושית. יהוה: תמונה שלמה - ממנה נגזרת התודעה האנושית. מכאן, משמעות המשפט - ויאמר אלהים אל משה: משה הכיר בדבר מה דרך התודעה ... גיבש משה בתודעתו) ויאמר יהוה אל משה: משה ובאמצעות התודעה שלו זיהה דבר מה מתוך התמונה השלמה (הטבע) - והוא הדבר אשר אמר. אם כן, ובשני המקרים המילה היא של התודעה של משה, היא אשר מזהה את ... אדם יש אלהים, אך לא לכל אדם יש יהוה, כלומר לא כל אדם מזהה דרך האלהים שלו את התמונה השלמה המכונה בתורה - יהוה. התורה לימדה אותנו דרך הפרק הראשון שלה שהתודעה האנושית המקורית מזהה את התמונה השלמה כדבר מובן מאליו, ולכן לא היה מקום להזכיר את קיום התמונה השלמה - יהוה - על פני הפרק הראשון של התורה, בו זיהתה תודעת האדם את כל הסובב אותה בארץ וביקום. ציון קיום התמונה השלמה בא מתוך הצורך גרידא, כאשר התנתקה התודעה האנושית מהתמונה השלמה, והיה הצורך בלהזכיר לאדם את טבע הדברים ומקורם, ולהחזירו שוב אל תודעתו המקורית: יהוה הוא האלהים, ... אל הרמה האנושית הנעלה: יהוה אלהינו: התודעה האנושית נגזרת מטבעה מהתודעה השלמה, מהתמונה השלמה. כי... יהוה אחד: כי יהוה הוא אחד - הוא התמונה השלמה שחלקיה מתחברים להם ברצף מתוך מקשה אחת. יורשה לי להדגיש שוב את שני הנתונים האלה: אלהים: תודעת האדם ומנהיגתו. יהוה: תודעת האדם הרחבה והמקורית המזהה את חלקי התמונה השלמה שנגזרו ממנה. כלומר כאשר מזהה האדם חלקים מתמונת האחד ומשייכם למקומם המקורי, כאשר מגיעה תודעת האדם ... דווקא הבנתי השטחית לתוכן הפרק הראשון והתעקשותי הטפשית בעקבות זאת לשייך את חלקי התמונה שנקלטו אצלי באקראי אל התמונה השלמה - הוא זה שעזר לי בנבכי השאלה השנייה... טפשותי עמדה לי והתורה ענתה לא מן השורה על שאלתי הבלתי חוקית בעליל. היא שירטטה עבורי את הדרך בה אחבר את שברי המידע שבידי אל התמונה השלמה. או אז נגלה לעיני מופע ששום חייזר לא יכול לביים, הגם ותבונתו עולה עלי במליוני שנות אור... עליתי על הדרך ששירטטה עבורי התורה, ויכלתי בעזרת המידע החלקי שבידי להכנס אל התמונה השלמה ולטייל בה כאוות נפשי. את התמונה השלמה לא ראיתי, אך עשיתי בה כראות עיני כבן בית אשר שולט בכל פינה בביתו, ורק הוא יכול לקבוע את מימדיו, ... אין סוף לגדרות דמיונו... זהו המופע המוזר שחייזר לא יכל לביים: הוא יכול לשרטט תמונה אדירת מימדים שהוא שולט במימדיה, אך לא יתכן לתת לישות אחרת שליטה בתמונה - שאותה הישות תקבע את מימדיה. זו התמונה שנכנסתי אליה בעזרתה האדיבה של התורה. זהו הגן שנסלל לפני, גן ירוק אין - סופי, זהו גן העדן. מכאן אני ... נעצרת אם אתה רוצה ועתיד ומסוגל להמשיך לעד... בנקודה התמוהה הזאת נכנסה התורה לתמונה וביקשה להפנות את תשומת ליבנו למקור התמיהה: מדוע נעצרנו... מדוע האדם נעצר על המסלול כעבור רגע קט והחיים ...
