ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






סרטן הדם (לוקמיה) - הבנות חדשניות לפי הרפואה החדשה - חלק 2
... הקונפליקט של ירידת ערך עצמי (או הישנות השפעתה של קרינה מייננת). 3. בעבר, לוקמיה אצל קשישים ולוקמיה לימפטית אצל ילדים קטנים מאד, נחשבו כמחלות לחלוטין לא מסוכנות ולא התייחסו אליהן כאל סוגים של לוקמיה אמיתית. רופאי הילדים לא היו מבקשים שתבוצענה ביופסיות במח העצמות של הילדים, מאחר והיה ידוע שבבדיקה רפואית לאחר 3 חודשים ואחכ לאחר 3 חודשים נוספים יתגלה בדכ שהלוקמיה נעלמה. כיצד מטפלים? ... הצליחו להשמיד לחלוטין את מח העצמות שלהם... הידע, הבנות והניסיון של הרפואה החדשה אומרים שלמעשה אף אחד, ובמיוחד לא ילדים, צריך למות מלוקמיה. להיפך, אדם שאובחן כחולה לוקמיה יכול לברך על כך שנפתר הקונפליקט או שחלפה השפעת הטראומה אשר ... ההחלמה וללמוד כיצד לא לתת לאותם דברים אשר גרמו לתהליך המחלה מלכתחילה, לחזור ולהשפיע עליו בהמשך. הצלחת הטיפול הכימותרפי בילדים חולי לוקמיה וחולי מחלת הודגקין (לימפומה) היא הדגל העיקרי בו מנפנפת הרפואה הרגילה לגבי טיפול כימי בסרטן. מחקר ממושך שעקב במשך שנים רבות אחרי ילדים כאלה מצא את העובדות הבאות: א. ילדים אלה סבלו בהמשך חייהם מגידולים משניים בשיעור הגבוה פי 18 מהרגיל. ב. לבנות שעברו את הטיפולים הנל עלה פי 75 (7500%) הסיכון לחלות בסרטן השד עד הגיען לגיל 40. ג. מייד אחרי תחילת הטיפולים הכימיים בילדים אלה התפתחו אצל רבים זיהומים עמוקים או מערכתיים של פטריית הקנדידה, אשר חייבו טיפול כדי למנוע סיבוכים נוספים. מאמר ...
חברים שקט פנימי כוס מלאה סכנה תזונה הגדלת ביטחון עצמי הרגשה של ירידת ערך רפואה
טיפול בהפרעת קשב - מבוא
... ועבריינות. משום שכל דחייה עלולה להיות קריטית ישנה חשיבות רבה למתן טיפול בשלב מוקדם ככל הניתן, במיוחד כאשר מדובר בילדים. עם זאת, רק מחצית מהילדים עם הפרעת קשב זוכים לקבל טיפול. בנוסף ישנם אנשים שכלל לא אובחנו בילדותם, אשר מגיעים לקבל טיפול ראשוני רק כשהם כבר בוגרים. תוכן עניינים: 1 בנייה של המערך הטיפולי 1.1 טיפול רב מערכתי 1.1.1 שיתוף פעולה עם המשפחה ומערכת החינוך בגילאי הילדות 1.2 התאמה אישית 1.2.1 התייחסות למאפיינים הייחודיים של גילאי הבגרות 1.3 מעקב והערכת ההתקדמות 1.3.1 מודעות למגבלות ולקשיים הכרוכים ... אפשרויות טיפול תרופתיות ולא תרופתיות להתמודדות עם התסמינים ושיפור התפקוד. כך שניתן לטפל ביעילות בתסמינים של הפרעת קשב עבור ילדים ומבוגרים. עם זאת, המטרה הטיפולית צריכה להתייחס לא רק להקלה זמנית בסימפטומים, אלא גם להבניה של המסלול ההתפתחותי ארוך ... פי רוב שיתוף הפעולה הפורה ביניהם הוא זה שמוביל לתוצאות הטובות ביותר. שיתוף פעולה עם המשפחה ומערכת החינוך בגילאי הילדות: הפרעת קשב מתפתחת במשך חמש השנים הראשונות לחיים והיא הלקות הנוירולוגית הנפוצה ביותר בקרב ילדים. כדי להימנע מההשלכות השליליות העלולות להיות להפרעת קשב בהיעדר טיפול, ישנה חשיבות