ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






חוויית המציאות כאלוהים, להיות אלוהים, התחדשות, שינוי חוויה, צמחונות, למה דברים קורים, לשנות הרגלים - 1
... את כל החוויות. את היום נשואה עם ילדים, ברגע שהחוויה הזאת תכנס לתוכך, את עדיין נשואה עם ילדים בכדור הארץ, אבל בחוויה את לא נשואה. זה כמו שיש קיר, אז יש את יעל שנשואה עם ילדים, אבל אני עצמי נמצאת בעולמות אחרים, זה משנה לך את כל החוויות. שתביני, זאת לא חוויה קטנה ...
נשואה רמאי איך עושים רצינות לשכנע העולם הזה גשמיות השתקפות
הקשר בין קשב וריכוז להצלחה - אז האם קיים הקשר בין קשב וריכוז להצלחה?
... בין קשב וריכוז להצלחה - אז האם קיים הקשר בין קשב וריכוז להצלחה? אחת התהיות הגדולות ביותר שקשורות להפרעות קשב וריכוז בילדים ובכלל היא, האם קיים הקשר ... להצליח בחיים. לפני שנסביר מדוע עולה שאלה זו וכיצד היא נמדדת, חשוב להבין מהיכן היא נובעת. אחת הטענות כלפי המספרים שמציגים עלייה מכמות הילדים שסובלים מהפרעות קשב וריכוז היא, שלא מדובר בעניין אמיתי שאכן יש בעיית קשב וריכוז אצל ילדים רבים אלא בכך שיש היום דרישות גבוהות יותר להצלחה אצל הורים כלפי הילדים שלהם, וכאשר הילד לא עומד בכך, קורה אחד מהשניים, הוא שהוא מפתח תסמינים של תסכול ואכזבה והתנהגות שמזכירה מאפיינים שיש לילדים עם בעיות קשב וריכוז או שההורים חושבים שהסיבה שהילד לא מצליח זה בגלל שיש לו בעיה כזו. מן הסתם זה לא נכון וזה לא נכון. אז האם קיים הקשר בין קשב וריכוז להצלחה? אחד הדברים שבוחנים אצל ילדים וכן אצל מבוגרים, במסגרת אבחון הפרעות קשב וריכוז, הן תחלואות נלוות. מדובר במצבים בהם מי שעובר את האבחון, הוא בסך הכל ילד או מבוגר מצליח אך הוא מגלה ... מתחלואה נלווית, כלומר דברים אחרים שגורמים לו להרגיש כך ולא בהכרח הפרעות קשב וריכוז. חשוב להבהיר, הרבה פעם זה קיים גם לצד השני, כלומר הילד או המבוגר מצליחים בחייהם, למרות ... הם יחושו תחושת כישלון ולכן יגלו סממנים של דיכאון, חרדות ועוד. מלבד זאת, אכן יש הקשר בין הפרעות קשב וריכוז להצלחה. מאחר והרבה פעמים ילדים שיש להם הפרעות קשב סובלים ...
תכלית בעיות הרגשה של כישלון ילדה בעיות חברתיות הקשבה קשיי הרדמות תסכול
הורות - פרדיגמה חדשה
... רגישות ושיתוף ביחסים בין אנשים. כל אדם מצוי במיקום כלשהו על הטווח בין הענקת חופש לאחר ובין כפיה ושליטה על אחרים. הורים שמסוגלים לתת חופש אמיתי לילדיהם, מספקים באמת הורות: משורש ה. ר. ה - רחם (כמו הריון) לילדיהם. מספקים בית גידול תומך חם אינטימי ומאפשר בקשר הרגשי - נפשי שנוצר. מתאים לצטט בהקשר זה את חליל גובראן שכתב על ילדים בספרו הנביא: ילדיכם אינם ילדיכם הם הינם בניהם ובנותיהם של כמיהת החיים עבור עצמם. הם מגיעים באמצעותכם, אך לא מכם. ואף כי ... המחר, שבו אינכם יכולים אפילו לבקר, אפילו לא בחלומותיכם. אתם עשויים לשאוף להיות כמותם, אך אל תנסו לגרום להם להיות כמוכם. אתם הנכם הקשתות שמהם נשלחים ילדיכם כחיצים חיים. הניחו לכיפופכם ביד הקשת להיות מלאה שמחה. הורים עסוקים רוב הזמן בהבניית התפיסה של ילדיהם ל מהו העולם, מהי המציאות (איך עושה פרה? ) מה אסור ומותר לעשות, ומה צריך להיות. בלי להיכנס כאן לאיך ניתן לגדל ילדים בלי כל ההבניה הזו, נסתפק כרגע בכך, שהבניה זו מגבילה את כושר התפיסה האנושית עד כדי כך שאנשים ... העומדת לרשותך מתוקף עובדת קיומך כאן? נתחיל מזה, שהורים רבים מעניקים זכות גדולה לעצמם מתוקף זה שהביאו אותך