ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 4
... וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 4 יעדי התכנית הטיפולית התכנית היא אישית ונבנית לילד ספציפי. על ההורה לשאול את המנחה בכל שלב ושלב מדוע תכנית זו מתאימה כרגע לדעתו לילד. יש לשנות את התכניות לעיתים כל שבוע, אך לעיתים ישנן תכניות שהולכות עם הילד זמן ממושך ומשתנות מעט מאד מבחינת התוצאות שהן מבקשות להשיג, הן כן משתנות מבחינת הדרך שבה אנו מנסים להגיע לתוצאות, משום שלא יתכן שהילד יעשה בדיוק את אותה הדרך במשך חודשים רבים (וגם לא שבועות). לכן על המטפלים והמנחה להיות יצירתיים ומעניינים ולהבין שככל שהילד עולה ברמת התפתחותו כך גם נדרשת מהם יצירתיות וגמישות בדרך בה הם מטפלים בו, במשחקים, סיפורים ושירים שהם מביאים. יש להתחשב ביכולתו של הילד לשבת באופן רציף ליד שולחן. ילדים רבים על הקשת אינם מסוגלים לשבת ולהקשיב בתחילת דרכם הטיפולית. לא יהיה זה הגיוני או מוסרי להושיב ילד כזה על כסא ליד שולחן זמן רב ולנסות להחזיק אותו שם בשעה שברור שהוא אינו מסוגל לכך. ישנן דרכים שונות להביא את הילד לשולחן. צריך להכיר את הילד היטב לשם כך ולפני שקופצים לתוך התכנית הטיפולית להקדיש זמן לא מבוטל לחשיבה כיצד לעשות זאת. לדוגמה, כמה וכמה ילדים שהכרתי לא התחילו בישיבה ליד שולחן אלא במשחק פיזי עמוק, כמו קפיצה על פוף, התגלגלות בשמיכה, עבודת גיזום ושתילה בגינה. או סוג אחר של גרייה כמו ... ומריחה של בוץ, צבעי ידיים או קצף גילוח על הגוף. לאחר שהצורך הסנסורי של הילד בא על סיפוקו יש לו יותר יכולת לשבת ליד שולחן או בשקט על הרצפה ולשחק. ילדים שמתחילים תכנית טיפולית במצב אוטיסטי עמוק יותר על ההורים להחליט עד כמה נכון, מועיל ובאיזו עוצמה להכניס את הילד שלא ברצונו לתוך הטיפול. ילדים רבים שנכנסים לתוך טיפול ABA מראים התנגדות עזה, משתוללים, בוכים ומכים את סביבתם ועצמם. הם אינם מסוגלים לקבל הוראות או את העובדה שיש מבוגר מולם ... ממנו וליהנות מלימוד זה. כאמור, חשוב מאד שהמנחה יסביר להורים שתגובתו של הילד עשויה להיות בעלת עוצמה לא מבוטלת בתקופה הראשונה של הטיפול (כדאי להגדיר כמה זמן זו תקופה ראשונית, בעיני מדובר בלא יותר ממספר פגישות עד מקסימום מספר ... ביחד עד כמה רחוק הם מוכנים ללכת ועדיין להרגיש שכל העניין מתרחש לטובת הילד. יש הורים שיסכימו להחזקת ילדם בכוח על הכסא מול השולחן. לדוגמה, ילד שבמפגשים הראשונים בכה, צעק ובעט, המנחה (שהיו לה הרבה שנות ניסיון (ABA הצליחה אחרי 3 מפגשים לתת לו מספיק חיזוקים חיוביים על התנהגות שכן הייתה ... שיתוף פעולה וכו) כך שהוא הבין את הדרך הנכונה להתנהגות בזמן טיפול. לאחר שהילד הבין זאת הוא המשיך להגיע לטיפולים ברצון רב והתקדם יפה. הכוונה בטיפול אינה בשום אופן לשבור את רוחו של הילד ולשנות את מי שהוא במהותו, אלא לתת לו להבין שיש כאן עוד אדם ושהמילה האחרונה, כמבוגר, היא שלו. כך מבין הילד שהוא מתלמד ואילו המבוגר הוא המורה. בתוך הגבולות הללו ניתן חופש די רחב לילד והוא לומד למצות אותו עד תום, ליהנות וללמוד לשחק ולתקשר בטיפול. תפקיד המטפל הוא להציג ולהציב לילד גבולות של ריסון עצמי ודחית סיפוקים ובה בעת להעניק לילד חופש בכל מקום שהדבר אפשרי מתוך אהבה וכבוד לילד. מתן כוח גדול מידי לילד לשלוט בסיטואציה ולדרוש כל מה שעולה בדעתו מהמבוגר גורם לילד לפחד, משום שכל הכוח אצלו והוא נבהל מכך שהוא המוביל ושאין לו גבולות. לכן על המבוגר המטפל לעצב את עצמו כמוביל דרך עבור הילד, כזה שאינו נותן פקודות אלא שה
אוטיזם יצירתי איך לעשות זאת חיוביים הילד מתעקש לשאול את עצמך פסיכולוגיה תורות
בעיות קשב וריכוז - מהיכן נובעות בעיות קשב וריכוז?
... מאמרים בעיתונים, שיחות ודיבורים נשפכו על בעיות קשב וריכוז, הורים רבים מספרים שהם חוששים שהילדים שלהם סובלים מזה והם מפחדים לקחת ... מדובר בתופעה לא חדשה, כבר במאה ה - 17 היא תוארה בספרות ובתחילת המאה ה - 20 כבר אובחנו ילדים שסובלים ממנה. במאה ה - 20 היא ... נוירולוגי. על פי ההנחות הרווחות, בעיות קשב וריכוז נמצאות, או לפחות מאובחנות יותר אצל ילדים, דרך אגב אצל בנים הרבה יותר מאשר ... שעברו בדיקת קשב וריכוז ואובחנו כמי שסובל מהתופעה, הוא דווקא בעלי מנת משכל יותר גבוהה מאשר ילדים שאין להם את זה. בעיות קשב וריכוז ... כל אחד מאיתנו זקוק ליכולת ריכוז ברמה מסוימת בשביל לפעול ולעשות דברים מסוימים. הבעיה אצל ילדים ובני אדם בכלל שסובלים מבעיות קשב ... השאר הדבר נובע בגלל מאמץ מיוחד שהוא משקיע בדברים שונים, שינויים שהוא חווה לאורך היום ועוד. ילדים שעברו בדיקות קשב וריכוז התגלו, לא ... בכך. הרבה פעמים זה משתלב עם מצב של היפראקטיביות, כלומר תנועתיות ודברנות יתר. במצב כזה הילד יסבול מחוסר יכולת להתאפק, לציית להוראות, חוסר שקט וסף תסכול נמוך, דברים שיוצרים לא פעם מתחים עם ילדים אחרים ועם הסביבה. אם אתם רוצים ...