איבוד לא מובן מאליו עד אין סוף אינטליגנציה מובן מאליו התלבטויות יכול להיות דוד המלך
שבעת ימי הבריאה - יום 2
... לקלוט את מרחב התמונה המלאה כפי שהמחבר ביקש לצייר לי, לטובתי, להנאתי... הוא ביקש להעמיד את התמונה הזו מולי ולרשותי, שאביט בה ואחזור דרכה אל מקורותי אך לצערי לא הצלחתי לקלוט את מלוא תוויה ולכן צייר לי אותה בשנית ובשלישית וחיבר עבורי את הרביעית והשביעית ואת כל ... הקודם, אין ולא קיימת תמונה שניה... ישנה תמונה בשנית, היינו התמונה הראשונה בשנית. על כן ובשביל להבין את התמונה הזו יש לחזור אל תמונת המקור בראשונה: א ב ראשית ברא אלהים את השמים ואת הארץ. ב והארץ היתה תהו ובהו, וחשך על - פני תהום, ורוח אלהים מרחפת על - פני המים. ג ויאמר ... המקבץ הראשון של התמונה המקורית, המורכב בפני עצמו ממספר תמונות משנה שנועדו להרחבת תמונת האם - התמונה האחת והיחידה כפי שהופיעה בפסוק הראשון. הבטתי בראש מורכן במלוא המקבץ ובכל אחת מתמונות המשנה שהרכיבו אותה, ולא הצלחתי לקלוט באמצעותם את התמונה המלאה והמקורית של התודעה שלי, האנושית. לא הצלחתי לחזור אל מקורותי... את התמונה המקורית שהופיעה בפסוק הראשון קלטתי באופן חלקי עד מאוד, וגם תיאור מעמד שלושת הגורמים שלה בפסוק השני - לא הצליח להרחיב את אופק התמונה... הניצוץ הראשון שהצית את יכולתי להבנת התמונה נוצר והלכה למעשה בפסוק השלישי, היכן שהצלחתי לקשר באופן ישיר בין התודעה האנושית המבקשת ליהנות מהיקום לבין המידע שמבקשת לגלות ולהעמיד לרשותה... ויאמר אלהים יהי ... הזו. כך הבנתי את התמונה אך עדיין היא חלקית... כיצד המידע הזה נתפס במקור בקרנית התודעה והביא לנצחיות בעליה! הביא להנאתם האין סופית, לשליטתם הבלתי מוגבלת במרחב... כיצד? וכך מחבר התורה ... את יכולתי להבנת התמונה... מהאימרה הראשונה זו: ויאמר אלהים יהי אור, אימרה זו מובילה בהכרח אל המקבילה שלה הזאת - אל המשמעות הזאת: ויאמר אלהים, יהי רקיע בתוך המים, ויהי מבדיל בין מים ... מזהה את כל התווים בתמונה... אינני מצליח לחזור אל תודעתי המקורית, לא הצלחתי לקלוט את התמונה המלאה... וכך מגיע היום השלישי, נתראה שם. ...
