ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
בודהיזם - השיחה עם מַהָאלִי - מראות שמימיים
... הבודהה שלוש שנים. ראיתי מראות שמימיים, נעימים, נפלאים ומפתים, אך לא שמעתי כל צלילים שמימיים ושהיו נעימים, נפלאים ומפתים. אדוני, האם קיימים קולות שמימיים כאלו, אשר סונקהטה לא יכול לשמוע, או שאינם קיימים? מהאלי, ישנם צלילים כאלו. אם כך, אדוני, מה הסיבה, מה הגורם לכך שסוקהטה לא יכול לשמוע אותם? ... ריכוז חד - צדדי (5) ורואה מראות שמימיים, נעימים, נפלאים ומפתים... אך אינו שומע צלילים שמימיים. באמצעות מצב הריכוז החד - צדדי הזה שהוא רואה מראות שמימיים אך לא שומע צלילים שמימיים. מדוע זה כך? כיוון שמצב הריכוז הזה מוביל רק לראייה של מראות שמימיים אך לא לשמיעה של צלילים שמימיים. שוב, נזיר הפונה דרומה... מערבה... או צפונה... נכנס למצב ריכוז חד ... פונה מעלה... מטה... או באלכסון רואה מראות שמימיים (בכיוון זה) אך אינו שומע צלילים שמימיים. מדוע זה כך? כיוון שמצב הריכוז הזה מוביל רק לראייה של מראות שמימיים אך לא לשמיעה של צלילים שמימיים. במקרה אחר, מהאלי, נזיר הפונה מזרחה... שומע צלילים שמימיים אך אינו רואה מראות שמימיים... שוב, נזיר הפונה דרומה, מערבה... צפונה... פונה מעלה... מטה... או באלכסון שומע צלילים שמימיים אך אינו רואה מראות שמימיים... במקרה אחר, מהאלי, נזיר הפונה מזרחה נכנס למצב ריכוז דו - צדדי ורואה מראות שמימיים, נעימים, נפלאים, מפתים וגם שומע צלילים שמימיים. מדוע זה כך? כיוון שמצב הריכוז הדו - צדדי מוביל גם לראייה של מראות שמימיים וגם לשמיעה של צלילים שמימיים. שוב, נזיר הפונה דרומה... מערבה... פונה צפונה... מעלה... מטה... או באלכסון נכנס למצב ריכוז דו - צדדי ורואה מראות שמימיים ושומע צלילים שמימיים... וזוהי הסיבה לכך שסוקהטה יכול לראות מראות שמימיים אך לא לשמוע צלילים שמימיים (6). אם כך, אדוני, האם לשם השגה של מצבי ריכוז כאלו נזירים מובילים ...
בודהה אשליות נשמה חובות מדיטציות העולם הזה הנפש צלילים
בודהיזם - תפיסת שפה, רב - משמעות וקונפליקט - 2
... - 2 3. מבנה המחשבות, צורות מחשבה (Thought Formation) מחשבות אינן ייצוגים מילוליים בלבד - במחשבות נמצא גם ייצוגים ויזואליים, ייצוגיי צלילים, ייצוגי ריחות, ייצוגי טעמים וייצוגי תחושות, אשר מקורם ... זה בלבד. III. תהליך התפיסה של שפה A. גירויים מהם הגירויים המשתתפים בתהליך פענוח והבנת שפה? 1. גירויים חושיים הגירויים החושיים הם: מראות, צלילים, ריחות, טעמים, תחושות גוף. בקריאה נעשה פענוח לגירויים ... (1) ישנם האיברים האורגניים: העין, האוזן, האף, הלשון וחישניי המישוש בעור. (2) ישנם אובייקטים ויזואליים בעלי צורות וצבעים שונים, ישנם צלילים בעלי טונים ועוצמות שונות, ישנם ריחות בעלי עוצמות וגוונים ... יכולים להיות חלק מגוף האדם הקולט או שאר העולם. (3) מגע (contact) בין העין ואובייקט ויזואלי (צבע וצורה), מגע בין האוזן ואובייקט שמיעתי (צליל - טון ועוצמה), מגע בין חישניי הקליטה באף וריחות, מגע בין חיישני ... תפיסה היא הקלט החושי (5 החושים) בתוספת הקלט המנטלי (ומכאן ההתייחסות ל - 6 חושים) בזמן המגע עם האובייקטים המתאימים להם (מראות, צלילים... מחשבות). החוש המנטלי בהתאמה לשאר החושים קולט מחשבות - ... יכול להיות אובייקטים חושיים שונים, בדרך כלל יש התייחסות למחשבות מילוליות אך יש גם מחשבות ויזואליות (לחשוב לדמיין איך נראה עץ) או מחשבות צלילים (לדמיין מנגינה) וכך בהתאמה לשאר החושים. צורות מחשבה יהיו ... מבין דיבור. מקור הדיבור יכול להיות אדם אחר, או אמצעי דיגיטלי כגון, רדיו, קול מוקלט, טלויזיה, טלפון או כל אמצעי אחר ואליהם נתייחס כמקור הצליל. דרישות לשמיעה: 1. יכולת שמיעה. 2. גירוי במרחב השמיעה. 3. מגע - האוזן קולטת צליל. במרחב השמיעה ישנם צלילים רבים ושונים, כיצד מבדיל השומע בין צליל שהוא דיבור לבין צליל שאינו חלק מדיבור? אורגניזם השמיעה קולט צלילים ממרחב השמיעה, לאורגניזם זה מגבלות אקוסטיות שונות כדוגמת הפונקציה של עוצמת הקול ומרחק ממקור הקול ומגבלות פיזיולוגיות אחרות. השומע מבחין ומבדיל בשפה מתוך מגוון הצלילים הנקלטים, יש כאן תהליך של פענוח השפה המדוברת מתוך כמות עצומה של גירויים קוליים. בדרך כלל האדם משתמש בקולו כדי לדבר, כלומר השימוש העיקרי בקול אנושי הוא ליצירת שפה מילולית - צלילים בעלי משמעות (לעומת מוזיקה או רעשים). גוון קול אדם מובחן ... - > (הרגשה). נאמר שהתודעה עירה לאובייקטים שונים בהתאם לגירוי שהם יוצרים. נבדיל בין המצב שבו יש עירות (Attention) למרחב השמיעה (לקלט צלילי), לבין המצב שבו יש עירות למרחבים ולקלטים האחרים. כלומר, כאשר ... אובייקט חדש, אחר. ב תגובות והבחנות שפה מדוברת נתאר תגובות ראשוניות אפשריות לשפה מדוברת (לפני תהליך הפענוח): = ההבחנה או ההכרה זוהי שפה אלו צלילים מובנים (בעלי משמעות). = ההבחנה זוהי מילה פונמות אלו הן מילה = ההבחנה זהו צירוף מילים צירוף מילים זה הוא משפט הבחנות שונות יעלו במקרים שונים, השומע עלול להבחין בקול דיבור (לזהות את הצליל כבעל משמעות) בכל מיני שלבים באם כתפיסה של פונמה אחת או צירוף ... גרפים המייצגים פונמות כגון הכתב הלטיני, העברי, הסלבי ואחרים. לעומת זאת, ישנו הכתב הסיני בו כל סימן מייצג משמעות - דבר מה במציאות (מראה, צליל, ריח וכו) או קונספט. כך שייצוג האותיות הסיניות היא מערכת ... ההבחנה קודם לכן) מתחיל ניסיון פענוח, חלוקה ליחידות מילוליות בעלות משמעות. כלומר העיבוד אינו לינארי, הפענוח מתבצע על רצף פונמות על גוש של צלילים ולא בדרך של פענוח מילה אחרי מילה אלא ניסיון לפענח משהו בעל ... הפנימי. לכן אין אפשרות לתאר או לנתח את תהליך פענוח השפה באופן מודולרי, ההתנהגות של הפענוח היא של לתפוס מה שאפשר ולא ניתוח אנליטי של הצלילים. להבדיל, כאשר מתכנתים מחשב לפענח קול אדם, הדרך היחידה היא ניתוח דיגיטלי של צלילים, חלוקה לפונמות, מילים, משפטים וכו אך האדם אינו מחשב, הוא מנסה ...