רבה ליישום תוכניות התערבות כבר בשלב המוקדם ... הספר היסודי. ההורים והמורים כאחד לוקחים תפקיד משמעותי בעיצוב אישיותו של תלמיד עם הפרעת קשב. לכן הטיפול ארוך הטווח בילד מצריך שיתוף פעולה מתמיד בין הצוות הטיפולי, הצוות החינוכי, ההורים והילד. למרות זאת, אחד ההיבטים המוזנחים בנוגע לטיפול בתלמידים עם הפרעת קשב הוא הצורך ביצירת שיתוף פעולה עם אנשי החינוך ... הטיפול בהפרעת קשב צריך להיקבע בתוכנית אישית המבוססת על ההפרעה הבסיסית, התחלואה הנילווית ועל העדפות האדם (והמשפחה במקרה של ילדים). גיבוש היעדים של תוכנית הטיפול צריך לנבוע מתוך התסמינים המרכזיים שאותרו ומהפגיעות התפקודיות הספציפיות שהם יוצרים. אבחון הפרעת קשב ... חברתיים כתוצאה מקושי בהפנית קשב, היפראקטיביות ואימפולסיביות. עם זאת, השונות בין אנשים עם הפרעת קשב בולטת יותר במבוגרים בהשוואה לילדים ולמתבגרים. שונות זו באה לידי ביטוי בכך שמבוגרים בעל הפרעת קשב מציגים תמונות קיצוניות, הנעות בין חוסר תפקוד מוחלט, ... תקין ותפקוד גבוהה מאוד. אחד ההיבטים הייחודיים למבוגרים הוא התפקוד ההורי במסגרת המשפחה, אשר מטבע הדברים אינו רלוונטי עבור ילדים. חלק מתסמיני הפרעת הקשב עלולים להקשות על הורים אלו להגיב בסבלנות ומתינות לילדם ולהימנע מלהביע כעס ומצוקה לידו. על כן יש להתייחס לכך במסגרת התוכנית הטיפולית. בנוסף, בשל האופי התורשתי של הפרעת קשב אמהות ואבות רבים מתמודדים עם ילד הסובל מהפרעת קשב, כאשר להם עצמם יש מאפיינים דומים או זהים. במקרים אלו יש לתת להורה את המענה הטיפולי ... הביטויים של הפרעת הקשב שלו, לצד הדרכה הורית אשר תאפשר לו להתמודד בצורה המיטבית גם עם הפרעת הקשב של ילדיו, לבצע מעקב אחרי התוכנית הטיפולית שלהם ולדאוג ליישום שלה. היבט זה מאתגר במיוחד משום שאצל מבוגרים עם הפרעת קשב ... משימות מורכבות. ההתמודדות עם קשיי הארגון מתעצמת כאשר האדם אחראי לא רק על עצמו, אלא גם על הארגון של ילדיו ומתעצמת עוד יותר כשגם לילדים אלו יש קשיי התארגנות משל עצמם. להיבט התורשתי יכולות להיות גם השלכות רגשיות שכן לעתים ההורים מזדהים עם ילדם ואף חווים מחדש חוויות דומות וקשות מעברם. עבור הורים רבים עם הפרעת קשב, העבודה עם הילד מהווה חוויה מתקנת. מעקב והערכת ההתקדמות: תוכנית הטיפול צריכה לפרט את יעדי הטיפול, האמצעים להשגתם ודרכי המעקב אחרי ההתקדמות. ...
הערכה עצמית נמוכה טכנולוגיה הוראה ארגון וסדר הימנעות הערכה עצמית גבוהה תפקיד טיפול בהפרעות פסיכיאטריות
זן בודהיזם / זאזן - חלקים מלְךָ מאת הרושי סאוואקי קודו - חלק 6
... דבר אחר. אבל אלו לא פני הדברים כלל - וכלל: בודהיזם הוא כל הדברים כולם. כל הדברים כולם הם ילדיי. כך תורת - הבודהה רואה את העולם. כשמבוגרים הם רק מבוגרים, ילדים לא מתבגרים. כשילדים בוכים אתה מוכרח לבכות אתם. מבוגרים צריכים להיות ילדים, ילדים צריכים להיות מבוגרים. בודהות ואנשים רגילים, תורת - הבודהה והחברה, סטורי ואשליה, התעלות ונפילה, תבונה וחמלה - בין כל ...
