... (הזדקנות ומוות) כך נאמר: עם לידה כתנאי נוצרים הזדקנות ומוות. בדרך זו, אננדה, דבר זה אמור להיות מובן: אם באופן
מוחלט ותכליתי לא היתה לידה מכל סוג שהוא בכל ... בעלי כנפיים, וזוחלים, כל אחד לתוך מצבו - אם לא הייתה אף לידה של יצורים מכל סוג שהוא לתוך כל מצב, אז, בהיעדרות
מוחלטת של לידה, בהפסקה של לידה, האם הזדקנות ... הזדקנות ומוות, קרי, לידה. (לידה) כך נאמר: עם קיום כתנאי יש לידה. בדרך זו, אננדה, דבר זה אמור להיות מובן: אם באופן
מוחלט ותכליתי לא היה קיום מכל סוג שהוא בכל מקום שהוא - כלומר, לא קיום בספירת החושים, קיום בספירת חומר עדין, קיום בספירת אל - חומר - אז, בהיעדרות
מוחלטת של קיום, בהפסקה של קיום, האם לידה תוכל ... של לידה, קרי, קיום. (קיום) כך נאמר: עם היקשרות כתנאי יש קיום. בדרך זו, אננדה, דבר זה אמור להיות מובן: אם באופן
מוחלט ותכליתי לא היתה היקשרות מכל סוג שהוא ... לא היקשרות בספירת החושים, היקשרות בדיעות, היקשרות במצוות ופולחנות, או היקשרות בדוקטרינת עצמי - אז, בהיעדרות
מוחלטת של היקשרות, בהפסקה של היקשרות, האם ... קרי, היקשרות. (היקשרות) כך נאמר: עם הישתוקקות כתנאי יש היקשרות. בדרך זו, אננדה, דבר זה אמור להיות מובן: אם באופן
מוחלט ותכליתי לא היתה הישתוקקות מכל סוג שהוא ... לצלילים, הישתוקקות לריחות, הישתוקקות לטעמים, הישתוקקות לתחושות מגע, הישתוקקות לתופעות מנטליות - אז, בהיעדרות
מוחלטת של הישתוקקות, בהפסקה של הישתוקקות, האם ... הישתוקקות. (הישתוקקות) כך נאמר: עם הרגשה כתנאי יש הישתוקקות. בדרך זו, אננדה, דבר זה אמור להיות מובן: אם באופן
מוחלט ותכליתי לא היתה הרגשה מכל סוג שהוא בכל ... הנולדת ממגע - אף, הרגשה הנולדת ממגע - לשון, הרגשה הנולדת ממגע - גוף, הרגשה הנולדת ממגע - תודעה - אז, בהיעדרות
מוחלטת של הרגשה, בהפסקה של הרגשה, האם ... כך, אננדה, בתלות בהרגשה יש השתוקקות, בתלות בהישתוקקות יש מרדף, בתלות במרדף יש הישג, בתלות בהישג יש לקיחת -
החלטה, בתלות בלקיחת -
החלטה יש תשוקה ותאווה, בתלות בתשוקה ... מאבקים, ויכוחים, וריבים, דיבור מעליב, השמצות, ואמירת שקרים. בדרך זו, אננדה, דבר זה אמור להיות מובן: אם באופן
מוחלט ותכליתי לא היתה בעלות מכל סוג שהוא בכל מקום שהוא, אז, בהיעדרות
מוחלטת של בעלות, בהפסקה של בעלות, האם יווצרו ... השונות הללו, קרי, בעלות. כך נאמר: בתלות בקמצנות יש בעלות. בדרך זו, אננדה, דבר זה אמור להיות מובן: אם באופן
מוחלט ותכליתי לא היתה קמצנות מכל סוג שהוא בכל מקום שהוא, אז, בהיעדרות
מוחלטת של קמצנות, בהפסקה של קמצנות, האם בעלות ... והתנאי של בעלות, קרי, קמצנות. כך נאמר: בתלות ברכושנות יש קמצנות. בדרך זו, אננדה, דבר זה אמור להיות מובן: אם באופן
מוחלט ותכליתי לא היתה רכושנות מכל סוג שהוא בכל מקום שהוא, אז, בהיעדרות
מוחלטת של רכושנות, בהפסקה של רכושנות, האם ... של קמצנות, קרי, רכושנות. כך נאמר: בתלות בהיקשרות יש רכושנות. בדרך זו, אננדה, דבר זה אמור להיות מובן: אם באופן
מוחלט ותכליתי לא היתה היקשרות מכל סוג שהוא בכל מקום שהוא, אז, בהיעדרות
מוחלטת של היקשרות, בהפסקה של היקשרות, האם ... רכושנות, קרי, היקשרות. כך נאמר: בתלות בתשוקה ותאווה יש היקשרות. בדרך זו, אננדה, דבר זה אמור להיות מובן: אם באופן
מוחלט ותכליתי לא היו תשוקה ותאווה מכל סוג שהוא בכל מקום שהוא, אז, בהיעדרות
מוחלטת של תשוקה ותאווה, בהפסקה של תשוקה ... שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, זהו הגורם, המקור, המוצא, והתנאי של היקשרות, קרי, תשוקה ותאווה. כך נאמר: בתלות בלקיחת -
החלטה יש תשוקה ותאווה. בדרך זו, אננדה, דבר זה אמור להיות מובן: אם באופן
מוחלט ותכליתי לא היתה לקיחת -
החלטה מכל סוג שהוא בכל מקום שהוא, אז, בהיעדרות
מוחלטת של לקיחת -
החלטה, בהפסקה של לקיחת -
החלטה, האם תשוקה ותאווה היו יכולות להראות? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, זהו הגורם, המקור, המוצא, והתנאי של תשוקה ותאווה, קרי, לקיחת -
החלטה. כך נאמר: בתלות בהישג יש לקיחת -
החלטה. בדרך זו, אננדה, דבר זה אמור ...