טלויזיה ילדים תקווה לעשות דברים טיפול בהפרעות אישיות משקיע טיפול במחלת נפש הפרעות נפשיות
הורות - בואו נדבר על סמכות.... סמכות הורית.
... ולמה - ומצייתים. היום, מספיק שהילדים הקטנים (או הגדולים) יסתכלו עלינו ... מבלי שנרגיש, הסמכות הזו עברה לילדים. איך? מסתבר שחלו הרבה מאוד ... למצוא ספר הדרכה להורים. גידול ילדים נעשה עפ אינסטינקטים ולפי העתק של ... (ובעיקר אמהות) היו מגדלות את ילדיהן עפ הבנתן, עפ איך שגידלו אותן ... והאם הייתה אחראית על הטיפול בילדים וחינוכם (אמרתי, כמעט... זה בוודאי ... ואינפורמציה בנושאי חינוך וגידול ילדים. מספרי הדרכה של מה לעשות? איך? מה ... למשל, גישה אחת ממליצה להרים את הילדים על הידיים כמה שיותר על מנת להקנות ... האם פעלתי נכון או אולי נעשה לילד נזק... גם הילדים עברו שינויים מרחיקי לכת... מגיל קטן (מאוד) ילדים נמצאים במסגרת, חשופים לסביבה פעילה של ילדים ומבוגרים, חשופים להרבה מאוד ... לשכוח... יש להם גם דף זכויות הילד (כן, כן, יש דבר כזה). מה עושים כשילד בן רבע לשלוש אומר מה תעשו לי? כשהוא מסרב ... על המותן)... ? כבר מגיל צעיר ילדים יודעים ומודעים לכך שאסור להכות ... איפה עובר הגבול בין הרצון לגדל ילדים עצמאיים, בוגרים ומסתגלים לבין ... רבות אנו בוחרים שלא לגדל את ילדינו כפי שגידלו אותנו (מוכר?), אולם בפועל ... גם כן, לסיבוכים וקשיים בחינוך הילדים. לפני שמדברים על סמכות הורית, ... והחשוב ביותר שלנו הוא ללמד את הילדים לחיות, להסתדר, לשרוד, לבחור ... בין טוב לרע. החיים בחוץ מהרגע שהילד יוצא לעולם רצופים בגבולות, חוקים, נהלים ... הראשונות (עד גיל 6 לערך), עבור הילדים, הבית הוא העולם כלומר, כל מה ... הבית לחוץ - העולם לחוץ וכולי. הילדים עושים השלכה חיצונית לכל מה שקורה ... הבית על החיים בחוץ חשוב לדעת שכל ילד תופס ומפרש אחרת את המצב. בבית תחרותי, למשל, יתכן שיהיה ילד תחרותי מאוד שלא מוכן להפסיד, נלחם ... רבים מבקשים רק דבר אחד... שהילדים יהיו מאושרים. אומנם, הבקשה לא ... מהדברים הקטנים, יכולה ללמד את הילדים להיות מאושרים גם כן. התסכול ... היכולת להתאים את ההורות לילדים ולא את הילדים להורות היכולת להתאים את ההורות ... שלי (עוד לפני שמציבים גבולות לילד) היכולת לעמוד מאחורי ההחלטות שלנו וליישם ... להבדיל בין הורות לחברות (לילדים יש הרבה חברים... הם צריכים הורה ... היא בסופו של דבר זו שתיתן לילדים את החוסן הנפשי, היציבות והביטחון ...
הדרכה תחרות יחסים טובים השקעה ביטחון עצמי חזק לגדל ילד חיזוק ביטחון עצמי ביטחון עצמי גבוה
כיצד לפתח ולהעצים את את עיני השכל של האדם? כיצד להבין דברים לעומק? חלק 1
... לנו ידע על רכיב בודד כל שהוא במוצר השלם. הדוגמה הפשוטה ביותר היא ילד שלומד את לוח הכפל. רוב ככל הילדים לפחות בשלב הראשון לומדים את לוח הכפל בעל פה בלי להבין מדוע התוצאה היא כזו או אחרת. ילדים כאלו יודעים לבצע פעולות של כפל רק עד 100, כי לא קיים ... של מה התוצאות של כפולות שהתוצאה שלהן היא מעל מאה. אך בהמשך הדרך, הילדים לומדים ומבינים את חוקי המתמטיקה שעל בסיסם בנוי לוח הכפל ... כל מספר בכל מספר עד אין סוף בלי להסתבך בכלל. נמצא אם כן שאותם ילדים כאשר לוח הכפל היה קיים אצלם רק ברמת מידע ללא הבנה של מה שעומד מאחוריו, אותם ילדים לא היו יכולים לענות על שום שאלה שהם לא למדו את התשובה שלה בצורה מפורשת, כי המידע הזה הרי לא קיים אצלם. אבל ברגע שילד לומד את חוקי המתמטיקה ואתה הבסיס העמוק שלה יותר ויותר, כך הוא ... עדיפה על ידע (כי היא חסכה זמן רב של רכישת כל המידע). לכן כשמלמדים ילד מתמטיקה מבקשים ממנו להבין את הדרך ולא רק את התוצאה, כי על ... טובה יותר של כל שאר האירועים באותו נושא, להבין למה הם כך או אחרת. הילד שמתרגל עוד תרגיל במתמטיקה, זה כדי לגרום לו להבין את המנגנון של ... רבים יותר שהוא עוד יתקל בהם בהמשך חייו. דוגמה נוספת מהחיים. כידוע בחינוך ילדים כאשר ילד שוגה וטועה, כידוע תמיד צריך להציג בפניו אלטרנטיבה חיובית ... אבל ישנם יותר מידי מקרים שבהם אותו הורה לדוגמה שיודע את הכלל הזה בחינוך ילדים, עדיין הוא אישית יכול במקרים אחרים להיות בהמון עימותים עם ... נמצא אם כן שלמרות שאותו הידע קיים אצל אותו הורה ומחנך כיצד לנהוג בחינוך ילדים עדיין הוא לא מיישם זאת גם במישורים אחרים בחייו. למה? כי הידע ... הוא כזה או אחר. מי שמבין את התפיסה שעומדת מאחורי העניין של להציג לילד תמיד אלטרנטיבה חיובית, מי שמבין שזה לדוגמה נובע מכך שכדי ...
