ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






בודהיזם - מֶטָּא - מושגי יסוד בדהמה
... מסבל וצרות. קיימים שלושה סוגים של אהבה על פי המסורת הבודהיסטית, האחד הוא אהבה עם היאחזות, כמו בין הורים לילדיהם, בין בני זוג או חברים טובים הדואגים זה לזה. בסוג זה של אהבה יש היקשרות, דאגה ופחד מאובדן. סוג ...
אמפתיות להיגמל מהתמכרויות הלוואות תורה מה זה אושר רוגע שלווה נזירים
מידע אנושי - חלק 1 ב
... מתוקף הרגע להתעמת עם המציאות ולהתמודד איתה: לשתף פעולה או לחדול! לעבוד כמערכת מתואמת אחת או לחדול! ראית פעם ילד קטן כאשר מעמידים אותו מול חומרת המעשה שעשה...? הוא מאשים ישר את אחיו או מישהו מהסובבים אותו או אפילו את הילד מהבית השכן - הוא שפך את תכולת הצלחת על הריצפה! הוא יאשים כל אחד שיעלה בדעתו - רק לא ...
כלום להשתמש במילה ילדים מהווה אנרגיה שאלת השאלות הנשמה מה זה כסף
הדרך אל האושר בחיי הנישואין
... הורה שאמר, אני מרגיש שאני כבר לא מקבל שום דבר ממערכת היחסים הזאת! , כשהוא מתייחס לקשר שלו עם ילדיו! השאלה היא מדוע אנו מרגישים צורך לקבל משהו בתמורה להשקעה בבן הזוג, אולם אנו מרוצים למדי להמשיך בנתינה האינסופית לילדינו? הרבנית אסתר יונגריי מנסחת זאת היטב כשהיא אומרת שזוגות כיום אינם זקוקים ליועץ נישואין שיבדוק מי חייב למי יותר - הם זקוקים לרואה חשבון! אם יש לכם ילדים, עליכם להיות מסוגלים לענות על שאלה זו: מה הדבר הגרוע ביותר שילדיכם עשויים אי פעם לומר לכם? מה דעתכם על משהו בסגנון: אימא את סתומה! או אבא אתה מפגר! מזעזע נכון? ... הדבר שאתם מתייחסים לאדם השני כאילו הוא עובד עבורכם. מוזר ככל שיהיה, אחד הדברים הגרועים ביותר שאתם עשויים לשמוע מילדיכם יהיה: אימא, גדלתי, אני עוזב/ת את הבית... כן, כן. אני בטוח שיהיו לכם רגשות מעורבים בעניין. מצד אחד, תשמחו, כיוון שילדיכם גדלו ובגרו (כלומר, אני מקווה שזו הסיבה לעזיבתם). מצד שני, אתם תהיו עצובים, כיוון שהורים מרגישים צורך - לתת. ... רבי אלעזר או אפילו את רוגר בניסטר, כדי להראות לנו שהיינו יכולים להשיג יותר. הוא פשוט יראה לנו את ילדינו וישאל אותנו, כיצד הצלחתם אם כן לאהוב, לדאוג ולתת כה הרבה לילדיכם, כשהם העניקו לכם כה מעט בתמורה? האם לא יכולתם לעשות את אותו הדבר למען בני הזוג שלכם?
מערכות יחסים אהבה הדרך אל האושר מערכת יחסים להתנהג למידה בן זוג טיפולים
תערו של אוקאם - מבוא
... להכות בחרב כל השערה שאיננה חיונית בהכרח. שימוש מבודח בעיקרון זה, נעשה בידי הבלש החוקר שרלוק המלוק בסדרת ספרים לילדים ואחר כך החבובות של סדרת הטלוויזיה רחוב סומסום. לדוגמה בספר שרלוק המלוק ותעלומת הטווידלבאג הגדול, או: הבלגן בחצר, שרלוק ...
