ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






תאולוגיה / פילוסופיה - עקדת יצחק - חלק 12
... של פרשת העקדה. אברהם אבינו גילה את הדברים האלה וביקש להעבירם לילדיו לקרוביו, למכריו לאנשי עירו. הוא מצא בהם את מסגרת החשיבה האבודה, זו שהאדם התרחק ממנה ואיבד קשר עין עימה. האדם ולמעשה איבד קשר עין עם ההנאה המקורית הבומבסטית, ... אנושית עלי אדמות שיכולה להגיע למימדי ההנאה הזאת ולטעום ממנה? כן! ילד בן אנוש מזהה את ההנאה התקנית הזאת וטועם הלכה למעשה ממנה, זאת כי אין הוא מודע לגורמים השונים המחבלים בגורם ההמשכיות שבשרשרת ההנאה. הילד זה יצור שחי באופוריה כי הוא אינו מזהה את האיומים עליו ולבטח אין הוא מודע לגורם החידלון, המוות - הגורם מס אחד שמאיים על כל שרשרת הנאה והמשכיותה... הוא אינו מכיר את העיסוק בניטרול הדאגות... ילד זה יצור אנושי שחי בשלום אמיתי מושלם, לכן הוא נהנה הנאה תקנית מכל דבר גם מצעצוע פשוט, כי הוא רואה בהנאה מהצעצוע הזה כהנאה נצחית שלא תיגמר לעד. הוא צוחק מלוא ... התקנית, המצרך הבלעדי של הנשמה האנושית. באופן הזה הגעתי עד הילד האנושי שהצליח הלכה למעשה להשיג לנשמתו את המוצר המושלם וליהנות ממנו, מכל דבר - צעצוע, טיול, מאכל... למעשה לא המוצר הוא האחראי לתחושת ההנאה כי - אם תחושת ההמשכיות ... אלא אמצעי הובלה לתחושת ההנאה, הראיה על זאת היא שכעבור פרק זמן הילד זורק את הצעצוע שבידו ומבקש צעצוע אחר, הוא משתעמם ממנו וכאילו פרק החיים של הצעצוע הסתיים. בבית הוא משתעמם ולכן הוא מבקש לצאת למרחב אחר, לרחוב... גם המאכל הכי ... הוא הוא הרצון העצמי בהנאה מכל דבר, מכל צעצוע מכל מאכל... הילד מחזיק בצעצוע ומבחינתו שלא תיגמר הנאתו ממנו עדי עד, אבל כאן נכנסת לזירה היד השניה היא ידו של הטבע, ומכוונת אותו לכאורה להשתעמם מהצעצוע ולגוון... היד הזאת גם ... שמכוונת את רצונו ואינה נשלטת על ידו. אם כן, ואם נחזור לילד וצעצועיו, היד השניה הזאת וכאילו נוזפת בילד הזה ואומרת לו: מה לך לשחק עם הצעצוע הזה כל כך הרבה זמן, האינך רואה באופק צעצוע אחר - טיפש שכמותך! לך קדימה, גוון... מצא עוד צעצועים, עוד אופקים, נשמתך האין ... מזהה כאן התאמה סימטרית בין רצון האדם לטבע שבלעדי ידו המכוונת - הילד היה נשאר עם הצעצוע שבידו לנצח... התאמה זו מבורכת היא כי למרות טבעה הכופה - כפתה על האדם בסופו של יום לגלות הנאות מגוונות ואופקים שונים. אמור מעתה, האדם מוצא את ... סוג של הנאה אחריה - לא תגיע לפרקה. עם הופעת היסוד המעודכן הזה, הילד מפסיד במשחק כי הוא מכיר רק צעצוע אחד, והכדור חוזר למגרשו של הבוגר, רק לו יש את האפשרות להגיע אל גורם הגיוון בזכות היידע והניסיון שצבר. אמור מעתה, יסוד ההנאה ...
