ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






מה ניתן לעשות כדי לצאת מהמעגל של דלקות אוזניים חוזרות ולמנוע ניתוח הכפתורים?
... של דלקות אוזניים חוזרות ולמנוע ניתוח הכפתורים? שכיחות: דלקת האוזן התיכונה ונוזלים באוזניים הם בין האבחנות השכיחות ביותר בקרב הילדים עד גיל בית הספר בבואם למרפאות א. א. ג. וגם במרפאתי. התופעה נפוצה בעיקר בחורף, בעונת ההצטננות. מחקרים מראים ש - 95% מן הילדים עד גיל 3 יחלו במחלה לפחות פעם אחת בחייהם! אלה הם גילאים בהם מבנה האוזן עדיין לא בשל. רוב הדלקות מופיעות בגיל בין חצי שנה לשנתיים. מדאיגה העובדה שהמחלה ירדה מבחינת הגיל. אם בעבר מקרה שהילד מתחת לגיל שנה הייה מפתח דלקת אוזניים היה בגדר יוצא דופן, היום זה הפך לרוטינה. מה הסיבה לכך? ייתכן ... הראו שהומיאופתיה מתמודדת עם טיפול בדלקות האוזניים בצורה הרבה יותר יעילה מהרפואה הקונוונציונלית. לפי תוצאותיו של אחד המחקרים מעל70% ילדים שסבלו מדלקות אוזניים חוזרות אחרי קבלתם טיפול הומיאופתי לא פיתחו במשך שנה שלאחר הטיפול אפיזודה נוספת של דלקת אוזניים. ... הטיפול ההומיאופתי בדלקת אוזניים אקוטית הינו עדין ומהיר בצורה בלתי יאומנת. תרופה אקוטית נכונה לעתים קרובות תיתן הקלה מיידית לילד שסובל מכאב חריף. זהו טיפול בסיכון הכי נמוך כי אינו כרוך בסיבוכים ותופעות לוואי (הסיבוכים של הטיפולים הקונוונציונליים - יפורטו בהמשך המאמר). במקרים בהם ישנה נטייה לדלקות חוזרות והן חלק מהתמונה, התרופה תחזק את מערכת החיסון של הילד ובכך תימנע ממנו להידבק בקלות בגן בכל חשיפה לסביבה נגיפית או חיידקית. התרופה תיבחר על פי מכלול האפיונים, כמו גורמי טראומה האופיניים לילד (חרדת הנטיישה שלעתים קרובות חווה הילד כשאימו יוצאת לעבודה או בכניסה למסגרת), קווי אישיותו, תכונותיו הבולטות, רגישויות של הילד לגורמים סביבתיים שונים, אופי המחלה ואפיוניה המיוחדים ועוד. תרופה זו לא רק תרפא דלקת נוכחית, היא גם תעצור את ... לדלקות החוזרות והצטברות הנוזלים. יתרה על כך, לתרופה הומאופתית ישנה השפעה עמוקה ורב תחומית והיא תטפל בכל תחום בחיי הילד שלא מאוזן: פחדים, ביטחון עצמי, בעיות התנהגות, בעיות התפתחות ותקשורת, שינה, תיאבון וכו. כיצד מתפתחת דלקת האוזן התיכונה: דלקת ... - שלושה המוגלה מתנקזת דרך קרע ספונטני בעור התוף ומופיעה הפרשה מוגלתית מתעלת השמיעה החיצונית שאחריה הכאבים והחום יורדים, הילד מרגיש טוב יותר וכעבור זמן קצר הקרע בעור התוף מתאחה ואין כל פגיעה בשמיעה או עיכוב בהתפתחות הדיבור. דלקת ... הדלקת באוזן התיכונה עוברת מעצמה, הנוזלים חולפים לאחר מספר שבועות ואינם משאירים אחריהם נזק. על פי נתונים סטטיסטיים 80% מהילדים הסובלים מדלקת האוזן התיכונה מבריאים לבד ללא התערבות רפואית כלל. ישנם אבל מקרים חמורים מעטים בהם מוגלה שלא מוצאת ... רבת עוצמה ממשפחת פניצילין), ולעיתים קרובות אפילו לא מנהל הרופא את מבחן רגישות החיידק לתכשיר שרושם. חלק מאנטיביוטיקות שרופאי ילדים רושמים למטופליהם הקטנים כוללות עשרות תופעות לוואי. אני חוששת כי בשל האמונה הרווחת שאנטיביוטיקה מרפאת הכל, הורים רבים אינם ... וסמכויות שירותי בריאות לאומיות לשקול ברצינות אלטרנטיבות כמו הומיאופתיה לטיפול במחלות זיהומיות ממקור נגיפי. 2. ניתוח הכפתורים בשלב מסוים לילד הנוטה לדלקות האוזניים חוזרות ונשנות ולהצטברות הנוזלים באופן כרוני יציע הרופא את ניתוח הכפתורים בו עושים חתך בעור התוף ... מתחת להרדמה כללית שיש לה תופעות לווי ידועות וכאלה שעדין לא ידועות. מחקר חדש מצא קשר בין הרדמה כללית בילדים קטנים לבין התפתחות ליקויי למידה ובעיות התפתחות והתנהגות בהמשך. ילדים שעברו הרדמה יותר מפעם אחת עד גיל 3 שנים נמצאים בסיכון גבוה פי שניים להתפתחות ליקויי למידה בהמשך. מוחם של ילדים נמצא בתהליך התפתחות אינטנסיבית בשנות חייהם הראשונים ולכן מאד פגיע ורגיש לפגיעות. ניסוי מקדים על בעלי החיים מצא כי ... הצלחה וישנם מקרים רבים בהם עולה צורך לחזור על הניתוח פעם נוספת. שיקול נוסף - ניתוח הכפתורים יגביל את ילדכם בפעילות יומיומית הכרוכה בסיכוי חדירת המים לאוזן, כמו שחייה בבריכה, אמבטיה וכו. מה ניתן לעשות כדי לצאת מהמעגל של דלקות אוזניים חוזרות ולמנוע ניתוח? רבים המקרים בהם ילד שטרם סיים את הסובב האחרון של אנטיביוטיקה מפתח דלקת אוזניים הבאה. מה ניתן לעשות כדי לצאת ממעגל זה? 1. ... בתחליפי מזון מלאכותיים למיניהם. נמצא שלהנקה ממושכת (לפחות עד גיל שנה) ישנו אפקט מגן ארוך טווח על בריאותו של הילד. תינוק יונק בונה את מע החיסון שלו על בסיס הנוגדנים שמקנה לו חלב אימו. הנקה מפחיתה משמעותית את סיכויי הילד לפתח דלקות אוזניים כרוניות, זיהומים שונים ואלרגיות. חלב פרה או סויה שעל בסיסם מכינים תחליפי חלב מגבירים את כמות ... מחד. ומעדך, מע החיסונית של התינוק הניזון מתרכובות מלאכותיות סובלת מחוסר נוגדנים ואינה מסוגלת להגן עליו בפני זיהומים. לבסוף, הילד שבוי במלכודת של דלקת אוזניים אקוטית - אנטיביוטיקה - דלקת חוזרת - אנטיביוטיקה חזקה יותר - עד שמערכת החיסונית נהיית ירודה ומדוכאת והדלקות יותר תכופות וקשות. 2. אם ילדכם סובל מדלקות אוזניים עיקשות כדאי להוציא מתפריטו היומית מוצרים הידועים כמגבירי לחה: חלב פרה ומוצריו, סוכר וממתקים, קמח חיטה ... מהמקרים. טפטפו 2-3 טיפות וסגרו את האוזן עם כדור צמר גפן. חשוב לזכור: אסור לטפטף שמן או נוזל אחר לילד עם קרע בעור התוף או ילד שעבר את ניתוח הכפתורים. 6. והכי חשוב סיפקו לילדכם במועד הנכון טיפול ומעקב אצל הומיאופת מקצועי מוסמך.
