... ייחודיים בעיני
הלקוחות שלהם. כדי להיתפס כייחודי בעיני
הלקוחות שלך, אתה צריך להיות ייחודי בשני מובנים: האחד, להיות שונה מהעסקים האחרים במאפיין מסוים. והשני, שאותו מאפיין בו אתה שונה מהעסקים ... חשוב באמת בעיני
הלקוח שלך. לעתים תהליך של אימון עסקי מחזיר את העסק אחורה למצוא ייחודיות מסוימת. השנייה - עסק מצליח חייב להציע ערך יוצא דופן עסק מצליח ... ערך בלתי רגיל
ללקוחותיו, אחרת אין לו זכות קיום. אם אתה מציע ערך רגיל, במקרה הטוב אתה תשרוד, אבל אם אתה רוצה לשגשג אתה חייב להציע ערך בלתי רגיל, ערך ... יוצא דופן ושווה
ללקוח (ברמת הערכית, הלא כספית) הרבה יותר מסכום הכסף המשולם תמורתו. במסגרת תהליך אימון עסקי, המאמן העסקי עוזר לך להתחבר למקום של משמעות ...