לכאן. מתוקף המחשבה שאת ה שייך להם. את ה הילד ה שלהם! לאף אדם אין רשות חוקית לקחת אותך מהם, אך למה בכפיפה אחת, הם חשים כי לך אין רשות (לכאורה) ללכת מהם. ה ילד שלי אמור מעכשיו ועד עולם להכיר לי זכות על שהבאתי אותו לעולם? הורות לפי הפרדיגמה החדשה - רואה לעצמה חובה לדאוג לילדים, לגדלם, לתמוך בגדילתם.. תוך הכרה בחופש המוחלט שברשותם לחיות את חייהם. ומרגע שבחר הילד מתוך עצמאות את בחירותיו, מסתיימת חובה זו. לפי הפרדיגמה החדשה, אין בהורות זכויות להורים. אלא היכולת ... שבדרך. אין להורים אלא הבחירה אם להכניס התנסות מחייבת מסוג זה לחייהם אם לאו. כמה הורים כאלה יש סביבכם כיום, שמקבלים הנחת מוצא זו באשר לזכותם על ילדיהם? יותר מכך, כמה מהאנשים סביבכם מכירים בזכותם של בני זוגם לאושרם, וכמה מתוך פחד, יעשו הכל ... לפעול מתוך מודעות למקומות בהם תחושת בעלות מפעילה אותי - היא מיומנות חשובה ומרכזית. נובע ממנה הרבה משמעויות עדינות שמספקות בין השורות כבוד כלפי הילד (במקום הדרישה לכבוד שנוכחת בפרדיגמה הישנה). הקשבה רגשית לצרכיו הרגשיים של הילד (אמא משעמם לי במשמעות, אני צריכה אותך איתי כרגע וכד), והתחשבות בהעדפות הילד במקומות רלוונטים במקום תפיסת ההורה כמחליט בלעדי, אותוריטה. הורה המחזיק בתפיסה מתקדמת של הורות עורך הסכמים מול ילדיו ומכבדם בעצמו, לא משתמש בכוח או בסמכותנות. הורה כזה זורע בנפש ילדיו את רעיון הכבוד ההדדי, האמון והאינטימיות הרגשית שכיום די נדירה ביחסים מכל סוג. כדי שהורה יוכל להאזין לרחשי ליבו של ילדו, עליו להבין קודם את רגשותיו שלו. כדי שאדם יוכל להבין מניעים נפשיים של אחר, עליו קודם כל להבינם ... נמצאת שם עבור הזרע הנובט ומתפתח מתוכה מבלי להכתיב לנבט את הקצב הנכון, כך הורות אמורה לאפשר מענה מותאם לכל ביטוי או צורך הנובע בספונטאניות מתוך הילד הגודל במרחב, ולא להיפך - להכתיב לילד מבחוץ את הנכון עבורו לפי הגדרה פדגוגית סטטיסטית או אחרת. בגרות נפשית מאפשרת לאדם להתנהל מכוח עצמו, ... שהוא זמני ותלוי באספקה חוזרת, עצמאות רגשית משמעותה כי האדם למד לספק לעצמו את המזון הרגשי לו הוא זקוק. בדיוק כמו בתהליך הגדילה בו התינוק שהופך לילד לומד להרגיע את עצמו גם ללא נוכחות האם. ילד שמרגיש בעצמו את היותו מוצלח נפלא ומיוחד, לא זקוק לשמוע זאת מאחרים ולכן יכול לשמוח ביחסם המעודד של אחרים אך מתוך חופש. ילד כזה לא יהיה מאוכזב אם הוריו לא שמחו בציון שהשיג, ומאוחר יותר לא יהיה מאוכזב אם ילדו שלו השיג ציון נמוך. יחסים בין שני אנשים שהשיגו עצמאות רגשית לא מכילים תלות או כוחנות. הם מכילים ... שלו ולכיוון הנכון לו. אני בסדר, אתה בסדר הורה שלא תלוי באחרים להרגיש חשוב, ראוי, מקובל וכד יכול להעניק חופש אמיתי לאחר. בלי לפחד (למשל שאמירות של הילד יקלקלו את הרושם הטוב שהוא מנסה לייצר אצל אחרים), יוכל הורה כזה לאפשר לילד לבטא את עצמו בצורה חופשית, הורות המעודדת ביטוי ספונטאני ומקבלת בהבנה ובחמלה טעויות, מהווה ה. ר. ה - בית המאפשר גדילה כמו רחם. עם הזמן, ילד שגדל כאהוב כמיוחד כרצוי, ילד שהקשיבו לו, הפנים את התחושה שהוא אהוב ראוי ומקובל, קיבל מספיק תוקף למחשבותיו רגשותיו התנהגותו ... בלי ביקורת (בסיום, ניתן לחזור ולהרחיב על מקומה של הספונטאניות ביחסים). התפתחות האנושות כשהורה מחזיק בפרדיגמה החדשה המכבדת החופשית והמאפשרת - כלפי ילדיו, הוא מאפשר למלוא הפוטנציאל שלהם לבוא לידי ביטוי. בטחונם בעצמם, יאפשר להם לגלות את עצמם ביותר ...