הורה דווקא ככה חוסר ידע בודדה עומק איך לפתח דפוסי התנהגות לגרום לה
מהו חינוך טוב? איך לחנך ילד בצורה מבוגרת? חלק 2
... חינוך טוב? איך לחנך ילד בצורה מבוגרת? חלק 2 המשך מ: מהו חינוך טוב ? איך לחנך ילד בצורה מבוגרת ? חלק 1. תשובה: בחיים לא חייבים להבין את הסיבה, אבל חייבת להיות סיבה מאוד טובה ללמה לעשות משהו שלא ... לכל דבר. גם אתה וגם ילדך לא אמורים לעשות שום פעולה שאינכם מבינים למה לעשות אותה. כי רק משוגע עושה דברים סתם כך. אלא מה? שלפעמים ישנם מצבים ... מצד אחד צריך להסביר לילד את הסיבות ללמה לעשות כך או אחרת כפי כמה שהוא מסוגל להבין. וככל שמסבירים לו יותר את הסיבות, כך הוא מחונך יותר באמת ... עם זאת במקרים שבהם הילד לא מבין את הסיבה או שאתה אינך יודע כיצד להסביר לו אותה, גם אז אסור לך לרדות בילד (אאכ זה ממש קריטי כנל כדי להציל אותו כנל), אלא עליך להסביר לילד בצורה הגיונית מדוע הוא צריך להקשיב לך, למרות שהוא לא מבין אותך. בדיוק לפי אותו ההיגיון שגם אתה מקשיב לפעמים לאחרים ... את דעתם עד הסוף. הילד חייב ורצוי מאוד שהוא יבין מה הוא עושה. הוא לא חייב להבין את הכל כרגע, אבל הוא חייב להבין מדוע כרגע הוא עושה X. אם ... הדברים הטובים אצל ילדים, הוא שהשכל שלהם עדיין לא השתבש. זא עדיין אין להם את ההרגלים המשובשים שיש לאדם המבוגר. וזה בא לידי ביטוי בכך ... כך. וכאשר אומרים לילד לעשות את זה, אז הילד בגלל שהמוח שלו עוד לא השתבש, אז הוא לא מבין את ההיגיון שבחוסר ההיגיון של מה שאומרים לו לעשות. ואז נוצר הקונפליקט. ... קונפליקט שאתה מסביר לילד שלך לעשות משהו והוא לא מבין את ההיגיון שבדבריך, הרי שהרבה פעמים זה לא בגלל שהילד שלך יותר חכם ממך, אלא פשוט בגלל שבאמת הילד שלך עדיין לא התרגל לכל אותם דפוסי חשיבה מוטעים של המבוגרים. ולא נביא כאן דוגמאות ספציפיות (ויש אין ספור כאלו, שהם ... האם הדבר שהוא בטוח שהילד שלו מוכרח לעשות כרגע, כי כך הוא בטוח שנכון לעשות, האם אכן באמת הילד מוכרח לעשות X דווקא כרגע? או שאולי זו בסך הכל איזו אמונה חברתית טפלה שבה המבוגר מאמין?! ודרך אגב כל מה שנאמר לעיל ... אך מה עושים עם הילדים שגדלו במשפחות הרוסות, מה עושים עם ילד שגדל בשכונת מצוקה ופשע, כיצד ניתן לעזור להם לחיות בצורה נכונה וטובה? כיצד ניתן לצאת ממעגל האלימות וכולי? ... כזה לא יכול לעזור לילד לצאת משום מעגל של התנהגות שלילית. כי מול מערכת הכללים שמציגים לילד, יש גם מערכת כללים אחרת ומערכת הרגלים אחרת סביבתית, שגם אותה הילד מכיר. אז למה בעצם שהחינוך שתיתן לו יעזור לו?! אך יש גם סוג 2 של חינוך. שהוא חינוך שמחנך את האדם בצורה בוגרת, בדיוק ... שבה צריך לחנך את הילד כאשר הוא קטן ולא לחכות לכך שהוא יעשה טעויות, יתבגר, ורק אז יסבירו לו את ההיגיון במה שאמרו לו. עם כל הכבוד להשפעות ... עצמו. ההתמודדות של הילד היא לא מול הסביבה שלו, אלא מול הרצונות שלו ביחס לסביבה שלו. זה לא משנה מה הסביבה עושה, זה משנה כיצד הילד מגיב למחשבות של עצמו שאומרות לו להיות כמו הסביבה. ההתמודדות היא תמיד של האדם מול עצמו ולא מול הסביבה. ולכן, כאשר נותנים לילד חינוך פנימי שבא מבפנים, דהיינו חינוך שורשי ויסודי כמו שנותנים לאדם מבוגר, חינוך שמסביר לו את ההיגיון שבמעשים בדיוק ... נהיה לחלק מהמהות של הילד ואז על ידי זה הוא יכול להתגבר גם על כל השפעות הסביבה ולצאת מכל מעגל שלילי ולעבור לצורת חיים חיובית. לסיכום: תתייחס לילד שלך כמו שמתייחסים לאדם מבוגר, ואז הוא יתייחס גם אליך ואל הדברים שלך כמו אדם מבוגר. במקום להסביר לו כל היום מה לעשות, ... את החינוך שאתה נותן לילדך לחלק ממנו. ובנוסף, זה לא יזיק שתבדוק את עצמך, האם באמת כל הדברים שאתה מלמד את ילדך לעשות, האם הם באמת נכונים, או אולי אתה אומר לו לעשות אותם, כי גם אותך חינכו כך בטעות. בהצלחה. לקריאה נוספת: מאיזה גיל כדאי ללמד ילדים חשיבה חיובית? ציטוטים: רבי נחמן מברסלב חנך לנער על פי דרכו (אם תחנך את ה
חיוביים האמת האמיתית לוותר על ילדים הקצנה אופי קיצוני זיכרון טיפש טיפול בהתמכרויות
סליחה ילד בן 3
