ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שבעת ימי הבריאה - יום 2 ✔24 עמודים שימשו אותי בכתיבת הפרק הראשון שפתח את סדרת "שבעת ימי הבריאה". זה... - ידע להצליח התחייבות! ל: להצליח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨שבעת ימי הבריאה - יום 2
24 עמודים שימשו אותי בכתיבת הפרק הראשון שפתח את סדרת "שבעת ימי הבריאה". זה היה יום הבריאה הראשון, ואני יודע שאף אדם לא ישב וקרא את 24 העמודים בעיון בעקביות וברצינות, את זאת אני יודע והשאלה היא מדוע איפוא ממשיך אני ומשקיע וכותב... למי? בשביל מה?

זה העונג שלי, אני מוצא הנאה בעצם הכתיבה - כמוני ככל הכותבים. ועם זאת ניתן לחפור ולזהות בתת המודע שלי דבר נוסף שמניע אותי להמשיך ולכתוב ולבחוש בנושא הזה... אני מת למצוא ולו אדם אחד שאחלוק איתו את הנושא ואם אמצא את האדם הזה הרי נהיינו כבר שניים שמדברים באותו הנושא וזה דבר עצום בפני עצמו, ואם נהייה שלושה - הרי זה משהו אדיר שמימדיו בל יתוארו... טמועה בנו תכונת השיתוף למשהו מהנה... להכפיל את ההנאה ולשתף בה עוד ועוד אנשים.

אולם, הסיבה המקורית טמועה בעוצמת הנושא בו אני בוחש, והמדובר דווקא בנושא קשה שכבר השלמתי איתו כאדם מן השורה מזמן... המוות, ליבת הנושא היא המוות - לא החיים, אני האדם השלמתי זה מזמן עם המוות ואני ממתין לו הלכה למעשה מידי שבעים שמונים שנה בהשלמה ובהכנעה, זה חלק מהחיים - אנחנו אומרים, אין אדם שלא מת.

ולפתע נוחת עליך מישהו ואומר לך בשפתך: אינך צריך בהכרח לקרוס ולמות, המוות אינו חלק מהחיים כי אם חלק מהכישלון שלך בחיים. אני מסתכל על המישהו הזה בספקנות ולא מסתיר את החשדנות שלי כלפיו, אבל הוא ממשיך ומסמן לי את נקודות הציון שעלי לעבור עליהן בחזרה אל המקור הנצחי שלי. החשדנות שלי גוברת והפשטות שלו מוכפלת, הוא חוזר איתי יד ביד אל התודעה המקורית שלי המופשטת ביותר, ומראה לי אותה בתוך ראי וכאילו הוזמנתי להקרנת סרט... הוא נחוש להראות לי את הדרך חזרה.

אינני יורד לסוף דעתו, אינני מבין את שפתו המופשטת, דורש עזרה והיא לא מאחרת לבוא, באופן מדוד ותפור למידותי.

נבוך מלא ספקות - מאבד עניין וקשר לתודעתי ומרים ידיים... והוא מחזיר אותי אל העניין ואל התודעה ואל השליטה במציאות דרך אין - ספור אמצעים ועזרים טכנים התפורים למידתי והמתחשבים ברפיוני. נחוש הוא לתת בידי שוב את מפתחות השליטה במציאות ובתודעה ובעניין... את זאת הוא עושה בעקביות, בנחישות, בסבלנות וברכות המזכירה רכותו של אב וידו המלטפת.

אחזור ברשותכם לתכונה הטמועה בנו - לתכונת השיתוף, להכפיל את ההנאה ולשתף בה עוד ועוד... נחזור מספר אלפי שנים אחורה.

ויום אחד שמה לב קבוצת אנשים לכל התכונות הללו של מחבר התורה והנגזרות מהטקסט של התורה... הם שמו לב לעקביות המחבר, לנחישות שלו שביקש להחזיר לידם את מפתחות השליטה במציאות ובתודעה ובעניין - מפתחות שאבדו להם מזמן... הם שמו לב לסבלנותו, להתחשבות שלו, לרכותו, לידו המלטפת... הם חשו את חום היד הזאת, נהנו ממגעה המלטף, וביקשו לתרגל את תכונת השיתוף האנושית הטמועה בהם ולהכפיל את ההנאה...

הם דיברו ביניהם בהערצה על המחבר המסור הזה... אהבו אותו, התאהבו בו וביקשו לחבקו להתקרב אליו, ביקשו את קירבתו, ביקשו את הדרך אליו, ביקשו את המגע איתו, ביקשו לעמוד על זהותו ועל מהותו: מיהו אם לא האל הטוב והמטיב... מיהו אם לא האל הכל יכול ויוצר הכל, היודע את נפש האדם ואת נפתולי תודעתו...

עד כדי כך ביקשו את קירבתו... עד שהתנתקו מהטקסט שלו וגייסו את הטקסט עצמו לטובת התכונה האנושית שלבשה אותם וגברה עליהם, הם ביקשו להם אל טוב ומיטיב ומצאו אותו בתורה, בחיבור שרק אל יכול לחבר.

ב ראשית ברא אלהים את השמים ואת הארץ: בראשית ברא האל הטוב במידת הרחמים את הארץ ואת כל היקום.

וְהָאָרֶץ הָיְתָה תֹהוּ וָבֹהוּ: נא לשים לב לניקוד המילים "תהו ובהו", ניקוד שעתיד להתאים לתמונת ההמשך כאשר האל יוצר הכל יעשה סדר בתוהו והאור יבצבץ מתוך החושך...

וחשך על - פני תהום, ורוח אלהים מרחפת על - פני המים. ג ויאמר אלהים יהי אור, ויהי - אור...