פדגוג לאהוב את עצמך חופש אמיתי תהליך למידה חיים הרגלים פנימיות
התאבדות - מבוא
... מהייסורים או לחלופין מנעו מעצמם את הפיתוי להסכים לעבור עבירה כדי להתחמק מהייסורים. באחת מאגדות החורבן, מעשה בד מאות ילדים וילדות שנשבו לקלון, מסופר על 400 ילדים וילדות שהובלו בשבי באונייה, כדי לשמש כעבדי מין - ילדים למשכב זכר וילדות לפילגשים, והתאבדו בקפיצה לים כדי להימנע מגורל זה. הרב שלמה גורן הצדיק מקרים בהם חייל מתאבד כדי למנוע נפילת סודות לידי האויב ...
בית משפט להתפרסם טיפול בהתאבדות מניעת דיכאון חשיבה קיצונית כעס אדם אובדני עזרה
טיפול בהפרעת קשב - מבוא - חלק 4
... המקרה, אופי התחלואה הנלווית ויעדי הטיפול. טיפול התנהגותי בילדים כולל הכשרת הורים ומורים לשימוש בטכניקות ספציפיות לשיפור ההתנהגות. אחת הטכניקות הידועות בתחום זה היא עיצוב התנהגות. הדרישה מילד עם הפרעת קשב למשמעת התנהגותית במסגרת הביתית או החינוכית צריכה להיות במסגרת יכולתו לבצעה ולהינתן בעיתוי מתאים. כדי ... משמעת בנושאים שונים לפי סדר עדיפויות. כמו כן, אין לצפות שהילד יקבל בברכה ובחיוב את דרישת המשמעת וסביר שהוא יביע מחאה. יש להבין זאת ולאפשר לו להביע את רגשותיו. אימוץ אסטרטגיות ... המיועדות להפחתת אימפולסיביות יכול לשפר את היחסים החברתיים של ילדים . טיפול תרופתי: עבור הפרעת קשב, טיפול תרופתי עוזר ברוב המכריע של המקרים והוא נמצא כטיפול היעיל ביותר עבור ... מרכיב תרופתי, אין אפשרות חוקית לחייב אדם לקחת בעצמו או לתת לילדו תרופה להפרעת קשב בניגוד לרצונו. כמו בכל טיפול תרופתי המחייב מרשם רופא, אין להשתמש בתרופה ללא אישור של רופא ... עם הגיל. לכן יש לשקול מחדש את הטיפול התרופתי עם התבגרות הילד בהתאם למצב ובהתייעצות עם רופא. באופן כללי, מתבגרים אשר קיבלו טיפול תרופתי מגילאי הילדות נוטים להשתמש במינונים קטנים יותר או אף להפסיק את השימוש בתרופה. יש ליצור קשר מיידי עם הרופא במקרים בהם יש ... מהמיתוס השגוי לפיו הוא גורם להתמכרות ופוגע בתהליך הגדילה של ילדים. שני נושאים אלו נבדקו מחקרית. נמצא שלמרות דיכוי התיאבון הריטלין אינו גורם להפרעה בגדילה לאורך זמן. כמו כן, המינונים המקובלים לשימוש בריטלין אינם גורמים להתמכרות. למעשה, ילדים עם הפרעת קשב שטופלו בהצלחה בתרופות מעוררות מתמכרים פחות מאלו שלא טופלו, ושיעור ההתמכרות אצלם דומה לזה של ... קיימים סיכונים רבים העלולים להתממש בהיעדר טיפול מתאים. כאשר ילד סובל מהפרעת קשב ולא ניתן לו טיפול הולם בגיל צעיר, התוצאות עלולות להיות אקוטיות עבורו, עבור משפחתו ועבור ...
