ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






הומיאופתיה: חוקיה ועקרונותיה
... כך שיש אפשרות לאינדיבידואליות רבה בבחירת התרופה. הומיאופתיה מטפלת באדם השלם ולא בשם מחלתו. חשבו לדוגמה על שני ילדים שהוגדרה אצלם אותה הבעיה של הפרעת ... סיכוי גדול ששניהם ייכללו תחת אותה אבחנה של הפרעות קשב וריכוז וקרוב לודאי יקבלו את אותה תרופת הפלא ריטלין כשלמעשה שני ילדים אלה שונים לחלוטין. זה לא קורה ...
עסקים תכונות צער אינסומניה לא מצליח להירדם מחשבות אובדניות נטיות אובדניות זיכרון
אלכוהול וסמים עוזרים לנו לשחרר שליטה ולהרפות. זאת הסיבה שאנשים "תופסים ראש" בזמן בילוי. כדי שיוכלו ליהנות מהחוויה עצמה ללא דאגות. כי להרפות לבד הם לא מצליחים
... את גורלך בידי מישהו אחר ואתה לא מודאג ולא מוטרד כלל... זה אומר שאתה סומך עליו בעיניים עצומות. למשל: ככל שאתה יותר סומך על הבייביסיטר לילדים שלך (אמא, אחות לעומת אדם זר)... ככה אתה תצא לבלות עם ראש נקי יותר ממחשבות ודאגות לגבי שלום הילדים. ככל שאתה סומך על העובד שלך שיחליף אותך ושיבצע את העבודה שלך בזמן שאתה יוצא לחופשה, ככה אתה תוכל לצאת לחופשה בראש נקי יותר מהעבודה. - אם את ... שלך לשחרר שליטה תלויה ביכולת שלך לסמוך על עצמך. ככל שתסמוך על עצמך יותר, ככה תשחרר יותר שליטה וככה תדאג פחות. שליטה = התנגדות כשהיינו ילדים היינו ממצים את ההנאה שבחוויה עד תום. כי כשהיינו ילדים סמכנו על ההורים שלנו בעיניים עצומות, הפקדנו את גורלנו בידיים וזה אפשר לנו לשחרר את הצורך בשליטה על גורלנו. וכשאנחנו משחררים את הצורך בשליטה, ... בשליטה ורק אז תוכל ליהנות באמת מהחוויות הרגעיות של החיים. עד אז... אתה תמיד תהיה ההורה הזה שיושב פיזית במסעדה, אבל במחשבות אתה נמצא עם הילדים בבית. אלכוהול וסמים עוזרים לנו לשחרר שליטה ולהרפות. זאת הסיבה שאנשים תופסים ראש בזמן בילוי. כדי שיוכלו ליהנות מהחוויה עצמה ללא דאגות. כי ...