סיפרתי בפרק הראשון את סיפור יום הבריאה הראשון בתודעה האנושית, וניסיתי לקלוט את מרחב התמונה המלאה כפי שהמחבר ביקש לצייר לי, לטובתי, להנאתי... הוא ביקש להעמיד את התמונה הזו מולי ולרשותי, שאביט בה ואחזור דרכה אל מקורותי אך לצערי לא הצלחתי לקלוט את מלוא תוויה ולכן צייר לי אותה בשנית ובשלישית וחיבר עבורי את הרביעית והשביעית ואת כל התורה, אין ספק שהוא טוב ומסור ואוהב ויוצר - כל אך הוא לא ביקש ממני לדון על גב התורה במהותו ולא בזהותו ולא ביכולתו... לא זאת היתה מטרתו ולא זו המשימה שלקח על עצמו... הוא הזמין אותי לארוחה דשנה בשביל לאכול אותה - לא בשביל להתפעל מעוצמתו ולשכוח מארוחתו...

מותר היה לנו להתפעל ולתאר ולשתף ולתת דרור לתכונות האנושיות הטמועות בנו, אנו אוהבים את מי שאוהב אותנו... אך אסור היה לנו לתת דרור בלתי מרוסן לתכונות האלו כפי שאסור לנו להשמין מאכילת הרבה דברים טעימים ומזינים.

כך נולדה היהדות והתורה החלופית שאין לה קשר וחצי קשר עם התורה המקורית. כך נולד החמור היהודי ששם על שיכמו את התורה החלופית לאורך כל הדורות מלפני אלפי השנים.

לפני מספר שבועות שמעתי מאחד האנשים הקרובים ביותר אלי את הסיפור הבא. היא עובדת בבית הספר עם ילדים קטנים בני ארבע חמש, וכך פתחה: מה אני אעשה עם הזעטוטות האלה אלברט? הם פשוט מאוהבים בי... תופסים לי את הרגל ומחבקים אותה ואני מוצאת את עצמי נבוכה מהמעמד הזה, מצד אחד אני מתה עליהם אבל מצד שני אני לא בשביל לחבק אותם כאן...

הסתכלתי עליה ונזכרתי בקבוצה האנושית הראשונה ואת החום שקרן ממנה כאשר דנה בתורה ובמחברה...

אני מבקש לעבור אל היום השני:

ו ויאמר אלהים, יהי רקיע בתוך המים, ויהי מבדיל בין מים למים. ז ויעש אלהים את - הרקיע, ויבדל בין המים אשר מתחת לרקיע, ובין המים אשר מעל לרקיע, ויהי - כן. ח ויקרא אלהים לרקיע שמים, ויהי - ערב ויהי - בקר, יום שני.

על פי היסוד שהזכרתי בפרק הקודם, אין ולא קיימת "תמונה שניה"... ישנה "תמונה בשנית", היינו התמונה הראשונה בשנית. על כן ובשביל להבין את התמונה הזו יש לחזור אל תמונת המקור בראשונה:

א ב ראשית ברא אלהים את השמים ואת הארץ. ב והארץ היתה תהו ובהו, וחשך על - פני תהום, ורוח אלהים מרחפת על - פני המים. ג ויאמר אלהים יהי אור, ויהי - אור. ד וירא אלהים את - האור כי - טוב, ויבדל אלהים בין האור ובין החשך. ה ויקרא אלהים לאור יום, ולחשך קרא לילה, ויהי - ערב ויהי - בקר יום אחד.

זה למעשה המקבץ הראשון של התמונה המקורית, המורכב בפני עצמו ממספר תמונות משנה שנועדו להרחבת תמונת האם - התמונה האחת והיחידה כפי שהופיעה בפסוק הראשון.

הבטתי בראש מורכן במלוא המקבץ ובכל אחת מתמונות המשנה שהרכיבו אותה, ולא הצלחתי לקלוט באמצעותם את התמונה המלאה והמקורית של התודעה שלי, האנושית. לא הצלחתי לחזור אל מקורותי...

את התמונה המקורית שהופיעה בפסוק הראשון קלטתי באופן חלקי עד מאוד, וגם תיאור מעמד שלושת הגורמים שלה בפסוק השני - לא הצליח להרחיב את אופק התמונה... הניצוץ הראשון שהצית את יכולתי להבנת התמונה נוצר והלכה למעשה בפסוק השלישי, היכן שהצלחתי לקשר באופן ישיר בין התודעה האנושית המבקשת ליהנות מהיקום לבין המידע שמבקשת לגלות ולהעמיד לרשותה...

ויאמר אלהים יהי אור, ויהי - אור: התודעה שאפה לגלות את המידע ואכן הוא נגלה לה. במילים אחרות:

וירא אלהים את - האור כי - טוב: התודעה הרגישה במידע, חשה אותו בחושיה, נהנתה ממנו בפועל... ובמילים עוד יותר ברורות:

ויבדל אלהים בין האור ובין החשך: התודעה הצליחה לגדר את המידע במטרה להוציא ממנו את החופן הרצוי... היינו הצליחה להבדיל בין החופן הרצוי לבין יתר המידע שעמד במצב הכן לרשותה... הווה אומר שהתודעה הגיעה בזאת למצב של שליטה מוחלטת בכל ערימת המידע של היקום, והפסוק האחרון במקבץ מתאר את מתווה השליטה הזו.

כך הבנתי את התמונה אך עדיין היא חלקית... כיצד המידע הזה נתפס במקור בקרנית התודעה והביא לנצחיות בעליה! הביא להנאתם האין סופית, לשליטתם הבלתי מוגבלת במרחב... כיצד?

וכך מחבר התורה מגיב לאין - אונות המשוועת שלי - אני הקורא. הוא חוזר אל אותה הנקודה שהתחברתי דרכה עם הטקסט, מהניצוץ הראשון שהצית את יכולתי להבנת התמונה... מהאימרה הראשונה זו:

ויאמר אלהים יהי אור, אימרה זו מובילה בהכרח אל המקבילה שלה הזאת - אל המשמעות הזאת:

ויאמר אלהים, יהי רקיע בתוך המים, ויהי מבדיל בין מים למים.