סליחה ילד בן 3 ילד בן 3 זקוק להורים נאורים, חמים, פתוחים, מחבקים, ... ואלימים. היום אני יודע שילד בן 3 לא יודע לקום ולעזוב את הבית כשמתעללים בו. ילד בן 3 לא יודע להציב גבולות. ילד בן 3 הוא תלותי, פוחד מנטישה וזקוק נואשות ... להגנה ולתשומת לב של אמא ואבא. ילד בן 3 הוא נרקומן. נרקומן של אהבה ותשומת לב. כמו ... לקבל את המנה שלו. הכל! יש ילדים שמסכימים לשתוק כי רק ככה הם יקבלו את המנה. יש ילדים שמסכימים לציית, כי אם הן יעמדו על שלהם הלכה המנה יש ילדים שמסכימים להיות תמיד האשמים. הכל בעבור המנה ילדים בני 3 מסכימים להרגיש שהם רעים, לא שווים, ... לא לאבד את המנה. עכשיו הילד מכור. עכשיו אנחנו מכורים. מכרנו את נשמתנו בעבור המנה. וילדים הם חכמים, מבינים ולומדים מהר מאוד. עכשיו הילד יודע, שכדי לקבל את המנה עליו לשתוק ולרצות תמיד את ... לקבל תשומת לב אז עליו להיות ילד רע, אלים, חולה, בעייתי. הילדים יודעים שאם הם ירצו את אבא או את אמא מינית אז ... המשוכלל בעולם להשגת אהבה. כל ילד למד את הדרך שלו להשיג אהבה, כל אחד מאיתנו הפך ... אותנו. על החברים, המשפחה, הילדים שלנו, על הבוס בעבודה, על העובדים שלנו, בני ... הזה עוברת דרך סליחה ומחילה לילד בן ה - 3 שהיינו. לילד שהסכים לכל החרא הזה ולא ידע להציב גבולות או לקום וללכת. אז, בילדות, הוא עשה את הטוב ביותר שהוא יכול היה. הוא ... עצום. עלינו לומר לו: סליחה ילד שכעסנו עליך כל השנים האלו. ששנאנו אותך, ... כבר לא עובד יותר היום. והילד הזה יתחיל לאט לאט להירגע, להיגמל מההתמכרות למנה. ... בשמחה, סיפוק והגשמה. אז סליחה ילד בן 3, אנחנו מוחלים לך, מקבלים אותך ואוהבים ... באמת. עד הסוף. כי גם הם היו ילדים בני 3 שהיו זקוקים להורים נאורים, חמים, ...
הגנה רצון חברים יחסי מין ידע העלבות סקס חברות
הורות מודעת
... מודעת איילת לבנון לכל אחד מאיתנו, ההורים, הכי חשוב בעולם שילדינו יגדלו להיות מבוגרים בריאים, אהובים, בעלי ביטחון עצמי ויכולת להגשים את שאיפותיהם. אנו פועלים בדרך הטובה ביותר שידענו עד כה ומרגישים שאנו עושים כל מה שביכולתנו כדי לגדל את הילדים בדרך הנכונה על פי דרכנו. למרות זאת, לעתים אנו מרגישים שמשהו בכל זאת לא עובד... יש ילדים שעושים כרצונם ולא נשמעים לבקשות הוריהם ולחוקי הבית, ילדים שמתקשים להשתלב בגן או בבית הספר, ילדים שסובלים מבעיות חברתיות, ילדים שלא רוצים ללמוד, ילדים שנתקלים בקושי רב בתקופות שינוי כמו גירושים, מעברים ועוד. היות ולא למדנו להיות הורים, אנו פועלים באופן טבעי בדרך שנראית לנו נכונה, מתוך ההרגלים שלנו. דרך זו עלולה לפעמים להכשיל אותנו ואף להחריף את המצב. כאימא לילד בן 5, שובב, מלא חיים, מאוד עצמאי בדעותיו ובדרכו, אני מתמודדת לא פעם עם שאלות לגבי חינוכו ולגבי מערכת היחסים שאני ובן זוגי בנינו עימו. מתוך מציאות החיים שלי והעיסוק שלי כיום ... אותי לכתוב מאמר זה. אנו, שחונכנו עי הורינו וחווינו את ילדותינו שלנו, גדלים אל ההורות מתוך מקום של תהייה. קשיים ביחסים עם ילדינו הם הזדמנות לבדק בית אשר יאפשר לנו לעשות שינוי וליצור את מערכת היחסים שאנו רוצים שתהיה לנו עם ילדינו. התוצאות שהשגנו עד היום הן המדד לאפקטיביות של הדרך שלנו וכדי לבחון זאת עלינו לעצור לרגע ולבדוק עם עצמנו האם היחסים שיצרנו עם ילדינו הם היחסים הרצויים מבחינתנו? האם הדרך שבה הילדים שלנו מתמודדים עם קשיים ותסכולים היא חיובית ונכונה עבורם? באם לא, הדבר הראשון שעלינו לעשות הוא לשאול את עצמנו כמה שאלות: איזה מן הורה אני רוצה להיות? איזה יחסים אני רוצה ליצור עם ילדיי? מה חסר היום ביחסים שלי איתם שהייתי רוצה שיהיה? מה לא עובד ביחסים? מה אני רוצה להביא אל מערכת היחסים עם ילדיי? השאלות הללו אינן מתמקדות בעבר ובסיבות שהובילו למצב הנתון אלא מתמקדות בכאן ועכשיו ובעתיד שאנו רוצים ליצור. השאלה המרכזית היא מה החלק שלי בפאזל המשפחתי שנוצר? איך אני, האדם שאני היום, הופך את מערכת היחסים שלי עם ילדי למשהו שאהיה יותר שלם איתו? מה אני צריך להביא היום שלא הבאתי עד כה על מנת לעשות את ההבדל? חשוב להדגיש, כי כאשר מדובר על שינוי, לא מדובר על מהפכה וכי לעתים שינויים קטנים עושים ... אליה. לאחר שביררנו