ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
בודהיזם - השיחה עם מַהָאלִי - מראות שמימיים
... נעימים, נפלאים ומפתים, אך לא שמעתי כל צלילים שמימיים ושהיו נעימים, נפלאים ומפתים. ... לא יכול לשמוע, או שאינם קיימים? מהאלי, ישנם צלילים כאלו. אם כך, אדוני, מה הסיבה, מה הגורם ... נעימים, נפלאים ומפתים... אך אינו שומע צלילים שמימיים. באמצעות מצב הריכוז החד - צדדי הזה שהוא רואה מראות שמימיים אך לא שומע צלילים שמימיים. מדוע זה כך? כיוון שמצב הריכוז ... רק לראייה של מראות שמימיים אך לא לשמיעה של צלילים שמימיים. שוב, נזיר הפונה דרומה... ... רואה מראות שמימיים (בכיוון זה) אך אינו שומע צלילים שמימיים. מדוע זה כך? כיוון שמצב הריכוז ... רק לראייה של מראות שמימיים אך לא לשמיעה של צלילים שמימיים. במקרה אחר, מהאלי, נזיר הפונה מזרחה... שומע צלילים שמימיים אך אינו רואה מראות שמימיים... ... פונה מעלה... מטה... או באלכסון שומע צלילים שמימיים אך אינו רואה מראות שמימיים... ... שמימיים, נעימים, נפלאים, מפתים וגם שומע צלילים שמימיים. מדוע זה כך? כיוון שמצב הריכוז ... גם לראייה של מראות שמימיים וגם לשמיעה של צלילים שמימיים. שוב, נזיר הפונה דרומה... ... ריכוז דו - צדדי ורואה מראות שמימיים ושומע צלילים שמימיים... וזוהי הסיבה לכך שסוקהטה יכול לראות מראות שמימיים אך לא לשמוע צלילים שמימיים (6). אם כך, אדוני, האם לשם השגה ...
ראוי להערכה אשם תחושת התעלות הרגלים רוחני ריכוז שמחה מדיטציה
בודהיזם - ארבעת מוקדי הקשב - סטיפטהנה
... והוא יודע כיצד לא תופיע בעתיד כבילה כזו שננטשה. הוא יודע את האוזן ויודע צלילים... הוא יודע את האף ויודע ריחות... הוא יודע את הלשון ויודע טעמים... הוא יודע את ... ייאוש. ומה זה להיות קשור למה שאינו אהוב? הנה, כל מי שבא במגע עם מראות, צלילים, ריחות, טעמים, תחושות גוף או תופעות מנטליות לא רצויים, לא אהובים, לא נעימים, או ... זה להיות מופרד ממה שאהוב? הנה, כל מי שיש לו את מה שרצוי, אהוב - מראות, צלילים, ריחות, טעמים, תחושות גוף, או תופעות מנטליות נעימים, או מי שבא במגע עם אלו ... תודעה בעולם היא מושכת ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. תפיסה של מראות, צלילים, ריחות, טעמים, תחושות גוף, תופעות מנטליות בעולם היא מושכת ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. התשוקה למראות, צלילים, ריחות, טעמים, תחושות גוף, תופעות מנטליות בעולם היא מושכת ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. חשיבה על מראות, צלילים , ריחות, טעמים, תחושות גוף, תופעות מנטליות בעולם היא מושכת ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. הרהור חוזר ונשנה אודות מראות, צלילים, ריחות, טעמים, תחושות גוף, תופעות מנטליות בעולם מושך ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ... תודעה בעולם היא מושכת ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. תפיסה של מראות, צלילים, ריחות, טעמים, תחושות גוף, תופעות מנטליות בעולם היא מושכת ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. התשוקה למראות, צלילים , ריחות, טעמים, תחושות גוף, תופעות מנטליות בעולם היא מושכת ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. חשיבה על מראות, צלילים, ריחות, טעמים, תחושות גוף, תופעות מנטליות בעולם היא מושכת ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. הרהור חוזר ונשנה אודות מראות, צלילים, ריחות, טעמים, תחושות גוף, תופעות מנטליות בעולם מושך ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ...
