... במוחו של אדם. לעתים אין בעל המוח יודע בברור דברים הגלומים במוחו ונסתרים מבינתו. לכולנו ברור שהמוח משדר ומביע בקווי חשיבה סימולטניים - בו זמניים. המוח פועל בו זמנית
בצורה אסוציאטיבית, אינטואיטיבית, הדמייתית, יצירתית, רגשית ושכלתנית.
צורות חשיבה אלה הן כל כך מהירות שלעיתים הן מתערבבות ומתמזגות זו בזו, לעתים הן חולפות כבזק. את חלקן לא מספיקים לתפוס, חלקן מתערבבות בקו המחשבה העיקרי, ואת חלקן מבטלים בו ברגע שהן ... להלן דוגמאות למקצועות העוסקים בחיבורים ובצירופים: פיזיקה, כימיה, מתמטיקה, שפת הדיבור, מוזיקה, ריקוד, ציור, פיסול, ארכיטקטורה ועוד. למעשה, הקו המאפיין מקצועות אלה הוא
צורות חשיבה קואורדינטיביות. באשר לאבחון בכפות הרגליים, הרי שהוא אינטואיטיבי לחלוטין. לכן, מן הראוי הוא שילומד כך שיגביר את השערותיו של המטפל ובו זמנית יגביר את מודעות המטופל ... לביתו, להרהר את הרהוריו כדי להעלות את רמת מודעותו. בשום פנים אין להגיד דברים נחרצים, שעולים כאילו מהאיבחון. לתלמידים ישנה גישה של בליעת אוכל שלעס אותו המורה שלהם.
בצורה זו לא מתפתחת יכולת הפרשנות האישית. ממד הארץ מימד זה מאופיין בהבנת וקבלת מציאות, הקשר לבסיס ולמושגי הכאן. רפלקסולוגיה עוסקת במימד החיבור והניתוק של האדם מהאדמה. רפלקסולוגיה היא ... המטופל. מאחר וחשיבה היא פעולה קואורדינטיבית, נדרשת גם קואורדינציה תנועתית בטיפול כדי להוציא חשיבה כזאת לפועל. ברפלקסולוגיה קואורדינטיבית ניתן להעצים את כוונות המטפל
בצורות שונות, ולהשפיע על פוטנציאל הריפוי והאיזון של המטופל
בצורות שונות. למעשה, החשיבה הקואורדינטיבית מפתחת את היכולת הקואורדינטיבית התנועתית, והיכולת הקואורדינטיבית התנועתית מפתחת את היכולת הקואורדינטיבית החשיבתית. גישה זו מאפשרת למטפל ...