ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 2
... פניך? האם הוא צוחק ובוכה בסיטואציות הנכונות? אם לא זה עשוי להצביע על בעיות תקשורת. 5.האם הילד שלך אוהב לשחק עם אחרים, מבוגרים או ילדים? אם לא זה עשוי להצביע על בעיות תקשורת. 6.האם ילדך מביט לעינך בין 50% ... או שהוא אוהב מאד לשתכשך בבוץ, מתחכך בקירות וריהוט? אם כן - בעיות סנסוריות. 22.האם ילדך נמנע מפעילות במגרש המשחקים או מחפש ריגושים ועבודה פיזית כשהוא משחק? - בשני המקרים בעיות סנסוריות, שונות זו מזו. 23.האם ילדך רגיש לאור חזק ומתבלבל כאשר יש הרבה גירויים סביבו ... ילדך נמשך מאד ומתקבע על סימנים מוסכמים כמו תמרורים, אותיות, מספרים וצורות? אם כן - בעיה בתקשורת. 30.האם ילדך משחק במשחק קבוע באופן שנראה לך מוזר, מניע רכבת הלוך ושוב ללא מטרה, מסובב גלגלים של מכונית צעצוע במשך זמן לא ... הילד מרדן ועקשן באופן יוצא דופן? אם כן - עשוי להעיד על בעיות תקשורת. 42.האם הילד מתייחס לילדים אחרים, משחק עמם ויוצר איתם תקשורת בסיסית של קשר עין ושיחה פשוטה? אם לא - בעיות תקשורת. 43.האם שמת לב שלילדך ... הפיזי והוא נוגע באחרים חזק מידי (למשל מחבק חזק מאד). אם כן - בעיות סנסוריות, או תקשורת. 49.אינו משתתף במשחקי ספורט. אם כן - בעיות סנסוריות או מוטוריות. 50.שונא נסיעה במכונית. אם כן - בעיות במערכת וסטיבולרית (תנועתית). 51.אוהב ... כן - בעיות סנסוריות. 61.האם ילדכם זקוק לקשר עם אנשים וילדים אחרים? אם לא - בעיות תקשורתיות. 62.האם הוא משחק לבד או נהנה משיתוף אחרים במשחק? אם לבדו - בעיות תקשורת. 63.האם במשחק סימבולי הפשוט ביותר הוא משתף גם בובות המייצגות בני אדם או משתמש רק בצעצועים המייצגים חפצים כמו מכוניות, גשרים, ... קיצוניים במצב רוח, מצחוק לבכי בלי הסבר סביר. אם כן - בעיות תקשרות. 70.הילד ידע לעשות דברים מסויימים למשל: לשחק, לדבר, לשיר ואז שכח כיצד לעשותם והפסיק. בעיות תקשרות. 71.לילד דחפים שהוא אינו שולט בהם לדוגמה - פותח מגרות, ... מסיים משפטים שאינם שאלה בנימה שואלת. או אינטונציה חדגונית ולא משתנה. בעיות תקשורת. 81.יכולת חברתית שטחית. בעיות תקשרות. 82.אין משחק חברתי עם ילדים בני גילו. בעיות תקשרות ושפה. 83.משחק ליד ילדים, אך לא איתם. בעיות שפה ותקשרות. 84.אין משחק דמיוני גם כשמשחק לבד (משחקי כאילו). בעיות תקשורת. 85.הילד שר שירים שלמים בעפ אך אינו מסוגל לחבר משפט נכון תחבירית. בעיות שפה ותקשורת. 86.הילד ... סנסוריות ותקשורת. 91.הילד נראה מנותק ומסוגר חלק ניכר מהזמן. בעיות תקשורת. 92.הילד אינטלגנטי מאד בתחומים מסויימים (למשל כותב, קורא, משחק משחקי קופסא המיועדים לילדים גדולים יותר מגילו, מנגן או קורא תווים) אך בתחומים אחרים של ההתפתחות הילד מאחר מאד אחר ... הבעות פנים וגסטות אנושיות. שיטת RDI עובדת גם היא באופן עקיף על תחומים אלה, יש לבקש ממנחה התכנית להתאים משחקים שישפרו את יכולתו של הילד להתמודד עם ריבוי הגירויים בזמן תקשורת עם האחר. 5. עיבוד חזותי ועיבוד מרחבי - ... או שהוא צוחק כאשר כואב לו ואמור לבכות, או סתם צוחק בלי סיבה) במידה ותשנו מסלול נסיעה המוכר לו. משחק באופן חזרתי ותבניתי