ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






גופו של אלוהים - חכמי התלמוד סברו שלאלוהים יש גוף ותכונות אנושיות.
... הם כך? הנה נביא כמה מדברי רבותינו הגדולים שחשבו כי אכן, אלוהים יש לו גוף ממש. הרמבם בהלכות תשובה פרק ג הלכה ז כתב: חמשה הן הנקראים מינים וכו והאומר שיש שם רבון אחד אבל שהוא גוף ובעל תמונה ועל זה השיגו הראבד: ולמה קרא לזה מין? וכמה גדולים וטובים ממנו הלכו בזו המחשבה לפי מה שראו במקראות ויותר ממה שראו בדברי האגדות המשבשות את הדעות, הרי לך עדות הראבד שחכמים הגדולים בתורה יותר מן הרמבם חשבו שלאלוהים יש גוף והוא בעל תמונה (כלאמר נתפס החושים). הנה על הרמבם נאמר ...
חיצוניות תשובה עתיד עד עצם היום הזה שכל אנושי חרדים כוח המדמה תשובות
מולטיוורס (ריבוי מציאויות) ולהיות ברגע הזה \ משמעות החיים, חלומות ומוטיבציה \ תודעה והחלל הריק
... וכמו כן ממסורות ותרבויות שונות, בעזרת הטקסט אנסה להסביר את הנושאים בשפה פשוטה, נוחה ומונגשת לציבור הרחב. מטרת הטקסט באופן כללי הינה לספק תמונה כללית של המציאות כפי שאני תופס אותה, זאת ועוד מטרתי בטקסט זה הינה לעזור לאחד לשנות ולהרחיב את תפיסת המציאות שלו בזמן הקריאה ולקבל הבנה רחבה וברורה יותר של מה ... נמדד על ידי מיקום כל החלקיקים שמהם מורכב החומר (אטומים) ברגע נתון, אם ניקח רגע מסוים במציאות ונקפיא אותו לצורך העניין, נקבל איזו שהיא תמונה סטטית של אותו רגע, נניח ונוכל בעזרת התודעה לשוטט באותו רגע, אנו נוכל לטייל בכל העיר, כדור הארץ והיקום, ולגלות איך הכל נראה ומה קרה בו זמנית בכל מקום באותו רגע ... ועצמיותו המקורית, והוא מודע לנצחיות ולאין סופיות שברגע הזה, במצב הזה תודעתו של האדם פתוחה לרווחה והוא מסוגל בעזרת כל רגע במציאות לראות את התמונה המלאה, ולחבר בין כל החלקים. ככל שהאדם מתקרב לחוויה שהכל אחד, הוא מתקרב להבנת התהליך הכולל של המציאות, ולהארה. בשביל להבין את התהליך הכולל של המציאות על האדם ...
מטרות משמעות החיים חלקיקים חוויה חיצונית משחק פוטנציאליות בחירה מהות התודעה
תאולוגיה / פילוסופיה - עקדת יצחק - חלק 15
... המונחים: אלהים: תודעה אנושית. יהוה: תמונה שלמה - ממנה נגזרת התודעה האנושית. מכאן, משמעות המשפט - ויאמר אלהים אל משה: משה הכיר בדבר מה דרך התודעה שלו - הוא הדבר אשר אמר. (הוא הדבר אשר ... ובאמצעות התודעה שלו זיהה דבר מה מתוך התמונה השלמה (הטבע) - והוא הדבר אשר אמר. אם כן, ובשני המקרים המילה היא של התודעה של משה, היא אשר מזהה את הדברים ומבטא אותם. מכאן אני מגיע למסקנה ... כלומר לא כל אדם מזהה דרך האלהים שלו את התמונה השלמה המכונה בתורה - יהוה. התורה לימדה אותנו דרך הפרק הראשון שלה שהתודעה האנושית המקורית מזהה את התמונה השלמה כדבר מובן מאליו, ולכן לא היה מקום להזכיר את קיום התמונה השלמה - יהוה - על פני הפרק הראשון של התורה, בו זיהתה תודעת האדם את כל הסובב אותה בארץ וביקום. ציון קיום התמונה השלמה בא מתוך הצורך גרידא, כאשר התנתקה התודעה האנושית מהתמונה השלמה, והיה הצורך בלהזכיר לאדם את טבע הדברים ומקורם, ולהחזירו שוב אל תודעתו המקורית: יהוה הוא האלהים, אני יהוה אלהכם, או כמו שביטא הפרק השני ... האנושית נגזרת מטבעה מהתודעה השלמה, מהתמונה השלמה. כי... יהוה אחד: כי יהוה הוא אחד - הוא התמונה השלמה שחלקיה מתחברים להם ברצף מתוך מקשה אחת. יורשה לי להדגיש שוב את שני הנתונים האלה: אלהים: תודעת האדם ומנהיגתו. יהוה: תודעת האדם הרחבה והמקורית המזהה את חלקי התמונה השלמה שנגזרו ממנה. כלומר כאשר מזהה האדם חלקים מתמונת האחד ומשייכם למקומם המקורי, כאשר מגיעה תודעת האדם לרמת מודעות כזו. זוהי המשמעות המקורית ... הטפשית בעקבות זאת לשייך את חלקי התמונה שנקלטו אצלי באקראי אל התמונה השלמה - הוא זה שעזר לי בנבכי השאלה השנייה... טפשותי עמדה לי והתורה ענתה לא מן השורה על שאלתי הבלתי חוקית בעליל. היא שירטטה עבורי את הדרך בה אחבר את שברי המידע שבידי אל התמונה השלמה. או אז נגלה לעיני מופע ששום חייזר לא יכול לביים, הגם ותבונתו עולה עלי במליוני שנות אור... עליתי על הדרך ששירטטה עבורי התורה, ויכלתי בעזרת המידע החלקי שבידי להכנס אל התמונה השלמה ולטייל בה כאוות נפשי. את התמונה השלמה לא ראיתי, אך עשיתי בה כראות עיני כבן בית אשר שולט בכל פינה בביתו, ורק הוא יכול לקבוע את מימדיו, את גודלו, את עוצמתו, לכן נדבק לבית הזה ... שחייזר לא יכל לביים: הוא יכול לשרטט תמונה אדירת מימדים שהוא שולט במימדיה, אך לא יתכן לתת לישות אחרת שליטה בתמונה - שאותה הישות תקבע את מימדיה. זו התמונה שנכנסתי אליה בעזרתה האדיבה של התורה. זהו הגן שנסלל לפני, גן ירוק אין - סופי, זהו גן העדן. מכאן אני עובר כמתוכנן אל היום השני ומשם בחזרה אל עקדת ... לעד... בנקודה התמוהה הזאת נכנסה התורה לתמונה וביקשה להפנות את תשומת ליבנו למקור התמיהה: מדוע נעצרנו... מדוע האדם נעצר על המסלול כעבור רגע קט והחיים מפסיקים. אתה נעצר, פנתה התורה אל האדם, ...
איבוד טבע פילוסופיה הקוונטים התורה מותר האדם מן הבהמה חשיבה לזכור
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 1
... בסיסי (בנית מגדל קוביות, ניסיון להיענות של הילד שיצביע על תמונות בספר ועוד) הרופא אמר מיד שיש לו שתי בשורות, אחת טובה ואחת ... שגרמו למאבחנות, ולצוות שישב באותה פגישת קולגיום, לבנות תמונה דמיונית בראשם של ילד שכל בעיותיו מתמקדות בשפה כאשר בעצם היו ... נמוך שיכולים שלא לדבר, לא ליצור קשר עין בכלל, לא לתקשר עי תמונות או שפת סימנים ובעיקר כן להשמיע קולות באופן שנשמע לנו ביזארי, ... במחלוקת. לא התייאשתי מלחפש את השיטה שתעזור לאדם. הייתה לי תמונה פנימית שנשאתי במחשבותי ובה ראיתי את אדם מדבר, משחק, מתקשר ... ומביט באנשים, הולך לגן רגיל ולביס. ממש יכולתי לראות את התמונה הזו כשעצמתי את עיני ולהתכוונן אליה בכל פעם שמישהו ניסה לספר ... כשהיא נושאת איתה לפחות 5 שקיות ענקיות של צעצועים, משחקים, תמונות ללמידה וחיזוקים קטנים. אדם התחיל להתרגש כשהיא הגיעה אלינו ...
טיפול בהערכה עצמית גישות פסיכולוגיות להפסיק לחשוב על האקסית להוציא מישהי מהראש להלקות את עצמך למחוק אותה מהראש לישון בפעם הראשונה
עבודת המחנך עם הורים - כתה ה עד ח
... ספרים שאני ממליצה להקראה בקול רם בכתה: האשה החכמה מיו מיו שלי ההוביט אורה הכפולה רוניה בת השודד אני מקריאה את הסיפור במשך כחצי שיעור ואחר כך הילדים מציירים תמונה מתוך הסיפור, איזו שהיא תמונה מסצנה יפה. אין דיונים בשיעור על מהות הסיפור, על מה הוא אומר, מה משמעותו וכו. אני סומכת על הילדים שהם יפנימו לבד ...