פני התודעה האנושית ברגע פגישתה עם המידע - היו אל המסגרת שביקשה לקבע בתוך המידע - לא אל המידע הכללי כהוא זה... כי הרי המידע הגולמי (הכללי) נמצא לפניה בשפע, בכל פינה ביקום בכל החומר, והתודעה לא פנתה אל המידע כהוא זה כי - אם לחופן המוגדר והמדויק שביקשה לחפון מתוכו.

ויאמר אלהים, יהי רקיע בתוך המים: התודעה ביקשה לעשות רקיע - למתוח משטח היכר בתוך ערימת המידע.

ויהי מבדיל בין מים למים: משטח זה, בעצם קיומו, יבדיל בין שני סוגי המידע:

1- מים: המידע שהוגדר ע"י התודעה באמצעות החופן שחפנה.

2- למים: המידע הכללי שנותר בערימה, היינו המידע שמקרין כל החומר שביקום.

במילים יותר מפורטות, זו דינמיקת הפעולה של המקבילה:

ויעש אלהים את - הרקיע, ויבדל בין המים אשר מתחת לרקיע, ובין המים אשר מעל לרקיע, ויהי - כן.

ויעש אלהים את - הרקיע: המשטח שנרקע (שנעשה, שנחרט, שנוצר) בתוך ערימת המידע ע"י התודעה כאשר חפנה את החופן שלה - שיקף במהותו את העשייה האנושית גרידא, כי העשייה ניכרת בזיהוי המידע, ולזיהוי כזה משמעות כאשר הוא מוגדר ובולט על פני השטח בפועל - כדוגמת המידע התיאורטי שפילס את דרכו למציאות, עמד במבחן וקיבל את ערכו, בניגוד לתיאוריה שלא עמדה במבחן ולמידע שלה אין ערך כי נגזר עליה להשאר לעולם בארבע אמותיה ולא לצאת אל הפועל.

אם כן, כל תיאוריה, תורה, עיקרון, נוסחה, שיטה, השקפה, הלכה, סברה, הנחה, רעיון, מחשבה, אמונה, הערכה, השערה, תפיסה, או דעה - כל אחת מאלו תייצג בתורה את העשייה האנושית כאשר תפלס את דרכה למבחן המציאות ותעמוד בו, או אז היא תיצור (תרקע) בערימת המידע משטח (רקיע) שעתיד להיכנס תחתיו אין סוף דעות ותיאוריות ותורות ונוסחאות והשקפות וסברות שייגזרו מאותה הדעה או הסברה או התורה...

רעיון הגלגל למשל רקע תחתיו אין סוף רעיונות ותיאוריות ותורות ונוסחאות - כמו המנוע והמכונית והמטוס והחללית ומכונת הגילוח וכמעט כל אמצעי הטכנולוגיה של העידן החדש. הוגה רעיון הגלגל לא הכיר כמובן את הרשימה המכובדת שעתידה לככב תחת רעיונו, אך בעצם הגהת הרעיון התקני שעמד במבחן המציאות - יצר את החוליות שעתידות להיכנס ברשימה ארוכה תחת הרעיון שלו, כמו המנוע והמכונית והחללית ומכונת הגילוח...

לציין, כל החוליות שעתידים לככב תחת הרעיון הראשוני היו ברגע הגהתו מעליו, הוגה רעיון הגלגל לא הכיר את המנוע והמכונית והחללית ומכונת הגילוח, כל אלה היו מעל הרעיון שלו והתחילו במרוצת הזמן לרדת ולהתמקם ברשימה הארוכה מתחת לרעיון הגלגל. אם כן, הוגה רעיון הגלגל יצר את הרקע לרשימת רעיונות אין - סופית שעתידה להתמקם תחת הרעיון שלו, בו בזמן יצר את הרקע לתיקיה גדולה ואין סופית שממוקמת למעשה מעל הרעיון שלו ומכילה את החוליות האין - סופיות שעתידות להפלט מתוכה ולרדת ולהתמקם תחת הרעיון שלו, כל אחת בתורה ובזמנה.

אני יכול להגיד איפוא, שהוגה רעיון הגלגל יצר שרשרת מידע אין - סופית שמחולקת לשני חלקים אין - סופיים, חלק אין - סופי מעליו, וחלק אין - סופי מתחתיו, החלק התחתון יגדל בהדרגה ויואר ויתעצם עד אין סוף, והחלק העליון האין - סופי ימתין בחשכה לקרני האור שיגיעו בהדרגה ויאירוהו.

באופן הזה יצר הוגה הרעיון והלכה למעשה את שרשרת המידע שמכילה את כל ערימת המידע של היקום, כי טבע חוליות המידע להתחבר ביניהן.

ולא רק רעיון הגלגל... כי אם כל רעיון, תיאוריה, תורה, עיקרון, נוסחה, שיטה, השקפה, הלכה, סברה, הנחה, מחשבה, אמונה, הערכה, השערה, תפיסה, או דעה, כל תודעה אנושית שעומדת מאחורי כל אחת מאלו, יוצרת והלכה למעשה את שרשרת המידע שמכילה את כל חוליות המידע של היקום, בתנאי שכל אחת מאלו יהיה לה את הכוח לפלס את דרכה אל מרחב המציאות ולעמוד במבחנו. זו תמצית העשיה האנושית.

ויבדל בין המים אשר מתחת לרקיע, ובין המים אשר מעל לרקיע: זו המקבילה של " ויבדל אלהים בין האור ובין החשך ".

