ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






שיטות הוראה ליצירת מוטיבציה בלילדים עם הפרעת קשב - אימון אישי / הפרעת קשב וריכוז / adhd
... הוראה ליצירת מוטיבציה בלילדים עם הפרעת קשב - אימון אישי הפרעת קשב וריכוז adhd הוראה לילדים עם הפרעת קשב וריכוז או ו לקויות למידה היא מאתגרת מאוד ... יש לפחות תלמיד אחד בעל הפרעות קשב וריכוז. התנהגותו האימפולסיבית ולעיתים ההיפראקטיבית של ילד זה מפריע לו עצמו ויכולה להפריע גם לכל יתר הכיתה. המורה ... לכל הכיתה וגם לתלמידים עם הפרעת קשב וריכוז. אחד הגורמים המשפעים על תפקודו האקדמי של הילד ודרגת המוטיבציה הוא הפרעת קשב, המשפיעה לרעה על יכולתו של הילד להתמקד ולשלוט בהתנהגותו. המפתח ליצירת מוטיבציה בילד עם בעיות קשב הוא לווסת ולהתאים בעבורו את סביבת הלמידה. ריצארד לאבוי מציע בספרו פריצת דרך במוטיבציה שיטות הוראה ליצירת מוטיבציה בילד עם הפרעת קשב. ספקו לילד סביבה מובנית וצפויה. תנו לילד הוראות חד - שלביות פשוטות. העניקו לו בו בזמן מידע מילולי ... (למשל, הקריאו את ההוראות תוך כדי כתיבן על הלוח). ספקו הליכי מבחן והערכה מותאמים. הציעו לילד חיזוקים חיוביים, שבחים ועידוד. למדו את הילד לרשום הערות, דרכי הדגשה וכישורי למידה מועילים אחרים. בחרו לילד מקום ישיבה בקרבת המורה, אבל הרחיקו אותו מאזורי תנועה רבה. הבהירו חוקים, גבולות וציפיות - פרסמו אותם. הימנעו מהעמסת הילד במידע, נתונים או הוראות שאותם אינו מסוגל לעבד. הרשו לילד ליטול הפסקות קלות מעת לעת על מנת לאפשר לו להירגע וצבור אנרגיה. הנהיגו מערכת חבר ללימודים או שכן טוב שבה יוכל חבר לכיתה לעזור לילד להתארגן ולהתכונן. הנהיגו רמז או סימן פרטי איתו תוכלו לשלוח לילד כאשר התנהגותו או מידת הקשב שלו מידרדרת. חלקו משימות גדולות ... אחת, חלקו את המשימה ל - 4 משימות של פתירת 5 תרגילים בכל פעם). העניקו לגיטימציה לצורך של הילד בתנועה ופעילויות בכיתה לעידוד תנועה. הקפידו שהילד ינהל מחברת משימות ועזרו לו בכך. עזרו לילד להתחיל במשימה ואז עודדו אותו להשלימה בכוחות עצמו. תנו לילד התראה מראש לקראת התרחשותו של שינוי גדול. דאגו לקיים מערכת תקשורת יומיומית בין הבית לבית הספר באמצעות רשימת מטלות. ספקו לילד רשימת חומר הקריאה הבסיסי בקורס כדי לסייע לו בהתארגנות ... שהוא עשוי להזדקק לעזרה. עצם ההוראה סדר את הילקוט לא תהיה אפקטיבית. ודאו שתשומת לבו של הילד נתונה לכם לפני מתן הוראות או הנחיות. זה יכול להיעשות באמצעות ... שימוש בתנועת יד או מגע. לאחר שההוראות ניתנות, בקשו ממנו לחזור עליהן בעל פה לפני ביצוען. ילדי ADD רבים עושים רושם כאילו הבינו את הנאמר גם שזה לא כך. זכרו את שלושת הרמות של חומר ההוראה: הרמה העצמאית: הילד מסוגל לקרוא את החומר בדיוק של 97% ולהבינו בדיוק של 90%. הרמה ההדרכתית: הילד מסוגל לקרוא את החומר בדיוק של 90% ולהבינו בדיוק של 76%. רמת ... ליד השולחן, חומר ברמה ההדרכתית צריך להיות מועבר בהדרכת מורה או בפיקוחו, אין להטיל על הילד חומר ברמת התסכול. לעולם אל תקבלו התנהגות טובה כמובנת מאליה. שבחו ועודדו את הילד כאשר אינו מפריע, כאשר הוא עובד בסבלנות, נותר יושב במקומו, ... (למשל, תיפוף באצבעות או בעיפרון, התנועעות בכיסא ותנועות עצבניות) נועדו למעשה לשחרר את הילד מהיפראקטיביות. לכן מן הראוי להתעלם מהן, אלא אם הן מהות גורם מפריע לאחרים. אל תדגישו בו זמנית איכות וכמות. משימות ממושכות ומורכבות קשות ביותר עבור הילד הסובל מבעית קשב. עדיף להטיל מעט משימות ולהדגיש את חשיבות הדיוק בביצוען, על פני מספר גדול של משימות שילחיצו את הילד ותוצאתן יהיו שגויות. זכרו שה
אחדות התמודדות מבחנים היפראקטיביים תשומת לב אקדמיה חיוביות לשים לב
שקר ואמת - איך לזהות שקרנים ושקרים?