כדי לא להיות מוצף מכל המשחקים האחרים בסביבה ומיקומם המשתנה. גם כאן תכנית ABA וכן גרינספן עובדים על הגברת הגמישות המחשבתית של הילד באמצעות משחקי דמיון ושינויים קלים בתוך הקיבעונות של הילד עד שהוא מסוגל להתמודד עמם ולהרחיבם עוד ועוד. 6. תכנון מוטורי - ... להגיע לשם? האם הוא הולך או זוחל לעבר צעצוע ומבצע איתו פעולות פשוטות? אם ילדך אינו מסוגל לאחוז בצעצוע ולשחק עימו ליעוד שלו באופן הבסיסי ביותר הרי שיתכן שיש לו בעיה בתכנון המוטורי. ילדים אחרים עשויים לרצות צעצוע אך לא לדעת כיצד להגיע אליו. האם ילדכם זקוק לתמיכה פיזית מכם בכדי להגיע לצעצוע או לשחק בו? ילדים רבים על הספקטרום האוטיסטי משחקים בצעצועים באופן חזרתי ומקובע עד שהמשחק נראה אובססיבי ממש למתבונן מבחוץ, אך יתכן שיש להם, בין היתר, בעיה בתכנון המוטורי משום שאם הילד אינו יודע לשחק עם המשחק הפשוט (מכונית, בובה) וחוזר על פעולות לא פונקציונאליות עם הצעצוע הזה אז כנראה שהוא אינו יודע איך לתכנן את פעולותיו ... לילד אשר עדיין לא רכש את המיומנות של ביצוע פעולה אחת באופן הנכון. התכנית הטיפולית תפרק את הפעולות הנחוצות למשחק בצעצוע ולאחר שהילד שולט בכל פעולה לחוד ניתן יהיה לחברם יחד במשחקים סימבוליים מתוחכמים יותר או בביצוע פעולות שתכנונן מסובך יותר כמו סידור כסא ליד שולחן ומשחק דמיוני בקוביות ובובות המארגנות מסיבת יום הולדת. שאלות לגבי תפקוד מוטורי כדאי להפנות לפיזיותראפיסט שיאבחן את בעיותיו הספציפיות של ...
שינוי חינוך ילדים ילדים עם פחד הבעות פנים תקווה בעיות תקשורת ילד עם חרדה הרמת משקל כבד בצורה נכונה
התאמת החוויה להבנה, למות ברעב, סיבת הרצון, למה האדם לא רוצה לסבול, DNA,למה לא לקבל את המציאות
... ממנו? שאלה: בגלל שאני מרגיש שאני מבזבז את הזמן, עושה דברים שאני לא מרגיש איתם טוב. למשל שחקתי באינטרנט משחקים מטופשים, ואני לא מרגיש טוב עם זה. אליעד: שים לב, האם זה עובדה שהמשחקים מטופשים? זוהי פרשנות. למעשה שיקרת את עצמך. אתה אומר, למה שאני סתם ייהנה, בא נגיד שהם משחקים מטופשים, למעשה אמרת שהאזור הזה של המציאות דפוק. למשל כרגע אתה יושב ליד המשחק, ומשחק, ובוא נראה מה הבעיה. לא להגיד שאין בעיה, אלא לראות מה ההרגשה שאתה משחק. אז מה הבעיה בזה שאתה משחק? שאלה: יש בתוכי מחשבה שאני רוצה להפסיק, ואני לא יכול להפסיק. המשחק תופס אותי. אליעד: למעשה אתה רוצה לשנות את המציאות ולא מצליח. אז למעשה אתה לא יכול לשנות את המציאות, ולכן אתה כועס. אז מה מציק לך עם המשחק? שאלה: הייתי צריך לסיים משהו בעבודה, ולא הצלחתי. אני צריך לסיים את המסמך כדי לקבל משכורת. אליעד: אז למעשה ... בבנק הגעת למינוס, לא נשאר לך כסף בבנק, אין לך מה לאכול, ואתה לא מסיים את המסמך, אלא ממשיך לשחק, אז מה אתה לחוץ? מה הבעיה? למה אתה סובל? שאלה: אני יכול למות, או שאני יהיה חולה. אני לא רוצה להיות רעב. אליעד: למשל אתה ממש רעב, והמשחק חזק ממך, ואתה לא אוכל, אז אתה כועס על עצמך. אני מנסה להבין, מה מציק לך בתמונה, אתה אדם רעב שמעדיף לשחק, אז מה מפחיד אותך? מה, לא מתאים לך למות מתוך משחק? אתה אומר, מתאים לי יותר, לעבוד קשה כל החיים, ואחר למות