ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






בודהיזם - הניבאנה הסופית - 2
... דרגות ההתמחות (aha abhibhyatanni) 3.24 אננדה, ישנן שמונה דרגות של התמחות, (40) אילו הן? 3.25 תוך שהוא תופס צורות פנימית, אדם רואה צורות חיצונית, מוגבלות ויפות או מכוערות, וכאשר הוא מתמחה בהן, הוא מודע לכך שהוא יודע ורואה אותן. זוהי הדרגה הראשונה. 3.26 תוך שהוא תופס צורות פנימית, אדם רואה צורות חיצונית, בלתי מוגבלות ויפות או מכוערות. וכאשר הוא מתמחה בהן, הוא מודע לכך שהוא יודע ורואה אותן. זוהי הדרגה השניה. 3.27 מבלי לתפוס צורות פנימית, אדם רואה צורות חיצונית, מוגבלות ויפות או מכוערות. וכאשר הוא מתמחה בהן, הוא מודע לכך שהוא יודע ורואה אותן. זוהי הדרגה השלישית. 3.28 מבלי לתפוס צורות פנימית, אדם רואה צורות חיצונית, בלתי - מוגבלות ויפות או מכוערות, וכאשר הוא מתמחה בהן, הוא מודע לכך שהוא יודע ורואה אותן. זוהי הדרגה הרביעית. 3.29 מבלי לתפוס צורות פנימית, אדם רואה צורות חיצונית כחולות, בצבע כחול, עם זוהר כחול. כמו פרח פשתן כחול, בצבע כחול, עם זוהר כחול. או בגד מבנרס כחול המוחלק משני צדדיו, בצבע כחול, עם זוהר כחול, כך גם אדם תופס צורות חיצונית כחולות, בצבע כחול, עם זוהר כחול. וכאשר הוא מתמחה בהן, הוא מודע לכך שהוא יודע ורואה אותן. זוהי הדרגה החמישית. 3.30 מבלי לתפוס צורות פנימית, אדם רואה צורות חיצונית צהובות... כמו פרח קניקארה (41) בצבע צהוב עם זוהר צהוב או בגד מבנרס צהוב המוחלק משני צדדיו בצבע צהוב עם זוהר צהוב כך גם אדם תופס צורות חיצונית צהובות, בצבע צהוב, עם זוהר צהוב. וכאשר הוא מתמחה בהן, הוא מודע לכך שהוא יודע ורואה אותן. זוהי הדרגה השישית. 3.31 מבלי לתפוס צורות פנימית, אדם רואה צורות חיצונית, אדומות בצבע אדום עם זוהר אדום, כמו פרח היביסקוס אדום בצבע אדום עם זוהר אדום, או בגד מבנרס אדום המוחלק משני צדדיו בצבע אדום עם זוהר אדום. כך גם אדם תופס צורות חיצונית אדומות, בצבע אדום, עם זוהר אדום. וכאשר הוא מתמחה בהן, הוא מודע לכך שהוא יודע ורואה אותן. זוהי הדרגה השביעית. 3.32 מבלי לתפוס צורות פנימית, אדם רואה צורות חיצונית לבנות, בצבע לבן, עם זוהר לבן. כפי שכוכב הבוקר אוסדהי (42) הוא לבן בצבע לבן עם זוהר לבן, או בגד מבנרס לבן המוחלק משני צדדיו, בצבע לבן, עם זוהר לבן, כך גם אדם תופס צורות חיצונית לבנות, בצבע לבן, עם זוהר לבן. וכאשר הוא מתמחה בהן, הוא מודע לכך שהוא יודע ורואה אותן. זוהי הדרגה השמינית. אננדה, אלו שמונה דרגות ההתמחות. ...
מתנות סובלנות לטעות מחשבות להרגיע דאגה יעדים חוסר וודאות
מנטור מדבר על חוק השינוי הנצחי של צורות האנרגיה
... מדבר על חוק השינוי הנצחי של צורות האנרגיה מנטור מדבר על החוקים מנטור מדבר על חוק השינוי הנצחי של צורות האנרגיה מנטור מתאר את החוק האחרון זהו החוק האחרון מתוך שבעת החוקים שמנהלים את היקום. במילים פשוטות, הוא אומר שאנרגיה משנה צורות כל הזמן. היא נעה כל הזמן אל תוך צורות שונות ויוצאת מתוך צורות שונות. הבנת החוק הזה ואיך הוא עובד, היא הכרחית בשביל ליצור כל מה שרק תרצו. ... האחרון הזה שסוגר מעגל ואומר שכל אנרגיה עוברת בעקביות מצורה אחת של וויברציה לצורה אחרת. חשוב להדגיש שהאנרגיה הזו גם עוברת מהמישור הגבוה יותר (הלא פיזי) למישור ... בעצמם. רצף האירועים הזה מראה את ההמרה של אנרגיה בצורות שונות. אנרגיה לא נוצרת וגם לא נהרסת (מנטור) אנרגיה נעה בעקביות ולנצח אל תוך צורות שונות ומתוכן. למעשה היא אינה נוצרת או נהרסת לעולם, היא רק מחליפה צורות. ישנן צורות אנרגיה שאתה יכול לראות, אך את מרבית האנרגיה כפי שהיא קיימת ביקום, אינך יכול לראות באמצעות עינייך. צורות שונות של אנרגיה מחלחלות אל התאים שבגוף שלך, בכל פעם שאתה נושם. מנטור מסביר למה ...