... פוחדת לשאול. ועל האדם לזכור, כי שקרנים פוחדים משאלות, ואם השקרן יטען טענה כלשהי, שאל אותו אולי ההפך הוא הנכון? כמו ילד שעשה משהו לחברו, ואז שההורה שואל הוא משקר ואומר, הוא התחיל איתי, ועל ההורה לשאול, אולי ההפך נכון, אולי אתה התחלת איתו? הילד לוקח את הסיפור, הופך אותו ומאשים את אחיו, ואם ההורה מבולבל, לא היה בריכוז או מטומטם, הוא לא יבדוק את האמת, אולי זה לא מה שהילד אומר, ודוגמה זו מקבילה לכל נושא שהוא, לבדוק את האמת. אם אדם היה בנקודת האמת, לא היו לו שאלות, אם היה כנה עם ...
מחשבות מה אי אפשר להבין טעות מבולבל מי מפחד האמת בכל תחום לשקר לעצמי לגלות את התשובה האחת לכל השאלות
הדרכת מורים - שיעור ראשי בחינוך ולדורף - החלק הריתמי
... הליכה בעיניים עצומות על הקורה כשחבר מחזיק לך את היד, עמודה על קורה והתמסרות בכדור מבלי ליפול ועוד כיד הדמיו והצרכים של ילדי הכתה. המורה קורא לילדים להגיע לכתה, כולם עומדים לפי סדר הישיבה מחוץ לדלת הכתה. המורה ממתין לשקט ולאחר שהילדים שקטים המורה לוחץ את ידו של כל אחד מילדי הכתה, מתבונן בעיניו, מאחל לו בוקר טוב, אומר לו מילה טובה. אחד אחד נכנסים הילדים לכתה ועומדים בשקט במקומם. בשלב זה הילדים שותים מעט מבקבוקים אישיים. הילדים בעמידה המורה אומר את שם השיר ששרים - כולם שרים יחד, לעיתים בליווי של גיטרה או כלי נגינה אחר שאחד הילדים מנגן עליו. לאחר מכן מנגנים כל הכתה יחד בחליליות או הכנה לקטע מוסיקלי שיוצג בפני כל בית הספר - בכלי הנגינה השונים שלרוב הילדים בכתה יש והם לומדים לנגן בו אצל מורה פרטי אחר הצהריים או בבית הספר המנגן. כאשר מסיימנים את השירה יש אפשרות לעבור לתיגוף (תיפוף על הגוף בקצב) כל הכתה בקצב אחיד, בכתה ד קטעי התיגוף הופכים מסובכים יותר ומאתגרים עבור הילדים ויש לעבוד עליהם כל יום. לאחר מכן מדקלמים דקלום או שניים הקשורים גם הם לתקופה (כמו השירים) שאנו לומדיםד בכתה. דוגמאות לשירים: לב טהור ברא לי אלוהים ... - בידך, בידך הבחירה. כך יצא האדם לעולם הגדול, נושא את האל בלבבו - וניצוץ אלוהים הטמון בקרבו, מאיר מכוון נתיבו. לאחר מכן הילדים מתישבים. ועל פי סדר הקבוע מראש מגיעים מספר ילדים לדקלם את הדקלום האישי שהמחנך נתן או כתב להם בתעודה. כ 5 ילדים עומדים מול הכתה בשורה וכל אחד מדקלם בתורו. כשכולם מסיימים שורת הילדים חוזרת למקומה. עד כאן הדברים צרכים לקחת בין 30 ל 40 דקות. אלו הרבה פעילויות לעשייה בזמן לא ארוך, אך אם עושים אותם בקצב וללא הפסקות מיותרות הדבר אפשרי. על המורה לדעת את הפעילויות, השירים והדיקלומים בעל פה ולהוביל את הילדים בהתלהבות, עצמה ואהבה. בדקלום הוא מוביל את הקצב והאיכות