לאן אנו רוצים לקחת את מערכת היחסים עם ילדינו עלינו לבדוק עם עצמנו, מה מונע מאיתנו ליצור מערכת יחסים זו? מה עומד בינינו ובין היחסים שאנו רוצים? כדי לענות על שאלה זו אתייחס למספר גורמים: כפתורי ההפעלה שלנו, ההקשבה לילדינו ולעצמנו והאמונות שאימצנו לעצמנו במהלך החיים. זהירות! מטען חורג מה מפעיל אותנו כהורים להגיב בדרך שבה אנו בוחרים להגיב? האם זהו הרגל שאימצנו ואנו מופעלים כאוטומט לגירויים ... העבר מפעיל אותנו וגורם לנו להגיב לאירועים שעוברים על ילדינו בחריפות? עד כמה אנו חווים את החיים של ילדינו כהשתקפות של החיים שאנו עברנו ועד כמה אנו מצליחים להפריד את החוויות שלהם מהילדות שלנו? האם אנו מונעים על ידי פחדים שרק מחריפים את המצב ויוצרים נבואה שמגשימה את עצמה? גילת (שם בדוי), בת 40, הגיעה אלי לאימון לאחר שנפרדה מבעלה. בתה בת ה - 8 הגיבה קשה מאד ... זו מילת הקסם. מילה קטנה גדולה. להקשיב לעצמנו, להקשיב לילדינו. עד כמה אנו באמת מקשיבים לעצמנו, לצרכים שלנו כהורים ולמקום שלנו במשפחה? כמה אנו נאמנים לעצמנו, לתחושות הבטן שלנו? עד כמה אנו מגיבים ממקום אותנטי ומחובר? עלינו ללמוד להקשיב לילדים שלנו. למה שהם אומרים, למה שהם לא אומרים, למוסיקה של הדברים שלהם. מה הילד שלנו רוצה להגיד לנו על ידי ההתנהגות שלו? מה ההתנהגות שלו מבטאת? האם ילד שמתקשה להיפרד בבוקר בגן - מתקשה כי קשה לו הפרידה מהוריו? האם הפרידה הקשה מבטאת קושי שיש לילד בגן? האם יש נסיבות אחרות שעשויות לגרום לקושי? ומה עלינו כהורים לעשות כאשר ילדנו מסרב ללכת לגן בבוקר: האם להקשיב לו או להאמין שיעבור לו? מה הילד מרוויח מהתנהגותו? מה התגובה שלנו למצב? האם התנהגותנו מזינה אותו? רק לאחר בחינת התמונה כולה נוכל להחליט כיצד לפעול. בן זוגי ואני התמודדנו לאחרונה עם קושי גדול של בננו אשר סרב ... הוא ילמד שבאמצעות לחץ משיגים דברים. אנחנו החלטנו להקשיב לילד שלנו ולתחושת הבטן שלנו. הבנו שהילד שלנו יודע מה טוב בשבילו. החלטנו להעביר אותו גן והיום, אחרי המעבר, ה
ניהול להיות בטוח בעצמך נקודות מבט הורות עצמאי בטוח בעצמי לכתוב מאמר מה אני צריך
התמכרות היא מחלה משפחתית
... משפחתיים וחברתיים או התחייבויות לילדים, כי אף פעם לא ידוע מה צפוי. (לתת דוגמאות) פחד - מצבי הרוח המשתנים והבלתי צפויים והתפרצויות אלימות של ... הערכית - שקרים רבים, התעללות, הזנחת הילדים, אלימות, חשיפת הילדים לעולם הסמים והעבריינות ועוד. בכל פעם חוצים עוד קו אדום שבעבר חשבו שלעולם לא יגיעו אליו - ממש בדומה לתהליך ... עצמית נמוכה של בני המשפ ובעיקר הילדים. הגנה על המכור - המשפחה מפתחת נורמות התובעות נאמנות של כל חבריה והתגייסותם להגנה על המכור מפני תוצאות ... התפתחותם האישית. חולי - בת הזוג והילדים אשר מרגישים שהם מאבדים שליטה ויציבות בחייהם, ומאבדים את הלגיטימציה להביא לידי ביטוי את רגשותיהם וקשיהם, ... מתפקדות כשותפות תלות גם לבן זוג וגם לילד. לכ50% מנשות המכורים יש מכור במשפחת המוצא, כלומר היא מכירה עוד מהבית את דפוס ההתמודדות הזה ומשחזרת אותו. נוצר ... סביב הצרכים והאינטרסים של בן הזוג הילד המכור. ככל שחייה הופכים יותר ויותר מושפעים עי המכור והסם שלו, היא הולכת ומאבדת את הזהות העצמית שלה ואת יכולתה ... מכך מתעורר הצורך בפיצוי יתר של הילד וקושי לשים לו גבולות. דפוסי ההורות מאופיינים בהזנחה והתעללות מצד אחד ובפיצוי יתר וחוסר גבולות מאידך. סבאים ... קרובות לנעלי ההורים שמתקשים לגדל את ילדיהם בעצמם. התמיכה הזו, שמוענקת עי המשפחה המורחבת, היא בעלת תפקיד משמעותי ביותר בשמירה על בריאותם וביטחונם של הילדים בזמנים קשים. לעתים קרובות הסבים או הדודים הם העוגן היחידי בחייהם של אותם ילדים אשר נותן להם יציבות וביטחון. אבל לצערנו, במקרים רבים המשפחה המורחבת אינה מסוגלת להתמיד בגידול הילדים לאורך זמן ואז הילדים נחשפים שוב לחוויית הנטישה וחוסר היציבות שמאפיינים את חייהם ממילא. בנוסף, נוצרים מתח ותחרות בין ההורים ... שלהם שממלאים את מקומם. ומה קורה לילדים במשפחה המכורה? פגמים מולדים - ההשפעה הכואבת והמשמעותית ביותר של התמכרות במשפחה מתרחשת בקרב