תלונה מה זה גן עדן לחיות בריאות להתלונן מוות חקירות כסף
להיות או לא להיות - שייקספיר / סטיבן גרינבלט
... ימים בין הלידה להטבלה. ביולי פרצה מגיפת דבר שהפילה קורבנות רבים. ויל התינוק לא נדבק. ייתכן שאמו לקחה את הילדים לכפר. שייקספיר היה מוקסם ממילים כבר בילדותו, טוען גרינבלט. שיר ילדים עתיק ששמע בילדותו מופיע במלך ליר. את השפה המפותלת של מוריו הוא מצטט בדמות נלעגת במחזהו טורח אהבה לשווא. החזרה על מלים ... שונות. כמו עגיל באוזן הרקיע, השמים, השחקים, כיפת התכלת... וכשהוא נופל.. על פני האדמה, היבשה, החלד, הקרקע הורים רצו שילדיהם ילמדו לטינית. כל נושאי התפקידים, החל מהמלכה אליזבט דרך הרופאים, עורכי הדין, דיפלומטים יועצים כמרים, כולם שלטו בלטינית. אביו ... את שמה. את בנם דחפו ללמוד. מורה טוב היה מורה שהלקה את תלמידיו. סטודנטים להוראה התאמנו להכות בובה או ילד סורר. אחת השיטות ללימוד לטינית הייתה העלאת קומדיות עתיקות. את סצנות האהבה מחקו כדי שלא יצטרך נער לנשק נער ... יהיה מקרי. לא ברור מתי עבר ללונדון. רישומי נישואין בסטרטפורד מגלים שהתחתן שם בגיל שמונה עשרה ונולדו לו שלושה ילדים, גם הם נרשמו בסטרטפורד. החברה האליזבטנית הייתה חברה מעמדית מאד ומלאת גינוני התנהגות מדויקים. מעמדית עד כדי כך שאפילו ... אבירים משפחתי. עשרות שנים אחרי, כשויל היה כבר מפורסם ואמיד הוא חידש את הבקשה. כדי להבטיח את מעמדו ומעמד ילדיו. את האירוניה שבחיפוש מעמד שאינו מגיע לו באמת מציג שקספיר בדמותו הנפוחה של מלווליו במחזה הלילה השנים עשר. זה ... שידברו על לבו להתחתן. שייקספיר לא היה מאוהב בו, לפחות לא בהתחלה, להיפך שייקספיר ניסה לגרום לו להתחתן ולהוליד ילדים, להשאיר זכר ליופיו כשיזדקן. המעניין בסונטות היא הפניה אל הנרקיסיות של הצעיר. אין בהן רמז להומוסקסואליות. הוא פונה אל הנער בן ה16- 17 ומבקש ממנו לחדול לאונן, נועזות שלא תתואר, ויקיים יחסי מין עם אישה כדי שייוולד ילד שיהיה בן דמותו וימשיך את נעוריו. אין רמז שהרוזן חובב גברים, הסונטות המוזמנות בסוד נכתבו כאוהב הפונה לאהוב. לעולם ...
אקדמיה התנהגות אגו אויבים מה זו אהבה יועץ טלוויזיה אקדמאים
לואיס קרול ואליס - מסע בארץ הפלאות / מיכל קירזנר - אפלבוים - חלק 2
... ניתוחים טרחניים הספר הוא בראש ובראשונה מקסים. מצחיק. מבדר, ומשעשע. לכן השאלה שגם היא התעוררה אם הספר מתאים בכלל לילדים עונה לתשובה בוודאי, הוא מפחיד כמו רכבת הרים בלונה פארק. פחד שאי אפשר שלא לרצות להתנסות בו. אליס הוא ... ומוסריות וחידות לוגיות. אליס עצמה מקסימה בניגודים שבה. היא רגזנית, פחדנית, חסרת טקט ונטולת חוש הומור. ובכל זאת חינה הילדותי כובש. היא לומדת לתפקד בגבורה בעולם הכאוטי ונאמר אליס מייצגת את החיפוש האנושי הנדון לכישלון אחר משמעות האולטימטיבית והסדר ... בו אמירות חינוכיות או מוסריות, הספר לועג לתפיסות וערכים של תקופתו. אליס סקרנית ובלתי מרוסנת, ההיפך מהדרך בה חינכו ילדים בימים ההם. היא איננה מלאך קטן. היא איננה גברת קטנה בעלת מידות טובות מדי. ובודאי שאיננה מתקנת את דרכיה ... כל מה שמתחשק לה היא מלאת גחמות אותן היא מנסה לספק ונכנסת לאירועים פרטיים מבלי שתבקש רשות אליס היא ילדה זדונית, אגואיסטית, תוקפנית ומפונקת כתב עליה אחד הפרשנים. החתרנות האמיתית שבספר היא שאנו הקוראים, כמו אליס בספר