אהבה רגש מיני נפש חשיבה נכונה להירגע חוסר ביטחון שמח תחושות לא נעימות
בודהיזם - תפיסת שפה, רב - משמעות וקונפליקט - 2
... Formation) מחשבות אינן ייצוגים מילוליים בלבד - במחשבות נמצא גם ייצוגים ויזואליים, ייצוגיי צלילים, ייצוגי ריחות, ייצוגי טעמים וייצוגי תחושות, אשר מקורם בגירויים חושיים. וכמו כן ישנם הרצונות, הכוונות, המובילים לידי פעולה. אם כך, השפה המילולית מהווה חלק ... מהם הגירויים המשתתפים בתהליך פענוח והבנת שפה? 1. גירויים חושיים הגירויים החושיים הם: מראות, צלילים , ריחות, טעמים, תחושות גוף. בקריאה נעשה פענוח לגירויים הויזואלים, אנו נכנה את הגירויים הויזואליים בטווח התפיסה בשם השדה הויזואלי. בשמיעה, בהתאמה, נכנה את ... האף, הלשון וחישניי המישוש בעור. (2) ישנם אובייקטים ויזואליים בעלי צורות וצבעים שונים, ישנם צלילים בעלי טונים ועוצמות שונות, ישנם ריחות בעלי עוצמות וגוונים (ארומות) שונים, ישנם טעמים שונים בעלי עוצמות שונות, ישנם תחושות בחלקי גוף שונים ובעוצמות שונות. ... בתוספת הקלט המנטלי (ומכאן ההתייחסות ל - 6 חושים) בזמן המגע עם האובייקטים המתאימים להם (מראות, צלילים... מחשבות). החוש המנטלי בהתאמה לשאר החושים קולט מחשבות - מילוליות או לא מילוליות (כפי שתואר קודם לכן). רגשות הן תגובות העולות ביחס לגירויים והן: רגש נעים ... יש התייחסות למחשבות מילוליות אך יש גם מחשבות ויזואליות (לחשוב לדמיין איך נראה עץ) או מחשבות צלילים (לדמיין מנגינה) וכך בהתאמה לשאר החושים. צורות מחשבה יהיו חיבה, כעס, שנאה, פחד וכדומה. ישנה חשיבה מילולית המורכבת מחשיבה ראשונית וחשיבה בוחנת. חשיבה ... אחר, או אמצעי דיגיטלי כגון, רדיו, קול מוקלט, טלויזיה, טלפון או כל אמצעי אחר ואליהם נתייחס כמקור הצליל. דרישות לשמיעה: 1. יכולת שמיעה. 2. גירוי במרחב השמיעה. 3. מגע - האוזן קולטת צליל. במרחב השמיעה ישנם צלילים רבים ושונים, כיצד מבדיל השומע בין צליל שהוא דיבור לבין צליל שאינו חלק מדיבור? אורגניזם השמיעה קולט צלילים ממרחב השמיעה, לאורגניזם זה מגבלות אקוסטיות שונות כדוגמת הפונקציה של עוצמת הקול ומרחק ממקור הקול ומגבלות פיזיולוגיות אחרות. השומע מבחין ומבדיל בשפה מתוך מגוון הצלילים הנקלטים, יש כאן תהליך של פענוח השפה המדוברת מתוך כמות עצומה של גירויים קוליים. בדרך כלל האדם משתמש בקולו כדי לדבר, כלומר השימוש העיקרי בקול אנושי הוא ליצירת שפה מילולית - צלילים בעלי משמעות (לעומת מוזיקה או רעשים). גוון קול אדם מובחן ומובדל כבר מזמן הלידה - יש אליו התייחסות מיוחדת. כדוגמת התינוק אשר שומע ורואה כיצד הסובבים אותו ... נתאר תגובות ראשוניות אפשריות לשפה מדוברת (לפני תהליך הפענוח): = ההבחנה או ההכרה זוהי שפה אלו צלילים מובנים (בעלי משמעות). = ההבחנה זוהי מילה פונמות אלו הן מילה = ההבחנה זהו צירוף מילים צירוף מילים זה הוא משפט הבחנות שונות יעלו במקרים שונים, השומע עלול להבחין בקול דיבור (לזהות את הצליל כבעל משמעות) בכל מיני שלבים באם כתפיסה של פונמה אחת או צירוף פונמות, ובאם כתפיסה של צירוף מילים או משפט שלם. ברגע שהתודעה תזהה את אובייקט קול הדיבור כבעל ... העברי, הסלבי ואחרים. לעומת זאת, ישנו הכתב הסיני בו כל סימן מייצג משמעות - דבר מה במציאות (מראה, צליל, ריח וכו) או קונספט. כך שייצוג האותיות הסיניות היא מערכת המייצגת משמעויות בדומה למערכת הדיבור. עדיין, אין זה סותר שיהיה גם ייצוג פונמי לכל אחת מהסימניות, ... ליחידות מילוליות בעלות משמעות. כלומר העיבוד אינו לינארי, הפענוח מתבצע על רצף פונמות על גוש של צלילים ולא בדרך של פענוח מילה אחרי מילה אלא ניסיון לפענח משהו בעל משמעות (לגבי הקולט). הפענוח משתנה בהתאם להתניות שונות היוצרות יחד את הקונטקסט הפנימי. לכן אין ... תהליך פענוח השפה באופן מודולרי, ההתנהגות של הפענוח היא של לתפוס מה שאפשר ולא ניתוח אנליטי של הצלילים. להבדיל, כאשר מתכנתים מחשב לפענח קול אדם, הדרך היחידה היא ניתוח דיגיטלי של צלילים, חלוקה לפונמות, מילים, משפטים וכו אך האדם אינו מחשב, הוא מנסה למצוא ולפענח את המשמעויות ולכן התהליך כאן שונה לחלוטין. אם כך, כאשר בפענוח מורכבים שני ...