רגישות מוצלח דיקור סיני חיוביות לקבוע חוסר וודאות חופש ניסיון
עצמי אמיתי, עצמי כוזב / דונלד ויניקוט - חלק 1
... 1 דונלד ויניקוט היה רופא ילדים. בשנת 1923 התוודע לפשר החלומות של פרויד ותשומת לבו עברה לכיוון הפסיכולוגיה, הוא עבר אנליזה ... כבר עבד כמנהל מחלקת ילדים בבית חולים. משרה שדרכה הגיע להבנות פסיכולוגיות רבות של הילד. ארבעים שנה החזיק במשרת מנהל המחלקה שהפכה למחלקה פסיכולוגית כמעט. בהמשך עבר אנליזה נוספת אצל גואן ... תכונה שעזרה לו רבות עם ילדים. אוגדן, חוקר משנתו כותב עליו: אני מוצא שקריאה בכתביו היא תהליך מעגלי. לאחר הרבה זמן ומאמץ ... מקצועי בעל מעמד. לא רק לילד, לאם, למטפל ולמטופל כולם צריכים להיות בעלי יכולת לשאת עמימות, אמר. גם הקורא צריך לפתח סובלנות ללא ... אסונות אחרים. מטיפול בילדים ובפסיכוטיים הגיע למודעות מורכבת. האנליזה המקובלת (פרוידיאנית) מביאה בחשבון את יחסו של ...
טיפולים אשמה להבין ידע רופא מבולבל התפתחות פוטנציאליות
פרפרי היצירה
... עונה אי אפשר, אני מלמדת אנשים איך הם יכולים לאפשר לעצמם להיות יצירתיים. יצירה אי אפשר, גם לא צריך ללמוד, היא חיה בתוכנו, צריך רק להיזכר בה. כילדים, כולנו היינו מחוברים ליצירה הטבעית שלנו, ידענו בדיוק מי אנחנו, מה אנחנו רוצים ואיך עושים את זה, והכל ספונטניות וטבעיות. הפרפרים עדין לא תורגמו כפחד, אלא כ - וואו, יש כאן משהו חדש. אצל ילדים כל רגע בחיים הוא גילוי, לימוד והפתעה, וההתייחסות אליו אותנטית. כשלילד כואב הוא בוכה עם כל הלב, בלי לחשוב איך זה יראה ומה ... אנשים שחיים את החיים הנכונים, עובדים בעבודות הנכונות, מרוויחים את המשכורות הנכונות, אבל משהו נותר בלתי מסופק, הם איבדו את החיוניות והצבעוניות הילדית. מקצוע פופולארי בין משתתפי הסדנאות אצלי הוא עריכת דין, ולא במקרה. אצל רבים מהם התגלו בילדות כשרון משחק, כושר המצאה ותמרון, יכולת לעמוד מול ... לא פרקטי, וראוי שימצאו לעצמם תחום מסודר יותר. אז הם מצאו, והגיעו לשנות השלושים והארבעים, מצליחים, מתקדמים, ומשהו בתוכם אינו שבע, חלומות ורצונות הילדות נשארו הרחק מאחור. אני חלילה לא אומרת שמשפטים ... ואימון בהן, מאפשר לעבור את המחסומים האלה. זו התעמלות יומיומית, אימון של המוח ושאר המעגלים האנרגטיים שלנו, מה שמאפשר לשמור על חיבור בין הילד הממציא והספונטני שבתוכנו והבוגר הפרקטי והיישומי. ... עד כמה אנחנו באמת מאפשרים לעצמנו לחגוג עם העולם, ליהנות מהדברים הקטנים, לחוות באופן מודע באמצעות כל החושים, להשתעשע בדברים לא חשובים, ממש כמו ילדים. רבים מאתנו שכחו את ההנאות הקטנות האלה, מה ... אתו, אנחנו מבטאים את הרגש שבנו, והציור שיבוא לעולם, יעביר את החיות וההשראה. התחום הראשון שפגשתי בי דרך הסדנה היה הכתיבה, כשרון לגיטימי שפיתחתי מילדות והפך גם למקצוע, השינויים בצורת הכתיבה, בבחירת ... אבל מוקף בחומות של הגנה. תרגיל פשוט באחד השיעורים של הסדנה הוא לקחת עמוד, למספר בו עשרים שורות, ובכל שורה להשלים משפט שמתחיל במילים הלוואי ש ילדים משתעשעים עם התרגיל הזה על בסיס קבוע, כשהכל ...