פחד הוא הערכה עצמית נמוכה נשימה סיכוי תחושת גירוד להתייחס ל בתקשורת איבוד ערך עצמי
בודהיזם - ארבעת מוקדי הקשב - סטיפטהנה
... כיצד לנטוש כבילה כזו שכבר הופיעה, והוא יודע כיצד לא תופיע בעתיד כבילה כזו שננטשה. הוא יודע את האוזן ויודע צלילים... הוא יודע את האף ויודע ריחות... הוא יודע את הלשון ויודע טעמים... הוא יודע את התודעה ויודע תופעות מנטליות, ויודע כל כבילה ... דיכאון עמוק, זה נזירים נקרא ייאוש. ומה זה להיות קשור למה שאינו אהוב? הנה, כל מי שבא במגע עם מראות, צלילים, ריחות, טעמים, תחושות גוף או תופעות מנטליות לא רצויים, לא אהובים, לא נעימים, או מי שבא במגע עם רוחשי רעה, רוחשי פגע, הגורמים ... להיות קשור למה שאינו אהוב. ומה זה להיות מופרד ממה שאהוב? הנה, כל מי שיש לו את מה שרצוי, אהוב - מראות, צלילים, ריחות, טעמים, תחושות גוף, או תופעות מנטליות נעימים, או מי שבא במגע עם אלו שרוצים בטובתו, המאחלים לשלומו, לנוחות, לביטחון, אם ... אף, מגע - לשון, מגע - גוף, מגע - תודעה בעולם היא מושכת ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. תפיסה של מראות, צלילים, ריחות, טעמים, תחושות גוף, תופעות מנטליות בעולם היא מושכת ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. התשוקה למראות, צלילים, ריחות, טעמים, תחושות גוף, תופעות מנטליות בעולם היא מושכת ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. חשיבה על מראות, צלילים , ריחות, טעמים, תחושות גוף, תופעות מנטליות בעולם היא מושכת ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. הרהור חוזר ונשנה אודות מראות, צלילים, ריחות, טעמים, תחושות גוף, תופעות מנטליות בעולם מושך ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. וזו, נזירים, נקראת אמת המקור לסבל ... אף, מגע - לשון, מגע - גוף, מגע - תודעה בעולם היא מושכת ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. תפיסה של מראות, צלילים, ריחות, טעמים, תחושות גוף, תופעות מנטליות בעולם היא מושכת ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. התשוקה למראות, צלילים , ריחות, טעמים, תחושות גוף, תופעות מנטליות בעולם היא מושכת ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. חשיבה על מראות, צלילים, ריחות, טעמים, תחושות גוף, תופעות מנטליות בעולם היא מושכת ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. הרהור חוזר ונשנה אודות מראות, צלילים , ריחות, טעמים, תחושות גוף, תופעות מנטליות בעולם מושך ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. וזו, נזירים, נקראת אמת קץ הסבל ...
קשרים מיניים התפתחות שקר חיצוניות חיים פיתוח קשר מיני השתוות
בודהיזם - ביסוס הקשב - 3
... ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. זיהוי של צלילים בעולם מושך ומהנה ושם כמיהה ... כמיהה זו מופיעה ומתבססת. תגובה - מנטלית לצלילים בעולם מושכת ומהנה ושם ... ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. התשוקה לצלילים מושכת ומהנה ושם כמיהה זו ... ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. חשיבה על צלילים בעולם מושכת ומהנה ושם ... ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. הרהור אודות צלילים בעולם מושך ומהנה ושם כמיהה ... ולכבות את הכמיהה הזו. זיהוי של מראות... צלילים... ריחות... טעמים... ... את הכמיהה הזו. תגובה - מנטלית למראות... צלילים... ריחות... טעמים... ... ולכבות את הכמיהה הזו. התשוקה למראות... צלילים... ריחות... טעמים... ... ולכבות את הכמיהה הזו. חשיבה על מראות... צלילים... ריחות... טעמים... ... ולכבות את הכמיהה הזו. הרהור אודות מראות... צלילים... ריחות... טעמים... ...
