... אתה פותר. מה אתה אומר
ללקוח פוטנציאלי שלך שבא לקנות ממך את המוצר או השירות. זה נשמע קל אבל הרבה עסקים לא ממש יודעים מה הם רוצים לשווק. כדי להמציא ... תראה את הערך שאתה נותן
ללקוחות שלך. צעד שלישי: רשת שיווקית עלייך לייצר פלטפורמות בהם תפרסם את העסק שלך. זה יכול להיות מתקשורת מסורתית כגון עיתונים, ... אם תהיה שם אולי הוא יהיה
לקוח שלך, אם לא, מה הסיכוי שימצא אותך. יש היום אפשרויות חינמיות או בעלות אפסית להיות ברשת. הן באמצעות גוגל מיי ביזנס והן ... להפעיל מניפולציות כדי
שהלקוח יקנה ממך. היום, בעידן האינטרנט, הפייסבוק, אמזון וכל ענקיות הטכנולוגיה והתקשורת,
הלקוחות לא יעברו בשתיקה אם המסרים השיווקיים והעסק עצמו לא ימכרו אותו דבר. צעד חמישי: יצירת שינוי שיווק נכון מתמקד באיזה שינוי אתה רוצה לחולל אצל
הלקוחות שלך. מוכר נעליים ירצה לחולל שינוי בריצה, בהליכה, במראה הרגליים או בהרגשה של
הלקוחות שלו כאשר הם ירכשו את הנעליים שהוא מוכר. כל עסק מחולל שינוי, השאלה היא רק מהם השינויים ובכמה רבדים הם חלים. פרסומת שתאמר ... וגמיש. בפרסומת השנייה
הלקוח עובר שינוי. לפני קניית הנעליים הוא היה x ולאחר הקניה הוא y. דבר שני ולא פחות חשוב, שבפרסומת הראשונה אתה מדבר על המוצר שלך. ... את העסק במרכז אלא את
הלקוח . הפרסומת בעצם באה לומר
ללקוח , אנחנו חושבים על האינטרסים שלך ועל השינוי שאנו רוצים להעביר אותך. ...