בגיל מבוגר ממחלה. אבל בכל מקרה אתה תמות, ... משנה איך ומתי תמות? אז עכשיו אתה לא חווה שלמות, כי אתה כועס על עצמך שאתה לא עובד אלא משחק. אז מה מציק לך. בא נקצין את זה, אתה קשור לכסא, ולא נותנים לך לאכול, אז מה הבעיה? אתה ... כי אני לא רוצה את הרצון של הרעב, ולכן אני אוכל. אליעד: יש כמה תרחישים, האחד - אתה רעב ומשחק עד שתמות, האפשרות השנייה שאתה בוחר לאכול, אפשרות שלישית שאתה עובד וגומר את המסמך, אבל השאלה היא, האם אתה ... לחץ. אליעד: אז לא אתה בוחר את הרצון. אני רוצה שתגיע למצב, שאתה בוחר את הרצון שלך, שאתה בוחר לשחק ולא לאכול. למעשה זה המצב של אלוהים, כי הוא בוחר, ולכן החקירה, שאתה תתבונן ותראה שאתה בוחר את הרצון ...
במאה אחוז לפתח יכולות קוגניטיביות אין מיש איך להסביר לשנות את המציאות להבין את הרצון כסף בבנק תרגילים לפיתוח החשיבה
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 11
... את ילדך ועובד איתו, אחד מהמטפלים או את עצמך (במידה ואת מרגישה שאת טובה בתיווך בין שני הילדים). כאשר המשחקים שכדאי לשחק בהם הם בדיוק אותם משחקים מפרק 5. אל תתביישי לשחק עם שני הילדים כאשר גם ההורה של הילד המבקר נמצא. את נמצאת שם כדי לתווך בין הילדים ולעזור לילדך ... ירגיש במקום מוגן ומוכר וכך הדבר היחידי שהוא יהיה צריך להתמודד עימו תהיה האינטראקציה עם החבר. נסי להקפיד על משחקים בתורות, חוקים כמו לא חוטפים צעצוע, אכילה משותפת ליד שולחן, פנייה תקשורתית לחבר ועוד. בזמן משחק זה נכנסים כל המימדים שעבדתם עליהם בטיפולים הפרטניים ולכן מי שנמצא עם הילדים צריך להיות מודע מאד למה שהוא ... נאות (רגליים וידיים במקום). 11.כשמישהו מדבר לא מתפרצים לדבריו. 12.כשרוצים משהו מבקשים בבקשה. 13.כשמקבלים משהו אומרים תודה. 14.כשרוצים להצטרף למשחק של ילדים נעמדים לידם ומחכים שהם יסתכלו עליך ואז מבקשים להצטרף או לשחק בצעצוע שלהם. לא נדחפים למשחק. 15.לדעת לקבל לא כתשובה מילדים ומבוגרים. 16.כשרואים חבר אומרים לו שלום ומסתכלים עליו. 17.כשמישהו מדבר יש להסתכל לו בעיניים ... יושב עם מישהו ליד שולחן שאל אותו שאלות - איפה, מה, מתי, למה ואיך. חכה לתשובה, דבר בתורות. 24.כשילד משחק או קורא משהו שאל אותו שאלה לגבי מה הוא עושה. אחכ שאל אותו שאלות נוספות - איפה, מה, מתי, למה ואיך. 25.כשאתה פוגש מישהו בפארק או מגרש המשחקים אמור לו שלום, שאל אותו מה הוא עשה היום, עם מי, מתי, איפה. כדי לגרום לשיחה להמשיך שאל עוד ... בו. אחכ אומרים קוראים לי X,איך קוראים לך?. מחכים שהילד יענה ואז שואלים עוד שאלה או מציעים לו רוצה לשחק? 29.כשאתה רצה לשוחח על נושא שמעניין אותך שאל את הילד / המבוגר אם הוא רוצה לשוחח עליו. לדוגמה: אני ... על רכבת ולאחר מספר משפטים תפסיק לדבר כדי שהילד השני יוכל לשאול שאלה או לספר גם משהו. 30.כשאתה רוצה לשחק במשהו עם חבר מצא משחק שמעניין אותך, גש לחבר ושאל אותו אם הוא רוצה לשחק איתך במשחק. אם החבר מסכים התחילו לשחק. אם החבר לא מסכים שאל אותו אם הוא רוצה לבחור משחק ביחד. מיומנות חברתית היא חשובה מאד להשתלבותו של הילד בעולם ולהרגשת הטוב והשייכות של הילד לחברה. הבעיה העיקרית עם ...