מה זה פחד ביטחון פגיעות ירידה במשקל כאב בולמיה הצלחה עוצמה
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 5
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 5 יעדים אפשריים בתכניות ילדים אוטיסטים יכולים להיות כל כך שונים בסימפוטים שהם מראים עד שלעיתים נדמה לאדם בעל העין הלא מיומנת שמדובר בסינדרומים שונים. לכן הדימוי של קשת אוטיסטית או טווח אוטיסטי כל כך מתאים בנוגע לתחום זה. הקשת נפרשת מילדים בתפקוד נמוך שיכולים להראות סימפטומים כמו חוסר דיבור, המהום מתמיד, תנועות חוזרות על עצמן (סטימולציות כמו נפנוף ידיים ונדנוד הגוף או הנעת הראש וכו) התנתקות חזקה מאד מהסביבה. בקצה השני של הקשת מצויים ילדים בתפקוד גבוה (חלק מהם נקראים בשם מיוחד - אספרגר שגם שייך לקשת האוטיסטית) שיכולים להראות סימפטומים שנראים לצופה מבחוץ ... אחרים), אי יכולת אכילת מזון מוצק, רגישות סנסורית, בעיות בקשר עין (לא מביטים לעיני אחרים) וחוסר יחס, קשר ותקשורת לילדים או מבוגרים, התעניינות מקובעת ואובססיבית בתחומי עניין מצומצמים (רכבות, תמרורים, קלפים, חרקים, דגלים, ארצות וכו). אפשר להסיק מכך שכל ילד זקוק לטיפול מדויק ונכון כדי לקרבו לאפשרות של תפקוד כמה שיותר טוב בעולם. כדי לתת להורים ומטפלים שונים מידע ... להתייחס אליה כרשימה בלבד ולא לנסות להרכיב ממנה לבדכם כהורים (שאין להם מספיק ניסיון וידע מקצועי רב שנים עם ילדים אוטיסטים) תכנית טיפולית. גם אם בחרתם, מסיבות שונות, להיות המטפלים של ילדכם ולבנות תכנית טיפולית (למשל דרך אתר האינטרנט הנל) כדאי להעזר, לפחות לתקופת מה, במנחה. אינני ממליצה על עריכת תכנית לבד, לכל הפחות יש לשכור את שירותיו של מנחה. אפשר לחסוך בעלויות המטפלים במידה ואתם מוכנים להיות המטפלים של ילדכם - אך קחו בחשבון שיש במצב זה בעיות לא פשוטות, מצד שני הוא חוסך בעלויות כספיות. מצאתי שילדים לומדים טוב ובקלות יחסית כאשר מתחילים בתכניות הקלות להם יותר ובתחומים בהם הם חזקים. כך מחזקים לילד את הביטחון העצמי וכן את הקשר עם המטפל ואחכ הילד מסוגל, לאט, לעמוד גם במטלות בתחומים שבהם הוא חזק פחות. יעדים ותחומים שיש להתייחס אליהם כשבונים תכנית טיפולית: 1.ויסות תחושתי - תת רגישות או רגישות יתר בתחושות של הילד (שמיעה, מגע, ראיה ועוד). דוגמאות: הילד ילמד כיצד להכיל רעש רקע כשהוא צריך להתרכז. הילד ילמד כיצד להגיב למגע שאינו נעים לו (במקום לצרוח אפשר ללמד את הילד לדבר או להראות תמונה של תפסיק). הילד ילמד להתמרח בבוץ, בקצף גילוח וכו כדי להרגיע את הצורך הסנסורי שלו. 2.חיקוי - חיקוי של הילד את הסובבים אותו. דוגמאות: הילד ילמד לחקות פיזית את המבוגר שמולו (הרמת ידיים, מחיאת כפיים, טפיחות ידיים על הברכיים, ידיים על הכתפיים וכו) הילד ילמד לחכות פעילויות קלות הנדרשות בבית (שימוש במטאטא, ניגוב במטלית, סידור צעצועים וכו). הילד ילמד לחקות הבעות פנים (עצוב, שמח, כועס וכו). הילד ילמד לחקות מילים ושירים. 3.בעיות תקשורת - הבנת גסטות, שפת גוף והבעות, הבנת שפה. דוגמאות: הילד ילמד לזהות הבעות פנים כמו שמחה, כעס, עצב. הילד ילמד להצביע. הילד ילמד להביע במספר מילים את כוונתו (את זה, רוצה, לא, כן וכו) הילד ילמד לשאול שאלות הילד, במידה ואינו מדבר, ילמד להשתמש בתמונות וסמלים כדי להביע את עצמו. 4.מוטוריקה עדינה - גזירה, אחיזת פינצטה, אחיזת עפרון נכונה ועוד. דוגמאות: הילד ילמד להחזיק עפרון הילד ילמד לגזור בקו ישר עם מספריים הילד ילמד לאחוז עם פינצטה גרגר שעועית. הילד ילמד לצייר קו ישר הילד ילמד לצייר עיגול. הילד ילמד לצייר אדם (באופן הגס ביותר). 5.מוטוריקה גסה - קפיצה, ריצה, התגלגלות, טיפוס על מיתקנים, שיווי משקל, קואורדינציה. דוגמאות: הילד ילמד לעלות במדרגות הילד ילמד לטפס על סולם חבלים הילד ילמד לשחק בארגז החול הילד ילמד להתנדנד הילד ילמד לעמוד על רגל אחת הילד ילמד לתפוש כדור ולזרוק אותו הילד ילמד לקפוץ בחבל 6.תכנון מוטורי - ביצוע רצף פעולות נכון במציאות. דוגמאות: הילד ילמד דרך פעולה אחת להשיג צעצוע ... שאלות - מה, איך, כמה, מתי, למה וכו. עבודה על טענות, פקודות, ברכות, בקשות והצהרות. לימוד רצפים בזמן (קודם הילדה טיפסה על המגלשה, אחכ ישבה בראש המגלשה למעלה ואחכ התגלשה והגיעה לארגז החול). 13.כישורי למידה - כדי שהילד יוכל ...
