... לגרום למשולש לעבוד המטרה באימון מנהלים היא לייצר למידה, שינוי התנהגות וצמיחה של המתאמן למען הרווח של הצד השלישי -
הלקוח, שמעסיק את המתאמן. ברמה אישית אנו מחויבים ביותר לעזור למתאמנים שלנו להנהיג חיים טובים יותר, אבל אימון מצליח רק כשהתועלת הזו מגיעה עם תוצאות לאירגון. אימון יוצר קשר משולש בין המאמן, שמספק את השירות, המתאמן, שמקבל את האימון,
והלקוח שמשלם את החשבונות.
הלקוח הוא למעשה אוסף של אינטרסים שונים, שכוללים בדרך כלל את הבוס של המאומן - שחקן מפתח - ואת מחלקת משאבי אנוש. העבודה מצליחה כאשר כל האנשים המעורבים מסכימים על מטרות ברורות שמצד אחד מקדמות את האינטרסים האישיים שלהם אך, מצד שני הן לטובת הכלל. נתחיל עם
הלקוח. לפני שארגון בוחר מאמן, הוא צריך לבחון את עצמו ולשאול, מה מטרת תוכנית האימון? צריך להתחיל עם כוונות ברורות לגבי שימוש באימון כמקדם מטרות חשובות. ... ניתן לאמן את המנהל? האם יש לו תמיכה? האם הוא חשוב מספיק כדי להצדיק את עלות האימון? בכל מקרה, במהלך אימון מנהלים,
הלקוחות צריכים לוודא שהמנהל מעוניין ומחויב לאימון ושמאמציו יהיו מוערכים ומטופחים עי הבוס ועמיתים משמעותיים. ולסיכום, אימון מנהלים לא מתאים לכל אחד. אבל ...