... בלי קשר אם תסביר לי או לא תסביר לי. אז אם טוב לך מזה שאתה רוצה, מדוע אתה עדיין מעוניין להסביר לי? שאלה: כי כשאני רוצה את זה, אני נמצא
בהפרדה אחרת. אליעד: אז כאשר אתה נמצא ברצונות, אתה לא בחוויה שהכל מושלם. אתה אומר הכל מושלם, אבל אני צריך למלא את החסר. כי אם החסר מושלם, אז למה ... כן, אבל הכן שלי הוא שקר. אליעד: אבל מה היא האמת? שאלה: האמת היא שזה לא משנה. השאלה שלך כבר מכילה שקר, כי האמת היא כבר שקר, כי אתה עושה
הפרדה בין אמת לשקר. אליעד: אם מבחינתך האמת והשקר היו אותו הדבר, גם אז לא היית צריך לדבר איתי. כי אין הבדל בין אם יש לי את התשובה לבין אם אין לי ... ולכן משקר. אליעד: נכון, אבל למה שתדבר? למעשה השאלה, שאם אתה בשלמות, למה שתדבר? היא כמו השאלה, למה מהאחד נהיה שתיים? עם הכל מושלם ואין
הפרדה, אז איך נוצרה
ההפרדה? אתה יכול להגיד אפילו שאני חווה חסר, זה גם במסגרת הרגשת השלמות שלי. עכשיו השאלה היא כזאת, מקובל עלי שתגיד שהשלמות מכילה את הכל, כולל את ... יהיה לך רצון לאכול. שאלה: כן, אבל זה טוב באותה מידה. אליעד: אם זה טוב באותה מידה, אז למה לשנות אותו? שאלה: כל הפעולות שאני עושה הם מתוך
ההפרדה. אליעד: הם מתוך
ההפרדה. אז זה אומר, שאם לפעמים אתה בשלמות, אבל כאשר אתה עושה את הפעולות שלך אתה לא בחוויית שלמות, כי אם היית בשלמות, לא היית פועל. שאלה: אבל השלמות מכילה את
ההפרדה. אליעד: אל תחנטרש אותי, כאשר אתה עושה פעולה, או שאתה
בהפרדה או שאתה בשלמות? השלמות מכילה הרבה דברים, אולי מבחינת השלמות אתה לא קיים, אבל בחוויה שלך, כשאתה פועל אתה בנפרדות ולא בשלמות. דע שכשאתה אוכל, ... חסר. והוא זה שמניע אותך לעשות פעולות. בשכל אתה חווה שאין בעיה, כי אתה אומר שהכל אחד. אבל תכלס בתוכך בלב, אתה לא חווה שאין בעיות. יש לך
הפרדה בין השכל לרגש. שאלה: חלק ממני מבין שאין בעיה, נכון? אליעד: אבל יש אצלך חלק שלא מבין. שאלה: יש חלק אצלי שמבין וחלק שלא מבין, אבל החלק שמבין, ... אבל אם אתה במקום שלא מבין את השאלה, אז אין שאלה. אם אתה חווה שינוי, זה אומר שאתה חווה נפרדות. אם אתה מודה שאכלת, זה סימן שיש אצלך
הפרדה, ואם יש
הפרדה, לא תמצא תשובה להפכים. אבל אם לא היית בחוויה שאכלת, או שכאשר אתה אוכל, אתה לא חווה שינוי, אז לא הייתה שום שאלה. ברגע שאתה מודה קצת, אז ...