פעילות מינית צלילים משיכה לעשות סקס דרך חיים שמחה להתגבר על מצבים מנטליים יצר מיני
בודהיזם - תפיסת שפה, רב - משמעות וקונפליקט - 1
... כלומר את הכתוב או הנאמר. מהי אינפורמציה זו? ישנם שלבים רבים לפענוח, שכבות של אינפורמציה אשר עוברת פענוח. האינפורמציה הזו היא מה שנקלט בחושים: צורות, צבעים, צלילים, ריחות, טעמים, תחושות, מחשבות. חלק קטן ומסוים מתוך כלל האינפורמציה היא האינפורמציה הנמסרת - האינפורמציה אותה הדובר או הכותב התכוונו להעביר לשומע או ... כוונת הדובר הכותב, הידע של המפענח. אנו נסקור גורמים והתניות אלו בהמשך. בשפה אנו עושים שימושים במילים. מהם מילים? צירופי אותיות או פונמות (תרשים ויזואלי או צליל) המייצגים דבר מה במציאות כגון מראה, צליל, ריח וכו או מייצגים קונספט. מהו קונספט? הכוונה לרעיון, מחשבה. הפשטה מנטלית, תיאור של דבר שאינו לו מימוש במציאות. B. מובן, השתמעות משתמשים בהשתמעויות לציון ... מכונה קונטקסט. מה קיים בסביבה הקוגניטיבית? ישנו הקולט המפענח השומע הקורא. הכוונה לבן - אדם. לאדם 5 מקורות קלט חושיים: העין רואה מראות, האוזן שומעת צלילים, האף מריח ריחות, הלשון טועמת טעמים, הגוף חש תחושות. בנוסף לחמשת החושים, לאדם חוש מנטלי אשר. בדומה לשאר החושים הוא תופס מחשבות. בהקשר לשפה נצמצם את הדיון ... מה שידוע (What is Known). מהו ידע? נתייחס למושג מידע כדי להבין את המושג ידע. אם כך, מהו מידע? מידע הוא אלמנטים שנקלטו באחד מששת החושים, כלומר, מראות שנראו, צלילים שנשמעו, ריחות שהורחו, טעמים שנטעמו, תחושות שהוחשו, ומחשבות שנחשבו. מעבר לכך ישנם תוצרים של מניפולציות מנטליות שנעשו על ידע זה (לדוגמה פתרון בעיות ... כיצור דינמי עובר שינויים בזמן זה, הידע משתנה, הזיכרון משתנה. בשל שינויים אלו נוצרים הפרעות בתהליך פענוח השפה (פגיעה ביחס מפענח - מפוענח). הפרעות של רעשים (צלילים) מקשים על פענוח דיבור מתוך המרחב השמיעתי, בדומה לכך, הפרעות ויזואליות (אובייקט שעובר במרחב הראייה לפתע) יפריעו לקריאה. באותה מידה כל גירוי אחר מששת ... לוגיים כמו במתמטיקה. העיבוד של שפה אינו חישוב של כמויות, אינו השוואות של יחסים כמותיים, אלא דרך תקשורת, מילים לעומת מספרים מייצגים אובייקטים בעולם (מראות, צלילים, וכו) לקונספטים ולכן כללים אריתמטיים לא חלים עליהם ואין להם דבר אתם. לכן, עלינו לבחון את התהליך - את התנועה - את ההתנהגות, של החשיבה והתודעה בזמן ... בה אנשים דיברו עברית, ראיתי ושמעתי כיצד אנשים סביבי מתקשרים בעזרת השפה, היו ניסיונות לתקשר גם איתי וכך עברתי תהליך של למידה. תהליך זה לימד אותי כיצד להגיב לצליל מסוים, מה היחס בין צליל המסוים הזה לעולם, מה הקשר שלו למציאות. מאוחר יותר לימדו בבית הספר סימנים גרפיים המייצגים צלילים, כך שנבנתה מערכת מקבילה של ייצוגים ויזואליים המתאימה למערכת הצלילים בעלת ההקשרים למה שבעולם. למערכות אלו נקרא שפה מילולית, כיוון שהיחידות במערכות אלו הן מילים (המקבילות לאובייקטים חושיים). הלימוד נעשה בעזרת תרגול - לימוד ...