נוירוזות חשבון תאונה חיזוק ביטחון עצמי התחלה העלאת ביטחון עצמי איך להשיג ביטחון עצמי ירושלים
הישרדות - גירסת המציאות
... הוא מונח שחדר לחיינו, על תקן יסוד תרבותי עכשווי. מושג שאומץ בחום על ידי כל הגילאים... ולמה? פשוט. כי ילדים הולכים לישון מאוחר, ילדים שותפים ל חיי התרבות של המשפחה, שכוללים, במקרה הטוב לאחר ארוחה משפחתית וביתית, גם ערב ארוך ופסיבי מול המסך. ... כי זה אומר להיות יחד כל המשפחה, עם תכנית אחת לכולם, כי חזרו מאוחר מהעבודה ולא הגיעו להשכבת כל הילדים לפני פרוץ שעת הprime time בסלון שלהם. כי ככה. כי - זה - מה - יש - בטלוויזיה - ... מזה - שטויות - מה - כבר - קרה. אז זהו, שלא שטויות. זה עניין רציני, וחינוכי... חינוכי, כי ילדים צעירים לומדים עי חיקוי והזדהות. לומדים מכל מה שהם רואים וחווים בסביבתם. לומדים מהתרשמות ממעשי המבוגרים סביבם, מהתנהגויותיהם ומעמדותיהם. ... לנסות להישאר שם לבד, להסיר מדרכנו את שותפינו לסיטואציה. להדיח אותם מדרכנו. להדיח הוא מושג שחדר חזק מאוד שפת הילדים. לגייס אחרים, לנהל מניפולציות מורכבות ביותר, ולהסיר אותם מן הדרך שמוליכה אותנו למטרותינו. לחפצן אותם, במובן מסוים. כן, בחיים החברתיים של ילדים ושל מבוגרים זה היה קיים, תמיד. כל תחרות, הישגיות, שאיפה למצוינות נבנית על יסוד ההנחה שצפוף שם למעלה, על ... מים, לשמור על האש, לתקשר, למלא את צרכינו הבסיסיים, כמו גם את צרכינו האנושיים האחרים. רובינזון קרוזו - מי מילדיכם קרא אותו? - ידע לאמץ ולטפח את הדמות האפשרית היחידה שנקרתה בדרכו. עניין רב היה לו בששת שלו, למרות ... ייתכן ונפגין זלזול וחוסר נחת מן התכניות, לא נבלה מולן שעות, ולא נהפכן לשיחת סלון במפגשים חברתיים, רק נניח לילדינו לצפות בהן, (מתוך התכוונות הורית טובה, שלא להפוך את ילדינו ל outsiders בכיתה ובקבוצה), וכבר תרמנו תרומה לסחף התרבותי בכיוון הלא נכון. יש להניח, אם אתם הורים נורמטיביים וטובים דיים, שמה שחשוב לכם ביותר זו הבריאות הנפשית וההצלחה החברתית רגשית של ילדיכם, ואתם פחות עסוקים בשאלה: עתיד התרבות והאנושות לאן.. אז מה כן? כהורים אתם וודאי יודעים, כי הבחירה אינה פשוטה, אין כאן תשובה אחת ויחידה, והשיקולים מורכבים. לא קל לדעת מהי טובת הילדים, כי ייתכן וטובתם בטווח הקצר סותרת ומחבלת בטובתם לטווח הארוך. איכות התזונה התרבותית - נפשית - רוחנית שאנו מספקים ... וננסה להגביל אמירות פוגעניות וכוללניות כמו אני מכיר כאלה. ככה הם. אם תמיד ננסה להעמיק ולברר מניעים להתנהגות הזולת. (ילד או בוגר). אם לנו יהיה חשוב היחד, סביר שגם אליהם הוא יעבור. אלא אם כן הם מאמינים לטלוויזיה יותר ... יחד אפשר. באתר אנתרופוסופיה בישראל, מתוך מכתב של המחנכת שלומית אידיסיס מביס זומר להורי כתה ג בעניין התכנית הישרדות: לילדים בכתה ג עוד אין יכולת לשפוט, הסימפטיה והאנטיפטיה שנתבעות באינטנסיביות כל הזמן מהצופים בתוכנית הזו (ואחרות שדומות לה) הם ... של האדם רק עם הבשלת הגוף האסטרלי (לקראת כתה ז ח) לא מצויים עדיין ככוחות זמינים בכתה ג ותובעים מהילדים לחוות ולהנכיח אותם טרם עת - זה נחווה נפשית ככאוס. הסימפטיה והאנטיפטיה טרם עת מביאות את הילד להשתמש בהן בחיים באופן מוגזם ולא נכון וכדרך לשפוט להחליט החלטות... www.bestlife.co.il/?categoryId=44009&itemId=87947
החלטות התמודדות עם קנאה קנאה ורכושנות טיפול בקנאה לחקות אנשים הורות ניכור חומריות
לואיס קרול ואליס - מסע בארץ הפלאות / מיכל קירזנר - אפלבוים - חלק 1
... להאיר נקודות הסתכלות רחבות. כמעט שלושה מליון אזכורים יש לאליס בגוגל. כולם עוסקים בה ומנסים לפענח את חידתה. אותה ילדה שיושבת משועממת בתחילת הספר על שפת נהר שקט ובעוד כמה שורות תצנח לעולם מרתק ושונה מכל המוכר לה ולנו. נעשו כמה וכמה סרטים, ורק בימים האחרונים מצאתי את הגרסה האילמת הראשונה משנת 1903 והמון וריאציות על ילדה המגיעה לעולם מוזר. כולן אליס, אך לא כולם לואיס קרול. כדי להגיע לאליס מוכרחים להתחיל בקרול. האם המתמטיקאי הזה היה איש בעל הפרעות אישיות כאלה שרק ילדים היו מרגיעים אותו? האם היה פדופיל, כמו שמנסים להגיד עליו. בכל יום נולדת עובדה חדשה ומחקר חדש הסותר את ... השאלה שחוזרת היא למה בכלל צריך לפרש כל כך הרבה את אליס. מדוע לא לקבל דברים כפשוטם מעשה פנטסטי לילדים. כנראה