אתה יכול שליטה טרדות עבודה לבד דאגות מוטרד לא סומך עלי
שלושה שלבים - תהליך הלימוד בשיעור הראשי בחינוך ולדורף: רצון, רגש וחשיבה יוצרת
... שלבים - תהליך הלימוד בשיעור הראשי בחינוך ולדורף: רצון, רגש וחשיבה יוצרת בוקר טוב כתה ז, אני מקדמת את ילדי כתתי, כמו בכל בוקר. והם עונים בוקר טוב המורה ענת. לאחר שאנו מדקלמים, שרים, משחקים ונעים במרחב בבית הספר אנו חוזרים לכתה, אני לוחצת את ... לפני לבדי בכתה, כדי לוודא שאני יודעת לבצע אותו כהלכה. שלב 1 ביצוע הניסוי. בשקט, ללא מילים. שריפת חומר כימי באש מגזיה. לעיתים, כאשר ילדים מתבקשים לעשות את המאמץ ורק להתבונן בכל חושיהם בניסוי, דבר אינו פשוט עבורם ויכולות להיות תגובות שונות לעניין, כמו צחוק, מבוכה, אמירה חצי צינית. ההתבוננות עצמה דורשת כוחות רצון, התמקדות וקשב, הניסיון של הילדים להגיע לכל אלה יכול לגרור אחריו תגובות שונות. שלב 2 תאור ההתבוננות בניסוי בכתה דרך החושים וללא הסברים. דיבור בשפה רגשית ושאלות כמו - האש היתה שקטה סוערת כחולה עם ריח? לאחר מכן יתארו הילדים בעלפה את השינויים שחלו בחומרים בניסוי. עוד שאלות למענה עי הילדים ודיון בכתה בשלב זה: האם המצב נראה חשוד למישהו כשקרבתי את החומר לאש? אולי האוויר עזר למה שקרה? ראיתים את הצבע שקיבל החומר ששרפנו? ... שנתה את הצבע ל - Y אחרי כ - 10 שניות. השיחה נשארת קלילה, עולה תמונה קולקטיבית של הניסוי ונוצר זיכרון משותף כתתי שלו. אני מכוונת את הילדים לתבחינים בהם כדאי להבחין (צבע האש, כמות המים, ריח החומר השרוף, הזמן שלוקח לחומר להתלקח וכו). אפשר לכתוב כמה מילים על הלוח. לאחר השיחה על ההתבוננות בניסוי הילדים מציירים את הניסוי והמורה יכול לצייר אותו על הלוח. אין עדיין הסברים, אך כל הנל מקדם אותנו לשלב השלישי בו יגיעו ההסברים. אני מבקשת מהילדים לצייר את הניסוי שראו במדויק בצבעי עפרון במחברת. שיעורי בית - לסיים את ציור הניסוי. שלב 3 בבוקר למחרת הילדים מגיעים עם ציור הניסוי שסיימו בבית. ההתבוננות והרעיונות שעלו אתמול בשיחה בכתה שקעו לתוך הילדים בשנת הלילה. כדי ליצור דיון אני שואלת את הילדים שאלות, עליהן חשבתי מראש. שאלות לדוגמה: האם האש התגברה לדעתכם בגלל סוג החומר ששרפנו? האם המים רתחו וגרמו לחומר להתאדות או שההתאדות ... שאני בוחרת לשאול בשלב 3 בכתה הן חשובות שכן כעת אנו נמצאים בשלב מתקדם של תהליך הלמידה יצירה, שלב הקשור בחשיבה. בשלב השאלות חשוב שכל ילד יוכל להביע את דעתו בכתה. דעות וחשיבה מגוונת ומקורית היא המטרה כאן. חשוב גם לתת לילדים להעניק שמות משלהם לתופעות בהם צפו, ולא לחסום את חשיבתם היצירתית עם שמות שאני או מורים אחרים וחוקרים העניקו לתופעות. כך שאם אחד הילדים מכנה את התופעה אוויר שמניע אוויר או או מאש כחולה לאש ירוקה אני אמשיך והשתמש במונח שהוא המציא בדיון בכתה, אף ארשום אותו לעיתים על הלוח. כך הילדים חשים שהם מגלים לראשונה את התופעה בה צפינו. כאשר הילד מגלה את התופעה באופן חופשי ויצירתי שכזה, היא שלו לתמיד. הוא לא צריך להתאמץ לזכור את שמה, יש לו שם שהוא המציא עבורה והוא לומד להסביר אותה דרך השיחה בכתה (בסיום כל השלבים של הלמידה, כאשר אין הדבר חוסם את היצירתיות של הילדים, ניתן לאמר את שם התופעה המקובל במציאות). כאשר הילד עובר דרך רגשותיו ומחשבותיו הוא, ואני מכוונת