עוצמה שיטה אינטראקציה טיפול לשאול שאלות קשיים להסביר שייכות
פרסום לחרדים - מה זה אומר פרסום לחרדים?
... זה אומר פרסום לחרדים? החילונים לא באמת מבינים את המורכבות הרבה בפרסום לחרדים. הם לא באמת קולטים שהחרדים לא משחקים במגרש שלהם. הם משחקים במגרש אחר לחלוטין. הם רוצים דברים אחרים לגמרי והמניעים שלהם שונים בתכלית מהציבור החילוני מה החרדים מחפשים? קודם כל ... ליפול בקטנות האלה. משרד פרסום חרדי כדי להיות בטוח שאתה עובד נכון אתה חייב מישהו שמכיר היטב את כללי המשחק. אתה חייב להתייעץ עם אנשים מהציבור החרדי ממש. לא ללכת למשרד פרסום רגיל ולנסות דרכם להקים קמפיין ולמכור לחרדים ...
החרדים ניהול השכלה הבדלה חרדה ליהנות שלמות העברת מסר
מידה כנגד מידה - מבוא
... עד עולם אותם תשפוטו, אין רע במעשיכם... (הספר הקדוש ביותר, בהאא אוללה, פסקה 62, בתרגומו של משה שרון). בתורת המשחקים בתורת המשחקים נודעת חשיבות רבה להתנהגות על פי מידה כנגד מידה. במשחקי דילמת אסיר החוזרים על עצמם פעמים רבות, או במילים אחרות דילמת אסיר איטרטיבית, נחשבת מידה כנגד מידה לאסטרטגיה היעילה ... עבור שחקן רציונלי. סוגיה זו שימשה בסיס למחקרים מתמטים ופסיכולוגיים רבים, שבהם נבחנה התנהגותם של המשתתפים בדגם זה של המשחק. אחד הניסויים המפורסמים בתחום זה הוא הניסוי שערך רוברט אקסלרוד מאוניברסיטת אן - ארבור במישיגן. ההשראה לניסוי באה לו ... פסיכולוגיה, מדע המדינה, ביולוגיה, מדעי המחשב ועוד) לשלוח תוכניות מחשב שישחקו זו נגד זו בדילמת אסיר איטרטיבית במשך 200 משחקים לכל זוג תוכניות. התוכנית שתוכרז כזוכה היא זו שתזכה ברווח המצטבר הגבוה ביותר בכל 200 המשחקים. תוכניות אלה נקטו באסטרטגיות שונות כדי להשיג מטרה זו, ובהן: מידה כנגד מידה (Tit For Tat): במשחק הראשון התוכנית שיתפה פעולה, ובכל משחק אחר בחרה בדרך שבה בחר היריב במשחק הקודם. בגידה קבועה: ללא תלות במשחקים קודמים, תוכנית זו בגדה תמיד. שיתוף פעולה קבוע: ללא תלות במשחקים קודמים, תוכנית זו שיתפה פעולה תמיד. אקראית: התוכנית בוחרת בבגידה או בשיתוף פעולה באופן אקראי. אסטרטגיות אחרות, מורכבות יותר. ... מסוימים ההחלטה הרציונלית היא דווקא לשתף פעולה ולא לבגוד. תנאי יסוד הוא אכיפה של עונש. אכיפה מתקבלת באמצעות קיום משחקים חוזרים אינסופיים או בעלי אופק אירועים לא ידוע, דבר השקול לאופק אין סופי. משום שאם מספר המשחקים ידוע, במשחק שלפני האחרון כדאי לבגוד ואז ניתן להוכיח באינדוקציה לאחור שכדאי לבגוד מהמשחק הראשון. לשם אכיפה צריכים להתקיים תנאים כאלה שהסיכוי למפגש חוזר גבוה מספיק וכן שישנו עונש. העונש גם צריך להיות גבוה ...
