ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






הקשר בין הצלחה בלימודים וקשב וריכוז
... והם היו לפורצי דרך בתחומם. תהיתם פעם מדוע? הפרעת קשב וריכוז הינה הפרעה נוירולוגית - התנהגותית והיא השכיחה ביותר אצל ילדים בעידן הנוכחי. בארהב אחד מתוך שלושה ילדים מאובחן כסובל מהפרעה זו ונוטל ריטלין. אצל המאובחנים בהפרעה זאת יש תהליך מוחי שונה מאשר אצל אנשים ללא הפרעה, תאי העצב אינם מתקשרים כראוי וביעילות זה עם ... ועוד אחרים כמוהו שלקו בהפרעת קשב וריכוז? והאם באמת יש קשר בין הפרעה זאת להצלחה? במרוצת השנים אנו עדים לכך שמרבית הילדים נשלחים על ידי הגננת או המורה בבית הספר לבצע אבחון. באופן שהינו כמעט מוחלט, מרבית האנשים מקשרים הפרעה זאת לעתיד ילדיהם ומרגע האבחון ברור להם כי ילדיהם לא יגיע רחוק. הוא בטח לא יהיה איינשטיין אבל הם פשוט לא יודעים... אז בואו נעצור רגע ונבדוק כמה דברים: אחד המאפיינים העיקרים של ההפרעה הינה קושי ... חיצוניים, קושי בארגון, שכחה ונטייה להיות מוסח קלות. אולם למרות המאפיינים העיקריים הללו, מאבחנים רבים אומרים כי ילדים הלוקים בהפרעה זו עדיין מסוגלים לבצע פעולות כאלו ואחרות ללא כל קושי וזאת בתנאי שהילד מעוניין לבצע את הפעולה. סתירה? בעצם עולה כאן השאלה, אם מוטיבציה לבצע פעולה מסויימת יכולה להניע ילד לכדי השלמת הפעולה באופן מושלם אז מכאן ניתן להסיק שבכל פעולה אחרת שהילד לא יבצע כמו שצריך הרי שאין לו מוטיבציה לכך. מה קרה לשינוי המוחי הקיים אצל אותם אנשים? נעלם כלא היה? האם המוטיבציה לעשות משהו יכולה להשפיע על המוח עד כדי כך שהמוח יעבור מפעילות לא תקינה לפעילות תקינה? עד כה שאלנו לא מעט שאלות, כעת ננסה לתת קצת תשובות. רבים הם הילדים אשר אינם מאובחנים נכון כיום. על מנת לאתר הפרעת קשב וריכוז יש בראש ובראשונה לשלול גורמים נוספים סביבתיים אצל הילד מבוגר. לצערנו הגורם המפנה לאבחון אינו שולל גורמים נוספים טרם השליחה לאבחון. הוא מתביית על בעיה נקודתית אחת וממנו מסיק כי יש צורך באבחון. טרם שליחה לאבחון יש לוודא כי: הילד ישן טוב התזונה בריאה ומאוזנת - לדוגמה, עודף סוכר מעורר ילדים כידוע. הילד רואה טוב ואם יש לקות ראייה אז היא מטופלת כראוי. הילד שומע טוב. הילד קיבל הרגלי למידה נכונים ויעילים - חשוב מאוד. והכי חשוב הילד נמצא במצב רגשי טוב. מצב רגשי בו אין לו הסחות דעת כלל. ילד שאינו פנוי רגשית לא יוכל לבצע את תהליך הלמידה כראוי. ככל שהפגיעה הרגשית תהייה גדולה יותר וכואבת יותר כך תהליך הלמידה יפגע יותר. יחס הפוך. ילדים הם עם כל כך רגיש שאפילו וויכוח קטנטן בין ההורים יכול להוציא אותם מריכוז לגמרי. ילד שאינו פנוי רגשית אינו פנוי ללמידה כמה פעמים מצאתם את עצמכם משתעממים ממשהו, כי הוא פשוט לא עניין אתכם? וכמה פעמים מצאתם את עצמכם מעוניינים במשהו וחוקרים, ...