להרגיש טוב בלעדיה להבין דיוק מתמטיקה להפסיק לאהוב את האקסית למתוח לשכוח בחור מספר מושגים
אושר או סבל - הסבל שבאושר - השעבוד לאושר - חלק 5
... במכאניזם של האדם כשנעצמות העיניים מתחילות לרוץ תמונות במוח. לתמונות יש גם צלילים או קולות, ממש כמו סרט. שאנו פוקחים את עיננו, לא התמונות ולא הקולות נעלמים. ... במצב תגדל. דרך זו עוצרת את התמונות של הסרט הקשבה בוחרים מילה מנטרה, משפט או צליל. חוזרים עליו שוב ושוב, מקשיבים לכל מילה לצליל להגיה, שיפור היכולת הזו עוצר את הדיבוב של הסרט. גם כאן יש לתרגל עד שחשים שיפור ... בגוף ומאפשר לפוטנציאל להפוך לאור. המטרה של הרטט להעיר את מרכזי האנרגיה. מילים צלילים לכל מילה יש מנגינה שלה שבאה לידי ביטוי בתחושה שהיא מקנה לגוף לדוגמה: אמור את ... ונסה לתאר איפה בגוף אתה מרגיש את המילה הזו. כך לכל מילה יש משמעות ויאמר יש גם צליל למילה או טון המכוון או מכייל את המילה לאיבר בגוף שים לב שכאשר אתה אומר את המילה ... אתה מרגיש אותה באזור הראש. עיצורים וניקוד שים לב שלקמץ או לפתח לדוגמה הגה את הצליל אה עם קמץ תרגיש את הצליל בכיוון הרצפה תנסה עם צרה אה או סגול תרגיש את הצליל נוטה או ימינה או שמאלה. חיריק בזוית צדדית לכיוון מעלה וחולם או שורוק כמו שאתה מרגיש את הכיוון של ההגייה. מכאן בא גם ה.. והגית המטרה של הצליל והטון לשלוח את הויברציה רטט לחלקי הגוף המותאמים. המשלבת יש לשבת בצורה זקופה (גם ... את האור לעין השלישית. בטכניקה הזו אנו עוברים על כל צאקרה בנפרד עם המילה שלה והצליל שלה. עוברים פירושו מתרכזים עד שמרגישים עקצוץ קל, כלומר יש הזדהות עם הריכוז. אין ... או שמישהו מאיר עם פנס באיטיות לאורך הדרך. לכל נקודה בגוף יש את המילה שלה והצליל שלה. כל מילה מסתיימת באות מ שבה מצמידים את השפתיים בקלילות יוצרים את הרטט ובעזרת הצליל שולחים אותו לאיבר או למרכז האנרגטי. בדמיון, את מדמים כאילו כדור של אור, נע בעזרת ... הריכוז שלכם, לאורך התעלה. המטרה להוליכו לעין השלישית. בסוף התהליך מפסיקים את הצלילים והמילים ונשארים במצב של שתיקה וריכוז בעין השלישית עוד פרק זמן כפול באורכו מהזמן ... הרגשה. מומלץ לדמיין חלל ואת הנקודה האמצעית שבו. תאור מרכזים האנרגטיים המילים והצלילים מרכז מילה צליל חיץ הנקבים לם דו נמוך אברי המין ואהם רה נמוך בטן (טבור) ראהם מי לב יאהם פה גרון ... סול קצה הראש אום סי העין השלישית אום לה לשים לב שמקצה הראש לעין השלישית יורדים בצליל לפי הגובה של האיבר בגוף על כל נקודה עוברים בסביבות שלוש דקות או עד שחשים בנקודה ...