איננו לומדים ... העולם הוא כאוס מוחלט ואין בו שום משמעות המאפשרת צמיחה וגדילה. בניגוד לעולם הוויקטוריאני שחיפש מסר בכל דבר וספרות הילדים הייתה מלאה בכאלה קרול בורא עולם חסר מסרים ומוסר. דווקא האיש שהיה דתי מאוד ולעצמו היה איש מוסר לא ... שאין לו גוף. ובכלל איומי הוצאה להורג מופיעים בספר לעתים כה קרובות במצבים מגוחכים. אחרים טענו שהספר הוא ניצחון הילד על המבוגר. בעוד אליס היא ילדה אנושית הרי שכל המבוגרים מוצגים כבעלי חיים. אין שום מבוגר אנושי בספר. הספר מלא פרודיות, בעיקר על שירי הילדים שהיו מוכרים אז לכל ילד באנגליה וההיתול של קרול, שנטל מהשירים משמעות והפך אותם למצחיקים וחסרי מסר שעשעו את הילדים. אם עד כה הבאתי את הפרשנויות על חוסר המסר של קרול הרי שהכוונה הייתה למסרים של ערכיות התנהגות טובה מוסר ומיני מסרים שילדים סופגים מסיפורים, אך חוקרים אחרים רואים בספר מסר מאוד משוכלל שבו קרול מלמד את אליס את מכמני השפה, ובעיקר ... בעוד שמאליס מצופה להיות שקטה וצייתנית. ואם נזכור שהיצורים מסמלים את המבוגרים נקבל את צורת החינוך המדויקת של התקופה. ילדים צריכים להראות אך לא להישמע. רק למבוגרים מותר לכעוס ולצעוק. וסופו שאליס קוראת הלוואי שכוחם לא היו נעלבים כאן ... לעמקם של אחד או שניים. מעבר לכל הפרשנויות אמיתיות או לא, כי קרול לפחות פעם אחת אמר שזה סיפור ילדים פשוט, הספר כל כך שובה לב בכל הרמות שלו עד שגם קריאה סתם חוזרת ונשנית מעלה חיוך וגורמת הנאה ...
אגואיסטיות תקשורתיות הפנמה ענישה כישלון טענה ערכים שכל
הורות - מקצוע חובה בכל בתי הספר
... שהוא חותם לכישורנו הלימודיים. אך לאור המצב העכשווי כאשר אנו שומעים ומודעים כל יום יותר ויותר כיצד הורים מתעללים בילדיהם, מכים אותם רוצחים בהם, או אפילו אונסים ילדים רכים בשנים. עולה בדעתי איך מערכת החינוך לא השכילה להבין עדיין שהחברה שלנו גדלה לתוך מערכת של בורות וחוסר ... אדם הורה זה לא מקצוע בפני עצמו? שימו לב... כדי להוציא תעודת בגרות, משרד החינוך מלמד ומשקיע את המירב בילדנו, מגן חובה עד לסיום התיכון, משקיע המשרד ידע ומשאבים עמ להוציא את תעודת הבגרות. איזו השקעה? אך כשמדובר במהות ... אנו כחברה לומדים הכל, נוגעים בכל המון מצבורי ידע עוברים בראשנו, אנו מתאהבים, מתרגשים, חולמים, מיסדים קשר ורוצים להביא ילד לעולם. זהו משאת נפשה של כמעט כל אשה בעולם הרוצה לממש נשיותה, ולכן ישנו טעם מאוד מיוחד בהרכב שנקרה ... גלם? מדוע אנו מופתעים? מה אנו כחברה משקיעים כדי שכאלה מקרים לא ישנו יותר? מה זוג צעיר יודע על חינוך ילדים? איזה נסיון מוכח יש לזוג כזה בתחילת דרכו? כשאתה רוצה להתקבל לעבודה מסוימת האם הבוס אינו מבקש ממך שנות ... תקלוט דור ראוי ומוכן כאדם וכהורה אני תוהה מדוע אנו צריכים סופר נני רק לאנשי מקצוע שלהם נסיון עשיר בחינוך ילדים וכמעט בכל בית צריך איש מקצוע כזה, שאגב דורש הון תועפות? מדוע לא נהיהי כל אחד מאיתנו, מילדנו, סופר נני בעד עצמו שלמד והפנים את שנני יודעת? מדוע סופר נני ושכמותה לא יהוו מורים מקצועיים בבתי הספר ... חוזר מנכלי לפיתוח החשיבה בנושא? מדוע זה לא קורה? האם מערכת החינוך דואגת לרווחתם ולפרנסתם של בעלי המקצוע במקום לחינוך ילדינו? האם הם מבינים שכאשר הורות יהפך למקצוע הפרטי של כל אחד מאיתנו לא תישאר פרנסה ועבודה לכל הסופר נני ...