תנועות מורכבות לאהוב את עצמי פרפר לגיטימציה דברים לא חשובים החושים אכזבות תכונות
על שמונה הבלים פוסט מודרניסטיים - חלק 2
... בתא - דואר שכוח בחול, פירושו יריקה בפניה של אחת האציליות שבמסורות האנושיות, מסורת שתחילתה בשבועת היפוקראטס. תמותת ילדים - הנורא באסונות היכולים לבוא על אדם - ירדה כיום כמעט לאפס בעולם המערבי מפני שמיליוני ילדים מקבלים חיסון משולש וחיסונים נגד פוליו ושאר מחלות קטלניות. חייהם של הילדים האלה ניצלים לא מפני שהם מאמינים בטיפול - לפחות לא על פי צריחותיהם למראה הזריקה - אלא מפני שזה ... שלא להרגיז איש. די להזכיר שבמהדורה האחרונה של המדריך העולמי לאבחנת הפרעות נפשיות, DSM -IV, הוצאה הפדופיליה (משיכה מינית לילדים) מרשימת ההפרעות הנפשיות ונותרה מוגדרת כהפרעה רק כאשר היא אגו - דיסטונית, כלומר, בלתי - מקובלת על האני. לפיכך, סוטה המרגיש שלם עם מה שהוא עושה לילדים הוא אדם בריא לגמרי, אבל אם מצפונו מייסר אותו והוא מבקש, חלילה, להשתנות, אזי יש לטפל בו כדי ... בריא לחולה בשמה של האי - שיפוטיות. פסיכולינגוויסט אמריקני ידוע, הרלאן ליין, יצא בהתקפה על התקן תוך - אוזני חדש שהשתלתו בילדים חירשים יכולה לאפשר להם לשמוע טוב יותר. חירשות, טען דר ליין, אינה נכות אלא תרבות. החירשים הם ... השליט, כלומר, אנחנו השומעים, זכות לכפות את ערכיו על המיעוט הזה. יש הורים, הסביר הפרופסור הנכבד, שממש שמחים כאשר נולד להם ילד חירש, והם רואים זאת כזכות. הפדראציה העולמית של החירשים והאגודה הלאומית האמריקנית של החירשים הצטרפו אף הם להתנגדות להנחה לפיה ילדים חירשים זקוקים לתיקון. כמעט שאמרתי אני לא מאמין למשמע אוזניי, אבל זה לא יהיה politically ...
תרבות המערב הבדל טקסטים צורת חשיבה איינשטיין חיות חקירות התאבדות
התפתחות באמצעות הכנת מאכלים
... הבישול והאפייה בבית או בגן עם ילדים צעירים הוא נושא רחב והכרחי לשם לימוד, תרומתו וחשיבותו רבה להתפתחות תקינה של הילד בכל התחומים, זוהי פעילות חשובה שמעשירה את הילדים בכל תחומי ההתפתחות ולכן מומלץ לתכנן יחידת זמן קבועה לפעילות זו בבית או בגן, מומלץ לקיים לפחות יום אחד בשבוע פעילות של הכנת מאכלים כמובן שנתאים את המתכון לגיל וליכולת של הילד.. יתכן שרק כאשר נתעסק בכך נוכל לחוות ולדעת באמת מה השפעתם, למה חשוב לאפשר לילדים לבשל ולאפות, איך ילד חושב ומה התועלת שהילד מפיק מפעילות זו. בעקבות זאת נוכל לעזור לילדם להפיק תועלת מרבית גם מארוחות אישיות כשבבסיס תהיה הידיעה שהפעילות היא חיונית והכרחית להתפתחותו הכוללת: הקוגניטיבית (הכרתית), לשונית, רגשית, חברתית ... אמצעי תואם התפתחות חשוב עבור הילדים לגבי שחרור מתחים בחייהם. פעילות זו משפרת את יכולת ההתרכזות של ילדים וכן מפחיתה חוסר מנוחה. חייבת להיות התאמה בין סוג הפעילות לגיל הילד. כאמור כל סוג פעילות מתאים לקבוצת גיל מסוימת ואין לצפות מילד שיתעסק בהכנת מאכלים שהם מתחת או מעל ליכולותיו או שאינם מתאימים לרמה ההתפתחותית שלו משום שדרישות גבוהות מידי עלולות ליצור תחושת כישלון, כמו שאי אפשר לצפות מילד שיתעסק בהכנת מאכלים הנמוכים מיכולותיו משום שהעדר האתגר ישעמם אותו. בשני המקרים הילד יחוש תסכול כיוון