פנימיות כיבושים מיניים האם קיים עמוד השדרה אנרגיה בגוף שאלות להתבוננות רצח ילדים סובל מדימוי עצמי
מדיטציה מפורטת (הכל פנימי)
... נתחיל בשאלה למה בכלל צריך מדיטציה? כדי לרכוש כלי נוסף למסע לאושר. במכאניזם של האדם כשנעצמות העיניים מתחילות לרוץ תמונות במוח. לתמונות יש גם צלילים או קולות, ממש כמו סרט. שאנו פוקחים את עיננו, לא התמונות ולא הקולות נעלמים. המציאות פשוט גוברת עליהם, וכך אנו חיים בשני ... המחשבות ולהחזירן פנימה. בתחילה יקשה הדבר אך במשך הזמן יכולת השהיה במצב תגדל. דרך זו עוצרת את התמונות של הסרט הקשבה בוחרים מילה מנטרה, משפט או צליל. חוזרים עליו שוב ושוב, מקשיבים לכל מילה לצליל להגיה, שיפור היכולת הזו עוצר את הדיבוב של הסרט. גם כאן יש לתרגל עד שחשים שיפור ביכולת. משלבת כדי להבין במה מדובר אשתדל לתת את ... שנשתמש בהוראות שאתן מאוחר יותר הרטט הזה מעיר את מרכזי האנרגיה בגוף ומאפשר לפוטנציאל להפוך לאור. המטרה של הרטט להעיר את מרכזי האנרגיה. מילים צלילים לכל מילה יש מנגינה שלה שבאה לידי ביטוי בתחושה שהיא מקנה לגוף לדוגמה: אמור את המילה הנני בלחש ונסה לתאר איפה בגוף אתה מרגיש את המילה הזו. כך לכל מילה יש משמעות ויאמר יש גם צליל למילה או טון המכוון או מכייל את המילה לאיבר בגוף שים לב שכאשר אתה אומר את המילה בקול עבה, אתה מרגיש אותה בכל הגוף וכשאתה אומר את המילה בקול דק אתה מרגיש אותה באזור הראש. עיצורים וניקוד שים לב שלקמץ או לפתח לדוגמה הגה את הצליל אה עם קמץ תרגיש את הצליל בכיוון הרצפה תנסה עם צרה אה או סגול תרגיש את הצליל נוטה או ימינה או שמאלה. חיריק בזוית צדדית לכיוון מעלה וחולם או שורוק כמו שאתה מרגיש את הכיוון של ההגייה. מכאן בא גם ה.. והגית המטרה של הצליל והטון לשלוח את הויברציה רטט לחלקי הגוף המותאמים. המשלבת יש לשבת בצורה זקופה (גם על כיסא), בהרגשה שמושכים לך בציצית הראש כלפי ... עד לקצה הראש ולעין השלישית שנמצאת בין הגבות. התעלה הזו מובילה את האור לעין השלישית. בטכניקה הזו אנו עוברים על כל צאקרה בנפרד עם המילה שלה והצליל שלה. עוברים פירושו מתרכזים עד שמרגישים עקצוץ קל, כלומר יש הזדהות עם הריכוז. אין לעבור לנקודה הבאה, עד שלא מרגישים את הנקודה ... מנקודה לנקודה, לא קופצים מנקודה לנקודה, אלא מדמיינים ליטוף קל בעליה או שמישהו מאיר עם פנס באיטיות לאורך הדרך. לכל נקודה בגוף יש את המילה שלה והצליל שלה. כל מילה מסתיימת באות מ שבה מצמידים את השפתיים בקלילות יוצרים את הרטט ובעזרת הצליל שולחים אותו לאיבר או למרכז האנרגטי. בדמיון, את מדמים כאילו כדור של אור, נע בעזרת כוח הריכוז שלכם, לאורך התעלה. המטרה להוליכו לעין השלישית. בסוף התהליך מפסיקים את הצלילים והמילים ונשארים במצב של שתיקה וריכוז בעין השלישית עוד פרק זמן כפול באורכו מהזמן שהקצבת להעלאת האור. הצלחה נחשבת למצב שבו אתה ... והשקט והשלווה הם כל מה שיש. אין ציונים למדיטציה הכל עניין של הרגשה. מומלץ לדמיין חלל ואת הנקודה האמצעית שבו. תאור מרכזים האנרגטיים המילים והצלילים מרכז מילה צליל חיץ הנקבים לם דו נמוך אברי המין ואהם רה נמוך בטן (טבור) ראהם מי לב יאהם פה גרון (תחתון) אהם סול קצה הראש אום סי העין השלישית אום לה לשים לב שמקצה הראש לעין השלישית יורדים בצליל לפי הגובה של האיבר בגוף על כל נקודה עוברים בסביבות שלוש דקות או עד שחשים בנקודה (אם חשים אחרי שניה זה מספיק) ולא לשכוח בסוף את ...