אכילה תנועה לא להתאמץ אנרגיה שבעת יוצרת מציאות יכולת להתאמץ
בודהיזם - תפיסת שפה, רב - משמעות וקונפליקט - 2
... - תפיסת שפה, רב - משמעות וקונפליקט - 2 3. מבנה המחשבות, צורות מחשבה (Thought Formation) מחשבות אינן ייצוגים מילוליים בלבד - במחשבות נמצא גם ייצוגים ויזואליים, ייצוגיי צלילים, ... אם כך, השפה המילולית מהווה חלק מתוך מכלול העולם המנטלי של האדם. כפי שנוכל לומר שיש מבנה, צורה, לתפיסת אובייקט גופני כדוגמת האובייקט נשימה או האובייקט הליכה, כך נתייחס למבנה המחשבות כאל צורות של אובייקטים מנטליים כדוגמת כעס, שנאה, פחד, תשוקה. זוהי הגדרה בסיסית של תפיסה מנטלית, כל אדם חווה את המצבים ... האורגניים: העין, האוזן, האף, הלשון וחישניי המישוש בעור. (2) ישנם אובייקטים ויזואליים בעלי צורות וצבעים שונים, ישנם צלילים בעלי טונים ועוצמות שונות, ישנם ריחות בעלי עוצמות וגוונים (ארומות) שונים, ישנם טעמים שונים ... להיות חלק מגוף האדם הקולט או שאר העולם. (3) מגע (contact) בין העין ואובייקט ויזואלי (צבע וצורה), מגע בין האוזן ואובייקט שמיעתי (צליל - טון ועוצמה), מגע בין חישניי הקליטה באף וריחות, מגע בין חיישני הטעם בלשון ... מהם הגירויים המנטליים ומה מקורם? המרכיבים המנטליים הם: תפיסה (Perception), רגש (Feeling), צורות מחשבה (Thought Formation) ותודעה (Consciousness). תפיסה היא הקלט החושי (5 החושים) בתוספת הקלט המנטלי (ומכאן ... על שפה מילולית במישור המכני, כיוון שהשפה במישור זה היא כלי ליצירת תקשורת בין אישית ותו לא. צורות מחשבה (מבנה מחשבות) הן דרך לתאר אובייקט מחשבה. התוכן של מחשבה יכול להיות אובייקטים חושיים שונים, בדרך כלל יש ... ויזואליות (לחשוב לדמיין איך נראה עץ) או מחשבות צלילים (לדמיין מנגינה) וכך בהתאמה לשאר החושים. צורות מחשבה יהיו חיבה, כעס, שנאה, פחד וכדומה. ישנה חשיבה מילולית המורכבת מחשיבה ראשונית וחשיבה בוחנת. חשיבה ראשונית היא ... בתודעה. דיבור מתחיל לאחר חשיבה ראשונית וחשיבה בוחנת, לכן חשיבה ראשונית וחשיבה בוחנת נחשבות צורות מחשבה מילוליות (Verbal Formation). תפיסה ורגשות שייכות לתודעה - הן כבולות לתודעה ולכן הן נחשבות צורות מחשבה מנטליות (Mental Formation). מהי התודעה? זוהי ההכרה, העירות, הידיעה של אובייקט מנטלי ברגע מסוים. ההכרה של חמוץ ... - מנטל (Mental-Consciousness). מצב מנטלי בכל רגע מורכב מכל המרכיבים שתוארו כאן (תפיסה, רגשות, צורות מחשבה ותודעה), כאשר נוסיף את המרכיב הפיזי - הגוף נקבל את כלל האדם (5 מרכיבים, Five Aggregates). מתוך אלו נאמר שהגירויים המנטליים לגבי שפה הם מחשבות מילוליות בתחום החוש המנטלי, אשר מוגדרים כצורות מחשבה מילוליות. השפה לוקחת חלק בחשיבה ובדיבור כצורות מנטליות. חשיבה מילולית יכולה מצד אחד להיות תוצר של תהליך חשיבה ומצד שני חשיבה מילולית יכולה להוות גירוי חדש המעלה אובייקטים נוספים באם תחושות, רגשות, וצורות מחשבה אחרות כגון כעס, חיבה וכדומה. כמו כן, חשיבה מילולית יכולה להוביל לדיבור או לפעולה המתוארת כפריצה מתוך המחשבה ... המדוברת נלמדת, אלא בעזרת לימוד שיטתי על - ידי אדם היודע לקרוא. אורגניזם הראייה קולט צבעים וצורות ממרחב הראיה, לאורגניזם זה מגבלות שונות (בדומה לאורגניזם השומע), כדוגמת הפונקציה של גודל