למידה השפעה בהלה חיזוק הערכה עצמית קונפליקט ריכוז ערך עצמי גבוה משמעות של מילים
בודהיזם - ביסוס הקשב - 3
... מגע - תודעה בעולם מושכת ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. זיהוי (79) של מראות בעולם מושך ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. זיהוי של צלילים בעולם מושך ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. זיהוי של ריחות בעולם מושך ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. ... תודעה בעולם מושך ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. תגובה - מנטלית למראות בעולם מושכת ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. תגובה - מנטלית לצלילים בעולם מושכת ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. תגובה - מנטלית לריחות בעולם מושכת ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ... - מנטלית לתכני - תודעה בעולם מושכת ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. התשוקה למראות מושכת ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. התשוקה לצלילים מושכת ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. התשוקה לריחות מושכת ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. התשוקה ... לתכני - תודעה בעולם מושכת ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. חשיבה (80) על מראות בעולם מושכת ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. חשיבה על צלילים בעולם מושכת ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. חשיבה על ריחות בעולם מושכת ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ... - תודעה בעולם מושכת ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. הרהור (81) אודות מראות בעולם מושך ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. הרהור אודות צלילים בעולם מושך ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ומתבססת. הרהור אודות ריחות בעולם מושך ומהנה ושם כמיהה זו מופיעה ... - אוזן... מגע - אף... מגע - לשון... מגע - גוף... מגע - תודעה בעולם מושכת ומהנה ושם ניתן להפסיק ולכבות את הכמיהה הזו. זיהוי של מראות... צלילים... ריחות... טעמים... תחושות גוף... תכני - תודעה בעולם מושך ומהנה ושם ניתן להפסיק ולכבות את הכמיהה הזו. תגובה - מנטלית למראות... צלילים... ריחות... טעמים... תחושות גוף... תכני - תודעה בעולם מושכת ומהנה ושם ניתן להפסיק ולכבות את הכמיהה הזו. התשוקה למראות... צלילים ... ריחות... טעמים... תחושות גוף... תכני - תודעה בעולם מושכת ומהנה ושם ניתן להפסיק ולכבות את הכמיהה הזו. חשיבה על מראות... צלילים... ריחות... טעמים... תחושות גוף... תכני - תודעה בעולם מושכת ומהנה ושם ניתן להפסיק ולכבות את הכמיהה הזו. הרהור אודות מראות... צלילים... ריחות... טעמים... תחושות גוף... תכני - תודעה בעולם מושך ומהנה ושם ניתן להפסיק ולכבות את הכמיהה הזו. ...
