... אינה מוגדרת על ידי המדריך האבחוני DSM
כלקות למידה . זאת משום שהתפקוד בתחום זה לא בהכרח מושפע מהפרעת הקשב ומשום שהיא יכולה לפגוע גם בתחומים שאינם אקדמיים. כמו כן, אין קשר בין המנגנונים העומדים בבסיס
לקות הלמידה דיסלקציה, דיסגרפיה ודיסקלקוליה לבין אלו של הפרעת קשב. עם זאת, יש המכלילים גם מיומנויות הקשבה כתחומי למידה שנפגעים
בלקות למידה, ולפיכך הם כוללים בהגדרת לקויות הלמידה גם קשיים כגון הפרעת קשב. מונחים ותתי סוגים למרות קיומו של השם העברי - הפרעת קשב, ריכוז ... בעלי הפרעת קשב וריכוז בהשוואה לאנשים בעלי
לקות למידה, סוגים שונים של נכות, מחלות כרוניות או מוגבלות פיזיות אחרת. קושי זה פועל לשני הכיוונים, משום שאנשים עם אינטליגנציה גבוהה ... התנועתיות האימפולסיביות לגרויים. להבדיל
מלקות למידה אשר משפיעה בעיקר על האדם עצמו, חלק מהתסמינים של הפרעת קשב עלולים להפריע באופן ישיר גם לסביבה ולהקשות את ההתמודדות מול דמויות ... באוניברסיטה. עם זאת, ADHD אינה מוגדרת
כלקות למידה משום שהיא אינה מוגבלת רק לתחום האקדמי, ולא בהכרח תוביל לקשיים בלמידה. בתחילת המאה ה - 21 הדרישות של המערכת החינוכית רבות יותר ...