משחק פרקטיקה לגנוב אקראיות אינטלקטואליות אין סוף אסונות התנגדות
פילוסופיה של החינוך - מבוא
... כנתין בחברה צודקת. על כן, אפלטון תמך בהוצאת ילדים מבית הוריהם, וגידולם כחסויים של המדינה, בבתים משותפים. הוא גרס שיש להבדיל בין ... הכישרון שלהם, ולהעניק את החינוך הטוב ביותר לילדים המוכשרים ביותר, על מנת שיוכלו לגדול ולהפוך לשומרי העיר, ולשרת את מעוטי היכולת. ... אחד מכתביו, חלקו של המורה בגידול ואימון ילדים, נכתב כמדריך למורים בבתי ספר מוסלמים יסודיים (בערבית: מכתב - ), והשפיע רבות על ... באותה תקופה. אבן סינא ייחס חשיבות רבה ללימוד הילדים בקבוצה, בתוך בתי ספר, בניגוד ללימוד יחידני בבתים. הוא הדגיש את חשיבותן של ... ללימוד כישורי חיים כלליים. בגיל 14 רצוי שהילד יבחר מקצועות על פי רצונו, ובהתאם לעתידו. הלימודים המתקדמים עשויים לכלול לימודי רפואה, ... מסחר, ספרות, וכו, בהתאם לקריירה העתידית שהילד יבחר. אבן סינא היה הראשון שהעלה את עיקרון הטאבולה ראסה, על פיו הילד מגיע לעולם כלוח חלק, ומעוצב עפ החינוך שנותנים לו. תפיסה זו אומצה והורחבה לאחר מכן על ... נוסף שהדגיש לוק הוא השפעתן המכרעת של חוויות ילדות על תפיסת המבוגרים. על פיו, חוויות ילדות, בעיקר בגיל צעיר מאוד, גורמות לאדם לפתח אסוציאציות בין דברים, ומבנות את התפיסה שלו. דוגמה שהביא לוק: אם אומנת תשכנע ילד שגובלינים ורוחות רפאים מופיעות בלילה, הוא תמיד יקשר בין הלילה לבין דברים ... מן הלידה ועד גיל 5, שלב החיה, בו זקוק הילד לפעילות גופנית, חופשית בטיבה ומטבעה. מגיל 5 ועד 12, הוא שלב הפרא כלשונו של רוסו, ... מהבדלים פיזיולוגיים. רוסו גם טען שייתכן שעדיף לילד לגדול בלי חינוך, ולהתמודד עם הקשיים שלו בעצמו. כאשר פורסם הספר אמיל, או על החינוך ... דגש נוסף בחינוך האקזיסטנצאליסטי הוא עידוד הילדים לפתח סולם ערכים קבוע ועקבי, ולהיות נאמנים אליו באופן מוחלט. האקזיסטנציאליזם לא תמך בתוכנית לימודים קבועה, אלא בתוכנית ילדים מותאמת לכל ילד. יחד עם זאת, הושם דגש על כמה תחומים חשובים, בייחוד תחומים הומאניים כמו ספרות, ... בבסיס הגישה הדמוקרטית לחינוך עומדת תפיסת הילד כאדם שלם, הזכאי לזכויות מלאות ושוות לאדם מבוגר. החינוך הדמוקרטי, ובית הספר הדמוקרטי ... זרם זה הוא על חינוך המותאם לשלב ההתפתחותי של הילד. לדוגמה: ילדים לפני גיל שבע, שלומדים בבית ספר אנתרופוסופי, לומדים בעיקר דרך משחקי דמיון ופעולות חושיות. ילדים בגילאי 7-14, שכבר חווים את העולם דרך מילים ודימויים, ילמדו יותר דרך שירים ... בתי ספר אנתרופוסופים. חינוך ביתי: אב מלמד את ילדיו קריאה בחינוך ביתי חינוך ביתי בארצות רבות יש אחוז לא מבוטל של ילדים הלומדים בחינוך ביתי, עם הוריהם, בביתם. עבור חלק מהאנשים החינוך הביתי הוא עניין ... באריכות את הסיבות לכך בספריו כיצד נכשלים ילדים וכיצד לומדים ילדים. החינוך הביתי אינו חוקי בכל הארצות, ורק אחוז קטן מהילדים בעולם מתחנכים בחינוך ביתי. חינוך חופשי: חינוך חופשי על פי גישת החינוך החופשי, ילדים הם יצורים סקרנים מטבעם, בעלי רצון ללמוד ולהתפתח, ולכן אין צורך ללמד אותם בכל צורה מובנית. הילדים ילמדו דרך משחקים ודרך אינטראקציה עם ילדים אחרים. הגישה נולדה לאחר שגון הולט, אבי החינוך הביתי (ראו פסקה קודמת) הגיע למסקנה שאין טעם להעביר את החינוך לביתם של הילדים, על מנת שההורים ישחזרו את סביבת בית הספר. יש צורך בפיתוח שיטת חינוך שונה, שאינה מכריחה את הילד ללמוד. הולט התבסס בכתביו גם על ספרו של איוון איליץ, ביטול בית הספר. חינוך פמיניסטי: ... הפמיניזם מזהיר את העוסקים בחינוך מפני סיווג הילדים על פי מגדר, וניתובם לעתיד ידוע מראש בחברה. הפמיניזם שם דגש על תפקידה של מערכת ...