האובייקט ומרחק ממנו, ומגבלות פיזיולוגיות אחרות. הקורא מבחין ומבדיל בשפה מתוך מגוון הצורות הנקלטות, יש כאן תהליך של פענוח השפה הכתובה מתוך כמות עצומה של גירויים ויזואלים. מתחייב שהקורא יכיר את הסימנים ... ובין מבט בשלט עליו כתובה המילה מכירת חיסול, הכל בחצי מחיר. במקרה של העץ, יש תפיסה ויזואלית של צורה וצבע, אז באה ההבחנה זהו עץ, אנו מתבוננים בתנועה של העץ, בוחנים את חלקיו, מכאן והלאה יכולות לעלות מחשבות רבות ושונות ... וכאלו שאינן קשורות בעץ הנצפה. לעומת זאת, כאשר אנו מביטים בשלט, מייד לאחר התפיסה הויזואלית של צורה וצבע, וההבחנה, באופן כזה או אחר, שיש זוהי שפה, תעלה מחשבה מילולית - מכירת חיסול, הכל בחצי מחיר, מכאן והלאה בדומה ... ומאחר שאין תזוזה, הוא נרגע וממשיך בדרכו. הנה תאור סכמתי למה שקרה: תפיסה של אובייקט ויזואלי (צורה וצבע) זוהתה כמראה של נחש על פי זיכרון, אם לא היה הידע כיצד נראה נחש לא היה עולה זיהוי זה כלל. התגובה הבאה של הבהלה ...
קבוצה שעמום לשפר דימוי עצמי הוויה אוכלת מתוקים צורך במתוק משמעות המילים עובדים
לוגיקה - מבוא
... - מבוא תורת ההיגיון או בלעז, לוגיקה (מיוונית: ), התורה הבוחנת קשרי היסק בין טענות. הלוגיקה מנתחת את הצורה של הטענות, ועל סמך ניתוח זה מציעה כללים שבעזרתם ניתן לקשר טענות זו לזו ובכך להסיק מסקנות. הלוגיקה ... סתירות במושגים באמצעותם אנו מבינים את המציאות, במיוחד בכל הנוגע למושגים רצף ואינסוף. את הסתירות הללו ניתן לחשוף באמצעות הצגת הקשרים בין המושגים השונים שלנו בצורה של טיעון, שעל אף שאנו נטוים לקבל את הנחותיו, מסקנתו בלתי נסבלת (למשל, שאין שינוי בעולם, שאין בו ... גישתו של אריסטו ללוגיקה הייתה שיטתית יותר מזו של אפלטון, והוא הפך אותה לתורה סדורה המאפשרת להבחין בין טיעונים מבוססים לטיעונים שאינם מבוססים על סמך זיהויה של הצורה הלוגית של הטיעונים. טיעון הוא תקף כאשר ההנחות מספיקות לשם תמיכה במסקנה, כך שלא ייתכן שההנחות ... שקרית. ההכרח הלוגי של הטיעונים התקפים נובע מכך שלטענות ישנו מבנה פנימי, למשל, שבכל טענה ישנו נושא ונשוא, ושכל טענה היא כללית או פרטנית, וישנו מספר מוגבל של צורות שבהן ניתן לקשר טענות זו לזו (למשל, טיעונים שבהם שתי ההנחות פרטניות, והמסקנה כללית, או כאלו שבהם אחת ההנחות כללית, השנייה פרטית, והמסקנה כללית, וכו). מבין הצורות האפשריות של טיעונים בני שתי הנחות ומסקנה אחת, גילה אריסטו את הצורות של הטיעון התקף או המופתי, המוביל תמיד מהנחה אמיתית למסקנה אמיתית. אריסטו טען שבאמצעות צורות אלו משמשת הלוגיקה ככלי עבור המדע וכאמצעי להתקדמות הידע. קיים היום ויכוח האם, לפי אריסטו, הלוגיקה ... או היסק, וכלל המרה. כמו כן ניתן להחיל בקלות על הלוגיקה האריסטוטלית את המונחים המודרניים של תקפות נאותות, וכלל היסק. תפקיד הלוגיקה הוא להבחין בטיעונים בעלי צורות תקפות, כלומר כאלו שבהם מהנחות אמיתיות נובעת מסקנה אמיתית. טיעונים שאינם עומדים בקריטריונים האלו, אינם טיעונים תקפים. ישנם כללי המרה המאפשרים להראות כי טענות שונות בצורתן הן למעשה שקולות זו לזו (ר להלן) וכך להרחיב את מספר צורות הטיעון התקפות. להלן נבחן תחילה את הרעיון שלטיעון יש צורה לוגית, לאחר מכן נדון בעקרונות היסוד של הלוגיקה אצל אריסטו, ולבסוף נדון במגבלותיה של הלוגיקה ... אמיתיות אבל המסקנה שקרית, כלומר כאשר אין דוגמה נגדית. באמצעות הניתוח של מבנן הבסיסי של טענות, אריסטו זיהה כי לטיעונים בעלי שתי הנחות ומסקנה ישנו מספר סופי של צורות, וחלק מהן הן כאלו שמשמרות את האמת של ההנחות וכך מבססות את אמיתותה של המסקנה. לטיעונים כאלו קרא אריסטו סילוגיזם. נוכל להבין את הרעיון של הצורה הלוגית של טיעון תקף אם נחשוב על ההבדל בין תקפות ואמיתות. לדוגמה: נתונות שתי הנחות: 1.