במקבילה הראשונה עמדנו על שני סוגי המידע שקביעת ההבדל ביניהם תסלול את הדרך לשליטה המוחלטת בסל המידע, ובמקבילה הנוכחית אנו נחשפים למימד נוסף שמוביל בתורו אל השליטה המוחלטת בערימה המלאה, ודרך המימד הזה אני ממיין את משפחת המידע שיש לי זיקה אליו ואת יתר המידע שאין לי לעת עתה זיקה אליו.

ויבדל בין המים אשר מתחת לרקיע: זהו מרחב המידע שעתיד להיווצר בעקבות רקיעת החופן הראשון.

ובין המים אשר מעל לרקיע: זה החלק הראשון של השרשרת שכבר נוצר במרחב עקב החופן הראשון אך עדיין לא הואר.

ויהי - כן: זו המקבילה של " ויהי אור ".

במקבילה הראשונה התהווה "החופן" שפני התודעה היו אליו, הוא כבר שלה החופן הזה... במקבילה הנוכחית התהוו בנוסף לחופן עוד שתי משפחות שלמות שמחלקות את סל המידע לשניים ומסמנות הלכה למעשה את תחומי השליטה בו.

ויקרא אלהים לרקיע שמים: זו המקבילה של: " ויקרא אלהים לאור יום ".

במקבילה הראשונה החופן שנשלף מהמידע (שהואר מתוך המידע) היווה את הבסיס לכל המידע הנותר בערימה שימלא מטבעו יום שלם. לדוגמה, המידע הבסיסי שהתודעה קלטה עם התהוותה, היא קלטה את השמים ואת הארץ - וזהו הבסיס של כל ערימת המידע הנמצאת ביקום, מכאן ינבוט כל המידע של היקום שאמור למלא יום שלם. מכאן היגעתי למסקנה שכל המידע הנמצא ביקום הינו שרשרת אחת אין סופית בעלת חוליות מידע רצופות ומחוברות עד אין סוף. לאותה המסקנה אגיע במקבילה הנוכחית באופן ברור ומוחשי יותר.

במקבילה הנוכחית המידע שימלא יום שלם יגודר באופן מוחלט ע"י החופן שיחרוט בהתהוותו רקיע בערימת המידע, ויחלק בזאת את המידע לשני חלקים מוגדרים: הראשון הוא מרחב המידע שעתיד להיווצר תחת הרקיע ושמתחבר מטבעו לאחד מצירופי המידע שבחופן הראשון, והשני זה החלק העליון האין סופי של שרשרת המידע שנוצרה מעל הרקיע עקב החופן הראשון אך עדיין לא הוארה. החלק הזה ימתין בחשכה לקרני האור שיגיעו בהדרגה ויאירוהו.

ויקרא אלהים לרקיע שמים: רקיע זה שנוצר עקב החופן הראשון, הגדיר איפוא עבור התודעה את גבולותיה המדוייקות של שרשרת המידע המלאה שהתחלקה לשני חלקים מוגדרים - עליון ותחתון, ומכאן נגזרה שליטתה על כל השרשרת שמכילה את כל חוליות המידע של החומר, של היקום, של השמים. לכן שמה "נון צדיק" על יד הרקיע הזה וקראה לו "שמים" לאמר, הרקיע שנוצר סימן עבורה את השליטה בשמים, ביקום, את השליטה ביום השלם, בשרשרת המידע המלאה והשלמה - הגם ואין לדעת את סופה.

ויהי - ערב ויהי - בקר: באופן זה קבע האדם את שליטתו במרחב, הוא התכונן לקטוף את המידע הרצוי לו מכל פינה ובכל עת. הוא התכונן לערב שמקדם את הלילה והתכונן לבוקר שמקדם את היום... ניתן חזור לפרק הראשון ולעיין בפסקה זו בהרחבה.

יום שני: המקבילה של " יום אחד ".

יום שני: באופן הזה יצרה התודעה האנושית במרחבה את יחידת הזמן הבסיסית - בשנית. "יום שני" זהו מופע היום האחד והשלם בשנית, "יום" זה יחידת הזמן שמכילה את חוליות המידע של השרשרת המלאה.

ושוב, אני מרכין את ראשי ולוחש: אינני מזהה את כל התווים בתמונה... אינני מצליח לחזור אל תודעתי המקורית, לא הצלחתי לקלוט את התמונה המלאה...