פילוסופיה מזרחית טריק יכולת להיכשל התפתחות שכלית אינדיבידואל שיפוטיות אימון
התבוננויות פסיכודינמיות בחוויית ההתגלות ובאמונה הדתית - חלק 8
... טיבו אינו יכול להיות תקין. וכמו במקרה של מות ההורה, פטירות ילדים כאלה היו שכיחות הרבה יותר בעבר. על כן יכולים אנו לצפות שגם השכול יבקש - ויקבל - מענה בחווייה הדתית. כאן נוגעים אנו בחולשה בסיסית של הפסיכואנליזה ... ששמו את הדגש על האינסטינקטים הראשוניים, ראו ביצריות הילדותית גורם ראשוני בדינמיקה המשפחתית ולכן ייחסו את המשאלות היצריות הראשוניות רק לפעוט, בלי להביא בחשבון את תרומתם של ההורים. בפסיכואנליזה המודרנית חד - ... ואכן, ההיסטוריה והאנתרופולוגיה חוזרות ומזכירות לנו כי רצח ילדים הכתים כמעט כל תרבות, ואם לא די באלה באה הכרוניקה הפלילית ומזכירה לנו כי גם בימינו שכיחה זוועה זו יותר מכפי שהיינו רוצים להאמין. לכן, מות הבן או הבת, ... - לחם יהודה. הלך ומכר פרתו ומכר מחרשתו, ונעשה מוכר בגדים לילדים. והיה נכנס ליישוב ויוצא מיישוב עד שהגיע לאותה עיר. והיו כל הנשים קונות ואמו של מנחם לא קנתה. שמע את קול הנשים אומרות: אמו של מנחם! אמו של מנחם! בואי ... הקשה שתולה האם בבנה מנסה האיש לשכנעה שההיפך הוא הנכון, שהילד בא כמענה לאסון. היא מתרצה לקנות לו בגדים, אבל כעבור זמן קצר מתקיימת קללתה והרוחות חוטפות אותו. כאן מסתיימת האגדה בפתאומיות. עם ישראל אינו יודע על הדרמה ... ששמע את הבשורה, מתבלט בפאסיביות שלו. הוא לא ראה את הילד מעולם, לא שיחק אתו ולא ניסה לעשות למענו יותר מאשר לנדב לו בגדים, ואפילו איננו רואים את תגובתו על מות הילד. וכך, ילד לא - רצוי נושא את תקוות העם לשובו של האב הגדול. נוכל לסכם ולומר כי השכול, כמו היתמות, הוא אחד המשברים הנפשיים שהיוו תמיד קרקע פורייה לחוויה הדתית כמו ... דנו ברובד הבין - אישי של ההתגלות הדתית, ובעיקר ביחסי ילד - הורה, הנה קיים רובד ינקותי עמוק יותר בנפש האדם - יחסיו עם עצמו - המעצב במהלך החיים הן תופעות פתולוגיות והן חוויות דתיות. מפרויד, מקליין ומקוהוט ... על הנרקיסיזם שלהם, ותרים אחרי אהבה אובייקטלית. הקסם הילדותי מבוסס בחלקו הגדול על הנרקיסיזם של הילד, על הסתפקותו ב, עצמו ועל מסוגרותו המונעת גישה אליו, וכך גם קסמן של חיות מסוימות, שהרושם שהן יוצרות הוא שאין הן מטרידות את עצמו בגיננו - כמו החתולים וחיות ...
