... יש סיבה לכל דבר, והוא מגיע לשתי אפשרויות, הוא מגיע לתשובה שיש סיבה ותשובה
שאין סיבה , והעניין ששתי התשובות לא נכונות, והאדם צריך להגיע לידיעה, רגע? יש סיבה לכל דבר, או
אין סיבה לשום דבר, מה האמת? ואז הוא מגיע להבנה ששתי התשובות נכונות, וזה בכל נושא אם יגיע לסוף יראה ששתי התשובות נכונות, ואז יצטרך להחליט. והאמת כשהוא מתבונן בזה הוא אומר, רגע! אבל לא יכול להיות שיש סיבה ולא יכול להיות
שאין סיבה! שתי התשובות נכונות, וגם שתי התשובות לא נכונות, שזו בעצם אותה הבעיה, בכל מקרה תפסיד את הכסף. זה אומר שבמציאות המצב הרבה יותר קשה, זה אומר, שבאל תפיל את המיליון לפחות תשובה ... זה שהוא חופר חופר חופר, ואז בסוף התהליך הוא מגיע לשכל חדש, שלהגיד יש סיבה אן
אין סיבה זה אותו הדבר. כי אם אדם שואל, רגע למציאות יש סיבה או
אין סיבה? האם היא אקראית? אבל אם לאדם היה שכל להבין שלהכל יש סיבה, או להגיד שהכל אקראי זה בכלל אותו הדבר, אין שום הבדל, סיבה
ואין סיבה זה אותו דבר, כי אם להכל יש סיבה אז כל דבר הוא הסיבה של עצמו, ואם הכל אקראי, זה גם אומר שכל דבר הוא הסיבה של עצמו, מי שיתבונן בזה יראה שהכל אחד. ועל האדם לא לאבד את החיים ...