סתירות חקירות כאבים פגיעה רגשית תסמינים אמונה עצמית יכולת הפרעות
הפרעה דיסוציאטיבית - מבוא
... הדיסוציאטיביות 2 שכיחות 3 אבחנה 3.1 אבחנת ילדים ובני נוער סוגי ההפרעות הדיסוציאטיביות: במדריך האבחנות הפסיכיאטרי DSM IV מתוארות חמש הפרעות בקטגוריה זו: ... לדיווח עצמי. בנוסף קיימים כלים המותאמים לאבחון ילדים ובני נוער. קיים קושי לסווג, לאבחן ולבחור את הגישה הטיפולית המתאימה לכל אחת מבין ההפרעות הדיסוציאטיבית ... ב - dsm 5 לבין זה המופיע ב - ICD-10. אבחנת ילדים ובני נוער: קיים קושי באבחון סימפטומים דיסוציאטיביים בקרב ילדים ובני נוער, אותו ניתן לייחס למספר סיבות: הקושי של ילדים לתאר את החוויות הפנימיות שלהם, ההורים והדמויות המטפלות עלולים להחמיץ את הסימנים ואף לנסות להחביאם במטרה ...
חוויות פנימיות dsm לאבחן דריאליזציה טראומה נפשית דיסוציאציה ילדה דיסוציאטיביות
2012 - סוף עידן ההפרדה וראשית עידן ההארה - מתודעת ראש לתודעת לב
... תשתית טובה לאבולוציה שנבואת 2012 מסמנת והיא מעבר מתודעת ראש לתודעת לב. היום אחוז הילדים בעולם, שמקבלים השכלה הוא גדול באופן מהותי מאשר ... שיודעת קרוא וכתוב גדל מאוד ביחס למצב העולמי בתחום לפני שלוש מאות ואפילו מאה שנה. ילדים בבית הספר לומדים לצייר ולומדים מוסיקה. הם חשופים להרבה ידע, וגם אם החינוך אינו אידיאלי הרי שלילד היום ביחס לילד של לפני מאה שנה יש נגישות לקריאה, למדע, לאומנות, ולמעשה כלים טובים יותר לבריאה ויצירת עולמו. ילד היום יכול לראות תמונה בספר מודפס או במחשב. ילד לפני מאה שנה יכול היה לראות רק תמונות בבית הוריו או ... של תודעה. דבר נוסף שקורה בעשורים האחרונים הוא שיש הרבה יותר מודעות לצרכים הרגשיים של ילדים וגם של מבוגרים. היום טיפול טוב בילד נחשב לטיפול שלוקח בחשבון לא רק את הזנתו הפיזית אלא גם את ... אבל כלל לא היה מובן מאליו בשיח של לפני מאתיים שנים. העובדה שיש מודעות למצע הרגשי של ילד יוצרת מצע להעלאת התדר של השדה האנרגטי, ויוצרת מקום לשכבה עדינה יותר של קיום. זה לא סתם שהורינו אומרים מה זה הפינוק הזה, כשאני הייתי ילד לא שאלו אותי, ילד צריך להראות ולא להישמע, תגיד תודה שיש לך גג מעל ... צורך רגשי הפך לצורך בסיס שאינו חשוב פחות מתזונה ומחסה ואנו לומדים להכיר בשלמותו של הילד על אף מידותיו הקטנות ובכך יוצרים בסיס חדש להתרחבות נוספת ... ששמרו על נפרדות לאורך מאות ואלפי שנים. זה קשור בכך שיש הרבה נישואי תערובת ודור חדש של ילדים עם גנים שונים ומעורבבים. היפנים מנגנים בפסנתר ... ולכאן. החיבור המיוחד שיש לנשמה הנצחית עם גוף אנושי הופך אותה לבת שני העולמות. אנחנו הילדים של אמא אדמה, כי היא זו שנותנת חיים לגופינו שהוא כלי קדוש המאפשר לנו לחוות את עצמנו באין ספור דרכים, ואנחנו ילדים של המקור שנתן לנו את הניצוץ הנצחי. היופי הוא שגם ... את עצמו בנפרד מהעץ ומהנהר. במחלקות אקדמיות לפסיכולוגיה מלמדים את תהליך הפרדה של הילד מאימו, מילדותו ויצירת גבולות בינו לבין העולם, גבולות שיעניקו לו ... שמחבר אותו אל המקור. מרגע שאדם חובר לניצוץ הזה הוא יכול לדבר ולתקשר עם כל דבר שהוא מילדיו של המקור. עם אבנים ועצים ובעלי חיים ונהרות והרוח ...
