מאמן אישי - מאמן אישי בשיחה על הכלה... והמכירות הטובים בעולם מודעים היטב למיומנות הזו ומשתמשים בה בדרך קבע כדי ליצור תוצאות יוצאת דופן בתחומם. הם מקשיבים ללקוחותיהם, קוראים אותם, מרגישים אותם, מתחברים אליהם, זורמים עם בקשותיהם, הולכים עם האנרגיה המתהווה, משתמשים במילים של לקוחותיהם כדי להביע את מה שהם רוצים, יוצרים מערכת יחסים עגולה יותר עם הלקוח, נותנים לו מרחב להתבטא ולהביע את רצונותיו וצרכיו ואז מחברים את דבריו עם מה שיש להם להציע בצורה הרמונית ... התנגדות במהלך השיחה. הם כמעט ולא משתמשים במילים: לא, אבל וכדומה. קחו את הדוגמה הבאה: אני איש מכירות שמתקשר ללקוח פוטנציאלי שיכול להיות מעוניין בפוליסת ביטוח מיוחדת שאני מוכר. אני מתקשר ומציג את עצמי ואת הסיבה שבגללה התקשרתי, זאת ... זמן נוח עבורו לדבר (אנשי מכירות טובים יוצאים מנקודת הנחה שהם מפריעים אם לא קבעו מראש את השיחה עם הלקוח - זה אומר שהם נותנים לו את הכבוד שהם היו רוצים לקבל). בואו נאמר שהוא אומר: תודה לך אבל ... שהביטוח שיש לו גרוע ויתחיל לדבר ארוכות על הביטוח שהוא מתכוון להציע. שני אנשים המכירות (הגרוע והבינוני) הפסידו כרגע לקוח פוטנציאלי בגלל חוסר מודעות לתקשורת אפקטיבית ואם נדייק, אז נאמר שבגלל חוסר מודעות למיומנות ההכלה. אז איך היה מתנהג איש מכירות מצוין? איש מכירות, כמו מאמן אישי, נדרש להכיל את הלקוח הוא ודאי היה עונה כך: מצוין, אנחנו פונים היום רק לאנשים שכבר יש להם פוליסה. אני שמח שיש לך ... סיבות. מה הייתה הסיבה העיקרית שהנחה אותך בתהליך הבחירה? - זו למשל דרכו של איש מכירות טוב להכיל את הלקוח, לזרום עם דבריו, לפתוח את השיחה (במקום לסגור אותה עוד לפי שהתחילה) וללמוד מידע חשוב על הלקוח הזה - מידע שיהיה חיוני להצלחת תהליך המכירה. מאמן אישי מכיל את המתאמן במסגרת ההתלהבות והמחויבות שלו מאמן אישי ...