הילדים. כ - 150 תינוקות מכורים לסמים נולדים בישראל מדי שנה, לאימהות שהשתמשו בזמן ההיריון בהרואין וקוקאין. ... בגלל חוסר מודעות של רופאים. נפוץ אצל ילדים מאומצים. תינוקות שנחשפו ברחם אימם לסמים ולאלכוהול, הם תינוקות בסיכון גבוה ללידה מוקדמת, מומים מולדים, ... ADHD - הפרעת קשב וריכוז - אצל ילדים להורים מכורים לסמים ולאלכוהול יש אחוז גבוה יחסית של ADHD. ידוע שהפרעה זו נגרמת גם כתוצאה מגורמים גנטיים ... המכורים מדווחים על קשיים שהיו להם בילדותם בלימודים ובהסתגלות בביהס, אשר גם אם לא אובחנו אז, מעידים על מה שאנחנו מכירים כיום כקשיי קשב וריכוז. יש ... של אוכלוסייה אחרת. על אחת כמה וכמה כשהילד חי בסביבה מזניחה שאינה מאבחנת את בעיותיו ואינה מספקת לו טיפול מתאים. התמכרות - ילדים להורים מכורים נמצאים בסיכון גבוה פי 5 מהאוכלוסייה הרגילה לפיתוח התמכרות בעצמם. גם בגלל גורמים גנטיים ... עפי מחקרים בעולם - 30% מהמכורים הם ילדי מכורים. הזנחה והשפעותיה - משפחות נורמטיביות מתארגנות בדכ עפי הצרכים של הילדים, וגם עוברות את שלבי ההתפתחות שלהן בהתאם לשלבי ההתפתחות של הילדים. לעומת זאת המשפחה המכורה מתארגנת בעיקר עפי המכור וצרכיו. הילדים במשפחה כזו נשכחים! צרכיהם מוזנחים, הם אינם מקבלים התייחסות חינוכית עקבית וגבולות ברורים. יש מעברים חדים ... לרעה את חוסר היכולת של ההורים להגן על ילדיהם ואת הצימאון של הילדים לדאגה ותשומת לב. הילדים במשפחות מכורות נחשפים לפחדים רבים כגון: פחד מאלימות, פחד ממוות של ההורים ופחד מנטישה. בנוסף, הם מתמודדים ... וחוסר השליטה שקיימים במשפחה המכורה, הילד לומד לחיות עפי שלושת הלאווים: לא לבטוח - בהוריו ובמבוגרים בכלל. ההורה המכור הפך לגורם שמערער את עולמו ומטלטל את ... התלות (אם קיים) אינו מצליח להגן על הילדים מפני הנזק והפגיעה. לא להרגיש - לרגשותיו אין כל תוקף ומשמעות. הוריו עסוקים בעצמם ואינם פנויים לראות, להבין ... בעיני המשפחה המורחבת. תפקידים במשפחה הילד ההורי הגיבור - למרות שהם רק
לפחד לטפל בהתמכרות מוות של ילדה לבנות ערך עצמי התמודדות עם התמכרות דחפים מיניים איבוד שליטה מבחינה נפשית
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 11
... וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 11 פרק 8 הכללה עידוד התפתחות חברתית והפנמת חוקים חברתיים לילדים אוטיסטים, גם אם הם מגיעים להישגים אקדמיים ודידקטיים טובים, קשה מאד להבין חוקים חברתיים כתובים ולא כתובים. זה לא מובן מאליו שהם יבינו ויפנימו את הדרך הנכונה לתקשר בחברת אדם נוסף או קבוצה. השיטה המקובלת ביותר ללמד ילד את החוקים החברתיים היא דרך אדם שמתווך בינו לבין בני גילו. מכיוון שהילד אינו יודע כיצד לתקשר באופן המקובל הסייעת (שהיא האדם המתווך) עוזרת לו לעשות זאת. כשאתם בוחרים סייעת לגן או לבית הספר וודאו שיש לה נסיון, ואם אין לה נסיון הצמידו לה מנחה בעל נסיון בשילוב. להלן מספר הצעות להורים שעשויות לעזור לילד לפתח את המצפן החברתי שלו בגילאים שונים. ביקורי חברים הקפידי, למרות הטיפולים הרבים שהילד מקבל במהלך השבוע, להשאיר אחר הצהריים אחד פנוי לביקור של חבר ה מהגן או מביהס. כדאי מאד שביקור זה יהיה מלווה עי מבוגר שמכיר את ילדך ועובד איתו, אחד מהמטפלים או את עצמך (במידה ואת מרגישה שאת טובה בתיווך בין שני הילדים). כאשר המשחקים שכדאי לשחק בהם הם בדיוק אותם משחקים מפרק 5. אל תתביישי לשחק עם שני הילדים כאשר גם ההורה של הילד המבקר נמצא. את נמצאת שם כדי לתווך בין הילדים ולעזור לילדך ולא כדי לשעשע את המבוגר הנוסף. כדאי לערוך את הביקור הראשון של חבר אצלכם בבית כדי שילדך ירגיש במקום מוגן ומוכר וכך הדבר היחידי שהוא יהיה צריך להתמודד עימו תהיה האינטראקציה עם החבר. נסי להקפיד על משחקים בתורות, חוקים כמו לא חוטפים צעצוע, ... משותפת ליד שולחן, פנייה תקשורתית לחבר ועוד. בזמן משחק זה נכנסים כל המימדים שעבדתם עליהם בטיפולים הפרטניים ולכן מי שנמצא עם הילדים צריך להיות מודע מאד למה שהוא עושה ולכוון את התהליך כך ששני הילדים יוצאים ממנו מועצמים ושמחים. עבודה על חוקים חברתיים חוקים חברתיים הם הבסיס לתקשורת נכונה וטובה ועל הילד ללמוד ולהפנים אותם רמת הציפיות שלנו בתחום זה תלויה בגילו של הילד. להלן חלק מהחוקים החברתיים שעל הילד ללמוד ולהפנים כדי להשתלב בחברת ילדים, ובחברה בכלל: 1.