וכך מגיע היום השלישי, נתראה שם.
חושד הרזיה מבחן להיכשל השקעה ניבוי העתיד יהודים קיום ידיעת עתידות מבחנים לחזות את העתיד הבריאה ימי הבריאה שבעת שבעת ימי הבריאה
יצירת מוטיבציה, יצירת רצון, רצון לרצות, ליצור רצון, לחזק רצון, ליצור מוטיבציה, לחזק מוטיבציה, השגת מטרות, לא להיכנע, התמדה, נחישות, כוח הרצון, לא להתייאש, להמשיך לרצות, תקווה, אמונה עצמית
יצירת מוטיבציה, יצירת רצון, רצון לרצות, ליצור רצון, לחזק רצון, ליצור מוטיבציה, לחזק מוטיבציה, השגת מטרות, לא להיכנע, התמדה, נחישות, כוח הרצון, לא להתייאש, להמשיך לרצות, תקווה, אמונה עצמית
...יצירת רצון, רצון לרצות, ליצור רצון, לחזק רצון, ליצור מוטיבציה, לחזק מוטיבציה, השגת מטרות, לא להיכנע, התמדה, נחישות, כוח הרצון, לא להתייאש, להמשיך לרצות, תקווה, אמונה עצמית איך אפשר ליצור מוטיבציה גם כשאין רצון בכלל? הרבה פעמים אדם רוצה להשיג מטרה מסוימת, אך מבין שכדי להגיע אליה הוא חייב להתאמץ ולעבוד קשה. כדי לעמוד באתגרים ובמאמצים, האדם זקוק למוטיבציה חזקה ולרצון גדול. אבל מה קורה כאשר האדם מרגיש שאין לו מספיק רצון או מוטיבציה? במקום פשוט לוותר על המטרה, קיימת דרך אחרת. אליעד כהן מציג רעיון של...
קורונה והגרוע מכל, איך להתכונן לגרוע מכל? האם אפשרי להתכונן לגרוע מכל? איך לעשות ביטוח רגשי? איך להרגיש טוב תמיד? איך לא לפחד מהקורונה? איך לא לפחד מהגרוע מכל? איך לא לפחד משום דבר? איך להתמודד עם פחדים? להיות מאושר תמיד
קורונה והגרוע מכל, איך להתכונן לגרוע מכל? האם אפשרי להתכונן לגרוע מכל? איך לעשות ביטוח רגשי? איך להרגיש טוב תמיד? איך לא לפחד מהקורונה? איך לא לפחד מהגרוע מכל? איך לא לפחד משום דבר? איך להתמודד עם פחדים? להיות מאושר תמיד
...אפשרי להתכונן לגרוע מכל? איך לעשות ביטוח רגשי? איך להרגיש טוב תמיד? איך לא לפחד מהקורונה? איך לא לפחד מהגרוע מכל? איך לא לפחד משום דבר? איך להתמודד עם פחדים? להיות מאושר תמיד איך אפשר להתכונן לגרוע מכל? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מדבר על נושא הפחדים וההכנה לגרוע מכל, תוך שהוא מציע דרכים להתמודד עם הפחדים הללו ולהרגיש טוב בכל מצב, גם אם הדברים אינם מתנהלים כפי שרצינו. הוא פותח בכך שאנשים אינם תמיד יכולים לחזות את העתיד, ובחיים קורים לא אחת דברים לא צפויים, כגון משברים או אסונות. ולכן, השאלה העולה היא...
כוח המחשבה, מגבלות כוח המחשבה, מהו כוח המחשבה? האם למחשבה יש כוח? לשלוט במציאות, שליטה במציאות, לשלוט בגורל, כוח התת מודע, כוח הרצון, יצירת מציאות, ליצור מציאות
כוח המחשבה, מגבלות כוח המחשבה, מהו כוח המחשבה? האם למחשבה יש כוח? לשלוט במציאות, שליטה במציאות, לשלוט בגורל, כוח התת מודע, כוח הרצון, יצירת מציאות, ליצור מציאות
...מגבלות כוח המחשבה, מהו כוח המחשבה? האם למחשבה יש כוח? לשלוט במציאות, שליטה במציאות, לשלוט בגורל, כוח התת מודע, כוח הרצון, יצירת מציאות, ליצור מציאות מהו כוח המחשבה? כיצד ניתן לשלוט במציאות בעזרת מחשבה? בהרצאה, אליעד כהן מציג רעיונות הנוגעים לכוח המחשבה והיכולת של האדם לשלוט במציאות בעזרת מחשבותיו. הוא מציין את החשיבות של אמונה וביטחון במחשבה וביכולתה להשפיע על המציאות. הוא מתאר תהליכים שבהם מחשבה חזקה וביטחון מוחלט יכולים להוביל להצלחה או לתוצאה הרצויה, אפילו במצבים שנראים בלתי אפשריים. אליעד מציין...
ניתוח מילולי, איך לנתח דברים? אין הבדל בין יש ואין, אין הבדל בין יש או אין, אין הבדל בין אהבה לשנאה, שנאה אין סופית, אהבה אין סופית, אהבה ללא תנאים, שנאה ללא תנאים, ניתוח לוגיקה
ניתוח מילולי, איך לנתח דברים? אין הבדל בין יש ואין, אין הבדל בין יש או אין, אין הבדל בין אהבה לשנאה, שנאה אין סופית, אהבה אין סופית, אהבה ללא תנאים, שנאה ללא תנאים, ניתוח לוגיקה
...מילולי, איך לנתח דברים? אין הבדל בין יש ואין, אין הבדל בין יש או אין, אין הבדל בין אהבה לשנאה, שנאה אין סופית, אהבה אין סופית, אהבה ללא תנאים, שנאה ללא תנאים, ניתוח לוגיקה מה ההבדל בין להבדיל בין יש ואין לבין יש או אין? אליעד כהן פותח את ההרצאה בנושא ניתוח מילולי והסבר על מושגים כמו יש ואין, אהבה ושנאה, וכיצד מתבצעת ההבדלה בין מושגים. לדבריו, המשפטים להבדיל בין יש ואין ולהבדיל בין יש או אין נראים דומים מאוד, אך למעשה קיים ביניהם הבדל משמעותי. כאשר אדם מבדיל בין יש ואין, המשמעות היא שהוא מראש מניח...