מה זה קיום תצפית האם אין אלוהים שיטה סימפטומים מתמטיקה חסכנות מציאות הבורא
סיפורים שאנו מספרים לעצמנו
... אם הפרשנות היא חיובית, נחוש שמחה, ואם הפרשנות שלילית, נחווה עצב, כעס, פחד וכדומה. את הסיפורים שלנו עיצבנו בעיקר בילדות. כל חוויה חדשה יצרה סיפור עם רגש נלווה. ככל שהחוויות היו קשות יותר, כך הסיפורים והרגשות שנוצרו הם שליליים ... לומר על אדם שיש לו בעיות מסוימות, שיש לו שריטה. מהי אותה שריטה? אדם זה כבול לסיפורים שסיפר לעצמו בילדות ועדיין לא השתחרר מהם. הסיפורים האלה מכוונים את חייו בבגרותו וגורמים לו סבל. יתכן שהם עזרו לו בילדות להבין את העולם, לדעת כיצד להיזהר, אך בבגרות הם מהווים מכשול. גם בתור מבוגרים אנו מספרים לעצמנו סיפורים כתגובה ...
שמועות פחד מחשבה חיובית עין רעה בוסים מתנכלים לי סיטואציה ילד
סליחה ילד בן 3
סליחה ילד בן 3 ילד בן 3 זקוק להורים נאורים, חמים, פתוחים, מחבקים, בוטחים, תומכים, אמיצים, בעלי אינטליגנציה רגשית גבוהה, אבל בפועל אנחנו מקבלים הורים דפוקים, מקובעים, אטומים, מנותקים רגשית, בעלי דעות קדומות, פחדנים, חסרי ביטחון ואלימים. היום אני יודע שילד בן 3 לא יודע לקום ולעזוב את הבית כשמתעללים בו. ילד בן 3 לא יודע להציב גבולות. ילד בן 3 הוא תלותי, פוחד מנטישה וזקוק נואשות לאהבה, להגנה ולתשומת לב של אמא ואבא. ילד בן 3 הוא נרקומן. נרקומן של אהבה ותשומת לב. כמו כל נרקומן, הוא יעשה הכל כדי לקבל את המנה שלו. הכל! יש ילדים שמסכימים לשתוק כי רק ככה הם יקבלו את המנה. יש ילדים שמסכימים לציית, כי אם הן יעמדו על שלהם הלכה המנה יש ילדים שמסכימים להיות תמיד האשמים. הכל בעבור המנה ילדים בני 3 מסכימים להרגיש שהם רעים, לא שווים, לחטוף צעקות, העלבות. הם מסכימים לקבל מכות ויש כאלו שמסכימים לענג ... המשפחה מסכימים לשתוק ולא לספר לאף אחד, חלילה לא להכעיס אף אחד בבית, חלילה לא לאבד את המנה. עכשיו הילד מכור. עכשיו אנחנו מכורים. מכרנו את נשמתנו בעבור המנה. וילדים הם חכמים, מבינים ולומדים מהר מאוד. עכשיו הילד יודע, שכדי לקבל את המנה עליו לשתוק ולרצות תמיד את אמא ואבא. שכדי לקבל תשומת לב אז עליו להיות ילד רע, אלים, חולה, בעייתי. הילדים יודעים שאם הם ירצו את אבא או את אמא מינית אז יש מנה. ככה מתפתח לו המנגנון המשוכלל בעולם להשגת אהבה. כל ילד למד את הדרך שלו להשיג אהבה, כל אחד מאיתנו הפך להיות מיומן. עולם של נרקומנים מיומנים היטב. עם השנים למדנו להפעיל את המנגנון על כל הסובבים אותנו. על החברים, המשפחה, הילדים שלנו, על הבוס בעבודה, על העובדים שלנו, בני הזוג ובנות הזוג שלנו. כן, וגם על אלוהים. היום אנחנו בני ... אותי, את רצונותיי האמיתיים, את כמיהתי, את מה שגורם לי שמחה ועונג. הדרך במסע הזה עוברת דרך סליחה ומחילה לילד בן ה - 3 שהיינו. לילד שהסכים לכל החרא הזה ולא ידע להציב גבולות או לקום וללכת. אז, בילדות, הוא עשה את הטוב ביותר שהוא יכול היה. הוא פעל בחוכמה רבה והגן על עצמו מכאב, מפחד עצום. עלינו לומר לו: סליחה ילד שכעסנו עליך כל השנים האלו. ששנאנו אותך, שתיעבנו. לא עוד. אנו יודעים היום שתמיד עשית את הטוב ביותר שידעת ... נתון. תמיד ללא יוצא מן הכלל. אלא שהיום אנחנו יודעים שמה שהיה נכון פעם, כבר לא עובד יותר היום. והילד הזה יתחיל לאט לאט להירגע, להיגמל מההתמכרות למנה. זהו תהליך ובתהליך הזה יש קריזים. יד ביד נהיה איתו. נוכחים, ... אנחנו יכולים להופיע במלאות, בנוכחות, בשמחה ובכיף. שובה של הנשמה. זוהי מהות הנשמה לחיות בשמחה, סיפוק והגשמה. אז סליחה ילד בן 3, אנחנו מוחלים לך, מקבלים אותך ואוהבים אותך תמיד. וכשהסליחה הזו מתרחשת אז אנחנו מסוגלים לסלוח גם לאחרים באמת. עד הסוף. כי גם הם היו ילדים בני 3 שהיו זקוקים להורים נאורים, חמים, פתוחים, מחבקים, בוטחים, תומכים, אמיצים, בעלי אינטליגנציה רגשית גבוהה אבל בפועל קיבלו ...