תודעה אנושית להבדיל רחמנות שקר ילדה אכילה רגשית לכתוב ליהנות
הארה רוחנית - איך לצאת מן הדעת בפחות משעה? מדריך להארה - חלק 2
... מפסיק לצלצל לשניה אחת... זה היה מספיק. דוגמה מס 2: האם יצא לך לראות את התמונה הזו? תלוי איך אתה מסתכל עליה, תוכל לראות פמוט או שתי צלליות של פנים אחת מול השנייה. ראה כי אינך מסוגל לראות את שניהם בו זמנית. למעשה, אתה כן ... פוגש אנשים שמסוגלים לראות רק את הפמוט. הם אף פעם לא הצליחו להפוך את התמונה בשכלם כדי לראות את הפנים. נסה להסביר להם, הנה עוד 20 שקל: אתה: תגידו, אתם מסתכלים על התמונה? הם: כן. יש בה פמוט. אתה: אתם יודעים, זו תמונה מעניינת, מכיוון שאם תסתכלו עליה בצורה שונה אתם תראו פנים. הם: אתה משוגע. אתה: אני לא! פשוט הסתכלו על התמונה בדרך הבאה... החלק הזה של הקו הוא האף, ו... הם: תפסיק! אתה מאיים על תפיסת המציאות הנוכחית שלנו, שהיא ללא ספק נכונה. אנו מסתכלים על התמונה הזו ורואים פמוט. אנחנו יכולים להסתכל עליה אלף פעמים ולשכפל את התוצאות שלנו כל פעם מחדש. אנחנו מרוצים מהתפיסה שלנו של התמונה הזו, ובטוחים מעבר לכל ספק שהיא מכילה פמוט. אתה: אנא מכם, הורידו את המקלות... אנחנו רק מנסים לדבר כאן. אין ספק שזה יכול להראות כמו פמוט אם אתם ... אתה גורם לנו אי נוחות. מה דעתך על זה... אנחנו יודעים מעבר לכל ספק שהתמונה הזו מכילה תמונה של פמוט, אבל אנחנו מוכנים לנסות לראות את הפנים בזמן שאנחנו ממשיכים לראות את הפמוט. אתה: ובכן, זה לא יעבוד ככה. אתם לא יכולים לראות את הפנים ... אתם רואים את הפמוט. הם: אנחנו מפחדים שהרפייה מהפרשנות הנוכחית שלנו של התמונה הזו, אפילו לרגע, יחסל אותנו. לך מכאן בבקשה. השיחה הזו נראית מגוחכת, נכון? אתה תראה שזה בדיוק מה שקורה כאשר האפשרות של הכרה מוארת מוצגת לשכל ...
להתאמץ יותר אפשרות הסבר שקט להסתכל אופציות אפשרי התגוננות
תאולוגיה / פילוסופיה - עקדת יצחק - חלק 17 - א
... אליו אברהם, ויאמר הנני: להלן תיעוד דו - שיח ערני שמנהל אברהם אבינו עם עצמו. דו - שיח זה מתנהל ברמת התודעתית, היינו כאשר התמונה הברורה על נתוניה המעובדים פרושה כבר בפני האדם... ברמה הזאת נכנסת התודעה לתמונה ונדרשת לפעול: מהו מקומי בתמונה הזאת ואיך אני יכול להשתמש בנתוניה. כל אדם חושב בתוכו ומנהל שיחה עם עצמו... אך לא כל אדם מנהל את השיחה הזאת ברמת התודעתית, כאשר כל הנתונים המעובדים המרכיבים את התמונה מוכנים ומזומנים להציג בפני התודעה תמונה מלאה וברורה. ברמה כזו האדם במלואו חושב עם עצמו - חושב באופן מלא ומושלם עם עצמו, וכאילו הוא פונה לתודעה שלו ואומר, מוכן אני כבר ומזומן לחשוב איתך. כך תיארה התורה את התמונה הזאת: ויאמר (אלהים תודעתו) אליו: אברהם! ההינך מוכן כל כולך לשיחה הזאת? האם נמצאים כבר בידך כל הנתונים המרכיבים את התמונה? ויאמר (אברהם אל התודעה) הנני: כן אני מוכן ומזומן לשיחה זו איתך. אני אברהם מוכן כל כולי וברשותי כל נתוני התמונה המלאה. ב ויאמר קח - נא את - בנך את - יחידך אשר - אהבת את - יצחק, ולך - לך אל - ארץ המריה, והעלהו שם לעלה, על אחד ההרים אשר אמר אליך. הדו - שיח הערני של אברהם עם עצמו ... - לך אל - ארץ המריה: הדו - שיח הערני ממשיך ומתנהל בתוככי אברהם אבינו עם עצמו... דו - שיח זה וכאמור מתנהל ברמה התודעתית כאשר התמונה המלאה פרושה כבר בפני האיש, נתוניה המעובדים ברורים דיים והתודעה מבקשת לעשות בהם שימוש. תודעת אברהם אבינו ממשיכה ואומרת (אברהם אומר לעצמו): ולך - לך אל - ארץ המריה: והקנה את ... מתוך שלל האפשרויות העומדות לרשותו, ובזיהוי הזה היתהוותה המציאות שלו: קנה מוצרי טבע, התעמל, נכנס למוזיאון... בנה בניין, צייר תמונה, פתח קופסת סרדינים... ברכבת התחתית נמצא גם עגל (בן הבקר). ובניגוד לראובן - העגל הזה לא מזהה שום תחנה משום סוג... הוא נכנס אל רכבת מזדמנת ונוסע איתה, היא נוסעת והוא נוסע... ...