טיפים לפיתוח שיחה, טיפים לניהול שיחה, איך לפתח שיחה זורמת? איך לפתח שיחה נעימה? איך לפתח שיחה טובה? איך ליצור אוירה נעימה? איך לדבר עם אנשים? מיומנויות תקשורת בין אישית
טיפים לפיתוח שיחה, טיפים לניהול שיחה, איך לפתח שיחה זורמת? איך לפתח שיחה נעימה? איך לפתח שיחה טובה? איך ליצור אוירה נעימה? איך לדבר עם אנשים? מיומנויות תקשורת בין אישית
...לפיתוח שיחה, טיפים לניהול שיחה, איך לפתח שיחה זורמת? איך לפתח שיחה נעימה? איך לפתח שיחה טובה? איך ליצור אוירה נעימה? איך לדבר עם אנשים? מיומנויות תקשורת בין אישית איך מפתחים שיחה בצורה נעימה וזורמת? כדי לפתח שיחה נעימה וזורמת, צריך קודם כל להבין את העיקרון הבסיסי של הרחבת משפטים. אליעד כהן מסביר שאם האדם שמולך אומר משפט, עליך לקחת את אחת המילים שהוא אמר ולפתח אותה לכיוון נוסף. לדוגמה, אם מישהו אומר אני רוצה לאכול, יש שלוש מילים במשפט הזה: אני, רוצה ו - לאכול. ניתן להרחיב את השיחה דרך כל אחת מהמילים...
חוסר הצלחה בחיים *בכל* תחום - מה לעשות?
חוסר הצלחה בחיים *בכל* תחום - מה לעשות?
...מרגישים חוסר הצלחה מתמיד? הרבה אנשים מרגישים חוסר הצלחה בחיים, בין אם מדובר בניסיון למצוא אהבה, משמעות או אפילו להרגיש טוב עם עצמם. לדוגמה, אדם יכול להרגיש חוסר הצלחה משום שהוא לא מצליח לאהוב את עצמו, או שהוא לא מצליח למצוא זוגיות או תחושת משמעות בחיים. אליעד כהן מסביר שכל מצב שבו האדם מנסה להשיג משהו ולא מצליח, מבחינתו נקרא חוסר הצלחה. השאלה המרכזית שאליעד דן בה היא: מה עלינו לעשות כשאנחנו מרגישים חוסר הצלחה מתמשך? האם אי פעם נוכל באמת להצליח? אליעד מציג שתי בשורות בנושא הזה: בשורה אחת רעה ובשו...
אחדות ההפכים - ההפך של כל דבר - מהו ההפך, שמתאחד עם כל דבר?
...ההפכים - ההפך של כל דבר - מהו ההפך, שמתאחד עם כל דבר? ובו יתבאר, העניין של אחדות ההפכים, ומהי בעצם ההגדרה, של: ההפך של כל דבר. ובכל מקום שבו מדובר על כך, שהדבר מתאחד עם ההפך שלו, אז ההפך של הדבר, כולל בתוכו את כל מה שהוא שונה בצורה כלשהי מהדבר עצמו. כגון לדוגמה, כאשר אנחנו אומרים שהשולחן נמצא באחדות עם כל מה שהפוך ממנו, בכלל זה נכללת, כל ישות שהיא שונה בצורה כלשהי מהישות של השולחן. ובכלל זה, גם לדוגמה ישות שהיא רק תיאור של השולחן, כגון שולחן גדול / שולחן חזק, וכיוב, כל דבר שהוא אינו הישות המקורית...
הספר להצליח בכוח המחשבה, הספר היחיד הטוב + החכם בעולם! למה ומדוע? אודות הספר להצליח בכוח המחשבה
הספר להצליח בכוח המחשבה, הספר היחיד הטוב + החכם בעולם! למה ומדוע? אודות הספר להצליח בכוח המחשבה
...למה ומדוע? אודות הספר להצליח בכוח המחשבה למה הספר להצליח בכוח המחשבה הוא הספר הטוב והחכם בעולם? אליעד כהן מסביר כי הספר שלו, להצליח בכוח המחשבה, הוא הספר היחיד הטוב והחכם ביותר בעולם, לא מתוך התפארות או התנשאות אישית, אלא בגלל המקום שממנו הוא נכתב - הקצה האחרון של השכל. הוא מדגיש כי האמת, השכל והחוכמה אינם רכושו האישי או בלעדיים לו. כל אדם שיגיע להבנת האמת באופן מוחלט, יגיע לאותה רמת חוכמה. יחד עם זאת, הספר נכתב מנקודת מבט ייחודית, מתוך המקום שאליו רק מעטים בעולם הגיעו - המקום שבו אי אפשר ל
הספר להיות אלוהים - שכל או רגש - מה ההבדל ביניהם, חיזוי עתידות, ניבוי העתיד, גבול השכל, גבול הרגש, אחדות השכל והרגש
הספר להיות אלוהים - שכל או רגש - מה ההבדל ביניהם, חיזוי עתידות, ניבוי העתיד, גבול השכל, גבול הרגש, אחדות השכל והרגש
...חיזוי עתידות, ניבוי העתיד, גבול השכל, גבול הרגש, אחדות השכל והרגש מה ההבדל בין שכל לרגש? אנשים רבים בטוחים שיש הבדל ברור ומוחלט בין שכל לרגש. רובם יאמרו שהשכל מבטא הבנה הגיונית ולוגית, ואילו הרגש מתאר תחושות סובייקטיביות כמו אהבה, שמחה, פחד או כאב. אך לפי אליעד, ההבדל בין שכל לרגש הוא הבדל מדומה בלבד, כיוון שבמהותם הם דבר אחד ויחיד. השכל והרגש הם בעצם מנגנון אחד משותף. אליעד מסביר זאת דרך הטענה שכל מה שאדם מבין בשכלו הוא תמיד מבוסס על תחושה ורגש, ושכל תחושה רגשית שהאדם חווה תמיד מבוססת על הבנה ש
אושר בגיל הזהב - מדוע והאם באמת אנשים מבוגרים מאושרים יותר?