אומרים שלום ומה שלומך פעם אחת, כשנפגשים. 2.לא מרביצים. 3.מנסים שלא לחזור על דברי אחרים. 4.מדברים בתורות (פעם אני ופעם האחר ... 11.כשמישהו מדבר לא מתפרצים לדבריו. 12.כשרוצים משהו מבקשים בבקשה. 13.כשמקבלים משהו אומרים תודה. 14.כשרוצים להצטרף למשחק של ילדים נעמדים לידם ומחכים שהם יסתכלו עליך ואז מבקשים להצטרף או לשחק בצעצוע שלהם. לא נדחפים למשחק. 15.לדעת לקבל לא כתשובה מילדים ומבוגרים. 16.כשרואים חבר אומרים לו שלום ומסתכלים עליו. 17.כשמישהו מדבר יש להסתכל לו בעיניים מידי פעם לפחות. 18.כשמישהו מדבר יש להקשיב, הקשבה היא ישיבה בשקט כשאתה מביט מידי פעם באדם. 19.חכה שהאדם לידך יפסיק לדבר ורק אז דבר אתה. 20.בשיחה שאל שאלות את הילד לידך כדי להראות התעניינות, קודם חכה שהוא יפסיק לדבר. 21.כשאתה רואה מישהו בפעם הראשונה באותו יום תגיד שלום, מה שלומך? (או מה הענייניים?). 22.כשאתה ... הוא עושה וחכה לתשובה. 23.כשאתה יושב עם מישהו ליד שולחן שאל אותו שאלות - איפה, מה, מתי, למה ואיך. חכה לתשובה, דבר בתורות. 24.כשילד משחק או קורא משהו שאל אותו שאלה לגבי מה הוא עושה. אחכ שאל אותו שאלות נוספות - איפה, מה, מתי, למה ואיך. 25.כשאתה פוגש מישהו בפארק או מגרש המשחקים אמור לו שלום, שאל אותו מה הוא עשה היום, עם מי, מתי, איפה. כדי לגרום לשיחה להמשיך שאל עוד שאלות. הקשב לתשובה של הילד מולך. אם הילד שואל אותך שאלות ענה לו. נסה להסתכל בעיניו מידי פעם כשאתה מדבר. 26.כשמישהו מספר חוויה שלו הקשב והסתכל עליו. כשהוא מסיים לספר שאל אותו שאלה שקשורה ... השיחה, אחרי שגמרת לשאול שאלות ולהקשיב לתשובות, אמור היה כיף לדבר איתך, אני צריך עכשיו לעשות דברים אחרים, נתראה אחכ. 28.כשפוגשים ילד חדש עומדים מולו במרחק סביר ומביטים בו. אחכ אומרים קוראים לי X,איך קוראים לך?. מחכים שהילד יענה ואז שואלים עוד שאלה או מציעים לו רוצה לשחק? 29.כשאתה רצה לשוחח על נושא שמעניין אותך שאל את הילד המבוגר אם הוא רוצה לשוחח עליו. לדוגמה: אני אוהב רכבות, רוצה לשמוע על רכבת שראיתי שבוע שעבר?. אם הילד נראה לא מעוניין או אומר לא נסו לדבר איתו על משהו אחר שאולי מעניין אותו. אם הילד מסכים אז ספר את הסיפור שלך על רכבת ולאחר מספר משפטים תפסיק לדבר כדי שה
להכיל כישורים חברתיים עבודה פסיכולוגיות לפתח מקצוע מיומנויות חברתיות הורה
הורות - פרדיגמה ישנה
... - פרדיגמה ישנה תחילה נבדוק מהו המצב הקיים כיום, בתוך קשרים בין הורים וילדים. לא זר לנו כי הורים רבים מרגישים שילדיהם משתמשים בהם ככספומט - מעוניינים לקבל מהם כסף (אוכל, רכב וכד) ולא מעבר לזה. לא באמת נשארים כדי לחלוק לשתף להתייעץ לדבר להרגיש יחד אחד את עולמו של השני. מוכרת עוד יותר התחושה של ילדים כי הוריהם לא מסוגלים להבינם, לקבל אותם כפי שהם באמת, מרגישים שהוריהם שיפוטיים, מעבירים עליהם ביקורת ועסוקים ב לומר להם מה עליהם לעשות, לכן ילדים עם הזמן הולכים ונמנעים ממגע כנה - אינטימי עם הוריהם. גיל ההתבגרות מתחיל את תהליך ההגדרה העצמית של הילד אך במקרים רבים נותר ריחוק רגשי ואף מתעצם, גם בשנות הבגרות. שני הצדדים חווים עם השנים התנגשות בין עמדות, ערכים, רצונות ומפתחים כפתרון מערכות יחסים מדודות, מוגבלות, בהן קיים ריחוק בעיקר רגשי. קשה להודות, אך לרוב, ילדים (גם בגילאי 30 40 50) יבחרו לבלות זמן חופשי עם אחרים, שאולי בגיל הוריהם, אולי בעלי מאפיינים דומים, אך לא עם הוריהם. האם כך אמור להיות? מה יש בקשר עם ההורים דווקא שמכתיב את המרחק? ציפיות ואכזבות הורים רבים חשים אכזבה מהקשר עם ילדיהם, אם אכזבה מתדירות המפגשים, אם מהאופן בו הילד מתנהל בחייו, אם מהשגי הילד, עמדותיו, מהאופן בו הוא דואג להם תומך בהם מטפל בהם וכד. ילדים רבים חשים כי בקשר שלהם עם הוריהם הם מקבלים מסר זה של אכזבה. הם מרגישים כי ההורים ... ניתן לאפיין את רוב הקשרים ככאלה המכילים אכזבה. מעניין לבדוק, מתי היא נוצרת