סיפוק מיני רגש מיני ידע עונג יוצא מן הכלל חרמנית מה זה פחד יחסי מין
ז'וליה קריסטבה / זרים לעצמנו
... שכדרכו של זיכרון תמיד מופרז. האושר שהיה לא ייתן להתנסות באושר אחר, התמזגות של ממש וינציח זרות. הזר כמוהו כילדו של אב שאין ספק בקיומו אך הוא נעדר.. הזר איבד את אימו. אלבר קאמי ראה זאת. הזר שלו מתגלה ... את האפשרות והצורך להיות זר. לחיות זר. להיות גולה. לא לדבר את שפת אמך. לגור בתוך צלילים מנותקים מזיכרון הילדות. הזר הוא זה שעובד. המקומיים שייכים לעולם התרבות. הזר רואה עדיין בעבודה ערך. הדור השני, בני העובדים הזרים מאמצים, ... יבוא בקהל ה צריך לזכור את האיסור על המואבי. עם זאת מצווה העם לא לשנוא את המצרי שבקרבו ישב. וילדים בני דור שלישי רשאים לבוא בקהל ה. והיה לכם הגר הגר אתכם ואהבת לו כמוך כשם שנאמר ואהבת לרעך ... צאצא של ערפה, אחותה של רות שחזרה למואב. כשהושמדה סדום האמינו לוט ובנותיו שהם היחידים ששרדו בעולם והולידו שני ילדים. עמון ומואב. רות צאצאית של סיפור גילוי העריות היא אם השושלת של מלכות יהודה. בהמשך גם שלמה המלך נושא ... שהשאלה אם התגיירה או לא איננה ברורה כלל, התקבלה לאחר שקיימה את הדבר החשוב ביותר ליהדות מאז ומעולם. היא ילדה בן ליהודי. אני אדלג על התייחסות לפאולוס וחוק האזרחות הרומאית בעת התפשטות הנצרות, וכן על דנטה הגולה וכן עוד ...
סובייקטיבי הוויה הגדרות קנאה מגידי עתידות גילוי עריות ידע נולד
האם מערך האמונות שלי משפיע על מצבי הכלכלי?
... אני מפחד שלא יהיה לי כסף, אני מפחד שלא יהיה לי לשלם את המשכנתא או חס וחלילה את החוגים לילדים והכי גרוע, לא יהיה לי כסף לאכול? איך במצב זה בשוק אני אמצא עבודה בחוץ? האם מערך האמונות הזה ...