...- מדוע והאם באמת אנשים מבוגרים מאושרים יותר? שאלה: הסטטיסטיקה מראה כי אנשים בגיל הזהב (אנשים מבוגרים, הגיל השלישי) מעידים על כך שהם מאושרים, יותר מאשר אנשים צעירים וכאלו שנמצאים באמצע החיים. והשאלה היא, מהו פשר העניין הזה? והאם באמת אנשים מבוגרים מאושרים יותר? תשובה: ראשית כל, יש לזכור כי המחקרים האלו לא לקחו בחשבון את אוכלוסיית הילדים שבגן הילדים. כאשר הילד משחק בגן הילדים, כאשר הילד מקבל צעצוע חדש וכולי, אין אדם מאושר ממנו. כך שרמת האושר הגבוה ביותר של האדם, היא לאו דווקא בגיל זקנה. ושום אדם זקן...
דליריום - מבוא
...(Delirium, לפי מילון מונחי האקדמיה ללשון העברית: הזיה) הוא מצב בלבולי חריף, המתאפיין בירידה קוגניטיבית חריפה עם שינויים תנודתיים במצב ההכרה. הסממן הבולט ביותר של מצב זה הוא ירידה ברמת הקשב, אם כי כל התחומים הקוגניטיביים עלולים להיפגע. זהו מצב שכיח וסיבה משמעותית לתחלואה ולתמותה, בפרט בקרב האוכלוסייה המבוגרת המאושפזת במוסדות רפואיים. ישנן סיבות רבות העלולות לגרום לדליריום, אולם מקובל כי מצב זה מתפתח באנשים המועדים לכך, וכי ככל שהמועדות גבוהה יותר, כך קטן השינוי הדרוש ליציאה מאיזון ולהשראת דליריום...
נשים - ברוך שלא עשני אישה
...אישה שוטרי מרחב דוד עיכבו הבוקר (18 / 11 / 09) לחקירה את נופרת פרנקל... שבמהלך תפילת ראש חודש ברחבת האתר התעטפה בטלית ואחזה בספר תורה ברחבה העליונה שבאתר [1]. ברוך אתה ה אלהינו מלך העולם, שלא עשני אשה אומר - קורא, ואולי בכנות גם מברך, יהודי המתפלל בתפילת השחרית, במסגרת ברכות השחר. על - מה חושב הקורא ברכה זו? איך מרגיש המתפלל המבטא פתיחת בוקר כזו? האם הוא מבטא בכך שמחת מילוי מצוות, שהרי אחד הנימוקים לאמירה זו הוא: שאין אשה חייבת בכל המצוות [2] ? מילוי מצוות בשמחה הוא דבר חשוב ביותר. אבל אולי שמחה...
מאמן אישי - על האימון כשפה - שיתוף מלא ואותנטי מחייו של מאמן אישי
...מחייו של מאמן אישי מאמן אישי: על האימון כשפה שיתוף מלא ואותנטי מחייו של מאמן אישי המאמר הזה כמו רבים שנכתבו לפניו וייכתבו אחריו, הוא שיתוף מלא ואותנטי מחייו המקצועיים והאישיים של מאמן אישי. לאחרונה יצא לי להרהר ביתרון העצום ובחשיבות של לדעת מספר שפות. בדקתי עם עצמי כמה שפות אני יודע והגעתי לכמה מסקנות חשובות: אחת המסקנות הייתה שאני יודע שלוש שפות: עברית, אנגלית ואת השפה של מאמן אישי, שפת האימון. שפתו של מאמן אישי המסקנה השנייה שהגעתי אליה, הייתה ששפת האימון כמו כל שפה אחרת וכמו הרבה דברים אחרים...
איך לצאת מהמינוס בבנק? מה יוצר חובות? ואיך לצאת מהם? חלק 1
...מהם? חלק 1 איך לצאת מהמינוס בבנק? מה יוצר חובות? ואיך לצאת מהם? מינוס בבנק. במאמר הזה נדבר על מה הם דפוסי החשיבה שגורמים לאדם שיהיה לו מינוס בבנק ומהם דפוסי החשיבה שיכולים לעזור לו לצאת מהמינוס שבבנק. המאמר יעסוק בדפוסי החשיבה שגורמים ליצירת המינוס שבבנק ולחובות בכלל. כי הדגש הראשון של האדם צריך להיות על שינוי דפוס החשיבה, כי בלי זה אין שום דרך מעשית לצאת מהמינוס שבבנק ו/או מחובות בכלל. מינוס בבנק הוא קודם כל מינוס בראש של הבן אדם. זא שמי שיש לו מינוס בבנק ומי שלוקח הלוואות ונכנס לאוברדרפט ולחוב...
מנטורינג - מנטור מדבר על חוק הסיבה והתוצאה
...חוק הסיבה והתוצאה מנטור מדבר על החוקים מנטור מדבר על חוק הסיבה והתוצאה הקדמה של מנטור לחוק הסיבה והתוצאה ידוע כי סיבות דומות מייצרות תוצאות דומות. לכל סיבה יש תוצאה ולכל תוצאה יש סיבה. לכל פעולה שאנחנו מבצעים, יש אפקט. אם נשלח מחשבות חיוביות, הטוב יחזור אלינו. אם ניתן אהבה, נקבל אהבה בחזרה. אם ניתן כסף בחופשיות, כסף יחזור אלינו בחופשיות. מנטור מסביר את הצד הפיזיקאלי של חוק הסיבה והתוצאה לפי הפיזיקה, לכל פעולה יש תגובה שווה. כל דבר שאתה נותן או שולח, חוזר אלייך באותה צורת אנרגיה בדיוק, או בצורת אנרגיה...
דיאטה / תזונה - איפה איבדנו את ההקשבה לרעב ולשובע?
...ולשובע? יש לי חתולה וכלבה. למרות שהן דיירות ותיקות מאד בביתנו, עדיין לא למדתי כמה אוכל נכון לתת להן. למה? כי הן יודעות בדיוק כמה לאכול. לעתים הן משאירות בכלי ולעתים מבקשות תוספת בדרכן ובשפתן. אבל, כשבני הבית אוכלים, הן מבקשות להצטרף, גם אם כלי האוכל שלהם מלאים, כלומר ללא קשר לרעב שלהן. בעלי חיים, בעיקר בטבע, אוכלים כשהם רעבים, ומפסיקים כשהם שבעים. זה נכון במיוחד לגבי טורפים. לביאה לא תצא לטרוף אם איננה רעבה! גם אוכלי עשב, כמו זברות, אוכלים עד שכרסם מתמלאת, ואז הם רובצים תחת שיח ומעלים גירה... בעלי...