כל היוונים הם ... (האוגד), וכן מלים נוספות שעוד לא פגשנו בטיעון שלעיל, כגון חלק מ והשלילה באמצעות אינו. כאשר אנו מצרינים את הטיעון אנו נפטרים אך ורק מן השמות של המונחים, ואילו הצורה הלוגית של הטיעון, המיוצגת באמצעות הקבועים הלוגים, נשארת חשופה לעינינו. מתפיסה זו של הצורה התקפה של הטיעון יוצא שאם בטיעון מסוים ההנחות אמיתיות והמסקנה שקרית אזי הטיעון אינו תקף. למשל ... של היוונים כיוונים. מכאן שבטיעון - לכאורה שבחנו ישנה בעיה - אין יחס של נביעה בין ההנחות והמסקנה. צורת הטיעון בה אנו מתבוננים איננה תקפה, וכל טיעון בעל אותה צורה יהיה טיעון בלתי תקף: 1.כל א הוא ב. 2.כל ג הוא ב. מסקנה - לכאורה: כל ג הוא א. כל טיעון בעל צורה כזו אינו תקף, והוא יכונה כשל לוגי. עד עכשיו בחנו טיעונים שבהם כל הטענות הן טענות כלליות. אולם ישנם ... מ - א הם ג מסקנה: חלק מ - ב הם ג אריסטו הבחין גם בשלילה כאחד מן הקבועים הלוגים, וכך הבחין בין צורתן של טענות חיוביות ושל טענות שוללות. באמצעות כך הוא זיהה צורות נוספות של טיעונים תקפים, למשל: 1.כל הנמרים הם יונקים. 2.אף דג אינו יונק. מסקנה: אף דג אינו נמר. ... מקושרים שני מונחים כוללים, שמות של קבוצות. למעשה, הלוגיקה האריסטוטלית מועילה במיוחד לדון ביחסים בין מינים וסוגים (אריסטו החשיב את המחקר הטקסונומי בביולוגיה כצורה המופתית של המדע, ואת הסילוגיזם ככלי העבודה העיקרי של המדען). אולם הניתוח האריסטוטלי מאפשר להתייחס ... 1.יוני הוא אביו של רוני 2.רוני הוא אביו של בוני 3.יוני הוא אביו של אביו של בוני לו היינו מנסים להביע את הטענות הללו באמצעים אריסטוטליים, היינו מקבלים את הצורה הלא - תקפה הבאה: 1.א הוא ב 2.ב הוא ג 3.א הוא ד בעוד שאופן הניתוח של המבנה היסודי של הטענה אצל ... כך למשל הצליחה הלוגיקה המודרנית לתת לראשונה תיאור מדויק של מושג הגבול באנליזה המתימטית של פונקציות, שכן לשם הבעת מושג זה יש צורך בטענה מרובת כמתים מן הצורה לכל קיים כך ש.... הלוגיקה לאחר אריסטו ועד המאה התשע עשרה במשך כאלפיים שנה נחשבה הלוגיקה ... את כל אופני המחשבה התקפים. קאנט ביקר את הלוגיקאים הסכולסטים על כך שצורת הטענה היחידה בה הם מטפלים היא טענה של נושא - נשוא (א הוא ב). קאנט הציע להחשיב גם את הצורות של משפט התנאי (אם א אז ב) ושל המשפט הדיסיונקטיבי (א או ב) כצורות יסודיות של טענות. החל במאה התשע עשרה, התפתחות הלוגיקה הייתה תלויה במידה רבה בעניין שגילו בה ... של מושג האינסוף, שהוביל מאז ימי האסכולה האלאטית לפרדוקסים, ושל מושג הגבול באנליזה המתימטית של פונקציות, שכן לשם הבעת מושגים אלו יש צורך בטענה מרובת כמתים מן הצורה לכל קיים כך ש.... דוגמה פשוטה יחסית לאופן בא נעשה שימוש כזה בכמתים היא ההצרנה של הטענה לכל אחד יש ... ראסל, למשל, סבר כי בעיות היסוד של