שאליס מבהילה אותנו, מבהילה בפראות שלה, בסירובה לציית לכל חוק או להיכנס למסגרות. הפרשנויות הן תגובה לאיום של עצם קיומה של ארץ הפלאות, והאדם האנושי צריך סדר, היגיון ופתרון לכל בעיה. כשהספר יצא לאור הגדירו אותו חגיגה לילדים וניצחון לאיגיון מאז 1865 הספר לא אזל מהשוק לרגע וממשיך להימכר בכל פינה בעולם ובכל שפה. הספר נכתב בתקופה הויקטוריאנית כספר ילדים, אך כזה שלעולם איננו ילדותי. הוא מכבד את קוראיו הצעירים, וגם המבוגרים נשבים בקסם. הוא אינו מפסיק לעמת אותנו עם הצורך האנושי למצוא סדר ... ומפחידה. בני אדם מחפשים הבנה נחמה ומסתור. הספרות נותנת להם את מבוקשם. שינוי צורת החינוך ופתיחת בתי הספר לכל הילדים הביאה לפריחה של ספרות ילדים. אי אפשר לתאר את המאה התשע עשקה בלי דוד קופרפילד. בלי אגדות הילדים של אוסקר ויילד. בלי גיין אייר. אחר כך נוספו הספרים לבנים, ספרי ההרפתקאות נוסח אי המטמון. בשלב הבא נוספה ספרות הפנטזיה אל ... הרפתקאות? יש הרפתקאות אך הן אינן מסוג הרפתקאות המתח. כמה שנים אחרי פרסום הספר הוציא קרול נוסח אותו ייעד לילדים עד גיל חמש והסתבר שלא הסיפור הוא המחזיק את העניין אלא יסודות של סאטירה ומשחקי מלים ושפה שגם ילדים יכולים להבין וליהנות מהם. הספר של קרול הוא ניגוד והיפוך לתקופה הויקטוריאנית. אליס צבעונית והתקופה חד גונית. אליס פורקת ... מהירות וזמן הפכו לראשונה למושג חשוב. התייחסותם של רוב החיות אל אליס מלמדת על מחשבתו של קרול על חינוך הילדים הנוקשה וההתייחסות הרעה אליהם. מכאן עוברת קירזנר לנתח במשפטים בודדים חלק מהדמויות. את החתול היכול להחליט כמה ממנו יתגלה ...
לחייך יעוץ הורים לטפל במחלת רוח תהליך חולי נפש אגדות לטפל בחולי נפש הפרעות פסיכיאטריות
עקרון המציאות - מבוא
... ממד אתי לקונספט של עקרון המציאות של פרויד, בכך שהיה מנוגד להשקפת עולם נוירוטית מעוותת. התפתחות עיקרון המציאות: בינקות ובילדות המוקדמת, האיד שולט על ההתנהגות בעיקר על ידי ציות לעקרון העונג. הבגרות היא התהליך האיטי שבו אנו לומדים לסבול ... במיוחד בנוגע לעקרון המציאות, שמוכיח עצמו בחיי היומיום. מרידה נוירוטית ופנטזיה: מרידה כנגד אילוצי עקרון המציאות, לטובת אמונה באומניפוטנציה ילדותית, מופיע כמאפיין בכל התנהגות נוירוטית - דבר שאפשר לראותו באופן הגלוי ביותר בפעולתם של מהמרים. פסיכוזה יכולה להיחשב כתוצר ... תמשיך להתקיים. אפילו הפסיכולוגים של האגו הגיעו למסקנה שתפיסת המציאות פועלת במסווה גדול יותר או קטן יותר של פנטזיה ילדותית. גיבושו של עקרון המציאות: עקרון המציאות מגדיל את טווח קיומו עם התעוררות הבגרות המינית, תוך שהוא מרחיב את גבולות ובגרות הבחירות שהפרט לוקח על עצמו. מתבגרים אינם עוד ילדים שחייבים להיכנע לכל צורך, אלא הם בוגרים - צעירים פוטנציאליים שביכולתם לדחות סיפוקים לטובת נסיבות מתאימות יותר. מה שדומיננטי ... עקרון המציאות: היכולת לשלוט בדחפים ולדחות סיפוקים היא אחת מהאינדיקאטורים של האישיות הבוגרת, והתוצר של עקרון מציאות משגשג. בכל הילדות, ילדים לומדים כיצד לשלוט ביצריהם, וכיצד להתנהג בדרכים שהן מתאימות חברתית. חוקרים מצאו כי ילדים שיכולת דחיית הסיפוקים שלהם היא טובה יותר, עשויים להיות בעלי אגו מוגדר בצורה טובה יותר, כיוון שהם נוטים להיות ... תחת פיתוי של יצר. השליטה של עקרון העונג ממשיכה באותו חוזק בו היא פועלת, משום שכפי שהייצוג העצמי של ילד מתחיל להיבדל מייצוג האובייקט של האם, הוא מתחיל לחוות דיכאון בשל האובדן של מה שהאם סיפקה לו. למרות זאת, באותו הזמן האם ממשיכה לעודד התנהגות כגון זו בילד, במקום לאפשר לו להתבגר. התנהגות זו כופה היצמדות והכחשה שמקדמות את העיקשות של עקרון העונג בניסיון להימנע מהכאב של ההיפרדות או הדיכאון שמגיע אחריה. עקרון העונג מתכחש למציאות ההיפרדות מהאם או מהילד, בעוד שעקרון המציאות ממשיך לנסות לרדוף אחריו. דרך זו של התפתחות יוצרת שבר בין התחושות של הילד הגדל לבין המציאות של ההתנהגות שלו כשהם נכנסים לעולם האמיתי. חיזוק עקרון המציאות: מנקודת מבט פרוידיאנית, משמעות אחת של ... - פני דחיית סיפוקים. על - מנת להחדיר בהדרגה לקחים של בגרות ושליטה עצמית בזמנים מוקדמים, חשוב וקריטי ללמד ילדים כיצד לחזק את עקרון המציאות שלהם. ניתן לעשות זאת על ידי סיפור מעשיות שלקחיהן מוסריים.
