... לאנשי עסקים, יזמים, אנשי מכירות ומנהלים, שהם כולם
לקוחות שלי או לפחות
לקוחות פוטנציאליים עבורי, אז אני מרגיש מחויב להעביר את המסר הזה. תקרא לזה בשמות אחרים, הם אמרו. ואני אומר לא! אני מאמין שידע חושף את עצמו לכל מי שצמא ... במשיכה: עיקרון המשיכה אומר שמי שאני מאוד משפיע על
הלקוח שאמשוך. אם אני אדם עם אינטגריטי ואני עומד בהבטחותיי ובמילותיי, אני אמשוך
לקוחות שעומדים במילותיהם. מצד שני, אם אני מטיל ספק בכישורים שלי, ו או ביכולות שלי למכור או לסגור עסקאות חדשות, אני אמשוך
לקוחות שיש להם בעיה להתחייב ולסגור איתי עסקה. יתרה מכך, אם אני לא משלם לספקים שלי בזמן ועושה להם חיים קשים בגבייה, אני אמשוך אליי
לקוחות שיתנו לי צקים בלי כיסוי. אימון עסקי באמצעות מראה: עיקרון המראות הלומדות מוכיח שיש לנו הזדמנויות ללמוד איך אנחנו חושבים, מרגישים ופועלים, מתוך ... מרגישים חוסר נוחות כאשר אנחנו משווקים ומוכרים, גם
הלקוח הפוטנציאלי מרגיש בזה. ניתן להשתמש בעולם הפנימי שלנו כברומטר של העולם החיצוני. פה גם נכנסות השיחות הפנימיות שלנו בסגנון: כמה אני או השירות שלי ... לגיטימי לצפות לקבל כבוד בחזרה. עלינו לסמוך על
הלקוחות שהם יודעים מה טוב ולהם ומתי הזמן הנכון ויתרה מכך, עלינו להדגיש זאת בפניהם. זה אומר שאנחנו מכבדים אותם ובמקום להפעיל לחץ מיותר ומעיק, אנחנו ... צריך להיות ברקע, לפחות בכל מה שקשור בתקשורת עם
הלקוח. עלינו להסתכל על זה כזכות לתת ערך וכהזדמנות לתת שירות ולעשות זאת באהבה ובמסירות. אין מטרה יותר נעלה מלתת שירות. אדם הנותן שירות מתוך הלב, בעצם ...