... מביע במהלך האינטראקציה עם
לקוחות ועמיתים בעבודה, כך שיתאימו לצרכים ולנורמות של התפקיד ושל הארגון. ... עבודה רגשית בתפקיד של שרות
לקוחות פרונטלי, לרוב כוללת הבעה של רגשות חיוביים כלפי
הלקוח ודיכוי הבעתם של רגשות שליליים. שומרים שניצבים בפתח חנות ודואגים לסדר ... אורך התור, השעה ביום, מין
הלקוח והעובד, וענידת תג מזהה על ידי העובד על הרגשות שעובדים מביעים. כללי הצגה ... במטרה להיראות אותנטי כלפי
הלקוח (זיוף בנאמנות חיובית), בעוד שבהצגה שטחית, שהיא האסטרטגיה החליפית, העובד ... אותו, ולא מתוך רצון לעזור
ללקוח או לארגון (זיוף בנאמנות שלילית). הצגה עמוקה מקושרת על ידי חוקרים ... רגשות. המלצרית מצופה לחייך
ללקוחות ולהביע רגשות חיוביים, כגון סבלנות ונעימות תפקידים ועיסוקים רבים ... גורמים שונים בארגון והן מול
לקוחות. בעבר, מחקרים התייחסו לצורך בעבודת רגשות ובכללי הצגה כרלוונטיים ... יותר הן מצד המעסיק והן מצד
הלקוח לעבודת רגשות של העובד (להבעה של רגשות חיוביים ודיכוי רגשות שליליים באינטראקציה עם
הלקוח)., וכי התרבות הרגשית אליה משתייך העובד יכולה אף היא להשפיע על המידה שבה ... שליליים באינטראקציה עם
לקוח, קיימת השפעה רבה על תפיסת העובדים את אותן דרישות ועל המידה שבה הם אכן ... כך שלעובדים, הבאים במגע עם
הלקוח בתפקידים שונים, קיימת השפעה על רגשותיו של
הלקוח. כך למשל, דיילים מצליחים לרומם את רוחם של הנוסעים, נושים מצליחים לעורר ... בקרב בעלי החוב, ועובדי שרות
לקוחות המביעים רגשות חיוביים מעוררים רגשות חיוביים יותר אצל
הלקוח. תופעה זו יכולה להיות מוסברת, לדעת החוקרים, באמצעות המכניזם של הדבקה ... ישיר בין שביעות הרצון של
הלקוח מהשירות לבין הבעת רגשות חיוביים של העובד כלפיו, בייחוד בתפקידים שבהם ... השרות שניתן, וכן לכוונה של
הלקוח לחזור לקבל שרות זה בעתיד או להמליץ עליו לאחרים. מחקרים רבים מעידים כי ...