לפתח דיאטה הדחקה האם להדחיק מה זה חלום התקדמות שליטה בדחפים כישלונות
טיפשות / אביטל רונאל - חלק 1
... והקריאה אבל הוא למד באוניברסיטה היא קריאתו של זה שאינו יודע להגדיר טיפשות ומחבר אותה חיבורים לא נכונים בהכרח. ילדים קטנים מזהים טיפשות כאחד הדברים הראשונים. כבר בגן ילדים הן מכנים אחד את השני טיפש, ואחד האיסורים הראשונים שגננת תגיד לילד אסור לקרוא למישהו טיפש כלומר עם הכינוי והגינוי נולד מיד כלי של הארה של מותר ואסור. בסוף שנות השישים ... לא זוכר ממנו הרבה. הייתי צעיר מדי. אך אני זוכר את החדווה בה ארסמוס בלשון הפוך על הפוך, כפי שילדים היו קוראים לזה היום, משבח את הטיפשות. אחת הבעיות היא שקשה להגדיר ולכמת טיפשות. מי שאתה עשוי לקרוא לו ... וכל הסיכויים שאתה בתוכה. כך טיפשות היא עמדת מתנגד לדעתך. התואר עצמו עשוי להיחשב לאלים במקצת. חזרו אל ההגדרה הילדותית. הסופרת ההיסטוריונית ברברה טוכמן בדקה את עניין הטיפשות אצל מנהיגים וכתבה את הספר שנתן את שמו לתופעות שבאו אחריו ... למיצוי, היא גם זו המתישה את הידע ומייגעת את ההיסטוריה. פרידריך ניטשה, טיפשות מכילה קשיחות והיא האחראית למשמעת וגידול ילדים. פתיחה מעניינת להצגת הנושא. הגדרה ראשונית שתלך ותתפתח לכיוונים שונים ורבים בספר הזה. נקודת מוצא אחת היא העובדה שהטיפשות ... שאינה נותנת לעובדות חדשות לשנות את דעתם של אנשים. פרידריך ניטשה אמר שטיפשות מכילה קשיחות והיא האחראית למשמעת וגידול ילדים. הוא נותן לטיפשות מימד אנושי חיובי, בדרכו החסודה. אך מצד שני ניטשה כפילוסוף, לא עסק בטיפשות כערך פילוסופי לדון ... הסובייקט הטיפש, שאין לו היכולת להתחדש ולהתגבר, ניחן באנרגיה אדיפאלית נמוכה. הוא נאחז ברעיונות, בחפצים ובדוגמות שאביו העביר אליו בילדותו. מכיוון שאין לטיפש רצון לעלות על האב ולדכא אותו, הוא נותר תמיד בצד המוות. ראשו מוגבל ומת. משקף לב ... אין להבין אם נאמנותה חסרת המעצורים של הגיבורה למאהבה היא טיפשות או נשגבות. אין חטא זולת הטיפשות אמר אוסקר ווילד ומכאן יוצאת הכותבת במסע אחרי המלה. האחר הוא טיפש. הגדרה המתחילה ביוון העתיקה. פריקלס אמר שמי שאינו אתונאי, הוא אידיוט. וכך כל האתונאים, מלבד הציניקנים נעשו אידיוטים. אם כי ישנם פרושים אחרים למושג הישן שחלקם יגיד, כפרי, תמים, ילדותי. אידיוט הוא מושג שהספרות בעיקר תשכלל מדור לדור. החלטתו של היידגר לא לעקור ל - ברלין הוא מעשה אנטי ... הייתי טיפש ב1933 או אולי ל dumbness במשמעות, היייתי סתום ויש הבדל סמנטי בין שתי ההגדרות העצמיות הללו. אוסקר ווילד. אין חטא זולת הטיפשות. הגרמנים העמידו מיני שלומיאלים, גיבורים טיפשיים בתרבותם גם את המושג שווה לכלום (taugenichts) מוסיל במסה ...
מהות אקדמאי נגד סמים מנהיג מדינה תמים ניגודים אדם חכם
סיבות פסיכולוגיות בהפרעות אכילה - מבוא
... 5 אכילה כפייתית 5.1 הסיבות הפסיכולוגיות הן תלויות תאוריה 5.2 קריטריונים לפי הdsm5 6.1 ביבליוגרפיה פיקה: תופעה נדירה שבה ילדים או מבוגרים אוכלים חומרים שאינם מיועדים למאכל, לדוגמה חול, סיד, חצץ, עשב, בדלי סיגריות, פיסות נייר או פיסות זכוכית. ... 1.אכילה עקבית של חומרים לא מזינים במשך חודש לפחות. 2.אכילה של דברים לא מזינים שלא מתאימה לשלב ההתפתחותי של הילד. 3.התנהגות האכילה אינה קשורה למנהג תרבותי. 4.אם התנהגות האכילה מתרחשת רק בזמן הפרעה נפשית אחרת (למשל סכיזופרניה, פיגור שכלי, הפרעה התפתחותית מתמשכת), המצב חמור כדי לפנות להתערבות קלינית. העלאת גרה: העלאת גירה היא הפרעת אכילה של הילדות המתבטאת בלעיסה ובליעה חוזרת של אותה כמות אוכל, הילדים הלוקים בהפרעה אינם סובלים מבחילות או מהפרעה גופנית במערכת העיכול, אך בעקבות ההפרעה הם עלולים לאבד ממשקלם ולא לעלות ... נראה כמו של בן, המחזור החודשי נפסק ובטיפולים הדינמיים מתברר שהנערות האלו חוששות לגדול ולהפוך לנשים. האנורקטית רוצה להישאר ילדה. התאוריות המשפחתיות גורסות ש הנערה האנורקטית או הנער האנורקטי הוא רק החולה המזוהה (IP) על פני השטח בעוד הבעיה ... מין התפתחות ובריאות פיזית. מסת גוף נמוכה באופן משמעותי מוגדרת כמסה הפחותה מהמינימום הנורמלי, או פחות מהמינימום הצפוי עבור ילדים ומתבגרים. 2.פחד עצום בהעלאת משקל והשמנה, בהתנהגות עקבית המתנגשת העלאת המשקל, למרות מצב נתון של תת משקל. 3.הפרעה באופן ... במשפחות הישגיות ועד תנודתיות במצבי הרוח ונטייה לתוקפנות במשפחות ממעמד סוציו - אקונומי נמוך, על רקע עימותים במשפחה, הזנחה בילדות וטראומות מהעבר כמו התעללות פיזית או מינית. קריטריונים לפי הdsm5: 1.קיימים התקפים חוזרים של הילולות אכילה, המתאפיינים על ידי ... ומודעים לכך שדפוסי האכילה שלהם אינם נורמליים. כמו הבולמים, הם מכירים בעובדה שיש להם בעיה. אכילה כפייתית מתחילה לרוב בילדות המוקדמת, כשמתעצבים דפוסי האכילה. רוב האנשים שנעשים אכלנים כפייתיים הם אנשים שמעולם לא למדו דרכים נאותות להתמודדות עם מצבים ... - פתרון. 2.לפי פרויד, אכילת יתר נובעת מפיקציה בשלב האוראלי, המתמקד בהפקת סיפוקים באמצעות הפה. הקיבעון האוראלי מתפתח אצל ילדים שמגלים הנאה רבה בפעולת המציצה בילדות, ושהצורך שלהם בקשר בינאישי ואהבה לא מסופק על ידי הדמות המטפלת. אותם ילדים חשים תלויים, פסיביים ודחויים ונותר להם ליהנות רק מהזנה. בלא מודע של אותם אנשים ההזנה והמיניות אינה מופרדת, והאוכל ... מיני, וכתאבון המוגבר מוביל לאכילת יתר. 3.לפי קרל רוגרס - אכילת יתר היא התנהגות הנובעת מאהבה מותנית של ההורים (ילד טוב גומר הכל מהצלחת) ומהכחשת האני האותנטי (אני כן או לא רעב) כדי לזכות באהבת ההורים. 4.לפי תאוריית האוריינטציה ...