שאלה נשלט רוצה לעשות תהליכים אברהם חרדים באמצעות הנאה
שבעת ימי הבריאה - יום 7 - חלק 3
... ללא רחמים את מימדי הראשונה... דווקא אז ניתן להבחין בנוכחות הקבוצה שיד האדם בחשה בה. כן היא קטנה אבל בולטת - דווקא על רקע התעצמות התמונה הטבעית של היקום שיד אדם לא בחשה בה ולא עיצבה אותה ולא השפיעה עליה. על רקע התמונה הטבעית של היקום שהולך וגודל בעיני הבוחן, הקבוצה הראשונה של סביבת האדם תופיע כנקודה זוהרת ... מכניס את מימד הזמן לחדר המעבדה ומשתמש בו ככלי שימושי לבחינתי, וזאת כי עצם השימוש בכלי הזה מחבל ישירות בבחינתי ונותן לי להשקיף בדיעבד על תמונה מזוייפת ומנותקת מהמציאות. אני מוצא איפוא את עצמי עומד בפני מצב מביך של הונאה עצמית, כמעין ... גם כמה מליוני שנים קדימה עפ טבלת הזמן שלנו - תלוי בגודל החלק שחתכתי מהיקום ופרסתי על המשטח, וככל שהחלק החתוך גדול יותר - כך יתווספו לתמונה מליוני השנים... אני לא עוצר באדום... ממשיך עם הדמיון שלי עד לסף החוצפה ושואל: ומה אם לא אסתפק בתמונה החלקית שראיתי וארצה לראות את כל השנים קדימה במלואן. השאלה כמובן היפותטית כי היקום הוא אין ... גם כמה מליוני שנים קדימה עפ טבלת הזמן שלנו - תלוי בגודל החלק שחתכתי מהיקום ושנפרס על המשטח, וככל שהחלק החתוך גדול יותר - כך יתווספו לתמונה מליוני השנים... כל מילה לכאורה בסלע... אומנם וכאשר אשקיף על המשטח ואביט באלכס מלמעלה, אראה ... עוד מספר כוכבים הרחוקים ממני יותר מאלכס, כמו כוכב אחר הרחוק ממני בשש מליון שנה למשל... וככל שהחלק החתוך גדול יותר, סיכמתי, כך יתווספו לתמונה מליוני השנים... על פניו, גם הסיכום נראה כשר למהדרין - ולא הוא, כי כאן מסתתרת הטעות האופטית. בוא נקרא לכוכב שהתווסף לשולי המשטח ירון. ירון שהופיע במשטח השני הגדול מהראשון, הוסיף לתמונה הקוסמית עוד כשלוש מליון שנה מעבר ל - 3,167,540 שנה של אלכס. וכאמור ירון רחוק מכדור הארץ בשש ... - לא ראיתי בתוכו מופעים שאמורים להתרחש שש מליון שנים קדימה אלא רק 3,167,540 שנים קדימה, המספר נותר בעיניו. ירון לא עזר לי בשביל לראות תמונה כלל עולמית הרחוקה ממציאותי בשש מליון שנה. עד כאן הבארת הטעות האופטית שהושתלה ביוזמתי, ואני ...