מקום של אהבה ממה אני מפחד מהי איכות חיים מקום עבודה אמון מה זאת אהבה מודעות עובד
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 4
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 4 יעדי התכנית הטיפולית התכנית היא אישית ונבנית לילד ספציפי. על ההורה לשאול את המנחה בכל שלב ושלב מדוע תכנית זו מתאימה כרגע לדעתו לילד. יש לשנות את התכניות לעיתים כל שבוע, אך לעיתים ישנן תכניות שהולכות עם הילד זמן ממושך ומשתנות מעט מאד מבחינת התוצאות שהן מבקשות להשיג, הן כן משתנות מבחינת הדרך שבה אנו מנסים להגיע לתוצאות, משום שלא יתכן שהילד יעשה בדיוק את אותה הדרך במשך חודשים רבים (וגם לא שבועות). לכן על המטפלים והמנחה להיות יצירתיים ומעניינים ולהבין שככל שהילד עולה ברמת התפתחותו כך גם נדרשת מהם יצירתיות וגמישות בדרך בה הם מטפלים בו, במשחקים, סיפורים ושירים שהם מביאים. יש להתחשב ביכולתו של הילד לשבת באופן רציף ליד שולחן. ילדים רבים על הקשת אינם מסוגלים לשבת ולהקשיב בתחילת דרכם הטיפולית. לא יהיה זה הגיוני או מוסרי להושיב ילד כזה על כסא ליד שולחן זמן רב ולנסות להחזיק אותו שם בשעה שברור שהוא אינו מסוגל לכך. ישנן דרכים שונות להביא את הילד לשולחן. צריך להכיר את הילד היטב לשם כך ולפני שקופצים לתוך התכנית הטיפולית להקדיש זמן לא מבוטל לחשיבה כיצד לעשות זאת. לדוגמה, כמה וכמה ילדים שהכרתי לא התחילו בישיבה ליד שולחן אלא במשחק פיזי עמוק, כמו קפיצה על פוף, התגלגלות בשמיכה, עבודת גיזום ושתילה ... התרחצות בבריכה קטנה או גיגית ומריחה של בוץ, צבעי ידיים או קצף גילוח על הגוף. לאחר שהצורך הסנסורי של הילד בא על סיפוקו יש לו יותר יכולת לשבת ליד שולחן או בשקט על הרצפה ולשחק. ילדים שמתחילים תכנית טיפולית במצב אוטיסטי עמוק יותר על ההורים להחליט עד כמה נכון, מועיל ובאיזו עוצמה להכניס את הילד שלא ברצונו לתוך הטיפול. ילדים רבים שנכנסים לתוך טיפול ABA מראים התנגדות עזה, משתוללים, בוכים ומכים את סביבתם ועצמם. הם אינם מסוגלים לקבל הוראות ... המדריך שלהם ויש להם הרבה מה ללמוד ממנו וליהנות מלימוד זה. כאמור, חשוב מאד שהמנחה יסביר להורים שתגובתו של הילד עשויה להיות בעלת עוצמה לא מבוטלת בתקופה הראשונה של הטיפול (כדאי להגדיר כמה זמן זו תקופה ראשונית, בעיני מדובר ... מספר שבועות). על המנחה וההורים להחליט ביחד עד כמה רחוק הם מוכנים ללכת ועדיין להרגיש שכל העניין מתרחש לטובת הילד. יש הורים שיסכימו להחזקת ילדם בכוח על הכסא מול השולחן. לדוגמה, ילד שבמפגשים הראשונים בכה, צעק ובעט, המנחה (שהיו לה הרבה שנות ניסיון (ABA הצליחה אחרי 3 מפגשים לתת לו מספיק ... (ישיבה רגוע על הכסא לכמה שניות, שיתוף פעולה וכו) כך שהוא הבין את הדרך הנכונה להתנהגות בזמן טיפול. לאחר שהילד הבין זאת הוא המשיך להגיע לטיפולים ברצון רב והתקדם יפה. הכוונה בטיפול אינה בשום אופן לשבור את רוחו של הילד ולשנות את מי שהוא במהותו, אלא לתת לו להבין שיש כאן עוד אדם ושהמילה האחרונה, כמבוגר, היא שלו. כך מבין הילד שהוא מתלמד ואילו המבוגר הוא המורה. בתוך הגבולות הללו ניתן חופש די רחב לילד והוא לומד למצות אותו עד תום, ליהנות וללמוד לשחק ולתקשר בטיפול. תפקיד המטפל הוא להציג ולהציב לילד גבולות של ריסון עצמי ודחית סיפוקים ובה בעת להעניק לילד חופש בכל מקום שהדבר אפשרי מתוך אהבה וכבוד לילד. מתן כוח גדול מידי לילד לשלוט בסיטואציה ולדרוש כל מה שעולה בדעתו מהמבוגר גורם לילד לפחד, משום שכל הכוח אצלו והוא נבהל מכך שהוא המוביל ושאין לו גבולות. לכן על המבוגר המטפל לעצב את עצמו כמוביל דרך עבור הילד, כזה שאינו נותן פקודות אלא שהילד מעריך ומוכן ללכת אחריו ולרצות אותו משום שהוא יודע שהמפתח לבלבול וחוסר האונים שהוא חש