שינוי העדפה מינית הערכה דיכאון לחץ נטייה מינית משתנה פרפקציוניזם שריר ocd הפרעה טורדנית
מועדון ה - 50 פלוס - והאם שווה להתחלף עם מישהו אחר תמורת מיליארד דולר?
... מי שאני תמורת מיליארד דולר? שאלתם את עצמכם פעם: האם הייתם מוכנים להחליף את הזהות שלכם, את כל זיכרונות הילדות שלכם, את החוויות שעברתם ואת כל הידע שצברתם תמורת מיליארד דולר? בדקתי את השאלה הזו על עצמי: נולדתי בצפת, ... ותמכה, על מנת שיוכל להתקדם ולעלות בסולם הדרגות. הקידום במהלך השנים של אבי בסולם התפקידים והדרגות גרם לכך שנאלצנו כילדים להחליף את המגורים, הסביבה והחברים כל מספר שנים, התהליך שלי כילד לא היה קל. צחוק הגורל היה עבורי, שבמסגרת עבודתי בתעשיית ההייטק ומסעותיי בעולם, יצרתי לילדיי מציאות דומה, שלמרות הקשיים, אני היום מאמין, תרמה לחוסן הנפשי שלהם, לפתיחות וליכולת ההסתגלות שלהם, כך שמעז יצא מתוק. ... איזו נוסחה שלפיה נדע, אלו תכונות ודרך התנהלות בחיים של הורינו ניקח איתנו לחיינו הבוגרים. קחו לדוגמה, משפחות מרובות ילדים, כל ילד לוקח ומאמץ את תכונות הוריו בצורה שונה: מאימי לקחתי את הנחישות, החריצות, הרצון להצליח, להקים עסק, לגדול ולהתקדם, ואילו ... וספריי והצטרפתי למועדון נוסף, מאוד מקובל בימינו, מועדון הגרושים. אחד המהלכים הקשים ביותר נפשית, שעברתי בעיקר בגלל הריחוק משני ילדיי המקסימים. אני מלא תקווה שילדיי ייקחו איתם את העובדה שאסור לוותר על עצמך בשום שלב בחיים ואם כבר נפרדים, אז לעשות זאת בדרכי נועם והתחשבות בבן / בת הזוג שחלקו איתך תקופת חיים והביאו איתך לעולם חיים אחרים, אחרי הכל ילדיי הם גם פרי גרושתי. לגבי הזוגיות שלי, למעשה אני חושב שלא הייתה לי, עד לאחרונה, זוגיות בריאה בונה ומפרגנת. הכל היה סביב טיפולים הורמונולים וכשהגיעו הילדים, סביב הילדים. לא זכור לי שאני וגרושתי שוחחנו על המחר, חלמנו על המחר, או חלקנו עם השני את המחר המשותף שלנו, ... פרגנו ותמכנו האחד בשני. השנים והמעברים הכניסו הרבה גוון וצבע לחיים שלי ואף לפעמים גרמו לנידוי מצידם של קבוצות ילדים בחלק מהמקומות שבהם התגוררנו. רק השרות הצבאי תרם תרומה נכבדת להעלאת המורל והמוטיבציה שלי, יותר נכון, ההליכה לקצונה הייתה גורם מספר אחד בחיזוק הביטחון העצמי שלי. בצורה גורפת בכל שנות ילדותי, בצבא ולאחר מכן באזרחות בכל שלב ושלב בחיי, היה אותו מלאך תקופתי חבר שדחף ודרבן אותי וברגע שמשימתו הסתיימה נעלם אותו מלאך. ילדים הם הדבר שהכי לא רציתי בו, גדלתי בבית מרובה ילדים עם מיטות מוזיקאליות ולפעמים ישנו על הרצפה כשהיו אורחים, אבל כשילדיי הגיעו לעולם, הרגשתי גאווה אדירה שיש לי אותם ועוד יותר, למה שהפכו ולאן שהגיעו וזו לדעתי המתנה הכי גדולה ...