התמודדות עם בגידה מות יומת הפסקת אש תוצאה טובה רעה תחת טובה איך להסביר ירושלים רמאות
שלום כיתה א' - על החיים כבית ספר
... התבוננתי והבנתי תם עידן הגן. למעשה, חודש לפני כן, עם הסדר הבלתי נגמר שנעשה בארונות ובחדר - נערמו ערמות משחקים שבני ציין שזה של תינוקות. כל משחק, כל ספר, כל המדבקות שהיו על הקיר כל מה שיצא והוסר אמר: הילדים גדלים. התפאורה מתחלפת, המדפים עם יותר ספרים, מחברות, קלסרים, משחקים אחרים. מול כל הערמות שיוצאות מהבית אני מבינה תמה לה תקופה, היא יוצאת החוצה כעת התפנה מקום להתחלה חדשה. ...
להתחיל הורות סיפור מה זה פחד איך להתחיל האני ביטחון תינוקות
פילוסופיה של החינוך - מבוא
... 5 ועד 12, הוא שלב הפרא כלשונו של רוסו, חישובים וחשיבה מסובכת אינם אפשריים ויש לסגל סוגים שונים של משחקים וספורט להקשחת הגוף ולחידוד החושים. מגיל 12 ועד 15 הוא השלב הפסטוראלי בו יש להשחיז את ההיגיון ולשפר את ... על חינוך המותאם לשלב ההתפתחותי של הילד. לדוגמה: ילדים לפני גיל שבע, שלומדים בבית ספר אנתרופוסופי, לומדים בעיקר דרך משחקי דמיון ופעולות חושיות. ילדים בגילאי 7-14, שכבר חווים את העולם דרך מילים ודימויים, ילמדו יותר דרך שירים ודיקלומים. החינוך ... הם יצורים סקרנים מטבעם, בעלי רצון ללמוד ולהתפתח, ולכן אין צורך ללמד אותם בכל צורה מובנית. הילדים ילמדו דרך משחקים ודרך אינטראקציה עם ילדים אחרים. הגישה נולדה לאחר שגון הולט, אבי החינוך הביתי (ראו פסקה קודמת) הגיע למסקנה שאין ...
סדר ומשמעת חיקוי מוחלטות אהבה יכולות חשיבה איך לשפר את השכל תוכנית כישורים קוגניטיביים
שיטת VBA לטיפול בילדים אוטיסטים
... זה וכו. דוגמה לשפה עמוקה ורחבה אליה אנו שואפים - שיח רגיל בין ילדים או אנשים. הטיפול מתבצע באמצעות משחקים שונים המקדמים את הילד מהנקודה ההתפתחותית בה הוא נמצא כעת ותוך כדי שימת דגש על החוזקים של הילד ועידודו ... שפה תקשורתית, מחוות תקשורתיות, הבנת רגשות וסיטואציות חברתיות, לימוד קטגוריות יצירת קשר עין, חיקוי, עבודה על רצפים, מיומנויות חיים, משחק דמיוני ועוד תכניות מקדמות רבות אחרות, על פי צרכיו של הילד. שיטת VBA תופשת את השפה כסוג של התנהגות ... לפני כעשר שנים. אני מטפלת בילדים אוטיסטים בשיטת VBA. כל מפגש עם הילד מתוכנן היטב ואני מביאה עימי לטיפול משחקים וצעצועים רבים המסייעים במימוש התכנית הטיפולית וקידום הילד בדרך של קשר, תקשורת, הנאה ושמחה.
