...
צליל וצבע היא שיטה המהווה פריצת דרך ייחודית, בלתי אמצעית כאמצעי הבעה, יצירה ופענוח, הבא לבטא את עולמו, קשייו, רצונותיו, ותחושותיו של הילד כאדם והאדם במהות הילד הפנימי שבתוכו. שיטת אור
צליל וצבע היא שיטה וגישה ייחודית למשמעות האור, אשר דרכו משתקפים תדרי
הצלילים וגווניו המופלאים והשונים של צבעי הקשת. ייחודה של שיטת אור,
צליל וצבע מאפשרים להרחיב אופקים ולגלות עולם חדש! הצבעים הם שפה אשר הנפש נשמה מדברת באמצעותם. האותיות שלה הן קשת ... ליצור סביבה תומכת ומעצימה בין האדם לעצמו ובין האדם לזולתו. היצירה ותנועת הצבעים ותדרי
הצלילים באה במקום המילים. השיטה תומכת באדם במסעו להתחבר לאני המתבונן שבו ולהקשיב לו, והיכולת לראות את האני יותר ... לחיפוש, האיזון בין הרגש להיגיון, בין מאמץ להנאה ובין הניגודים הקיימים באדם. התבוננות באור
צליל וצבע כאמצעי הבעה יצירתי - אומנותי, מתאים ומתאפשר במיוחד לילדים שדרך הבעתם ישירה והבעה יצירתית עבורם משמש ... להתבוננות ולהבנה את שמתרחש במצבו הנפשי של האדם. מטרות ההדרכה והתמיכה של המורה: הגישה באור
צליל וצבע עם ילדים, נוער ומבוגרים מתמקדים בעיקר בתחום הרגשי - נפשי ובתחום ההתנהגותי - חברתי. בנוסף, מיקוד ... נוער ומבוגרים המתקשים בבעיות למידה בכל הרמות. המטרות בעבודה פרטנית ובעבודה קבוצתית באור
צליל וצבע: 1.כלי המאפשר דינאמיקה קבוצתית כיצד מתפקדת קבוצה? מהם הכוחות המניעים אותה? מהו התפקיד שמקבל על עצמו כל ... יוזמה ויצירתיות 5.הרגשת שייכות, השתתפות והישגיות 6.התגברות על התנגדות המטרות בעבודה באור
צליל וצבע מאפשרות: 1.סובלימציה של רגשות 2.לגיטימציה לבטא רגשות 3.השגת שליטה באמצעות אובייקטיביזציה של תכנים ... בין היגיון ורגש, מילולי ולא מילולי, מציאות ודמיון 5.הרחבת יכולת הבעה רגשית באמצעות הצבע
והצליל ללא הרגשת איום 6.ארגון וסדר 7.הצבעים ככלי אבחוני ייעוצי וטיפולי המטרות להשתלבות בקבוצה באמצעות הצבעים ... שייכות, השתתפות ושחרור ממגבלות 6.התגברות על התנגדות וקושי לשינוי השיטה והגישה שבאור
צליל וצבע מתאימה למורים, הורים, תלמידים של החינוך הפורמאלי והחינוך המיוחד הלומדים בכיתות היסוד ובחטיבות הביניים. ... בתחומים השונים והמגוונים כתלמידים וכחלק מהמרקם החברתי. דר שולמית רונן - מפתחת שיטת אור
צליל וצבע ליצירת קשר: דר שולמית רונן פלאפון: 052-3371070 maayanr1@zahav.net.il www.alternativli.co.il ...