קדושה מוזיקה להביא הוכחות יכולות אלימות תהליך שנת 2012 נישואי תערובת
גלגול נשמות - מבוא
... חוקרים אלה הינה תיעוד סיפורים ספונטאניים שמספרים אנשים שונים, בעיקר ילדים, על חוויות הזכורות להם מחיים קודמים, ולאחר מכן בדיקת אמינות המידע שנמסר תוך ביקורת המנסה לשלול אפשרות של היחשפות הנחקר לידע זה במהלך ... נשמות פורסם על ידי דר איאן סטיבנסון. סטיבנסון, אשר הקדיש 40 שנה לחקר ילדים אשר טענו שחיו בעבר כאדם אחר ודיברו על נושאים ומושגים, שלא אמור להיות להם ידע לגביהם. סטיבנסון נקט בשיטות מדעיות של ראיון ותצפית ותיעד את דבריהם. לאחר מכן ניסה לזהות מי המנוח אשר הילד התייחס אליו בדבריו וניסה לאמת את טענות הנחקר באמצעות עובדות מחייו של המנוח, תוך בחינת האפשרות שלילד היה מפגש מוקדם עם העובדות על חיי המנוח. מקרי המבחן החשובים ביותר מבחינת מחקר זה, הם דיווחים על ילדים שמספרים באופן ספונטני על מה שנראה כזיכרונות מחיים קודמים, ובפרט ילדים שגדלו בסביבה תרבותית בה נעדר מושג גלגול הנשמות. כאשר חקרו סטיבנסון ועמיתיו דיווחים אלה הם זיהו מקרים בהם הדיווחים תאמו מאורעות מחייהם של אנשים אשר נפטרו מספר שנים לפני הולדתו של הילד המדווח. כחלק ממחקרו נחשף סטיבנסון לדיווחים על התאמה בין כתמי לידה ומומים מולדים אצל הנחקרים, ובין פציעות וצלקות אצל הנפטרים. בדיקת התאמה זו ... של הנחקר כתם לידה או מום מולד כלשהו. לדוגמה, סימן על החזה והגב של ילד תאם באופן מדויק לפצעי כניסה ויציאה של כדור אקדח בנפטר. סטיבנסון סבור כי שיטות הבדיקה המחמירות שלו מאפשרות, למרות אפשרויות ההסבר האחרות, לראות בגלגול נשמות הסבר ראציונאלי לזיכרונות המדווחים על ידי הילדים . דר מייקל ניוטון, בעל דוקטורט בפסיכולוגיה, חבר באגודה האמריקנית לפסיכולוגיה ומהפנט מוסמך, פיתח טכניקת רגרסיה משלו. באמצעותה גילה ... הטיפול סיפרה קתרין לווייס, באמצעות מה שכינתה מדריך רוחני, פרטים על ילדו שנפטר ועל הגורמים לפטירתו - פרטים שלא היו ידועים בבית החולים שבו עבד. כמו כן, סיפקה לו פרטים על אביו המנוח, כולל שמו היהודי, שאף הוא היה ...
מחלקה פסיכיאטרית המוח טכניקת רגרסיה גשמיות אוניברסליות בריאת העולם זיכרון אסונות
הורים וילדים - כל כך קטן.... וכבר עקשן?
... וילדים - כל כך קטן.... וכבר עקשן? כל כך קטן... וכבר עקשן? אז זהו שלא! אין ילד עקשן - יש ילד שלומד להתעקש (והוא רק בן שנתיים)... מוכרת לכם הסיטואציה? הילד הקטן, שעד היום היה ילד מתוק, חייכן ומרצה קם לו יום אחד בהיר ומתחיל לנהל דיאלוגים שלמים המבוססים על המילה הקטנה לא (מה גם, שעוד לפני שהוא ... פשוטים, שגרתיים ויומיומיים? גיל שנתיים (פלוס מינוס)... הוא גיל המרד, יש המשווים אותו לגיל ההתבגרות (ממש אותם הסימפטומים, רק בלי ההורמונים)... גיל שבו, מצד אחד הילד מגלה שיש לו יכולות והוא מסוגל לעשות הכל בכוחות עצמו (הרי רק לפני כמה חודשים הוא היה חסר אונים ותלוי לחלוטין בסביבה שעשתה ... אנחנו, ההורים) שאינו מאפשר לו לעשות ככל העולה על רוחו ושצריך ללמדו גבולות, סדר יום, מה אסור ומה מותר ועוד... עדי (שם בדוי), מספרת שבנה, בן שנתיים וחודשים, הוא ילד מאוד חכם