אותו מידי פעם, הוא לומד. בשלב זה ניתן לעבור לעבודה אמנותית הקשורה בניסוי - לדוגמה ציור בצבעי מים של החום והאור שהפיץ החומר ששרפנו או פיסול של מראה החומר השרוף. אפשרות נוספת במקום עבודה אמנותית היא לספר לילדים על הביוגרפיה של המדען שגילה את התופעה בה אנו עוסקים, או לתת לילדים לכתוב עבודה בקבוצות על הביוגרפיה של אותו מדען ואז לספר עליה בכתה. בסיום העבודה האמנותית ביוגרפית יקבלו הילדים משימת סיכום מהלך הניסוי, תוצאותיו ומסקנותיו במחברת, או שנכתוב טבלה המסכמת את כל הנל. התלמידים יקריאו בכתה את סיכומיהם ואני אוסיף ... זה ואנו חוזרים לשלב 1 בניסוי חדש. חלק מיתרונות הגישה: שנת לילה שעוזרת לעיבוד ההתבוננות בניסוי. שימוש ביצירתיות והאומנותיות של הילד ולא עבודה דרך העברת ידע. יצירת תמונה כתתית של הניסוי - תומכת בהבנת הניסוי ובעבודה החברתית - סוציאלית בכתה. יצירת סימפטיה לתהליך הגילוי המדעי דרך התרכזות בילדים: חושיהם, רגשותיהם ומחשבותיהם. זאת בניגוד לאפשרות של יצירת אנטיפטיה למדע דרך התרכזות בהעברת ידע. פיתוח התלמיד על כוליותו באופן אינדוודואלי באמצעות כל הנל. הילד לומד שכל נושא שאנו עוסקים בו בביהס קשור בו עצמו ובבני אדם (דרך האמנות או הביוגרפיה). הוא לומד שהוא יכול לסמוך על עצמו במציאת האמת המדעית בעולם. הוא מתפתח אישית פיזית (בחושים), רגשית ומחשבתית, וכן חברתית משום חלק ניכר מהעבודה נעשית דרך דיון כתתי, ההצלחה של כל ילד בהבנת הניסוי עוברת דרך הצלחת הכתה כולה, וההפך. הילד לומד לפתח תמונה פנימית של המציאות וזיכרון שלה. אין כאן פיתוח של תמונה טכנית של הניסוי ומשמעויותיו בעולם פילוסופי - מדעי. החלק הראשון בו מתבונן הילד בניסוי יכול להיות גם בתחום לימודי אחר - בביולוגיה למשל דרך טיול בשדה, בספרות קריאת קטע טקסט, שמיעת מוסיקה, התבוננות ביצירת אמנות וכו. על פי התחום הנלמד באותה תקופה נמשיך את 2 השלבים הבאים. גישה זו תורמת להפעלת החושים של הילד ותפישה נכונה של המציאות הפיזית. (בימינו אין הדבר מובן מאליו, ילדים רבים חיים בעולם פחות פיזי ויותר וירטואלי). יצירת קשרים בין ניסיונות העבר ותופעות שהילד מכיר, לבין התופעה החדשה. העשרת עולמו של ה
הסבר החושים יתרונות ציורים יכולות סימפטיות לסמוך על עצמך תהליך
אמנזיה דיסוציאטיבית - מבוא
... מוחלטת, או כמעט מוחלטת של חייו הקודמים, לרבות מקצועו, ובני משפחתו (הוריו, בן בת זוג וילדיו). הפוגה הדיסוציאטיבית נחשבה בעבר להפרעה בזכות עצמה אך ב DSM 5 היא הפכה למאפיין של אמנזיה דיסוציאטיבית. שכיחות ואפידמיולוגיה בארצות הברית ... טראומטיים (אירוע יחיד או אירועים חוזרים). ההפרעה שכיחה יותר אצל מי שעברו אירועים קשים בילדות לרבות אלימות, התעללות לסוגיה וכדומה. כמו כן השכיחות גבוהה יותר אצל קורבנות אלימות פיזית, ואירועים טראומטיים מסוגים שונים. גנטיים ... לגרום למצוקה ניכרת התנהגות אובדנית וסימפטומים של PTSD. אמנזיה דיסוציאטיבית נצפתה בקרב ילדים, בני נוער ובוגרים. קיים קושי לבחון את מצבם של ילדים מפני שיש קושי לשאול אותם שאלות אודות אמנזיה. כדי להשלים את התמונה נעזרים בדרך כלל באנשים בסביבתו של הילד: מחנכים, הורים וכדומה. נטייה אובדנית אצל חלק מהאנשים עם ההפרעה יש נטייה לפעולות של גרימת נזק עצמי או אובדנות. הסיכון גדול במיוחד כאשר האמנזיה ...
