... פרפקציוניזם, אימפולסיביות ועוד. ניהול זמן - בניית תוכנית מעשית עם לוחות זמנים ותכנית מעקב אחר ביצוע המשימות, קביעת סדר יום ועדיפויות, מניעת דחיינות,
שיפור יכולת ההתארגנות ורכישת כלים ומיומנויות לשיפור ההתנהלות. הגברת המוטיבציה ויכולת ההתמדה, גמישות בפתרון בעיות. אסטרטגיה וארגון ... זמן - בניית תכנית מעשית עם לוחות זמנים מוגדרים ותכנית מעקב אחר ביצוע משימות, קביעת סדר יום ועדיפויות על מנת להתמקד בעיקר ולהתעלם מהטפל. מניעת דחיינות,
שיפור יכולת ההתארגנות. רכישת כלים ומיומנויות לשיפור ההתנהלות. יצירת שיטות תזכורת ומעקב עצמי אחר מטלות שונות. זיהוי והתמודדות עם ... של הילד. זיהוי, ניתוח ויישום הצלחות. ניהול זמן - בניית תוכנית מעשית עם לוחות זמנים ותכנית מעקב אחר ביצוע המשימות, קביעת סדר יום ועדיפויות, מניעת דחיינות,
שיפור יכולת ההתארגנות ורכישת כלים ומיומנויות לשיפור ההתנהלות. סדנאות הורים סדנאות להורים לילדים ומתבגרים בעלי לקויות למידה ו או הפרעת ... תומך להורים. הנושאים המרכזיים בסדנאות: מאפייני לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז, והשפעתם בחיי היום יום ניהול עצמי: ניהול זמן, קביעת סדר יום, מניעת דחיינות
ושיפור יכולת ההתארגנות ארגון הלמידה גילוי יכולות, כישורים ונכסים קביעת מטרות ויעדים ברורים ומציאותיים. ארגון סדרי עדיפויות על מנת ... בשפה ככלי מעצים, ליצירת קשר מעמיק. ניהול זמן - בניית תוכנית מעשית עם לוחות זמנים ותכנית מעקב אחר ביצוע המשימות, קביעת סדר יום ועדיפויות, מניעת דחיינות,
שיפור יכולת ההתארגנות ורכישת כלים ומיומנויות לשיפור ההתנהלות. אימון - כדי שאנו ננהל את הפרעת הקשב ולא שהיא תנהל אותנו אימון ADHD ... זמן - בניית תכנית מעשית עם לוחות זמנים מוגדרים ותכנית מעקב אחר ביצוע משימות קביעת סדר יום ועדיפויות על מנת להתמקד בעיקר ולהתעלם מהטפל. מניעת דחיינות,
שיפור יכולת ההתארגנות. רכישת כלים ומיומנויות לשיפור ההתנהלות. יצירת שיטות תזכורת ומעקב עצמי אחר מטלות שונות. זיהוי והתמודדות עם ...