רצון לסקס צאקרות מרגיש נוכחות דחפים מיניים לרוץ חרמנות עמוד השדרה
בודהיזם - פירות הפרושים - חלק 2
... היו עלולות להשתלט עליו, לכן הוא שומר ומגן על חוש הראייה, הוא מתאמן בריסון העין. כאשר הוא שומע צליל עם האוזניים... מריח ריח עם האף... טועם טעם עם הלשון... חש תחושה בגוף... תופס אובייקט מנטלי בתודעה, הנזיר לא נתפס בסימניו העיקריים או בפרטיו המשניים. כיוון שאם היה פועל ... - טבעיים כלשהם ובכל אופן אין לקבל אותם מילולית. (48) Dibba-sota: שמיעה על - טבעית. היכולת לשמוע צלילים מעבר ליכולת האנושית. היכולת לשמוע קולות וצלילים ממרחק רב, היכולת לשמוע צלילים שאינם בטווח השמיעה האנושית והיכולת לשמוע קולות מעולמות ומישורים שונים. (49) הפרשנות אומרת ששלושת הכפרים הם העולם של תשוקות החושים, העולם החומרי, והעולם האל - חומרי. ...
רצון לסקס אשמה כיבוש מיני פחד מפני איבוד שליטה נמנע ריקוד מראה טוב ורע
בודהיזם - ביסוס הקשב - 2
... נזיר מבין היטב את האוזן, מבין היטב את הצלילים, ומבין היטב את הכבילה המופיעה בתלות בשניהם. הוא מבין היטב כיצד כבילה כזו שעדיין לא הופיעה מופיעה, והוא מבין היטב ... בכל מקום וכל פעם שבאים במגע עם מראות, צלילים, ריחות, טעמים, תחושות גוף או תכני - תודעה לא נעימים, לא רצויים, לא אהובים, או מי שבא במגע עם אלו החפצים ברעתו, ... פעם שבאים במגע עם מה שרצוי, אהוב - מראות, צלילים, ריחות, טעמים, תחושות גוף, או תכני - תודעה נעימים, או מי שבא במגע עם אלו שרוצים בטובתו, המאחלים לשלומו, לנוחותו, ...
רגש של כאב מאמץ עייף תחושת כאב מנטלי הרגשת כאב פיזי כאב התודעה מתבונן בהרגשות
הפרעת דחק פוסט טראומטית - מבוא
... מותנה) שגורם לתגובת פחד, ומותנה, בשלב מאוחר יותר, בתהליך של התניה קלאסית עם גירוי מותנה (שאריות מן הטראומה, למשל קולות, ריחות, או צלילים שהיו בעת האירוע). שנית, בתהליך של למידה, הגירוי המותנה גורם לתגובת הפחד שכבר אינה תלויה בגירוי הבלתי מותנה המקורי, ולכן הסובלים מן ההפרעה מפתחים דפוס של הימנעות מן הגירוי המותנה (צלילים המתקשרים לטראומה, לדוגמה סירנה, ריח שמתקשר, למשל עשן), ומן הגירוי הבלתי מותנה (לדוגמה, האזור בו התרחשה הטראומה). חלק מן הסובלים מן ההפרעה מקבלים גם רווח משני מן ...
חוסר אונים תגובות דיסוציאטיביות מלחמות אירועים שחזור להוכיח חווה פחד
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על צלילים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: צלילים, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: צלילים, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי קואצ'ינג, אימון אישי לעסקים, מאמן אישי לנוער בתחום צלילים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2188 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 16:06:57 - wesi4