... שהוא מוכר. כל עסק מחולל שינוי, השאלה היא רק מהם השינויים ובכמה רבדים הם חלים.
פרסומת שתאמר בואו לקנות את הנעליים הכי איכותיות בעיר מול
פרסומת שתאמר עם הנעלים של... אתה מרגיש קליל וגמיש.
בפרסומת השנייה הלקוח עובר שינוי. לפני קניית הנעליים הוא היה x ולאחר הקניה הוא y. דבר שני ולא פחות חשוב,
שבפרסומת הראשונה אתה מדבר על המוצר שלך. ואילו
בפרסומת השנייה אתה מדבר על ההרגשה שלו. אתה לא מוכר לו מוצר. אתה מוכר לו הרגשה. זה דבר חשוב, לא לשים את העסק במרכז אלא את הלקוח.
הפרסומת בעצם באה לומר ללקוח, אנחנו חושבים על ...