המתמטיקה אינן מעניינו של המתמטיקאי, אלא של הפילוסוף והלוגיקאי. הלוגיקה המודרנית היא לוגיקה סימבולית, דהיינו היא בוחנת צורות מופשטות המיוצגות באמצעות סמלים, שניתן להבין אותן כמייצגות את הצורות של הטענות וההיסקים שאנו מכירים מן השימוש הטבעי בשפה. בלוגיקה מנסחים ובוחנים מערכות לוגיות בשפה ... פירוש סמנטי של מערכת כזו הוא מודל, אולם התכונות הלוגיות של המערכת עצמה צריכות להיות תקפות עבור כל מודל אפשרי. לדוגמה, תקפות לוגית של טיעון חייבת להיות תלויה בצורה הלוגית של הטענות המקושרות בו, ללא קשר לפירוש שאנו נותנים למונחים הלא - לוגיים המופיעים בהן. מכאן ... תחשיב הפסוקים מאפשר לייצג את הקשרים בין ערכי האמת של טענות (פסוקים) שונות. תחשיב הפסוקים אינו מתחשב בטענות אלא שאם יש להן ערכי אמת, דהיינו הוא אינו בוחן את הצורה הפנימית של הטענות, ואת הקשרים שהן מציגות, למשל, בין אובייקטים (בתחשיב הפרדיקטים, הנידון להלן, יש ... למשל הוא מאפשר לתת תיאור של מושג המספר, של מושג האינסוף ושל מושג הגבול באנליזה המתימטית של פונקציות, שכן לשם הבעת מושגים אלו יש צורך בטענה מרובת כמתים מן הצורה לכל קיים כך ש.... דוגמה פשוטה יחסית לאופן בא נעשה שימוש כזה בכמתים היא ההצרנה של הטענה לכל אחד יש ...
אנליזה קשיים תורה סד עסקה פילוסופיה קשר לוגי לפתח מורכבות
בן 10 סודו של האומניטריקס 1, חיפוש הבורא, המלחמה על הטוב של הנפרדות, העקבות של אלוהים בבריאה, להשתחרר מהשכל
... יכול להחליף את עצמו ל - 10 חייזרים. והאומניטריקס זה השעון שיש לו על היד, ודרך השעון הזה הוא מחליף צורות ופותר בעיות. מה זה אומר שהוא יכול להחליף עצמו לחייזרים? להשתמש בכוחות שונים, בשכלים שונים. להחליף צורות, זה כמו שהאחדות מכילה את כל הצורות. הוא לא מוגבל לצורה. בסוף אתה מחליף צורה לאין צורה, שזה אומר להחליף צורה לאלוהים. בסרט יש מעבר בין גלקסיות, והיצורים שהוא יכול להחליף את עצמו אליהם, הם בעצם חייזרים. בן משתמש בכוח שלו, אך הוא אומר, מגניב ... אם היה לך את הדבר הקטן היית מגלה שיש פה אין סוף מידע. השעון שלו מייצג את השכל, כי השכל מחליף לך צורות, כמו השעון. ושאנחנו אומרים שהשעון התקלקל, הכוונה שהשכל שלך התקלקל. אלוהים הוא אין סופי, ואמר, בא נחליף צורה , בא נעשה שאני אהיה מצומצם. בא נחליף צורה להרבה צורות, ליש ואין, אבל הריבוי אור הזה גרם לשבירת כלים, השעון מקולקל, ועוד גורם נזק, ועומד להחריב את העולם. כמו שהשכל עומד להחריב לך את כל ... חזק מהכוח של השכל. לנפרדות יש שני כוחות. השעון והנפרדות זה אותו הדבר. השעון פירושו היכולת להחליף צורות, שזה בעצם הנפרדות. הנפרדות לוקחת את האחדות ועושה אין ספור צורות. לנפרדות יש שני כוחות, או שזה טוב או שזה רע. הרעיון הוא שהכוחות הרעים מנסים לקחת את הכוח האלוהי שמייצר את הנפרדות ולהפוך אותו לרע. ... שיהיה שלום בתוכך. איך שהשעון מתפרק, כך האדם צריך לצאת מעצמו, להסתכל על עצמו מבחוץ. תנסה לנתח עצמך בצורה מופשטת. הוא לקח את השעון הגדול, ופירק אותו חלק חלק. המסך של השעון באוויר, מה משמעות הדבר? שצריך לחשוב בחשיבה מופשטת, בחשיבה לא מקובעת. נסה לנתח את התהליכים של הרצון והאני בצורה לא ממשית. כאילו לחקור בצורה ריחוף. ואז הם מגלים שיוצר השעון נמצא בקורסיקה, בבית כלא, המקום הכי גרוע שיש. ...