שיודע מה הוא רוצה אך לא מדבר עדיין. מזה כמה חודשים התנהגותו השתנתה מאוד, הוא נהייה ילד אלים מאוד כלפי ילדים בגן או כל ילד אחר. במקום לשחק הוא מרביץ, דוחף, ונושך אותם. האלימות מתבטאת גם כלפי האח הקטן. שאלתה, באילו דרכים אנחנו ההורים אמורים לפעול כדיי למנוע התנהגות זו? אופיינית להורים רבים הנתקלים בשינוי התנהגותי אצל ילדם. השלב הראשון הוא להבין מדוע חל שינוי התנהגותי? האם חלו שינויים בבית, בגן, בסביבתו הקרובה? חשוב לדעת שכאשר ילדים חווים קושי ומצוקה הם אינם יכולים לבטא זאת במילים אלא רק בהתנהגות. בניגוד אלינו, המבוגרים, שיכולים ומסוגלים לשתף בתחושות וברגשות ולומר מפורשות מה מפריע לנו. כאמור, ילדים מביעים קושי בהתנהגות ולכן פעמים רבות אנו נתקלים בבכי, התקפי זעם, סירוב, כעס, מאבק והתנגדות. במצבים אלו מאוד מומלץ להבין את המצוקה, לחבק בחום ולתת תחושה של הבנה. ברוב המקרים, גם אם אנו לא מסכימים עם ההתנהגות, אבל מבינים את הכעס, זה מאפשר לילד להירגע הרבה יותר מהר. בשלב השני השינוי מתחיל מאיתנו, ההורים. ההתייחסות להתנהגות היא זו שתקבע אם הקושי ייפתר או יקצין. בניגוד לתחושה שכעס על הילד, ענישה או הסברים חוזרים ונשנים יפתרו את הבעיה, קורה מצב הפוך, ילדים ניזונים מהתגובות ומפרשים זאת כקבלת כוח, תשומת לב והתייחסות. במילים אחרות, עבור הילד, כאשר ההתנהגות היא חיובית ותקינה אף אחד לא מתייחס וכאשר ההתנהגות שלילית פתאום ישנה התייחסות מוגברת... מומלץ להתייחס ... מובן מאליו ולהשתדל כמה שפחות להתייחס להתנהגויות שליליות (חוץ ממצבי סיכון, כמובן!). השלב השלישי והחשוב ביותר הוא העקביות לאורך זמן. כל שינוי התנהגותי דורש זמן ולילדים יש קצב משלהם. תפקידם הוא לבדוק את הגבולות ולנסות לפרוץ אותם ותפקידנו להיות נחושים ועקביים במסר, בהתנהגות ובתגובות. ... דירה, כניסה לגן ואפילו שינויים כמו גמילה מחיתול או ממוצץ, עלולים להיווצר פחדים, חרדות, תסכולים וחוסר אונים שבאים לידי ביטוי בשינוי התנהגותי. הכנה מתאימה ושיתוף הילד במצב (בהתאם לגיל ולהבנה) יכולים למנוע הקצנה ולעזור בהתמודדות. - הילדים לומדים ה כ ל מצפייה בנו, המבוגרים. כדאי ללמוד מהם. צפייה בהתנהגות שלהם (מבלי להגיב, לבקר, להעיר ולדבר)... יכולה ללמד הרבה מאוד על תהליך קבלת ההחלטות של הילדים, בכל הנוגע להתנהלות והתנהגות מולנו, ההורים. במקומות בהם קיימת עקביות, אסרטיביות, גבולות ומסרים ברורים - אין ... - חשוב תמיד לעודד. להבין את הכעס והתסכול אבל במקביל להקפיד על הגבולות. - שינוי קטן בהתנהגות, בהתייחסות, בתגובה ואפילו במבט יכולים לשנות לחלוטין את התנהגות הילד. תגובות כעס ועונשים רק מחריפים את ההתנהגות השלילית ויוצרים מאבקי כוח, כעסים ומתח (וכמובן שהילד לומד להעניש אותנו בחזרה, דרך ההתנהגות השלילית). - זו תקופה שעוברת. גיל המרד יכול להמשך עד גיל 4 (לערך) ויש להיות ערוכים לכך עם הרבה סבלנות וסובלנות. לסיכום: התנהגות היא דבר נלמד! לנו, ההורים יש השפעה מכרעת על עיצוב אישיות הילד ועל בניית הביטחון והדימוי העצמי החל בשנים הראשונות לחייו. הורות זה מקצוע ולכן רכישת ידע, למידה והשקעה בהכרח יובילו לבניית ...