שלווה פנימית חופש עצבות קשר מיני תאוותנות משיכה מינית קשב נזירים
בודהיזם - תפיסת שפה, רב - משמעות וקונפליקט - 1
... ישנם שלבים רבים לפענוח, שכבות של אינפורמציה אשר עוברת פענוח. האינפורמציה הזו היא מה שנקלט בחושים: צורות, צבעים, צלילים, ריחות, טעמים, תחושות, מחשבות. חלק קטן ומסוים מתוך כלל ... עושים שימושים במילים. מהם מילים? צירופי אותיות או פונמות (תרשים ויזואלי או צליל) המייצגים דבר מה במציאות כגון מראה, צליל, ריח וכו או מייצגים קונספט. מהו קונספט? הכוונה לרעיון, מחשבה. ... ישנו הקולט המפענח השומע הקורא. הכוונה לבן - אדם. לאדם 5 מקורות קלט חושיים: העין רואה מראות, האוזן שומעת צלילים, האף מריח ריחות, הלשון טועמת טעמים, הגוף חש תחושות. בנוסף ... למושג מידע כדי להבין את המושג ידע. אם כך, מהו מידע? מידע הוא אלמנטים שנקלטו באחד מששת החושים, כלומר, מראות שנראו, צלילים שנשמעו, ריחות שהורחו, טעמים שנטעמו, תחושות שהוחשו, ומחשבות ... הזיכרון משתנה. בשל שינויים אלו נוצרים הפרעות בתהליך פענוח השפה (פגיעה ביחס מפענח - מפוענח). הפרעות של רעשים (צלילים) מקשים על פענוח דיבור מתוך המרחב השמיעתי, בדומה לכך, הפרעות ... חישוב של כמויות, אינו השוואות של יחסים כמותיים, אלא דרך תקשורת, מילים לעומת מספרים מייצגים אובייקטים בעולם (מראות, צלילים, וכו) לקונספטים ולכן כללים אריתמטיים לא חלים עליהם ואין להם ... אנשים סביבי מתקשרים בעזרת השפה, היו ניסיונות לתקשר גם איתי וכך עברתי תהליך של למידה. תהליך זה לימד אותי כיצד להגיב לצליל מסוים, מה היחס בין צליל המסוים הזה לעולם, מה הקשר שלו למציאות. מאוחר יותר לימדו בבית הספר סימנים גרפיים המייצגים צלילים, כך שנבנתה מערכת מקבילה של ייצוגים ויזואליים המתאימה למערכת הצלילים בעלת ההקשרים למה שבעולם. למערכות אלו נקרא שפה מילולית, כיוון ...
בעיות בתקשורת להוציא מהראש למתוח בעיות קונפליקט אנושיות מתנהל האם יש משמעות
אושר או סבל - הסבל שבאושר - השעבוד לאושר - חלק 5
... לרוץ תמונות במוח. לתמונות יש גם צלילים או קולות, ממש כמו סרט. שאנו פוקחים את עיננו, לא התמונות ולא הקולות נעלמים. המציאות פשוט גוברת עליהם, וכך אנו חיים בשני עולמות בעת ובעונה אחת. ברגעים של מנוחה ... הקשבה בוחרים מילה מנטרה, משפט או צליל. חוזרים עליו שוב ושוב, מקשיבים לכל מילה לצליל להגיה, שיפור היכולת הזו עוצר את הדיבוב של הסרט. גם כאן יש לתרגל עד שחשים שיפור ביכולת. משלבת כדי להבין במה מדובר אשתדל לתת את ההרגשה בדרך הפשוטה ביותר כדי לבצע ... להעיר את מרכזי האנרגיה. מילים צלילים לכל מילה יש מנגינה שלה שבאה לידי ביטוי בתחושה שהיא מקנה לגוף לדוגמה: אמור את המילה הנני בלחש ונסה לתאר איפה בגוף אתה מרגיש את המילה הזו. כך לכל מילה יש משמעות ויאמר יש גם צליל למילה או טון המכוון או מכייל את המילה לאיבר בגוף שים לב שכאשר אתה אומר את המילה בקול עבה, אתה מרגיש אותה בכל הגוף וכשאתה אומר את המילה בקול דק אתה מרגיש אותה ... לב שלקמץ או לפתח לדוגמה הגה את