יעוץ הורים מוטיבציה טיפולים הישגים טיפול בילדים אוטיסטים קשיים שפתיים משחקים נולד
איך המוח שלנו מזהה פרצופים? איך נוצרת אינטואיציה? איך המוח שלנו חושב? חלק 2
... יצירתית ומסודרת יותר זה יסייע גם לאינטואיציה שלנו להשתפר. לצורך העניין ניקח לדוגמה אלופי עולם בשחמט. אלופי עולם בשחמט משחקים באמצעות האינטואיציה שלהם, הם מרגישים מה הם צריכים לעשות. ואיך זה עובד? בפועל, בכל שלב במשחק שחמט אם ננסה לחשב x מהלכים קדימה, מהר מאוד נגיע למצב שבו יש אין סוף אפשרויות שונות של מהלכים ... מחדש, הוא משתמש בזיכרון שלו כדי לעשות הצלבה בין המצב הקיים של הלוח לבין כל אותם אלפי אלפים של משחקים ומצבים של לוח השחמט שהוא מכיר מהעבר. קל יותר למוח האנושי לבצע התאמה של נניח 1000 תמונות של מצבים ... (וכמובן שגם כאן מתבצע תיעדוף של השוואת התמונות ועוד). זה בעצם מה שיוצר אצל אלופי עולם את האינטואיציה כיצד לשחק בלי שהם צריכים לחשוב, והאינטואיציה שלהם טובה יותר מאשר יכולת החישוב של אדם אחר, כי אצלם המוח מצבע התאמה ...
להיות מאושר איך ללמוד המטרה הסופית כישורים קוגניטיביים יכולת ריכוז צורות תת מודע מה זה אין סוף
הסוד לפריצת דרך
... מצדיק למעשה את מה שקרה. כל אלו יכולים להיות מאוד נכונים, אך במצב כזה נחסמת הלמידה. בינוניים הם אנשים, שמשחקים את משחק הקורבן ולא לוקחים אחריות. אני לא אומר שהם קורבן, אין קורבנות, אלא משחק או הצגה של קורבן. משחק הקורבן זה לתרץ תירוצים, להאשים אחרים, להתלונן ולהאמין לסיפורים של עצמי. משחק הקורבן זה אומר למלמל מלמולים - כל הזמן יש מן רעש כזה של תלונות. בשביל מה אני צריך ללמוד את ... שהכל יקרה מהר יותר. מה זה מהר? ביחס למה? כל זה קורבנות. מהי הסיבה לכל זה? למה בן האדם משחק את המשחק הזה ולא לוקח אחריות? בן האדם משחק את המשחק הזה, כדי להישאר במקום שהוא מכיר. תחושות של האשמה תחושות של כאב, תסכולים כל אלו הם משחק שאנחנו משחקים אותו כדי להישאר במקום, במקום המוכר והידוע לנו. כל החשיבה וההתנהגות הקורבנית הזו מייצרת תוצאה אחת בלבד והיא תקיעות. ...
מפסידן ביחס למה להישאר פריצת דרך תהליך תחושת אשם לכעוס על עצמי תקיעות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על משחקים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: משחקים, האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: משחקים, דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
הצמחונות של אלוהים דרישות מוזרות יעוץ משאבי אנוש מי אחראי? שגיאות אסטרולוגיה קבלית למה ילדה פחדנית? פרנויה קשה טיפול בפחד במה התמודדות עם חרדת קהל איך ליצור התאהבות? איך לאהוב את המציאות? להיות מאושר עם כאב כרוני להשיג אושר אמיתי משיכה בדייט תקשורת בין אישית בדייט אני לא מצליח לקבל החלטה קבלת החלטה בלב שלם התמודדות עם יאוש התמודדות עם פוביות מוטיבציה להתמודדות טבלת יעדי מכירות לייעץ ללקוח חברת שיווק האם יש מחלות נפש בילדים? בעיות משמעת של ילדים מורה רוחני אמיתי עיוורון רוחני כדור פסיכיאטרי הפרעת קשב החזרת אהבה ולהיות קשה להשגה למחוק את האקסית שריר הארבעה ראשי מתיחת המסטרינג אלוהים הוא הלב מה מיוחד בספר להיות אלוהים? הרגשה של הארה הדרך היחידה להארה רוחנית מה זה להיות אלוהים? מה מיוחד בספר להיות אלוהים? כסף בצורה נכונה לנהל כסף מהי משמעות החיים? מטרת החיים של מטרת החיים למה לפרש פירוש חיובי? לחשוב שלילי האם לאלוהים יש בחירה חופשית? בחירה עצמית הוכחה לאי מציאות הבורא ברגע הבריאה עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לקשב וריכוז, אימון אישי טלפוני, קואצינג מומלץ בנושא משחקים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1099 שניות - עכשיו 27_10_2025 השעה 01:45:24 - wesi4