שיפור יכולות קוגניטיביות איך לפתח חשיבה לא רוצה להיות אמא רצח להביא ילד ראוי תרגול קוגניטיבי מקצוע
אימון אישי - טיפים לחיים טובים ומאושרים - 20
... שונא, אלא פירושו לא לעשות כלום בכלל... יש כאלה שחושבים שטבעי... לרצות להיות בזוגיות / בקשרים חברתיים, שטבעי... להביא ילדים, אבל הדבר היחיד שטבעי ואין עליו עוררין הוא שהאדם רוצה שיתמלא רצונו ויהא הרצון הזה ילדים / ללא ילדים, זוגיות / רווקות, מה שהאדם רוצה הוא שהמציאות תהיה כרצונו. לא משנה מה האדם יקבל, הוא תמיד ירגיש רע ...
לשנות מציאות אל הורים להביא ילדים מוחלטות מה זאת אהבה חוסר וודאות פרספקטיבות איך לשנות את המציאות
המנדלה ככלי הבעה יצירה ופענוח
... יצרו לעצמם במשך שנים ולאורך הדורות. במחקר מקיף שנחקר על ידי רודה קלוג בשנת 1967 ובספרה שורשי האינדיבידואליות, התגלה שילדים קטנים מציירים מנדלות באופן טבעי ללא הנחיית מבוגרים. המנדלות מגילאים אלה עשויות ביד חופשית ללא הכוונת מבוגר, מופיעות אצל כל ילד וילד ומשקפות את היסוד המארגן אשר קיים בטבע. בקורס נחווה יצירה וצמיחה אישית, העצמה והתבוננות פנימית. ההתנסות תסייע להבנת המנדלה ... העצמי, לאלה אשר מסיבות לא מובנות מרגישים חלשים וחסרי כוחות, ולכל אדם אשר מוכן ורוצה שמחה, אהבה ואור לחייו. לילדים ולאלה המוכנים לחזור ולו במעט לילד הפנימי השוכן בתוכם - לילדים אשר סבלו מבעיות של הפרעות מוטוריות, לאותם אשר מסיבות שונות נבצרה מהם ההזדמנות והאפשרות להעצים את אישיותם, לילדים אשר להם קושי בקשב וריכוז, עצבנות בלתי מוסברת וקשיי למידה בגלל סיבות שונות, לילדים פסיביים ואפתים אשר להם קושי בתקשורת. ילדים מוקסמים ומתפעלים מהצבעוניות ושמחים להתבונן במנדלה. ההתבוננות בציור המעגלי וצביעת המנדלה מרגיעה, ממרכזת וממקדת. לילדים מאד מומלץ לעסוק בהתבוננות וצביעת מנדלות לפני מצבים הדורשים מהם ריכוז ומיקוד, כגון: הכנת שיעורים, לימוד למבחן או כעזרה בזמן התפרצויות זעם וחוסר שקט. מעצם הצביעה, המנדלה מעודדת ומפתחת את היצירתיות החבויה בתוכם ואת הכישרונות החבויים אצל ילדים ומבוגרים כאחד. התבוננות בציורי מנדלות וציורם עשוי להוות כלי עזר עוצמתי המסייע למורים ומחנכים, להורים ולכל הנמצאים בסביבתם. התבוננות ... ככלי יצירה, פענוח וטיפול עבודה עם המנדלות מאפשרת לסייע ולשפר יכולות ואיכויות תפקוד על מגוון גווניה ואיכות חיים של ילדים, מתבגרים, ומבוגרים כאחד. ציור המנדלה מתאפשרת ומתאימה למצבים שונים, כגון: בעיות קשב וריכוז - ADD - ADHD. קשיי למידה ... ויכולת ריכוז בסביבה עם הפרעות סביבתיות - ויזואליות ושמיעתיות. למוח דרכים רבות משלו לחיקוי, ועל כן ישנה חשיבות לאפשר לילד / מבוגר את איכויות יכולותיו, והזדמנות שיפתחו בפניו דרך בהירה, זורמת ומאירה לתחושות, רגשות וחשיבה זורמת וקלילה, אשר תוביל ...