העלאת הערכה עצמית בעיות שינויים מכור מבוגרים להוריד ביטחון עצמי מקצוע חסר ביטחון עצמי
דמות האישה בקלפי הטארוט - חלק שני
... ציין בחור הכותב כנראה בשם כל הגברים) לא מפחדים מהנשים, אלא פשוט מאמינים שמקומה של האישה היא לעשות ילדים , לדאוג לבית וזהו. אחר הגדיל לעשות ולא רק שטען שזוהי מקומה של האישה (לעשות ילדים), אלא ניסה להוכיח זאת שכתב שלא רק שזה כתוב בתנך, אלא שככה זה בטבע. הוא כתב שאם מתבוננים על החיות, ובמיוחד על הטורפים אפשר ... וצמוד. לכן השלב הבא בהתפתחות האדם הייתה לגדול בשבטים בהם לנשים היו יותר תפקידים הקשורים לגידול הילדים (לאו דווקא שלהם). מה שמתבקש מבחינת הטבע הוא שבאותה התקופה הנשים היו אלו שניהלו את העניינים והגברים תפקדו כשליחים, לוחמים ... חיים חשובה הנקראת אהבה. אהבה היא האנרגיה הבסיסית של החיים. אנרגיה זו הייתה זמינה לנו כשהיינו ילדים קטנים, אז היינו כה פתוחים ואוהבים וזו הסיבה שהיה לנו כל - כך הרבה אנרגיה ומרץ. עם הזמן, נפגענו, נחסמנו וככל שרבו ... פשוטה ובעלת מזג נוח. היא תמימה, נאיבית במקצת ומסרבת לתת לחיים לקלקל אותה. יש כאלו החושבים שהיא טיפה ילדותית, שהיא מסרבת להתבגר, אולם זו אישה שסירבה לתת לחיים לשנות את מי שהיא - ויש לה הרבה מאד מה לתת. נשים אלו נדירות וקשה למצוא ... המיוצגת בקלף זה היא אישה מטופחת, השואפת שהכל יהיה מושלם בעולמה: היא שואפת לבעל מושלם, דירה מושלמת, ילדים מושלמים וכמובן שאם דבר חרג מהחלום שלה, היא תעשה את הכל כדי שזה יהיה מושלם. זו תהיה אישה חמה, נשית וחושנית, אך יחד עם זאת ...
איך להצליח בכל תחום דימויים דומיננטי אושר והצלחה הוכחה תחושת השליטה ליהנות יחסי מין
עבודת המחנך עם הורים - כתה ה עד ח
... להבין מה היא משימתו של המחנך ועד כמה לא פשוט ליצור קשר עם הורים ולשמר אותו לאורך שנים. ההורה הוא הדמות שמתוכה שואב הילד את יראת הכבוד הנכונה למורה, את אהבתו למחנך שלו. במידה וההורה אינו רוצה או אינו מאפשר למורה להתקרב אליו ולהראות לו עד כמה הוא אוהב את ילדו אז לא יוכל המורה לקבל את יראת הכבוד שחש אליו ההורה, את היחס החם שיכול לחיות ביניהם - ואז לא יוכל המחנך גם לעבוד עם ילדי הכתה. שכן הילד מגיע לכתה ובליבו מה שחי בלב הוריו ומה שחשים הוריו למחנך. במידה וההורים חשים את יראת הכבוד, את האהבה שמביא המחנך לילדם אז גם הילד חש זאת כלפי המחנך שלו ומשם המחנך יכול לעבוד ולבנות עולם שלם של יחסי אהבה וכבוד בינו לבין הילד. על ההורה להבין כי ליבו, מחשבותיו ומעשיו כלפי המורה, בין אם הילד רואה אותם ישירות או לא, הם אלו המניחים את הבסיס והשורש ליחסי המחנך והילד שלהם. לכן מאמר זה מיועד להורים ומורים כאחד. כמחנך, יש הורים שהיחסים שלהם עם המחנך נשארים יציבים וטובים מכתה ד, וכאשר עולים לכתה ה היחסים ממשיכים להיות חמים ותומכים בילד. אך שמתי לב, שיש הורים שלפתע נעלמים, יש להם פתאום תגובות שאינן מובנות לי, הם