משמעות המילים להשתחרר מהאקס גירושין נפש דיכאון אחרי פרידה הורמונים התנהלות ילדים
שמונה שלבים להתנהגות טובה - אימון אישי / הפרעת קשב וריכוז / adhd
שמונה שלבים להתנהגות טובה - אימון אישי / הפרעת קשב וריכוז / adhd גידול ילדים וחינוכם הם פעולות מאתגרות ביותר עבור ההורים ובעיקר כאשר הילדים הם בעלי הפרעת קשב וריכוז. הפרעת קשב, משפיעה לרעה על יכולתו של הילד להתמקד ולשלוט בהתנהגותו, לדחות סיפוקים ולעמוד בכללים שההורים קובעים. דר ראסל א ברקלי, מציע בספרו, לשלוט ב - ADHD, שמונה שלבים להתנהגות טובה יותר אצל ילדים. דר ראסל א ברקלי, מציע, שמונה שלבים להתנהגות טובה יותר אצל ילדים בספרו, לשלוט ב - ADHD. בעזרת דבקות בעקרונות אלו תוכלו להגיע להישגים הבאים: 1.לחזק את יחסי הורים - ילדים בעזרת כבוד הדדי, שיתוף פעולה והערכה, להפוך יחסים אלו לאוהבים יותר וידידותיים יותר. 2.להפחית את העימותים היומיומיים, את המריבות, את הוויכוחים ואפילו את התפרצויות הזעם - הן שלכם והן של הילד. 3.לשפר את התנהגות ילדכם בטווח של דפוסים חברתיים מקובלים. להכין את ילדכם לקראת חיי חברה. התוכנית מתאימה לגילאים 2-10. שלב 1: למדו להעניק תשומת לב חיובית לילדכם - תשומת הלב שאתם מעניקים לילד משמשת עבורו גמול או תוצאה חזקים ביותר. בהעדר תשומת לב חיובית הילד יסתפק גם בתשומת לב שלילית - גערות, ביקורת צעקות, משום שעדיף תשומת לב מכל סוג שהוא מחוסר תשומת לב. בחרו פרק זמן של 20 דקות, שיהיה הזמן המיוחד שלכם עם ילדכם. ציינו פשוט כי כעת הגיע הזמן המיוחד שלנו לשחק יחד. מה אתה רוצה לעשות? הילד בוחר פעילות הנראית לו, במסגרת הגיונית, (צפייה בטלוויזיה או חוסר פעילות אינם מתקבלות). אל תשתלטו על המשחק ואל תנהלו ... מדויקים וישרים. תגובות חיוביות לא מילוליות חיבוק לטפוח על ראש או הכתף לסתור בחיבה את השיער להקיף בזרוע את הילד לחייך לתת נשיקה קטנה להראות סימן של אגודלים למעלה לקרוץ תגובות חיוביות מילוליות אני אוהב את זה כשאתה... זה נחמד כשאתה... אתה ממש ילד גדול כש... זה היה נפלא כש.. עבודה טובה! כל הכבוד! נפלא! גדול! פנטסטי! בחיי, אתה ממש מתנהג כמו גדול ... תתנו מחמאה בחצי פה. שלב 2: היעזרו בתשומת הלב רבת - עוצמה שלכם כדי לזכות בצייתנות במתן הוראות, תנו לילדכם היזון חוזר מיידי על טיב הביצוע שלו. אל תתנו הוראות נוספות ואל תשאלו שאלות בזמן שילדכם עובד או ממלא אחר הוראותיכם - כדי לא להסיח את דעתו. ברגע שראיתם שילדכם מציית, אתם יכולים לעזוב את המקום לרגעים אחדים, אך הקפידו לחזור לעיתים קרובות כדי להעניק תשומת לב ולשבח את צייתנותו של ילדכם. אם הבחנתם בכך שילדכם ביצע משימה בלא שיגידו לו לעשות זאת, שבחו אותו ואולי העניקו לו פרס קטן, כדי לעודדו לעשות זאת בפעם הבאה. התחילו להעניק תשומת לב חיובית על כל הוראה שאתם נותנים, בחרו 2-3 הוראות שילדכם אמנם ממלא, אך עושה זאת בחוסר עקביות, ועשו מאמץ לשבח את ילדכם ולהעניק לו תשומת לב בכל פעם שהוא מתחיל למלא אחר הוראות אלה. שלב 3: תנו פקודות יעילות יותר כשאתם עומדים לתת פקודה / הוראה לילדכם: התכוונו למה שאתם אומרים, לעולם אל תתנו פקודה שאינכם מתכוונים להתעקש עליה. אל תציגו את הפקודה כשאלה או כבקשת טובה. אל תיתנו פקודות רבות מדי בבת - אחת. ודאו שהילד מקשיב לכם. סלקו גורמים מסיחי דעת לפני נתינת הפקודה. בקשו מהילד לחזור על הפקודה. הכינו כרטיסיית מטלות. קבעו מועד אחרון. שלב 4: למדו את ילדכם לא להפריע לפעילויותיכם כשאתם עומדים להיות עסוקים בדבר מה, תנו לילדים פקודה בשני חלקים: 1. מה לעשות בזמן שאתם עסוקים. 2. לומר לילד לא להטריד אתכם בזמן שאתם עסוקים. למשל אמא צריכה לדבר בטלפון, ולכן אני רוצה שתישאר בחדר ותצפה בטלוויזיה. אל תפריע לי חכו פרק זמן ארוך יותר לפני שתחזרו לילדכם ושבחו אתו על כך שלא הפריע לכם. הגדילו בכל פעם את הזמן. אם נראה כי ילדכם עומד להפסיק את הפעילות שלו ולהפריע לכם, הפסיקו מיד את עיסוקכם, לכו לילדכם, שבחו אותו על כך שהוא אינו מפריע וכוונו אותו מחדש להישאר בפעילותו. ברגע שאתם מסיימים את עיסוקכם, שבחו את הילד על כך שהניח לכם לסיים את המוטל ללא הפרעה. מדי פעם תוכלו לתת לו גם פרס קטן על שאינו מפריע לכם. שלב 5: ארגנו שיטת אסימונים ביתית העריכו כמה אסימונים ילדכם ירווח ביום ממוצע. רשמו את המטלות שאתם רוצים לעבוד עליהם עם הילד. אפשר לתת לילד הזדמנות להרוויח אסימונים כבונוס עבור ביצוע מטלות במהירות וברוח טובה. אחת למספר שבועות, עברו על רשימת המטלות והפרסים והוסיפו מטלות חדשות לרשימה. שאלו את ילדכם אם הוא רוצה להוסיף פרסים או הטבות לרשימה. אל תתנו את האסימונים או הנקודות עד שהילד סיים את ביצוע המטלה, אך תגמלו אותו מיד עם השלמת הביצוע. על שני ההורים להשתמש בשיטת האסימונים כדי לקבל יעילות מרבית. כאשר אתם נותנים אסימונים / נקודות, חייכו ואמרו לילד מה המעשה שהוא עשה ושמצא חן בעינכם. שלב 6: למדו להעניש בצורה בונה על התנהגות בלתי הולמת לעולם אל ... ההוראה הראשונה בקול תקיף אך נייטרלי או נעים. אחרי שתתנו את ההוראה ספרו עד 5, עדיף בלי קול. אם הילד לא התחיל לציית תוך 5 השניות האלו, צרו איתו קשר עין, הרימו אתך קולכם, ואמרו אם לא תעשה מה שאני אומר, אתה... על הילד להישאר בפסק זמן עד שיתקיימו שלושה תנאים: במשך מינימלי של העונש בין דקה לשתי דקות. לאחר מכן המתינו עד ...