הצליל אה עם קמץ תרגיש את הצליל בכיוון הרצפה תנסה עם צרה אה או סגול תרגיש את הצליל נוטה או ימינה או שמאלה. חיריק בזוית צדדית לכיוון מעלה וחולם או שורוק כמו שאתה מרגיש את הכיוון של ההגייה. מכאן בא גם ה.. והגית המטרה של הצליל והטון לשלוח את הויברציה רטט לחלקי הגוף המותאמים. המשלבת יש לשבת בצורה זקופה (גם על כיסא), בהרגשה שמושכים לך בציצית הראש כלפי מעלה כך הגב יתמתח ותפתח התעלה ... על כל צאקרה בנפרד עם המילה שלה והצליל שלה. עוברים פירושו מתרכזים עד שמרגישים עקצוץ קל, כלומר יש הזדהות עם הריכוז. אין לעבור לנקודה הבאה, עד שלא מרגישים את הנקודה הנוכחית עליה מתרכזים. שעוברים ... לכל נקודה בגוף יש את המילה שלה והצליל שלה. כל מילה מסתיימת באות מ שבה מצמידים את השפתיים בקלילות יוצרים את הרטט ובעזרת הצליל שולחים אותו לאיבר או למרכז האנרגטי. בדמיון, את מדמים כאילו כדור של אור, נע בעזרת כוח הריכוז שלכם, לאורך התעלה. המטרה להוליכו לעין השלישית. בסוף התהליך מפסיקים את הצלילים והמילים ונשארים במצב של שתיקה וריכוז בעין השלישית עוד פרק זמן כפול באורכו מהזמן שהקצבת להעלאת האור. הצלחה נחשבת למצב שבו אתה רואה וחש שחלקים בגוף נעלמים והשקט ... תאור מרכזים האנרגטיים המילים והצלילים מרכז מילה צליל חיץ הנקבים לם דו נמוך אברי המין ואהם רה נמוך בטן (טבור) ראהם מי לב יאהם פה גרון (תחתון) אהם סול קצה הראש אום סי העין השלישית אום לה לשים לב שמקצה הראש לעין השלישית יורדים בצליל לפי הגובה של האיבר בגוף על כל נקודה עוברים בסביבות שלוש דקות או עד שחשים בנקודה (אם חשים אחרי שניה זה מספיק) ולא לשכוח בסוף את השקט. הפנמה הפיכת הנלמד ...
שאלות להתבוננות דמיון מלחמות אנרגיה ריגושים להתמודד עם קנאה אושר או סבל משמעות
הפרעת דחק פוסט טראומטית - מבוא
... מן הטראומה, למשל קולות, ריחות, או צלילים שהיו בעת האירוע). שנית, בתהליך של למידה, הגירוי המותנה גורם לתגובת הפחד שכבר אינה תלויה בגירוי הבלתי מותנה המקורי, ולכן הסובלים מן ההפרעה מפתחים דפוס של הימנעות מן הגירוי המותנה (צלילים המתקשרים לטראומה, לדוגמה סירנה, ריח שמתקשר, למשל עשן), ומן הגירוי הבלתי מותנה (לדוגמה, האזור בו התרחשה הטראומה). חלק מן הסובלים מן ההפרעה מקבלים גם רווח משני מן ...
הגנה פסיכולוגיה להסביר פחד עמוק פעילות גופנית כיפור לטפל במחלת נפש הנחיות
בודהיזם - פירות הפרושים - חלק 2
... ללא ריסון חוש - הראייה, תופעות מזיקות כגון חמדנות וצער היו עלולות להשתלט עליו, לכן הוא שומר ומגן על חוש הראייה, הוא מתאמן בריסון העין. כאשר הוא שומע צליל עם האוזניים... מריח ריח עם האף... טועם טעם עם הלשון... חש תחושה ... כאן. נוגע ומכה בשמש ובירח ככל הנראה מיוחס לכוחות על - טבעיים כלשהם ובכל אופן אין לקבל אותם מילולית. (48) Dibba-sota: שמיעה על - טבעית. היכולת לשמוע צלילים מעבר ליכולת האנושית. היכולת לשמוע קולות וצלילים ממרחק רב, היכולת לשמוע צלילים שאינם בטווח השמיעה האנושית והיכולת לשמוע קולות מעולמות ומישורים ...