מצוי אצל המבוגר והוא מוכן לתת לו לעזור ולהוביל. למשל, כאשר ילד נמצא בטיפול והמטפל נותן לו אפשרות לבחור בין שני משחקים שאפשר לשחק כרגע והילד מתעקש לעשות דבר מה שונה לחלוטין שפורץ את המסגרת שהמטפל מנסה להבנות, על המטפל להגיב בריסון עצמי ולא להגיב בכעס על הילד (הילד לומד מכך גם לרסן את עצמו! מניסיוני ילדים לומדים רק מדוגמה אישית של מבוגר ולא משיחות מוטיבציה). אם הילד מביא התנהגויות לא מקובלות אפשר לומר זה לא נעים לי שאתה צועק כל כך או אתה באמת כועס, אני ... לחזור ולומר עכשיו אתה יכול לבחור בין הפאזל לקוביות, מה אתה בוחר? אפשר לחזור על כך בוואריאציות שונות עד שהילד מבין ומתרצה. אפשר להוסיף בהפסקה נוכל לשחק במה שאתה תבחר או אחרי שנסיים את הפזל נשחק במה שאתה רוצה. כדי לחזק את הילד במהלך המשחק אפשר לאמר מאד נעים לי לשחק איתך כשאתה יושב יפה, כל הכבוד! באופן זה נותנים לילד חיזוק מילולי חיובי (כל הכבוד) ובה בעת מכניסים את האלמנט התקשורתי, האישי והרגשי (נעים לי איתך). אם נשמע לכם ... הילד למסגרת שנראית לכם נוקשה כדאי לכם לקרוא ספרים ומאמרים שכתבו מבוגרים הנמצאים על הקשת האוטיסטית על מה שהרגישו בילדותם. הם מדווחים, בין היתר, על מקום שבו הם שיוועו לעזרה ולהושטת היד של המבוגר שיכנס לעולמם ויעזור להם לפסוע ...
הילד מתעקש סיטואציות איך לשלוט שחיקה נאמנות אוטיזם נוכחות איך להרגיע
פסיכולוגיה ופסיכולוגים טיפשים, לקחת אחריות, לשאול שאלות אמיתיות, מה באמת מציק לך, חיבור הרגש עם השכל
... יחסים שאת מנהלת. כל כמה זמן יש לך מערכת יחסים אחרת, למשל מערכת יחסים עם האוכל, עם בעלך, עם הילדים, וכו. את צריכה שכול מערכות היחסים שלך יהיו מושלמות. אם למשל את מנסה להסביר משהו לבעלך, ואת לא מבינה ... להבין את זה. תשאלי, למה? בשכל להבין, לא תביני, לא תרגישי. תביני יותר, תרגישי יותר. שאלה: אני למשל גדלתי ילדים, ופתחתי יותר את הרגש, לעומת גברים שלומדים תורה, שמפתחים את השכל. אליעד: תביני בתוכך יש שני חלקים, אחד של ...
מה באמת מציק לך כלום ההפך הוא הנכון רצינות כישורים שכליים שיטות לפיתוח השכל שכל דיכאונות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ילדים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ילדים, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ילדים, איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לבחור שותפים לעסק בררנות בבחורות שיטת דמיון מודרך תוצאה רצויה התרחקות סרטי ילדים פחד מהתקפת טילים פחד לצאת טיפש אני רוצה להאמין בעצמי טיפול בחוסר ביטחון עצמי למה אוהבים אותך? לא משנה מה אני לא אוהב אותך מורה רוחני מת מאושר חוקי האושר והסבל ריגושים מיניים זוגיות כמכירה קושי להחליט לא שלם עם החלטה התמודדות עם פחד מבגידה התמודדות עם התנגדויות לקוח מטרה עיקרית לא מצליח לעמוד ביעדים טכניקות של nlp למתחילים לשכנע מנהל אובדן של ילד הילד עושה בכוונה להפסיק להיות מודע לעצמי רצונות מודחקים בתת מודע מחלת נפש ומשפחה הדחקה למה הוא לא אוהב אותי כמו שאני אוהבת אותו? לשתול לאקסית מחשבה על העתיד לבנות תוכנית אימונים בחדר כושר זמן אימון מומלץ בחדר כושר אלוהים יודע הכל אלוהים הוא אין סופי סוף המסע אל ההארה הארה סיבתית להיות אלוהים להיות אלוהים בעצמך אמונות להתעשרות רכישת בית היא השקעה כלכלית נכונה משמעות החיים מטרת החיים היא גן עדן ליהנות מהרע למחוק זיכרונות שליליים בחירה מתוך שלמות בני אדם כרובוטים סוף העולם הוכחות למציאות הבורא עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מגשר, אימון אישי לנוער, מטפל אישי בנושא ילדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1094 שניות - עכשיו 19_11_2025 השעה 12:22:33 - wesi4