התאבדויות מנדלות איבוד ערך עצמי לשפר יכולות הפרעות בתקשורת להעריך את עצמי איך להרגיע קשב
שיטות הוראה ליצירת מוטיבציה בלילדים עם הפרעת קשב - אימון אישי / הפרעת קשב וריכוז / adhd
שיטות הוראה ליצירת מוטיבציה בלילדים עם הפרעת קשב - אימון אישי / הפרעת קשב וריכוז / adhd הוראה לילדים עם הפרעת קשב וריכוז או/ו לקויות למידה היא מאתגרת מאוד את המורה. על המורה לעביר את תכני הלמידה כנדרש, ... מוטיבציה ללמידה. בנוסף, לכל מורה בכיתה יש לפחות תלמיד אחד בעל הפרעות קשב וריכוז. התנהגותו האימפולסיבית ולעיתים ההיפראקטיבית של ילד זה מפריע לו עצמו ויכולה להפריע גם לכל יתר הכיתה. המורה צריך להתאים את שיטות ההוראה שלו שיתאימו לכל הכיתה וגם לתלמידים עם הפרעת קשב וריכוז. אחד הגורמים המשפעים על תפקודו האקדמי של הילד ודרגת המוטיבציה הוא הפרעת קשב, המשפיעה לרעה על יכולתו של הילד להתמקד ולשלוט בהתנהגותו. המפתח ליצירת מוטיבציה בילד עם בעיות קשב הוא לווסת ולהתאים בעבורו את סביבת הלמידה. ריצארד לאבוי מציע בספרו פריצת דרך במוטיבציה שיטות הוראה ליצירת מוטיבציה בילד עם הפרעת קשב. ספקו לילד סביבה מובנית וצפויה. תנו לילד הוראות חד - שלביות פשוטות. העניקו לו בו בזמן מידע מילולי וויזואלי (למשל, הקריאו את ההוראות תוך כדי כתיבן על הלוח). ספקו הליכי מבחן והערכה מותאמים. הציעו לילד חיזוקים חיוביים, שבחים ועידוד. למדו את הילד לרשום הערות, דרכי הדגשה וכישורי למידה מועילים אחרים. בחרו לילד מקום ישיבה בקרבת המורה, אבל הרחיקו אותו מאזורי תנועה רבה. הבהירו חוקים, גבולות וציפיות - פרסמו אותם. הימנעו מהעמסת הילד במידע, נתונים או הוראות שאותם אינו מסוגל לעבד. הרשו לילד ליטול הפסקות קלות מעת לעת על מנת לאפשר לו להירגע וצבור אנרגיה. הנהיגו מערכת חבר ללימודים או שכן טוב שבה יוכל חבר לכיתה לעזור לילד להתארגן ולהתכונן. הנהיגו רמז או סימן פרטי איתו תוכלו לשלוח לילד כאשר התנהגותו או מידת הקשב שלו מידרדרת. חלקו משימות גדולות ומורכבות לחלקים קטנים יותר שניתן להתמודד איתם. (למשל, במקום ... בבת אחת, חלקו את המשימה ל - 4 משימות של פתירת 5 תרגילים בכל פעם). העניקו לגיטימציה לצורך של הילד בתנועה ופעילויות בכיתה לעידוד תנועה. הקפידו שהילד ינהל מחברת משימות ועזרו לו בכך. עזרו לילד להתחיל במשימה ואז עודדו אותו להשלימה בכוחות עצמו. תנו לילד התראה מראש לקראת התרחשותו של שינוי גדול. דאגו לקיים מערכת תקשורת יומיומית בין הבית לבית הספר באמצעות רשימת מטלות. ספקו לילד רשימת חומר הקריאה הבסיסי בקורס כדי לסייע לו בהתארגנות ובתכנון. הפכו את ארגון הספרים, שולחן הכתיבה, הארון האישי והילקוט ... היו מודעים לכך שהוא עשוי להזדקק לעזרה. עצם ההוראה סדר את הילקוט לא תהיה אפקטיבית. ודאו שתשומת לבו של הילד נתונה לכם לפני מתן הוראות או הנחיות. זה יכול להיעשות באמצעות קריאת שמו, שימוש בתנועת יד או מגע. לאחר שההוראות ניתנות, בקשו ממנו לחזור עליהן