חד הוריות להפסיק לאהוב אותה התמכרות לאכילה רעיונות משימות גמילה מעישון שברון לב אחד על אחד
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 8
... לבחור ולהעניק לו שליטה במה שמתרחש. לאחר הפיקניק ספרו מה עשיתם שם, אם יש צורך צלמו בפיקניק תמונות של הפעילויות (הגעה למקום, משחק, סידור השולחן, אכילה וכו) צרו אלבום תמונות של פעילויות האהובות על הילד וכך תוכלו לעבוד איתו על רצפים וללמד אותו לספר את חוויותיו באופן מובן. 3.קנו חבילת גירים. אם לילד קשה ... שדומה מעט לספר קומיקס. כתבו או ערכו סיפור קצר שהילד כבר מכיר. הסיפור יהיה רובו באיורים או תמונות ופה ושם הצמידו בועות מחשבה מעל אחד הדמויות ובתוך בועת המחשבה הדביקו תמונה של מה שאותו אדם חושב (הוא צריך לחשוב משהו שונה מהסיטואציה המתרחשת בספר אבל קשור לסיטואציה בספר באופן כלשהו). כך הילד לומד שלבני ... צלחות מלאות סוכריות ועוגיות והכינו יום הולדת למישהו מהמשפחה בהפתעה. 14.צרו לילד אלבום ובו תמונות של רוב הצעצועים והמשחקים או אפשרויות הבידור שלו. תנו לילד לבחור בטיפולים או בשעות אחרות מתוך הספר. 15.אפשרות אחרת לבחירת הילד את ... המטפל מחליט במה הם ישחקו ופעם הילד מחליט. בתחילת הטיפול ניגשים לחדר הצעצועים או לאלבום תמונות בו מצולמים כל הצעצועים והפעילויות (ראו סעיף קודם) ובוחרים לפי תורות מה הולך להיות בטיפול. כל פעילות שנבחרת תמונתה יוצאת מתוך ... סקוץ על לוח מתאים ולפי סדר הפעילויות. כל פעילות שסיימנו הילד יכול, אם הוא רוצה, להסיר את התמונה שלה מהלוח. 16.המיסו שוקולד ביחד (הוסיפו מעט חלב לחבילת שוקולד כדי שהעיסה תצא ראויה למשחק. הניחו לשוקולד להתקרר (היזהרו, זה חם!) ... בסירה (יש בפארקים מסוימים בארץ). הפכו את השייט לחוויה. צלמו את מהלך העניינים והכניסו את התמונות לאלבום, דברו על כך אחכ בבית, ספרו את החוויה שוב. 46.צאו לטיולים רגליים בסביבת מגוריכם. נעלו נעליים מתאימות, קחו את הכלב, אם יש, ... עם הילד עץ משפחה. קנו בריסטול גדול, ציירו עליו עץ והדביקו על הענפים באופן הנכון את תמונות בני המשפחה לדורותיה. כתבו מתחת לכל תמונה את שם האדם המצולם בה. הסבירו לילד את היחסים המשפחתיים בין כולם. צבעו וקשטו את הבריסטול. כתבו למעלה כותרת המשפחה שלי. תלו את ...