חיים לאחר המוות פחד מאובדן שליטה תובנות אנורקסיה אכילה רגשית נחש התעוררות רצון לסקס
מדיטציה מפורטת (הכל פנימי)
... למסע לאושר. במכאניזם של האדם כשנעצמות העיניים מתחילות לרוץ תמונות במוח. לתמונות יש גם צלילים או קולות, ממש כמו סרט. שאנו פוקחים את עיננו, לא התמונות ולא הקולות נעלמים. המציאות פשוט גוברת ... השהיה במצב תגדל. דרך זו עוצרת את התמונות של הסרט הקשבה בוחרים מילה מנטרה, משפט או צליל. חוזרים עליו שוב ושוב, מקשיבים לכל מילה לצליל להגיה, שיפור היכולת הזו עוצר את הדיבוב של הסרט. גם כאן יש לתרגל עד שחשים שיפור ביכולת. משלבת כדי ... האנרגיה בגוף ומאפשר לפוטנציאל להפוך לאור. המטרה של הרטט להעיר את מרכזי האנרגיה. מילים צלילים לכל מילה יש מנגינה שלה שבאה לידי ביטוי בתחושה שהיא מקנה לגוף לדוגמה: אמור את המילה הנני בלחש ונסה לתאר איפה בגוף אתה מרגיש את המילה הזו. כך לכל מילה יש משמעות ויאמר יש גם צליל למילה או טון המכוון או מכייל את המילה לאיבר בגוף שים לב שכאשר אתה אומר את המילה בקול עבה, אתה מרגיש ... בקול דק אתה מרגיש אותה באזור הראש. עיצורים וניקוד שים לב שלקמץ או לפתח לדוגמה הגה את הצליל אה עם קמץ תרגיש את הצליל בכיוון הרצפה תנסה עם צרה אה או סגול תרגיש את הצליל נוטה או ימינה או שמאלה. חיריק בזוית צדדית לכיוון מעלה וחולם או שורוק כמו שאתה מרגיש את הכיוון של ההגייה. מכאן בא גם ה.. והגית המטרה של הצליל והטון לשלוח את הויברציה רטט לחלקי הגוף המותאמים. המשלבת יש לשבת בצורה זקופה (גם על כיסא), בהרגשה ... מובילה את האור לעין השלישית. בטכניקה הזו אנו עוברים על כל צאקרה בנפרד עם המילה שלה והצליל שלה. עוברים פירושו מתרכזים עד שמרגישים עקצוץ קל, כלומר יש הזדהות עם הריכוז. אין לעבור לנקודה הבאה, ... קל בעליה או שמישהו מאיר עם פנס באיטיות לאורך הדרך. לכל נקודה בגוף יש את המילה שלה והצליל שלה. כל מילה מסתיימת באות מ שבה מצמידים את השפתיים בקלילות יוצרים את הרטט ובעזרת הצליל שולחים אותו לאיבר או למרכז האנרגטי. בדמיון, את מדמים כאילו כדור של אור, נע בעזרת כוח הריכוז שלכם, לאורך התעלה. המטרה להוליכו לעין השלישית. בסוף התהליך מפסיקים את הצלילים והמילים ונשארים במצב של שתיקה וריכוז בעין השלישית עוד פרק זמן כפול באורכו מהזמן שהקצבת להעלאת ... של הרגשה. מומלץ לדמיין חלל ואת הנקודה האמצעית שבו. תאור מרכזים האנרגטיים המילים והצלילים מרכז מילה צליל חיץ הנקבים לם דו נמוך אברי המין ואהם רה נמוך בטן (טבור) ראהם מי לב יאהם פה גרון (תחתון) אהם סול קצה הראש אום סי העין השלישית אום לה לשים לב שמקצה הראש לעין השלישית יורדים בצליל לפי הגובה של האיבר בגוף על כל נקודה עוברים בסביבות שלוש דקות או עד שחשים בנקודה (אם חשים אחרי שניה ...
טכניקות רצון לסקס אברי המין בחירה לתרגל יכולות לשאול תכלית
בודהיזם - ביסוס הקשב - 2
... שכבר הופיעה נזנחת, והוא מבין היטב כיצד כבילה כזו שנזנחה כעת לא תופיע עוד בעתיד. הנה, נזירים, נזיר מבין היטב את האוזן, מבין היטב את הצלילים, ומבין היטב את הכבילה המופיעה בתלות ... יסורים מיאוש, יסורים מדיכאון עמוק - זה נזירים נקרא יאוש. ומה זה להיות קשור למה שאינו אהוב? בכל מקום וכל פעם שבאים במגע עם מראות, צלילים , ריחות, טעמים, תחושות גוף או תכני - תודעה ... - זה נזירים, נקרא להיות קשור למה שאינו אהוב. ומה זה להיות מופרד ממה שאהוב? בכל מקום וכל פעם שבאים במגע עם מה שרצוי, אהוב - מראות, צלילים, ריחות, טעמים, תחושות גוף, או תכני - תודעה ...
חוסר וודאות תחושת התעלות שלמות עצב אי נעימות קושי הזדקנות חוויה גופנית
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על צלילים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: צלילים, איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: צלילים, דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להרזייה, מאמן אישי לבני נוער, מאמן אישי לירידה במשקל בנושאי צלילים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1172 שניות - עכשיו 23_08_2025 השעה 21:18:52 - wesi4