אתם לא אשמים שאתם שמנים
...קעטבי נחמני דיאטה זה דבר משמין ומנוגד לטבע האנושי. אתם לא אשמים שאתם שמנים! אתם גם לא חסרי אופי וגרגרנים חסרי תקנה, שמתנפלים על האוכל כאילו אתם במדבר! אתם פשוט מגיבים לכוחות שחזקים מכם. למה? כיון שדיאטות מנוגדות לטבע האנושי כצאצאים של האדם הקדמון אנחנו מתוכנתים מבחינה גנטית לעלות במשקל ולא לרזות, כיון שעבור אבותינו שחיו בטבע, השגת המזון היתה ענין קיומי של חיים או מוות. כשעושים דיאטות, באופן טבעי נשאף לצמצם בכמות המזון ולעיתים רבות מידי אנו אוכלים פחות ממה שהגוף זקוק לו לצורך קיומו (חילוף חומרים...
מהי האמת? להיות נגישה לכל אדם באשר הוא
...אדם באשר הוא מהי האמת? האמת צריכה להיות נגישה לכל אדם באשר הוא מרגע שהוא עומד על דעתו. אפילו ילד בן שנה. כמו כן האמת צריכה להיות נגישה לכל אדם. בכל דרך שהוא יבחר ללכת בה. ובתנאי שלא יעשה שקר בנפשו. אך עם כל זאת במידה והאדם עשה מעשים נפשעים בעברו. עדיין האמת תהיה נגישה עבורו. בתנאי ששיפר דרכיו. דבר המעיד שאינו מתחבר לצד השלילי שבו. השליליות לצד היותה חלק מהאמת. הינה השקר העיקרי שהאדם עושה בנפשו. שכן האדם שואף לטוב והשליליות מביעה עימה רע. כמו כן האמת צריכה להיות כזאת שמשהיא נאמרה, לא יהיה ניתן לערער...
סגירת מעגל - הסתער על הבעיה כאילו אין מחר
...אין מחר כפי שהתבאר, כאשר האדם מדבר בעקיפין או מסביר את עצמו בעקיפין ולא מתמודד ישירות עם הבעיה אזי הבעיה נשארת. וכאן אפשר להוסיף ולומר שהבעיה מתעצמת ומוסיפה על עצמה עוד בעיות. וכעת נחקור את העניין הזה ונברר את שורש הבעיה לעומק חדש. כאשר האדם לא מתמודד ישירות עם הבעיה ומדבר עליה בעקיפין ומתייחס לדברים החיצוניים לבעיה ומפחד להתמודד עם הבעיה ישירות, אזי שהבעיה לא רק נשארת אלא מתעצמת ומוסיפה על הבעיה עוד בעיות נוספות, וגם גורמת לבעיות להעמיק במקום להיפתר והבעיה הזו היא זה שקר שיש צורך למחות אותו כליל...
על פריצת דרך, תקיעות והמאהב שביניהם
...פריצת דרך. תעוזה. זה מה שאני צריכה. שנים רבות אני מרגישה תקועה עם אותה עבודה. אותו מאהב. אותה חשיבה שלא מגיע לי כלום. שהחיים לא שווים. חיה בפחד וחששות שמקבעים ומסרסים אותי לפרוץ קדימה. מתי זה יגמר? דיי נמאס לי! ונכון עשתה היא שנים רבות, לקראת אותה פריצת דרך מיוחלת. למדה רוחניות. הנחיית קבוצות. קלפים. קריאה בכף יד. צמחה וגדלה בכיוונים שונים רק לא להיות תקועה שם - באותה עבודה ועם אותו מאהב שככ אהבה. משהו עצר בעדה לפרוץ קדימה את מחסום הפחד. לחצות את הקווים האדומים ולהיות בחזית הבמה. להיות נאהבת במלוא...
קבל את הספרים המומלצים עבורך שיביאו גם לך הצלחה ואושר אמיתיים בכל תחומי החיים!
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
יכולת ניתוח מרטין לותר קינג איך לדעת מה הכוונות שלו? לחזק את עצמי איך לשמור על עצמי? מה הייעוד שלי? איך נוצרת חרדה? פחד מתחושת חיסרון אמונה עצמית משפיעה על היכולת שלך איך להעריך את עצמי? אהבה לבן זוג לשכנע אקסית לאהוב אותך חוקי האושר עצוב לקנות בחורה להרגיש טוב לבד בלי זוגיות אחרי בגידה קבלת החלטות עובדות ופירושים איך לקבל החלטה נכונה? להתמודד עם מחשבות על האקסית להתמודד עם פחד מהמוות השגת מטרות גדולות מוטיבציה לשינוי לגרום למישהו להודות מגוון מוצרים ילד חוזר בתשובה חרדות של ילדים מפחד בתת המודע נקודת מבט רוחנית הפרעת ocd הפרעות דו קוטביות פרידה מהאקסית האם לחזור לאקסית? מתאמן פאוורליפטינג לפתח מסת שריר להיות מצומצם כאלוהים הידיעה של אלוהים הארה רוחנית לילדים הארה שלמה האם הספר להיות אלוהים? מילון מושגים בספר להיות אלוהים האם אפשרי לעשות כסף בלי תואר אקדמי? כסף יכול לקנות אושר להבין את משמעות החיים מה קורה אחרי שמשיגים את מטרת החיים? ליהנות מהספק לחשוב שלילי האם אפשר להרגיש רע אם אין בחירה חופשית? מה זה רצון חופשי? מי ברא את המקום והזמן? מטרת הבריאה עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לקריירה, מאמן אישי ועסקי, אימון אישי קואצ'ינג ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1250 שניות - עכשיו 08_11_2025 השעה 12:07:12 - wesi4