... הם המפתח להצלחה ארוכת שנים. עסק שלא מספר סיפור שונה, שלא לוקח את
הלקוח למסע מנקודה אחת לנקודה אחרת. אין לו זכות קיום. הוא יכנס מהר מאוד לסטטיסטיקות של סגירת העסקים של כל שנה. חברת אפל קל להביא את הדוגמה של חברת אפל למודל לחיקוי של מיתוג. ... ומצליחה לאורך הרבה מאוד שנים והיא בהחלט סמל לחברה ממותגת. חברה
שהלקוחות שלה הם קהל מאמינים. מי שקונה מוצרים של אפל - קונה אותם לא בגלל האיכות או הטכנולוגיה. הוא קונה אותם בגלל שהוא חולק עם אפל אמונה משותפת. המיתוג של אפל הוא לחשוב אחרת. ... זו האמונה בחשיבה אחרת. זה הרעיון שגדול יותר מהחברה עצמה. מי
שלקוח של אפל חולק עימה אמונה משותפת. הוא כמוה, מאמין בחשיבה אחרת. בשבירת הסטטוס קוו המחשבתי. לכן הוא רוכש את המוצרים של אפל למרות שאולי מוצרים אחרים מחברה אחרת טובים יותר. ... יוצרת קהילה. אמונה משותפת יוצרת חיבור. אמונה משותפת יוצרת נאמנות.
הלקוחות של אפל גאים בשייכותם לחברת אפל. הם מרגישים שותפים למשהו גדול יותר. אפל עבורם זה לא המחשב או האייפון אלא זה דרך חיים. זו חוויה. זה השראה. להוציא מכשיר של אפל זו ... סיפור, נרטיב. שמחבר אליו את האנשים שמאמינים באותה אמונה ונעשים
הלקוחות הנאמנים של העסק. הגיבור (העסק) הוא הלוחם עבור האמונה הזאת. העסק יוצר קהילה שמאמינים במשהו שהוא יותר גדול מהעסק עצמו. וכך נבנה מותג מנצח. ...