ידידים מה זאת אהבה קשב הורים נייטרליות איך לשלוט הקשבה לדחות
טיפול בהפרעת קשב - מבוא - חלק 3
... - חלק 3 קשיים בשלב הטיפול וההתמודדות היום - יומית: מחסור בידע מקצועי עלול גם לגרום להורים המנסים לסייע לילדם לפעול בדרכים הפוגעות בילד. בעיות התנהגות עלולות ליצור תגובות שליליות קיצוניות מצד ההורים, בעקבות הניסיון להשתלט על הילד, ולהוביל לצמצום המגע שלהם איתו. במקרים אחרים הורים נוטים לוותר לילדם ולחסוך ממנו התמודדויות שהוא לא יוכל לעמוד בהן, כדי שלא ייפגע. למרות הרצון לגונן על הילד, מצב זה עלול לפגוע בביטחון העצמי שלו, משום שהילד חש שהוריו מאמינים שהוא לא יכול להתמודד בכוחות עצמו. בנוסף, עבור ההורים, הטיפול בילד עם הפרעת קשב רצוף מאבקים ברשויות ובמוסדות החינוך. לעתים קרובות ישנם מאבקים גם מול הילד עצמו. לדוגמה, כאשר הוא מסרב ללכת למוסד חינוכי מתאים או כאשר הוא לא מוכן לטיפול תרופתי בשל תופעות הלוואי. ... אנשים עם הפרעת קשב מראים הישגים יצירתיים גבוהים יותר בעולם האמיתי בהשוואה לאנשים ללא הפרעת קשב. העלאת המודעות של ילדים עם הפרעת קשב ליכולות היצירתיות הפוטנציאליות שלהם יכולה לתרום להערכתם העצמית ואף להגביר את הישגיהם. הבנה טובה יותר של ... מלמד תלמיד יחיד, ולעתים קבוצה קטנה מאוד של תלמידים, כך שביכולתו להעניק תשומת לב רבה לתלמיד ולצרכיו. לעתים קרובות ילדים עם הפרעת קשב מפיקים תועלת רבה יותר משיעור פרטי מאשר משיעור כיתתי או קבוצתי. זאת משום שבמקרים רבים בזמן ... רכישת כללים, סריקה חזותית, התגברות על הרגל, שליטה במסיחים ועוד. ניתן לאמן חלק מהתפקודים הניהוליים גם דרך שימוש בספרי ילדים כמו איפה אפי?, שבהם לצורך איתור דמות המטרה באיורים יש צורך להפעיל סריקה חזותית שיטתית ותשומת לב לפרטים. ריפוי ... את זמנו ולהתריע מבעוד מועד לקראת כל פעילות. אטמי אוזניים יכולים לסייע לאדם להתמודד עם מסיחים קוליים בסביבה. נמצא שילדים עם הפרעת קשב אשר הסתכלו במראה בזמן שעבדו, תפקדו טוב יותר מבחינת התפקודים הניהוליים שלהם. התערבות חברתית ופיתוח מיומנויות ... בעצמו. טיפול פסיכולוגי להפרעת קשב יכול לכלול פיתוח של כישורים חברתיים, ניהול כעסים ופתרון בעיות. לעתים קרובות מדי מתחיל ילד עם הפרעת קשב את דרכו בבית הספר בכישלון. מחסור מצטבר בחוויות הצלחה מוביל להפרעות רגשיות משניות וערך עצמי ירוד. ... יחסית, לרוב אין די בכך על מנת להגיע להשגים המשקפים את מלוא הפוטנציאל של אותו תלמיד. הפרעת קשב אצל ילדים עלולה להשפיע גם על התפקוד המשפחתי. הקושי לשים גבולות לילד עם הפרעת קשב יכול לערער את היחס עם ההורים והם עלולים להרגיש חוסר אונים, כעס, דיכאון ואשמה. במקביל הילד עלול להרגיש שהוריו רואים בו כישלון, דבר שלנוכח הקשיים הרבים לעתים אכן משקף את דעתם. חלק מהמשפחות מגיעות לאבחון וטיפול רק לאחר שהילד והמשפחה נקלעו כבר למצוקה קשה בעקבות הבעיות הראשוניות והמשניות של הפרעת הקשב. כאשר ניתן מענה טיפולי בגיל צעיר ניתן ... להתמודדות עם הבעיות מולן הוא מתמודד בתקופה בה החל הטיפול. אנשים עם הפרעת קשב אשר התמודדות עם חוויות שליליות בילדותם עלולים לשאת את הצלקות לאורך שנים רבות. לכן חוויות אלו דורשות טיפול במטרה לאוורר רגשות מודחקים מהעבר, לתקן את ...
התמודדות עם בעיות מיומנויות חברתיות משימה הדרכת הורים אקדמאי חיזוק הביטחון העצמי רוצה ביטחון עצמי שיטה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ילדים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ילדים, איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: ילדים, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לבדוק כל דבר לכל מחלה יש תרופה תחושת רוגע להסביר לילד גישה פסיכולוגית החזרה בשאלה למה ילדים מפחדים? עוצמות של פחד טעויות של ביטחון עצמי לחזק ביטחון עצמי לגרום למישהי לאהוב אותך האם וכמה לאהוב? להיות שמח ומאושר חיים מאושרים מחפש זוגיות טובה המלצות על יועץ זוגי החלטות נכונות קבלת החלטות בעסק להתמודד עם פעולות טקסיות התמודדות עם ילדים חרדתיים מוטיבציה להיות אכזרי האם חשוב להציב מטרות? לא לפחד לכתוב הצעת מחיר ללקוח לשכנע הורים למה הילדה תלותית? התנהגות כפייתית של ילדים פרצה בתת מודע הצפת התת מודע איך לא להתייחס לסכיזופרן ברצינות? איך לטפל במשוגע? איך להחזיר אקס? לשכוח אקסים עבודה על שריר אנטגוניסט כמה משקלי עבודה להרים באימון? קבלת החלטות של אלוהים להיות אלוהים דרך כל רצון ופעולה איך לזהות מורה מואר? הארה רוחנית ושימוש בסמים להיות אלוהים עצמו להיות אלוהים בדמיון כמה הדירה שווה? להרוויח כסף בלי מאמץ אובדן משמעות החיים חיפוש משמעות החיים לבשר בשורה שלילית למה לפרש פירוש חיובי? סוגים של בחירה לאדם יש בחירה האם אלוהים מכיל את העולם? אלוהים לא ברא את העולם יש מאין עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לימודים, אימון אישי לזוגיות, אימון אישי לירידה במשקל בנושאי ילדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 19_11_2025 השעה 12:23:52 - wesi4