להתחצף התחברות היקום הוא אין סופי מנותקת מהמציאות יתרון חוצפן מהות ברגע אחד
היקום / אין סוף - הגדרת האין סוף - היקום - חלק 1
... קל לבקש עזרה מיישות שאתה מפקפק בקייומה. וקשה הדבר שבעתיים כאשר אתה יודע להצביע על הדילמה הזאת שמעיקה עליך וכאשר אתה יודע להגדיר את הנתונים החסרים לך במדוייק לקבלת התמונה הכוללת - תמונה שאמורה להראות לך את הדרך הברורה להבין ולהחליט: כמעט וביקשתי בתמונה הזאת את צלם בורא עולם בכבודו ובעצמו. ידעתי מראש שאני מתגרה במעשי זה: היעלה על הדעת לבקש ... במקרים אישיים, מאוד אישיים, ושכיוונו אותי לקביעה אחת ויחידה: ישנו מכוון לעולם, הוא קיים ער ופעיל, והוא טוב במהותו. אולם עדין היה חסר לי נתון שבכוחו לשנות את התמונה במלואה, ולא וויתרתי עליו. לא עצרתי בעדי, נתמך ונשען על ההיגיון והכנות, שביקשתי שיישמשו לי ... ביום שבת.. והשקידה על חינוך יילדי בדרך המסורתית והייהודית לה זכיתי מהוריי. אני זוכר החלטה שקיבלתי מלפני שנים מספר, להניח תפילין מידי יום, למען שיילדי ייחשפו לאותה תמונה חינוכית לה נחשפתי אני בביתי. וכך אולי גם עבדתי על עצמי.. כי נשאר בי חן וחום, בפינה מסויימת, ...
סודות קבלת החלטה לשקר גאונות החלטיות אלוהים לא בכל מחיר התמכרות לסיגריות
זה עם הפנים אלינו / רונית מטלון
... הראשון נראים כמה אנשים, כולם דווקא עם הגב אלינו. איש אחד לבן וכמה שחורים. עוד רגע נבין מה ואיכן מראה צולמה התמונה. זה הדוד שלי, לא ממש במרכז, קצת ימינה, עם הכתפיים המכונסות כלפי החזה והמותניים השמנמנים, זה עם ... הגבים האחרים שם הם לא מדברים. הם תפוסים בתוך שגרת העשייה של הגוף, שגרה שכופה על הגופות האלה מן אלם. ניתוח התמונה נמשך הלאה. המקום, מחסן דגים, וריח הדגים המסריחים. יש מקריות באלו שצולמו וישנו מבט האדון באלה ... בעיקר. וכבר מהפסקה הזו אפשר להבחין בצורת הכתיבה של מטלון. כתיבה מודעת מאוד. מורכבת ממובאות ממקורות שונים. התמונה , המשמעות, ההסתמכות על מה שיודע וחש הקורא. ואם נשאלה השאלה איך מבוקר צילום, מחוץ לנראה לעין ... קם. ואם לילדה המספרת את הסיפור קוראים אסתר, זה אומר שאי אפשר לקרוא לה גם רונית? כי אם קוראים לה אסתר, של מי התמונות. של מי הדוד והאב וכל האחרים. למי שייכים הסיפורים המשפחתיים. האם מרחיק עדות או רומז שכל זה לא ... הזמן. תכתבי על סבא שלך אומר לה הדוד כשהוא רואה אותה כותבת יומן. זה יהיה קצת כמו מצבה. את הפרשנות הראשונית לתמונות עשתה כשהייתה צריכה לשבת עם נונה פורטונה ולתאר לה מחדש כל תמונה. מי נמצא בה. מה לובשים ואיך נראים. את הרכילות הפנים משפחתית, זו שלא מספרים לאסתר מספר לה הבוי. ... לצרפת. הדוד התחתן עם האלמנה הצעירה וקיבל בנדוניה גם את ארואן, הבן המוכן כבר. למשפחה בישראל לא הודיע, לא שלח תמונה אלא אחרי חמש שנים. לא צריך לכתוב הוא אומר לאשתו. רואים שזו חתונה. מה רואים שם, תרנגולות? לדודתה יש אינטליגנציה של תשבצים, היא חושבת לעצמה. אחר כך מגיעים פרקים שהתמונות חסרות. מטלון מתארת אותן ודרכם את אנשי המשפחה. את כל הכבשים. האפורות והשחורות. כל דיר והכבשים ...
נמשך שאלה מכתב אינטליגנציה ניתוח להיזכר חיי משפחה מספרים
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תמונה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: תמונה, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תמונה, איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לילדים, מאמן מנטלי, טיפול רגשי בתחום תמונה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0781 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 22:08:29 - wesi4