חיזור טראומות טיפול בהתאבדות חיים חדשים דריאליזציה פסיכותרפיה לטפל בהפרעת אישיות נפש
איך לתקשר עם התבונה האינסופית? חלק א'
... היא מקום עלייה לרגל עבור אנשים וידוענים רבים מכל תחומי החיים. בתוכנית הטלוויזיה, אשר סקרה מספר דוגמאות ליכולותיו של הרב, הוצגה דוגמה אחת של זוג מנתיבות שמבחינה רפואית, נאמר להם שלא יוכלו להביא ילדים לעולם. הרב, לעומת זאת, חזה שלא רק שהם יביאו ילדים לעולם, אלא תהיה להם שלישיית בנים, וכך היה! המראיין שאל את הרב: איך ידעת שתהיה לזוג שלישייה? וזה ענה תשובה מעט מתחמקת: השם ...
יעילות ילדה שכנוע חשיבה תקשורתיות השכנוע העצמי לראיין חכם
כרוניקה של כישלון נפלא וידוע מראש
... של כישלון נפלא וידוע מראש גלית שחם כישלון הוא עניין יומיומי. הוא חלק הכרחי בתהליך למידה. ילדים לומדים דרך תהליך זה כל יום. כל עשייה ... מתחילה בכישלון - לומדים לצעוד צעדים ראשונים ונופלים, לומדים לאכול והאוכל לא מגיע לפה, לומדים לכתוב ושוגים, לומדים לקרוא והאותיות מתבלבלות ילדים קטנים צוחקים כשהם נופלים, הם ...
תחושה של כישלון להצליח במיזם התמודדות לא לכעוס על עצמי להצליח להאשים את עצמך לקיחת אחריות להאשים את עצמי
להיות בשליטה על המחשבות
... דיאלוגים וסרטים של העבר שלנו וזיכרונות. כמו זיכרונות ילדות או מתמללים לעצמנו שיחה מעצבנת שהיתה לנו אתמול. העתיד - חושבים ומדמיינים מה הולך להיות, מה אני יעשה בסיטואציה מסויימת דמיונית כמו שאזכה בלוטו או מה יקרה אם מישהו יקר ... בלי לדאוג. רוב האמהות מאמינות שדאגה זה יד ביד עם גידול ילדים. שלגדל ילדים ולדאוג להם זה אומר שזה חלק מהאהבה. אבל זה באמת נכון? האם אהבה היא דאגה? בשביל להתחיל להביא שלווה לחיים ולהשתחרר משליטת המחשבות, צריך קודם כל לבחור בכך ולהבין ...