ובעקבות מה? אכזבה קיימת בדכ במקום בו היו לפניה ציפיות. כשהורים מחזיקים ברעיונות שונים לגבי מה ילדם אמור להיות לעשות, ברגע שהמציאות לא תואמת ציפייה זו, תתרחש האכזבה. כל עוד ממשיכים אנשים ... מסוימים על חוסר קשר ממשי עם המציאות (ניתוק). מה הדבר שמונע מאב להיות בטכס החתונה של בנו באהבה ובקבלה? אולי חשיבות עצמית, מה שמכונה אגו.. בכל מקרה, עיוורונו למציאות הילד, למהותו, מאפשרת לו לקיים ניתוק. ניתוק רגשי יכול לייצר כאב נפשי מתמשך אצל שני הצדדים, אך ... אותו היא עי שמירת מרחק. כל מקרה של ניתוק ביחסים, יש עניין אחר, אולי כלל לא מודע, שדורש הבנה. העיוורון למציאות בדכ הוא סוג של פתרון שמאפשר לזה שמסמא את עיניו, כמו לילד שמסתיר עיניו בכפו, להאמין, שלא רואים אותו. להאמין שמשהו שקשה לקבל, אכן אינו קיים במקרה זה. ... יכולה להיות מוסברת במונחיה של הפרדיגמה הישנה ליחסים, אותה נפנה להבין כעת: פרדיגמה ישנה ליחסים ככל שנלך אחורה בזמן, נדיר יהיה למצוא הורים שלא השתמשו בסמכותנות ובכוח מול ילדיהם. הורים היו שם כדי לתת הוראות.. והילדים היו שם כדי למלא אחריהן. אלו שלא דרשו משמעת וציות נחשבו חלשים. הציות נחשב להוכחה מספר ... ההנהגה הכוחנית משליטי התקופה, שעשו את אותו דבר רק בקנה מידה רחב. הורה עפ הפרדיגמה הישנה - תפקידו להורות. ללמד, לתת הוראות, (כך גם נתפס תפקידו של מורה - להורות לאחר (לילד) את הידע, או מה עליו לעשות). ההורה הוא זה היודע, זה המחזיק במה שנכון ולכן גם זה המחליט והקובע. לפי פרדיגמה זו, הילד הוא לוח חלק הניתן לעיצוב. הילד ידע רק מה שהורהו יבחר ללמדו. בזכות ידיעת הנכון ההורה מצפה להיות מכובד על ידי ילדו תלמידו. ההורה מקבל ראשון לצלחת, ישן במיטה הטובה יותר וזוכה לעצמאות הגדולה יותר בתוך התא המשפחתי שהוא מקביל למבנה החברתי המכיל את המשפחה. כך היה עד כה במקומות רבים בעולם. עפ הפרדיגמה הישנה ברוב המקרים, הסביבה החיצונית (בתרבות המכונה מפותחת, המערבית), מכתיבה לילד כיצד עליו לגדול, באיזה קצב ובעזרת אלו כלים, באופן המצמצם את המרחב המאפשר ספונטאניות. לחילופין, בתרבויות מתפתחות (הלא מפותחות) הילדים נזנחים ככל שמולידיהם עסוקים בדאגות קיומיות ממשיות. לרוב אין בוגר פנוי בסביבה לתת מענה לסקרנות המפתחת של הילד והוא נתון במרחב ש על כן לא יכול לאפשר התפתחות נפשית ולספק תמיכה. עריכת השוואות - יותר ופחות ... צרכים נפשיים לא נעלמים חסך נפשי במילוי משאלות וצרכים ראשוניים, מכונה חסך נרקיסיסטי. משמעותו חסך בחום, ביחס מותאם לצרכים הנפשיים, מצד בוגר תומך ומבין, יחס המאפשר לילד להנביט בתוכו את הרעיון כי הוא יחיד ומיוחד, נפלא, אהוב כפי שהוא, ומתקבל בשמחה בעולם. תחושות ... משרה חשובה, קריירה, מעמד, עושר, או כל דבר חיצוני אחר, כך ימשיך החסך להציק או להציג עצמו מבפנים בדרכים שונות. וכך, קורה שאמהות מקבלות תחושה שהן חשובות ושהן מספר 1 ברגע שילדן נולד ונוכח איתן ורק איתן כל הזמן. אמהות חשות חשובות ומשמעותיות ברגע שזוג עיניים אלו של תינוקן מגיב רק אליהן ונרגע רק בזרועותיהן. פעמים אמהות חוששות לאבד את התחושה המעצימה הזו, ומעכבות באופן לא מודע את התפתחות ילדן לכלל עצמאות. כמה דוגמאות יש לציפיות של הורים שילדם יכבד אותם יפאר את שמם ירחיב את הצלחתם ישמש חלון ראווה עבורם? לשם מה נוצרות ציפיות אלו? לטובת הילד? או לטובת ההורה שצמא לכבוד, לחשיבות, להצלחה מתוך הצלחתם של ילדיו? הורה שמחזיק בציפיה שילדו יאמין באותם ערכים כמו שלו, הורה שרוצה שילדו יתחתן בדרך המקובלת עליו, הורה שרוצה ש
ערכיות מערכות יחסים סקרנות מערכת יחסים הרגשה של ילד לקחת אחריות צרכים נפשיים זוגיות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ילדים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: ילדים, האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ילדים, איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להרזיה, אימון אישי להפרעות קשב, קואצ'ינג לילדים בנושא ילדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.4219 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 19:43:16 - wesi4