תרגיל איום לאיים סיטואציה מרגיש טוב עבודה להתמודד עם תחושות אוטיסט
זה עם הפנים אלינו / רונית מטלון
... ראייה למציאות שהייתה. בתצלום הראשון נראים כמה אנשים, כולם דווקא עם הגב אלינו. איש אחד לבן וכמה שחורים. עוד רגע נבין מה ואיכן מראה צולמה התמונה. זה הדוד שלי, לא ממש במרכז, קצת ימינה, עם הכתפיים המכונסות כלפי החזה והמותניים השמנמנים, זה עם הגב למצלמה, הגב העיקרי, העטוי לבן, המדבר. הגבים האחרים שם הם לא מדברים. הם תפוסים בתוך שגרת העשייה של הגוף, שגרה שכופה על הגופות האלה מן אלם. ניתוח התמונה נמשך הלאה. המקום, מחסן דגים, וריח הדגים המסריחים. יש מקריות באלו שצולמו וישנו מבט האדון באלה העובדים. הדוד שלי, מגדירה אותו המספרת. ויש עוד דמות שאיננה נראית, ... אלא שהספר ילך למקומות אחרים בעיקר. וכבר מהפסקה הזו אפשר להבחין בצורת הכתיבה של מטלון. כתיבה מודעת מאוד. מורכבת ממובאות ממקורות שונים. התמונה, המשמעות, ההסתמכות על מה שיודע וחש הקורא. ואם נשאלה השאלה איך מבוקר צילום, מחוץ לנראה לעין המידי, מטלון מפרקת אותו לגורמים ומראה לנו מה אפשר להבין מתצלום ... בניסיון להתעשר בה. ועשר פעמים קם. ואם לילדה המספרת את הסיפור קוראים אסתר, זה אומר שאי אפשר לקרוא לה גם רונית? כי אם קוראים לה אסתר, של מי התמונות. של מי הדוד והאב וכל האחרים. למי שייכים הסיפורים המשפחתיים. האם מרחיק עדות או רומז שכל זה לא היה. אבל יש הוכחות למציאות. היה. היא לומדת לא להתייחס לבוי העומד ... באפריקה. הכל בסיפורים. לפני הזמן. תכתבי על סבא שלך אומר לה הדוד כשהוא רואה אותה כותבת יומן. זה יהיה קצת כמו מצבה. את הפרשנות הראשונית לתמונות עשתה כשהייתה צריכה לשבת עם נונה פורטונה ולתאר לה מחדש כל תמונה . מי נמצא בה. מה לובשים ואיך נראים. את הרכילות הפנים משפחתית, זו שלא מספרים לאסתר מספר לה הבוי. המשפחה וכל הסובב אותה לא מבינה איך אסתר יכולה לדבר עם הבוי ... לה שלארואן הייתה אישה שברחה לצרפת. הדוד התחתן עם האלמנה הצעירה וקיבל בנדוניה גם את ארואן, הבן המוכן כבר. למשפחה בישראל לא הודיע, לא שלח תמונה אלא אחרי חמש שנים. לא צריך לכתוב הוא אומר לאשתו. רואים שזו חתונה. מה רואים שם, תרנגולות? לדודתה יש אינטליגנציה של תשבצים, היא חושבת לעצמה. אחר כך מגיעים פרקים שהתמונות חסרות. מטלון מתארת אותן ודרכם את אנשי המשפחה. את כל הכבשים. האפורות והשחורות. כל דיר והכבשים שלו. הלבנים באפריקה נעשים לבנים יותר. מודעים ללבניותם, השחורים ...
משמעות מראה אגו יכולות פנימיות פוליטיקה מדי פעם מוסלמים
פסיכוזה - מבוא
... על ידי הרעלת סמים, סרטן, טרשת עורקים, וקשה מאוד לאבחן קלינית מקרים אלו מכיוון שהם תלויים בהגדרת המוקד הפיזי של המחלה. התמונה הקלינית היא כמו כל פסיכוזה, אבל מבחינה חיצונית אין סימנים מיוחדים הקושרים בינה לבין הגורם הפיזי המסוים. פסיכוזות תפקודיות (אנדוגניות) - המונח תפקודי מציין את העובדה שבבדיקת ... בעלות אפיונים שונים עד שונים מאוד. השסעת מחולקת לשש קבוצות: 1.שסעת פשוטה - צורה זו של המחלה היא אחת מהנדירות ביותר, שמציגה תמונה קלינית דלה מאוד מבחינת סימני המחלה, ולכן נקראת פשוטה. התופעות המופיעות בשסעת שהן הזיות ומחשבות שווא, לא מופיעות בסוג זה. התפתחות המחלה היא הדרגתית וסמויה והאבחנה נעשית בדרך ... אחרי שנים רבות של מעקב. להפרעת האישיות הסכיזוטיפלית יש איפיונים משותפים עם צורה זו של סכיזופרניה. 2.הבפרניה - סוג זה מציג תמונה קלינית של השסעת במלואה. היא בדרך כלל פוקדת אנשים לאחר גיל ההתבגרות. הסימפטומים: הזיות, מחשבות שווא וסטיות בחשיבה וברגש. מהלך המחלה מגוון ביותר. אחוז מסוים נוטה להידרדרות ... של המבוגר. הן לובשות צורה של הפרעות התפתחות בהן קשה לקבוע ולהפריד בין המחלה לסטייה מההתפתחות המקורית. תופעות קליניות - התמונה הקלינית של הפסיכוזה האדרוגנית בילדות היא שונה בהתאם לגיל הילד. ככל שהילד צעיר יותר הסימנים הקליניים פשוטים יותר. ככל שהילד גדול יותר הסימנים נעשים קרובים יותר לסימנים של שסעת ... הילדות. תנופה מיוחדת קיבל בשנים האחרונות הטיפול ההתנהגותי והטיפול החינוכי. במקרים בהם התפתחות הדיבור לקויה או חסרה נכנסים לתמונה קלינאי תקשורת. תסמינים גופניים: קיימים שני ליקויים עיקריים שנמצאו קשורים לסכיזופרניה. האחד קשור בהיווצרות של מרכיבים ביולוגיים במוח ברמות לא תקניות. השני מבטא ככל הנראה בחוסר ...