פחות משתפים פעולה ולא מגלים את שעל ליבם לגבי יחסי המחנך והילד שלהם. הם עשויים לצבור בתוכם כעסים ותסכולים ולא לשתף את המחנך בהם. הסיבות לאי השיתוף יכולות להיות רבות, אך לעיתים קרובות הן נובעות ממקום של חוסר אמון בדרכו החינוכית של המחנך, ביקורתיות, הגנת יתר על הילד, מעורבות יתר בחיי בית הספר והכתה (כן יש כזה דבר) בהתבוננות זהירה ניתן לשים לב שההורים נוטים לדבר יותר בינם לבין עצמם פתאום, הם מנסים ללבן בעיות שהם חווים בכתה או עם ילדם דרך שיחות עם הורים אחרים ולא ישירות מול המחנך. מדוע? משום שזוהי תכונה אנושית כללית של קושי בפתיחת נושאים רגישים ... בכל ישותו להביא אווירה של רכות ויחס אישי נעים ומכבד להורה ומצד שני בשיחה להביא כל עניין שהוא רוצה לדון בו עם ההורה על ילדו באופן אובייקטיבי כמה שיותר. על המורה וההורה לעבוד על אחד על שלא לקחת את הדברים הנאמרים באופן אישי. את רוב עבודה של המחנך בשיקום ופיתוח יחסים ראויים ונכונים עם ההורה עליו לעשות באופן עקיף, בדומה לדרך שבה הוא עובד עם הילד. כלומר, ליצור קשר חם עם ההורה לא כאשר מתגלים קשיים אצל ילדו אלא להתחיל ברקימת המרקם העדין הזה לפני כן. אני מצאתי כמה דרכים עקיפות כאלה. דרך ראשונה היא להרים טלפון להורים אחת ... אם עושים זאת בהתמדה שנה או שנתיים מגלים שהקשר האישי הנכון נוצר. ולפתע באחת השיחות אני מגלה או שומעת דבר מה חשוב שעבר על הילד ומשפחתו ומבינה מדוע הוא מתנהג בכתה כפי שמתנהג ואז יודעת גם כיצד לתמוך בו. גישה נוספת ליצירת קשר חם עם הורים היא ... והרגשות של כל אחד מהם, הורים שיש להם כוחות עשיה ורצון להעניק. מהורים כאלה שמעתי לא אחת בוועדי הכתה שלי שיש סבתא של אחד הילדים בכתה החולה בסרטן, שאחד מזוגות ההורים נמצאים במשבר זוגי, שילדים בכתה ניראו מעשנים וכו. ההורים שבוועד הכתה הם הקרובים ביותר למחנך ובאופן מסויים הם אף נושאים אותו ואת הכתה. ... זאת ולהסביר מדוע. בדרך כלל עד כתה ו האבות מרוחקים יותר והאמהות מתעניינות. החל מכתה ו האבות מתחילים להתעניין יותר משום שהילדים מתחילים ללמוד יותר עם הראש, בחשיבה. האבות מתעניינים בלמידה כזו, הם שואלים כיצד מכינים את הילד לחטיבה ולתיכון, מה בדיוק עושים וכו. לכן בשלב הזה נכון יהיה שהמחנך יכתוב פעם בחודש מכתב להורים ובו יספר מה הוא עושה עם הילדים באופן כללי ובדגש על עבודת החשיבה המכינה ללימודים בכתות הגבוהות יותר. בכתה ו מתקיימת תקופת הצגה. כאן יש ... ובסופי שבוע, להסביר זאת כבר בתחילת השנה כדי שההורים ידעו זמן רב מראש שהם צרכים להגיע בימי שבת לעזור עם התפאורה ועם הילדים. ושיהיו מספר פעמים בשבוע חזרות בערב. ההורים יעזרו גם שם. יש הבדל תהומי במחזה שההורים היו מעורבים בו לבין ... אז נוצרת חוויה כתתית של בנית קהילה סוציאלית, חמה ומקרבת. כשההורים אינם שם אין חוויה כזו, שהיא חוויה מכוננת בנפשו של ילד. עוד תפקיד חשוב שיש להורים מכתה ה ומעלה קשור