השתחררות תובנות למצוא את השורש אין מיש להשתחרר החלטיות אין ויש שכנוע
הספר להיות אלוהים - האני ושורש הרצון - איך נוצר הרצון איך נוצר האני של האדם, כלום, אין, המקום והזמן, חלק 2
... לשם. עכשיו צריך להבין מה הוא הדבר ממנו עשוי האני. והמהות של האני, היא היש עצמו כישות, ללא כל צורה. מי שבאמת מבין את מה שהסברנו, ... חושב שהוא המרכז וממנו הכל החוצה, יש את האני ועליו תבנה את השאר, אבל האמת היא שהאדם הוא רק צורה אחת של משהו שישנו. להיות ... שונים זה מזה אבל גם שווים, אתה לא תבדיל בין האלוהים לבין הצמצום. וכאשר לא תבדיל בין המהות לצורה, אז אתה בחוויה של אלוהים, ואין ... מקום וזמן לא יכול להיות אני ולא אני, למשל כדי שיהיה אני צריך שיהיה מקום וזמן. אם נפרק את כל הצורות, נעלים את כל הצורות, אז נקבל כלום. האני נמצא בתוך מקום וזמן, ויש מקום וזמן שבו האני לא נמצא. מה מקיף את כל הצורות? הכלום. אם נסיר מהעולם את כל הצורות שהם אני ואת כל הצורות שהם לא אני, מה יישאר? נקבל מקום ... גם שניים. יש אני ויש לא אני, והלא אני כולל את כל המקום והזמן. ואם אומרים שבהוויה שלי אין שום צורה, אין שם אני ולא אני, אז זה אומר שבהוויה שלי אין את הצורה שלי ואין את הצורה של הלא אני עם המקום והזמן, אז ההוויה זה הכלום. אני ולא אני, פירושו דבר שקיים בתוך מקום וזמן, אם נסיר את כל הצורות של האני ונסיר את כל הצורות של הלא אני, נקבל מקום וזמן ... מקום וזמן. שאלה: מה זה לפרק? אליעד: מקום זה ישות? זמן זה ישות? מה מהווה אותם? משהו שאין בו צורה של מקום ומשהו שאין בו צורה של זמן. מה שמהווה את המקום הוא ... אז איך יש משהו שהוא לא ההוויה? אם האדם לא יבין את מהות האין, הוא לעולם לא יבין את מהות הצורות של האין, וגם לא את מהות האני שלו וגם לא את הרצון שלו. כי אם כל הצורות, המהות שלהם היא אין, חסרת כל צורה, אז עד שלא תבין את המהות של הכל, שהיא בלי צורה, איך תבין את הצורה? אני בזמנו ניסיתי להבין, למה ... כי הבנתי שאני עשוי מכלום כלשהו, אז אם אני לא מבין את הכלום, אז איך אוכל להבין את עצמי שאני צורה של הכלום הזה? למשל אדם שואל, ... אתה עשוי ממנו. שאלה: מתי הדיסק מתחלף במוח? אליעד: יש דרגות שונות. למשל אם אתה מכיר בכך שאתה צורה של זמן ומקום, אז כבר התחלף לך ... שגם אני עברתי את התהליך אני יכול לדעת מה הם ההתנגדויות. כול מה שישנו, אם תוריד ממנו את כל הצורות, מה תקבל? כלום. אם תקלף את הצורות יישאר לך מקום וזמן ריקים, איך מורידים את הצורה של המקום והזמן? קודם תדמיין מה ... רוצה, אחר אתה מבין שהמהות היא הרצון, אחר אתה מבין שהמהות היא הקיום, אחר אתה מבין שאתה זה צורה של זמן ומקום, אחר אתה מבין שהמקום והזמן הם צורה של כלום, ואתה צורה של כלום. ואחרי שאתה מבין וחווה ... מקום וזמן, מה יש לפניהם? אתה מבין שהם הפכים בעצם, אף אחד מהם לא מחויב. יש לנו במציאות שלנו, צורות שזה הנפרדות, כי המקום נפרד מהזמן והזמן נפרד מהמקום, וכל מקום נפרד משאר המקומות, וכל זמן נפרד משאר הזמנים, יש אין סוף צורות. וכל הדברים האלה, ההוויה שלהם ...