התאוששות אמונות מתמודדים עם קנאה הנאצים הערכה עצמית גבוהה פרופורציה בני ישראל סובל מדימוי עצמי
המדונה של הרוצחים / פרננדו ואייחו
... ובעיקר מדיין העיר בה מתרחשים הנוראיים שבדברים. ברוני סמים שהמפורסם בהם היה פבלו אסקובר. פרננדו הזקן חוזר לקולומביה. עשרות שנים אחרי שעזב. כמו הילד ברודף העפיפונים, גם הוא מתחיל בזיכרון ילדות של כדורים פורחים. כדור ניר, פתיליה. העשן הוא הנשמה שלהם, הפתילייה הלב. משחק ילדים בימים השקטים ההם. וכבר מתגלה ההבדל בין סופר למספר סיפורים. ואייחו סופר. כפר ... את הבסוקו שלו. סיגריה עם קוקאין לא מזוקק. היום צעירים מעשנים בסוקו כדי לקבל נקודת מבט מעוותת על המציאות שהיא מעוותת ממילא. הוא חוזר לכפר עם אלקסיס. ילד ממשפחה ענייה שכל מה שהאמהות העניות היו יכולות לתת לילדיהן הם שמות של עשירים. אלכסיס, אלכסנדר, פאבר או וילפר. שמות מגוחכים לילדים שייהפכו לרוצחים שכירים. ילדים בני שתיים עשרה, חמש עשרה, שבע עשרה. אין גברים, כולם נהרגו כמו שיהרגו הילדים האלה. בן כמה אלכסיס אנו לא ממש יודעים, יש להניח שקרוב יותר לשבע עשרה. את ... וגם נער ליווי. פרננדו לוקח את אלקסיס לכנסיה במקום שהיה פעם כפר ועכשיו נבלע על ידי מדיין. לראות את העניים באים לבקש, להתחנן, לבקש. לבקש, כי חוץ מילדים זה הדבר שהם עושים הכי טוב. הבתולה ההיא או האחרת, כולן מריות. מדיין התפשטה אך ... משדרים בחדשות ידיעות על המתים החדשים. הצעירים הרצחניים צוחקים. המוות נוסע יותר מהר מהמידע. כבר יש מתים חדשים שיבשרו עליהם מחר. חוסה אנטוניו מעניק ילדים במתנה. הנערים לא שייכים לאף אחד, הם של מי שזקוק להם. עוד סוג של מעשה חסד ... הצעירים הללו לא יכול להתקיים אלא בעולם של טלוויזיה, זמרי פאנק ומשחקי כדורגל. הגזע האנושי יושב על ישבנו מול הטלוויזיה וצופה בעשרים ושניים מבוגרים ילדותיים בועטים בכדור. מעוררים חשק לבעוט לאנושות בתחת. בכנסיה רואה פרננדו את ... בלי מוסיקה. מוסיקה שלפרננדו כולה רעש. אי אפשר בלי מוסיקה. שב מול הקיר הלבן ותקשיב לדממה, אומר פרננדו. הוא קונה לאלקסיס טלוויזיה שלא ישתעמם, אך הילד לא מעוניין בכלום, הוא מזפזפ עד שהוא נתקל בסרט מצויר. אם יש בו אלימות, חתול מכה עבר ... הפושע חסר הערך, שזיהם את האוויר ומי הנהר. שכונות העוני, קומונות של רעש שהצעירים מתחרים בתשוקה להרוג בבולמוס ששל פרי הרבעה. בגיל שתיים עשרה הילד כבר נחשב זקן שימיו ספורים. את מקומו יחליף ילד בן עשר, וההורים יולידו בינתיים את הדור הבא. השכונות שנוצרו בידי איכרים. בהתחלה ...