הדיבורית (עד שהכתה יודעת ואז המורה נותן להם לדקלם לבדם9, בשירה הוא מוביל את העוצמה, מנצח ... מביאה את האדם לידי ריחוף. דקלום מכניס את הנפש פנימה, מביא את האדם להתקרקע. המעבר בין הפעילויות השונות מניע את נפשו של הילד מהחוץ פנימה ומהפנימי החוצה. תנועה זו קריטית להתפתחות תקינה פיזית, נפשית ורוחית של הילד. כך גם אחר כך, בחלק של לימוד התקופה אנו מניעה את נפשו של הילד באמצעות סיפורים, שירים, פעילות אומנותית ועוד. לאחר סיום החלק הריתמי, שיש המכנים אותו מקדש משום שהוא מביא אווירת קדושה לכתה ומייצר מקדש פנימי בתוך הילד, ולאחר סיום החלק הלימודי של התקופה נסיים את השיעור בעמידה ובאמירת ברכת האוכל. דוגמה לברכת אוכל: האדמה הצמיחה נבט הנבט צימח עץ העץ נתן פירות והאדם אותם ... השמש באור וחום כי רב את הכל הרווה הגשם בשפע טיפותיו. פותח את ידיך ומשביע לכל חי רצון ברוך אתה האל הזמן את העולם. בתאבון, הילדים יוצאים להפסקת אוכל ומשחק. ...
אתגרים לימוד תנועה שמחה הגוף פדגוג עובד תהילים
מולטיוורס (ריבוי מציאויות) ולהיות ברגע הזה \ משמעות החיים, חלומות ומוטיבציה \ תודעה והחלל הריק
... המון גורמים תמיד, בעיקר מצבי הרוח המשתנים, (כשאנו עצובים כל העולם נראה עצוב, כשאנו שמחים הכל נראה שמח וכו), אך גם בגלל הגיל, תינוק לא תופס את המציאות באותה דרך שבה תופס אותה ילד בן 4, ילד בן 4 לא תופס את המציאות כמו ילד בן 10, וילד בן 10 לא תופס אותה כמו מבוגר. התפיסה עצמה משתנה תמיד, אך אין אנו ...
רוחני להיות ברגע הזה מחשבות נפרדות הפנמה דעתו של האדם איך להבין את המציאות תכלית הקיום
האם אתה מחויב לעצמך באמת?
... מתחברים מחדש אל הרצונות האותנטיים שלנו שמבקשים לקבל ביטוי בעולם הזה. לדוגמה: אדם שגילה בילדותו נטייה לאמנות, יכול להתנהל במשך שנים רבות מתוך תפיסה משפחתית או חברתית שספג, הגורסת שלהיות אמן זה בזבוז זמן, ... סיפוק והגשמה, אפילו אם הוא מצליח מבחינה כלכלית. ייתכן מאוד שהרצון לעסוק באמנות דוכא בילדותו עי הוריו, מוריו והחברה שמסביבו שלא ידעו איך לקבל אותו ולטפחו, עד שהוא הפך להיות מנותק מרצונו זה והפך מחויב ...
לשחרר שעמום התמודדות עם האתגר התמודדות עם אתגר ערכים ילדים להתמודד לחשוש
תפילה - להתפלל נכון - תשובות להרבה ספקות - חלק 5
... ולא להשאירן פרוצות, ובמיוחד שלפנינו חלק מהילדים הנערים שרמת ההיגוי שלהם הולכת ... חזק, (לא באותיות גרוניות).. כמו: הבית או הילד. התשיעי השמים לפני אותיות א או ר ... להלן דוגמאות: היאור היאור ביאור היאורה הילדים הישועה היבוסי היקום הישימון ... שלפניה הא הידיעה. דוגמאות: המקשרות המילדות, המילדת המבקשים המאררים המבשרות המדברים ...