בעל פה לפני ביצוען. ילדי ADD רבים עושים רושם כאילו הבינו את הנאמר גם שזה לא כך. זכרו את שלושת הרמות של חומר ההוראה: הרמה העצמאית: הילד מסוגל לקרוא את החומר בדיוק של 97% ולהבינו בדיוק של 90%. הרמה ההדרכתית: הילד מסוגל לקרוא את החומר בדיוק של 90% ולהבינו בדיוק של 76%. רמת התסכול: דיוק של 90% או פחות בקריאה ... על שיעורי הבית ועבודה ליד השולחן, חומר ברמה ההדרכתית צריך להיות מועבר בהדרכת מורה או בפיקוחו, אין להטיל על הילד חומר ברמת התסכול. לעולם אל תקבלו התנהגות טובה כמובנת מאליה. שבחו ועודדו את הילד כאשר אינו מפריע, כאשר הוא עובד בסבלנות, נותר יושב במקומו, מתמיד במשימה ומשתף פעולה. זכרו שהתנהגויות היפראקטיביות במהלך עבודה ליד שולחן הכתיבה (למשל, תיפוף באצבעות או בעיפרון, התנועעות בכיסא ותנועות עצבניות) נועדו למעשה לשחרר את הילד מהיפראקטיביות. לכן מן הראוי להתעלם מהן, אלא אם הן מהות גורם מפריע לאחרים. אל תדגישו בו זמנית איכות וכמות. משימות ממושכות ומורכבות קשות ביותר עבור הילד הסובל מבעית קשב. עדיף להטיל מעט משימות ולהדגיש את חשיבות הדיוק בביצוען, על פני מספר גדול של משימות שילחיצו את הילד ותוצאתן יהיו שגויות. זכרו שהילד עם ה - ADD יכול להפוך בנקל למתוסכל, ושלתסכולו השפעה רבה על המוטיבציה שלו. מתח, לחץ ועייפות יכולים לגרום לתחושות אלה של תסכול ולהגבירן. היו מודעים לנטייתו של הילד לפתח תסכול, ונקטו בצעדים מעשיים למנוע או להפחית סיטואציות הגורמות לחרדה. העניקו לילד שניות אחדות (עשר עד חמש עשרה) כדי להשיב על שאלות מילוליות. הוא יזדקק מן הסתם לפרק זמן זה כדי ... שיטות הערכה אלטרנטיביות כמו בחינה בעל - פה או בחינה באמצעות הדגמה. מבחנים בכתב עשויים לגרום לקושי מיוחד אצל ילדים עם בעיות קשב בשל קשיי השפה והארגון שלהם. ודאו שלילד יש את כל החומרים הנחוצים לו לפני שהוא מתחיל במשימה. עקבו בתשומת לב אחר הילד על מנת לקבוע מתי הוא ממוקד וקשוב במיוחד (למשל, מוקדם בבוקר, לאחר הפסקה, לפני ארוחת צהרים). תכננו את המשימות ... זמן אלו. לאחר פעילויות קשות תכננו פעילויות מעניינות ומתגמלות. הימנעו מלייחס סיבות מוסרניות או שיפוטיות לאימפולסיביות וחוסר עקביות של הילד. זכרו שהתנהגויות אלו מתרחשות שלא באשמתו או בהתאם לבחירתו. משוב שיש עמו האשמה אינו יעיל, אל תאשימו את הקורבן. ספקו לילד עם הADD די הזדמנויות להפגין חשיבה חריגה, יצירתית ועתירת דמיון כדי לזכות בהכרה על מקוריות. הרשו לילד לקשקש או למעוך כדור רך. יש ילדים עם ADD המסוגלים להתמקד טוב יותר כאשר הם מעסיקים את ידיהם במהלך פעילויות שקטות (הרצאות, דיונים, זמן סיפור, צפייה בווידיאו). בעת מתן הוראות, ודאו שתשומת הלב של הילד מתמקדת בכם, ובקשו ממנו לחזור על הוראותיכם במילים שלו לפני תחילת המשימה. ילדים רבים עם ADD עשויים להתקשות גם ...
הערות בית ספר הוראה ארגון שיפור תפוקה מוטיבציה ללמידה עובדים תנועה
איך מאבחנים הפרעות קשב וריכוז ?