הכי חשוב צורת תקשורת מציאות תעדוף אובססיה טורדנית כפייתית חשיבה כפייתית לטפל ב אוסידי להאמין בעצמי
אימון משפחתי - שיקום הסמכות ההורית
... משפחתי - שיקום הסמכות ההורית אימון משפחתי: שיקום הסמכות ההורית - התמודדות עם התנהגות קשה של ילדים בשילוב המודל המשפחתי - טיפול דיאדי וטיפול משפחתי, בשילוב הגישה ... שי בן 15 גונב כסף מאמו, חוזר הביתה בשעות מאוחרות, ומסרב לקבל את מרות הוריו. ההורים חוששים כי שותה ומשתמש בסמים. הורים רבים, פונים אליי בבקשה כי אשנה את התנהגות ילדם. אך, למעשה התנהגות ילדנו קשורה גם להתנהגות שלנו, ההורים. עבודה ממוקדת סביב התקשורת בין ההורים לילד, המתבססת על הטיפול ההתנהגותי הקצר מועד, מביאה לשינויי ממוקד, ועל כך ... והוא חוזר בשעות מאוחרות. אני מבקש כי תשנה את התנהגותו. נזכרתי, לאחרונה, בטיפולו של ירון, לאחר שיחת טלפון, מלפני מספר שבועות: שלום, שמי מירב והבנתי שאתה מחנך ילדים. עניתי שאינני עוסק בחינוך, אלא אני מלמד הורים לשקם את סמכותם ובמקביל להבין בצורה מעמיקה יותר את ילדיהם. בתי, ירדן בת 8, אמרה מירב. כאשר ירדן לא מקבלת את אשר רוצה, ... לישון, המלווה בוויכוחים ובבכי לתוך הלילה, תוכל לעזור לנו? . המודל המשפחתי מתייחס לכל בן משפחה כמושפע וכמשפיע על המערכת המשפחתית ועל כן נדרשת עבודה מערכתית עם הילד וההורים: ראשית, יש לבחון את המסר הסמוי שבהתנהגות. הגישה יוצאת מתוך נקודת הנחה כי, הדרך העיקרית שבה הילדים מתקשרים עם הוריהם, הינה באמצעות התנהגות. אם כך, בבחינת המסר הסמוי אנו נשאל את עצמנו - מה התנהגות הילד מנסה לספר לנו, על עצמו ועל יחסיו עם הוריו. למשל, ילד אשר לא הולך לישון כשנאמר לו, או נירדם רק עם ההורה. האם הילד מספר לנו כי פוחד? מחפש תשומת לב? מבטא צורך של ההורה בקרבה לילד, או משקף קושי בתקשורת. לאחר הבנת המסר הסמוי נוכל להגיב בצורה נכונה לצרכי הילד. בעבודה עם ירדן (בשילוב משחק, אומנות ושיחה) ובמפגשים עם ההורים, הבנו כי ... בתשומת לב. לאור נתינת מענה למסר הסמוי, נפסק סירובה של ירדן ללכת לישון. שנית, בניית סמכות הורית מחודשת - סמכות הורית נבנית כאשר ההורה מתייחס מחד, לצורך שעולה מהילד ומאידך, מציבה גבולות ברורים ועקביים. עבודה זו נערכת תחילה בטיפול פרטני ובהדרכת הורים ובהמשך במפגשים משותפים בין ההורה לילד (טיפול דיאדי וטיפול משפחתי). למשל, בטיפול הפרטני של ירון עלו כעסים שלו ... עקביים בהשמת גבולות (שעת שינה קבועה), לתמוך ולא לסתור אחד את השני. וכך השיבו לעצמם את סמכותם כהורים. אם כך, המודל המשפחתי מאפשר לעבור מדפוס התנהגות - התנהגות (הילד מסרב להכין שיעורים ולכן אצעק עליו) לדפוס המסר הסמוי (הילד מסרב להכין שיעורים כי מתוסכל? חושש מכישלון? מחפש תשומת לב מהוריו?). מה שמאפשר לתת מקום לצרכי הילד, לצד השמת גבולות ברורים ועקביים, ללא כרסום בסמכות ההורית. ...
אימון בכי בעבודה הורות ללכת לישון למידה לעזור טלפון
הכעס מהות ומשמעות
... אלימות מילולית: שימוש בשפה בוטה, מלגלגת כלפי הורים, בני זוג, ילדים, חברים לעבודה וידידים. אלימות פיזית: דחיפות ומכות ... כמה מצבים מהשכיחים בהם בוחר האדם לכעוס ולבטא כעסו. כעס על ילדים בבית כשהתנהגויותיהם מביעות אי הסכמה עם דעתם של ...