יועץ עודף משקל מיוחד הבדל יהדות השמנת יתר בולימיה תלמיד
דונלד הרינגטון / מקהלת העצים
... של דונלד הרינגטון כשהמלאכים נחים התרחש בימי מלחמת העולם השנייה ועסק בהתבגרותם של ילדים במחוז סטיי מור (השאר יותר). הספר הזה מתרחש קודם לכן. הפעם הספר מתרחש בסביבות 1913 -1917 גם הן שנים של מלחמה. אם כי הפעם אין לה השפעה על העלילה והאנשים. גיבוריו מבוגרים יותר, אם כי הרינגטון חוזר לספר לנו גם על ילדותם. סטיי מור ארקנסו. מחוז של אנשים נחשלים. כאלו הנקראים רד נק אדומי צוואר. בורים ואלימים. הרינגטון נותן ביטוי עקיף לפרימיטיביות ולגסות, אך כתיבתו כל ... היא ניהלה לבדה את האחוזה. שכנה סת ציזם חמד את אדמתה התחתן אתה. הוליד אתה ארבעה ילדים והרחיב את שטח גידולי התירס ממנו זיקק ויסקי. כאן נכנס הקול המספר. לא עוד מספר כל יודע אלא קולה של ילדה, בגוף ראשון. לפחות בהתחלה אני אין שם. בהתחלה, אחר כך נגלה שזו לתה הקטנה. המספרת הקטנה קשורה לחברה שלה דורינדה. הן יחד כל הזמן. שתיהן יפות להפליא והן מודעות לזה. דורינדה כבר לא הייתה בתולה. באזור צחקו כשאמרו שכל ילדה בת חמש כבר מנוסה יותר מהאחים הגדולים שלה. דורינדה איבדה את בתוליה לאחיה בן העשר. היחיד מאחיה שהיה צעיר ממנה. וכשאמם גילתה הוא קיבל מכות. דבר ששימח את ...
מפונק הצלחה חמדנות ילדים החרדים ספק להאשים פוליטיקאי
מודעות אישית - כל מצב בחיים שקורה הוא שיעור
... פחד. יש איזה מעגל שאומר - אנו אשמים - אז - אנו שופטים - אז אנו מענישים - את מי? את עצמנו. תחושות האשמה מגיעים עוד מילדות למה אתה לא יכול להיות כמו... , רציתי בת הגיע בן, רציתי שילמד בכלל הנדסה והוא הלך ...
קול פנימי התפתחות אינטואיציות תהליך בעיות בריאותיות שופטים תחושה של כעס בעיית בריאות
מאמן אישי - בשביל מה? חלק 3
... הוא כל כך חייב להשיג את המטרות האלה, בהחלט זקוק לשירותו של מאמן אישי. מה יכולות להיות הסיבות להתנגדות לשירותו של מאמן אישי? המקור העיקרי להתנגדות לשירותו של מאמן אישי מושרש בחינוך שקיבלנו מילדותנו. תמיד חינכו אותנו לא לבקש עזרה, תמיד פחדנו להעתיק בבית הספר, תמיד לעשות משהו לבד היה נחשב יותר מאשר לעשות אותו בעזרתו ...
תהליכים אנרגיות לבד השגת מטרה הנשמה ללמוד ניהול בו זמנית
הגשמת החלום למול חוסר וודאות
... הרי בטוח שזה מה שנועדת לעשות אז למה זה לא מגיע כבר? אם כך מימד הזמן הוא המימד שאינך יכול לשלוט בו - ברור לך שתהיה שם, שתיגע בהצלחה אבל זה עדיין לא קורה. יש מישהו שם למעלה שיודע יותר טוב ממך מה טוב לך. ממש כמו הורה לילדו המתבגר שבטוח שהוא יודע מה הוא רוצה מעצמו והוא כבר ילד גדול ומה פתאום מתערבים לו בחיים? ומה קורה בסוף ...
יכולת הצלחה התעלמות ילדים לוותר קושי מבחן אל תדאג
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ילדים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ילדים, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ילדים, איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר לילדים, קואצ'ר, מאמן אישי בסקייפ בנושא ילדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3750 שניות - עכשיו 19_08_2025 השעה 00:43:01 - wesi4