במסיבות. איפה שהוא בגילאים הללו הילדים מתעוררים לחוויה סוציאלית של התקרבות דרך מסיבות כתתיות ומפגשים כתתיים אחר הצהרים. בכתה שאין התעוררות כזו על המחנך לחשוב כיצד לעזור לילדים להגיע אליה. כיצד? דרך שיחות ופעילות על כך כתה, עד שהילדים יעלו בעצמם את האפשרות של מפגש אחר הצהריים, גםאז אם צריך נכון לעזור להם לתכנן מה יהיה במפגש, או לפחות להקשיב ... הם מתכוונים לעשות שם ולכוון אותם בעדינות בדרכים שונות. לעיתים, בכיתות שהמחנך אינו עושה מספיק עבודה חברתית, לא מזמינים הילדים את כל חברי הכתה למסיבה. אני מקשרת בכתה באופן עקיף אפשרות כזו למיתולוגיה של יוון. אני ממציאה סיפור על אלים, ... האלים שכולם השתתפו בה, האלה הלא מוזמנת נעלבה ובערה בה חמתה וכו. הסיפור, שאני מספרת אותו לפני תחילת עונת המסיבות ממחיש לילדם באופן עקיף מה עלול להתרחש במצב שבו לא מזמינים מישהו למסיבה הכתתית. לאחר מכן אני מוצאת שכולם מוזמנים למסיבות. בשלב מסויים המפגשים החברתיים יכולים להפוך למסיבת ריקודים, לפעמים רק של הכתה ולעיתים מזמינים ילדים מבתי ספר אחרים, מהצופים וכו. יש להתכונן לכך מראש ולהכין רעיונות עם ה
חיקוי להתגרש איך להיות חבר להשתחרר מהאקסית רצון להעניק סיטואציה להיות חברתי תרפיה
תובנות לחיים 15
... הבעיה היא שעל רצונות אלו, מתווספים הרבה רצונות שנדחפים לו כתוצאה מהשפעת הסביבה. לדוגמה, נעליי נייקי, בתור ילדים היינו הולכים עם סנדלים תנכיות והכל היה בסדר אז מה קרה שהילד רוצה דווקא נייק? התשובה ברורה הרבה חושבים שכל ילד צריך מסגרת לימודית קלאסית אז זהו שלא ילדים עם היפראקטיביות הם ילדים עם צרכים ורצונות שונים, אז במקום להקשיב לרצון של הילד בכדי שיהיה לו טוב, ההורה מקשיב לרצון שלו לקבל, מה יהיה נוח לו מבחינה חברתית וביתית ודוחף לו ריטאלין. הקשבה לרצונות האותנטיים שלנו היא חובה, כמובן של ילדים שלנו ובכל של כולם. החברה, הסביבה דוחפת לנו גרויים שמיצרים לנו רצונות שלא תמיד נכונים. לכן אדם צריך ...
התחברות לאמת חברים הבנה להקשיב לרצון יעוד נוקמת הבחירה הראשונה למידה
התאבדות - הצעה לטקסט למניעת התאבדות בזמן אמת - חלק 3
... יש לך, אחים, אם יש לך, ילדים, אם יש לך, חברים, אנשים שהם אהובים עליך - כל האנשים ... ואחיות, בני זוג, ובעיקר ילדים, ההתאבדות של אדם קרוב מרסקת אותם. אנחנו יודעים הרבה גם על ילדיהם של אנשי ציבור מפורסמים שהתאבדו כדי להימנע מביזיון ציבורי או ממאסר. הילדים שלהם אומרים עד היום: למה הוא עשה לי את זה? הוא דפק ... עשו לך כל רע. אם יש לך ילדים, אחים, קרובים אחרים, אהובים, אנשים שאוהבים אותך והם ... אתך, שיבכו אליך. יש לך ילדים? אחים קטנים? חברה? יכול להיות שהם לא ידעו לומר לך עד ... עם אחותו הקטנה, חברתו, ילדיו? קשה להעלות על הדעת אדם כה מלא זעם עד שנקמנותו מכוונת נגד ... סתם, יש עדויות לכך שילדים שהוריהם או קרוביהם התאבדו, נעשים מועדים יותר ...