אפשרי מחויב מפרקים להשתחרר מרצון להשתמש במילים מחויב המציאות לחץ אין סוף צורות להתקדם
מנטור מדבר על החוקים - מנטור מדבר על החוק הגדול
... הגדול מכולם. הוא מתפקד בצורה מושלמת ומדויקת, תחשבו על היופי של הבריאה, על הים, על המדבר, על ההרים והעמקים. תחשבו על נפלאות הטבע, הפרחים, החיות, ... כל חלק וחלק בגוף שלכם פועל בצורה מושלמת ובשילוב עם כל החלקים האחרים. תחשבו על המוח שלכם - המכשיר המשוכלל ביותר שאי פעם נברא. כל אחד מאלה הוא מושלם ... של פוטנציאל. מנטור מדבר על צורות של אנרגיה בסופו של דבר, כל אחד מאיתנו וכל דבר מסביבנו, עשוי מאנרגיה, פולט אנרגיה ומקבל אנרגיה. אנרגיה נמצאת בחיינו במגוון רחב של צורות: אור, חום, קול, תנועה, מחשבה, רגש, אנרגיה מגנטית, אנרגיה מכאנית ועוד. כל מה שאנחנו רואים סביבנו זה רק צורות שונות של אותו הדבר שממנו הכל (כולל אנחנו) עשוי: אנרגיה. מנטור מסביר את הקשר בין החוק הגדול לשבעת החוקים האחרים כל ... הבאים מסבירים לנו כיצד כל צורות האנרגיה פועלות בעולם הטבעי, בחיי היומיום שלנו: 1. חוק הויברצייה והמשיכה. 2. חוק ההפכים. 3. חוק הקצב. 4. חוק היחסיות. ... 7. חוק השינוי הנצחי של צורות האנרגיה. מנטור מדגיש: כשאנחנו חיים בהרמוניה עם החוקים שמנהלים את היקום, אנחנו מתמזגים לתוך ים של עוצמה שעומד לרשותנו ...
ספק פנימיות החלטיות מנטור הערכה ליצור פוטנציאליות מודעות
אימון אישי - טיפים לחיים טובים ומאושרים - 2
... רק אפשרות אחת - שטוב לך, כי אתה זה שבוחר לרצות... זה שלא הגיוני לך כרגע שממהות אחת חסרת צורה נתהוו צורות שונות, לא אומר שזה לא ככה באמת, ומי שמנסה להתכחש לכך שיש צורות שונות, בעצם כולא את עצמו בצורה מצומצמת, שהיא הניגוד לכך שיש צורות שונות, והוא סובל בדיוק כמו כולם. ... ותחושת האני נוצרת, רק בזכות הפלא, דהיינו הדמיון שיש אפשרות הפוכה. האדם רגיל להסתכל על הצורות החיצוניות ולא על המהות, כגון לדוגמה ... להיות מאושר, עליו להפוך אין (בריאות, זוגיות וכו) ליש, במקום להבין שאין לי ויש לי, אלו שתי צורות שמסתירות את הצרה האמתית שהיא הרוצה ... הרצון, נדמה לו שהבעיה היא בכך שהוא רוצה את היש ולא רוצה את האין, אבל מצד האמת אלו רק שתי צורות של סבל חיסרון גדול יותר שמכיל את שניהם, כי המהות של רוצה משהו ולא רוצה את ההפך, היא הרצון עצמו, שהוא ממשיך להיות קיים בשתי הצורות הנל, כי לא משנה מה אתה רוצה, אתה ...