בגידה טיפול זוגי תאוריות תכלית אסונות הפרעה רגשית עצבות להסתיר רגשות אשמה
העלאת המוטיבציה - מהי מוטיבציה וכיצד ביכולתנו לשלוט במנגנון המוטיבציה הפנימי שלנו?
... למשל שהסרט הזה ישנה את כל תפיסת עולמו, בזה סיפקנו לו סיבה איכותית ויתכן מאוד שזה יעורר ויגביר את רצונו מאוד. 3. סיבת הדמיון - נספר לו על הסרט בהתלהבות שתגרום לו לצייר בדמיון תמונה שתעורר בו חוויה חיובית ומסקרנת, תמונה שתעורר בו הרגשה טובה. 4. סיבת המניפולציה - הנעה באמצעות סיבות שליליות כמו למשל רגשות אשמה, יתכן וזה יגרום לו ...
משכנע לשנוא את עצמי הרגשת הטוב כעס עצמי לא אוהבת את עצמי מוטיבציה פחד תחושה של הטוב
פיזיקה / פילוסופיה - על טבע הזמן בפיזיקה של המאה העשרים ואחת - חלק 2
... - על טבע הזמן בפיזיקה של המאה העשרים ואחת - חלק 1. תמונה 4 מה יקרה בזמן נסיעתו של שמעון הלאה מראובן? אם יציץ אחורנית אל שעון ראובן, יראה שזה האט את מהלכו. תלונה דומה ישמיע ראובן על שעונו של ... של שמעון החל למהר בעיניו. לכאורה הכל יתאזן, אבל לא: התמונה אינה סימטרית מפני שרגע המעבר מאיטי למהיר לא יופיע אצל שני הצופים באותו רגע. שמעון יראה את שעון ראובן עובר מאיטי למהיר הרבה לפני שראובן ... זווית חדה או קהה יותר לפי תנועת העצם או הצופה. לכן, בתמונה 4 הוספנו לצד קו - העולם של שמעון את מערכת הצירים שלו (בהקטנה), השונה בבירור מזו של ראובן המצוי במצב מנוחה. מה, בסופו של יום, הרווחנו ... מתקבלת התנועה המואצת של נפילה. הציצו בקווי - העולם בתמונות הקודמות ודמיינו שהנייר או המסך שעליו אתם קוראים מאמר זה נעשה קצת שקוע משני צדי קו - העולם. בדרך זו נוצר שקע מוארך, שקו - העולם עובר ... הזמן, כשם שכל המקומות קיימים יחד לאורך ממדי החלל, כמו תמונות בסרט. הקץ, אם כן, למושג האני היחיד. אם יאמר מישהו הבוקר אכלתי דייסה ובערב אוכל שניצל נצטרך לומר לו כי אותו אדם שאכל דייסה עודו אוכל אותה, ... בכל רגע ורגע של חיינו קיים אני אחר, דומם וקפוא, כמו תמונה בודדת בסרט, החווה את מה שקורה באותו רגע. מהיכן, אם כן, האשליה שהזמן עובר? גם לכך יש לפיזיקה תשובה משכנעת. החוק השני של התרמודינמיקה, שעוד ...
חלקיקים מדע הבחירה החופשית פיזיקה ויתור ילדה הפילוסופים עולם ממשי
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תמונה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: תמונה, מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תמונה, איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי טלפוני, תמיכה נפשית, מאמן קריירה בתחום תמונה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1094 שניות - עכשיו 17_08_2025 השעה 15:08:25 - wesi4