טרנסגנדר משיכה קשר מיני דו מיני ללא שום מחשבה שליטה תשוקה נמנע
לאכול ברזל
... הפעם על מזונות המכילים ברזל ושניתן לתת לתינוקות, זאת כדי לנסות ולעשות קצת סדר בבלאגן האינפורמציה הברזלית. באופן כללי, אני מאמינה כי עדיף שאנשים, ילדים ותינוקות יקבלו את רכיבי המזון החיוניים מהמזון עצמו ולא יסתמכו על תוספים למיניהם. ידוע כבר שרכיבי מזון אינם מופיעים בטבע בצורה נפרדת. יש עמם ... גם שבטבע, במקרים רבים, הם מצויים יחדיו באותם המזונות. מחסור בברזל יכול לגרום לאנמיה (חסר דם), עייפות, חוסר אנרגיה, עצבנות וכאבי ראש. אצל תינוקות וילדים מחסור בברזל עלול לגרום גם לפגיעה ביכולת הלמידה. קצובת הברזל המומלצת ליום לתינוק עד גיל שנתיים היא גרם אחד לכל קג משקל גוף. מזונות בעלי תכולת ... 1 0.7 קוואקר 1 כף 0.4 תותים 7 קטנים 3 גדולים 0.4 תירס גרעינים מבושל 1 2 כוס 0.35 תפוא מבושל עם קליפה 1 0.5 מיץ תפוזים טרי 1 כוס 0.4 בארוחות לילדים ניתן לשלב בין מזונות העשירים בברזל לכאלו העשירים בויטמין C, שבאופן כללי מצוי בשפע בפירות וירקות טריים. הצעת ארוחות לתינוקות וילדים בהתאם לגיל ולמוכנות אבוקדו עם מעט מיץ לימון פירות יבשים כנשנוש (אפשר להשרותם מעט, כדי לרככם) דייסת קוואקר עם שקדיה (טחינת שקדים), צימוקים ... שזיפים רימונים השמיים הם הגבול כשמדובר בצירופים בריאים ומתאימים. לעתים צריך לפתוח קצת את הראש ולחשוב על אפשרויות יצירתיות יותר, במיוחד כאשר מדובר בילד שאינו מרבה באכילה. את ההנקה לא הזכרתי עדיין, אבל כפי שכבר כתבתי בעבר מרבית הברזל שמצוי בחלב אם נספג בגוף היונק, גם אם לא מדובר בכמויות גדולות. כך שזהו שיקול חשוב כששוקלים גמילה מהנקה, אם יש תינוק ילד שאינו אכלן גדול עדיין. גם הכמות הקטנה שתיספג מחלב האם תהיה משמעותית עבור תינוק ילד אנמי. הכותבת: ורד לב, נטורופתית N.D., יועצת הנקה מוסמכת IBCLC, מרצה בנושאי נטורופתיה, תזונה והנקה במכללת מהות לרפואה משלימה www.mahut.co.il ...
יעילות אכילה בצורה יעילה ויטמין אכילת בשר אפשרות שאלה רפואה
שינה + חלומות. מה יוצר אותם? כיצד לזכור אותם? ומה ללמוד מהם? חלק 1
... ישן, רמת המודעות שלו נמוכה יותר, ואז התת מודע של האדם יוצר לו חלומות בעולם הדמיון. ומהו אותו תת מודע שיוצר לנו את החלומות בשעת השינה? בחינוך ילדים ידוע כי אם ילד מתעורר בשעת השינה בגלל חלומות מפחידים וכיוב, הרי שהדבר בדכ מעיד על כך כי יש משהו שמציק לילד כאשר הוא ער במשך היום. זא הילד במשך היום חווה כל מיני חוויות, וישנן חוויית לא ככ טובות שהוא חווה במשך היום, אלא שבמשך היום הוא מדחיק אותן. בשעת השינה הילד כמובן לא מסוגל להדחיק את אותם פחדים שיש לו בתת מודע במשך היום ואז הם מוצפים ועוד ברמה של דמיון אל החלומות שלו מה שיוצר עבורו חלומות מפחידים. לדוגמה: ילד שמציקים לו בבית הספר גן. אז כאשר הוא ... לו בבית הספר. אלא מה, שבמשך היום הרובד של הפחדים שלו בתת המודע לא ממש באים לידי ביטוי גלוי, אלא הם מודחקים בגלל הדברים שהוא עושה. כאשר הילד הולך לישון ואז אין לו דברים שמסיחים את דעתו, אז התת מודע מקפיץ את המחשבות החוצה ויוצר חלומות מפחידים. אוסיף רק נקודה מסוימת, כי גם כאשר הילד אינו ישן, עדיין הפחדים והעצבים שיש לו בתת ...