שאינו ממצה את הפוטנציאל שלו. לכן נכין עם הילדים רק מאכלים שהילדים יכולים להשתתף באופן פעיל בהכנתם. בשלב הראשון נכין מאכלים שזמן הכנתם קצר יחסית, ובהמשך נכין גם מאכלים שדורשים בישול או אפייה ולכן אין אפשרות לאכול ... שני חומרים והפיכתם לדבר אחד, הילדים לומדים את החוקיות הקשורה בצירוף. כמו כן הילדים לומדים מושגים הקשורים, לגודל, כמות, צבע, מצבי צבירה, יחסי סיבה ותוצאה, שקילה ועוד. כל זאת מתוך הנאה ומגעים תחושתיים. הילדים מכירים ומעשירים את חוויותיהם החושיות באופן משמעותי. הם נוגעים, מריחים, טועמים, רואים שומעים (שבירת ביצה) התנסויות אילו מעשירים את יכולתם המילולית שפתו של הילד מתפתחת הוא לומד מושגים הקשורים להכנת מאכלים. (לאפות, לבשל, להדיח לערבב, לבחוש, נוזל, מוצק, קר, חם, ללוש, מחוספס).. לפעילות הכנת המאכלים תרומה להתפתחות הגופנית של הילד, לפיתוח מיומנויות מוטוריות עדינות וגסות ולפיתוח קואורדינציה בין אברי הגוף השונים. הילדים משכללים את מיומנויות הידיים שלהם, תוך שהם מבצעים פעילויות כמו: קילוף, מריחה, סחיטה, הקצפה, קליעה, חיתוך, ערבוב, לישה ועוד. ככל שהם מרבים ... את יכולתם ואת מיומנותם. הילדים חווים חוויות של הנאה, סיפוק והצלחה ממעשה ידיהם ניתנת להם ההזדמנות לאכול את שהכינו. מאפשר שיפור מיומנויות חברתיות הילדים לומדים לשתף פעולה עם ילדים ומבוגרים. לומדים לחכות, להתחשב ובעיקר לעשות דברים ביחד. הילד נחשף למוצרים שונים ולשמותיהם וכדי להעשיר את מיומנותו בזיהוי הסמלים הגראפיים (אוריינות) ניתן להכין חוברת מתכונים מלווה בציורים. לסיכום חשיפת הילדים לחוויות תחושתיות חזקות, המעוררות סקרנות, יוזמה, פעילות, גירוי חושי ומכאן להתפתחות ולמידה. - פיתוח עצמאות ואחריות אישית. - התנסויות באוריינות ... בירקות כמו פרצוף, ומה שבטוח הילדים יהנו לאכול אותה בלי ויכוחים. ...
איך ילד חושב קוגניטיבי הדדי פיתוח מיומנות איכות חיים שותפים יכולות התאמה
למה דווקא הצבע הזה...
... לואיז לייסי מאנגליה, עשתה מחקר על השפעות הצבע על ילדים הסובלים מנכות קשה ועל ילדים הסובלים מקשיי למידה. לצבע דרכים רבות להשפיע על חיינו. במידה וישנן בעיות הכרוכות בקור, זרימת דם לקויה, עייפות ועצירות, ... ויחד עם זאת פשוטה לביצוע. תחגגו לעצמכם, ולכל אדם כולל ילדים, אשר ברצונכם להדריך לבצע אותו ולאפשר ריפוי עם נשימת צבעים: שבו או שכבו בנוחות. נשמו מספר נשימות עמוקות עד שמורגשת נינוחות ... מנחה ומכשירה מורים ומטפלים לאיתור, לזיהוי ולטיפול בילדים ומבוגרים בעלי צרכים מיוחדים. www.bestlife.co.il ?categoryId=44009&itemId=90795 ...
להשתמש התבטאות מטופל לשדר ביטחון עצמי אני זוקפי הגב מכנה משותף שינוי
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ילדים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ילדים, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ילדים, איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג מומלץ, מאמן אישי להרזיה, אימון אישי לירידה במשקל בנושא ילדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.5000 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 19:38:41 - wesi4