איך מאבחנים הפרעות קשב וריכוז ? על פי ההנחות הרווחות, בין 6 ל - 8 אחוז מהילדים סובלים מהפרעות קשב וריכוז בעולם המערבי. אין ספק, שחלה עלייה חדה במספרים של הילדים אשר מאובחנים כבעלי הפרעת קשב וריכוז, אך ההסברים מדוע זה קרה, אינם ברורים, חדים וגם אין הסכמה רחבה עליהם. לפני שנסביר איך מאבחנים הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, חשוב לנו להסביר תחילה מדוע יש ויכוח על המספרים ובכלל על הנושא. מצד אחד של המתרס, עומדים המטפלים הסבורים ... והנושא מוכר יותר בקרב מטפלים, הורים ומורים. מצד שני, וזו הביקורת הגדולה בנושא, יש הסבורים שזה לא שיש יותר ילדים שסובלים מהתופעה, אלא שכיום הציפיות מהילדים הן כל כך גדולות ומצד שני רמת הגירויים שהם חיים בה עצומה כל כך, שאין באפשרותם אלא להיות חסרי ... קשב וריכוז, אלא יותר האם האבחון הוא אמיתי ונכון. אגב המספרים מראים שבארהב חל גידול מ - 5 אחוז מהילדים שסבלו מהפרעות קשב וריכוז בשנות התשעים למספרים שעומדים על למעלה מ - 11 אחוז. מדובר על קפיצה עצומה במספרים, ... שיכולת אבחון הפרעות קשב השתפרו. אז איך מאבחנים הפרעות קשב וריכוז? יש כמה חלקים לאבחון הפרעות קשב וריכוז. אצל הילדים האבחון נעשה כבר בגיל גן, לקראת עלייה לכיתה א. ברוב המקרים הורים ייקחו את הילדים שלהם לאבחון, כאשר הם יגלו יכולת היפראקטיבית מוגזמת, קשיים בריכוז ולעיתים אף מצב של תוקפנות. הילד עובר מגוון אבחונים, לצד פגישה של המאבחנים עם הוריו ואיתו. האבחון כולל הערכה קלינית כולל היסטוריה רפואית של הילד וההורים ובדיקה קלינית מפורטת, שאלונים להורים ולמורים, בדיקות רפואיות כולל בדיקות נוירולוגיות ופסיכאטריות, וכן כלים אבחונים בדמות מבחנים פסיכולוגיים, ... כל התוצאות, כולל אפשרויות תחלואה נוספות (כולל אפשרויות לבעיות נפשיות אחרות שעלולות לגרום להפרעות קשב וריכוז), ואז נקבע האם הילד אכן סובל מהפרעות קשב וריכוז. אבחון הפרעות קשב וריכוז מתבצעות אך ורק על ידי מאבחנים מוסמכים על פי כללים ... לקבל מידע נוסף בנושא, אתם מוזמנים ליצור קשר עם ציפי קדוש העומדת בראש צפיות גבוהות, ארגון המתמחה בעבודה עם ילדים, צוות המקום ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת.
ביקורתיות הפרעת קשב וריכוז פסיכיאטר ארגון הערכה להיות חסר טיפול בהפרעה נפשית לקבל מידע
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ילדים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ילדים, דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ילדים, איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
אני לא נמשך לחברה שלי ליצור התניה גלויה תרגיל לסירוגין או תרגיל בבת אחת אמת אובייקטיבית מוסלמים לגורמים התמודדות עם פחדים לא לפחד להתגרש בגלל הילדים ביטחון עצמי להתחיל עם נשים מה טוב בחוסר ביטחון עצמי? אהבה בחיים למה אנשים אוהבים אנשים מוצלחים? שיא השמחה אושר שקרי חוסר משיכה מינית לבן זוג זוגיות מחייבת לא לפחד לקבל החלטות איך לא להרגיש רע כשלא מסוגל להחליט? להתמודד עם רעב התמודדות עם פרידה מבת זוג משפטים של אנשים מצליחים סיפורי כישלון לקוח פוטנציאלי להרגיש מוצר איך משפיעים גירושין על ילדים? הארה רוחנית לילדים התת מודע מנהל אותך מודעות עצמית בסגר הקורונה אולי אני משוגע? כדורים פסיכיאטרים לטיפול במחלת נפש איך לא להחזיר אקס? לענות לאקס שריר ההמסטרינג שינוי זווית הישום של הכוח האלוהים החזק ביותר האם אפשר להוכיח שאלוהים לא קיים? הארה קורית לשחזר רגע של הארה רוחנית הספר להיות אלוהים הוא הספר הכי חכם בעולם האם כדאי להיות אלוהים? רכישת דירה חדשה סוגים של השקעות כספיות משמעות החיים של החילונים מהי משמעות החיים? מטרה שלילית האם אפשר ליהנות מהנאה אמיתית? למה אין בחירה חופשית? בני אדם כרובוטים יקומים בריאתנים עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להפרעות קשב וריכוז, מאמן רוחני, מאמן אישי טלפוני בנושאי ילדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1250 שניות - עכשיו 19_11_2025 השעה 12:22:31 - wesi4