יכולת הגוף רוגע מפרש חלומות מסקנות יעוץ להורים הדרכת הורים תודעה
שינה + חלומות. מה יוצר אותם? כיצד לזכור אותם? ומה ללמוד מהם? חלק 2
... נמצא אם כן כי ככל שאדם עוסק בעשייה היום יומית מתוך מודעות אישית כי הדברים האלו אמורים לקרב אותו לתכלית, כך העשייה שלו נהיית חיובית יותר. בחינוך ילדים כאשר ילד לומד משהו, אומרים לו תחזור על התרגיל הזה ככ הרבה פעמים עד כדי כך שגם אם יעירו אותך באמצע ... כדאי לו מאוד לטפל בכך, הרי הוא בעצם מבין שיש משהו מודחק בתת המודע. כנל ברגע שאדם רואה שהוא לדוגמה עצבני עצוב כועס במשך היום בעבודה על הילדים בזוגיות וכולי, הרי שברגע שהוא מתעורר, זא ברגע שהוא יושב עם עצמו לעשות חשבון נפש ולהסתכל על עצמו מבחוץ, הרי שבאותו הרגע יש לו בעצם אינדיקציה על כך שהוא לא באמת רגוע ולא באמת מספיק שלם עם עצמו, גם כאשר נדמה לו שהוא רגוע. ילד חולם חלום מפחיד. בא אליו ההורה שלו ואומר לו שבוודאות יש משהו שמציק לו במשך היום. הילד לפעמים מכחיש, או מחמת חוסר רצון לספר, או מחמת חוסר מודעות. אבל בוודאי שיש משהו שמציק לו. כנל ... הוא עצבני וכולי, הרי שבהכרח שיש משהו שמציק לו ושהוא לא שלם איתו גם כאשר הוא בטוח שהכל טוב לו כאשר הוא נהנה לדעתו, בדיוק כמו שאצל אותו הילד אנחנו יודעים בוודאות כי החלום המפחיד הוא אינדיקציה על כך שמשהו מציק לו כאשר הוא בטוח שטוב לו ... בשעת השינה? עד כמה אנחנו מודעים לעצמנו בשעת השינה? כיצד אפשר לזכור את החלומות? מהי רמת המודעות של האדם בשעת השינה? מה יוצר חלומות אצל ילדים? מה גורם לחלומות מפחידים שיש לילדים? מה גורם לחרדות להיות חזקות יותר דווקא בלילה? למה בבוקר ובמשך היום החרדות חלשים יותר? האם ...
מוסר השכל להיות ערני חוויה אישית מה מדברים עליך ילדה שאלה כבוד הבדלה
חובות / הלוואות / בעיות כספיות - מה לעשות כדי לצאת מהחובות אחת ולתמיד? חלק 1
... כדי לכסות חוב אחר וכן הלאה. וכל פעם מרוויחים יותר, וחסר עוד יותר כסף וכולי. כך שהאדם מכלה את כל חייו בשביל הכסף, והכסף מכלה את חייו הנפשיים בעיקר. כולם עובדים בשביל הילדים, וגם הילדים עובדים בשביל הילדים וכולם עובדים בשביל איזה ילד דמיוני, שיום אחד אולי יחליט שהוא מתחיל לחיות ... יותר כסף, כך התחושה הסובייקטיבית שלו היא שחסר לו עוד יותר כסף. לפני 2 דורות בלבד, אנשים חיו בצורה פשוטה לחלוטין והיו יותר מאושרים. האם הם היו עצובים? האם הם לא גידלו ילדים? האם העולם התקיים? תשובה: כן, אפילו טוב יותר ... אני רוצה חושב מרגיש מתכנן וכולי, כל אותם הדברים האלו קורים לאני הפנימי של האדם, דהיינו הנשמה של האדם. האדם כמובן הוא לא הכסף רכוש שיש לו. האדם עצמו הוא גם לא האישה ילדים שיש לו. האדם הוא גם לא הבגדים שלו. והאדם הוא גם ... כזה לא יתעסק יותר במה שקורה בחוץ, אלא אך ורק במה שקורה בפנים. כי הפנימי הוא המציאות האמיתית ומה שבחוץ הוא לא יותר מאשר איזה חלום... וכאן יש יותר מרמז לכך שכאשר מחתנים ילד, לא חייבים לקנות לו דירה. ובפרט אם לשם כך נכנסים לחובות. 