התקף שאלות ידידות ממשלה מקצוע תגובות סיכוי התפרצויות
הפרעות קשב וריכוז - מה מרגיש ילד שיש לו הפרעות קשב וריכוז
... קשב וריכוז - מה מרגיש ילד שיש לו הפרעות קשב וריכוז הרבה פעמים אנחנו נוהגים לומר על אנשים חסרי ריכוז, שאינם שמים לב מה קורה סביבם ואינם מקשיבים למה שמדברים איתם, שהם סובלים מהפרעות ... פעם זה לא נכון, אומנם ישנו גידול מתמיד במספרים של אלה הסובלים מהפרעות קשב וריכוז אצל ילדים ומבוגרים, אך עדיין לא כולם כאלה. בשביל להבין את זה, חשוב לדעת מה מרגיש ילד שסובל מהפרעות קשב וריכוז, הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשת, מנטאלית. לכך לא מספיק שנשלח אותו לעבור הפרעות קשב וריכוז אבחון או הפרעות קשב וריכוז מבחן שיאבחן ... ובו תוכלו לקבל את כל המידע שאתם צריכים, פנים אל פנים, אודות הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים ומבוגרים. אתם מוזמנים ליצור קשר עם המרכז בכל שעה ובכל עניין בנושא. מה מרגיש ילד שיש לו הפרעות קשב וריכוז הפרעות קשב וריכוז מחולקות לרמות שונות, התסמינים הינם פיזיים, פסיכולוגיים - נפשיים וכן התנהגותיים. חשוב להבהיר כמו שלא כל ילד שאיננו מרוכז סובל מהפרעות קשב וריכוז, כך גם לא כל ילד עצוב סובל מדיכאון בגלל הפרעות קשב וריכוז וכן לא כל ליקוי למידה נגרם כתוצאה מהפרעות אלו. ייתכן מאוד שהם סובלים מתופעות אלה בלי קשר להפרעות קשב וריכוז. ילד שיש לו הפרעות קשר וריכוז סובל מחוסר יכולת לשמור על קשב ממוקד לאורך זמן, חוסר יכולת להתרכז כולל בפעולות יומיומיות פשוטות. חוסר יכולת למלא אחר הוראות ולסיים ... כתוצאה מכך הוא דוחה או מבטל עיסוקים שונים, הרבה פעמים זה נובע מתחושת תסכול על מצבו. אצל ילד שסובל מהפרעות קשב וריכוז, גירויים חיצוניים משפיעים מהר יותר על התנהגותו, ואלה מפריעים לו לבצע את המוטל עליו. חלק גדול מהילדים שסובלים מהפרעות קשב וריכוז סובלים מליקויי למידה, וכן ליקויים בביצוע פעולות יומיומיות. אחת מדרכי האבחון של הפרעות קשב וריכוז היא, לבדוק האם לילד קיימות הפרעות וליקויים בשתי מסגרות חיים, כך ניתן לזהות האם מדובר בליקוי שעומד בזכות עצמו או קשור להפרעות קשב וריכוז. נקודה אחרונה, ילד שסובל מהפרעות קשב וריכוז, סובל בדרך כלל גם מהיפראקטיביות, מה שגורם לו לדבר בצורה לא מאורגנת, להתנהל בצורה מהירה, מתקשה לחכות לתורו, ופועל לא פעם ...
יכולת בעיות קשב וריכוז ילדה ליקויי למידה הפרעות קשב תוצאות פסיכולוגיה לרמות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ילדים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ילדים, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ילדים, איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי למתבגרים, ייעוץ נפשי, מנטור בתחום ילדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1719 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 19:44:18 - wesi4