בגידה בבת זוג צמצום משוגע האין והיש להשיג אושר בגידה טיפול זוגי חיסרון פחדים
הכמיהה ללא מושג - הכמיהה לחיבור עם הבלתי מושג
... היכולת לעמוד בגבולות המציאות, לא ליפול בפיתוי של שיכרון כוח ואשליות היא באמצעות חיפוש המהות ולא הצורה. הכמיהה ללא מושג המהות של הבלתי מושג, ... למטרה. אם הגעת, אין זה בלתי מושג אלא מושג והמטרה (של הכמיהה) למשהו בלתי מושג לא הושגה. ישנם אין ספור צורות לביטוי המהות של הלא נודע והלא מושג, ... הבעיה הפסיכו פיזית, אידאות בלתי מושגת, דת, פנטזיות (מכל התחומים), שירה, יצירת אומנות וכדומה. כולם צורות למהות אחת: כמיהה ללא נודע ולבלתי מושג. ... משיכה מינית, כמיהה לבלתי מושג הכמיהה של האדם במשיכה המינית היא כמיהה לבלתי מושג. האדם כמה להתאחד עם צורה כלשהי ברמה הגבוהה ביותר, להיכלל לגמרי ... במציאות של פירוד. שמציאות מעצם היותה מציאות היא פירוד בין עצמים. לכן בלתי ניתן לחבר ולאחד שני עצמים (צורות) למציאות אחת (אלא אם כן מציאות אחת מתמוססת). לעומת זאת אהבה היא הכמיהה להתאחד עם מהות אחרת. אהבה אמיתית היא לא בין צורות שונות של אנשים. אדם שאוהב אדם אחר, הוא ... של האדם השני. את מידותיו, את אישיותו וסגנונו הייחודי. וזה ניתן למימוש כי מהות היא דבר מופשט, רוחני, ללא צורה , וניתן לאחד רוח ברוח. זוהי איננה כמיהה ... לחפש אהבה הפועל היוצא מכל הנל הוא שעל האדם תמיד לחפש אהבה. לחפש להתחבר עם מישהו אחר בקשר מהותי. נכון שהצורה של המהות גם חשובה וצריכה להתאים. אך אין זה חשוב כל כך. כי לכל מהות יש מספר צורות אפשריות. אך הצורה היא אמצעי למטרה, היא איננה המטרה בעצמה. על האדם לחפש מהות, לא צורה. השלב הבא יהיה לחבר בין אהבה למשיכה מינית, בין מהות לצורה. מהותה של הכמיהה לבלתי מושג תישאר תמיד ... מה שיישאר לאדם בסופו של דבר הוא אהבה. החיבור הפנימי והמהותי לאדם אחר. אז למסקנה עלינו לתת פחות חשיבות לצורה , ויותר חשיבות למהות. ובסוף נגלה שניתן להגיע לחיבור בין הצורה והמהות. בין האהבה למיניות. ...
עוררות מינית דתות מין להתאחד תשוקה מינית מטרות רוחני מחשבה
אחדות המציאות, סוד הצמצום יש מאין, אחדות ההפכים, יש ואין כאחד, מהות המציאות, אחדות הניגודים, חלק 7
... והזמן הם לא הכי גדולים. כי אם אתה מבין שמקום זה צורה סופית, והזמן זה גם צורה סופית, אז למעשה יש להם מהות. איך מבינים שהמקום והזמן הם לא הכי גדולים? כי המקום הוא לא סך כל הדברים, כי יש זמן. והזמן אף הוא לא סך כל הדברים, כי יש מקום. ולכן המקום והזמן הם צורות. ואם שניהם צורות, אז יש משהו יותר גדול. אמנם הזמן הוא אין סופי, אבל הוא אין סופי ביחס לעצמו. הזמן לא אין סופי כי הוא לא מכיל את כל הדברים. כך שהוא לא אין ... המקום והזמן תלויים אחד בשני. אם הזמן והמקום הם צורות, אז ההוויה של המקום היא בלי הצורה של המקום, וההוויה של הזמן היא בלי הצורה של הזמן. כך שההוויה של המקום היא אין מקום, וההוויה של הזמן היא אין זמן. מה זה אין מקום? לא יודע. מה זה אין זמן? לא יודע. ובין ההוויה של ... הוא יותר גדול משניהם. החומר הבסיסי גדול יותר מהצורה הבסיסית. קח את הזמן וקח את המקום, תעלים את הצורה של הזמן ותעלים את הצורה של המקום, או במילים אחרות, קח את הזמן ותערבב אותו עם המקום, יש לנו שתי צורות ראשוניות, נערבב אותם יחד, מה נקבל? לא יודע. מסקנה זמן ומקום עשויים מלא יודע. האם הגענו לראשון? לא, כי הלא יודע הזה קיים בנוסף לזמן והמקום. ... עם הלא נפרדות, מה קבלת? לא יודע גדול יותר. כול הצורות של ההפכים מתאחדים בשורשם. אם האדם לא היה יכול לחוות, אני לא רוצה משהו, הוא לא היה יכול לחוות, אני רוצה משהו. ניקח למשל רצון ואין רצון, ... עוד לפני שיש אפשרות בכלל. המהות זה לפני הפרדת הצורה.
מטרות להעלים אין הבדל בין אחדות אחדות הניגודים צורות דמיון לחשוב עליך מהות המציאות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על צורות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: צורות, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: צורות, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי למנהלים, מאמן לכלכלת המשפחה, אימון אישי למציאת זוגיות בתחום צורות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2031 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 12:39:01 - wesi4