1 - גם האדם עצמו לעצמו לא חייב לקנות דירה. החיים כאן הם זמניים וחבל להשקיע ככ הרבה משאבים במשהו זמני. 2 - אם יש באפשרותך, זה בסדר גמור שתעזור לילדך ותקנה להם דירה. אבל אם אין באפשרותך, רק שיגעון גמור אומר לאדם לקנות לילדיו דירה ולהיכנס לשם כך לחובות. לא יקרה שום דבר אם הילדים יגורו בשכירות כמה שנים עד שיקנו הם דירה. וגם אם ... בלל דברים שקשורים לכסף, או בגלל כל סיבה אחרת שאינה קשורה באופן ישיר למהות הנפשית הזוגיות של הקמת משפחה, אז כן, על דבר כזה בהחלט מבטלים חתונה. הצד השני מוזמן להתחתן עם הילד שלו. חובות הלוואות בעיות כספיות - מה לעשות כדי לצאת ...
עובד אני אוהב את עצמך משפחה מציאות משוגע מי ים שמחה פנימית
ככל שתהיה פחות מוכרח לעשות משהו, כך תצליח יותר לעשות אותו!
... יותר, כך תהיה מסוגל יותר לנסות להבין ולזכור את מה שאתה לומד בצורה רגועה. גם בחינוך ילדים, כאשר מורה מנסה לדוגמה ללמד ילד משהו והילד אינו מבין. ככל שהמורה יצעק יותר על הילד ויגרום לו להילחץ יותר, כך הוא מקטין את הסיכוי של הילד להבין. כי כדי להבין, צריך להיות רגוע. ככל שהמורה הורה צועק יותר על הילד ומנסה להכריח אותו להבין לזכור משהו, כך הילד פחות מרוכז במה שאומרים לו ויותר מרוכז בתחושת הלחץ שגורמים לו להיות בה וכך כמובן משיגים את התוצאה ההפוכה. ומספרים על אותו מורה שלימד איזה ילד קטן פירוש של איזה דבר והילד לא הבין ולא זכר את הפירוש. והמורה כל הזמן היה אומר לו תזכור תזכור אתה מה שאני מלמד אותך. עד כדי כך ...
להאשים את עצמך להתגבר זיכרונו לברכה תחושה של הכרח איום להירדם בעיה רצון
כיצד לפתח ולהעצים את את עיני השכל של האדם? כיצד להבין דברים לעומק? חלק 2
... הקודמות של ההנחה מבעלי מקצוע ושל צורת ההוראה של חינוך ילדים. קיימות כאן שתי רמות תפיסה, ברמה הראשונה יש לנו 2 ... יכול לתת לנו הנחה, פיסה שניה אומרת שכדי להשפיע על ילד בצורה אפקטיבית צריך למקד אותו בחיובי ובמה כן לעשות ... מה לעשות במקרים רבים של יחסי אנוש אחרים ושונים מחינוך ילדים . אך ברמה העמוקה יותר מ 2 הרמות האלו, בה אנו מבינים ... להפסיד רווח נוסף. אותו הדבר גם קורה בתהליך של חינוך הילד. ילד רוצה לעשות משהו לא חיובי, ההורה ממקד אותו בחיובי ואז הילד במקום להתמקד במה הוא לא יכול לעשות, הוא מתמקד באיזה דבר ...
ווינריות מגיע לשורש תשובה איך להבין דברים שורש המציאות בעיות ויכוח יכולת
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ילד
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ילד, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ילד, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ינג לילדים, קאוצינג מומלץ, מנטור בתחום ילד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0938 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 20:40:33 - wesi4