מרחב מטופל אנשים מצליחנים ניסיון רמאי התמודדות עם חששות זמן אמת הורות
פסיכוזה - מבוא
... הפרעה דלוזיונלית מושרית 1.5 הפרעה סכיזו - אפקטיבית 2 פסיכוזה אורגנית 3 סכיזופרניה 3.1 מהלך המחלה 3.2 טיפול 3.3 סוגי שסעת 3.4 שסעת הילדות 4 תסמינים גופניים 5 גורמים גנטיים 6 גורמים פסיכו - סוציאליים סוגי פסיכוזות: הפרעות פסיכוטיות ... כמו אהבה ודחייה. מהלך המחלה: הסכיזופרניה נחשבת למחלה של אנשים צעירים ולכן אחוז גבוה מן המקרים מתחיל אחרי גיל ההתבגרות. קיימת גם שסעת ילדים, אך היא מאוד נדירה. כמו כן ישנם סוגים של שסעת המתחילים מאוחר יותר, כמו השסעת הפרונידינאלית, ... הפרימיטיביים. במקרה זה הבעל מרגיש ייסורי לידה בשעה שאשתו כורעת ללדת. בחברה המערבית זה קורה במקרים של פסיכוזה אצל גברים, ולפעמים אצל ילדי האם העומדת ללדת. 4.תסמונת מינכהאוזן - החולים מביימים מצבי חולי שונים, על מנת לשכנע רופאים ומטפלים שהם ... נצח. 8.תסמונות פרימיטיביות שונות - אלו תסמונות המופיעות בחבורות פרימיטיביות, והן מוכרות בשמות שונים בהתאם למיקום גאוגרפי מסוים. שסעת הילדות: פסיכיאטריה של הילדות היא ענף צעיר מאוד של רפואה. בתקופה המודרנית מתרבים והולכים הסקרים שמביאים תוצאות ממעקב של עשרות שנים אחר התפתחות ילדים, שמציגים חריגויות קשות בגיל הרך. סקרים אלו מגלים אחוז נכבד של מקרים בהם נמצא רצף ברור של ... מוגדרת וקשה, שמתחילה בינקות ונגמרת בגיל מבוגר. מעקבים לטווח ארוך כגון אלו של לאו קנר (Leo Kanner), מראים בבירור שקרוב ל - 50% מן הילדים שמתגלים בינקותם כסובלים משסעת ילדות, מגיעים לבגרות במצב של חולי נפשי קשה ביותר, המהווה פסיכוזה סכיזופרנית. הניסיון הקליני הרחב עם ... מלמד שיש צורות קלות של המחלה, וכן מופיעות צורות חלקיות בהן מופיע רק חלק קטן יחסית מהסימנים הטיפוסיים. הפרעות נפשיות קשות מאוד קיימות בילדות, אך מאחר שמדובר בילדים הנמצאים בתהליך של גדילה והתפתחות, טבעי שהפרעות אלו תהיינה שונות בצורתן מן ההפרעות של המבוגר. הן ... של הפרעות התפתחות בהן קשה לקבוע ולהפריד בין המחלה לסטייה מההתפתחות המקורית. תופעות קליניות - התמונה הקלינית של הפסיכוזה האדרוגנית בילדות היא שונה בהתאם לגיל הילד. ככל שהילד צעיר יותר הסימנים הקליניים פשוטים יותר. ככל שהילד גדול יותר הסימנים נעשים קרובים יותר לסימנים של שסעת מבוגרים. סכיזופרניה בינקות - הסימנים הבולטים ... מוסברים. 5.התייחסות והתקשרות יתר קיצונית לחפצים דוממים תוך התעלמות מן הקרבה האנושית. KANNER ציין והדגיש את הופעתם הנאה הגופנית של ילדים אלה כולל הבעות פנים פקחיות ועדינות. כמו כן ניכרים כישרונות שכליים יוצאים מן הכלל. B. FISH ... בלתי שווה, לפעמים תקופות ארוכות של עצירה בהתפתחות ולפעמים התפתחות מואצת ובלתי מוסברת. 6.כל סוגי התרופות והטיפולים נפשיים, בפסיכוזות הילדות. תנופה מיוחדת קיבל בשנים האחרונות הטיפול ההתנהגותי והטיפול החינוכי. במקרים בהם התפתחות הדיבור ... להבין את התופעות. גורמים גנטיים: נמצא כי היסטוריה משפחתית של פסיכוזה קשורה לעלייה בסיכון ללקות בהפרעות פסיכוטיות. בהורים, באחים, בילדי הורה סכיזופרני ובקרוב משפחה מדרגה הראשונה אחוז התחלואה נע בין 5% לבין 15%. ואילו בילדי שני הורים סכיזופרנים - בין 15% ל - 55%. השוואת דמיון בתחלואה בין תאומים מראה מתאם הרבה יותר גבוה ... גורמים פסיכו - סוציאליים: מחקרים עדכניים רבים מצביעים על קשר סיבתי בין טראומה לפסיכוזה, כאשר הטראומה עשויה להיות התעללות בתקופת הילדות ו או ההתבגרות מצד ההורים (בעיקר רגשית, אך גם מינית ופיזית) או מצד ילדים אחרים (במערכת החינוך וכו),, תקיפה מינית (אונס), וכן אירועי חיים בלתי צפויים כגון מוות של קרוב ...
מחשבות כפייתיות אשמה טיפול בהפרעות אישיות תהליך תקיפה בלבול לא מצליח להירדם קיצוניות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ילדים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ילדים, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ילדים, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן לחיים, מאמן שיווקי, אימון אישי לקשב וריכוז בתחום ילדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1091 שניות - עכשיו 19_08_2025 השעה 00:44:44 - wesi4